آموزش سئو

چگونه آژانس محلی جستجوگرها را به درستی انتخاب کنیم

سپتامبر 8, 2020

استاتیستا می گوید 52 درصد از ترافیک اینترنت جهانی است سیار. یک سوم از همه جستجوهای تلفن همراه روشن است گوگل محلی هستند مایکروسافت همین حرف را می زند – 53 درصد از جستجوهای تلفن همراه در Bing انجام داده است قصد محلی.

این به خودی خود بسیار بزرگ است.

سپس داده هایی را مشاهده می کنیم که نشان می دهد جستجوهای محلی در حال رشد هستند 50 درصد سریعتر از جستجوی موبایل این رشد برای مشاغل محلی شگفت انگیز است ، اما بسیاری از شرکت ها آماده استفاده از این رشد نیستند. اگر آژانس محلی SEO مناسب داشته باشید ، مشکلی نیست.

آیا می دانید چگونه نمایندگی مناسب را انتخاب کنید؟

در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که می توانید برای کمک به شما در انتخاب آژانس جستجوی محلی مناسب برای کسب و کار خود استفاده کنید.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را برای سئو محلی بدانید

به گزارش BrightLocal نظر سنجی، برترین معیارهای جستجوی محلی برای مشاغل عبارتند از:

  1. رتبه بندی گوگل: هرچه رتبه بندی شما بهتر باشد ، میزان ترافیک بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد می کنید. تولید رتبه بندی ، س inquال یا فروش آسان تر است اگر هم در جستجوی ارگانیک و هم در Google Maps از طریق بسته محلی آنها رتبه بندی خوبی داشته باشید.
  2. مشتریان جدید: مشاغل محلی بدیهی است که به مشتری نیاز دارند. این مسئله اینجا نیست. این واقعیت است که شرکت های محلی برای تعداد محدودی مشتری در منطقه خود رقابت زیادی دارند. اگر می خواهند مشتریان جدید را بطور مداوم ببندند ، آنها باید بر جستجوی محلی تسلط داشته باشند.
  3. سرنخ / سوالات جدید: سرب به مشاغل محلی فضای تنفسی می دهد. اگر جریان سرب مناسبی داشته باشید ، می توانید قیمت های خود را افزایش دهید ، محصولات و خدمات جدید را آزمایش کنید و مشخص کنید کدام پیشنهادات برای شما بهتر است. همین که نرخ تبدیل خود را وارد کنید ، جریان نقدی قابل پیش بینی تر می شود.
  4. ترافیک ارگانیک: این شامل بازدید از رتبه بندی موتور جستجوگر شما ، بررسی آنلاین ، بازدید مستقیم و سایر منابع کسب شده است.
  5. تعداد بررسی های جدید: با جستجوهای “در نزدیکی من” ، افزایش رتبه بررسی 0.1 می تواند نرخ تبدیل شما را 25 درصد افزایش دهد. بررسی های عالی همه چیز را بهتر می کند. نرخ تبدیل شما بیشتر است ، تبلیغات ارزان تر و شما بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بهتر است.

نکته در مورد این سنجه ها این است که همه آنها کاملاً کاربردی هستند. مشاغل محلی به جریان نقدی ثابت نیاز دارند. هر یک از این پنج معیار تأثیر مستقیمی بر درآمد مشاغل محلی دارد. اگر آژانس محلی جستجوگرها را استخدام می کنید ، آنها باید بر معیارهایی که مستقیماً بر درآمد شما تأثیر می گذارند تأکید کنند.

در مرحله بعد ، معیارهایی را بسازید که مخصوص کسب و کار شما هستند.

به عنوان مثال اگر در حال اداره یک رستوران هستید ، ممکن است بخواهید به هزینه های جذب مشتری ، بازدیدهای مکرر ، نگهداری مشتری و پیشنهادهایی که باعث بازگشت مشتری می شوند ، توجه کنید. بر معیارهای اصلی خود تمرکز کنید ، سپس درصورت نیاز به داده های بیشتر ، معیارهای اضافی اضافه کنید.

7 ویژگی یک آژانس جستجوگر محلی عالی

بیش از وجود دارد 8،212 آژانس های محلی جستجوگرها که در Clutch.co ذکر شده اند. اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی می گردید ، اکثر این شرکت ها عالی به نظر می رسند. در اکثر نمایه های نمایندگی ، درخشان بررسی ها ، داده های واضح قیمت گذاری و اطلاعات تمرکز خدمات آنها را مشاهده خواهید کرد.

هیچ یک از آنها به شما نمی گوید که آیا این آژانس ها برای شما مناسب هستند یا خیر.

