آموزش سئو

چگونه در 60 ثانیه از SEO رقیب خود جاسوسی کنید

آگوست 11, 2020

آیا تا به حال اصطلاحاتی را در Google جستجو کرده اید و آرزو کرده اید که وب سایت شما برای آن رتبه بندی کند؟

می دانید که اگر این ترافیک به سمت شما پیش می رفت ، می تواند فروش ، درآمد و حتی زندگی شما را تغییر دهد.

اما متاسفانه ، آن ترافیک به سمت رقابت شما می رود. 🙁

خوب ، امروز ما می خواهیم آنرا تغییر دهیم. من فقط نسخه جدیدی را منتشر کردم Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome این به شما بینشی در مورد استراتژی SEO رقابت خود می دهد تا بتوانید آنها را شکست دهید …

معرفی برنامه افزودنی جدید Chrome Ubersuggest

من می خواهم به شما نشان بدهم که چگونه از SEO رقیب خود جاسوسی کرده و از آنها پیشی بگیرید ، اما در مرحله اول ، باید نصب کنید Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome. این سریع انجام می شود و این برنامه رایگان است.

پس از نصب ، می خواهم به یکی از وب سایت های رقیب خود بروید و بر روی “U” در نوار ابزار Chrome خود کلیک کنید.

هنگامی که روی آن کلیک می کنید ، در هر سایت محبوب اطلاعاتی بدست خواهید آورد.

داده ها را در سمت راست مشاهده خواهید کرد ، و هنگام حرکت ، داده های بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

دلیل افزودن این ویژگی به برنامه افزودنی Ubersuggest ، دسترسی بهتر به استراتژی SEO رقیب خود است.

به این ترتیب می توانید آنها را پیشی بگیرید.

بیایید بیش از هر گزارش از برنامه افزودنی Chrome Ubersuggest و چگونگی استفاده از آن برای پیشی گرفتن از رقابت خود بیایید.

چگونه از رقابت خود پیشی بگیریم

اول از همه ، هنگامی که روی “U” کلیک می کنید ، آمار نمای کلی ترافیک را مشاهده خواهید کرد.

اگر رقابت شما نسبت به شما ترافیک بیشتری داشته باشد ، این ایده را به شما می دهد. اگر این کار را انجام دهند ، باید کپی استراتژی سئو آنها را در نظر بگیرید.

مقاله مرتبط  8 بهترین شرکت بازاریابی محتوای سال 2020

اگر اینگونه نباشند ، هنوز هم می توانید برخی از تاکتیک های SEO خود را جاسوسی و کپی کنید … اما ، به طور کلی ، روی رقبا با ترافیک بیشتر از شما متمرکز شوید.

اگر نمی دانید چگونه این رقبا را پیدا کنید ، من کمی به شما نشان می دهم … اما اکنون ، اجازه دهید نحوه استفاده از داده ها را در اینجا مرور کنیم Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome برای افزایش ترافیک سئو خود.

هنگامی که برخی از سایت ها را پیدا کردید که نسبت به شما ترافیک بیشتری ایجاد می کنند ، می خواهم به پایین بروید. نمودارهایی را مشاهده می کنید که تعداد کلمات کلیدی SEO را در رتبه بندی سایت قرار می دهد.

هر چه عدد بزرگتر باشد ، بهتر می شود. همچنین به دنبال سایتهایی باشید که به طور مداوم برای کلمات کلیدی بیشتر از تعداد کمتری در طول زمان رتبه بندی می کنند.

به عبارت دیگر ، اگر آنها مرتباً برای کلمات کلیدی بیشتر و بیشتری رتبه بندی می کنند ، کاری درست انجام می دهند.

اکنون کمی بیشتر به پایین بروید و صفحه های برتر براساس کشور و کلید واژه های برتر کشور را مشاهده خواهید کرد.

من می خواهم که بر روی پیکان کنار اولین نتیجه تحت Top Pages By Country کلیک کنید.

باید چیزی شبیه به این باشد:

این کار به شما ایده هایی راجع به صفحاتی که بیشترین میزان ترافیک سئو را به سمت رقابت شما هدایت می کنند به شما می دهد.

اگر روی “مشاهده همه” در زیر هر صفحه کلیک کنید ، آن را به Ubersuggest منتقل می کند و داده های بیشتری را در مورد کلمات کلیدی که ترافیک را به آن قطعه محتوا هدایت می کنند ، به شما می دهد.

کاری که شما می خواهید انجام دهید ایجاد محتوای مشابه با استفاده از کلمات کلیدی است که از رقابت شما استفاده می کند. مهمترین چیز ، ایجاد محتوا دقیق تر و کامل تر از آنچه که رقابت شما منتشر کرده است.

