آموزش سئو

چگونه آژانس Adwords مناسب را انتخاب کنیم

سپتامبر 3, 2020

با توجه به Unbounce ، نیم افرادی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند ، هستند به احتمال زیاد نسبت به کسانی که از یک پیوند ارگانیک آمده اند خرید کنند.

کمی تعجب آور است.

فکر می کنید با داشتن 600 میلیون دستگاه مسدودکننده تبلیغات – تبلیغات کم اثر خواهد بود. دستورات Google Ads 73.1 درصد از تبلیغات جستجو ، تقریبا 40.3 میلیارد دلار است. اگر تبلیغ کننده ها کار نمی کردند ، توانایی ادامه هزینه این مبلغ را برای تبلیغات ندارند.

Google Ads موثر است.

آنچه برای بسیاری از شرکت ها دشوار است انتخاب آژانس AdWords مناسب است. مدیریت Google Ads به زمان ، تلاش و انرژی زیادی نیاز دارد. اکثر شرکت ها انتخاب این سخت کوشی را به آژانس PPC انجام می دهند. اگر قصد انجام همان کار را دارید ، باید بدانید که چگونه آژانس مناسب برای مدیریت Google Ads خود را انتخاب کنید.

در اینجا نحوه انجام آن وجود دارد.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

Google Ads یک بستر پاسخ مستقیم است که مشتریان در آن به طور مستقیم محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند. برای دستیابی به نتایج سودآور با تبلیغات Google Ads خود ، باید اهداف مشخصی در ذهن داشته باشید. به طور کلی ، شرکت ها توجه خود را معطوف به چند هدف خاص می کنند ، مانند این موارد ذکر شده در Google سایت اینترنتی:

  • با کسب و کار خود تماس بیشتری بگیرید: از این هدف برای رزرو قرار ملاقات ، تعیین وقت شغلی ، جلب مشتری ، تلفنی یا بستن معامله استفاده کنید.
  • بازدید از فروشگاه خود را افزایش دهید: اگر مشاغل محلی هستید ، می خواهید از طریق کمپین Google Ads خود ترافیک پا را به مکان فیزیکی خود ایجاد کنید. این هدف در کل ایجاد تقاضای آفلاین است.
  • افراد را به وب سایت خود هدایت کنید: هدف همه منظوره متمرکز بر ارسال افراد به یک وب سایت خاص است تا آنها بتوانند فرم را پر کنند ، محصول شما را خریداری کنند ، اطلاعات بیشتری در مورد خدمات شما بخواهند یا در لیست نامه های پستی شما شرکت کنند.

هدف نهایی برای هر یک از اینها درآمد است. هر یک از مثالهای بالا یک پیشرو در نظر گرفته می شود. برخلاف SEO ، که نتایج به هفته ها یا ماه ها کار نیاز دارند ، Google Ads یک کانال پاسخ مستقیم است. یک تبلیغ موفق اقدامات فوری جستجوگران را برمی انگیزد.

تمرکز بر روی عمل.

در مرحله بعدی ، می خواهید در اهداف خود ویژگی خاصی ایجاد کنید. این به چند عامل مانند بودجه شما ، کلمات کلیدی انتخاب شده ، انواع مطابقت و غیره بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت خدماتی را اداره می کنید ، می دانید که به مقدار مشخصی آگهی نیاز دارید. این بدان معنی است که شما باید جزئیاتی مانند موارد زیر را شناسایی کنید:

  • هزینه شکست هر کلیک (CPC): این بیشترین مبلغی است که شما قادر به پرداخت یک کلیک بدون از دست دادن پول هستید.
  • نرخ تبدیل: اکثر مردم این یکی را می دانند. این تعداد کل تبدیل ها به کل بازدیدکنندگانی است که دریافت کرده اید تقسیم می شود. برای سودآوری به چند تبدیل نیاز دارید؟
  • هزینه شکستنی برای هر تبدیل (CPA)): هزینه متوسط ​​تبدیل.
  • هزینه شکست سرب (CPL): حداکثر هزینه ای که می توانید برای به دست آوردن یک هدایت جدید هزینه کنید.
  • ارزش طول عمر مشتری: این ارزش کل مشتری را در طول رابطه اندازه گیری می کند.

