آموزش سئو

چگونه بهترین تبلیغات جستجوی پاسخگو ایجاد کنیم

ژانویه 25, 2021

روش های بیشتری برای استفاده از هوش مصنوعی دیجیتال برای بهینه سازی قیف بازاریابی ، از جمله تبلیغات پاسخگو ، بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.

در مراحل اولیه بازاریابی دیجیتال ، اگر می خواستید بفهمید که آیا یک قطعه آگهی تبلیغاتی م youثر است ، باید به صورت دستی A / B تبلیغات خود را در مکان ها ، سنین و جمعیتی آزمایش کنید.

این روند ممکن است ماهها طول بکشد تا نتایج واقعی را نشان دهد و حتی در آن صورت ، ممکن است اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نکنید.

این روزها نیازی به اتلاف وقت شما برای آزمایش دستی کپی تبلیغ نیست.

با تبلیغات جستجوی پاسخگو ، می توانید استفاده کنید الگوریتم های با کیفیت بالا Google برای ایجاد تبلیغات عالی که با گذشت زمان تغییر می کنند تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورند.

تبلیغات جستجوی پاسخگو چیست؟

تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) به شما امکان می دهد به صورت خودکار سرفصل ها و توضیحات خود را تنظیم کنید تا موثرترین جفت سازی تبلیغات هدایت شده خود را تعیین کنید. این یک روش ساده و استراتژیک برای ارتقا تبلیغات PPC خودکار است.

با استفاده از تبلیغات جستجوی پاسخگو ، Google ضمن کنار گذاشتن تبلیغات بی اثر ، بهترین ترکیبات تبلیغاتی را به طور خودکار شناسایی می کند. این بدان معناست که دیگر در میان انبوه داده ها کاوش نکنید ، مجموعه تبلیغات را با هم مقایسه نکنید و ROAS خود را بر اساس تصادف بگذارید.

با تبلیغات جستجوی پاسخگو ، می توانید:

  • پیام مناسب را در بهترین زمان ارائه دهید
  • روند تبلیغات خود را بهینه کنید و در وقت صرفه جویی کنید
  • معیارهای تعامل خود را با گزارش های دقیق افزایش دهید
  • با عناوین متنوعی که به شما امکان می دهد در مزایده ها و س .الات بیشتری رقابت کنید ، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید

تبلیغات جستجوی پاسخگو منجر به ایجاد می شوند نرخ کلیک بالاتر (CTR) نسبت به تبلیغات عادی. این به این دلیل است که آنها محتوای متناسب و متناسب را ارائه می دهند و در جستجوی بیشتر مصرف کنندگان نشان داده می شوند.

تبلیغات جستجوی پاسخگو چقدر بزرگ هستند؟

تبلیغات جستجوی پاسخگو متن بیشتری را نسبت به تبلیغات متنی توسعه یافته سنتی نشان می دهند و می توانند دارای سه عنوان با هر کدام از 30 حرف و دو توصیف جداگانه با هر یک از 90 حرف باشند. این تقریباً دو برابر تبلیغات متنی گسترده شده است.

نمونه عنوان تبلیغاتی پاسخگو

Google حداکثر 15 عنوان مختلف و چهار گزینه توصیف برای کمک به شما در به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغات ارائه می دهد. سپس می توانید این گزینه ها را در 40،000 گزینه مختلف ترکیب کنید تا به بهترین وجهی با ویژگی های مشتری خود مطابقت داشته باشد.

نحوه ایجاد تبلیغات جستجوی پاسخگو

تنظیم تبلیغات جستجوی پاسخگو به راحتی در حساب Google Ads شما انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که همیشه در هک های Google Ad به روز هستید تا ROI خود را در بالاترین حد خود نگه دارید.

حساب Google Ads خود را باز کنید

در خود شروع کنید داشبورد Google Ads و به سمت چپ صفحه خود بروید. شما باید گزینه ای را برای استفاده از سازنده تبلیغات جستجوی پاسخگو مشاهده کنید. اگر این عملکرد را نمی بینید ، ممکن است هنوز به این ویژگی دسترسی نداشته باشید. برای اطلاع از گزینه های خود با Google تماس بگیرید.

مقاله مرتبط  4 Ps بازاریابی: راهنمای گام به گام (با مثال)
تبلیغات جستجوی پاسخگو - حساب Google Ads خود را باز کنید

عناوین تبلیغات جستجوی پاسخگو خود را ایجاد کنید

بعد ، شروع به اضافه کردن عناوین خود به خطوط باز کنید. به خاطر داشته باشید که در حال آزمایش نسخه خود هستید ، بنابراین هر عنوان را منحصر به فرد کنید. بسیاری از عناوین مشابه ممکن است تصویری دقیق از کمپین شما ارائه ندهند.

تبلیغات جستجوی پاسخگو - عناوین خود را ایجاد کنید

همچنین لازم به یادآوری است که هرچه عنوان بیشتری وارد کنید ، شانس Google برای ارائه تبلیغاتی که با شرایط جستجو کاربر مطابقت دارند بیشتر است.

عناوین مربوطه را پین کنید

با انتخاب نماد پین در سمت راست عنوان می توانید سرفصل های خود را سنجاق کنید. به شما این امکان را می دهد تا به جای اینکه موقعیت را به عهده Google بگذارید ، یک سرفصل را به ترتیب خاصی نشان دهید.

تبلیغات جستجوی پاسخگو - عناوین مرتبط را پین کنید

از اینجا می توانید عنوان خود را در موقعیت اول ، دوم یا سوم قرار دهید. اگر تصمیم بگیرید فقط یک عنوان را پین کنید ، از استفاده سایر عناوین در آن نقطه جلوگیری می کند. Google توصیه می کند از این ویژگی استفاده نکنید ، مگر اینکه یک آزمایشگر تبلیغات ماهر باشید ، زیرا این امر مانع توانایی نرم افزار تبلیغات جستجوی پاسخگو می شود.

توضیحات جستجوی پاسخگو خود را اضافه کنید

Google به شما اجازه می دهد حداکثر چهار توصیف وارد کنید و در تبلیغات شما هر بار حداکثر دو توضیح نشان داده می شود.

تبلیغات جستجوی پاسخگو - توضیحات خود را اضافه کنید

مانند سرفصل های خود می توانید توصیف ها را در موقعیت های اول و دوم پین کنید.

به یاد داشته باشید ، تبلیغات جستجوی پاسخگو با عناوین و توضیحات بیشتر بهترین عملکرد را دارند ، زیرا برای آزمایش و بهینه سازی کپی شما ساخته شده اند. هرچه بیشتر به Google بدهید ، می تواند در ازای آن بیشتر به شما بدهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=S-hn2ThmQEw

مزایای تبلیغات جستجوی پاسخگو

همراه با یادگیری ماشین هوشمند Google ، تبلیغات جستجوی پاسخگو می توانند بینش شما را در مورد هزاران نوع ترکیب تبلیغات به شما نشان دهند.

Google با تبلیغات جستجوی پاسخگو ، کارهای سنگین آزمایش آگهی را برای شما انجام می دهد و کارآمدترین محتوا را برای جذب مخاطبان شما پیدا می کند. این نه تنها در کوتاه مدت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، بلکه همچنین داده های گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در مبارزات بعدی استفاده کنید.

بهترین قسمت؟ گوگل همه این کارها را به صورت رایگان انجام می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که هزینه های PPC منظم خود را پرداخت کنید و اجازه دهید Google از آنجا کار را بر عهده بگیرد.