در اینجا لیستی از ویژگی هایی است که باید تماشا کنید. برای تعیین اینکه آیا آژانس های موجود در لیست شما برای کسب و کار محلی شما مناسب هستند یا خیر ، از این موارد استفاده کنید.

1. تمرکز آژانس

برای بررسی این موضوع دو روش وجود دارد. شما می توانید به دنبال آژانس هایی با تمرکز خدمات باشید که تقریباً کاملاً سئو محور باشد ، یا می توانید به دنبال یک آژانس کامل خدمات با تجربه در چندین زمینه مختلف باشید.

  • تمرکز متخصص: شما می توانید آژانسی را انتخاب کنید که فقط به جستجوی محلی متمرکز باشد. یک آژانس تخصصی بر روی خدماتی تمرکز دارد که ارتباط نزدیک با جستجوی محلی دارند اما آنها هستند
  • تمرکز عمومی: این آژانس ها خدمات متنوعی را ارائه می دهند و در بسیاری از کانالهای مختلف بر اهداف سطح بالاتر متمرکز شده اند.

در اینجا جوانب مثبت و منفی هر دو ذکر شده است.

اگر با یک متخصص محلی SEO کار می کنید ، احتمالاً نمی توانند شما را با سایر اهداف کمپین شما راهنمایی کنند. اگر فکر می کنید که چگونه می توانید جستجوی محلی را با سایر کمپین های بازاریابی خود ادغام کنید ، ممکن است یک متخصص نتواند مشاوره مورد نیاز شما را ارائه دهد.

مقاله مرتبط  5 شرکت برتر PPC سال 2020

یک متخصص قادر خواهد بود در مبارزات جستجوی محلی شما استراتژی های خلاقانه (و سودآور) ارائه دهد. اگر تخصص و تخصصی دارید یا به شما کمک می کند تا قسمت های دیگر بازاریابی آنلاین خود را مدیریت کنید ، این منطقی است. اگر در زمینه های دیگر به کمک نیاز دارید و بودجه محدودی دارید ، احتمالاً ایده خوبی نیست.

متخصصان عمومی می توانند به طور کلی عملکرد مبارزات شما را در اختیار شما قرار دهند. آنها می توانند کمپین های محلی SEO شما را به کانال های دیگری مانند رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، پاسخ مستقیم یا تبلیغات گره بزنند. یک آژانس تأسیس دارای مهارت ها و تیمی است که شما برای ایجاد محتوایی که عملکرد کمپین SEO محلی شما را بهبود می بخشد ، نیاز دارید.

2. تخصص صنعت عمیق

اگر به دنبال چیز خاصی هستید ، آژانس جستجوگر محلی شما باید بتواند خدمات مورد نظر شما را ارائه دهد. اگر رستوران محلی هستید ، می خواهید آژانس انتخاب کنید که تجربه کار با رستوران ها را داشته باشد. اگر روی فروش B2B متمرکز هستید ، یک متخصص B2B می خواهید.

آنها به درک عمیقی از تجارت شما نیاز دارند.

اگر آنها شهرت خوبی داشته باشند ، مایل به انجام کار هستند و شما مشتاق همکاری با آنها هستید ، یک آژانس بی تجربه می تواند کار کند. تا آنجا که ممکن است ، شما می خواهید با آژانس همکاری کنید که تجارت شما را به خوبی درک کند.

مطالعات موردی ، نمونه کارها ، داده های ناشناس ، بررسی ها و گزارش ها همه از روش های مفید برای سنجش مهارت و عملکرد آنها است.

3- آنها آنچه را كه موعظه می كنند عمل می كنند

وقتی به دنبال یک آژانس محلی جستجوگرها هستید ، می خواهید یکی از موارد مناسب برای کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید. اگر آنها از نظر کلمات کلیدی رتبه خوبی نداشته باشند و در جستجوی محلی یا ارگانیک حضور نداشته باشند ، احتمالاً در سئو مهارت ندارند.

شما می خواهید این را زودتر از موعد پیدا کنید.

برای تجزیه و تحلیل رتبه بندی آنها می توانید از Ubersuggest استفاده کنید. این یک ایده کاملاً خوب از مهارتهای شما خواهد بود. همچنین به شما نشان خواهد داد که آژانس های مورد نظر شما آنچه را که آنها تبلیغ می کنند انجام می دهند یا خیر. برخی از آژانس ها از وب سایت های خود غافل می شوند و ترجیح می دهند در عوض روی کار مشتری تمرکز کنند. مشکلی نیست ، فقط از آنها بخواهید که به شما نشان دهند چه کاری توانسته اند برای سایر مشتریان انجام دهند. آنها باید بتوانند حداقل یک نمونه اخیر (و دقیق) از مشتری را که می توانستند به شما کمک کنند ، ارائه دهند.

اگر آنها نتوانند آن اطلاعات را بدهند ، احتمالاً مناسب کسب و کار شما نیستند.

4. شهرت قوی

آژانس شما باید یک لیست مشخص از مشتریان و مطالعات موردی داشته باشد. در صورت درخواست آنها باید بتوانند منابع و نمونه کارها را به شما ارائه دهند. باید بتوانید نظرات آنلاین مشتریان قبلی را پیدا کنید. آنها همچنین باید بتوانند به شما نشان دهند که مهارت لازم را برای اداره مشارکت و همکاری دارند. آنها همچنین باید توانایی نشان دادن مطلب را در اختیار روزنامه نگاران و نشریات محلی یا منطقه ای برای کمک به تبلیغ محتوای شما داشته باشند.

اگر نمایندگی ها نتوانند هیچ یک از اطلاعات بالا را به شما ارائه دهند ، این یک پرچم قرمز است. همچنین اگر بازخورد منفی زیادی درباره نمایندگی آنها بصورت آنلاین داشته باشد ، علامت بدی است.

5. سئو های مجرب

طبق BrightLocal’s نظر سنجی، 38 درصد مشاغل فقط دارای یک متخصص SEO در کارمندان هستند. فقط 10 درصد شرکت ها بیش از 10 SEO دارند. بیشتر آژانس های محلی جستجوگرها و سئوکاران به تنهایی کار می کنند ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که آژانس شما SEO کارکنان را تجربه کرده است.

قبل از استخدام آژانس خود ، باید بدانید که آژانس شما تعداد مناسبی از افراد باتجربه و قادر به مدیریت صحیح حساب شما را دارد. اگر از انجام بیشتر کارهای حساب کاربری خود توسط کارآموزان یا فریلنسرها ناراحت نیستید ، ممکن است در جستجوی خود دقت بیشتری داشته باشید.

6. آموزش و آموزش به روز

در سال 2018 ، گوگل عرضه شد 3200 تغییر به الگوریتم جستجوی آن ، فقط 400 تغییر در سال 2010 افزایش یافته است. جستجو همیشه در حال تغییر است. اگر قصد استخدام یک آژانس جستجوی محلی را دارید ، به شخصی احتیاج دارید که بتواند در بالای این تغییرات باقی بماند یا اگر مشکلی پیش آمد از طرف شما پاسخ دهد.

مقاله مرتبط  لیست چک بازاریابی پست الکترونیکی 31 نقطه برای کمک به شما در دستیابی به نتایج بزرگ

پس از به روزرسانی جزئی در سال 2019 ، بسیاری از سایتها از آن استفاده می کنند خوب شیوه های جستجوگرها در واقع بود مجازات شده. Google از روشن کردن اینکه چه عواملی تغییر کرده است ، چه زمانی اتفاق افتاده است و یا چطور می توان تنظیم کرد.

وی افزود: “برخی از ما سال کرده اند که آیا ما هفته گذشته به روزرسانی در جستجوی Google داشته ایم؟ ما در واقع چندین به روزرسانی را انجام دادیم ، همانطور که در هر هفته به طور منظم چندین به روزرسانی داریم. در این بخش ، یادآوری زمان و دلیل راهنمایی های خاص در مورد به روزرسانی های خاص …

– Google SearchLiaison (searchliaison) 12 نوامبر 2019

وقتی نوبت به چنین شرایطی می رسد ، بیشتر مشاغل محلی بیش از همه سر و کار دارند. آنها به طور خاص مطمئن نیستند که چگونه مشکل را حل کنند یا حتی از کجا باید شروع کنند. آژانس محلی SEO شما باید نحوه برخورد با این شرایط را بداند. آنها باید رویه هایی برای کمک به شما در پرداختن به هر مسئله ای که از یک به روزرسانی الگوریتمی ناشی می شود ، داشته باشند.

7. ارائه ارتباطات روشن و مدیریت انتظارات

یک آژانس محلی معتبر جستجوگرها رتبه بندی شماره 1 را به شما قول نمی دهد. آنها می دانند مشاغل با بودجه کلان برای کلمات کلیدی مشابه شما می جنگند. اگر قرار است در Google رتبه اول را بدست آورید ، زمان ، کار و منابع زیادی نیاز دارد.

گرچه رتبه بندی واقعاً نباید در اولویت باشد.

