آموزش سئو

چگونه آژانس مدیریت اعتبار را درست انتخاب کنیم

سپتامبر 27, 2020

آیا مدیریت شهرت مهم است؟

تحقیقات انجام شده توسط Uberall نشان می دهد که آیا شما رتبه بندی ستاره بررسی آنلاین خود را با افزایش می دهید 0.1، می توانید تبدیل آنلاین خود را 25 درصد افزایش دهید. نرخ پاسخ بازبینی 30 درصد نیز نرخ تبدیل 80 درصد را افزایش می دهد. با مدیریت اعتبار ، مشاغل می توانند به مرور و به طور مداوم درآمد خود را افزایش دهند.

گرچه بیشتر مشاغل به کمک نیاز دارند.

مدیریت اعتبار تغییر کرده است. صنعت به یک سرویس بزرگ و پیشرفته تبدیل شده است. تحمل آن برای یک شرکت متوسط ​​خیلی زیاد است. عادت های ضعیف مانند باج خواهی در مورد نقد بد و نفرت از نفرت و حجم زیاد بررسی ها ادامه کار را برای مشاغل دشوار می کند.

با داشتن آژانس مدیریت شهرت مناسب ، می توانید شهرت قوی و سبد بررسی پایدار ایجاد کنید.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

مدیریت بررسی نیاز به یک کار ثابت دارد. بسیاری از مردم فکر می کنند که این فقط درخواست بازبینی آنلاین از مشتریان است. بیشتر از این است اگر می خواهید مدیریت اعتبار را برای تجارت خود کار کنید ، باید اهداف و اهداف خود را به روشنی درک کنید.

این اهداف لازم نیست پیچیده باشند.

آنها با مزایایی که مدیریت اعتبار ارائه می دهد مرتبط هستند. این مزایا بر روی مجموعه ای خاص از نتایج متمرکز شده است. می توانید از اینها به عنوان اهداف و مقاصد خود استفاده کنید. در اینجا مثالی برای نشان دادن منظور من وجود دارد.

  • بررسی های قوی باعث افزایش نرخ تبدیل می شوند
  • تبلیغات شما را ارزان می کند
  • تبلیغات شما را موثرتر می کند
  • قابلیت مشاهده موتور جستجو را افزایش می دهد

اگر از نتایجی که می توانید با مدیریت شهرت بدست آورید آگاه هستید ، می توانید از این نتایج برای ایجاد لیست خاصی از اهداف برای آژانس خود استفاده کنید.

  • 17 درصد آسانسور تبدیل
  • هزینه تبلیغات را 20 درصد کاهش دهید
  • 30 درصد نمایه های بررسی آنلاین را در نتایج جستجوی Google افزایش دهید
  • برای افزایش 16 درصدی بازدید ، از نمونه کارهای بررسی استفاده کنید

در اینجا مواردی است که شما برای کمک به آژانس خود در تعیین اهداف و اهداف نیاز دارید.

  • علامت گذاری برای عملکرد فعلی (به عنوان مثال ، تعداد بررسی ها ، بازدید از نمایه های بررسی)
  • اهداف و مقاصد را تعیین کنید
  • لیستی از معیارها و KPI ایجاد کنید
  • نمایه های بررسی را شناسایی ، ادعا و بهینه کنید

دریافت این اطلاعات از قبل ، آژانس شما را با اطلاعاتی که برای راه اندازی کمپین شما نیاز دارند ، فراهم می کند.

4 مشخصه ای که یک آژانس عالی مدیریت اعتبار را ایجاد می کند

آیا یافتن نمایندگی آسان است؟

در اینجا تجزیه و تحلیل ویژگی هایی است که یک آژانس مدیریت شهرت عالی را ایجاد می کند. هنگام بررسی آژانس ، می خواهید به دنبال آژانس هایی باشید که ویژگی های ذکر شده در زیر را نشان دهند. این تضمینی برای موفقیت نیست ، اما به شما اطمینان می دهد که می توانید نتایج مداومی کسب کنید.

1. خدمات آنها هم فعال و هم واکنش پذیر است

در دهه 90 ، مدیریت شهرت بیشتر معطوف به حذف محتوای منفی به صورت آنلاین بود. چیزهایی که از آن به بعد تغییر کرده است؛ امروز ، کمپین های مدیریت شهرت هم فعال و هم واکنش پذیر هستند.

مقاله مرتبط  زمان مناسب برای یادگیری سئو چه زمانی است؟

درخواست بررسی آنلاین از مشتریان ، ایجاد نمایه های بازبینی قوی و پاسخگویی به مشتریان ، راهی پیشگیرانه برای بهبود اعتبار شما است. دفن محتوای سمی ، نادرست یا گمراه کننده یک استراتژی واکنشی است که هنوز هم لازم است اما تصویری کامل از کمپین های مدیریت اعتبار آنلاین نیست.

شما آژانسی می خواهید که هم فعال باشد و هم واکنش نشان دهد. آنها می توانند محتوایی را که باید دفن شود ، دفن کنند ، اما همچنین می توانند در طول زمان به طور مداوم به ایجاد اعتبار شما کمک کنند. به نظر واضح است ، اما این یک اتفاق معمول نیست.

برخی از آژانس های مدیریت اعتبار هنوز بیشتر واکنش نشان می دهند.

آنها توجه خود را بر روی دفن مطالب متمرکز می کنند. آنها بیشتر فعال هستند به این معنا که به ساختن محتوا و محتوای نامناسب کمک می کنند. اگر نمایندگی شما پیشگیرانه نباشد ، به جای ظاهر شدن در مقابل آن ، در واکنش به محتوای منفی و رویدادها واکنشی نشان خواهید داد.

2. مبارزات بر روی مشتریان متمرکز شده است

کمپین های مدیریت شهرت مدرسه قدیمی متمرکز بر منتقدان ، دشمنان یا مخالفان است. آژانس های جدید مدارس بر ایجاد روابط مثبت با مشتریان تمرکز دارند. مشتریان خوشحال معمولاً مایل به نوشتن نظرات چهار و پنج ستاره هستند. آژانس مدیریت شهرت مناسب بر روی موارد زیر تمرکز خواهد کرد:

  • کمک به شما در مراقبت از مشتریان خود
  • درخواست بررسی از مشتریان
  • ایجاد بررسی در سیستم عامل های مناسب
  • ایجاد تبلیغات و افزایش دید
  • پاسخ به حملات ناعادلانه

نمایندگی مناسب اعتبار شرکت شما را افزایش می دهد ، از شما در برابر حملات ناعادلانه محافظت می کند و به شما کمک می کند تا برنامه های مدیریت بازبینی خود را مقیاس بندی کنید. آنها توجه خود را به مراقبت از مشتریان شما و دعوت از آنها برای بازخورد واقعی متمرکز خواهند کرد.

3. مدیریت اعتبار ادامه دارد

اعتبار با گذشت زمان از بین می رود.

مصرف کنندگان فکر مرورهای بالای 3 ماه مربوط نیستند یا به اندازه مرورهای جدید مهم نیستند. این بدان معنی است که مدیریت موفقیت باید موفقیت آمیز باشد.

آژانس شما باید آن سرویس مداوم را به شما ارائه دهد. آنها باید افراد ، فرایندها و ابزارهای لازم برای مدیریت مناسب اعتبار شما را در اختیار شما قرار دهند. آنها باید تیمی برای مدیریت ارتباط با مشتری ، نشریات و مطبوعات در محل خود داشته باشند.

در صورت موفقیت مدیریت اعتبار باید سازگار باشد.

4- آنها تجربه جستجوی محلی را دارند

جستجوهای محلی در حال رشد است 50 درصد سریعتر از جستجوی موبایل این مهم است زیرا بررسی آنلاین بخشی از موضوعات محلی است عوامل رتبه بندی تعیین عملکرد شما در جستجوی محلی Google و Google Maps. آژانس مدیریت اعتبار شما باید تجربه اجرای و مدیریت کمپین های جستجوی محلی را داشته باشد.

