آموزش سئو

چگونه به نظرات گزارش Ripoff پاسخ دهیم

اکتبر 22, 2020

Ripoff Report یک وب سایت محبوب است که ادعا می کند در صورت کلاهبرداری در اینترنت به مصرف کنندگان متوسل می شود.

اما اگر میزها برگردند و مشاغل قانونی شما در آن لیست شود ، چه می کنید؟

چه اقدامی می توانید انجام دهید؟

چگونه لیست های گزارش Ripoff می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد

طبق بهترین شیوه های مدیریت اعتبار ، شما باید لیست های آنلاین را که می توانید از جمله دایرکتوری های محلی ، رسانه های اجتماعی و سایت های معتبر مانند حوزه های دولتی و آموزشی ادعا کنید.

متأسفانه ، قرار گرفتن در فهرست RipoffReport.com شهرت مورد نظر شما نیست. 93٪ از مصرف کنندگان از بررسی آنلاین استفاده می کنند تا به آنها کمک کند محصولات و خدمات را بخرند. بنابراین داشتن فقط یک بررسی منفی بصورت آنلاین می تواند با رویگرداندن مشتری های خوب به تجارت شما آسیب برساند.

بررسی های Ripoff Report بر خلاف Yelp که در آن ترکیبی از بررسی های خوب و بد وجود دارد ، همیشه منفی هستند.

این سایت حتی متهم به تبلیغ محتوای منفی با متن در صفحه اصلی خود شده است که در آن آمده است: “شکایات بررسی کلاهبرداری شکایات قانونی گزارش شده ، بررسی خود را ثبت کنید.”

علی رغم اینکه خود را به عنوان یک سنگر حقیقت برای افراد عادی در برابر مشاغل مختلف می دانند که باعث اشتباه آنها می شود ، این سایت اعتراف می کند فاقد “منابع داخلی” است اطمینان حاصل کنید که تمام پست های موجود در سایت صادق هستند.

این بدان معناست که کسی می تواند گزارش منفی کاذبی درباره تجارت شما بنویسد و برای دیدن میلیون ها نفر آن را منتشر کند.

با توجه به داده های Ripoff Report ، سایت دریافت می کند بین 125،000 تا 250،000 بازدید در روز، که بیش از یک میلیون بازدید کننده در هفته است.

گوگل مطمئناً به قابلیت مشاهده کمک می کند. گزارش ها اغلب در نتایج جستجو برای افراد (یا شرکت ها) ذکر شده در گزارش ها ظاهر می شوند.

هدف Ripoff Report چیست؟

ریپوف ریپورت یک شرکت خصوصی و غیرانتفاعی است که توسط اد ماگدسون در دسامبر سال 1998 تاسیس شد. این سایت در ابتدا برای ایجاد کتاب خود منتشر شده Magedson را تبلیغ کنید “انتقام ریپ” و یک محفل در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید تا ناامیدی خود را از کسب و کار تخلیه کنند.

از آن زمان به بعد ، این سایت شهرت زیادی پیدا کرده است زیرا کسب و کارها مکانی نیستند که هرگز نمی خواهند در آن لیست شوند.

این سایت از لوازمی مانند “توسط مصرف کنندگان برای مصرف کنندگان” و “اجازه ندهید آنها از این موضوع رنج ببرند!”

اما این آخرین مورد است: “بگذارید حقیقت مشخص شود!” که ممکن است گمراه کننده باشد. به این دلیل که تعداد قابل توجهی از پست ها در Ripoff Report ممکن است نادرست یا گمراه کننده باشد.

این سایت به طور گسترده ای متهم شده است انتشار محتوای افترا آمیز، سپس با پیشنهاد ویرایش مطالب در سایت برای پرداخت ، قربانیان را اخاذی می کنید.

برای مشاغل کوچک که ممکن است منابع لازم برای پرداخت ویرایش یا حذف گزارش های منفی را نداشته باشند ، ذکر شدن در سایت می تواند ویرانگر باشد.

به همین دلیل ضروری است که سریعاً به گزارش های موجود در سایت پاسخ دهید ، مهم نیست که محتوای منفی یا افترا آمیز چیست.

کلاهبرداری گزارش Ripoff

کلاهبرداری در Ripoff Report بسیار رایج است. کلاهبرداران ممکن است با تجارت شما تماس بگیرند و از عدم دریافت سفارش خاصی شکایت کنند. فقط این ترتیب وجود ندارد

هنگامی که از ارسال هر کالایی برای آنها خودداری کنید ، کلاهبرداران تهدید می کنند که بررسی بدی را بنویسند مگر اینکه برای آنها پول ارسال کنید.

