آموزش سئو

چگونه آژانس SEO فنی مناسب را انتخاب کنیم

نوامبر 28, 2020

مشکلی در خزیدن ، فهرست بندی یا رتبه بندی در سطح سایت دارید؟

ترافیک جستجوگرها فقط داشتن محتوای مناسب نیست.

یک تنظیم اشتباه فنی SEO می تواند کل سایت شما را از بین ببرد.

و بسیاری از اشتباهات فنی چنان مبهم هستند که سالها مورد توجه قرار نمی گیرند.

حتی مشکلات کوچک هم می توانند جمع شوند و سرعت شما را کم کرده و در نتیجه بازدید کمتری داشته باشند.

ممیزی فنی SEO به مهارت های تخصصی و تخصص عمیق نیاز دارد. Google دائماً الگوریتم های خود را تغییر می دهد. اگر می خواهید حسابرسی درست انجام شود ، به شخصی احتیاج دارید که واقعاً بداند که این کار را انجام می دهد.

خوب ، من خبر خوبی دارم.

من گام به گام به شما می پردازم تا چگونگی انتخاب نمایندگی SEO فنی مناسب برای مشاغل شما را بررسی کنم.

خواه یک کسب و کار کوچک باشید که فقط به یک حسابرسی به درستی احتیاج دارید یا یک شرکت بزرگ که به یک برنامه SEO کامل نیاز دارد ، گزینه ای برای شما وجود دارد.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

اکثر مردم فقط وقتی به سمت سئو فنی می روند ، فکر دوم را می کنند. نباید اینگونه باشد

چرا؟

سئو فنی ستون فقرات هر استراتژی موفق و طولانی مدت سئو است.

در اینجا چند نمونه از موارد ارزش گذاری SEO فنی در اولویت قرار داده شده است.

مثال شماره 1: افت ترافیک پس از انتشار مطالب بیشتر

بگذارید بگوییم شما فشار مطالب خود را برای به دست آوردن رتبه بندی بالاتر Google شروع کرده اید.

شما پست های عمیق وبلاگ را ایجاد ، منتشر و تبلیغ کردید.

پس از مدتی ، Google تلاش های شما را با رتبه بندی بالاتر برای برخی از کلمات کلیدی پاداش می دهد. بازدید سایت شما شروع به افزایش می کند.

همه چیز خوب پیش می رود.

بنابراین شما به انتشار مطالب بیشتر ادامه می دهید. و این زمانی است که اوضاع خراب می شود

مخازن ترافیکی شما.

محتوای بیشتر همیشه بازدید بیشتری ندارد. گاهی اوقات ، ترافیک ارگانیک شما را از کمتر می کند.

من می دانم که دیوانه به نظر می رسد اما این دائماً اتفاق می افتد

سایت های متورم و دارای محتوای تکراری برای Google بسیار دشوار است که بفهمد کدام صفحات شما را باید رتبه بندی کند.

وقتی که مطمئن نیستند که چه رتبه ای را کسب می کنند ، Google چه کاری انجام می دهد؟ آنها معمولاً هیچ رتبه ای ندارند.

محتوای تکراری در وبلاگ خود ، تعداد زیادی صفحه مشابه که به طور خودکار ایجاد شده اند یا اینکه به Google بگویید URL های داخلی را فهرست کند ، همگی می تواند منجر به مشکل شود.

اگر چنین مواردی را مشاهده کردید ، یک SEO فنی جستجو کنید تا به شما کمک کند.

مثال شماره 2: افت ناگهانی ترافیک

اگر مدت زمان طولانی بازی SEO را انجام دهید ، یکی از سایت های شما یک شبه از صخره سقوط می کند.

سالها پیش ، وبلاگ ما در KISSmetrics در کمتر از یک ماه شاهد کاهش 40 درصدی ترافیک بود.

این باعث کاهش بازدید ماهانه ما توسط صدها هزار بازدید کننده شد. تیم برای رفع این مشکل دست به گریبان بود.

همه یکی از اینها را می گذرانند.

و اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به یک SEO فنی دسترسی پیدا کنید.

