آموزش سئو

چگونه آژانس SEO مناسب را انتخاب کنیم

آگوست 29, 2020

امروزه ، صدها ، اگر نه هزاران ، آژانس جستجوگرها وجود دارد.

و هر یک از آنها برای چیزی خوب است.

بنابراین ، سوال شما نباید این باشد که چگونه آژانس SEO مناسب را پیدا کنم ، اما چگونه آژانس را که برای من مناسب است انتخاب کنم؟

خوشحالم که این کار را در اینجا انجام دادید ، زیرا من شما را راهنمایی می کنم که چگونه از انتخاب نمایندگی SEO مناسب برای مواردی که به رشد کسب و کار شما مربوط نیست جلوگیری کنید.

معامله؟

خوب ، پس ، به خواندن ادامه دهید.

اول از همه ، چرا شما به یک آژانس جستجوگرها نیاز دارید؟

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

تصور کنید با عجله پرواز لحظه آخری از نیویورک را برای دیدار با برخی از شرکای تجاری خود رزرو کرده اید. خوشبختانه هواپیمایی که سوار آن شدید بدون هیچ تاخیری سریع پرواز کرد.

و با خیال راحت در فرودگاه فرود می آیید.

در بدو ورود ، گوینده به شما سفری ایمن را تبریک گفته و از شما در بورلی هیلز استقبال می کند در تگزاس در همین حال ، مقصد مورد نظر شما بورلی هیلز بود در کالیفرنیا.

شما از اتلاف وقت خود پشیمان خواهید شد ، درست است؟

استخدام آژانس های جستجوگرها مانند سوار شدن به هواپیما است – هر یک از آنها می توانند در رتبه بندی ارگانیک سایت خود در جایی عالی عمل کنند. بنابراین اولین کار شما قبل از شروع پرواز اطمینان از انتخاب و قرار گرفتن در هواپیمای مناسب است.

بنابراین ، برای انتخاب و استفاده از آژانس SEO مناسب برای شما ، باید:

  • مقصد تجاری خود را (اهداف خود) بدانید ، و
  • آنچه می خواهید هنگام رسیدن به آنجا برسید (نتایج مورد نظر خود).

در سئو ، جایی که می خواهید به یک هواپیما (یا آژانس) متفاوت احتیاج دارید. موارد اصلی این است:

  • بازاریابی محتوای بهینه شده در سئو
  • سئو صدا
  • پیوند ساختمان ،
  • سئو محلی و
  • سئو تجارت الکترونیکی

و برای نتایج؟

شاید لازم باشد:

  • کل وب سایت یا کلمات کلیدی خاص خود را بالاتر قرار دهید
  • از ترافیک واجد شرایط تری برخوردار شوید ، یا
  • فروش را مستقیماً از جستجوی ارگانیک انجام دهید.

اهداف و نتایج کسب و کار هدف شما تعیین می کند که شما به چه استراتژی ها و تاکتیک های SEO نیاز دارید.

و از آنجا که هیچ نمایندگی جستجوگرها برای همه استراتژی ها ، عمودی صنعت و اندازه های شرکت یکپارچه نیست ، دانستن این اصول پایه و اساس کسانی را که با آنها شریک می شوید می گذارد.

بیایید چند مثال فرضی بیاوریم.

مثال شماره 1

وانمود کنید که هدف شما این است که وقتی در صفحه اول Google ظاهر شوید مسلم – قطعی مردم استفاده می کنند مسلم – قطعی کلمات برای جستجو مسلم – قطعی اطلاعات مربوط به شغل شما.

و نتیجه؟

شما می خواهید این مجموعه از افراد را جذب کنید ، آنها را با آنها آموزش دهید محتوای جذاب، و آنها را به کانال های فروش خود بکشید.

در این حالت ، شما به آژانس تخصصی نیاز خواهید داشت بازاریابی محتوای بهینه شده توسط سئو. و شما برای کمک به سایر شرکتها برای دستیابی به نتایج مشابه به یکی از نتایج اثبات شده نیاز خواهید داشت:

مثال شماره 2

خوب ، فرض کنید شما فریلنسرهایی دارید که محتوای عالی برای سایت خود ایجاد می کنند. اما می دانید که Google آنها را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه بندی نمی کند.

در عوض ، وقتی افراد جستجو می کنند ، قسمت هایی از محتوای زیر کیفیت آنچه که شما ایجاد می کنید مدام در صفحات بالا نشان داده می شوند ، در حالی که محتوای شما در صفحه هفدهم Google است.

