آموزش سئو

چگونه تولید زبان طبیعی می تواند به بازاریابی دیجیتال شما کمک کند

دسامبر 21, 2020

شاید شما با A.I. و چه کاری می تواند انجام دهد شاید ندانید که زیرمجموعه ای از آن نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال دارد. به آن نسل زبان طبیعی گفته می شود و شیوع آن بیش از آن چیزی است که فکر می کنید.

یکی از بهترین نمونه های تولید زبان طبیعی است Google’s Smart Compose. اگر از سیستم عامل ایمیل Google استفاده می کنید ، این مورد را قبلاً عملی مشاهده کرده اید: هنگام تایپ ایمیل ، Google پیشنهادهایی برای پایان دادن به جمله شما ارائه می دهد.

این نسل زبان طبیعی در کار است.

تولید زبان طبیعی پیامدهای خارق العاده ای برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال شما دارد.

قبل از اینکه به طور کامل در مورد تولید زبان طبیعی و اینکه چگونه می تواند به تبلیغات شما کمک کند ، بپردازیم ، بگذارید یک دقیقه وقت بگذاریم و توضیح دهیم که دقیقاً تولید زبان طبیعی چیست و چه کاری انجام می دهد.

تولید زبان طبیعی (NLG) چیست؟

تعریف نسل زبان طبیعی “فرآیند تولید عبارات و جملات معنی دار در قالب زبان طبیعی” است.

تولید زبان طبیعی از داده های ساخت یافته شما ناشی می شود. این داده های شما را به متن با صدای طبیعی تبدیل می کند. همچنین می تواند حجم عظیمی از کلمات نوشتاری را بسیار سریعتر از یک فرد عادی تولید کند.

با این حال ، توانایی های آن در اینجا متوقف نمی شود. تولید زبان طبیعی امکان به روزرسانی متن موجود و اتوماسیون را فراهم می کند. همچنین می توانید از آن برای ایجاد موارد زیر استفاده کنید:

  • تصاویر
  • نمودارها
  • داده های عددی

می توانید ببینید که چرا تولید زبان طبیعی برای بازاریابان جذاب است. با این حال ، تولید زبان طبیعی است برای طیف وسیعی از بخشهای دیگر مفید است، شامل:

  • تجزیه و تحلیل مالی و داده ها: برای ایجاد گزارش
  • مراقبت های بهداشتی: برای تفسیر داده ها و ایجاد گزارش های پزشکی
  • تجارت الکترونیکی و خرده فروشی: توضیحات دقیق محصول را تولید کنید و تجربه کلی مشتری را بهبود ببخشید
  • روزنامه نگاری: گزارش های خبری را ایجاد و به روز کنید. آسوشیتدپرس و بلومبرگ فقط دو سازمانی هستند که برای گسترش پوشش خبری خود از داده ها استفاده می کنند.
  • لجستیک و سفر: مسافران را به روز نگه دارید ، برنامه های سفر بنویسید و متن ها را به زبان های مختلف ترجمه کنید.
  • خدمات مشتری: ربات های چت را قادر می سازد تا به سوالات پاسخ دهند و از طریق ایمیل های شخصی شده برای رویکردی “انسانی تر” پیگیری کنند.
  • صنایع بیمه ، انرژی و ارتباطات از راه دور: این بخشها برای بهینه سازی خدمات به مشتری ، ارسال صورتحساب و فاکتور و ایجاد گزارش ، با موفقیت تولید زبان طبیعی را انجام داده اند.

اگر پیش بینی ها درست باشد ، ایجاد زبان طبیعی انجام می شود در آینده حتی بیشتر استفاده می شود.

تولید زبان طبیعی و تصویر AI گسترده تر

اکنون شما می دانید که تولید زبان طبیعی چیست و کمی درباره کارهایی که انجام می دهد. بیایید لحظه ای توضیح دهیم که چگونه در تصویر کلی هوش مصنوعی جای می گیرد.

اگر قبلاً در مورد تولید زبان طبیعی مطالعه کرده باشید ، احتمالاً از اصطلاحات مشابه مانند پردازش زبان طبیعی و درک زبان طبیعی آگاه هستید. این اصطلاحات اغلب در همان مکالمه استفاده می شوند ، زیرا همه آنها زیر چتر هوش مصنوعی قرار می گیرند.

در مورد تفاوت این اصطلاحات ممکن است کمی سردرگمی وجود داشته باشد ، بنابراین ما در زیر تفاوت های اساسی را برجسته کرده ایم.

پردازش زبان طبیعی (NLP): در حالی که هدف تولید زبان طبیعی استفاده از داده های شما برای تولید متن است ، پردازش و خواندن زبان نقش NLP است.