امیدوارم این یک راه حل ساده مانند یک فایل robots.txt بد باشد. حتی اگر این یک مشکل بزرگتر باشد ، شما می خواهید یک متخصص جدی موضوع را دقیقاً مشخص کند و دوره ای را برای بازگشت دوباره این ترافیک ترسیم کند.

4 مشخصه ای که یک شرکت بزرگ فنی SEO را ایجاد می کند

همه آژانس ها نمی توانند استراتژی های پیشرفته SEO را توسعه دهند ، چه برسد به اینکه آنها را پیاده سازی کنند. دلیل این امر این است که نیاز به مهارت های تخصصی و تجربیات گسترده دارد.

بنابراین ، چگونه کسانی که نه تنها می توانند یک طرح SEO فنی مختص کسب و کار شما تهیه کنند بلکه می توانند برای دستیابی به حداکثر نتایج آن را پیاده کنند را تشخیص می دهید؟

چنین آژانس هایی با تیمی از متخصصان و سایر خصوصیاتی که در زیر صحبت خواهم کرد کار می کنند.

1. با سایت های عظیم تجربه کنید

وب سایت های کوچکتر به ندرت با SEO فنی دارای مشکلاتی هستند که رفع آنها مشکل است. در بیشتر موارد ، با بررسی فایل robots.txt ، اطمینان از اینکه سایت در بستر مناسبی قرار دارد (وردپرس یا Shopify) و ارتقا به یک میزبان وب خوب ، می توانید مشکلی را حل کنید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از برنامه بومرنگ برای کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی

اگر یک سایت کوچک برای رتبه بندی تلاش می کند ، معمولاً به این دلیل است که آنها به محتوای و اقتدار بیشتری نیاز دارند. به ندرت یک راه حل سریع وجود دارد.

سایت های بزرگ اما کاملاً متفاوت هستند.

وقتی سایتی میلیون ها URL دارد ، انواع مشکلات دیوانه وار به وجود می آید. هزاران نشانی اینترنتی ناخواسته به راحتی وجود دارد که برای شروع هرگز نباید ایندکس می شدند. یا خطاهای متعارف وحشتناکی که باعث مشکلات تکراری بی نظیر می شود. نیازی به ذکر نیست که تمیز نگه داشتن همه چیز بین ده ها زبان است.

برای سایتهایی از این دست ، اطمینان حاصل کنید که با شخصی کار می کنید که تجربه کار در سایتهای بزرگتر را بسیار دارد.

در غیر این صورت ، آنها تجربه لازم برای تشخیص سریع مشکلات فنی شما را نخواهند داشت.

2. یک روند جامع شامل SEO فنی

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، SEO فنی ستون فقرات است که به سایت شما ساختار می بخشد. گاهی اوقات ، می بینید که برخی از راه حل های سریع جستجوگرها برای شما ترافیک ایجاد می کنند.

اما پس چه؟

بعد از اینکه SEO فنی خود را برطرف کردید ، برنامه شما برای افزایش ترافیک SEO در طولانی مدت چیست؟

ما دیده ایم که افراد زیادی در زمینه رفع مشکلات سریع کار می کنند و پس از آن هرگز قدم بعدی را برای رشد سایت خود با 2X ، 5X یا 10X آنچه اکنون دارند بر نمی دارند.

اگر من بودم ، می خواهم با کسی کار کنم که بتواند سال به سال سایت من را رشد دهد. این همان تأثیر واقعی است.

اگر به سختی مشکل SEO فنی دارید ، با یک متخصص کار کنید. اما آژانس با تخصص SEO عمیق در زمینه محتوا ، سئو فنی و تبلیغات ، تجارت شما را به سطح کاملاً متفاوتی خواهد برد.

3. رهبری اندیشه

برای تهیه ، برنامه ریزی و اجرای استراتژی های فنی SEO به آزمایش بیمار نیاز دارد.

و برای نشان دادن روندهای خود و چگونگی دستیابی به نتایج ، آژانس های استثنایی فنی SEO یافته های خود را از آزمایشات منتشر می کنند.

