آموزش سئو

چگونه ایده های ارسال وبلاگ را از YouTube دریافت کنیم

ژانویه 19, 2021

تقریباً دو سوم شرکت ها سخت می دانند محتوای جذاب تولید کنید. اگر شما هم یکی از آنها هستید ، احتمال زیادی وجود دارد که مشکلات شما از مرحله ایده پردازی ناشی شود. به عبارت دیگر ، شما در تلاش برای دستیابی به ایده های جذاب جذاب ارسال پست وبلاگ هستید.

اکنون ، اگر شما یک بازدید کننده منظم از وبلاگ من هستید ، می دانید که من مطالب زیادی می نویسم (همچنین ، با تشکر برای خواندن!). من مدت طولانی است که این کار را انجام می دهم اما من هنوز هم گاهی اوقات تلاش می کنم ایده های جدیدی برای ارسال وبلاگ ارائه دهم.

بنابراین وقتی اعتصاب بلوک نویسنده چه کاری انجام می دهم؟

https://www.youtube.com/watch؟v=a3YwOQeZoG0

خوب ، من به روش های امتحان شده و معتبری که در طول سال ها برای ابداع عناوین محتوای جدید ساخته ام ، تکیه می کنم.

از بین این روش ها ، یکی از مفیدترین موارد حمله یوتیوب برای ایده های ارسال وبلاگ است. من قصد دارم در این مقاله به شما بگویم که دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید.

چرا باید از YouTube برای الهام گرفتن استفاده کنید؟

استفاده از یک سایت پخش جریانی ویدئو برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ ، خلاف به نظر می رسد. آیا فقط نگاه کردن به وبلاگ های دیگر منطقی نخواهد بود؟

مطمئناً ، این می تواند یک تاکتیک فوق العاده مثر باشد ، اما شما نمی توانید همه چیز را از خواندن وبلاگ های رقبا یاد بگیرید. اگر برای یافتن الهام از محتوا به همان منابع قدیمی ادامه دهید ، ناگزیر به تولید همان نوع محتوا ، بارها و بارها ادامه خواهید داد.

اگر می خواهید مرزها را ادامه دهید و محتوای خارق العاده ای ایجاد کنید که تأثیر واقعی بگذارد ، باید شبکه را گسترده تر کنید. در اینجا چند دلیل آورده شده است که چرا YouTube می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

تمایز دادن به خود آسان تر است

هنگامی که از وبلاگ های دیگر برای الهام بخشیدن به ایده های ارسال وبلاگ خود استفاده می کنید ، ممکن است این فکر را داشته باشید که: “چگونه می توانم این کار را بهتر انجام دهم؟”

گاهی خوش شانس خواهید بود. شما در یک عنوان فوق العاده جذاب قرار خواهید گرفت ، اما مقاله واقعی بی کیفیت خواهد بود. شاید چندین سال از عمر آن گذشته باشد و اطلاعات به روز نشده است. یا شاید فقط به جای اینکه عمیق باشد ، سطح موضوع را خراش می دهد.

در سایر مواقع ، هیچ روش روشنی برای بهبود نسخه اصلی وجود ندارد. اما از آنجا که شما بسیار متقاعد شده اید که یک ایده عالی برای ارسال وبلاگ است ، در نهایت مقاله رقیب خود را به طور موثر بازنویسی می کنید و تعداد زیادی اطلاعات اضافی اضافه می کنید که ارزش واقعی ندارند. تبریک می گویم ، شما پست بدتری از رقیب خود نوشتید!

وقتی از YouTube برای یافتن ایده های جدید استفاده می کنید ، این مسئله به مراتب کمتر به وجود می آید. چرا؟ از آنجا که با تعداد زیادی فیلم ، نسخه کتبی مناسبی در دسترس نخواهد بود. ممکن است رونوشتی از ویدئو وجود داشته باشد ، اما با توجه به قابلیت خواندن ، چیزی ایجاد نشده است.

این کار بیرون رفتن و خلق چیزی بهتر را برای شما بسیار آسان می کند.

