آموزش سئو

چگونه راهنمایان محلی Google قابلیت مشاهده را بهبود می بخشند

سپتامبر 22, 2020

به عنوان یک صاحب مشاغل ، می دانید که بررسی و محتوای تازه برای موفقیت شما ضروری است.

فرض کنید شما علاقه مند به تبلیغ کار خود هستید. در این صورت ، شما احتمالاً وقت زیادی را صرف ایجاد مقالات جدید وبلاگ ، ساخت پست های رسانه های اجتماعی یا توسعه محتوای ویدیویی می کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید.

اما روش تبلیغاتی منفعلانه دیگری نیز وجود دارد که می تواند به رشد کسب و کار شما و تقویت نتایج جستجوی محلی شما کمک کند: راهنماهای محلی Google.

Google Local Guides – همچنین با نام Google Guides – در سال 2015 راه اندازی شد و آنجا را متوقف کرد که Google Cities متوقف شد. اگر با آن آشنایی ندارید ، نزدیکترین مقایسه این است Yelp! جوخه نخبگان.

Google Guides به کاربران امکان می دهد در ازای دریافت امتیازات مختلف از فضای ذخیره سازی گرفته تا لباس ، نظرات و سایر مطالب را اضافه کنند.

از زمان راه اندازی ، جامعه Google Guides بسیار محبوب بوده است. وجود دارد 120 میلیون راهنمای محلی، 24000 شهر و شهر را در بر می گیرد.

چندین مزیت بالقوه Google Guides برای کسب و کار شما و قابلیت مشاهده آنلاین آن وجود دارد.

بیایید نگاهی دقیق تر به سیستم راهنماها بیندازیم.

راهنماهای Google چیست؟

ایده پشت Google Guides ساده است. از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای غنی سازی اطلاعات موجود در Google Maps استفاده می کند.

یا همینطور گوگل آن را توضیح می دهدراهنماها عبارتند از:

community یک جامعه جهانی از کاوشگران که در Google Maps مرور می نویسند ، عکس به اشتراک می گذارند ، به س questionsالات پاسخ می دهند ، مکان هایی را اضافه می کنند یا ویرایش می کنند و حقایق را بررسی می کنند.

محتوای اضافی راهنماها می تواند قابلیت دید کسب و کار شما را افزایش داده و دریافت اطلاعات مورد نیاز را برای مصرف کنندگان آسان کند.

راهنمای محلی شدن ساده است. راهنماهای بالقوه از طریق حساب های Google خود ثبت نام می کنند ، مکان های خود را انتخاب می کنند و آماده رفتن هستند.

پس از ثبت نام ، اعضای انجمن راهنمای Google برای هر عملی که انجام می دهند امتیاز دریافت می کنند.

همه راهنماها با امتیاز صفر شروع می کنند و از طریق 10 سطح کار می کنند و در این راه جوایز مختلفی کسب می کنند.

ایجاد لیست ها

وقتی راهنماها به سطح چهار رسیدند ، می توانند لیست ها را اضافه کنند. این لیست ها ممکن است از مکان های مورد علاقه ، مقصدی که راهنما قصد بازدید از آن را دارد و مکانهای ذخیره شده تشکیل شده باشد.

همانطور که انتظار دارید ، هر لیستی از راهنمای Google اضافه می شود باید شرایط خاص را داشته باشد برای واجد شرایط بودن برای انتشار ، Google لیست یک راهنما را باید ذکر کند:

  • عنوان داشته باشید (به عنوان مثال ، یک لیست سفارشی ، در Want To Go یا موارد دلخواه قرار نگیرد).
  • شامل حداقل چهار مکان. و
  • به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شود

راهنمای Google Guides

یکی از جنبه های جذاب Google Guides برای اعضای خود ، امتیازات است. اگرچه این موارد می تواند از زمان به زمان متفاوت باشد ، نمونه هایی از مشوق ها عبارتند از:

  • دسترسی زودهنگام به محصولات جدید Google
  • آزمایشات موسیقی رایگان
  • خدمات ویدئویی با تخفیف
  • فضای ذخیره سازی
  • مزایای شریک
  • اشتراک روزنامه های دیجیتال
  • تی شرت و جوراب
مقاله مرتبط  چند مرتبه باید در سال 2020 وبلاگ نویسی کنید؟ در اینجا نحوه تصمیم گیری آورده شده است

جوایز دیگر شامل دعوت به کنوانسیون Google Guides یا رویدادهای Connect Live است که برای تعداد محدودی از اعضای انجمن آزاد است.