NLP همچنین می تواند کمک کند

  • تصحیحات املایی و دستور زبان
  • ترجمه ماشینی
  • نحو و زمینه
مقاله مرتبط  چگونه Google Lens محصولات شما را به صورت آنلاین پیدا می کند

درک زبان طبیعی: اصطلاح دیگری که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد درک طبیعی زبان (NLU) است. NLU متن را برای درک هدف و معنی تجزیه و تحلیل می کند. NLU:

  • خلاصه متن
  • تصحیح املا
  • تشخیص طعنه

سپس یادگیری ماشین وجود دارد.

شما در اینجا طیف گسترده ای از تعاریف را پیدا خواهید کرد ، بیایید با یکی از آنها شروع کنیم بررسی فناوری MIT:

الگوریتم های یادگیری ماشینی از آمار برای یافتن الگوها در حجم عظیم داده استفاده می کنند.

یادگیری ماشینی می تواند فراتر از فقط متن پردازش کند. ML همچنین می تواند تصاویر ، شکل ها و کلیک ها را پردازش کند. بدون آن ، ما مانند Siri یا YouTube نداریم.

اکنون ما این اصطلاحات کلیدی را شرح داده ایم ، بیایید به تولید زبان طبیعی و امکانات آن برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال بپردازیم.

تولید زبان طبیعی چه تاثیری بر بازاریابی دیجیتال دارد؟

نسل زبان طبیعی بوده است از دهه 1960 با ما، بنابراین جدید نیست با این حال ، آنچه تغییر کرده است ، تجاری بودن و دسترسی گسترده آن است. شاید متوجه شده باشید که در حال حاضر انواع مختلفی از نرم افزارهای تولید زبان طبیعی وجود دارد.

بعلاوه ، اخیراً قابلیتهای تولید زبان طبیعی تغییر شکل داده است ، به معنای بهبود دقت. پتانسیل آن برای آینده بازاریابی دیجیتال بسیار زیاد است.

از اولین ارتباط مشتری با شما تا پیگیری و شخصی سازی تلاش های بازاریابی ، تولید زبان طبیعی می تواند در هر مرحله نقش داشته باشد.

فرض کنید شما به طور منظم یک تیم را برای شناسایی کلمات کلیدی ، انجام سئو ، ایجاد توضیحات محصول و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی استخدام می کنید. با تولید زبان طبیعی ، می توانید تمام این کارها را خودکار کنید. در اینجا چند روش دیگر وجود دارد که تولید زبان طبیعی می تواند در بازاریابی شما کمک کند.

ایجاد محتوا

شما به عنوان یک بازاریاب از اهمیت برقراری ارتباط منظم با مشتریان و خریداران احتمالی خود آگاه هستید. این می تواند به تقویت اعتماد مشتری ، افزایش وفاداری مشتری کمک کند و به شما امکان می دهد تخصص خود را نشان دهید. همچنین این امر تا حد زیادی به رشد برند شما کمک می کند.

تولید مرتب محتوای تازه که با مشتری شما صحبت می کند ، وقت گیر و اغلب هزینه بر است. تولید زبان طبیعی می تواند با اجازه دادن به شما برای ایجاد کلمات کلیدی بهینه شده ، این مسئله را حل کند:

  • پست های وبلاگ
  • صفحات وب و مقصد
  • خبرنامه و محتوای ایمیل
  • گزارش ها
  • محتوای عمومی بازاریابی

با این حال ، همچنین به ایجاد محتوای هدفمند کمک می کند و تیم ها را قادر می سازد اطلاعات خود را درک کنند. بازاریابان می توانند از اطلاعاتی که در اختیار دارند برای ایجاد کمپین های جذاب و متناسب برای موفقیت بهتر استفاده کنند.

اما زیبایی واقعی تولید زبان طبیعی؟ تمام آنچه انجام می شود سه مرحله ساده است:

  1. داده های خود را آماده کنید
  2. الگو را آماده کنید / استفاده کنید
  3. اجازه دهید نسل زبان طبیعی روایت های شما را انتخاب کند و مطالب خود را بنویسد

آسوشیتدپرس مثالی عالی در مورد چگونگی استفاده خوب از تولید زبان طبیعی است. AP از جمله تولید زبان طبیعی برای تهیه گزارش های مالی و گسترش پوشش ورزشی ، از جمله موارد دیگر. علاوه بر این ، واشنگتن پست از نسل زبان طبیعی برای تولید صدها بیانیه مطبوعاتی استفاده می کند.

توضیحات محصول را ایجاد کنید

اگر شما صاحب مشاغل تجارت الکترونیکی هستید ، اهمیت توصیف محصولات خوش ساخت را برای هدایت بازدید به سایت خود درک می کنید. با این حال ، تولید مقادیر زیادی از محتوای منحصر به فرد و سئو محور که متناسب با لحن و صدای شرکت شما باشد ، می تواند چالش برانگیز باشد.