مقاله مرتبط  6 گزینه آمازون برای تجارت الکترونیکی

مطالب زیادی برای الهام گرفتن از وجود دارد

هر دقیقه 500 ساعت محتوای حیرت انگیز در YouTube بارگذاری می شود و این تعداد است هر ساله در حال رشد است:

ایده های ارسال وبلاگ را پیدا کنید - ساعت ها ویدئو بارگذاری شده در youtube

برای درج متن ، شش استودیوی بزرگ سینمایی 87 عکس در سال 2019 منتشر کرد، با طول متوسط ​​از کمی بیش از 96 دقیقه. این بدان معناست که بارگذاری YouTubers در حدود 16 ثانیه طول می کشد تا معادل یک سال تمام محتوای هالیوود را بارگذاری کند!

با وجود چنین انبوهی از محتوا ، حتی کسب و کارهای فوق العاده عالی نیز تقریباً تضمین می کنند که چیزی مرتبط با الهام از آنها پیدا کنند. و حتی برای یافتن آن نیازی به پیمایش چند سیستم عامل نیست.

تعامل مردم با فیلم و وبلاگ به روشهای کاملاً متفاوتی است

این یک نکته ظریف اما جالب است. بگویید عنوان YouTube را پیدا می کنید که به نظر ایده ایده آل برای ارسال وبلاگ است ، اما نظرات و جذابیت زیادی ایجاد نکرده است. خوب ، این لزوما مشکلی نیست.

چرا؟ زیرا افراد به انواع مختلف با انواع مختلف محتوای درگیر می شوند.

ایده های ارسال وبلاگ - نحوه تعامل کاربران با محتوا

همینطور گرافیک HubSpot به ما نشان می دهد ، مردم ترجیح می دهند برای پیدا کردن اطلاعاتی که به دنبال آنها هستند ، کاملاً از فیلم ها استفاده کنند تا اینکه از آنها فیلم برداری کنند. این منطقی است فیلم ها برای تماشای از ابتدا تا انتها طراحی شده اند. معمولاً هیچ راهی آسان برای پرش به یک قسمت خاص وجود ندارد.

وبلاگ ها متفاوت هستند. فقط 29 درصد مردم آنها را از بالا به پایین می خوانند ، 43 درصد ترجیح می دهند از این مرحله عبور کنند. به این دلیل که وبلاگ ها برای لاغر کردن فوق العاده هستند. عنوان های فرعی ، گلوله ها ، لیست های شماره گذاری شده ، جداول و عناصر بصری مختلف ، یافتن مرتبط ترین اطلاعات را ساده می کند.

خوب این چه چیزی به ما می گوید؟

یک محتوا می تواند در YouTube عملکرد ضعیفی داشته باشد زیرا موضوع خوبی برای یک ویدیو نیست. با این حال هنوز هم می تواند یک پست وبلاگ خارق العاده ایجاد کند. بنابراین لازم نیست نگران تعداد بازدیدهای یک ویدیو باشید. شما فقط می توانید روی یافتن عناوین خوب تمرکز کنید.

4 روش برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ از YouTube

YouTube معدن طلای ایده های بالقوه ارسال وبلاگ است! اکنون چهار روش برای یافتن آنها وجود دارد.

1. رقابت خود را دنبال کنید

اگر رقبای شما در YouTube باشند ، آنها کارهای زیادی را برای شما انجام داده اند. احتمالاً محتوای آنها نیز برای مخاطبان شما بسیار مرتبط خواهد بود. بروید آن را بررسی کنید ، بهترین عناوین را انتخاب کنید و آنها را به پست های وبلاگ با کیفیت بالا تبدیل کنید.

با تهیه لیستی از رقبا شروع کنید. مطمئن نیستم آنها چه کسانی هستند؟ موارد زیر را امتحان کنید:

  • با تیم فروش خود صحبت کنید: آنها افرادی هستند که محصول شما را می فروشند ، بنابراین می دانند که در طی فروش به طور منظم با کدام شرکت ها روبرو می شوند.
  • از مشتریان خود بپرسید: آنها احتمالاً قبل از خرید محصولات شما ، چند محصول مختلف را در نظر گرفته اند ، بنابراین دریابید که کدام گزینه های دیگر را ارزیابی کرده اند.
  • برخی از گوش دادن های اجتماعی را انجام دهید: مخاطبان شما ممکن است از انجمن ها و سیستم عامل های اجتماعی برای جستجوی مشاوره در مورد محصول شما و مقایسه آن با رقبای خود استفاده کنند ، بنابراین این مکالمات را پیدا کنید! مطمئن نیستم چطور؟ این مقاله را در مورد چهار ابزار گوش دادن اجتماعی مورد علاقه من بررسی کنید.
مقاله مرتبط  چگونه بهترین عکس های جلد فیس بوک را برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

