آموزش سئو

چگونه بهترین عکس های جلد فیس بوک را برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

نوامبر 30, 2020

به نظر می رسد هر هفته یک مقاله جدید در مورد چگونگی وجود دارد مردم از فیس بوک استفاده نمی کنند دیگر ممکن است بشنوید که فقط برای “افراد مسن” است که مربوط نیست ، آن است مارک ها آن را رها می کنند.

نکته این است که این فقط توسط داده های کاربر پشتیبانی نمی شود. در حقیقت ، فیس بوک به سختی شاهد کاهش سرعت بوده است رشد مخاطب در هر نقطه از 12 سال گذشته فوق العاده سازگار بوده است:

عکس جلد فیس بوک کاربران فعال ماهانه در سراسر جهان

تقریباً با ماهانه 2.5 میلیارد کاربر فعال، فیس بوک نسبت به توییتر ، اسنپ چت ، ردیت و اینستاگرام به راحتی بزرگتر است.

عکس جلد فیس بوک فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان است

خوب این چه چیزی به ما می گوید؟

به بیان ساده ، اگر شما یک مارک تجاری هستید ، نمی توانید Facebook را نادیده بگیرید. ممکن است این پلتفرم اجتماعی مورد علاقه مخاطبان شما نباشد ، اما آنها مطمئناً در آنجا خواهند بود ، به این معنی که شما نیز باید باشید. شما باید از آن برای تبلیغ محصولات خود ، تبلیغ برند خود و به طور کلی نمایندگی شرکت خود استفاده کنید.

نقطه شروع همه آن موارد صفحه کسب و کار فیس بوک شما است. مشترکین یا مشترکان فعلی و احتمالی شما از آنجا بازدید می کنند تا شما را چک کنند ، ببینند در مورد چه چیزی صحبت می کنید و با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند.

اولین چیزی که آنها می بینند چیست؟ عکس جلد فیس بوک شما. برای یادگیری نحوه ساختن عکس جلد فیس بوک که برند شما را در بهترین حالت ممکن نشان می دهد ، در ادامه مطلب بخوانید.

مراحل ایجاد عکس جلد فیس بوک موثر

تا به حال شنیده اید قانون هیچکاک؟ این فیلم که به عنوان کارگردان فیلم افسانه ای نامگذاری شده است ، بیان می کند که اندازه یک شی on روی صفحه نمایش باید متناسب با تأثیر آن بر روی داستان در آن لحظه خاص باشد.

خوب ، با توجه به اینکه عکس جلد فیس بوک شما تقریبا نیمی از صفحه را در دسک تاپ اشغال می کند …

عکس جلد فیس بوک تقریبا نیمی از صفحه را اشغال می کند

… منطقی است که بگوییم فیس بوک آن را بسیار مهم می داند! شما کل املاک و مستغلات دیجیتال برای بازی دارید ، بنابراین قطعاً می خواهید آن را حساب کنید.

طراحی عکس جلد فیس بوک برای صفحه کسب و کار شما چیزی فراتر از انتخاب یک عکس چشم نواز ، برش دادن آن در ابعاد مناسب و انتشار آن است. در اینجا پنج نکته اساسی برای ایجاد یک عکس روی جلد آورده شده است که مخاطب شما را به خود جلب کند.

1. عکس جلد فیس بوک خود را ساده نگه دارید

فیس بوک می گفت فقط 20 درصد از عکس روی جلد شما می تواند از متن تشکیل شده باشد ، اما این همان است این قانون را در سال 2013 کنار گذاشت.

با وجود این فضای بازی برای بازی ، و هیچ محدودیتی در میزان نوشتاری که می توانید اضافه کنید ، وسوسه انگیز است که هرچه بیشتر اطلاعات را جمع کنید. این کار را نکن

وقتی نوبت به ایجاد یک عکس جلد تأثیرگذار در فیس بوک می رسد ، سادگی دوست شماست. تمرکز خود را بر روی برقراری ارتباط با یک پیام تا حد ممکن واضح بگذارید ، بنابراین مخاطبان شما در آنچه می خواهید بگویید شک ندارند.

اپل این کار را بهتر از بیشتر انجام می دهد. در حالی که غول فناوری معروف است واقعاً “انجام” اجتماعی نیست، مارک تجاری آن در فیس بوک هنوز هم وجود دارد.

عکس جلد فیس بوک Apple Awesome

عکس جلد فیس بوک اپل تمرینی برای سادگی است: هیچ کلمه ای وجود ندارد ، فقط یک تصویر محصول تمیز و فورا قابل شناسایی است که MacBook نمادین آن را به نمایش می گذارد. استفاده از رنگ بسیار موثر است ، به طور طبیعی چشم های خود را به مرکز تصویر می کشاند.