نمایندگی شما باید بر افزایش تبدیل و درآمد کسب و کار شما متمرکز باشد. آنها باید بتوانند بهبود عملکرد مداوم را در طول زمان برای شما فراهم کنند. اگر آنها بر روی معیارهای باطل تمرکز داشته باشند ، ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشد.

آنها هرگونه انتظار غیرواقعی را که پیش از موعد دارید ، برطرف خواهند کرد. آنها پیش بینی های معقولی انجام می دهند و استدلال در مورد تعداد آنها را توضیح می دهند.

نحوه کار با آژانس محلی جستجوگرها

شما می خواهید نمایندگی خود را با مواردی که برای کار با شما نیاز دارند تنظیم کنید. در اینجا یک لیست مختصر آورده شده است که مواردی را که باید به نمایندگی خود ارائه دهید بیان می کند.

  • نام های کاربری و رمزهای عبور: شما می خواهید دسترسی آژانس خود را به ابزارهای تجزیه و تحلیل فراهم کنید – Google Analytics ، Search Console ، GMB و غیره. این به سازمان شما کمک می کند معیارهایی را برای کمپین شما ایجاد کند.
  • داده های عملکرد: شما می خواهید به آژانس خود دسترسی داشته باشید تا به داده های عملکردی که در منابع دیگر دارید (به عنوان مثال ، صفحات گسترده ، Ubersuggest ، Authority Labs ، Moz و غیره). این به آژانس شما کمک می کند قبل از شروع فعالیت خود مشکلی را شناسایی کند.
  • محتوای بازاریابی: پیش از موعد به آژانس خود اجازه دسترسی به محتوای بازاریابی خود را بدهید ، بنابراین آنها می توانند صدا ، دستورالعمل های تجاری و روش شما را مطابقت دهند.
  • اطلاعات محصول یا خدمات: تا آنجا که می توانید اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را در اختیار آژانس خود قرار دهید. یک آژانس خوب درمورد آنچه شما ارائه می دهید تا آنجا که می توانند یاد می گیرد. آژانس های عالی محصول شما و همچنین برخی از کارمندان باسابقه شما را درک خواهند کرد.
  • محتوای قانونی: اینها قوانینی است که پیش از موعد با وکلای خود تنظیم کرده اید – شرایط استفاده ، سیاست حفظ حریم خصوصی ، سیاست های بازگشت / مبادله ، اطلاعات ضمانت و ضمانت و جزئیات مالکیت معنوی.

در رابطه با آژانس خود چطور؟ برای سالم نگه داشتن رابطه خود ، می خواهید:

  • یک نقطه تماس را انتخاب کنید: شما باید یک مرکز تماس ثابت را به آژانس خود ارائه دهید. آنها باید قدرت تصمیم گیری یا توانایی گرفتن بازخورد از شخصی را داشته باشند. اگر شما صاحب مشاغل کوچک محلی هستید ، ممکن است محل تماس باشید.
  • روند تأیید خود را مشخص کنید: اگر یک کارمند را به عنوان محل تماس خود تعیین می کنید ، می خواهید مراحل تأیید آژانس خود را شرح دهید. آیا نقطه تماس شما صلاحیت تصمیم گیری از طرف شما را دارد؟ فرایند تأیید آژانس شما برای ایجاد تغییرات عمده در کمپین یا پروژه شما چیست؟ آن را هجی کنید ، بنابراین همه در یک صفحه هستند.
  • انتظارات خود را بیان کنید: اگر می دانید هزینه های بیش از حد برای محصول یا خدمات چیست؟ بیشترین هزینه ای که می توانید برای جذب مشتری جدید داشته باشید؟ این داده ها را با آژانس خود به اشتراک بگذارید. به آنها بگویید که برای ادامه رابطه به نتایج مشخصی نیاز دارید. اینها نباید افراطی یا غیرواقعی باشند. این اطلاعات باید براساس اعداد یا داده های عملکرد موجود شما برای تجارت شما باشد.
  • استانداردهای ارتباطی را تنظیم کنید: بهترین راه ارتباط آژانس ها با شما چیست؟ دوست دارید چند بار با آژانس خود جلساتی داشته باشید؟ باید این را در ابتدای رابطه بفهمید. یک مکان شیرین را انتخاب کنید که به آژانس شما وقت لازم برای کار و نتیجه را بدهد.
مقاله مرتبط  بهینه سازی سمینار Google My Business

بازخورد ، اطلاعات ، منابع و پشتیبانی آژانس خود را برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود ارائه دهید. تا جایی که می توانید با آنها باز و شفاف باشید تا آنها بتوانند برای شما سخت کار کنند.