این وضعیت نشان می دهد که رقبای شما احتمالاً دارای مقامات دامنه بالاتری هستند یا بک لینک بیشتری به وب سایت و مطالب سطح بالا دارند.

در این حالت ، برای افزایش اقتدار دامنه وب سایت خود ، دریافت پیوندهای مربوط به محتوای خود و ارتقا ranking رتبه بندی ، به یک آژانس سئو با تخصص در ایجاد لینک نیاز دارید:

همانطور که در هر دو مثال بالا مشاهده کردید ، آسان تر است که بفهمید چه نوع نمایندگی SEO ارزش دارد که وقتی درباره اهداف و نتایج خود مشخص هستید ، در نظر بگیرید.

با انجام این اولین قدم برای نگاه کردن به خود در آینه و دقیقاً دانستن آنچه نیاز دارید روند کار را ساده تر می کند.

همچنین این اطمینان را برای شما فراهم می کند که فقط آژانس های کوتاه لیست را با تخصص و تجربه رانندگی مشاغل دیگر به مقصد مورد نظر خود داشته باشید.

اما ، در اینجا پایان نمی یابد.

حتی با در نظر گرفتن تنها چند ده آژانس ، انتخاب یکی از موارد مناسب برای شما همچنان می طلبد که به دنبال ویژگی هایی باشید که ثابت می کند آنها صحبت می کنند.

مقاله مرتبط  آیا عناوین واقعاً بر رتبه بندی تأثیر می گذارند؟

انجام این کار بیشتر به شما کمک می کند تا دامپزشکی شوید و یک آژانس سئو را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.

6 مشخصه ای که یک آژانس بزرگ جستجوگرها را ایجاد می کند

صرف نظر از نیازهای اختصاصی سئو شما ، ده ها ، اگر نه صدها آژانس ، همچنان پیدا می کنید که برای کسب و کار شما رقابت می کنند.

صنعت ارائه دهنده خدمات بهینه سازی موتور جستجو است بیش از 65 میلیارد دلار ارزش دارد.

بنابراین ، از هر کسی که لپ تاپ و اینترنت دارد ، انتظار دارد ادعای وحشیانه ای برای داشتن یک آژانس جستجوگر SEO داشته باشد ، زیرا سودای بخشی از میلیاردها صنعت را دارد.

ویژگی های آژانس های جستجوگر بزرگ SEO وجود دارد. و این ویژگی ها را در بهترین شرکت های جستجوگرها پیدا خواهید کرد.

موارد اساسی را در زیر لیست می کنم.

قبل از تصمیم به کار با هر یک از آنها ، از لیست لیستی که لیست کرده اید ، استفاده کنید.

1. یک فرایند تعریف شده برای اجرای استراتژی های SEO

اجرای عالی سئو یک فرآیند آزمایش شده را دنبال می کند.

همانطور که یک آژانس سئو تجربه کار با مشتریان بیشمار را کسب می کند ، آنها روند پیروزی خود را ترسیم می کنند تا به مشتریان بالقوه نگاهی بیندازند که چگونه نتایج را ارائه می دهند.

بنابراین ، هر شرکتی با تجربه عملی سئو روند خاص خود را دارد. و همین امر آن را به ویژگی آژانس های جستجوگرها با نتایج اثبات شده تبدیل می کند.

به عنوان مثال ، در نیل پاتل دیجیتال ، روند ما هشت مرحله منحصر به فرد را دنبال می کند:

2. تیم متنوعی از متخصصان

مشخصه بعدی که باید قبل از انتخاب نمایندگی جستجوگرها از آن مراقبت کرد ، تیمی است که روند و توصیه های خود را عملی سازد.

بسیاری از تفکرات در مورد اجرای سئو وجود دارد.

از ایده پردازی استراتژیک و رهبری گرفته تا متخصصان مدیریت و اجرای حساب ، از تیمی بخواهید که برای دستیابی به اهداف شما با شما کار خواهد کرد.

باز هم ، آژانس های باتجربه SEO مفتخر هستند که تیم خود را علنی کنند:

3. یک نمونه کار مشتری چشمگیر

استراتژی های SEO برای تولید نتایج از ایده پردازی تا اجرا دشوار است ، اما همچنین به زمان و تعهد نیاز دارند.

بنابراین ، همانطور که آژانس های استثنایی سئو برای دستیابی به نتایج با مشتری کار می کنند ، نمایش مشتری آنها به یک ویژگی مشترک تبدیل شده است.

انجام این کار دو کار انجام می دهد.