چه نوع مشاغلی می توانند از تبلیغات جستجوی پاسخگو بهره مند شوند؟

اگر در حال حاضر تبلیغات PPC Google را اجرا می کنید و نسخه های مختلف کپی و محتوایی را آزمایش می کنید ، می توانید از تبلیغات جستجوی پاسخگو بهره مند شوید.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد لیست کامل تجاری

با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی Google برای کاهش زمان صرف شده در ایجاد و آزمایش تبلیغات ، شما می توانید وقت خود را بهتر بر رشد کسب و کار خود متمرکز کنید و همچنین داده های گسترده ای را که می توانید در بسیاری از جنبه های کسب و کار خود استفاده کنید ، تنظیم کنید.

نکاتی برای ایجاد تغییرات عنوان و متن برای تبلیغات پاسخگو

اگرچه تبلیغات جستجوی پاسخگو از یادگیری ماشینی برای بهینه سازی تبلیغات شما استفاده می کنند ، اما اگر عنوان و توصیف مناسبی نداشته باشید عملکرد خوبی ندارند.

اجرای تبلیغات جستجوی پاسخگو موفق با کپی شما آغاز می شود. در اینجا چند نکته برای ایجاد کپی جذاب RSA آورده شده است:

از عناوین منحصر به فرد و متنوع استفاده کنید

ایجاد عناوین متنوع بسیار مهم است تا Google بتواند تست دقیق داشته باشد. هنگام نوشتن سرفصل های خود ، اطمینان حاصل کنید که هیچ دو عنوان مشابه نیستند یا حاوی کلمات بسیار مشابه هستند.

حتماً موارد زیر را دنبال کنید قدرت سنج آگهی در سمت راست بالای صفحه خود برای دیدن عملکرد عناوین عنوان کنید.

تبلیغات جستجوی پاسخگو - قدرت تبلیغات

نیازی نیست که تعداد کاراکترهای خود را در هر عنوان به حداکثر برسانید. مانند همه موارد دیجیتالی ، معمولاً کمتر نیز بیشتر است. هنگام ایجاد سرفصل های خود ، بر مهارت های نوشتن متن خود تمرکز کنید و محتوای کوتاه و تند بنویسید که مخاطبان شما را به خود جلب کند و پیام های تجاری شما را محکم کند.

همچنین می توانید یا دوباره بنویسید استفاده مجدد از عناوین از تبلیغات جستجوی پیشرفته قبلی که در صورت عملکرد خوب استفاده کرده اید.

از کلمات کلیدی به میزان کم استفاده کنید

هنگام ایجاد کلمات کلیدی خود را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که هر عنوان با کلمات کلیدی انتخابی شما مرتبط است. مدیریت عالی تبلیغات Google Ads با بنیادی از تحقیقات کلمات کلیدی آغاز می شود.

اگر می خواهید تأثیر کلمات کلیدی خود را آزمایش کنید ، سعی کنید یک یا دو عنوان را اضافه کنید که حاوی کلمه کلیدی شما نیستند و عملکرد آنها را ببینید. برای تست نقاط قوت کلمات کلیدی در برابر یکدیگر می توانید این کار را با گروه های آزمایشی مختلف انجام دهید.

همچنین استفاده از آن ایده خوبی است درج کلمه کلیدی پویا (DKI) ، که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را بر اساس تنظیمات جستجوی کاربر تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، اگر کت های زمستانی می فروشید ، کلمه کلیدی شما ممکن است “کت” باشد. با درج کلمه کلیدی پویا ، می توانید محتوای خود را به کاربرانی که به دنبال “کت های زمستانی” ، “کت های بارانی” و حتی “کت های سبک” هستند نشان دهید. این روش دسترسی کلمه کلیدی شما را بهبود می بخشد و اطمینان می دهد مخاطب شما مرتبط ترین اطلاعات موجود را به دست می آورد.

به توصیه های Google توجه کنید

اگر هنوز استفاده از تبلیغات جستجوی پاسخگو را شروع نکرده اید ، ممکن است در داشبورد Google Ads خود اعلان هایی را مشاهده کنید که از شما می خواهند شروع به کار کنند. اگر روی درخواستها کلیک کنید ، ممکن است متوجه شوید Google قبلاً برخی عناوین و توضیحات را براساس اطلاعاتی که از قبل در مورد تجارت شما دارند ایجاد کرده است.