نسخه دیگر این کلاهبرداری شامل ارسال مشتری جعلی شکایت جعلی درباره تجارت شما در سایت است. کلاهبردار پیوندی را برای بررسی از طریق ایمیل به همراه پیشنهادی برای حذف یا ویرایش بررسی – در ازای دریافت پول برای شما ارسال می کند.

اما روشهایی برای کاهش خسارت وجود دارد.

جدا از حذف کامل گزارش ، بهترین کار ممکن است پاسخ به گزارش و درخواست تجدیدنظر از شخص نویسنده آن باشد.

در اینجا چند توصیه برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد.

گزینه های سنتی برای رسیدگی به گزارش های Ripoff

اولین عکس العمل شما نسبت به دیدن مشاغل شما در Ripoff Report ، صرف نظر از صحت یا نادرستی ادعاها ، ممکن است ویرایش یا حذف کامل گزارش باشد.

این یک واکنش قابل درک است – اما ممکن است بدون پرداخت هزینه های بالا امکان پذیر نباشد.

مقاله مرتبط  چگونه می توان با استفاده از Bing Analytics ترافیک بیشتری کسب کرد

قبل از اینکه نحوه پاسخگویی به این بررسی ها را بیان کنیم ، بیایید گزینه های دیگر شما را بررسی کنیم.

دریافت گزارشات ریپوف حذف شد

اگر می خواهید اینترنت را از نظر منفی پاک کنید ، خدمات حذف وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

شرکت ها از تبلیغات و کمپین های روابط عمومی برای حذف قانونی محتوای مضر از اینترنت استفاده می کنند.

اگر نمی خواهید با یک آژانس مدیریت اعتبار بروید ، همیشه می توانید مستقیماً به سایت مراجعه کنید.

از Ripoff Report’s CAP استفاده کنید

این سایت “برنامه حمایت از شرکت” (CAP) خاص خود را دارد که قول می دهد به شما کمک کند تا بر شهرت آنلاین خود مجدداً کنترل کنید. این برنامه به مشاغل اجازه می دهد تا جنبه خود را از ماجرا تعریف کنند و “با طرح رد اعتراضات ، که به صورت رایگان انجام می شود ، به تنهایی از شکایات رسیدگی کنند”

به عنوان بخشی از برنامه CAP ، شخصی از Xcentric گزارش مربوط به تجارت شما را بررسی می کند و با نویسنده تماس می گیرد تا گزارش را غیرمنصفانه ، نامتعادل یا جعلی اعلام کند. این شرکت ادعا می کند که صداقت شکایات را به بهترین شکل ممکن تعیین می کند.

برنامه CAP به روزرسانی های گزارش های موجود را اضافه می کند و با اضافه کردن یک عنوان به تعهد شما در رسیدگی به شکایات اشاره می کند و به جلوگیری از پر کردن گزارش های جعلی توسط رقبا یا افراد مخرب کمک می کند.

با این وجود همه اینها رایگان نخواهد بود.

آخرین برآورد گزارش شده از CAP از 7،500 دلار شروع می شود و به دنبال آن هزینه خدمات ماهیانه و هزینه هر گزارش است.

چگونه گزارشات ریپوف را از Google حذف کنیم

یک بررسی ناخوشایند تنها در گزارش های Ripoff می تواند یک خطر اعتبار را ایجاد کند. می توانید سعی کنید از روند برداشتن گوگل استفاده کنید ، اما Ripoff Report ممکن است بتواند اقدامات گوگل را به فهرست زدایی تبدیل کنید محتوای توهین آمیز

گزارش Ripoff را با محتوای مثبت دفن کنید

می توانید گزارش را در سایت Ripoff Report دفن کنید ، که ممکن است به گوگل و سایر موتورهای جستجو منتقل شود.

ابتدا با مشاهده توضیحات متا استفاده شده در محتوای مضر شروع کرده و اصطلاحات کلیدی آنها را یادداشت کنید.

سپس از آنها برای ایجاد پست ها و صفحات مثبت امیدوار باشید رتبه بندی شده توسط گوگل. اگر همه چیز خوب پیش برود ، محتوای محتوای مضر آن بیشتر از حد مجاز خواهد بود و این نظرات منفی را در نتایج Google از بین می برد.