این به شما نشان می دهد که آنها باتجربه هستند. و این کمک می کند تا با استفاده از نوع شرکتی که با آنها به عنوان معیار کار کرده اید ، تصمیم خود را برای انتخاب انتخاب کنید:

4. توصیفات مشتری واقعی

اگر یک آژانس سئو به افزایش ترافیک وب سایت شما و منجر به فروش بیشتر کمک کرده است ، شما آماده هستید که به آنها توصیفی بدهید ، درست است؟

در همین راستا ، هنگام انتخاب آژانس جستجوگرها ، وب سایت آنها را اسکن کنید و بگویید مشتریان گذشته در مورد آنها چه می گویند.

ویژگی مشترکی که با بهترین آژانس های جستجوگر SEO پیدا خواهید کرد نمایش غرورآمیز آنچه مشتریان خوشحال در مورد خدمات خود می گویند:

5. رهبری خاص صنعت اندیشه

آژانس های سئو استثنایی همیشه در صدر آخرین روندها قرار دارند ، به ویژه اینکه چگونه این امر بر رتبه ها ، ترافیک و تجارت به طور کلی تأثیر می گذارد.

در بیشتر موارد ، شما یک مدیر ارشد شرکت را پیدا می کنید که از طریق وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی و مقالات پژوهشی بینش به اشتراک می گذارد ، که باعث می شود آنها رهبری فکر را حفظ کنند.

بنابراین ، قبل از استخدام آژانس جستجوگرها ، بررسی کنید که آیا آنها به روز هستند و روندهای اخیر در مورد صنعت جستجوگرها را که به شما کمک می کنند همگام با بازار باشید به اشتراک بگذارید:

6. یک فرهنگ شفاف شرکت

یک شرکت سئو ممکن است دارای تخصص منحصر به فردی باشد که شما به دنبال آن می گردید و تمام خصوصیات ذکر شده در بالا را دارد. با این حال ، ممکن است فرهنگ شرکت آنها متناسب با شما نباشد.

حقیقت این است که آژانس های استثنایی سئو مشتری سمی نمی پذیرند. همچنین نمی خواهید با افرادی کار کنید که با ارزش های آنها موافق نیستید.

برای جلوگیری از این موضوع ، شرکتهای برتر جستجوگر SEO ویژگی نمایش فرهنگ شرکت خود را دارند ، بنابراین مشتریان بالقوه می توانند تصمیم بگیرند که آیا کار با آنها با فرهنگ آنها همسو است:

مقاله مرتبط  9 نمونه پاپ آپ الهام بخش ایمیل (+ چرا آنها تبدیل می شوند)

نحوه کار با آژانس جستجوگرها

بیشتر آژانس های سئو به عنوان تیم توسعه یافته تیم بازاریابی داخلی شما فعالیت می کنند.

بنابراین ، مراحلی برای کار با یک آژانس جستجوگر SEO وجود دارد که مناسب شماست. این مراحل ضروری هستند ، زیرا اطمینان حاصل می کنند که همکاری شما با آنها موفقیت آمیز است.

بیایید موارد اصلی را کشف کنیم.

1. تیم داخلی و جلو خود را آماده کنید

قبل از کار با آژانس سئو ، تیم های مربوطه را در همان صفحه در شرکت خود قرار دهید. به آنها بگویید که چرا شرکت شما نیاز به استخدام متخصصان سئو دارد و چگونه کار با آنها بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

همچنین افرادی را انتخاب کنید که مستقیماً با آژانس جستجوگر SEO کار می کنند تا نتایج مورد نظر شما را به دست آورند. افرادی که انتخاب می کنید به شما کمک می کند تا شکاف ارتباطی بین شرکت شما و آژانس را برطرف کنید.

با انجام این کار همیشه کسی وجود دارد که آژانس سئو را با فرهنگ شرکت شما ، اهداف کار با آنها ، انتظارات و جدول زمانی هماهنگ کند.

2. جلسه کشف

کار با یک آژانس جستجوگر SEO می تواند رتبه بندی بالاتر برای کلمات کلیدی هدف ، ایجاد ترافیک بیشتر ، فروش محرک یا هر سه مورد باشد.

اما ، هیچ مورد و نیازهای اقتصادی دقیقاً یکسان نیست. و استراتژی های SEO که برای شرکت A کار می کنند ممکن است برای شما مفید نباشد.

بنابراین ، وقت بگذارید و همه چیز را در مورد تجارت خود به اشتراک بگذارید زیرا مربوط به SEO با آژانس انتخابی برای کار با شماست. انجام این کار به آنها کمک می کند تا استراتژی ها و برنامه های سفارشی منحصر به فرد برای رسیدن به اهداف شما را توسعه دهند.