مقاله مرتبط  نحوه قرار دادن یک گروه Facebook در سایت وردپرس خود

2. نام تجاری خود را از طریق عکس جلد فیس بوک تکمیل کنید

آیا می توانید کل مارک تجاری خود را در یک تصویر واحد خلاصه کنید؟ به همین سادگی که به نظر می رسد نیست! اما این دقیقاً همان کاری است که شما باید با عکس جلد فیس بوک خود انجام دهید. اگر مارک شما را تکمیل نکند مخاطبان خود را گیج می کنید.

آدیداس یک مارک عظیم است که از کفش های ورزشی اسکیت بورد گرفته تا لباس های گلف به فروش می رسد. محصور کردن چنین مارک عظیمی در یک عکس کاملاً مشکل است ، بنابراین آدیداس ترجیح داده است سه عکس مجزا را برای عکس جلد فیس بوک خود ترکیب کند.

عکس جلد فیس بوک فروشگاه آدیداس نام تجاری خود را

این واقعا خوب کار می کند ، به برند اجازه می دهد تا همزمان با سه بازار مختلف صحبت کند. در یک تصویر جلد ، آدیداس شامل لباس ورزشی زنانه و مردانه ، به علاوه لباس های خیابانی است.

3. مخاطبان خود را در ذهن خود نگه دارید

به عنوان انسان ، ارتباط ما با مردم آسان تر از مفاهیم انتزاعی یا اشیا objects بی جان است. به همین دلیل بسیاری از بهترین عکسهای جلد فیس بوک تصاویر افراد را نشان می دهند.

مطمئناً ، اگر می خواهید مخاطبان خود را از طریق عکس روی جلد خود نشان دهید و با آنها صحبت کنید ، ابتدا باید بفهمید آنها چه کسانی هستند. خوشبختانه ، فیس بوک به شما چند روش برای کشف این موضوع ارائه می دهد:

فیس بوک بینش مخاطب این ابزار به شما امکان می دهد تا به جمعیتی ، لایک صفحه ، مکان و فعالیت فیس بوک افرادی که صفحه شما را دنبال می کنند ، در منطقه شما مستقر هستند یا به مارک هایی مانند شما علاقه مند هستند ، فرو بروید. به عنوان مثال ، در اینجا تعدادی از اطلاعات جمعیتی برای افرادی که مایور لیگ بیس بال را دوست دارند وجود دارد:

ابزار بینش مخاطبان عکس روی جلد فیس بوک مهم است

با مراجعه به صفحه تجارت فیس بوک خود ، می توانید در بخش اقدامات در صفحه ، بدانید که چه کسی بیشتر با آن درگیر است. این به شما نشان می دهد که چه کسی روی اطلاعات تماس ، دکمه دعوت به عمل (CTA) یا وب سایت شما کلیک کرده و اطلاعات را براساس سن ، جنس ، دستگاه و مکان تقسیم می کند.

بنابراین تمام این اطلاعات به ما چه می گوید؟ خوب ، بگویید شما کشف کردید 80 درصد افرادی که صفحه شما را دنبال می کنند مرد هستند ، 75 درصد در مکزیک زندگی می کنند و به عنوان زبان اول اسپانیایی صحبت می کنند و 90 درصد آنها بین 18 تا 25 سال سن دارند. عکس جلد فیس بوک شما احتمالاً باید شامل یک مرد جوان مکزیکی و شاید متن اسپانیایی.

در اینجا چند نمونه از چگونگی هدف قرار دادن Google مخاطبان مختلف خود از طریق عکس های جلد خود آورده شده است. ابتدا ، صفحه فیس بوک مارک تجاری انگلیس شامل تعدادی تصویر کارتونی شامل مناظر و ساختارهای قابل شناسایی بریتانیا مانند فرشته شمال ، استون هنج و اتوبوس قرمز لندن است.

نمونه عکس جلد فیس بوک چگونه Google مخاطبان خود را از طریق عکس روی جلد هدف قرار می دهد

در همین حال ، عکس دانشجویان Google شامل عکسهایی از جوانان از پس زمینه های مختلف است که اغلب به صورت تیمی کار می کنند و همه از فناوری استفاده می کنند. به عبارت دیگر ، آنها دقیقاً همان افرادی هستند که انتظار می رود به یک صفحه Google که برای دانشجویان علاقه مند است علاقه مند شوند.

عکس جلد فیس بوک دانش آموزان Google

4. عکس جلد فیس بوک را با عکس نمایه خود جفت کنید

همانطور که عکس روی جلد فیس بوک شما باید مکمل برند شما باشد ، باید با عکس پروفایل شما نیز همراه باشد.