اکنون لیست رقبای خود را دریافت کرده اید ، به سادگی از کانال های YouTube آنها بازدید کرده و محتوای موجود آنها را مرور کنید. در برگه “فیلم ها” می توانید از منوی کشویی “مرتب سازی بر اساس” برای تقسیم بندی محتوای آنها بر اساس:

برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ ، در یوتیوب رقیب خود بگردید

پس بیایید تصور کنیم من یکی از رقبای شما هستم. بررسی محبوب ترین ویدئوهای من مکان خوبی برای شروع است.

بلافاصله ، دسته ای از عناوین را خواهید دید که می دانید در بین مخاطبان من طنین انداز شده است. بیشتر آنها ، اگر نگوییم همه ، می توانند به صورت پست های وبلاگ نیز نوشته شوند ، مانند:

  • SEO برای مبتدیان: 3 نکته قدرتمند در زمینه SEO برای رتبه بندی شماره 1 در Google در سال 2020
  • چگونه می توان ویدیوی YouTube خود را در صورت داشتن صفر مشترک تبلیغ کرد
  • چگونه می توان یک محصول دیجیتالی ایجاد کرد (حداقل) 100000 دلار در ماه
  • نحوه نوشتن پست وبلاگ از ابتدا تا انتها
  • 1 هک ساده برای به دست آوردن 1000 پسندیدن در فیس بوک

شما حتی نیازی به تماشای فیلم ها ندارید (اگرچه باید ، عالی هستند). عناوین را بردارید ، آنها را تغییر دهید ، در مورد موضوع تحقیق کنید ، سپس آنها را به وبلاگ های جدید تبدیل کنید.

2. نظرات را بخوانید

نظرات YouTube رپ بدی، اما می توانند منبع غافلگیرکننده الهام محتوایی باشند. نظر دهندگان به ندرت در مورد چگونگی بهبود یا گسترش ویدئوها کوتاهی می کنند ، و این پیشنهادات می تواند به شما در تنظیم ایده های جدید ارسال وبلاگ کمک کند.

باز هم ، بیایید از کانال YouTube خود به عنوان مثال استفاده کنیم. در حال حاضر ، این ویدیوی پربازدید من است:

https://www.youtube.com/watch؟v=gmB_TC92I8w

همینطور با بیش از 1.7 میلیون بازدید ، هزاران نظر دریافت کرده است. بسیاری از این نظرات در واقع فقط افرادی هستند که به من می گویند این ویدیو را دوست دارند ، که شنیدن آنها همیشه خوب است اما برای یافتن عناوین جدید وبلاگ بسیار مفید نیست. اما برخی از آنها به من (و اگر رقبا توجه می کنند) رقبای من هدایت مفیدی برای ایده های محتوای آینده هستند. این یک مثال خوب است:

از نظرات یوتیوب برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ استفاده کنید

وندی می خواهد بداند که چگونه از اطلاعات کلمات کلیدی Google Search Console برای بهینه سازی محتوای خود استفاده می کنم.

همانطور که می بینید ، من قبلاً یک پاسخ کوتاه گذاشته ام. اما می توانم جلوتر بروم و یک پست وبلاگ کامل ایجاد کنم که نحوه استفاده از Google Search Console را برای بهبود محتوای موجود و ایجاد مقالات جدید توضیح دهد.

در اینجا یک نظر مفید دیگر درباره همان ویدیو وجود دارد:

ایده های ارسال وبلاگ را از نظرات YouTube پیدا کنید

ماناو از من س asksال می کند که آیا محتوایی در گواهینامه های Google AdWords ندارم؟ همانطور که اتفاق می افتد ، این چیزی نیست که من آن را پوشش دهم ، اما می تواند ایده ای عالی برای ارسال وبلاگ برای برخی از رقبای من ایجاد کند.

3. از جستجوی پیش بینی استفاده کنید

شما احتمالاً YouTube را به عنوان یک پلت فرم اشتراک ویدیو تصور می کنید ، اما همچنین یک موتور جستجو است. در واقع ، این دومین موتور جستجو در جهان.

مقاله مرتبط  سریعترین (و ارزانترین) راه برای ضرب و شتم رقابت های خود

با بیش از دو میلیارد کاربر ورود به سیستم بازدید از YouTube هر ماه و تماشای بیش از یک میلیارد ساعت محتوا در روز ، این سیستم عامل یک فعالیت جستجو ایجاد می کند. به لطف قابلیت جستجوی پیش بینی داخلی شما ، می توانید از تمام این فعالیت ها برای ردیابی ایده های احتمالی ارسال وبلاگ استفاده کنید.

این یک فرآیند واقعا ساده است. فقط یک موضوع را در جعبه جستجو وارد کنید ، و یک سری جستجوهای پیش بینی شده را مشاهده خواهید کرد:

ایده های ارسال وبلاگ را با جستجوی پیش بینی YouTube پیدا کنید

اکنون ، این مورد مورد کاوش گزینه هایی است که بیشتر به نظر می رسند. “درجه بازاریابی UK” احتمالاً برای من مناسب نیست ، اما من صدای “استراتژی های بازاریابی برای تجارت کوچک” را دوست دارم ، بنابراین نگاه دقیق تری خواهم انداخت.

با استفاده از جستجوی پیش بینی شده برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ

فقط با مشاهده این زیر بخش کوچک از نتایج ، به نظر می رسد که محتوای “چگونگی” در مورد افرادی که به دنبال استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک هستند ، طنین انداز می شود. لیست لیست ها را نیز انجام دهید. به عبارت دیگر ، ما نه تنها از ایده های ارسال وبلاگ مطلع می شویم ؛ ما همچنین در حال یادگیری چگونگی ساختار وبلاگ هایمان هستیم.

اما موارد بیشتری وجود دارد به پایین صفحه بروید و بخشی از جستجوهای مرتبط را پیدا خواهید کرد:

ایده های ارسال وبلاگ را با جستجوهای مرتبط با YouTube پیدا کنید

هر یک از اینها به طور بالقوه می توانند دسته ای از عناوین اضافی را به من بدهند و جستجوهای مرتبط بیشتری را نشان دهند هرچه بیشتر در سوراخ خرگوش محو شوید ، ایده های بیشتری برای ارسال وبلاگ پیدا خواهید کرد!

4- موارد پرطرفدار را ببینید

مهم است که به یاد داشته باشید که یک جهان کامل از محتوا خارج از طاقچه خاص شما وجود دارد. آنچه در آنجا اتفاق می افتد به طور طبیعی بر شما و مخاطبان شما تأثیر می گذارد ، بنابراین نوشتن در مورد آن منطقی خواهد بود.

اما اگر نمی دانید همه به دنبال چه چیزی هستند چه می کنید؟

خوشبختانه یوتیوب در اینجا نیز می تواند کمک کند. فقط کافی است از برگه “پرطرفدار” در منوی صفحه اصلی سمت چپ بازدید کنید تا محتوایی را که YouTube به نظر شما بیشتر مرتبط و موضوعی است ، بیابید:

از موضوعات پرطرفدار یوتیوب برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ استفاده کنید

مطمئناً همه موارد به مخاطب یا برند شما مربوط نخواهد شد. شانس وجود دارد ، بیشتر آن نخواهد بود. با این حال ، من مطمئن می شوم که حداقل یک بار در روز با بخش «روند پرطرفدار» تماس بگیرم تا مطمئن شوم که هیچ فرصتی را برای مباحث ویروسی از دست ندهم.

نتیجه

هنگامی که به YouTube فکر می کنید به عنوان یک موتور جستجو به جای یک پلت فرم ویدیویی ، نقش آن در یافتن ایده های جدید ارسال وبلاگ بسیار منطقی تر است.

درست مانند Google ، در واقع یک فهرست عظیم محتوای مربوط به هر موضوعی است که می توانید تصور کنید. اما برخلاف Google ، اکثریت قریب به اتفاق آن محتوا برای جلب مخاطبان وجود دارد. نتایج جستجو مملو از توضیحات محصول و صفحات دسته بندی نیست. به همین دلیل این یک گنجینه بزرگ برای بازاریابانی است که به دنبال الهام برای ایجاد محتوای عالی هستند.

از چه تاکتیک هایی برای ایجاد ایده های جدید برای ارسال وبلاگ استفاده می کنید؟