معیارهای بیشتری وجود دارد که باید آنها را ردیابی کنید ، اما آژانس شما می تواند این موارد را برای شما مدیریت کند و گزارشات مورد نیاز شما را پس از فعال شدن ارائه دهد. ارائه آژانس خود با این شماره ها تنظیم امور را آسان تر می کند. می توانید از این موارد برای تعیین بودجه روزانه / ماهانه خود ، شناسایی مبارزات سودآور در یک نگاه و یا تعیین اهداف افزایش سودآوری استفاده کنید.

بهتر است اگر تصور تقریبی از اعدادی که برای سودآوری شما نیاز دارند داشته باشید – تعداد پیشتازها ، فروش و مشتریانی که هر ماه برای خودپردازش کمپین نیاز دارید.

7 مشخصه ای که یک آژانس عالی AdWords را ایجاد می کنند

در اینجا مواردی وجود دارد که می خواهید هنگام بررسی آژانس AdWords به دنبال آنها باشید. این ویژگی ها موارد مهمی هستند که باید داشته باشند. از آنها برای تعیین مناسب بودن آژانس های مورد نظر خود استفاده کنید.

1. گواهینامه حرفه ای

آژانس های مورد نظر شما باید دارای وضعیت Google Partners باشند. گوگل توضیح می دهد این بیشتر ، به اشتراک گذاشتن دلیل اهمیت این امر برای آژانس شما:

“دستیابی به وضعیت شریک به این معنی است که شرکت شما مهارت و تخصص Google Ads را نشان داده ، نیازهای تبلیغات Google را برآورده کرده ، رشد درآمد نمایندگی شرکت و مشتری را تحویل داده و مشتری خود را پایدار و رشد داده است. وضعیت شریک به شرکت شما امکان دسترسی به مزایای مختلفی را می دهد ، از جمله نشان Google Partner که می تواند در وب سایت و مطالب بازاریابی شما نشان داده شود. “

اگر به دنبال آژانس برای مدیریت Google Ads از طرف خود هستید ، این مهم به چند دلیل مهم است. این به مشتریان احتمالی نشان می دهد که:

  • آژانس شما مشتریان کافی برای تأمین نیازهای Google را دارد
  • مشتریان فعال در حال رشد درآمد هستند و شما وعده های خود را می دهید
  • نمایندگی شما در حال رشد است (یعنی مشتری و درآمد بیشتری)
  • Google احساس می کند شما تخصص لازم را برای مدیریت حساب های Google Ads برای مشتریان دارید
مقاله مرتبط  Kiss Of Death for SEO - برچسب Metta Robot Noindex

اگر به دنبال نشانه روشنی برای قانونی بودن آژانس AdWords خود هستید ، همین است. همچنین می خواهید تأیید کنید که هر یک از استراتژیست های جستجوی پرداخت شده در حساب شما به صورت جداگانه تأیید شده اند. در این قسمت می توانید وضعیت شریک آژانس خود را با Google تأیید کنید آدرس اینترنتی. تأیید صحت لیستی از محصولات Google را که آژانس شما برای آن گواهینامه دریافت کرده است ، نوع مشارکت آنها و تعداد دفاتر تأیید شده توسط Google به شما ارائه می دهد. اگر آنها یک بنر / نشان در وب سایت خود دارند ، باید بتوانید برای تأیید وضعیت آژانس خود در Google کلیک کنید.

اگر پیشنهادی را درخواست کرده اید ، باید پیوندهای مربوط به URL های صدور گواهینامه را برای هر یک از استراتژیست های اختصاص داده شده به حساب خود دریافت کنید. URL باید در قالب زیر نمایش داده شود:

https://academy.exceedlms.com/student/award/20xxxxx

گواهینامه آنها باید شماره شناسایی تکمیل و تاریخ اتمام و انقضا برای صدور گواهینامه را در اختیار شما قرار دهد. نحوه صدور گواهینامه یک فرد به شرح زیر است:

2. دارایی و خلاقیت خود را حفظ می کنید

برخی از آژانس های PPC به مدل پرداخت سرانه متکی هستند. با استفاده از این مدل ، آنها ترافیک را به یک صفحه فرود عمومی یا تبلیغاتی هدایت می کنند که منجر به ایجاد مشتری برای مشتریان آنها می شود. نقطه ضعف این مدل این واقعیت است که مشتریان صفحات فرود ، خلاقیت یا دارایی هایی را که برای تولید صفحه مقصد مورد استفاده قرار گرفته اند ، دریافت نمی کنند.

این چیدمان برای آژانس ها عالی است اما برای مشتریان بد است.

این برای آژانس ها بسیار مناسب است زیرا آنها می توانند از یک صفحه مقصد یا تبلیغات با چندین مشتری در یک صنعت استفاده کنند. مطمئناً ، مشتریان سرنخ های مورد نیاز خود را دریافت می کنند ، اما همیشه به آژانس تولید کننده آنها وابسته هستند. آنها هرگز واقعاً نمی فهمند که چگونه کارها را برای خودشان درست کنند.

این رویکرد می تواند کارساز باشد.

اگر فقط به لیدها علاقه مند هستید و علاقه ای به ایجاد محتوای خود ، صفحات اصلی یا بازاریابی در آینده ندارید ، دیگر جای نگرانی نیست. اگر شما هم علاقه مندید که به طور نامحدود با همان آژانس بمانید ، مشکلی وجود ندارد.

هرکدام از این موارد را تغییر دهید و شاید دیگر نتوانید همان نتایج شگفت انگیز را که در دراز مدت انتظار دارید دریافت کنید. اصرار داشته باشید که آژانس شما دارایی ها و خلاقیت هایی را که برای تجارت شما تولید کرده اند در اختیار شما قرار دهد.

3. شفافیت کامل نمایندگی

گوگل از آژانس ها می خواهد تا با مشتریان خود شفاف باشند. این یک الزام برای آن بوده است چند وقت، و این دلیل دیگری است که گوگل شریک و مجوزهای فردی از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

“اگر با یک شرکت دیگر برای مدیریت کمپین های AdWords خود کار می کنید ، باید بتوانید بفهمید که چه میزان از بودجه تبلیغاتی (هزینه) شما برای AdWords هزینه شده است ، چند بار تبلیغات شما نمایش داده شده است (تعداد بازدیدها) و چند بار که کاربران روی آنها کلیک کرده اند تبلیغات شما (کلیک). ما این الزامات را در ضوابط و موافقت نامه های حقوقی خود لحاظ خواهیم کرد. “

گوگل همچنین اشاره می کند که تقریباً تمام شرکای معتبر آن در حال حاضر این شفافیت را به مشتریان خود ارائه می دهند. شفافیت در آژانس های غیرمجاز معمول نیست. اگر مشتریان چیزی بهتر از این بدانند ، بیشتر آژانس ها این کار را نمی کنند.

اگر با آژانس خود کار می کنید ، باید به همه گزارشات دسترسی داشته باشید. همچنین باید به معیارهایی از جمله تعداد نمایش ، نرخ کلیک ، کلمات کلیدی ، ساختار حساب و گروه تبلیغات و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. اگر در مورد مکان و چگونگی خرج کردن پول خود س questionsالی دارید ، باید پاسخ های ساده دریافت کنید. اگر مطمئن نیستید از آژانس خود در مورد اطلاعاتی که به مشتریان می دهند سال کنید.

4. قراردادهای کوتاه مدت

برخی از آژانس ها ترجیح می دهند شما را در یک قرارداد طولانی مدت (به عنوان مثال ، 12 یا 24 ماه) قید کنند. این منطقی است وقتی متوجه شوید که راه اندازی و راه اندازی یک حساب کاربری جدید به زمان و منابع زیادی نیاز دارد. اکثر آژانس های AdWords تا زمانی که چند ماه از شروع فعالیت نگذشته اند از طریق حساب درآمد کسب نمی کنند.

این ترتیب همیشه برای مشتریان بهتر نیست ، به خصوص اگر آژانس نتواند عملکردی را انجام دهد. مشتری ها باید بتوانند هر طور که دوست دارند بیایند و بروند. وقتی آژانس ها بر عملکرد خوب مشتری تمرکز می کنند ، روابط پایدارتر است.

برخی از آژانس ها می توانند تنظیمات ماه به ماه را به صورت سودآور ارائه دهند. سازش می تواند یک قرارداد اولیه سه ماهه باشد که پس از آن به توافق ماه به ماه تبدیل شود. هرچه با آژانس خود مذاکره می کنید ، لازم است که برای هر دو مفید باشد. اگر از آژانس خود راضی نیستید ، باید آزاد باشید.

مقاله مرتبط  چیست و تعریف آن در 6 مرحله (2020)

5. سابقه اثبات شده و سازگار

آژانس شما باید بتواند منابع و مطالعات موردی را برای تأیید تخصص آنها به شما ارائه دهد. در عملکرد آژانس شما نباید تردیدی وجود داشته باشد. شما باید داده های لازم برای بررسی تجربه آنها را داشته باشید و متناسب با آنها سابقه خود را ثبت کنید.

اثبات اینکه شما برای مشتریان خود نتایج شگفت انگیزی کسب کرده اید کافی نیست. شما باید نشان دهید که به مرور زمان توانسته اید این کار را انجام دهید.

از آژانس خود تمام داده های مورد نیاز برای تأیید عملکرد آنها را بخواهید – منابع ، مطالعات موردی ، داده های کمپین بدون نام و داده های کمپین قبل و بعد.

6. روند و روش روشنی

آژانس شما باید یک فرایند ثابت برای مدیریت و نگهداری حساب شما داشته باشد. آنها باید بتوانند هنگام اضافه کردن کلمات کلیدی و ایجاد تبلیغات جدید ، نحوه تنظیم و نگهداری بودجه در کلمات کلیدی و گروه های تبلیغاتی و تنظیمات یا تغییراتی که برای بازارهای مختلف باید ایجاد کنند ، به شما بگویند.

آنها همچنین باید بتوانند به شما بگویند کدام تست ها اجرا می شوند ، چگونه اجرا می شوند و معیارها یا KPI هایی که برای تأیید عملکرد استفاده می کنند.

7. برای تبدیل و درآمد بهینه شوید

من در مورد تنظیمات تبلیغات در حساب شما صحبت نمی کنم. من در مورد تمرکز آژانس شما در افزایش درآمد صحبت می کنم. معمول است که بسیاری از آژانس ها توجه خود را بر روی نمایش یا کلیک متمرکز می کنند. نمایندگی شما باید بر روی کمک شما در تبدیل آن کلیک ها به درآمد متمرکز باشد.

این بدان معنی است که آژانس شما باید توجه خود را به موارد زیر متمرکز کند:

  • پیام رسانی تبلیغاتی ، بهبود زمان ، هدف قرار دادن و قرارگیری تبلیغات شما
  • بهینه سازی نرخ تبدیل برای بهبود عملکرد کپی ، صفحات فرود و پیشنهادها
  • تنظیم تجزیه و تحلیل و گزارش برای پیگیری عملکرد از کلمات کلیدی ، به گروه های تبلیغاتی ، به صفحات فرود
  • آزمایش A / B تقسیم / چند متغیره برای بهبود عملکرد کمپین بر اساس داده هایی که از تجزیه و تحلیل دریافت می کنید

Google Ads یک بستر پاسخ مستقیم است ، بنابراین بهینه سازی برای تبدیل و درآمد باید اصلی ترین تمرکز آژانس شما باشد. اگر آنها روی چیز دیگری تمرکز کرده باشند ، مناسب نیستند.

نحوه کار با آژانس AdWords

در اینجا لیستی از موارد مورد نیاز نمایندگی شما از شما وجود دارد. این الزامات سخت نیستند ، اما از طرف شما نیاز به تلاش دارند.