این واقعاً مهم است زیرا آنها در بالای صفحه کسب و کار Facebook شما در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اگر آنها به طور طبیعی در کنار هم قرار نگیرند ، نتایج بسیار ناموزونی خواهد بود.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از راهنماهای اینستاگرام

نایک آمریکا است معروف ترین مارک لباس و کفش، با 99٪ تشخیص مخاطب ، بنابراین تعجب آور نیست که این شرکت نام تجاری فیس بوک خود را کامل کند.

nike awesome facebook photo cover

فقط با سه کلمه ، دو رنگ و آرم کلاسیک “swoosh” ، نایک به نوعی موفق می شود کل مارک خود را در عکس روی جلد و عکس پروفایل خود محصور کند.

5. محصولات و رویدادهای خود را تبلیغ کنید از طریق عکس جلد فیس بوک

وقتی عکس روی جلد شما فضای زیادی را اشغال می کند ، چرا از آن استفاده نمی کنید و در مورد مواردی که می خواهید تبلیغ کنید صحبت می کنید؟ این یک محصول جدید ، یک پیشنهاد ویژه ، یک محتوای بزرگ یا یک رویداد باشد ، عکس جلد شما مکانی خارق العاده برای نمایش آن است.

به عنوان مثال ، PlayStation با استفاده از تصویر جلد خود نسخه جدید و پرطرفداری را برای کنسول PS5 خود به نمایش می گذارد. توجه داشته باشید که چگونه این مارک تجاری را با CTA ترغیب می کند تا مردم را به انجام این بازی ترغیب کند ، و در نتیجه نیمه بالایی صفحه کسب و کار خود را به یک تبلیغ تعاملی تبدیل کند.

عکس جلد فیس بوک بسیار جذاب پلی استیشن

با توجه به مسیری متفاوت ، عکس جلد و عکس پروفایل Gucci در فیس بوک به تبلیغ یک رویداد آنلاین ، Guccifest داده می شود.

عکس جلد جالب گوچی فیس بوک

باز هم ، مارک مد با درج کد QR قابل اسکن در عکس جلد خود ، برخی از تعاملات را اضافه کرده است. کل تصویر بسیار متن سنگین است ، و این همان چیزی نیست که شما از یک مارک فروش یک محصول فیزیکی انتظار دارید ، اما در مورد گوچی ، این فقط باعث می شود عکس روی جلد چشمگیرتر شود.

4 مرحله برای طراحی عکس جلد فیس بوک تأثیرگذار

اکنون که تئوری ایجاد یک عکس جلد قابل توجه در فیس بوک را برای کسب و کار خود درک کردید ، وقت آن است که برای برند خود اتفاق بیفتد. این فرایند ساده چهار مرحله ای را دنبال کنید تا دید عکس جلد فیس بوک خود را به واقعیت تبدیل کنید.

1. تکنیک CTA Photo Cover Photo را که برای شما مناسب است انتخاب کنید

نگاهی دوباره به آن نمونه عکس روی جلد فیس بوک که در بالا آورده ام ، بیندازید. هیچ یک از آنها نمی توانند در هر پنج بخش ظاهر شوند.

مثال PlayStation در تبلیغ محصول بسیار مثر است ، اما مسلماً با تصویر نمایه برند مطابقت ندارد. نایک همه چیز را ساده نگه می دارد ، مارک تجاری آن را تکمیل می کند و با تصویر نمایه آن مطابقت دارد ، اما مخاطبان خود را مستقیماً نمایش نمی دهد یا محصولی را به نمایش نمی گذارد.

آیا این بدان معنی است که همه آنها عکسهای جلد بدی هستند؟ دور از آن. درعوض ، این نشان می دهد که عکس روی جلد فیس بوک شما نباید همه چیز برای همه افراد باشد. یکی یا دو مورد از این تکنیک ها را انتخاب کنید و از آنها برای اطلاع دادن به تصویر خود استفاده کنید. برای مثال:

  • در آستانه راه اندازی یک محصول جدید با مشخصات بالا هستید؟ برای تبلیغ آن از عکس روی جلد خود استفاده کنید.
  • واقعاً مخاطب خاصی دارید؟ در عکس روی جلد خود مستقیماً با آنها صحبت کنید.
  • آرم یا شعاری قابل تشخیص دارید؟ عکس جلد خود را بسیار ساده نگه دارید ؛ اجازه دهید مارک تجاری شما صحبت کند.

2. ابزار ویرایش عکس جلد فیس بوک را انتخاب کنید

برای ایجاد یک عکس جلد موثر در فیس بوک نیازی نیست که یک طراح گرافیک ماهر باشید. هزاران ابزار آسان برای ویرایش عکس با کاربرد آسان وجود دارد که تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند.