همچنین یک فروم آنلاین فعال وجود دارد که به تقویت احساس جامعه کمک می کند و به راهنماها اجازه می دهد نکات ، تصاویر دلخواه و سایر اطلاعات را به اشتراک بگذارند.

نکات و سطوح راهنمای Google چگونه کار می کند؟

اعضای انجمن از سطح یک شروع می کنند و می توانند تا سطح 10 که حداکثر 100000 امتیاز را ارائه می دهد پیشرفت کنند.

گوگل راهنمای مثال مشخصات

برای اطمینان از اینکه راهنماها طبق قوانین عمل می کنند ، Google یک حساب را می بندد اگر یک راهنما خط مشی های برنامه را نقض کند.

برخی از تخلفاتی که ممکن است راهنمای برنامه را حذف کند عبارتند از:

  • شرکت به عنوان یک تجارت
  • بررسی های تکراری
  • هرزنامه سایت
  • ارسال محتوای توهین آمیز
  • افزودن اطلاعات نادرست
  • از جمله کلمات کلیدی غیرضروری

تجارت شما چگونه از راهنماهای Google بهره مند می شود؟

از آنجا که نمی توانید به عنوان مالک مشاغل شرکت کنید ، ممکن است از خود بپرسید که Google Local Guides چگونه می تواند به شما کمک کند.

بیایید با یکی از مهمترین عناصر تجاری امروز شروع کنیم: یافتن آنلاین.

افزایش دید

با توجه به اینکه بیشتر مشتریان به دنبال جستجوی مشاغل محلی به صورت آنلاین هستند و در حال افزایش جستجوی موبایل هستند ، افزایش دید بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

این جایی است که محتوای Google Guides می تواند برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند باشد و به طور بالقوه به رتبه بندی جستجوی محلی شما کمک کند.

مطالعه Google my Business Insights نشان داد که تصاویر با کیفیت بالا برای لیست شما حیاتی هستند

این بررسی نشان داد که نمایه هایی که تصاویر بیشتری دارند ، کلیک ها ، پرس و جوها و سوالات بیشتری را برای راهنمایی ها افزایش می دهند.

بیایید به آمار نگاه کنیم. مشاغل با بیش از یکصد تصویر دریافت شده:

  • 520٪ تماس بیشتر از حد متوسط
  • 2،717٪ درخواست جهت بیشتر
  • 1065٪ کلیک وب سایت بیشتر

علاوه بر این ، تحقیقات چندین مزیت جستجو را از نمایه های غنی از تصویر Google برای کسب و کار من نشان می دهد.

مشاغل با بیش از 100 تصویر دریافت شده:

  • 960٪ بازدید بیشتر
  • 3459٪ بررسی نقشه بیشتر
  • 1038٪ جستجوی مستقیم بیشتر

اگرچه Google Guides و Google برای کسب و کار من محصولات متفاوتی هستند ، اما با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند و هر دو اطلاعاتی برای Google Maps ارائه می دهند.

این بینش به این معنی است که اطلاعات دقیق تری درباره کسب و کار شما در Google Maps وجود دارد ، احتمال اینکه مصرف کنندگان شما را بصورت آنلاین و آفلاین پیدا کنند بیشتر است.

امکان به روز و دقیق نگه داشتن نمایه شما

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم ، Google برای ویرایش لیست ها امتیاز کسب می کند.

اطمینان از به روزرسانی جزئیات خود ضروری است زیرا اطلاعات نادرست مانند شماره تلفن های قدیمی یا آدرس قدیمی احتمال یافتن مشتری از طریق آفلاین کسب و کار شما را کاهش می دهد.