برای کارکرد این ، پست های شما باید در سیستم عامل های مهم آنلاین منتشر شوند که دارای رتبه بالاتر از آنچه شما نمی خواهید ، باشید.

با این حال ، این روش می تواند وقت گیر باشد.

میزان خسارتی را که ممکن است در حین تلاش برای رتبه بندی محتوای مثبت بیشتر تصور کنید تصور کنید.

به Ripoff Report بپیوندید

اگر نمی توانید آنها را شکست دهید ، به آنها بپیوندید.

در حالی که به نظر می رسد گزارش ریپاف زندگی خود را از زورگیری تأمین می کند ، گوگل به نظر می رسد “یک رابطه عاشقانه” با این سایت دارد. شاید بتوانید از آن عامل به نفع خود استفاده کنید.

Ripoff Report دارای دید بالا ، تعداد زیادی بازدید کننده آنلاین است و با گسترش گسترده محتوای Google ، شما می توانید از این لحظه برای جلو آمدن استفاده کنید.

می توانید سعی کنید به امید پاسخ دادن به بازبینی ، پاسخ خود را در نتایج Google نشان دهید ، بنابراین مشتریان را به دیدن طرف خود متمایل می کند.

چگونه به گزارش های منفی ریپوف پاسخ دهیم

قبل از اینکه به بازبینی ناپاک پاسخ دهید ، اگر واقعیتی در گزارش وجود دارد ، بررسی کنید. در این صورت ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید عذرخواهی است. این یکپارچگی شما را حفظ می کند در حالی که به سایر مصرف کنندگان نشان می دهید در صورت اشتباه می توانید پذیرفت

کاملاً به اشتباه خود اعتراف کرده و گامهایی را برای اصلاح وضعیت پیشنهاد دهید.

به عنوان مثال ، اگر مصرف کننده فروشگاه تجارت الکترونیکی شما پیراهنی در اندازه اشتباه دریافت کرده است ، پیشنهاد ارسال اندازه صحیح یا بازپرداخت کامل را بدهید. گزینه های پیشنهادی را ارائه دهید و منطقی باشید و تمام تلاش خود را برای تخفیف مسئله و ارائه وضوح مناسب انجام دهید.

برای اینکه واقعاً خانه چکش کاری کنید که یک تجارت معتبر هستید ، در نظر داشته باشید که موارد مثبت را به رد اضافه کنید. به این ترتیب ، مصرف كنندگانی كه پاسخ شما را می خوانند می توانند با این منابع تماس بگیرند تا خود تعیین كنند كه شما به خدمات مشتری متعهد هستید.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس استراتژی دیجیتال را درست انتخاب کنیم

همچنین می توانید اطلاعات تماس خود را بگذارید تا سایر مصرف کنندگان در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر بتوانند با آنها تماس بگیرند.

از مصرف کننده بخواهید بررسی منفی را حذف کند

اگر می توانید به راه حل دوستانه ای برای حل این مشکل برسید ، از آن شخص بپرسید که آیا قصد دارد بررسی اصلی را در Ripoff Report حذف کند. برخی از مصرف کنندگان تصمیم می گیرند پست های اصلی خود را با پیگیری ویرایش کنند.

حتی اگر نگرش مصرف کننده باعث گرم شدن ویرایش شده باشد ، این اثر ممکن است به تجارت شما کمک نکند ، خصوصاً اگر سهام شخصی که از آنها خواسته اید پس از حل مشکل بررسی را انجام دهند.

چه موقع باید دادخواست گزارش ریپاف را تنظیم کنید

سرانجام ، به عنوان آخرین چاره قبل از پاسخ به بازبینی منفی ، همیشه می توانید دادخواست Ripoff Report را تنظیم کنید.

یک حکم دادگاه بگیرید

مراجعه به دادگاه به دلیل بررسی منفی قطعاً یک گزینه است ، اما این روش ارزان نخواهد بود. فاکتور زمان نیز وجود دارد ، زیرا رسیدگی به پرونده افترا ممکن است ماهها یا سالها طول بکشد.

اوه ، و لازم به ذکر است جارتباطات Decency Acتی، که از Ripoff Report در برابر دعاوی بدنامی محافظت می کند.

CDA در اصل به عنوان تلاشی برای تنظیم مواد پورنوگرافی بصورت آنلاین ، در سال 1996 توسط كنگره تصویب شد.

این عمل نام کوتاه عنوان V قانون ارتباطات از راه دور سال 1996 است که به دنبال تنظیم بدحجابی است.

