آموزش سئو

چگونه تبلیغات PPC را انسانی کنیم

آوریل 28, 2021

به عنوان بازاریاب و مارک ، بسیاری از شما از تبلیغات PPC برای جابجایی بازدید به نام تجاری یا وب سایت مشتری خود استفاده می کنید.

این روش مشکلی ندارد.

به هر حال ، تبلیغات PPC دارای مزایای آشکاری است. می توانید به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید ، نتایج خود را پیگیری کنید و بودجه خود را مدیریت کنید. با این حال ، با وجود تمام مزایای آنها ، این تبلیغات گاهی اوقات ممکن است چیزی کم داشته باشد.

آیا کسی حدس زده است که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم؟ این لمس انسان است.

با انسانی سازی تبلیغات PPC می توانید جدا از رقبا باشید.

قبل از ادامه ، منظور من از انسانی سازی تبلیغات PPC شما چیست؟ این به معنای ایجاد تبلیغاتی است که پاسخ یا احساسی را تحریک می کند. این می تواند به تبلیغات شما کمک کند تا با بازار شما ارتباط برقرار کرده و اعتماد کنند و در نهایت تجارت شما را افزایش دهد.

همچنین شما را از رویکردی بی نام ، بی چهره و روباتیک که می تواند در بدترین حالت بازاریابی دیجیتال باشد ، دور می کند.

به غیر از مواردی که قبلاً ذکر کرده ام ، چند دلیل اساسی دیگر برای انسانی سازی تبلیغات PPC و به طور کلی نام تجاری شما وجود دارد. بیایید غواصی کنیم ، و سپس ما در مورد روش های مختلفی که می توانید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید ، بحث خواهیم کرد.

چرا باید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید؟

تجاری سازی برند شما می تواند به شما مزیت رقابتی بدهد و حفظ مشتری را بهبود بخشد. این نشان می دهد شما رویکرد مشتری محوری را دنبال می کنید و خریداران خود را درک می کنید.

با این حال ، تجاری سازی برند شما باعث ایجاد اعتماد مشتری نیز می شود که این روزها بسیار حیاتی است. شرکت ارتباطات ادلمن می گوید، “اعتماد هرگز برای توسعه و حفظ شرکتها از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است.”

علاوه بر این ، آنها دریافتند که 75 درصد مردم فعالانه مشاغل مورد اعتماد خود را توصیه می کنند.

این تنها مزیت نیست ، به گفته ادلمن: “مشتریانی که به شما اعتماد دارند بیشتر درگیر می شوند ، از آنها خرید می کنند ، از شما دفاع می کنند و از شما دفاع می کنند.”

اکنون ، اجازه دهید جزئیات برخی از نکات مثبت را که می توانید از انسانی سازی نام تجاری خود کسب کنید ، شرح دهیم.

تجاری سازی برند شما به شما یک لبه رقابتی می بخشد

شاید شما از قبل یکی از مزایای انسانی سازی بازاریابی دیجیتال خود را بدانید: برتری رقابتی.

چرا؟ ساده است.

در دنیای دیجیتالی که روز به روز افزایش می یابد ، مصرف کنندگان علاقه مند به شکل گیری هستند ارتباط و تعامل با مارک های تجاری.

ایجاد ارتباطات برای ایجاد روابط طولانی مدت ضروری است و سپس ایجاد وفاداری مشتری امکان پذیر می شود.

تجاری سازی برند شما رویکرد مشتری مداری را ایجاد می کند

وقتی نام تجاری خود را انسانی می کنید ، در هر مرحله از سفر مشتری ، احساس شخصی می کنید.

این رویکرد انسانی توجه شما را به عنوان بازاریاب یا صاحب مشاغل از شما دور می کند. درعوض ، بر خواسته های مشتری شما متمرکز شده و چشم اندازهای شما را در نظر می گیرد:

  • نیازهای فردی
  • اهداف و جاه طلبی ها
  • چالش ها و نقاط درد

بعلاوه ، رویکرد مشتری محوری نشان می دهد شما مشکلات منحصر به فرد مشتریان خود را درک می کنید و می توانید به آنها راه حل ارائه دهید.

شما از حمایت و حفظ مشتری بهره مند می شوید

پس از فروش موفقیت آمیز به یک مصرف کننده ، دو کار وجود دارد که می خواهید انجام دهید: نگه داشتن آنها و تبدیل آنها به طرفداران.

مقاله مرتبط  چرا SEO مبتنی بر نهاد یک روش جدید برای تفکر در مورد بهینه سازی است

با انسانی سازی بازاریابی شما ، مشتریان شما احتمالاً طرفدار آن می شوند و برند شما را به دیگران توصیه می کنند.