علاوه بر ویرایش لیست ها برای خطاها ، Google Guides می تواند موارد حذف شده را اصلاح کند. این جزئیات اضافه شده در جذب مشتری جدید ضروری است.

google راهنمای مثال محلی برای بررسی خطای لیست محلی است

آمارهای Google نشان می دهد 67٪ از بازدید کنندگان لیست شما نیازی به احساس نمی کنند برای انجام تحقیقات بیشتر اگر نمایه شامل اطلاعات اساسی مانند:

  • ساعات کار
  • مکانها
  • تصاویر
  • بررسی های مصرف کننده
مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت تبلیغاتی فیس بوک در سال 2020

همان مطالعه نشان می دهد که 41٪ از کاربرانی که با مشخصات ناقصی روبرو می شوند ، به تحقیقات خود ادامه می دهند و نمایه کسب و کار را ترک می کنند ، احتمالاً فرصت کسب مشتری جدید را از کسب و کار محروم می کنند.

برخط بررسی ها

می دانید که بررسی های مثبت اعتماد مشتری را برمی انگیزد ، اما همچنین می تواند به شما کمک کند تا به صورت آنلاین مورد توجه قرار بگیرید.

در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی است ، این اعتبار سنجی آنلاین برای کسب و کار شما حیاتی است زیرا:

  • 93٪ از مصرف کنندگان می گویند بررسی های آنلاین بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد
  • 91٪ از مصرف کنندگان به اندازه توصیه های شخصی برای بازبینی آنلاین ارزش قائل هستند
  • 90٪ از مصرف کنندگان قبل از بازدید از تجارت آجر و ملات نظرات را می خوانند

Google اولین جایی است که این روزها مصرف کنندگان برای خواندن نظرات به آنجا می روند.

موتور جستجو پیشرو در بررسی های آنلاین ، با بیش از 60٪ خریداران احتمالی وقتی قصد خرید را دارید به سمت Google بروید.

گرچه آنجاست بحث شده است در مورد چگونگی انتقادات مهم در SEO ، Google تأیید می کند که آنها نقشی اساسی دارند در جستجوی محلی:

بررسی های با کیفیت و مثبت مشتریان از دید شما در کسب و کار بهبود یافته و احتمال بازدید مشتری احتمالی از مکان شما را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، تحقیقات انجام شده توسط Moz اهمیت بررسی آنلاین برای را تأیید می کند. گزارش عوامل رتبه بندی جستجوی محلی آنها در سال 2018 حساب بررسی ها را پیدا کرد 15٪ از عوامل رتبه بندی محلی.

برخورد با بررسی های منفی

مهم نیست که شما چقدر فداکار هستید یا تجارت خود را چقدر خوب اداره می کنید ، در یک زمان گرفتن بررسی منفی تقریباً اجتناب ناپذیر است. این می تواند شخصاً به شما آسیب برساند و ممکن است نگران باشید که به اعتبار حرفه ای شما آسیب برساند.

بیایید سعی کنیم این ترس را آرام کنیم.

با وجود آنچه ممکن است فکر کنید ، کسب و کار شما نیاز به بررسی های منفی دارد. بررسی های منفی به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا آگاهانه تصمیم بگیرند. آنها همچنین به خریداران این امکان را می دهند تا درک کنند که چه مشکلی ممکن است هنگام معامله رخ دهد و به مدیریت انتظارات آنها کمک کند.

به جای نگرانی در مورد بررسی های احتمالی کم ، بهترین روش شما پاسخ مثبت و عینی به بررسی ها است.

از خودت بپرس:

  • آیا داور نکته معتبری دارد؟
  • آیا مسئله ای است که می توانید برای بهتر شدن تجربه برای مشتری بعدی به آن بپردازید؟

همه آنچه گفته شد ، یک نوع نظر منفی وجود دارد که ممکن است بیش از هر چیز دیگری شما را نگران کند: بررسی جعلی.

متأسفانه ، حذف بازخورد منفی بی دلیل از Google Guides به آسانی ممکن نیست. اگر این نقض شرایط Google را نقض کند ، احتمالاً حذف خواهد شد.

اما هیچ گزینه گزارش برای بررسی های جعلی وجود ندارد.