مقاله مرتبط  SEO سلاح اثبات Corona است که تجارت شما باید از آن استفاده کند

این بدان معنا نیست که شما باید تعداد کلمات بالاتری داشته باشید. یعنی باید دقیق تر باشید. منظور من این است:

  • تمام جنبه های موضوع را بپوشانید – اگر کسی مطالب شما را بخواند و هنوز هم سوالی داشته باشد ، شما به اندازه کافی عمیق نمی روید.
  • چندین صفحه را در همان موضوع ایجاد نکنید – بهتر است یک صفحه وجود داشته باشد که بسیار عمیق تر از آن باشد که چندین صفحه در همان موضوع وجود داشته باشد. هنگامی که چندین صفحه در همان موضوع دارید ، Google را گیج می کند زیرا تشخیص اینکه رتبه بندی کدام یک را برای آنها دشوار می کند.
  • برای توضیح پیام خود از رسانه استفاده کنید – یک تصویر به ارزش 1000 کلمه است. بنابراین ، برای توضیح پیام خود از تصاویر ، صدا و فیلم استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک پست وبلاگ در مورد نحوه کراوات کراوات داشتید ، اضافه کردن تصاویر و فیلم چگونه به فیلم بسیار مفید خواهد بود.
  • روی تجربه کاربر متمرکز شوید – Google برای کاربران بهینه سازی می کند ، بنابراین قبل از تمرکز روی Google روی کاربران متمرکز شوید.

همچنین ، با آن گزارش Ubersuggest ، شما همچنین متوجه خواهید شد که تمام افرادی را که به مقاله رقیب شما پیوند می دهند ، نشان می دهد.

از آنجا ، می خواهید به آن سایتها دسترسی پیدا کنید و ببینید که آیا آنها مایل به پیوند با مقاله شما هستند که بهتر و عمیق تر است. برای کمک به شما می توانید از الگوهای دستیابی در این مقاله استفاده کنید.

آخرین ، اما نه مهم ، من می خواهم که به کلمات کلیدی رقیب خود بنگرید.

در محدوده Ubersuggest ، به پایین بروید و کلمات کلیدی برتر کشور را ببینید. برای دیدن لیستی از کلمات کلیدی ، پیکان را برای هر کشوری که ممکن است هدف آن را انتخاب کنید.

مقاله مرتبط  بزرگترین روند سئو شما نادیده گرفته اید

اگر روی “مشاهده جزئیات” در زیر هر کلید واژه کلیک کنید ، گزارش مفصلی درباره آن کلمه کلیدی مشاهده خواهید کرد.

شما می توانید در طول 12 ماه گذشته حجم جستجو ، میزان موبایل در مقابل حجم جستجوی دسک تاپ ، میزان کلیک به کل ، کلمه کلیدی برای رتبه بندی و همچنین پرسود بودن (CPC) را ببینید.

همچنین می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای رقابت مشاهده کنید.

گزارش فوق ایده های بیشتری در مورد کلمات کلیدی شما می توانید برای وب سایت خود به دست آورید. از آنجا می توانید آن لیست از کلمات کلیدی را بگیرید و محتوا را در اطراف آن ایجاد کنید.

بنابراین چگونه رقبای خود را پیدا می کنید؟

در صورتی که مطمئن نیستید رقبا چه کسانی هستند ، نگران نباشید.

فقط به Google بروید و جستجو برای هر کلید واژه مربوط به صنعت خود انجام دهید.

شما چیزی شبیه این را مشاهده خواهید کرد:

از آنجا به سایت ها بروید و به دنبال کسی باشید که یک رقیب مستقیم باشد. منظور من از رقیب مستقیم کسی است که همان محصولات یا خدمات شما را می فروشد.

سایتهای خبری واقعاً رقبا نیستند … سایتهای اطلاع رسانی عمومی مانند ویکی پدیا رقیب نیستند … و حتی سایتهایی مانند آمازون که همه چیز را می فروشند در واقع رقبا نیستند.

شما باید به دنبال رقبا مستقیم باشید ، افرادی که تمرکز در همان محصولات یا خدمات مشابه شما

نتیجه

اگر این مورد را امتحان نکرده اید Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome، حتماً بروید و این کار را انجام دهید. این به شما داده های رایگان می دهد.

این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات فوری در مورد رقابت و استراتژی SEO آنها را بدست آورید. در اصل ، شما می توانید داده ها را برای بدست آوردن بینش در مورد هر شرکتی در کمتر از 60 ثانیه تجزیه و تحلیل کنید.

بنابراین ، نظر شما در مورد پسوند جدید Ubersuggest چیست؟