پس از آن حفظ مشتری وجود دارد. به احتمال زیاد مشتری خود را با این موارد حفظ می کنید:

10 روش برای انسانی سازی تبلیغات PPC

اکنون مزایای آن را درک کرده اید ، چگونه تبلیغات PPC خود را انسانی می کنید؟ در زیر به 10 روش برای اجرای آسان که می توانید از امروز استفاده کنید ، اشاره شده است.

1. مخاطبان خود را با ایجاد Personas درک کنید

شما یک محصول یا خدمات برای تبلیغ دارید. اما بازار هدف شما چه کسی است و چگونه تبلیغات PPC خود را متناسب با آنها انسانی می کنید؟

با اشخاص خریدار. اشخاص خریدار یک دارایی ارزشمند هستند زیرا هر مشتری احتمالی به همان شیوه به آگهی PPC شما پاسخ نمی دهد.

برای جذب مشتری ایده آل خود ، می خواهید با صحبت کردن به زبان آنها ، درک نکات درد آنها و ارائه راه حل به آنها توجه کنید.

اینجاست که شخصیت های خریدار وارد می شوند.

چرا شخصیت ها اینقدر موثر هستند؟ زیرا آنها اجازه می دهند رویکرد شخصی سازی شود. این قسمت را درست دریافت کنید و می توانید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید و به بازار هدف خود برسید.

2. تبلیغات مرتبط ایجاد کنید

بله ، ما دوباره به شخصیت ها برگشتیم. با خرید ایده های واضح تری از عبارت جستجوی مشتریان بالقوه ، خریداران شما به شما امکان می دهند تبلیغات مربوطه را ایجاد کنید.

با درک بهتر قصد خریدار و استفاده از موارد زیر می توانید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید.

  • ویژگی “جستجوی مرتبط” Google
  • یک ابزار کلمه کلیدی
  • از جمله کلمات کلیدی خاص ، مرتبط و کلمات کلیدی دنباله بلند

روش دیگر ، با آژانس همکاری کنید که می تواند کار را برای شما انجام دهد.

3. از تصاویر استفاده کنید

خود را انسانی کنید تبلیغات PPC با تصاویر. آنها نیازی به تصویر کارکنان ندارند. فقط مواردی را نشان دهید که نمایانگر مشاغل شما ، آنچه که ارائه می دهد و آنچه که مخفف آن است.

Google روشهای مختلفی برای افزودن تصاویر به تبلیغات PPC از طریق ارائه می دهد تبلیغات کشف یا آن گزینه پسوندهای تصویر، یا می توانید از تبلیغات چرخ فلک Facebook استفاده کنید.

تبلیغات PPC را انسانی کنید - آگهی فیس بوک

با این حال ، بسیاری از سیستم عامل های دیگر اجازه تبلیغات و داستان سرایی غنی از تصویر ، مانند Instagram ، Pinterest یا YouTube را می دهند.

4- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

شخصیت های خریدار شما همچنین برای شکل دادن به استراتژی شبکه های اجتماعی شما مناسب است.

با استفاده از شخصیت های خود ، تبلیغات PPC خود را با درک مکان هایی که خریداران ایده آل شما در آن قرار دارند ، انسانی کنید. سپس می توانید آنها را بر روی سیستم عامل انتخابی خود هدف قرار دهید.

سایت هایی مانند TikTok ، Facebook و Instagram به شما امکان می دهند تبلیغات PPC خود را برای نتایج بهتر شخصی سازی کنید.

5. تست را ادامه دهید

آزمایش مداوم ممکن است به معنای جلوگیری از گیر افتادن در الگوی تبلیغاتی معمول شما باشد. چگونه این را عملی می کنید؟

با تغییر دادن مبارزات PPC خود. می توانید این کار را از طریق تست منظم A / B انجام دهید تا ببینید کدام عناصر برای مخاطبان شما بهتر کار می کنند.

به عنوان مثال ، می توانید تست کنید:

  • کلمات کلیدی طولانی مدت
  • رنگها
  • تماس به عمل (CTA)

در حین انجام آزمایشات و بهینه سازی نتایج را ادامه دهید تا زمانی که بدانید تعادل درستی دارید.

6. فراتر از کلمات کلیدی بروید

کلمات کلیدی فقط می توانند کارهای زیادی انجام دهند. بله ، آنها می توانند تبلیغات شما را در معرض دید افراد مناسب قرار دهند ، اما فاقد شخصی سازی هستند.