این یکی از ساده ترین راه ها برای جستجوی آژانس SEO فنی سطح بالا است. افرادی را پیدا کنید که بهترین محتوا را در فضا تولید می کنند.

پس از همه ، اگر آنها در حال انجام SEO خوبی هستند ، احتمالاً می توانند به تجارت شما نیز کمک کنند.

4. در بازی SEO به اندازه کافی برای تشخیص الگوها حضور داشته اید

سئو فنی می تواند واقعاً سریع حرکت کند.

Google همیشه ویژگی های جدیدی را آزاد می کند ، دیگران را خاموش می کند و اولویت های آنها را تغییر می دهد.

این یک چشم انداز متحرک است.

دریافت یک سئو فنی عالی که از قوانین آگاهی داشته باشد امروز کافی نیست در حالت ایده آل ، شما می خواهید با کسی کار کنید که می داند SEO در ماه ها و سال های آینده به کجا می رود. یا حداقل می تواند حدس خوبی بزند.

آخرین چیزی که هر کسی می خواهد این است که سایت خود را تغییر ساختار داده و سپس Google را در جهت دیگری تغییر دهد.

نحوه کار با آژانس SEO فنی

وقتی آژانس انتخاب کردید ، پس چه؟

چگونه با یکی کار می کنید؟ هنگام استخدام متخصصان فنی سئو چه انتظاری باید داشته باشید؟

به طور معمول ، روند کار به این شکل است.

1. تراز تیم داخلی

اکثر آژانس های فنی سئو به عنوان تیم توسعه یافته تیم بازاریابی داخلی شما فعالیت می کنند.

برای اطمینان از اینکه مشارکت بین هر دو طرف بدون مشکل آغاز می شود ، باید:

  • برای هماهنگی تیم های خود جلسه ذینفعان داخلی را برگزار کنید.
  • در مورد اینکه چرا شما نیاز به همکاری با یک آژانس SEO فنی دارید و اینکه تأثیر آنها بر سایت و تجارت شما چگونه است ، ارتباط برقرار کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه با کمک گرفتن واقعاً در کشتی هستند. این آژانس ممکن است به یافتن مشکلات کمک کند اما تیم های داخلی باید انگیزه لازم را برای رفع آنها بردارند.
  • کارکنانی را که مستقیماً با آژانس کار می کنند منصوب کنید.
مقاله مرتبط  بهترین بررسی خدمات سرویس مانیتورینگ وب سایت سال 2020

هنگامی که این کار را انجام می دهید ، اطمینان حاصل می کند که بین شرکت شما و آژانس همسویی وجود دارد. همچنین آژانس را با اهداف شما هماهنگ می کند.

2. جلسه کشف

اولین کاری که هنگام تماس با آژانس سئو فنی انتظار می رود دعوت برای به اشتراک گذاشتن مشکلات تجاری و نیازهای مربوط به سئو فنی است.

دلیل این امر این است که شرایط کسب و کار خود را بهتر بشناسید و از تجربیات گسترده آنها در مورد بهترین روش استفاده کنید.

این فرآیند با یک جلسه کشف شروع می شود.

بهترین نمایندگی های فنی SEO در ابتدا برای کمک به سازمانها در ایجاد استراتژی های سفارشی که رشد تجارت را ایجاد می کنند وجود دارد. اما برای اینکه آنها به شما کمک کنند ، انتظار دارید که نیازهای خود را از طریق یک جلسه کشف به اشتراک بگذارید.

3. حسابرسی پرداخت شده

برای بسیاری از آژانس های بازاریابی ، آنها یک سری تحقیق به صورت رایگان انجام می دهند و پیشنهادی برای چگونگی دستیابی به اهداف شما به شما ارائه می دهند.

این معمولاً بسیار منطقی است. آژانس بازاریابی به شما طعم آنچه را که آنها می توانند انجام دهند می دهد ، آنها هزینه اجرای طرح خود را می گیرند.

نمایندگی های فنی سئو به ندرت اینگونه کار می کنند.

در مورد آنها ، ارزش تحقیق است. شما آنها را استخدام می کنید تا یک تنوع حفاری در سایت شما انجام دهند و هر مشکلی را که پیدا کنند برطرف کنند.

بنابراین انتظار ممیزی رایگان را نداشته باشید.

آژانس معمولاً براساس اندازه سایت شما دارای نرخ استاندارد است.

4. نتایج حسابرسی

پس از پایان حسابرسی ، منتظر سندی باشید که در آن به هر موضوعی که تیم پیدا کرده است ، وارد شود. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که تماس با همه نتایج بررسی شود.

از تیم خود بخواهید سوالات بعدی را بپرسد ، توضیحاتی را دریافت کند و در مورد اجرا هر چه بیشتر مشاوره دریافت کند.

زیرا بعد از این تماس ، شما انتخاب خواهید کرد.

برخی از آژانس های فنی جستجوگرها نیز به پیاده سازی کمک می کنند. آنها چیزی را که به نظر می رسد مرور می کنند. در صورتی که بخواهید فوراً به جلو بروید ، بسیاری از آنها پیشنهادی را برای انجام آماده خواهند داشت.

اگر می خواهید همه کارها را در خانه پیاده کنید ، مطمئن شوید که این کار مورد غفلت واقع نشود. برای آن آسان است که در کار دستی گم شود. در صورت لزوم کار را از بین ببرید و تمام کالاهای قابل تحویل را که می توانند آنها را به پایان برسانند به افراد اختصاص دهید.

5. کار مداوم

اگر تصمیم گرفته اید که به طور مداوم با آن آژانس کار کنید ، به طور منظم به روزرسانی وضعیت ، صورتحساب و اجرا را تجربه می کنید.

از آنجا که قبلاً در این مرحله حسابرسی را با آژانس به اتمام رسانده اید ، نباید در نحوه کار آنها تعجب آور باشد.

تا زمانی که آنها کارهای عالی را ارائه می دهند ، با آنها کار کنید.

چگونه آژانس SEO فنی مناسب خود را پیدا کنیم

برای انتخاب یک آژانس SEO فنی مناسب برای شما ، توصیه می کنم با این مراحل شروع کنید:

  1. نتایج مورد نظر خود را برای سئو فنی بدانید.
  2. اطمینان حاصل کنید که آژانس های موجود در لیست کوتاه شما در این اهداف تخصص دارند.
  3. یکی از بهترین سابقه ها را در آن منطقه انتخاب کنید.

برای اینکه روند انتخاب برای شما بسیار آسان تر شود ، در زیر بهترین شرکت های جستجوگر فنی را پیدا خواهید کرد.

5 آژانس برتر SEO فنی

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای ساختار محتوای فنی

بدون شک ، محتوا سلطان است. اما محتوای فاقد پایه فنی قوی SEO موفقیت درازمدت سئو نمی کند.

در حالت ایده آل ، هر دو را خواهید داشت. محتوای عالی و سئو فنی روان

در نیل پاتل دیجیتال، ما در توسعه و پیاده سازی ساختار محتوای بهینه سازی شده SEO که مطابق با الزامات فنی لازم SEO است ، بسیار سرآمد هستیم.

مقاله مرتبط  چگونه iPaaS می تواند به بازاریابی دیجیتال شما کمک کند؟

من واقعاً معتقدم که یکی از بیشترین موارد را داریم برنامه های جامع SEO در جهان. اگر واقعاً بخواهید دنبال آن بروید ، بسیار مناسب خواهیم بود.

تعداد کمی از شرکتهای Fortune 500 ما را برای انجام چنین کاری انتخاب کرده اند.

2. Webris – بهترین مورد برای ممیزی SEO فنی

بگذارید بگوییم شما از استراتژی SEO خود احساس خوبی دارید. اما چیزی در سایت شما کمی خاموش است. یا فقط می خواهید دوباره بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی از دست نرفته است.

در آن صورت ، بررسی فنی SEO برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

شرکتی که من برای این نوع کارها توصیه می کنم وبریس.

کل روند آنها در اینجا منتشر شده است، قبل از اینکه تصمیم بگیرید با آنها تماس بگیرید ، نگاهی بیندازید.