با این حال ، زبان قانون به این معنی تفسیر شده است که اپراتورهای خدمات آنلاین ناشر محسوب نمی شوند. این ، به نوبه خود ، به این معنی است که شرکت هایی مانند Ripoff Report از نظر قانونی مسئولیتی در قبال گفته های اشخاص ثالثی که از خدمات آنها استفاده می کنند ، ندارند.

اقدام مستقیم برای حذف گزارش Ripoff

می توانید از شرکت در پشت Ripoff Report ، Xcentric Ventures، LLC شکایت کنید. با این حال ، برای انجام این کار شما مجبور خواهید شد وارد داوری شوید، که هزینه اولیه شما 2000 دلار است.

بعلاوه ، این شرکت در چندین پرونده قضایی شرکت داشته است. اینها توسط افراد ، موتورهای جستجو و کل کشورها.

در حالی که کشورهای دیگر موفق به جلوگیری از گزارش Ripoff (فقط برای بلند شدن بلوک اندکی پس از آن) شده اند ، اما تاکنون ، این شرکت یک پرونده در ایالات متحده از دست نداده است.

از شخصی که مطالب افتراآمیز را نوشت ، شکایت کنید

همچنین می توانید علیه نویسنده Ripoff Report یک پرونده حقوقی تشکیل دهید. با این حال ، افراد بالای 14 سال می توانند در سایت بررسی کنند. بنابراین فرد هنوز هم می تواند یک خردسال باشد و ممکن است ناشناس باشد و تشکیل پرونده علیه آنها غیرممکن است.

شکایت از Google برای حذف گزارش Ripoff

سرانجام ، می تواند یک حکم دادگاه علیه Google ارائه دهد به این امید که تحت فشار قرار گیرد تا این شرکت از فهرست بندی نتایج جستجوی توهین آمیز خارج شود.

با این حال ، شکایت از Xcentric و حتی Google ممکن است سردردهای بیش از آنچه که ارزش دارد را به همراه داشته باشد.

ممکن است با افزایش هزینه های حقوقی و پرونده های قضایی که سالها طولانی می شوند خود را درگیر کنید. آن شرکت ها منابعی برای تأخیر امور در دادگاه دارند. آیا تو؟

بدتر اینکه ، اگر پرونده خود را گم کنید ، ممکن است مجبور شوید هزینه های حقوقی طرفین را پرداخت کنید.

که می تواند صدها هزار دلار جمع کند.

برای صاحبان مشاغل کوچک ، شکایت گزینه مناسبی نیست. این باعث می شود که پاسخ دادن و دیدن بازبینی به عنوان یک عنصر مثبت به جای منفی ، بهترین منبع شما باشد.

گزارش های Ripoff چگونه می توانند به تجارت الکترونیکی ، محلی و SMB کمک کنند؟

به جای اینکه نسبت به گزارش های ریپوف احساس ناراحتی کنید ، از آن به عنوان فرصتی برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. در اینجا نحوه

بر خدمات برتر مشتری تمرکز کنید

اگر نظرات منفی درباره شما صادق است ، اشکال را برطرف کنید و تجارت خود را رشد دهید. شما باید گزارش Ripoff را مثبت ببینید.

شخصی به مواردی که باید تعمیر شوند اشاره کرد تا بتوانید مشتریان خود را راضی کنید. اگر این مسئله به کندی زمان پاسخ اشاره دارد ، به عنوان مثال جعبه چت تجارت الکترونیکی را به سایت خود اضافه کنید.

مقاله مرتبط  نحوه ساختن پیوندها با استفاده از Google Alerts

به این ترتیب ، شما از شکایات مصرف کننده به طور سازنده استفاده می کنید و علی رغم تعهد بالقوه و موقت شهرت خود ، پیش از این وضعیت ظاهر خواهید شد. و فراموش نکنید که به بررسی پاسخ دهید و لیست تغییراتی را که ایجاد کرده اید لیست کنید.

محصولات و خدمات خود را بهبود ببخشید

اگر بررسی درباره محصولات یا خدمات شما است (و گزارش شایسته است) ، پیشنهادات خود را تغییر دهید. خدمات بهتر مشتری و توجه به پیشنهادات بهبود یافته می تواند کمک زیادی به کسب فروش بیشتر برای تجارت الکترونیکی یا جلب توجه بیشتر به تجارت کوچک یا SMB شما کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=8kozMQHR_bA

البته دوره خود را در یک بازبینی اشتباه تغییر ندهید ، اما به صحبت های مشتریان خود توجه کنید.