برای انسانی سازی بیشتر تبلیغات PPC ، چهار حوزه مهم دیگر در بازاریابی خود را در نظر بگیرید:

  • جمعیتی
  • انگیزه
  • چالش ها
  • اهداف
مقاله مرتبط  سریعترین (و ارزانترین) راه برای ضرب و شتم رقابت های خود

Simpleview توصیه می کند برای بهینه سازی نتایج PPC از این کیفیت ها برای افراد مسافرتی استفاده کنید. با این حال ، این ویژگی ها برای تقریباً هر جای دیگر به همان خوبی کار می کنند.

به عنوان مثال اطلاعات جمعیتی را در نظر بگیرید.

بسته به گروه سنی مخاطبانی که هدف قرار داده اید ، می خواهید تبلیغات خود را تغییر دهید تا آنها با آن گروه خاص “صحبت کنند”.

به همین ترتیب ، انگیزه ها ، چالش ها و اهداف احتمالاً برای هر گروه متفاوت است.

7. از قصه گویی استفاده کنید

من قبلاً به ارزش اعتماد مصرف کننده اشاره کردم و یک راه ساده برای ساختن آن وجود دارد: با قصه گویی.

تبلیغات موفق غالباً از داستان سرایی در قلب تبلیغات خود استفاده می کنند و موارد مشابه اینستاگرام استوری ها آن را در دسترس قرار داده اند.

با این حال ، اینستاگرام تنها راه نیست. برای یک رویکرد مشابه ، می توانید تبلیغات چرخ فلک فیس بوک یا شاید یک کمپین پیروان توییتر را امتحان کنید.

اینجاست برخی ایده ها اگر در داستان نویسی تازه وارد هستید:

  • پروفایل کارکنان یا مقاله روزمره ، بنابراین مخاطبان می توانند شما را بهتر بشناسند
  • داستان موفقیت مشتری
  • نکات برجسته یک محصول یا خدمات
  • بررسی ها یا فیلم های توضیح دهنده

8- مقداری شخصیت تزریق کنید

به آن فکر کنید: آیا احتمالاً مشتریان احتمالی شما روی آگهی کلیک می کنند که به نظر دیگران می رسد؟

یا آیا آنها تبلیغ PPC را انتخاب می کنند که برجسته باشد و خودش صحبت کند؟

اولین برداشت بسیاری از مشتریان از تجارت شما از طریق تبلیغات آنلاین است ، بنابراین باید مارک تجاری شما باشد.

برای تبلیغات خود از همان لحنی استفاده کنید که برای بقیه بازاریابی خود استفاده می کنید تا از ثبات و آشنایی بیشتری به مشتریان خود برسید.

9. از رویکرد فروش مستقیم استفاده نکنید

رویکرد فروش مستقیم می تواند باعث خاتمه مصرف کنندگان شود. درعوض ، شما می توانید متمرکز شوید که این چشم انداز را کلیک کنید تا به وب سایت خود کلیک کنید ، جزئیات آنها را در اختیار شما قرار دهید و سپس آنها را به آرامی به سمت فروش هدایت کنید.

ممکن است دریابید که نقشه برداری مشتری با این روش مفید است. وقتی از نقشه برداری سفر مشتری استفاده می کنید ، می توانید:

  • نقاط تماس اصلی مشتری را درک کنید
  • اهداف مشتری خود را شناسایی کنید
  • با خیاطی تبلیغات ، تبلیغات شما را ترغیب می کند تا آنها را ترغیب به خرید کند

10. ساده نگه دارید احمقانه (KISS)

سرانجام ، آن را ساده ، احمقانه نگه دارید (بدون جرم). اعتقاد بر این است که کلی جانسون برای اولین بار از این عبارت استفاده کرده است در دهه 1960 زمانی که در ابتدا برای مفاهیم طراحی استفاده شد. با این حال ، به همان اندازه در ایجاد محتوا نیز صدق می کند.

یک دلیل وجود دارد که امروزه این اصطلاح هنوز مورد استفاده قرار می گیرد: بعضی اوقات بازاریابان دوست دارند همه چیز را پیچیده کنند ، اما نیازی به این کار نیست.

اگر می خواهید تبلیغات PPC خود را بیشتر انسانی کنید ، به یاد داشته باشید که زمان و نویسه محدودی دریافت کرده اید. هر کلمه را با استفاده از:

  • زبان خود را ساده و بدون عارضه نگه دارید
  • بیان مزایا
  • نوشتن با خریدار ایده آل خود و استفاده از کلمات کلیدی
  • در حال پایان دادن به CTA

نمونه هایی از تبلیغات PPC عالی انسانی

بسیاری از مارک های بزرگ می توانند در مورد برقراری ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان کامل ما به ما بیاموزند. در اینجا سه ​​مورد از بهترین ها آورده شده است.

اسنیکرها

کمپین Snickers “شما گرسنه نیستید” PPC را به خاطر می آورید؟

مقاله مرتبط  نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین در سال 2021

تبلیغات Snickers از یک سری اشتباهات املایی عمدی در تبلیغات آنلاین خود استفاده کرده است. بیش از ده سال بعد ، تبلیغات انجام می شود هنوز نتیجه می دهد.

نمونه هایی از تبلیغات PPC عالی انسانی - Snickers

چرا اینقدر خوب کار کرد؟ زیرا مصرف کنندگان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همه این احساس “گرسنگی” را تشخیص می دهند.

تبلیغ Snickers همچنین بدیع ، قابل اشتراک گذاری و به یاد ماندنی است – همه مواردی که هر تبلیغ دهنده می تواند در بازاریابی خود اعمال کند.

گفتگو

به جای اینکه مستقیماً به فروش کامل بپردازد ، Converse از “Converse-ations” برای جلب مخاطبان جوان خود استفاده کرد.

کار با آژانس تبلیغاتی ، آنومولی ، گفتگو شامل کلمات کلیدی است که نوجوانان ممکن است هنگام جستجوی آنلاین از جمله “املای زنبور عسل” یا “چگونه با دختران صحبت کنند” استفاده کنند.

کمپین Converse به آن اجازه داد تا به جای استفاده از رویکرد تبلیغات سنتی ، با خریداران گفتگو کند و از تبلیغات تبلیغاتی و سایت های میکروتیکی برای جلب نظر مصرف کنندگان استفاده کند.

کمپین “Domaination” اثبات شد زیرا محتوای مفید و مرتبطی را به خریداران بالقوه ارائه می داد و با آنها ارتباط برقرار می کرد.

الک براونشتاین

“بهترین آگهی های PPC” را به صورت آنلاین جستجو کنید و نام “Alec Brownstein” معمولاً در پنج مورد برتر وجود دارد.

او کیست؟ او یک شکارچی کار بود که به ایده پیشنهاد دادن نام پنج مدیر خلاق ضربه زد.

تبلیغات براونشتاین به این شکل بود:

تبلیغات PPC را انسانی کنید - آگهی شغلی

وقتی مدیران خلاق نام آنها را گوگل کرد، آنها تبلیغات Brownstein و وب سایت او را نیز یافتند. در نتیجه ، یکی از مدیران خلاقانه ای که هدف قرار داده بود ، کار رویایی را به براونستاین پیشنهاد کرد.

تبلیغات براونشتاین موفقیت آمیز بود زیرا او با همان اندیشه ای که فکر می کرد مدیران خلاق از ابتکار عمل می کنند ، استفاده کرد. بسیاری از ما نام خود را گوگل می کنیم و براونشتاین فکر می کرد مدیران خلاق نیز همین کار را می کنند.

در اینجا برای هر تبلیغ دهنده یک درس وجود دارد: مانند مخاطبان ایده آل خود فکر کنید و روش های ابتکاری جدیدی برای دستیابی به آنها ایجاد کنید.

نتیجه

با جهش به سمت دیجیتال ، ممکن است بازاریابی شما گاهی اوقات فاقد احساس شخصی باشد. با این حال ، مصرف کنندگان می خواهند بدانند از چه کسی خرید می کنند و می خواهند برای تقویت اعتماد با مارک های تجاری ارتباط برقرار کنند.

بعلاوه ، هنگامی که تبلیغات PPC و سایر اشکال بازاریابی دیجیتال خود را انسانی می کنید ، خط ارتباطی را باز می کنید که مشتریان را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری خود دعوت می کند.

Snickers و Converse دو مارکی هستند که این کار را به خوبی انجام داده اند و می توانید از آنها استفاده کرده و در بازاریابی خود استفاده کنید.

ایجاد تبلیغاتی که احساسات را برانگیخته و روابط را ایجاد می کند ساده است. فقط نکات موجود در این مقاله را دنبال کنید ، و در تلاش هستید تا تبلیغات خود را انسانی کرده و روابط پایدار با مشتریان راضی ایجاد کنید.

اگر آماده شروع یک کمپین تبلیغاتی PPC انسانی هستید و می خواهید در زمینه استراتژی کمک کنید ، با تیم متخصص ما تماس بگیرید.

آیا تبلیغات PPC و بازاریابی دیجیتال خود را انسانی می کنید؟ شما چه رویکردی را انتخاب می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و بازدید را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید