آموزش سئو

چگونه اینفلوئنسرهای اینستاگرام را پیدا کنیم

سپتامبر 17, 2020

باورش سخت است که اینستاگرام از سال 2010 شروع شده است. این تبدیل به یک نیروگاه بازاریابی شده است.

وجود دارد 1 بیلیون کاربران فعال ماهانه اینستاگرام، و بیش از نیمی از آنها هر روز از سیستم عامل استفاده می کنند. مشاغل ایالات متحده نیز کانال اجتماعی را دوست دارند و حدود 71٪ از آن برای ارتباط با بازار خود استفاده می کنند.

در حالی که اینستاگرام بزرگترین پلتفرم رسانه های اجتماعی نیست (آن مکان متعلق به آن است) فیس بوک) ، هنوز هم تأثیرگذارترین کانال بازاریابی تأثیرگذار.

قدرت اینستاگرام در این عصر رسانه های اجتماعی قابل انکار نیست.

با ادامه رشد گسترده سایت ، مشاغل و مارک های تجاری در همه جا با همکاری با تأثیرگذاران اینستاگرام از شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

بنابراین ، چطور می توانید بهترین تأثیرگذاران اینستاگرام را برای فعالیت های بازاریابی خود پیدا کنید؟

چرا به تأثیرگذارهای اینستاگرام نیاز دارید؟

برای درک میزان قدرتمند بودن اینستاگرام ، ابتدا باید بدانید که میزان تعامل چیست و برای کمپین های بازاریابی شما چه معنی دارد.

نرخ تعامل به تعداد پسندیدن ، نظرات و سهم هایی است که تأثیرگذار هنگام ارسال محتوا به صورت آنلاین به دست می آورد. به نظر می رسد اینستاگرام بالاترین میزان تعامل را در بین شبکه های اجتماعی دارد.

SproutSocial دریافت تأثیرگذاران اینستاگرام از یک نرخ تعامل متوسط ​​1.6 درصددر حالی که IQ رقبا کشف کرد که فیس بوک به طور متوسط ​​به طور قابل توجهی عقب است میزان تعامل 09/0 درصد است.

نرخ بالاتر تعامل به این معنی است که وقتی با اینفلوئنسرها در اینستاگرام کار می کنید ، پیروان آنها بیشتر از فیس بوک با محتوای توجه تعامل می کنند.

مردم از مارک های جدید از اینستاگرام مطلع می شوند

یکی دیگر از آمارهای چشم نواز ، تأثیرگذاری این پلتفرم در کمک به مردم در زمینه یادگیری مارک های جدید است.

برای مثال، 60٪ از کاربران اینستاگرام می گویند آنها در مورد محصولات جدید در شبکه اجتماعی یاد می گیرند.

اسپانسر نمونه پست instagram

این خبر عالی برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک است.

در حالی که بازاریابی دیجیتال درهای مختلف تجارت را برای ارتباط با بازارهای خود با روشی مقرون به صرفه تر از بازاریابی سنتی باز کرده است ، واقعیت این است که شرایط بازی مساوی نیست.

شرکتها و سازمانهای بزرگ بودجه بالاتری دارند. آنها به طور کلی می توانند تیم های بزرگتری را پشت سر بازاریابی خود قرار دهند و به سرعت در نتیجه محصولات جدید خود را افزایش دهند.

در اینستاگرام ، کاربران مرتباً متوجه مارک ها و محصولات جدید می شوند – حتی گاهی اوقات محصولات بدون زنگ و سوت یک کمپین بازاریابی تمام عیار.

بسیاری از کاربران در اینستاگرام درآمد یکبار مصرف دارند

بسیار خوب است که نرخ تعامل بالا وجود دارد و مردم می توانند در مورد محصولات شما از Instagram اطلاعات بگیرند. اما شاید مهمترین داده این باشد که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام پول دارند – و آنها مایل به صرف آن هستند.

مقاله مرتبط  بزرگترین روند سئو شما نادیده گرفته اید

مطالعه ای از آدم برفی Instagram پیدا شده توسط:

  • 31 درصد افرادی که سالانه بیش از 75 هزار دلار درآمد دارند
  • 32٪ افرادی که سالانه 50 تا 74 هزار دلار درآمد دارند
  • 32٪ افرادی که سالانه 30 تا 49 دلار درآمد دارند

بعلاوه ، 70٪ از کاربران اینستاگرام محصولات موجود در سایت را مرور می کنند و 80٪ حداقل از یک مارک پیروی می کنند.

همه این اعداد برای مارک هایی که می خواهند آگاهی از برند را افزایش دهند و فروش داشته باشند عالی هستند.

اما یک چیز چندان روشن نیست – چگونه شروع به یافتن تأثیرگذارهای مناسبی می کنید که برای برند شما منطقی باشند و بازگشت سرمایه عالی داشته باشند؟

چگونه می توان اینفلوئنسرهای اینستاگرام را برای فعالیت های بازاریابی پیدا کرد

آیا می دانید وجود دارد 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام؟

اگرچه تأثیرگذاران زیادی برای انتخاب وجود دارند ، همه آنها برابر نیستند. علاوه بر مقادیر مختلف دسترسی ، احتمالاً بسیاری از آنها برای برند شما مناسب نیستند.