مسلماً محبوب ترین Canva است. ثبت نام رایگان است و مجموعه ای از الگوهای عکس جلد فیس بوک را که به ابعاد صحیح بریده شده اند ، ارائه می دهد. برای یافتن آنها ، نمایه Canva خود را ایجاد کنید ، تصاویر شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید و گزینه اختصاصی جلد فیس بوک را انتخاب کنید:

مقاله مرتبط  9 نمونه پاپ آپ الهام بخش ایمیل (+ چرا آنها تبدیل می شوند)
از Canva برای ایجاد عکس جلد فیس بوک استفاده کنید

فقط یک نکته احتیاط در اینجا وجود دارد: در حالی که Canva رایگان است ، شما باید هزینه برخی از عناصر طراحی را پرداخت کنید.

گزینه های زیادی نیز وجود دارد. اگر Canva برای شما کار نمی کند ، PicMonkey ، Visme ، Snappa ، Bannersnack یا تعداد بی شماری دیگر را امتحان کنید.

3. با یک عکس شروع کنید

باز هم ، مگر اینکه شما یک طراح گرافیک واجد شرایط باشید (یا به یکی از آنها دسترسی نداشته باشید) ، به احتمال زیاد به دنبال ساده ترین روش ممکن برای ایجاد عکس جلد تأثیرگذار فیس بوک هستید.

در آن صورت ، شما قطعاً می خواهید با پیدا کردن یک تصویر مناسب شروع کنید. چیزی که برند شما را دربرمی گیرد و با مخاطبان شما صحبت می کند.

همانطور که ابزارهای طراحی گرافیکی درخشان زیادی در اینترنت وجود دارد ، همچنین تعداد بی شماری کتابخانه رایگان تصاویر تصویری رایگان نیز وجود دارد که شامل صدها هزار تصویر بصری است که می توانید برای طراحی عکس روی جلد خود استفاده کنید.

در صورت تمایل ، اگر می خواهید از عکس روی جلد خود برای نمایش یک محصول یا خدمات استفاده کنید ، تصاویر وب سایت موجود خود را درج کنید.

4- به یاد داشته باشید که از اندازه عکس جلد مناسب فیس بوک استفاده کنید

نکته آخر اینکه باید از ابعاد مناسب برای عکس روی جلد خود استفاده کنید. در غیر این صورت ، فیس بوک آن را برش داده یا کشش می دهد و تمام تلاش شما برای طراحی یک تصویر زیبا و چشم نواز به هدر می رود.

پس ابعاد مناسب کدامند؟ هیچ پاسخی آسان وجود ندارد ، همانقدر ناامیدکننده که به نظر می رسد. زیرا 70 درصد کاربران فیس بوک از طریق تلفن های خود به سایت دسترسی پیدا کنید، عکس روی جلد شما باید هم در دسک تاپ و هم در تلفن همراه کار کند. با این وجود عکس های جلد بر اساس دستگاهی که استفاده می کنید متفاوت نشان داده می شوند:

  • روی دسک تاپ ، عکس روی جلد با عرض 820 پیکسل در 312 پیکسل طول نمایش داده می شود
  • در موبایل ، با عرض 640 پیکسل در 360 پیکسل قد نمایش می دهد

اگر می خواهید از یک تصویر واحد استفاده کنید که در هر دو قالب کار می کند ، بافر توصیه می کند برش آن تا 820 پیکسل عرض در 462 پیکسل بلند.

به عنوان حداقل مطلق ، فیس بوک می گوید عرض عکس جلد شما باید 400 پیکسل و طول 150 پیکسل باشد. همچنین توصیه می شود برای سریعترین بار ممکن ، تصویر خود را در کمتر از 100 کیلوبایت قرار دهید.

نتیجه

به یاد داشته باشید که عکس روی جلد فیس بوک شما فقط یک تصویر قابل توجه نیست. انتخاب مناسب برای شما لزوماً استفاده از روشن ترین رنگ ها یا پررنگ ترین نسخه نیست.

این باید با مارک شما گره بخورد ، با مخاطبان شما صحبت کند و پیام شما را به طور موثر برقرار کند. در حالت ایده آل ، هر کسی که از قبل نام تجاری شما را می شناسد باید فوراً آن را تشخیص دهد.

اگر در تلاش هستید ، ارزش ساده نگه داشتن مسائل را بخاطر بسپارید. سعی نکنید خیلی انتزاعی یا زیرک باشید. یک تصویر اساسی که به وضوح نشان دهد شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید بسیار کارآمدتر از چیزی پیچیده است که باعث خراشیدن سر افراد شود.

چگونه از صفحه تجارت فیس بوک خود برای تولید هدایت یا فروش استفاده می کنید؟