مقاله مرتبط  چگونه iPaaS می تواند به بازاریابی دیجیتال شما کمک کند؟

اگرچه شما فقط می توانید توضیحات اصلی و ارائه شده توسط سازنده را ارائه دهید ، اما آنها فاقد اصالت هستند ، که برای SEO مناسب نیست.

تصور کنید اگر راهی برای گرفتن داده های بدون ساختار خود و قرار دادن آنها در الگویی داشته اید و نوشتن مقاله برای شما انجام شده است؟

این همان کاری است که نسل زبان طبیعی می تواند انجام دهد. این می تواند داده های شما را به صدها یا حتی هزاران توصیف اصلی تبدیل کند که با صدای نام تجاری شما مطابقت دارد.

با تولید زبان طبیعی ، شما می تواند هزاران اتوماتیک ایجاد کند شرح با جزئیات:

  • وزن
  • اندازه
  • ویژگی های اصلی
  • رنگها

برای دریافت ایده بهتر در مورد شکل ظاهری ، بیایید از یک ابزار تولید زبان طبیعی رایگان استفاده کنیم.

شرح زبان عمومی تولید زبان طبیعی

شما فقط وارد کنید:

  • نام محصول
  • مشکلی که حل می کند
  • مزایا و ویژگی ها
  • اعتراض
  • سبک محصول

سپس بر روی “تولید” کلیک کنید و منتظر ظاهر شدن توضیحات خود باشید.

تبلیغات بنویسید

تولید زبان طبیعی با توانایی شخصی سازی و متناسب سازی مطالب ، توانایی های زیادی برای نوشتن تبلیغات دارد. با این حال ، این فقط قرار دادن کلمات در صفحه نیست. نسل زبان طبیعی با کمک به شما در درک مخاطبان و اهداف آنها ، به ایجاد تبلیغ کمک می کند.

تولید زبان طبیعی حتی به اندازه کافی هوشمند است که می تواند با مخاطبان یک نام تجاری سازگار شود و از زبان و لحنی که به احتمال زیاد در آنها طنین انداز است استفاده کند – همه اینها بدون ایجاد خلاقیت در تبلیغات شما.

مزیت بیشتر استفاده از زبان های طبیعی برای ایجاد تبلیغات این است که به شما امکان می دهد مقیاس گسترده را ایجاد کنید در عین حال به نظر شخصی و شخصی می رسد. همه اینها ایجاد زبان طبیعی را برای موارد زیر ایده آل می کند:

  • آگهی پرداخت آنلاین (گوگل ، فیس بوک ، آمازون و غیره)
  • صفحات فرود
  • پیشنهادات شخصی مشتری

اینها فقط نمونه هایی است. با این حال ، آنها باید امکانات تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را نشان دهند.

شخصی

شخصی سازی یک کلید واژه یا روند گذرا نیست: این یکی از مهمترین عناصر یک کمپین بازاریابی موفق است.

هنگامی که شما برای بازاریابی خود از تولید زبان طبیعی استفاده می کنید ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن برای متناسب سازی با مشتری خود استفاده کنید ، از جمله:

  • برای درک فراداده های مشتری فردی برای شخصی سازی مواد بازاریابی ، از تولید زبان طبیعی استفاده کنید.
  • با هدف قرار دادن محصولات ، خدمات و پیشنهادهای ویژه به خریداران ، وفاداری مشتری را بهبود ببخشید.
  • به روزرسانی و متناسب سازی خودکار مطالب برای مشتریان فردی
  • از طریق بومی سازی به مشتری گسترده تری دسترسی پیدا کنید

از این نمونه ها به راحتی می توان فهمید که چرا مارک ها برای اعمال شخصی سازی در تبلیغات خود به تولید زبان طبیعی روی می آورند.

به روز رسانی خودکار

محتوای مرتبط برای فروش آنلاین ضروری است و برای تبلیغات فصلی ضروری است. به عنوان مثال ، هنگامی که می خواهید فروش جمعه سیاه خود را تبلیغ کنید یا کسی به دنبال هدیه Valentine است.

با این حال ، به روز نگه داشتن مطالب خود یک چالش است.

به روزرسانی محتوای فصلی یکی دیگر از مواردی است که تولید زبان طبیعی در آن می درخشد. به عنوان مثال ، می توانید صفحات دسته بندی را که هدف خریداران خاص هستند ، با ایجاد اجازه ایجاد زبان طبیعی ، خودکار کنید محتوای منحصر به فرد ، هدف قرار دادن آن و احتمال تبدیل شدن آن بیشتر است.

با خودکار سازی و به روزرسانی محتوا از طریق تولید زبان طبیعی ، تجربه کلی مشتری را افزایش داده و احتمال فروش را افزایش می دهید.

مقاله مرتبط  یادگیری SEO - ردیابی عملکرد SEO برای ایجاد انگیزه

موضوع خط تولید

موضوع خوب یکی از قسمتهای اساسی ایمیل شماست. به هر حال ، این می تواند به معنای تفاوت بین باز شدن یا نشدن پیام شما باشد. تولید زبان طبیعی می تواند داده های شما را بگیرد و خطوط موضوعی را برای “صحبت کردن” با گیرنده بهینه کند.

تولید زبان طبیعی می تواند احساسات ، لحن و زبان را منتقل و شخصی سازی کند و به بهبود نرخ باز کردن ایمیل شما کمک کند. یک نمونه از این موارد شرکت فناوری هوش مصنوعی Phrase است.

ابزار تولید زبان طبیعی تجارت مستقر در انگلستان به شما امکان می دهد صدها عنوان موضوعی موثر ایجاد کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که Virgin Holidays می خواست تجربه مشتری را بهبود بخشد و فروش دیجیتال را رشد دهد ، Phrase را برای اصلاح خطوط موضوع خود معرفی کرد.

نتیجه؟ افزایش دو درصدی نرخ باز، که ممکن است افزایش چشمگیری به نظر نرسد ، اما برای Virgin Holidays میلیون ها دلار ارزش داشت.

اگر می خواهید از ظرفیت تولید زبان طبیعی برای فعالیت های ایمیل خود استفاده کنید ، چند ابزار وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

اول ، کمپین فعال دارای یک ابزار رایگان است. کافیست از لیست کشویی یک دسته از کلمات کلیدی را انتخاب کنید ، کلمه کلیدی خود را وارد کنید و روی دکمه “ایجاد خطوط موضوع” کلیک کنید.

ما از “سردرد” به عنوان کلمه کلیدی خود استفاده کردیم ، و اینها عناوین پیشنهادی هستند:

نسل زبان طبیعی نسل موضوع ایمیل

اتوماسیون یکی دیگر از ابزارهای رایگان است. از سه مرحله برای تولید خطوط موضوع استفاده می کند.

  • شما محتوای ایمیل مارکتینگ خود را کپی و پیست می کنید
  • Automizy متن شما را می گیرد و آن را تجزیه و تحلیل می کند
  • سپس ، مجموعه ای از خطوط موضوع را بر اساس نسخه شما تولید می کند.

با توجه به تجربه ، می توان گفت که ابزار فوق ممکن است عالی نباشد. با این حال ، آنها پتانسیل بالقوه را نشان می دهند و مکان شروع شما هستند.

ابزار زبان تولید خودکار اتوماسیون زبان طبیعی

بهینه سازی SEO

مطابق با بازاریابی موسسه هوش مصنوعی، چندین روش برای استفاده بازاریابان از A.I وجود دارد. در بهینه سازی SEO. آنها آن را به موارد زیر معرفی کرده اند:

  • کلمات کلیدی را کشف کنید و خوشه های موضوعی ایجاد کنید
  • برای قابلیت کشف بهتر محتوا را بهینه کنید
  • تجزیه و تحلیل محتوا برای یافتن محدودیت های محتوایی
  • محتوای هدفمند در زمان واقعی ایجاد کنید
  • توضیحات متا بنویسید
  • تصاویر را برچسب گذاری کنید
  • رئوس مطالب و عناوین مربوط به تقویم محتوای خود را بنویسید

استفاده از تولید زبان طبیعی می تواند به بازاریابان کمک کند تا بازدید بیشتری داشته باشند ، فروش بیشتری ایجاد کنند و مارک های خود را بسازند.

نتیجه

نرم افزار تولید زبان طبیعی در گستره وسیعی از صنایع کاربرد دارد. تولید زبان طبیعی به کاربران امکان می دهد متن شخصی و شخصی سازی کنند. هنوز هم ، قدرت واقعی آن در انطباق با صدای شخصی مارک ها است ، و آن را راهی ایده آل برای بازاریابان دیجیتال برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خاص می کند.

بازاریاب های دیجیتال همچنین می توانند کمپین های به موقع و مقرون به صرفه ای تولید کنند ، ROI خود را بهینه کرده و تعامل اصیل تری داشته باشند.

علی رغم ترس برخی از افراد ، تولید زبان طبیعی قرار نیست مشاغل کسی را بدزدد. در عوض ، تولید زبان طبیعی مکمل کارهای نوشتن متن است در حالی که زمان حیاتی را برای تمرکز بر اهداف تولید ROI آزاد می کند.

چگونه تولید زبان طبیعی می تواند به تجارت شما کمک کند؟ نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید.