آموزش سئو

چگونه آژانس های بازاریابی تخصصی پیدا کنیم

اکتبر 23, 2020

شما درد کمی در قفسه سینه خود دارید.

بنابراین شما به یک پزشک مراقبت عمومی مراجعه می کنید که یک سری آزمایشات سریع را انجام می دهد.

بر اساس نتایج ، آنها به شما مشاوره کلی می دهند ، اما در پایان ، آنها شما را به یک متخصص قلب و عروق ارجاع می دهند تا با جزئیات بیشتری موضوع را بررسی کنند.

این یک عمل نسبتاً رایج در پزشکی است.

شما شروع به دیدن یک پزشک عمومی می کنید ، و هنگامی که همه چیز فراتر از تخصص آنها باشد ، به سراغ یک متخصص می روید که دانش و همچنین تجهیزات لازم را برای بهتر مدیریت وضعیت شما دارد.

تجارت تفاوتی ندارد. بیشتر ، بازاریابی.

در حالی که چندین آژانس بازاریابی انتهای هدف پیدا خواهید کرد ، تقریباً غیرممکن است که بدون دانش تخصصی نتیجه بگیرید – چیزی که آژانس های بازاریابی تخصصی یا “طاقچه” ارائه می دهند.

آنها نه تنها قادر به این کار هستند نقاط درد منحصر به فرد خود را شناسایی و برطرف کنید، اما همچنین می توانند عملیات تجاری شما را موثرتر کنند.

در این راهنما ، تیم ما در نیل پاتل دیجیتال برخی از نکات حیاتی را برای شناسایی و استخدام آژانس های بازاریابی تخصصی و همچنین کمک به شما در درک چگونگی عملکرد این آژانس ها در مقایسه با آژانس های انتهایی به پایان رسانده است.

چگونه آژانس های بازاریابی تخصصی موفقیت را تضمین می کنند؟

آژانس های تخصصی ، با مهارت بالایی که در یک مکان خاص دارند ، می توانند فرصت های موفقیت را شناسایی کرده و مشکلات را با دقت و جزئیات زیادی در هر کمپین بازاریابی مشخص تجزیه و تحلیل کنند.

آنها می اورند عمق تخصصی و تمرکز بر ارائه خدمات، این امکان را برای آنها فراهم می کند تا موضوعات بالقوه ای را که ممکن است توسط دیگران از دست رفته و همچنین تأمین شوند ، مشاهده کنند راه های خلاقانه برای اجرای راه حل ها.

نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه شود این است که آژانس های بازاریابی تخصصی فراتر از محصولات قابل تحویل خود هستند. با استفاده صحیح از بینش های استراتژیک ، تجربیات و مشارکت های ارائه شده توسط آنها ، می توانید تلاش های بازاریابی خود را افزایش دهید.

به دلیل جزئیات و تخصص بیشتر ، امکان بالاتری برای شما وجود دارد ROI بازاریابی شرکت خود را به حداکثر برسانید.

دقیقاً به همین دلیل شما باید به روشهایی فکر کنید تا استراتژیک مشارکت نمایندگی خود را هماهنگ کنید که حداکثر ارزش شرکت شما را به ارمغان آورد.

چگونه بهترین آژانس بازاریابی تخصصی را برای شرکت خود شناسایی و استخدام کنیم؟

قبل از ثبت نام در آژانس ، س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا شرکت شما منجر به بازاریابی کافی می شود؟
  • آیا تمام عناصر برنامه بازاریابی شما به طور کارآمد انجام می شود؟
  • آیا برای بهبود فعالیت های بازاریابی شما می توانید نیروهای جدید استخدام کنید؟ آیا بودجه فعلی شما اجازه آن را می دهد؟

اگر حتی یکی از این س concernsالات نگرانی ایجاد کرد ، باید پیش بروید و همکاری با یک آژانس بازاریابی تخصصی را در نظر بگیرید.

اما استخدام آژانس مناسب کار آسانی نیست.