Webris با هدایت رایان استوارت ، تیمی با استعداد و متشکل از کارشناسان پیشرفته فنی سئو را که توسط آژانس های دولتی و شرکت های سازمانی مورد اعتماد هستند ، می بالد.

3. Salt.agency – بهترین گزینه برای بهینه سازی آلی فنی

نمکتمایز اصلی این است که چگونه آنها مهارت فنی پیشرو در صنعت را با استراتژی های رشد آلی ترکیب می کنند تا بهینه سازی آلی را هدایت کنند.

آنها گزینه خوبی برای مشاغل هستند که به مواردی بیشتر از بازرسی فنی SEO نیاز دارند. اگر می دانید که با مشکلات SEO روبرو هستید اما مطمئن نیستید کجا هستند ، آنها خوشحال خواهند شد که در این زمینه تحقیق کنند و در مورد استراتژی شما راهنمایی کنند.

آنها دفترهایی در لیدز ، بوستون و لندن و مشتریانی دارند که شامل سوپرمارکت سفر ، Cloudflare ، Hartley Botanic و بسیاری دیگر هستند.

4. Ayima – بهترین برای SEO SEO سازمانی

آییما خود را به عنوان آژانس SEO فنی برای شرکت های سازمانی معرفی می کند. و حداقل اندازه پروژه این آژانس 25000 دلار است.

این ممکن است از دور در سمت بالا به نظر برسد ، اما فقط نشان دهنده تجربه و تخصص عظیم Ayima ، همکاری با شرکت های بزرگی مانند eBay و British Airways است.

Ayima یک شبه به نمایندگی فنی SEO برای مارک های تجاری تبدیل نشد. این شرکت پس از انتقال از راه اندازی فناوری موتور جستجو به یک آژانس بازاریابی فنی ، راه راه خود را به دست آورد.

در هر فضایی ، بهترین آژانس ها افرادی هستند که در آن فضای دقیق محصولات ساخته اند. آنها واقعاً بفهمید که چگونه همه چیز جمع می شود

اگر به دنبال تخصص فنی هاردکور هستید ، با آنها تماس بگیرید.

5. Orainti – بهترین برای مارک های تجارت الکترونیکی

اورینتی، یک آژانس SEO مستقر در اسپانیا ، بیشتر با مارک های تجارت الکترونیکی که در سطح جهانی فروش می کنند کار می کند.

این آژانس برای توسعه دامنه های چند زبانه بهینه شده در SEO و ساختار سایت قوی برای صفحات و محصولات دسته بندی بسیار عالی است.

سایت های تجارت الکترونیک دارای مشکلات فنی SEO زیادی هستند که کاملاً برای آنها منحصر به فرد است. اگر سایت تجارت الکترونیکی بزرگی دارید ، قطعاً توصیه می کنم با آژانس با تجربه تجارت الکترونیک عمیق همکاری کنید.

از همه مهمتر ، بیشتر خدمات Orainti مربوط به SEO فنی است.

Orainti توسط Aleyda Solis ، متخصص ، نویسنده و سخنران باسابقه SEO تاسیس شده است و دارای نمونه قابل توجهی از مارک های برتر مانند Under Armour ، Zillow ، Sage ، Eventbrite و دیگران است.

از روز اول برنامه ای برای سئو فنی داشته باشید

اکثر مشاغل اشتباه می کنند که SEO فنی را به صندلی عقب منتقل می کنند.

چرا؟

زیرا از همان ابتدا تأثیر زیادی در رتبه بندی و میزان بازدید ندارد.

اندکی وقت صرف شده امروز می تواند هزاران بازدید کننده اضافی بدون کار اضافی برای شما به همراه داشته باشد.

منتظر نباشید که همه چیز به جنوب برود. برای Google آسان است که محتوای شما را پیدا ، فهرست بندی ، درک و رتبه بندی کند.

در هنگام تلاش برای حمل یک دسته از وزن اضافی که فقط سرعت شما را کاهش می دهد ، پریدن روی تردمیل SEO منطقی نیست.

از روز اول برنامه جامعی برای سئو فنی دریافت کنید.

و اگر به کمک نیاز دارید ، با آژانس متخصص سئو فنی تماس بگیرید.