شرکت های SEO استثنایی به شما امکان می دهند این اطلاعات را از طریق a به اشتراک بگذارید جلسه کشف:

3. تحقیق و توصیه ها

بعد از اینکه شرایط ، نیازها و اهداف شغلی خود را با یک شرکت SEO در میان گذاشتید ، مراقب کارهای بعدی آنها باشید.

آژانس های برتر جستجوگرها به شما در ارسال قیمت و فاکتور نمی پردازند.

آنها به تحقیق می پردازند و از آنچه شما با آنها به اشتراک گذاشته اید استفاده می کنند تا زمینه درستی از وضعیت کسب و کار شما بدست آورند. انجام این کار آنها را در همان صفحه با شرکت شما ، مخاطبان هدف ، اهداف تجاری و رقابت قرار می دهد.

بعد از این تحقیق ، آنها معمولاً توصیه هایی را درمورد کارهایی که باید انجام شود برای به دست آوردن حداکثر نتایج به اشتراک می گذارند. آنها می توانند این توصیه را از طریق گزارشی که از طریق ایمیل ارسال شده ارسال کنند یا از طریق آن با شما در یک تماس تلفنی صحبت کنند.

4. قرارداد با Deliverables

پس از مکالمه مکالمه و پیگیری مکالمه ، انتظار دارید که قراردادی را با یک محصول قابل تحویل از یک آژانس جستجوگر SEO دریافت کنید ، اگر کار با شما مناسب به نظر می رسد.

بهتر است این قرارداد را با اعضای مربوطه در تیم خود ، به ویژه افرادی که مستقیماً با آژانس کار می کنند ، به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که از پایین بودن شرایط و ضوابط قرارداد پایین می آیید.

همچنین ، آن را با بخش حقوقی خود به اشتراک بگذارید تا از امضای توافق نامه ای که به شرکت شما آسیب می رساند یا آن را مقید می کند ، جلوگیری کنید.

5. پردازش ، محدوده بندی پروژه و مدیریت

برای همکاری با شما ، یک شرکت SEO می خواهد به برخی از دارایی های دیجیتال شما دسترسی پیدا کند.

بسته به دامنه کار شما ، چنین دسترسی هایی می تواند شامل گذرواژه های وب سایت یا وبلاگ شما ، کدهای ورود به سیستم ابزارهای تحلیلی ، انتخاب کارمندان داخلی و غیره باشد.

برای شروع یک رابطه کاری با شرکت خود ، آژانس های SEO معمولاً شما را با استفاده از یک فرایند تفصیلی وارد می کنند.

بنابراین ، شما باید انتظار داشته باشید.

طی این جلسه پردازنده ، دامنه پروژه شما ، جدول زمانی تحویل ، کانالهای ارتباطی و درک نحوه مدیریت پروژه شما توسط طرفین تعریف و ابلاغ می شود.

چگونه آژانس SEO مناسب خود را پیدا کنیم

تا کنون ، من مشخصات آژانس های استثنایی SEO را شرح داده ام و شما را با برخی از مراحل اساسی کار با یکی آشنا کرده ام.

اما ، همانطور که در ابتدای این راهنما تاسیس کردم ، شما فقط به آژانس SEO مناسب احتیاج ندارید ، به یک آژانس جستجوگر SEO مناسب برای شما نیاز دارید.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس مدیریت اعتبار را درست انتخاب کنیم

چگونه یکی پیدا می کنید؟

برای کمک به شما ، لیستی از شرکتهایی را که به نظر ما بهترین ها در تجارت هستند ، جمع کرده ایم.

همچنین ، ما از آژانس های SEO که حتی نمی توانند سایت خود را به صورت آلی رتبه بندی کنند ، چشم پوشی کردیم. سرانجام ، ما از کلیات بازاریابی دیجیتال که همه کارها را در زیر آفتاب انجام می دهند ، دور شدیم.

نتیجه؟

آنچه در زیر می آید لیست تأیید شده ما از پنج شرکت برتر جستجوگرها در سال 2020 بر اساس انواع پروژه هایی است که در کار کردن آنها استثنایی هستند.

5 آژانس برتر جستجوگرها

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای بازاریابی محتوای بهینه شده در سئو

در نیل پاتل دیجیتال ، ما بسیار عالی هستیم بازاریابی محتوای بهینه شده توسط سئو.