این نیاز به صبر ، همراه با تمرین و چند آزمون و خطای خوب دارد.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در یافتن مغز متفکر بازاریابی بعدی آورده شده است:

اهداف و نتایج مورد نظر خود را تعیین کنید

آژانس های تخصصی نیازهای خاص مشاغل را برآورده می کنند.

این آژانس ها به طور کلی در یک یا دو زمینه تخصص دارند. از این رو ، اولین قدم برای انتخاب آژانس بازاریابی تخصصی مناسب این است اهداف تجاری خود را بدانید و آنچه می خواهید با همکاری با آژانس به دست آورید.

بیایید مثالی را برای درک بهتر این موضوع در نظر بگیریم: ایجاد یک سری فیلم های بازاریابی.

شما می خواهید حضور خود در شبکه های اجتماعی را بهبود بخشید و تعامل در وب سایت خود را تقویت کنید. برای رسیدن به این هدف تصمیم دارید یک سری فیلم های بازاریابی ایجاد کنید ، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید.

در این مورد:

  • هدف: حضور بیشتر رسانه های اجتماعی و افزایش تعامل وب سایت.
  • تحویل پذیر: فیلم های جذاب و دارایی های تصویری مشابه ایجاد کنید که پیشنهاد جدید شما را به روشی خلاقانه و سرگرم کننده برای جلب توجه مخاطب خود به شما انتقال می دهد.
  • نتیجه: مجموعه ای از فیلم های به پایان رسیده ، همراه با دانش لازم برای پیشرفت شما در این زمینه.

برای دستیابی به این هدف می توانید از خدمات یک آژانس بازاریابی متخصص در بازاریابی ویدیویی یا شاید طراحی گرافیک استفاده کنید.

به همین ترتیب ، شما می توانید نمایندگی خود را بر اساس انواع دیگر خدمات مورد نظر خود انتخاب کنید. در اینجا چند مثال دیگر وجود دارد:

تحقیقات بازار

این آژانس ها به شما کمک می کنند بهتر آگاهانه تصمیم بگیرید و با انجام تحقیقات اولیه بازار ، مانند بررسی ها ، مصاحبه ها و آزمایش ها و تحقیقات بازار ثانویه ، از اشتباهات پرهزینه پرهیز کنید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی برای ایجاد فروش بیشتر در تجارت الکترونیکی

استراتژی بازاریابی

این آژانس ها هنر ایجاد استراتژی های پشتیبانی شده توسط تحقیق ، تجربه ، دانش و خرد را درک می کنند. آنها می توانند به شما کمک کنند یک استراتژی بازاریابی همسو تنظیم کنید که از اهداف و اهداف تجاری منحصر به فرد شما پشتیبانی می کند.

نوشتن محتوا و بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

آژانس های نوشتن مطالب می توانند محتوای بسیار خوبی ایجاد کنند که مطابق با اصول SEO بهینه سازی شود تا تعامل و تبدیل را تقویت کند. این می تواند شامل ارسال در شبکه های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ های شرکت ، یا ایجاد دارایی های دردار مانند PDF و تصاویر سفید باشد.

همچنین آژانس هایی را پیدا خواهید کرد که در زمینه بهینه سازی تخصص دارند و محتوای مدون و قالب بندی شده ای را به آنها ارائه می دهند ترافیک را از طریق صفحه نتایج موتور جستجو هدایت کنید یا SERP

بازاریابی ایمیلی

آژانس های بازاریابی از طریق ایمیل می توانند به شما کمک کنند چشم اندازهای خود را به پایین قیف فروش خود منتقل کنید. آنها ایمیل هایی را ارسال می کنند که ضمن انگیزه بیشتر مشتریان و مشتریان قبلی شما ، افراد را به خرید محصولات و خدمات ترغیب می کند.

تبلیغات

آژانس های تبلیغاتی می توانند تلاش های مخاطبان خود را افزایش دهید و با ایجاد تبلیغات جلب توجه کننده که مشتری را مجبور به اقدام می کند ، مانند بازدید از وب سایت ، مشاهده محصولات و خدمات و غیره ، دسترسی خود را تقویت کنید.

در نهایت ، شما باید آژانس تخصصی را بر اساس نیازها و اهداف نهایی خود انتخاب کنید.

مهارت و تجربه

این هیچ رازی نیست متخصصان باید مهارت و تجربه فنی داشته باشند که در واقع آنها را در یک مکان خاص متخصص می کند.

برای کمک به شما در یافتن نمایندگی مناسب ، دو لیست در زیر داریم: موارد ضروری و موارد خوب.

این مجموعه مهارت هایی است که برای آژانس شما ضروری است:

دانش تخصصی

چه فایده ای دارد اگر آژانس از رشد لازم کسب و کار و دانش بازاریابی داخلی برای یک مکان خاص برخوردار نباشد ، خود را متخصص بنامد؟

آژانس باید بتواند توانایی آنها در استفاده از تکنیک های بازاریابی را نشان می دهد و تاکتیک ها و استراتژی های به روز بازاریابی داخلی که می توانند رشد کسب و کار را تقویت کنند.

زیرکی فن

آژانس ها باید این موارد را داشته باشند تخصص برای پیمایش و استفاده از انواع ابزارهای مدرن فناوری و سیستم عامل ها به هر حال ، این تنها راهی است که برند شما می تواند برتری رقابتی نسبت به رقبا داشته باشد.

مهارت های عملکردی شغلی

مهارت های عملکردی شغلی مفهوم گسترده تری دارند زیرا در نقش واقعی آژانس استخدام می شود.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام کنید ، باید نگاهی به کمپین های دیجیتال گذشته ایجاد شده توسط آژانس بیندازید. از آنها بخواهید درباره این کمپین ها توضیح دهند و اینکه چگونه دانش خود را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود به کار می گیرند.

مهارت های برقراری ارتباط موثر

آژانس باید اعضای متشکل از اعضای خود را داشته باشد مهارتهای نوشتاری و کلامی عالی برای گفتگوهای معنی دار

مهارت های خوب

اگر آژانس های احتمالی این مهارت ها را نداشته باشند ، این مهارت ها معامله کننده نیستند ، اما اگر چنین هستند ، باید به آنها امتیاز قهوه ای بدهید.

در زیر چند مهارت خوب وجود دارد:

  • گواهینامه هایی که تخصص و توانایی آنها را در اجرای تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی موثر اثبات می کند.
  • تجربه قبلی کار با مشتریانی که در مکان شما فعالیت می کنند.
  • علاقه آنها به ماموریت هدف شما.

قابلیت های مشارکت

آژانس های تخصصی باید مشارکت های استراتژیک را به عنوان وسیله ای برای گسترش پیشنهادات خود داشته باشند – آژانس که فراتر از موارد قابل تحویل است.

می بینی ، خرید خدمات بازاریابی فراتر از à la carte برای مشتریان است، به همین دلیل آژانس های تخصصی مجبورند برای ایجاد روابط قوی با شرکای خود وقت بگذارند تا از نظر مشتری ارزش و کارایی ایجاد کنند.

اگر آژانس استخدام کنید که از این هم افزایی برخوردار باشد ، می تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

شاید لازم باشد فروشنده دیگری به لیست خود اضافه کنید ، بله. اما این واقعیت که به جای کار زیر مجموعه ، محتوای عالی همراه با SEO دریافت می کنید گزینه بهتری به نظر می رسد ، نه؟

نگاهی به قیمت گذاری بیندازید

دلیل اینکه چرا Versace 20 برابر بیشتر از Fashion Nova هزینه دارد ، وجود دارد و در بیشتر موارد ، شما دقیقاً همان چیزی را می گیرید که برای آن هزینه می کنید.

واقعاً خیلی ساده است.

اگر آژانس احتمالی شما نرخ های غیر واقعی کمتری را دریافت می کند ، احتمالاً به این دلیل است که آنها بی تجربه هستند یا فقط… می مکند.

مقاله مرتبط  6 بهترین شرکت محلی جستجوگرها در سال 2020

بله ، قبل از درخواست ، بسیاری از آژانس های تخصصی ادعا می کنند که “دانش تخصصی” دارند اما ندارند.

همچنین آژانس هایی را پیدا خواهید کرد که برای کار با آنها بازو ، پا و کلیه را از شما شارژ می کنند ، این نیز درست نیست.

در حالی که بسیاری می توانند قیمت گذاری خود را توجیه کنند ، صدها نمی توانند.

با آژانس دقیقاً مانند برخورد با یک کارمند بالقوه رفتار کنید

هنگام استخدام یک آژانس بازاریابی تخصصی ، مصاحبه را به همان روشی انجام دهید که هنگام استخدام یک کارمند بالقوه.

بنابراین علاوه بر گذراندن شایستگی های آنها ، از a بودن آنها نیز اطمینان حاصل کنید مناسب فرهنگی مناسب برای شرکت شما.

مشارکت آژانس موفقیتی نخواهد داشت اگر ارزش های مشابهی نداشته باشید یا طرز فکر کاملاً مخالف داشته باشید.

چرا انتخاب آژانس تخصصی بهتر از آژانس انتها به پایان است؟

با توجه به الف مطالعه 2016 Statista، 24٪ از شرکتهای مستقر در ایالات متحده تقریباً سه آژانس بازاریابی / تبلیغاتی استخدام کرده بودند ، در حالی که 23٪ با دو آژانس کار می کردند.

همانطور که گفته شد ، موارد زیر دلایل اصلی این است که شما باید با یک آژانس تخصصی از طریق یک آژانس انتها به پایان بروید:

انعطاف پذیری زیاد

آژانس های تخصصی تمرکز واحدی را ارائه نمی دهند. در عوض ، آنها به این باور دارند ایجاد یک برنامه بازاریابی شخصی تر و منحصر به فرد که می تواند به شما کمک کند تا از رقبای خود برجسته شوید.

علاوه بر این ، آنها منابع و روش هایی دارند که آنها را به دانش تخصصی در مورد جایگاه خاص مجهز می کند و به آنها امکان می دهد تا با نقاط درد شما هماهنگ باشند. این به نوبه خود ، آنها را قادر می سازد تا استراتژی بسیار م effectiveثرتری را نیز ارائه دهند.

این انعطاف پذیری است که به آنها کمک می کند دائماً با نیازها و نیازهای شما سازگار شوند و راه حل های پویا ارائه دهید از طریق رابطه آنها با شما

توجه بیشتر شخصی

همانطور که قبلا ذکر شد ، کار با یک آژانس تخصصی تجربه شما را شخصیت پذیرتر می کند.

شما با متخصصانی که کاملاً به برند شما اختصاص دارند در ارتباط مستقیم خواهید بود. علاوه بر این ، بدون توجه به موقعیت آنها ، با افرادی که در حال کار بر روی کمپین بازاریابی شما هستند تعاملات نظارتی مستقیم خواهید داشت.

اینگونه آژانس ها در کارزارهای مختلفی کار می کنند ، و همین باعث می شود آنها در ارائه دیدگاهی کاملاً متفاوت به نظر شما مهارت داشته باشند. همچنین می توانید انتظارات و بینش های جدیدی را داشته باشید که می تواند باشد ایده های تازه تولید کنید.

علاوه بر این ، جریان کلی اطلاعات و ارتباطات نیز بسیار بهتر است. با استفاده از سوالات با کارآیی بیشتر ، سریعتر پاسخ خود را دریافت می کنید.

مناسب بودن بیشتر برای SMB ها

آژانس های بازاریابی تخصصی و مشاغل کوچک تا متوسط ​​می توانند یک شرکت بازاریابی داشته باشند روابط کاری عالی ساخته شده بر روی مشترک

هم آژانس و هم شرکت در تلاش برای رشد و گسترش هستند که این امر باعث سرمایه گذاری بیشتر آنها روی یکدیگر می شود. داشتن نقش های همپوشانی عامل انگیزشی دیگری است که نتایج موفقیت آمیز را برای هر دو طرف تضمین می کند.

بیشتر اوقات ، این آژانس ها رشد خود را بر اساس موفقیت شما کنترل می کنند ، زیرا آنها فقط در این کار پول ندارند. آنها واقعاً می خواهند روابط معناداری برقرار کنند برای یک تجارت پایدار

بعید است کارها را برون سپاری کنید

چندین آژانس بازاریابی از انتها به انتهای دیگر کار خود را برون سپاری می کنند.

ما ادعا نمی کنیم – آمار Hubshout انجام دادن. برای مثال:

  • 48٪ آژانسهای کامل خدمات از خدمات PPC استفاده می کنند
  • 28٪ از آژانس های خدمات کامل ، خدمات بازاریابی محتوا را به خارج از کشور سپرده اند.
  • 68٪ آژانس های کامل خدمات ، SEO را به یک ارائه دهنده SEO برچسب سفید واگذار می کنند

این آژانس ها بر روی چند حوزه تخصصی بازاریابی و سپس تمرکز دارند کار را از شرکای برچسب سفید برون سپاری کنید. به طور خلاصه ، هیچ تضمینی وجود ندارد که آژانس کار را برای شما انجام دهد.

از طرف دیگر متخصصان این کار را انجام نمی دهند.

چرا؟ چون مجبور نیستید

آنها همه متخصصانی را که در آنجا هستند به سازمان نیاز دارند. هنگامی که با یک آژانس بازاریابی متخصص کار می کنید ، شما نیز هستید به مجموعه خاصی از خدمات دسترسی پیدا کنید که معمولاً در تیمهای عمومی بازاریابی و ارتباطی وجود ندارد.

در نتیجه ، شما دقیقاً می دانید که درگیر چه مواردی هستید و چه کسی روی پروژه شما کار خواهد کرد.

شما می توانید در زمینه های تخصصی خود تمرکز کنید ، در حالی که آژانس می تواند روی آن خدمات تخصصی تمرکز کند تا به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس مدیریت اعتبار را درست انتخاب کنیم

ایده های خلاقانه و ابتکاری بیشتر

صادقانه این بهترین قسمت کار با یک آژانس تخصصی است.

آژانس های انتها به انتها برای هر یک از مشتریان خود از همان استراتژی ها و روش ها استفاده می کنند.

زمان به طور طبیعی برای آنها بسیار مهم است ، به همین دلیل است که اگر ببینند یک تست بازاریابی به خوبی کار می کند ، تمایل دارند که آن را برای هر مشتری که قبول می کنند استفاده کنند.

در مقابل ، آژانس های تخصصی از آزمایش های زمانی استفاده نمی کنند. آنها یک استراتژی سفارشی بسازید که با توجه به پیشنهادات و خواسته های شما تنظیم می شود – همه با هدف است شهرت برند خود را ایجاد کنید.

هنوز هم ، آژانس های بازاریابی پایان به پایان انتخاب بدی نیستند

یک آژانس انتها به پایان یا یک شرکت بازاریابی و تبلیغات کاملاً یکپارچه که می تواند لیست کاملی از خدمات از جمله:

  • سئو
  • برنامه ریزی منظم
  • شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی دیجیتال
  • تبلیغات پولی
  • خدمات بازاریابی تعاملی

اندازه آنها بزرگتر است و می توانند به راحتی از عهده کلیه نیازهای تبلیغاتی و بازاریابی خود برآیید، به شما کمک می کند تا از بازاریابی بیشترین بهره را ببرید.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است شرکت شما بخواهد به جای آن یک آژانس انتها به پایان را دنبال کند:

دانش آخرین روندها ، سیستم ها و نرم افزارها

آژانس های انتها به انتها ، که به آنها آژانس های کامل سرویس نیز می گویند ، هستند به آخرین روندها و فن آوری عادت کرده اند.