ادغام جستجوی محلی هرچه آسان تر باشد ، عملکردهای مدیریت اعتبار شما بهتر عمل می کند.

مقاله مرتبط  3 بهترین شرکت تجزیه و تحلیل سال 2020

آژانس شما باید بتواند از ابتدا تا انتها مبارزات جستجوی محلی شما را مدیریت کند. آنها همچنین باید بتوانند مدیریت شهرت و مبارزات جستجوی محلی شما را ادغام کنند. این همه چیز پیچیده نیست اما هنوز چیزی است که باید هنگام بررسی یک آژانس مدیریت شهرت به دنبال آن باشید.

چگونه آژانس مدیریت اعتبار مناسب خود را پیدا کنیم

ساده ترین و کارآمدترین راه برای یافتن یک شرکت مدیریت اعتبار خوب ، جستجوی آنها در Google است. شما به دنبال یک شرکت مدیریت اعتبار هستید که دارای نظرات مثبت ، مطبوعات و نام های آنلاین باشد. شرکت هایی که نظرات خوبی دارند نشان می دهد که آنچه را که تبلیغ می کنند ، انجام می دهند.

این همیشه یک برد اتوماتیک نیست.

آژانس ها معمولاً زمان زیادی را در وب سایت و بازاریابی خود نمی گذرانند. آنها معمولاً روی کارهایی که برای مشتریانشان انجام می دهند متمرکز هستند. بنابراین اگر مشتریان نظرات مثبتی ، مطبوعاتی یا آنلاین ذکر نکنند ، معامله کننده خودکار نیست.

همچنین می توانید از بسترهای نقد و بررسی استفاده کنید تا آژانس مدیریت اعتبار مناسب را پیدا کنید. در اینجا چند سیستم عامل بررسی وجود دارد که می توانید برای بررسی آژانس های خود استفاده کنید:

هر یک از این سیستم عامل های بررسی می تواند لیستی از آژانس هایی را که بررسی های خوبی دارند به شما ارائه دهد.

نحوه کار با آژانس مدیریت اعتبار

در اینجا لیستی از مراحل خاصی وجود دارد که باید برای موفقیت در آژانس خود انجام دهید.

  1. به نمایندگی خود دسترسی دهید. شما می خواهید همه چیز را تنظیم کنید تا آژانس شما به نمایه های بررسی شما دسترسی داشته باشد. شما می توانید از ابزارهایی مانند LastPass برای به اشتراک گذاشتن اعتبار خود با مشتری استفاده کنید.
  2. اشتراک ابزار و منابع. اگر از نرم افزار مدیریت بررسی شخص ثالث استفاده می کنید ، می خواهید اعتبار لازم برای کار با آژانس شما را به مشتریان خود ارائه دهید.
  3. با آژانس خود کار کنید برای ایجاد یک برنامه مدیریت بحران. این باید تعیین کند که اگر دچار یک بحران بزرگ یا مشکل اعتبار شوید چه اتفاقی می افتد. این طرح باید شامل بمب بررسی ، بررسی سیاه نمایی و سایر بحران ها باشد.
  4. الزامات قانونی را روشن کنید. اگر دستورالعمل ها ، قوانین یا الزامات خاصی دارید که در مورد موارد قانونی بحث می کنند ، می خواهید قبل از موعد مطمئن شوید که آژانس شما از این الزامات آگاه است.
  5. مشخص کنید که چگونه شهرت خود را کنترل خواهید کرد. آژانس شما باید به شما بگوید که چگونه می خواهند شهرت آنلاین شما را کنترل کنند و برای جلب نظر بیشتر چه کاری انجام می دهند. آنها باید س questionsالاتی را که مردم از مشتریان می گیرند روشن کنند.

این تاکتیک ها از این جهت مهم هستند که به شما نحوه کار با آژانس مدیریت اعتبار خود را نشان می دهند.