این راهنمای گام به گام در اینجا برای کمک به شما در ارتباط با تأثیرگذارانی است که توسط مخاطبان هدف شما دنبال می شوند.

اهداف و معیارهای خود را مشخص کنید

اول ، شما باید تصمیم بگیرید که این کمپین تأثیرگذار اینستاگرام در مورد چه چیزی است.

  • آیا سعی در فروش دارید؟
  • آیا در مورد افزایش آگاهی از برند است؟
  • آیا قصد دارید محصول جدیدی را به بازار عرضه کنید؟

اهداف شما هسته اصلی مبارزات شما را تشکیل می دهند و این اهداف باید هر تصمیمی را بگیرید.

علاوه بر درک اهداف خود ، باید معیارهای خود را نیز به روشنی تعریف کنید. موفقیت کمپین بازاریابی اینستاگرام خود را چگونه ارزیابی خواهید کرد؟

بگذارید بگوییم شما در حال کار برای یک مارک زیبایی جوان هستید که انتخاب جدیدی از رژ لب را آزاد می کند.

در اینجا مثالی از اهداف شما وجود دارد:

  1. برای این کمپین ، ما با تأثیرگذاران جوان زیبایی در اینستاگرام کار خواهیم کرد.
  2. این تأثیرگذاران زیبایی طیف محصول را برای پیروان خود مرور می کنند.
  3. علاوه بر بررسی محصولات ، ما می خواهیم اینفلوئنسرها از طریق استوری های اینستاگرام خود در مورد محصول صحبت کنند زیرا اینها ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند.
  4. هدف ما این است که در آخرین ماه فروش 30 درصد از آخرین خط رژیمی خود فراتر برویم.

برنامه دقیق تر و دقیق تر ، نظارت بر مبارزات انتخاباتی شما برای درک موفقیت شما و نیاز به اصلاح آن آسان تر است.

تأثیر گذار مناسب برای برند خود تعریف کنید

صدای نام تجاری شما برای کلیه مبارزات دیجیتال مارکتینگ ضروری است. با این حال ، بسیاری از بازاریابان و مارک ها برای تعریف برندهای خود تلاش می کنند.

“صدای نام تجاری” شما روشی است که با مشتریان خود صحبت می کنید. این شامل سبک زبان ، ارزش های تجاری و شخصیت است.

مقاله مرتبط  چه چیزی میخواهید بدانید

صدای برند شما هرچه تعریف و سازگارتر باشد ، مخاطب شما قابل اعتمادتر است. چه کسی به یک مارک اعتماد دارد که پیامی را به طور مداوم تغییر می دهد؟

تعریف صدای مارک جامد می تواند زمان ببرد. برای کمک به شروع کار می توانید از یک مسابقه آنلاین رایگان مارک استفاده کنید.

یک بصیر است مسابقه شخصیت شخصیت Kaye Putnam.

همه شما باید انجام دهید این است که به 16 سوال پاسخ دهید ، مانند:

مسابقه شخصیت مارک
مسابقه kaye putnam

این مسابقه فقط سرگرم کننده نیست بلکه موثر است. پس از پایان کار ، گزارش مفصلی درباره کهن الگوهای برتر برند خود دریافت خواهید کرد. این اطلاعات می تواند دیدگاه های ارزشمندی در مورد موقعیت بهتر برند شما برای برقراری ارتباط با بازار داشته باشد.

نیازی نیست که از همه نشانگرهای راهنمای این ابزارهای رایگان استفاده کنید. با این حال ، داشتن تجزیه و تحلیل دقیق از سبک ، ظاهر و احساس نام تجاری یک روش عالی برای الهام گرفتن است.

وقتی مارک خود را شناختید ، اکنون باید بفهمید که بازار شما کیست.

  • آنها چه کسانی هستند و برای امرار معاش چه می کنند؟
  • آنها در شبکه های اجتماعی خود چه کسانی را دنبال می کنند و با آنها درگیر می شوند؟

انجام کامل تحقیقات بازار هدف می تواند به شما کمک کند بازار خود را بهتر درک کنید ، از جمله یافتن تأثیرگذارانی که آنها دنبال می کنند.

همراه با ایجاد کمپین های اینفلوئنسر ، اگر می خواهید نحوه رشد حساب اینستاگرام شخصی یا شرکتی خود را بیاموزید ، دوره Unlocked Instagram را در Youtube بررسی کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=eJ2NNy1F6y4

ابتدا Google را امتحان کنید

اکنون که اهداف ، مارک و بازار هدف خود را می دانید ، جستجوی Google می تواند به شما کمک کند تعداد زیادی از تأثیرگذاران اینستاگرام را برای انتخاب انتخاب کنید.

بیایید از مثال نام تجاری زیبایی قبلی استفاده کنیم.