  • به نمایندگی خود اعتماد کنید: آژانس شما به اعتماد شما نیاز دارد. اگر نگران سوختن هستید ، در ابتدای رابطه آنها را از نزدیک تماشا کنید. وقتی دیدید که آنها صلاحیت دارند و می توانند کمپین شما را به درستی مدیریت کنند ، به آنها اعتماد کنید.
  • اهداف کمی را تعیین کنید: اهداف واضح و قابل اندازه گیری همان چیزی است که شما نیاز دارید. اگر به دنبال لید هستید ، تعداد واقعاً در روز / ماه اهداف واقع بینانه تعیین کنید. اگر نرخ تبدیل مشخصی دارید ، آن را برای آژانس خود روشن کنید. آیا به دنبال تعداد مشخصی از رزروها هستید؟ الزامات را مشخص کنید.
  • ثبات و تمرکز: تعیین هدف مهم است ، اما شما می خواهید از تغییر مکرر اهداف و KPI خود جلوگیری کنید. نمایندگی شما برای جلب توجه به زمان نیاز دارد. مدیران حساب شما برای اجرای تست ها ، تجزیه و تحلیل داده های عملکرد و بهینه سازی KPI به زمان نیاز دارند. تغییر اهداف خود به طور مکرر پیشرفت را عقب می اندازد ، بنابراین نمی توانید نتایج دلخواه خود را بدست آورید.
  • تعهد به بهبود: اگر وب سایت شما نمی تواند بازدیدکنندگان را تبدیل کند ، PPC اتلاف وقت و هزینه شما است. این بدان معنی است که اگر می خواهید عملکرد کمپین خود را بهبود ببخشید ، تاکتیک هایی مانند قابلیت استفاده از وب سایت و بهینه سازی تبدیل از موارد ضروری است.
  • با پیشنهادات و قیمت خود انعطاف پذیر باشید: برای جلب توجه خریداران از تبلیغات ، تخفیف ، پاداش یا مشوق استفاده کنید. به آژانس خود انعطاف پذیری لازم برای جذب حجم بازدیدکنندگان مورد نیاز خود را بدهید. به آژانس خود اطلاع دهید که هزینه های بعدی شما چقدر است ، سپس به آنها اجازه دهید با پارامترهایی که تنظیم کرده اید کار کند.
  • محصولات و خدمات خوبی ایجاد کنید: اگر محصول یا خدمات شما وحشتناک باشد ، تبدیل ها کم است. اگر محصولی را می فروشید که هیچ کس نمی خواهد یا با آن آشنایی ندارند ، PPC تغییر چندانی نخواهد کرد. تبلیغات نمی تواند محصولات افتضاح را ذخیره کند. مایل باشید در مورد محصولات و خدمات خود با نمایندگی خود گفتگوی صریح داشته باشید.

به آژانس خود اجازه دهید تا تصمیمات مهم از طرف شما را بگیرند. یک نقطه تماس روشن ایجاد کنید تا استراتژیست های حساب شما بتوانند در صورت نیاز به کمک شما تماس بگیرند. انتظارات و استانداردهای ارتباطی خود را زودتر از موعد بیان کنید.

مقاله مرتبط  نحوه یافتن تصاویر رایگان برای وبلاگ خود (15 بهترین سایت)

اگر ارتباط هفتگی می خواهید ، به آژانس خود اطلاع دهید.

چگونه آژانس AdWords مناسب خود را پیدا کنیم

شما می توانید استفاده کنید شرکای بستر بازاریابی Google، فهرست آژانس HubSpot، یا کلاچ برای پیدا کردن آژانس AdWords. ما برای سهولت کار شما تعدادی از بهترین آژانس ها را اضافه کرده ایم.

1. NP Digital – بهترین راه برای درآمدزایی

آژانس من ، NP Digital ، روی تبدیل و درآمد متمرکز است. در حالی که بسیاری از آژانس ها روی کلیک متمرکز شده اند ، ما به طور خاص بر درآمد فوری مشتریان خود تمرکز می کنیم. بسیاری از آژانس ها به طور خاص بر تبلیغات PPC از طریق Google یا Facebook تمرکز دارند. ما پوشش پشتیبانی پشتیبانی جستجوی پرداختی A تا Z را ارائه می دهیم: رسانه های پولی ، جستجوی پرداختی / خرید ، تبلیغات برنامه ای اجتماعی ، آمازون و پرداختی.

2. گروه رسانه ای Adventure – بهترین گزینه برای مدیریت شرکت AdWords

Adventure Media Group کار خود را به عنوان یک شرکت آموزش AdWords آغاز کرد ، سپس آنها به خدمات آژانس پرداختند و به طور خاص بر روی AdWords و طراحی صفحه اصلی تمرکز کردند. آنها به سرعت رشد کرده و تمرکز خود را به Enterprise AdWords Management تغییر داده اند.

3. Ignite Visibility – بهترین حالت برای ROI Focus

Ignite Visibility لیست WeddingWire ، Tony Robbins و Mission Federal Credit Union را به عنوان مشتریان خود معرفی می کند. مدل نمایندگی آنها متمرکز بر بازده است. آنها یک آژانس کامل خدمات هستند ، اما تجربه مدیریت کمپین های جستجوی پولی را در چندین کانال از جمله – تبلیغات اجتماعی ، نمایشگر و برنامه ای دارند.