مقاله مرتبط  Google Lighthouse چیست؟

توصیه ها را مرور کرده و هرگونه تغییر لازم را ایجاد کنید. سپس به تست بروید!

Google همچنین بر اساس کپی صفحه مقصد و سایر تبلیغاتی که ممکن است اجرا کنید ، توصیه هایی را ارائه می دهد. آنها همیشه انتخاب درستی نخواهند بود ، اما اغلب آنها کلمات کلیدی مرتبط و نکات مفیدی دارند که می تواند هنگام ایجاد نسخه جدید در وقت شما صرفه جویی کند.

عناوین مربوطه را پین کنید ، اما بیش از حد این کار را نکنید

پین کردن عناوین و توضیحات یک روش عالی برای ارائه پیشنهادات مرتبط مانند معاملات تنها با مدت زمان محدود یا آخرین فروش شما است.

اگرچه پین ​​کردن می تواند پیام های مهمی را به مخاطبان شما منتقل کند ، اما در این کار زیاده روی نکنید. پین کردن بیش از حد توانایی یادگیری ماشین Google را مهار کرده و تبلیغات شما را از ارائه بهترین داده ها متوقف می کند.

هنگامی که برای اولین بار ساخت تبلیغات جستجوی پاسخگو خود را شروع می کنید ، پیشنهاد می کنیم در چند هفته اول چیزی را پین نکنید تا زمانی که داده های خوبی برای بررسی داشته باشید.

در توضیحات خود از CTA استفاده کنید

توصیفات شما محلی برای ارسال پیام شماست. برای کمک به راهنمایی کاربران به اقداماتی که می خواهید انجام دهند ، فراخوانی مناسب برای اقدام در توضیحات خود روش خوبی است.

به اقداماتی فکر کنید که می خواهید کاربران خاص در محدوده جمعیتی شما انجام دهند. به عنوان مثال ، یک مشتری کاملاً جدید ممکن است CTA “بیشتر بیاموزید” را مشاهده کند ، در حالی که به مشتری بازگشت کننده می تواند کد تخفیف یا تخفیف پیشنهاد شود.

همانند عنوان های اصلی خود ، توضیحات خود را منحصر به فرد و متنوع کنید تا از تست خود بیشترین بهره را ببرید.

آزمون تبلیغات جستجوی پاسخگو در هر گروه مخاطب

آزمایش بیش از یک تبلیغ جستجوی پاسخگو در هر گروه مخاطب می تواند منجر به داده های ناسازگار و ناقص شود. اطمینان حاصل کنید که RSA های خود را هدف قرار داده اید جمعیتی خاص هدف و مکان ها ، و خود را خیلی لاغر گسترش ندهید.

اگر سعی کنید با همه صحبت کنید ، در نهایت می توانید با هیچکس صحبت نکنید.

نتیجه

تبلیغات جستجوی پاسخگو می تواند راهی عالی برای هدایت آگهی های واجد شرایط تر و بهبود نرخ تبدیل شما باشد.

با استفاده از نرم افزار م learningثر یادگیری ماشین Google ، می توانید مدت زمانی را که برای آزمایش و آزمایش مجدد تبلیغات خود صرف می کنید ، کاهش دهید و توجه خود را به رشد کسب و کار خود تغییر دهید.

به یاد داشته باشید ، هرچه اطلاعات بیشتری به Google بدهید ، بازده بیشتری نیز خواهید داشت ، بنابراین برای ایجاد عناوین و توضیحات قوی وقت بگذارید تا تبلیغات خود را بهترین نقطه شروع قرار دهند.

چه نوع نتایجی را با تبلیغات جستجوی پاسخگو مشاهده کرده اید؟