برای شروع ، یک چیز کلی مانند “بهترین تأثیرگذارهای زیبایی Instagram” را جستجو کنید.

پس از جستجو ، مطمئن شوید که مرتبط ترین نتایج جستجو را دارید. یک تأثیرگذار زیبایی که شش ماه پیش عالی بود ، شاید امروز چندان مطرح نباشد.

با رفتن به بخش جستجوی پیشرفته شروع کنید. این را در تنظیمات خود پیدا خواهید کرد.

جستجوی پیشرفته برای تأثیرگذاران اینستاگرام

از آنجا می توانید اخرین بروزرسانی بخش. من به خودم تغییر دادم ماه گذشته. این به شما آخرین نتایج در مورد موضوع را می دهد.

تنظیمات منطقه و آخرین به روز شده SERP

در بخش جستجوی پیشرفته ، می توانید نتایج جستجو را بر اساس منطقه محدود کنید. این ابزار کوچک در صورتی مناسب است که محصول شما فقط در مناطق خاص موجود باشد. اگر محصول شما فقط در ایالات متحده موجود است ، به دست آوردن نتایج جستجوی تأثیرگذاران برتر اروپا یا آسیا چه فایده ای دارد؟

وقتی SERP ها را دریافت کردید ، از صفحات اول استفاده کنید تا ببینید آیا تأثیرگذاری در علاقه شما ایجاد می کند یا خیر.

مقاله مرتبط  راهنمای مخفی ویدئو و سئو

جستجو در یک سیستم عامل تأثیرگذار

سیستم عامل های تأثیرگذار زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام موافقان و مخالفانی دارند.

بهترین قسمت در مورد سیستم عامل اینفلوئنسر این است که ، بر خلاف انجام جستجوی گوگل و غربالگری صدها یا حتی هزاران تأثیرگذار ، یک سیستم عامل تأثیرگذار کار سختی را برای شما انجام می دهد.

همچنین می توانید جزئیات بیشتری درباره تأثیرگذار بالقوه خود دریافت کنید.

به عنوان مثال ، در اینجا یک نمایه در اینفلوئنسر از HYPR، یک سیستم عامل تأثیرگذار.

نمونه مشخصات اینفلوئنسر اینستاگرام

شما اطلاعاتی در مورد تأثیرگذار ، اطلاعات جمعیتی ، صنایع خاص آنها و موارد دیگر به دست می آورید.

سیستم عامل های اینفلوئنسر همچنین جزئیات روانشناسی مخاطبان و مکان ها و همچنین میزان تعامل با تأثیرگذار را به شما ارائه می دهند.

هنگامی که به افراد تأثیرگذار نگاه می کنید و شروع به تهیه لیستی از افراد بالقوه برای کار می کنید ، به یاد داشته باشید:

محتوای ایجاد شده را تحلیل کنید

  • آیا با صدای برند شما ارتباط دارد؟
  • به محتوای آنها در کانالهای اجتماعی دیگر نگاه کنید تا اطمینان حاصل کنید که تأثیرگذار می تواند نماینده واقعی برند شما باشد.

نرخ نامزدی آنها را اندازه بگیرید

همانطور که قبلاً اشاره شد ، میزان تعامل خوب به این معناست که وقتی تأثیرگذار محتوای مربوط به نام تجاری شما را ارسال می کند ، مخاطبان آنها توجه می کنند.

روشهای مختلفی برای محاسبه این وجود دارد. می توانید این پست را در این مورد بررسی کنید Hootsuite برای کشف روش های مختلف

ارزش تأثیرات خرد را درک کنید

مطالعه ای از مارکرلی، یک پلت فرم بازاریابی اینفلوئنسر ، اینستاگرامرها را با بیشتر پیروان می بینند کمتر نامزدی.

این ثابت می کند که تأثیرگذاران خرد – کسانی که پیروی خوبی دارند ، اما طاقت فرسای زیادی ندارند – می توانند در تبلیغات کلان یا افراد مشهور در فعالیت های شما در شبکه های اجتماعی موثر باشند.

تأثیرگذاران خرد پیروان خود را کسب کرده اند که به تخصص و نظرات آنها در موضوعات خاص احترام می گذارند. آنها غالباً محتوایی را ایجاد می کنند که نسبت به آنها آگاهی و نگرانی دارند. پیروان اجتماعی آنها بیشتر یک جامعه است تا مخاطب.

بنابراین ، کار با چند ریز تأثیرگذار مرتبط ممکن است به شما کمک کند محتوای خود را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهید.

نتیجه

استفاده از اینستاگرام اغلب می تواند راهی خارق العاده برای جلب توجه مردم و خرید محصولات شما باشد.

اما این یک شمشیر دو لبه است. در حالی که گزینه های زیادی دارید ، چالش برانگیز است که بدانید مناسب چه کسی مناسب است.

فراموش نکنید که اهداف و صدای مارک خود را مشخص کنید. سپس ، نرخ تعامل تأثیرگذاران را در نظر بگیرید.

چه کسی تأثیرگذار مناسبی برای برند شما است؟