آنها می دانند که چگونه پیشنهادهای مناسب را هدف قرار دهند ، از گزارش ها و داده های تحلیلی به درستی استفاده کنند و از ابزارهای مناسبی استفاده کنند که می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را در زمان مناسب هدف قرار دهید.

مقرون به صرفه بودن

آژانس ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ترند و گاهی اوقات تنها راهی است که شرکت های با بودجه کمتر می توانند خدمات حرفه ای ارائه دهند.

معمولاً متخصصان مبلغ بالاتری را برای تخصص و دانش خود دریافت می كنند كه این می تواند برای بیشتر مارك ها از بودجه خارج شود.

مقیاس پذیری بر اساس تقاضا

تو می توانی فعالیت های بازاریابی خود را بالا و پایین کنید با توجه به محصولات جدید ، فصلی ، و غیره.

هنگامی که شما یک تیم داخلی دارید ، باید برای استخدام و آموزش کارکنان برای کاهش کار استخدام و آموزش ببینید. با یک آژانس پایان به پایان ، شما به راحتی تلفن را انتخاب می کنید.

تخصص و تجربه

کار با آژانس های بازاریابی کامل به شما اجازه می دهد با استعدادیابی کار کنید که تجربه کار با مشتریان ، فن آوری ها و صنایع مختلف را دارند. آنها مهارتهای گسترده تری دارند که می تواند کمک کند ایجاد و راه اندازی یک کمپین بازاریابی جامع برای رسیدن به نتایج.

آژانس را به عنوان یک استخر عمیق متخصص در نظر بگیرید.

همچنین هیچ رازی وجود ندارد که امروزه بازاریابی شامل محتوا ، مارک تجاری ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و سئو می باشد. رسیدگی به این به پهنای باند و دانش صحیح نیاز دارد – چیزی که آژانس های بازاریابی نهایی می توانند ارائه دهند.

صرفه جویی در زمان

صرف نظر از اندازه شغلی خود ، شما به یک استراتژی بازاریابی موثر نیاز دارید.

این به یک تیم قدرتمند نیاز دارد، و هنگامی که تصمیم می گیرید با یک آژانس کامل سرویس کار کنید ، تیمی دارید که می تواند 100٪ دانش و تخصص آنها را در توسعه شما مبارزات را تا حد ممکن کارآمد انجام دهید.

در واقع ، آژانس های بازاریابی پایان به پایان ممکن است همان سطح آژانس های بازاریابی تخصصی را در اختیار شما قرار ندهند. اما اگر یک شرکت بزرگ بازاریابی را انتخاب کنید که خدمات کاملی را ارائه دهد ، بهترین نتیجه را از هر دو جهان کسب خواهید کرد.

در نیل پاتل دیجیتال، ما تجربه و تجربه لازم برای استراتژی های جامع بازاریابی و تبلیغات را ارائه دهید متناسب با نیاز شما ساخته شده است. ما پیشنهاد می دهیم:

  • سئو
  • بازاریابی جستجوی پولی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • داده ها ، تجزیه و تحلیل ها و بینش ها
  • تبلیغات برنامه ای

هر کاری که می کنید ، س Askال کردن را فراموش نکنید

صرف نظر از آژانس بازاریابی که انتخاب می کنید – اعم از عمومی یا متخصص – از اطمینان خود اطمینان حاصل می کنید س rightالات درست بپرسید.

چه کسی روی حساب شما کار می کند؟ چه تخصص هایی دارند؟ چگونه شک خود را پاک می کنید؟ چه نتایجی می توانید انتظار داشته باشید؟ KPI چیست؟ – از همه چیز بپرس

اگر واقعاً می خواهید کسبوکار خود را به سطحی بعدی ببرید و آماده اند که بزرگ فکر کنند ، با ما تماس بگیرید اینجا و به شما کمک کنیم صنعت خود را بهم بزنید.