4. اخلال گر – بهترین حالت برای تمرکز PPC با بودجه بیشتر (حداقل 10 کیلوگرم)

تبلیغات مخرب بر روی چیزی تمرکز می کند که آن را روابط مبتنی بر نتایج می نامند. آژانس آنها دارای 152 کارمند و تمرکز بالایی از مشاوران جستجوگر پرداخت می شود ، چیزی غیر معمول در صنعت. آنها توسط Clutch.co ، Upcity و دیگران به عنوان آژانس برتر معرفی شده اند. نمایندگی آنها بر مارک هایی با بودجه PPC بیشتر تمرکز دارد.

5. Voy Media – بهترین برای تبلیغات بین پلتفرمی

Voy Media از طریق تبلیغات پولی بر رشد مشتری تمرکز دارد. آنها خود را چاقوی تبلیغاتی ارتش سوئیس توصیف می کنند. آنها همچنین متخصصان تبلیغات فیس بوک هستند ، بنابراین نمایندگی آنها مناسب مشتریانی است که به دنبال بهینه سازی هزینه تبلیغات خود هستند و همچنین برای رشد به تبلیغات چند کاناله اعتماد دارند.

6. Megethos – بهترین برای صنایع فنی

آنها به عنوان # 1 آژانس PPC در ققنوس ذکر شده اند. آنها به مشتریان مدیریت جستجوی پرداخت شده و خدمات بهینه سازی نرخ تبدیل را ارائه می دهند که توسط مدل داده محور آنها پشتیبانی می شود. آنها به عنوان یک آژانس بر شفافیت 100 درصدی مشتریان تمرکز می کنند. آنها در مورد ارتقا companies شرکت های فناوری ، خواه در SaaS ، Ecommerce ، Tech یا حمل و نقل باشند ، جوانب مثبت را تجربه می کنند.

7. KlientBoost – بهترین گزینه برای بودجه کم

KlientBoost یک مدل تجاری منحصر به فرد دارد که با بودجه کم / کم به خوبی کار می کند. PPC معمولاً یک چیز گران قیمت است که آژانس ها باید آن را افزایش دهند ، اما KlientBoost می تواند آن را به طور مداوم برای مشتریان خود کار کند. نمایندگی آنها با مشاغل کوچک یا محلی به خوبی کار می کند.

8. WebMechanix – بهترین گزینه برای مشاغل متوسط ​​تا بزرگ

WebMechanix یک آژانس بازاریابی دیجیتال مبتنی بر عملکرد برای شرکت های متوسط ​​تا بزرگ است. آنها یک شرکت برنده جایزه هستند که بر تبلیغات جستجوی پرداخت شده تمرکز دارند. آنها خدمات نمایندگی دیگری را نیز ارائه می دهند ، اما بر نتایج قابل اندازه گیری و تأثیر مالی برای مشتریان خود تمرکز می کنند.

9. دستورالعمل – بهترین برای شرکت های SAAS

Directive یک آژانس جستجوی پرداخت شده برای نرم افزارها و شرکت های SaaS است. آنها خود را به عنوان بازاریابی عملکرد نسل بعدی برای نرم افزار توصیف می کنند. آنها توجه خود را به افزایش منجر به صلاحیت (MQL) برای مشتریان خود متمرکز می کنند ، به تیم های فروش و بازاریابی کمک می کنند تا تعداد عملکرد آنها را کاهش دهند.

10. JumpFly – بهترین گزینه برای متخصصان PPC

JumpFly در تبلیغات دیجیتال با تمرکز بر تنظیم و مدیریت حساب PPC برای Google Ads ، Microsoft Ads ، Facebook و Amazon تخصص دارد. اگر به دنبال یک متخصص PPC هستید یا دوست دارید متخصصان PPC با تیم داخلی خود کار کنند ، JumpFly می تواند مناسب باشد.

نتیجه

کلیک روی تبلیغات PPC شما احتمالاً منجر به فروش می شود. به نظر تعجب آور است ، اما تبلیغات پولی حتی با رشد مسدودکننده های تبلیغات باز هم از پیوندهای ارگانیک م effectiveثرتر است.

Google Ads کار می کند.

اما مدیریت AdWords دشوار است ، به همین دلیل شما به یک آژانس نیاز دارید. برای انتخاب نمایندگی مناسب برای مدیریت Google Ads خود از این پست به عنوان راهنما استفاده کنید. آژانس خود را با دقت دامپزشکی کنید. سپس ، هنگامی که آژانس مطابق با نیازهای خود را پیدا کردید ، ابزارها و منابع لازم را برای افزایش درآمد خود به آنها بدهید.