آن را دوباره تنظیم کنید: چیزی به عنوان تبلیغات بد وجود ندارد

گزارش منفی که در مورد شما نوشته شده است ممکن است تجارت شما را به زباله بیندازد ، اما همچنین تجارت شما را به ذهن مشتریان می رساند.

همه کسانی که گزارش را می خوانند ، به کسب و کار شما فکر می کنند – خوب یا بد. با پاسخ دادن به بازبینی و جبران موارد ، این را به نفع خود استفاده کنید ، که در صورت مواجهه با یک بررسی بد ، گزینه بسیار برتر است.

اگر بازبینی جعلی باشد و حاوی حقیقت نباشد چطور؟ شما هنوز هم می توانید با situation

دفن گزارش منفی در زیر نظرات مثبت Google

سعی کنید تمام بررسی های آنلاین را که می توانید جمع کنید. وقتی روی خدمات مشتری و پیشنهادات برتر تمرکز می کنید ، مطمئناً مشتری های شما می خواهند خبر خوب را منتشر کنند.

با ارسال آنها به Ripoff Report و Google برای بازبینی های آنلاین ، بستر مورد نظر خود را به آنها بدهید.

با درخواست از مشتریان خوشحال برای بررسی بی طرفانه در Ripoff Report و Google ، به شما کمک می کند تا محتوای منفی را در نتایج جستجو پایین بیاورید.

و تشخیص مشتریانی که نظرات جدید شما را می خوانند ، می فهمد که ارتش طرفداران شما برای تشویق طرف شما تلاش کرده اند ، تا تخریب گزارش منفی ریپوف را کاهش دهند.

رقبا برای گزارش ریپوف

Ripoff Report تنها سایت نقد و بررسی موجود نیست ، اگرچه بسیار محبوب است.

همچنین تعدادی سایت دیگر برای بررسی وجود دارد و هرکسی می تواند از آنها برای نوشتن در مورد تجارت شما استفاده کند.

در اینجا چند سایت برای نظارت بر آنها وجود دارد.

رقیب 1: هیئت رسیدگی به شکایات

افرادی که پشت شکایات.com قرار دارند این سایت را یک اتاق کنفرانس مجازی می دانند که در آن مکالمات سازنده درباره تجارب تجاری اتفاق می افتد. سایت حرفه ای و صیقلی است ، اما همانطور که انتظار می رود ، بیشتر بررسی ها منفی است.

رقیب 2: امور مصرف کننده

Consumeraffairs.com شامل لیست های تجاری در صنایع مختلف است ، مانند Ripoff Report ، فقط این شرکت اذعان می کند که شرکت ها به سایت معتبر پرداخت می کنند یا زمانی که مصرف کنندگان بر روی لیست آنها کلیک می کنند.

پرداخت هر زمان تغییر می کند ، حقیقت ممکن است بهم بخورد ، بنابراین اطلاعاتی را که در این سایت می خوانید با یک نمک دریافت کنید.

رقیب 3: دفتر تجارت بهتر

Bbb.org تلاش می کند تا یک بازار اخلاقی باشد که در آن خریداران و فروشندگان بتوانند دور هم جمع شوند و به طور عادلانه و دقیق درباره مشاغل بحث کنند.

بررسی های مربوط به Better Business Bureau خوب و بد را مخلوط می کند ، دقیقاً مانند بررسی های Google.

این سایت ها را برای بررسی در مورد تجارت خود کنترل کنید و سریعاً پاسخ دهید تا اعتبار خود را بالا نگه دارید. حتی اگر بررسی ها منفی است ، وقتی اشتباه می کنید اعتراف کنید ، سعی کنید همه چیز را درست کنید و اگر نمی توانید به مصوبه ای برسید که شامل حذف کامل باشد ، بررسی را با دیگران به خاک بسپارید.

نتیجه

برای ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی محتوا وقت بگذارید و سپس مشکل را حل کنید. با نویسنده بررسی درخواست تجدید نظر کنید ، پرونده خود را بیان کنید و سعی کنید جبران کنید.

اگر بازبینی نادرست یا التهابی است ، روی سایر مصرف کنندگان تمرکز کنید که ممکن است بررسی را بخوانند و اطلاعات تماس شما را بگذارند تا بتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

برای حفظ و تقویت بالقوه شهرت آنلاین خود چگونه پاسخ خواهید داد؟