چگونه آژانس SEO محلی مناسب خود را پیدا کنیم

شما می توانید از جمع کننده های مرور مانند کلاچ، فهرست آژانس HubSpot، لیست مرتب سازی، یا TopSEO ها برای یافتن آژانس محلی جستجوگرها که بهترین گزینه برای شماست. ما یک لیست کوتاه مفید از بهترین آژانس های محلی جستجوگرها در صنعت ایجاد کرده ایم.

7 مورد از بهترین شرکتهای محلی جستجوگرها

1. NP Digital – بهترین برای سئو محلی مبتنی بر تبدیل

آژانس من ، NP Digital ، روی تبدیل و درآمد تمرکز دارد. مشتریان به دلیل شهرت من انتظارات زیادی دارند ، اما مطالعات موردی ما نشان می دهد که ما می توانیم نتایج شگفت انگیزی ارائه دهیم. ما دارای امتیاز 4.3 – 5 ستاره بصورت آنلاین هستیم و توانسته ایم نتایج مطابقی برای هر یک از مشتریان خود ارائه دهیم. در یک مطالعه موردی ، ما توانستیم ترافیک ارگانیک مشتری ما را 2.3 برابر کنید!

2. Searchbloom – بهترین برای سئو محلی (فنی)

Searchbloom برای دستیابی به نتایج محلی SEO به متد A.R.T (Authority ، Relevancy ، Technology) خود متکی است. Searchbloom واقعاً در سئو فنی م effectiveثر است ، دلیل این امر این است که آنها ابتدا در بهینه سازی پشته فناوری مشتری خود متمرکز شده اند.

3. BrightLocal – بهترین برای ارزیابی عملکرد جستجوی محلی

BrightLocal نرم افزار بازاریابی محلی همه در یک را برای آژانس ها و مشاغل محلی تهیه می کند. آنها همچنین خدمات – ارسال دستی ، ایجاد استناد و خدمات مدیریتی را برای فعالیت های محلی SEO شما ارائه می دهند. اگر به دنبال آژانس برای کمک به نقش آفرینی هستید ، BrightLocal گزینه بسیار خوبی است. اگر بدنبال نوعی کمک جامع دریافتی در یک آژانس بازاریابی دیجیتال سنتی هستید ، BrightLocal احتمالاً همان چیزی نیست که دنبال آن می گردید.

4. آژانس بازاریابی دیجیتال – بهترین برای جستجوی محلی در سراسر جهان

DMA در مدیریت حساب های بزرگ و چند ملیتی برای مشتریان متوسط ​​یا تراشه های آبی بسیار عالی عمل می کند. آنها در سراسر بازارها از جمله بازارهایی با زبان ها ، فرهنگ ها و انتظارات مختلف مدیریت کمپین جستجوی محلی پایان به پایان را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

5. HigherVisibility – بهترین گزینه برای حق رای دادن / چند مکان

HigherVisibility آژانسی است که در زمینه بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک و سئو محلی تخصص دارد. آنها به ویژه در SEO محلی برای مشاغل کوچک ، حق رای دادن و شرکت های چند مکانه مهارت دارند. اکثر مشتریان آنها صاحبان مشاغل کوچک و محلی هستند که به ترافیک ، هدایت و فروش بیشتری نیاز دارند.

6. Instaboost Media – بهترین گزینه برای بودجه کم

Instaboost Media با بودجه های کمی کار می کند. آنها برای مادران محلی مناسب هستند و مشاغلی را می آورند که بودجه ای برای فعالیت های جستجوی محلی بزرگ ندارند. آنها در دو زمینه خاص ، تبلیغات پولی (به عنوان مثال ، تبلیغات گوگل ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات بینگ و غیره) و سئو محلی تخصص دارند. آنها می توانند بودجه های کمی را ضرب کنند ، و برای افراد محروم از پول نقد درآمد ایجاد کنند.

نتیجه

جستجوی موبایل در حال رشد است ، نیمی از کل ترافیک اینترنت جهانی اکنون موبایل است. جستجوهای محلی 50 درصد سریعتر از تلفن همراه رشد می کنند. اگر آنها آماده استفاده از این فرصت عظیم باشند ، این رشد یک فرصت بزرگ است.

وقتی نوبت به جستجوی محلی می رسد ، بیشتر مشاغل محلی بیش از همه سر و کار دارند. با داشتن نمایندگی مناسب و رهنمودهای مفید ، آماده بهره گیری از رونق جستجوی محلی خواهید بود.

از این نکات ساده برای یافتن ، دامپزشکی و استخدام آژانس محلی SEO مناسب برای تجارت خود استفاده کنید.