5 آژانس برتر مدیریت اعتبار

شما می توانید از جمع کننده های مرور مانند کلاچ، دایرکتوری آژانس HubSpot، لیست مرتب سازی، یا TopSEO ها برای پیدا کردن آژانس مناسب شما ما یک لیست کوتاه مفید از بهترین آژانس های مدیریت اعتبار در صنعت ایجاد کرده ایم.

مقاله مرتبط  30 درس پس از 30 میلیون بازدید کننده SEO

1. NP Digital – بهترین برای سئو محلی و مدیریت اعتبار

NP Digital آژانس من است. اگر با کار من آشنا هستید ، می دانید که من زمینه خوبی در زمینه بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دارم. من بیش از 17 سال پیش ، در حالی که هنوز در دبیرستان بودم ، آژانسی به نام Pronet Advertising ایجاد کردم.

من تقریباً دو دهه است که درگیر بهینه سازی و بازاریابی موتور جستجو هستم! این زمان زیادی را به من داده است تا در مورد نحوه کارکرد مدیریت اعتبار و چگونگی ارتباط آن با جستجو اطلاعات کسب کنم. من تمام درسی را که از Pronet ، Quicksprout ، NeilPatel.com (اکنون) آموخته ام ، فرا گرفته ام و از آن برای ساختن نمایندگی خود استفاده کرده ام.

2. ReputationX – بهترین حالت برای بازیابی اعتبار

در حالی که ReputationX هر دو سرویس فعال و واکنشی را ارائه می دهد ، اما قطعاً آنها بیشتر در جنبه ارتجاعی کارها هستند. آنها خدماتی مانند حذف SERP ، سرکوب نتیجه جستجو ، حذف DMCA ، محافظت از شهرت ، مدیریت اعتبار بین المللی را ارائه می دهند.

آنها مدیریت بررسی را ارائه می دهند ، اما این تمرکز اصلی آنها نیست.

3. Thrive – بهترین حالت برای مدیریت بررسی مشاغل کوچک

Thrive یک آژانس خدمات کامل است که خدمات مدیریت اعتبار و تعمیر شهرت را ارائه می دهد. خدمات آنها فعال و واکنشی هستند ، و هم از نظر سرویس و هم از نظر نرم افزاری مدیریت اعتبار را تجربه می کنند.

آنها به عنوان یک آژانس خدمات کامل ، بر تعداد زیادی از خدمات دیگر تمرکز کرده اند. اگر به دنبال یک آژانس خدمات کامل هستید ، Thrive مناسب خواهد بود.

4. Reputation Rhino – بهترین حالت برای افراد

Reputation Rhino در مدیریت شهرت آنلاین تخصص دارد. آنها به مشاغل و افراد کوچک و متوسط ​​خدمت می کنند. از آن زمان ، آنها برای ایجاد طیف وسیعی از خدمات مدیریت برند و بازاریابی اینترنتی که با خدمات اصلی خود استفاده می کنند – مدیریت شهرت ، گسترش یافته اند.

5. Reputation Defence Network – بهترین مورد برای متخصص مدیریت اعتبار

Reputation Defence Network در مدیریت شهرت واکنشی تخصص دارد. آنها توجه خود را بر حذف محتوای منفی ، محافظت از شهرت برند مشتری و شناسایی هکرها ، افترا و مهاجمان ناشناس متمرکز می کنند.

آنها از ممیزی حذف 27 امتیازی خود برای نشان دادن نحوه دفن محتوای منفی استفاده می کنند.

نتیجه

رتبه بندی ستاره ها را 0.1 درصد افزایش دهید و تبدیلات را به طرز چشمگیری افزایش دهید. به طور مداوم به نظرات مشتری پاسخ دهید و 80 درصد درآمد بیشتری خواهید داشت.

مدیریت بررسی کار زیادی می خواهد. بسیاری از مردم فکر می کنند که این فقط درخواست بازبینی آنلاین از مشتری یا پاسخ دادن به بازخورد منفی است. بیشتر از این موارد وجود دارد ؛ با داشتن آژانس مدیریت اعتبار مناسب ، می توانید شهرت قوی و نمونه کارها بررسی پایدار ایجاد کنید.