بهترین گزینه ممکن است مراجعه به یک ناظر Google Guides باشد. با این حال ، این مسئله آسیب احتمالی اعتبار بیش از بررسی های جعلی

مقاله مرتبط  12 انتظار برای در نظر گرفتن یک آژانس دیجیتالی

صاحبان مشاغل می توانند انتظار داشته باشند ، اما این فرایند برای صاحبان مشاغل که آن را تجربه کرده اند اغلب وقت گیر و ناامید کننده است.

چگونه می توان راهنمای Google را دریافت کرد تا با شما تعامل داشته باشد

اکنون از مزایای Google Guides برای تجارت خود مطلع هستید. اما چگونه می توان آنها را پیدا کرد تا شما را پیدا کنند و با شما درگیر شوند؟

اگر می خواهید فعال تر درگیر شوید ، این یک گزینه است.

در اینجا نحوه برخورد با آن آمده است.

در Meetups شرکت کنید

کسب و کارها می توانند برای ملاقات با راهنمایان محلی شریک شوند و حتی تخفیف های ویژه ای به آنها ارائه دهند. آشنایی با راهنماهای محلی راهی عالی برای تجارت شما با آنها و ایجاد روابط است.

با این حال ، می خواهید مطمئن شوید که شرکت و راهنمای شما به آن پایبند هستند خط مشی های Google. این یعنی:

  • راهنماهای محلی نباید در ازای بازبینی مثبت ، حمایت مالی را بپذیرند
  • راهنماها نمی توانند برای میزبانی از ملاقات پرداخت بپذیرند
  • اگر تجارت شما از تماس با ما حمایت مالی می کند یا کالا یا خدمات ارائه می دهد ، Google Guides باید این مورد را در توضیحات ملاقات خود روشن کند.

همچنین ، راهنماهای Google در سطح سه به بالا واجد شرایط میزبانی از ملاقات ها هستند ، اما آنها ابتدا باید تأیید کنید.

صفحه Google برای کسب و کار من را بهینه کنید

با وجود مزایای آشکار بهینه سازی Google برای کسب و کار من ، تحقیقات بیش از نیمی از مشاغل محلی را یافته است نکرده ادعا کرد لیست آنهاs

لیست نقشه کسب و کار خود را بهینه کنید

بهینه سازی نقشه شما فقط یافتن شما را برای محلی ها آسان نمی کند. همچنین کشف Google Business شما برای Google Guides آسان تر است.

برای برجسته کردن سایت خود ، لیست نقشه Google خود را بهینه سازی کنید:

  • افزودن تصاویر
  • پاسخ به بررسی ها
  • تکمیل نمایه خود را
  • به روز نگه داشتن نمایه خود

بر اهمیت بررسی ها تأکید کنید به کسب و کار شما

هیچ مشکلی ندارد که به مشتریان خود توضیح دهید که چه میزان بررسی برای کسب و کار شما مهم است. با این حال ، در نحوه برخورد با آن مراقب باشید.

اگر برای دریافت نظرات بیشتر به برخی از دستورالعمل های اساسی نیاز دارید ، Google این پیشنهادات را دارد:

  • درباره خریدها با خریداران خود مکالمه را شروع کنید.
  • ترک بازخورد را آسان کنید.
  • نظرات مثبت را به اشتراک بگذارید.
  • به بازخورد آنلاین پاسخ دهید.

نتیجه

راهنماهای Google می توانند به شما کمک کنند علاقه جدیدی به تجارت خود جلب کنید. اما ممکن است از مزایای بالقوه پروفایل شدن توسط راهنماهای محلی بی اطلاع باشید.

مشاغل با افزایش مقدار محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) از افزایش اعتماد مصرف کننده به برند خود ، افزایش اعتماد از طرف Google و بالقوه بهبود رتبه بندی جستجوی محلی بهره مند می شوند.

در نتیجه ، ممکن است کسب و کار شما تعداد بیشتری از درخواستها ، افزایش دید برای کالاها و خدمات و بازدید بیشتر از فروشگاه آفلاین شما را تجربه کند.

آیا تجربه استفاده از Google Guides را دارید؟ برای گذاشتن کامنت در زیر راحت باشید.