تیم ما از خبرگان و بازاریابان سئو بسیار با تجربه و تجارب ده ها سال تجربه را با هم به ارمغان می آورد. ما معتقدیم که مارک ها می توانند از طریق ایجاد توزیع محتوای متفکر و جذاب ، بر چگونگی تفکر مشتریانشان تأثیر بگذارند.

و ما این عقیده را با همكاری با شركتهای آینده نگر برای ایجاد محتوای با محوریت جستجوگرها ، استراتژی ها و برنامه های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر عملكرد و توجه برنامه هایی كه شایسته آن است جلب كرد.

وقتی با ما کار می کنید ، انواع مناسب محتوا را در زمان مناسب به مخاطبان هدف خود تحویل می دهید:

2. سئو صوتی – بهترین برای جستجوی صوتی

سئو صدا به عنوان یک تیم کوچک از کارشناسان SEO شروع به کار کرد. در ابتدا ، آنها بر استفاده از مهارت های SEO خود برای کمک به کسب و کارهایی مانند آنها برای رشد آنلاین تمرکز داشتند.

با اختصاص دادن و مشاهده دقیق صنعت در حال تغییر SEO ، Voice SEO به استفاده روزافزون از دستگاههایی مانند الکسا ، سیری و Google Echo برای جستجوی موتورهای جستجو پی برد.

دیدن آن 50٪ از کل جستجوهای آنلاین در سال 2020 مبتنی بر صدا خواهد بود ، آماری در روند صعودی ، Voice SEO از بالاترین استانداردهای موجود در سئو پیروی می کند تا تمرکز خود را برای کمک به شرکتها در بهینه سازی موتور جستجوی صوتی محدود کند:

3. ReachLocal- بهترین برای سئو محلی

وقتی نوبت به اجرای بهترین استراتژی های محلی SEO در کلاس می رسد ، رسیدن به محلی نیازی به معرفی ندارد.

این آژانس جستجوگرها وظیفه تولید را بر عهده دارد بیش از 201 میلیون محلی منجر به بیش از 19000 مشتری سرتاسر جهان.

آنها نه تنها یک شرکت اصلی برای اجرای عملی و استراتژیک SEO محلی هستند ، بلکه تجربه ReachLocal نیز شامل می شود بیش از 15 سال، و آنها دفاتر دارند پنج قاره:

4. FATJOE – بهترین مورد برای خرید بک لینک

FATJOE برای دستیابی به بک لینک برای SEO بسیار توصیه می شود. اگر برای تولید بک لینک با ارزش بالا به کمک نیاز دارید ، به این آژانس سئو مراجعه کنید.

و می توانید این کار را با اطمینان این نکته انجام دهید که حتی سایر آژانس های جستجوگر سئو نیز برای همان کار به آنها اعتماد می کنند.

FATJOE در سال 2012 تاسیس شد. امروزه آنها تبدیل به یکی از بزرگترین آژانسهای تولید لینک در خارج از کشور شده اند و بیش از 5000 مشتری:

5. OuterBox – بهترین برای SEO تجارت الکترونیکی

جعبه بیرونی انتخاب ما برای سئو تجارت الکترونیکی است.

آنها یک شرکت جستجوگرها و بازاریابی عملکرد هستند که متمرکز بر کمک به مارک های تجارت الکترونیکی برای رشد از طریق استراتژی جستجو ، طراحی و بهینه سازی نرخ تبدیل هستند.

بدون در نظر گرفتن اینکه کدام یک از تجارت الکترونیک بر روی کدام بستر تجارت الکترونیکی بنا شده باشد – Magento ، WooCommerce ، Shopify ، Drupal یا موارد دیگر. استراتژی ها و تاکتیک های بهینه سازی موتور جستجو برای تجارت الکترونیک OuterBox موثر و قابل اعتماد هستند:

نتیجه گیری: با آژانس جستجوگر خود انتخاب شده صبور باشید

انتخاب و مشارکت با یک آژانس جستجوگرها ، حتی یک آژانس مناسب برای شما ، یک طرح سریع و ثروتمند نیست.

قبل از شروع دیدن نتایج ، زمان لازم است.

با این حال ، ارزش صبر دارد زیرا وقتی همه چیز شروع شد ، سئو مانند یک هواپیمای موتوری است که روز به روز بهتر می شود و مانند یک چرخه معیوب:

پس صبور باشید.

فقط اطمینان حاصل کنید که یک آژانس جستجوگرها را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. و از همه مهمتر ، یکی با تیم متنوعی از کارشناسان مجرب که نفس SEO می کشند: