آموزش سئو

چگونه آژانس لینک سازی درست را انتخاب کنیم

دسامبر 30, 2020

حتی اگر بهترین مطالب را روی هر محتوای خاص منتشر کنید ، ممکن است Google آن را رتبه بندی نکند.

در حقیقت ، آنها معمولاً این کار را نمی کنند.

دریافت ترافیک Google این روزها به چیزهای دیگری نیاز دارد.

بنابراین چه چیزی برای برنده شدن لازم است؟

دیر یا زود ، شما به پیوندهای با کیفیت بالا به محتوای خود نیاز خواهید داشت.

در این فضا افراد زیادی در منطقه خاکستری وجود دارند. روش صحیح انجام این کار چیست؟ آیا شرکت های لینک سازی خوبی وجود دارد؟

آنها وجود دارند یافتن آنها بسیار سخت است.

و بیشتر مراقب همه اینها باشید. گوگل نه تنها پرداخت برای پیوندها را منع نمی کند ، بلکه تنها استراتژی طولانی مدت قانونی ساختن پیوندهای معتبر است. شرکت های لینک ساز درست به شما در انجام این کار کمک می کنند.

قبل از ادامه کار ، همیشه با اهداف خود شروع کنید.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

یک قدم به عقب برگردید و از خود بپرسید: چرا باید پیوندهایی به وب سایت خود بسازم؟

اگر مانند بیشتر افراد تجار هستید ، به دنبال استخدام آژانس پیوند ساز هستید زیرا شنیده اید پیوندها باعث بالاترین رتبه و بازدید به سایت شما می شوند.

خوب ، اگر پیوندهای با کیفیتی به سایت خود بسازید ، مزایای بیشتری نیز خواهد داشت.

تأکید بر “کیفیت”

و این به این دلیل است که نحوه کار پیوندها بسیار ساده است: سایت های دیگر برای چیزی به سایت شما اعتماد می کنند و آنها به آن لینک می شوند. Google از این سیگنالها یا “رای اعتماد” استفاده می کند تا وب سایت شما را به عنوان یک منبع معتبر در نظر بگیرد.

پاداش شما؟

  • قدرت
  • برای کلمات کلیدی مشابه یا عبارات جستجو ، رتبه بالاتری نسبت به رقبا داشته باشید
  • ترافیک واجد شرایط تر
  • سرب و فروش
  • نام تجاری در سراسر اینترنت ذکر شده است

این پاداش ها توضیح می دهد که چرا برخی مشاغل بین این دو هزینه می کنند 10 هزار دلار – 50000 دلار در ماه فقط در ایجاد لینک.

با این وجود ، رقابت برای دستیابی به پیوندهای با کیفیت سخت شده است.

گوگل اکثر استراتژی های پیوند را سخت گرفت. و حتی اگر چیزی را پیدا کنید که امروز کارساز باشد ، Google هر ساله در یافتن پیوندهای غیر معتبر بهتر می شود.

آخرین موردی که می خواهید یک دسته پیوند ایجاد کنید که Google در عرض 12 ماه شروع به نادیده گرفتن آنها می کند.

بنابراین ، قبل از اینکه پول خود را در یک آژانس لینک سازی اسپری کنید ، حتما یکی را با تجربه ساخت بک لینک با کیفیت انتخاب کنید.

برای دریافت بک لینک با کیفیت ، فقط چند استراتژی وجود دارد که من می دانم می توانید آنها را دریافت کنید:

  • بازاریابی محتوای قابل پیوند
  • ارتباط بلاگر
  • ارسال مهمان
  • پیوندهای پیگردی شده و محتوایی
  • قرار دادن پیوندهای استراتژیک

استراتژی SEO و اهداف تجاری شما تعیین می کند که شما به چه استراتژی ها و نمایندگی های ایجاد لینک نیاز دارید.

بگذارید با چند مثال توضیح دهم.

مثال شماره 1: دسترسی بلاگر برای محتوای منسوخ شده

برای یک لحظه تصور کنید که سایت رقبای اصلی شما رتبه 1 را به صورت ارگانیک برای کلمه کلیدی “بهترین برنامه های تناسب اندام زنانه ،“در حالی که شما در صفحه نوزدهم Google لنگ می زند.

و می دانید که این رقیب در رده های بالایی قرار دارد زیرا دامنه های معتبر با محتوای قدیمی توسط آنها پیوند دارند ، که به مطالعه منسوخ مربوط به تناسب اندام زنان اشاره می کند.

اقتدار ، همانطور که می گویند ، اقتدار ایجاد می کند.

بنابراین ، برای جابجایی رقیب خود یا حداقل بهبود موقعیت خود در SERP ، همچنین باید از دامنه های معتبر بک لینک بگیرید.

دو گزینه که به شما اعتماد دارم می توانید از این طریق استفاده کنید:

  • نسخه تازه شده ای از محتوای ارسال پیوند به رقیب خود ایجاد کنید. سپس ، به دامنه هایی که به آنها لینک می شوند دسترسی پیدا کنید تا پیوندهای مربوط به رقیب خود را با سایت خود جایگزین کنید.
  • نسخه جدیدی از مطالعه تناسب اندام را ایجاد کنید و سایت های معتبر را به رقیب خود پیوند دهید. سپس ، یک محتوا در مورد یافته های خود ایجاد کنید و آن را برای دریافت پیوندها تبلیغ کنید.

در هر صورت ، استراتژی پیوند سازی که در این سناریو نیاز دارید نامیده می شود بازاریابی محتوای قابل پیوند.

و این به این دلیل است که بازاریابی محتوا و بک لینک کاملاً با هم ترکیب می شوند. واقعاً نمی توانید یکی را بدون دیگری انجام دهید.

برای دریافت پیوندها با استفاده از این استراتژی ، به آژانسی با تجربه گسترده و اثبات شده در بازاریابی محتوا نیاز دارید.

مثال شماره 2: دسترسی به سایت برای افزودن پیوندهایی به نام برند

بیایید با مثال “بهترین برنامه تناسب اندام زنانه” همراه شویم.

مقاله مرتبط  چگونه Google Lens محصولات شما را به صورت آنلاین پیدا می کند

تصور کنید که برای انجام مطالعه جدیدی در مورد تناسب اندام زنان پیش رفتید.

بعد از این ، شما یک محتوای عالی تولید کردید که یافته های شما را خرد می کند.

چند ماه بعد ، مطالعه و محتوای شما ویروسی می شود و بسیاری از وبلاگ نویسان شروع به ذکر آن در مقاله های خود می کنند.

این ذکرها معمولاً پیوندهایی مستقیم با تحقیقات شما دارند.

اما نه همیشه.

برای استفاده از این فرصت و ایجاد بک لینک ، باید با آن وبلاگ نویسان تماس گرفته و پیوند بخواهید.

در این حالت ، شما از یک استراتژی ایجاد پیوند به نام بلاگر تبلیغاتی استفاده خواهید کرد.

آیا در هر دو مثالی که من به اشتراک گذاشتم متوجه چیزی شده اید؟

شما به چیزی نیاز دارید که بتوانید به آن پیوند دهید – چیزی با کیفیت بالا ، تا به وب سایت های دیگر اطمینان دهید تا بک لینک به سایت شما ارسال کنند.

و این دارایی های مناسب پیوند اگر به صورت محتوایی باشند بهتر هستند.

هرچه محتوای شما بهتر باشد ، دستیابی به این پیوندهای معتبر که کاملاً قانونی هستند آسان تر است.

چرا هر یک از اینها مهم است؟

چرا فقط برخی از آژانس ها را برای ایجاد پیوند برای شما استخدام نکرده اید؟

در فضای ایجاد پیوند چیزهای سایه ای زیادی وجود دارد. اگر ایده خاصی برای نوع پیوندهای مورد نظر خود ندارید ، می خواهید یک اسپمر لینک دریافت کنید تا یک لینک بد ایجاد کند ، یک تن از شما شارژ کند و سپس دور شوید. اگر به اندازه کافی این کار را انجام دهید ، Google می تواند سایت شما را جریمه کند. معکوس کردن این نوع کارها ممکن است سالها طول بکشد.

از آنجا که لینک سازی خطر زیادی دارد ، شما می خواهید با هر آژانس پیوند ساز که کار می کنید در علف های هرز باشید. این تنها راه اطمینان از آسیب رساندن به دامنه شما نیست.

در اینجا برخی موارد دیگر وجود دارد که باید در یک آژانس پیوند ساز عالی جستجو کنید.

6 مشخصه ای که یک آژانس پیوند عالی ایجاد می کند

شرکت های بزرگ ویژگی هایی دارند که به طور کلی آنها را تعریف می کند. آژانس های عالی ایجاد لینک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما به دنبال چه ویژگی هایی باید بود که آژانس ایجاد لینک را عالی می کند؟

شش مورد مهم وجود دارد که می توانم روی آنها شرط بندی کنم.

1. خدمات محتوا

من ترجیح می دهم محتوا و پیوند ساختمان را کاملاً همسو نگه دارم

صرف خرید یک تن پیوند به یک صفحه فرود از دیرباز در Google کار نکرده است.

برای دریافت پیوندهای خوب و معتبر ، به محتوای معتبر و خوب نیاز دارید.

بسیاری از سایت ها آن محتوا را ندارند. حتی اگر آنها در گذشته محتوای بسیار خوبی تولید کرده باشند ، ممکن است محتوای قابل پیوند کافی نداشته باشند. تحقیقات ، آمار ، مطالعات و منابع همه واقعاً خوب عمل می کنند.

اگر آن نوع محتوا را ندارید ، به آژانس کاری نیاز خواهید داشت که بتواند این شکاف را پیدا کرده و محتوای تولید شده برای شما را بدست آورد.

2. محدودیت های ایجاد پیوند محکم

هر آژانس پیوند ساز خوبی با سئو کلاه سیاه و چیزهای عوضی که بعضی افراد انجام می دهند کاملاً آشنا خواهد بود. و آنها هرگز وارد این مناطق نمی شوند. خیلی خطرناک است

آژانس های خوب دقیقاً می دانند کجا باید خط بکشند.

آنها به ایجاد پیوندهای طولانی مدت که گوگل برای آنها ارزش قائل است اعتقاد دارند

بنابراین آنها در مورد کاری که انجام نخواهند داد با تیم و مشتریان خود مرزهای مشخصی تعیین کرده اند.

از آنها بپرسید چه پیوندهایی ایجاد نمی کنند. و از کدام استراتژی ها استفاده نمی کنند

این باید یک لیست طولانی باشد.

3. بررسی ماهانه لینک

هر آژانس پیوند ساز مشروع لیستی از هر پیوندی را که ساخته اند به شما می دهد.

این فرصت شما برای بررسی آن پیوندها و اطمینان از 100٪ قانونی بودن آنهاست.

اگر آژانس تلاش می کند پیوندها را پنهان کند یا پاهای آنها را بکشد ، با شخص دیگری کار کنید.

وقتی کار با آژانس جدیدی را شروع کردید ، حتماً تمام پیوندهای دسته اول آنها را بررسی کنید. شما می خواهید کاملاً مطمئن باشید که هر پیوندی خوب به نظر می رسد. هر کسی می تواند کیفیت پیوند را بررسی کند ، نیازی نیست که یک متخصص SEO باشید.

به دنبال پیوندها در صفحات با کیفیت باشید. آیا پست خوبی در وبلاگ است؟ آیا سایت با کیفیتی است؟ آیا لینک منطقی است؟

اگر موردی به نظر شما می رسد ، برای Google نیز بد به نظر می رسد.

4. تنظیم بزرگ انتظار

واقعیت ساده ایجاد لینک این است که نتایج هرگز تضمین نمی شوند. Google برای مشارکت رتبه بندی نمی کند. اگر آن شیار شماره 1 را می خواهید ، باید از بقیه بهتر عمل کنید.

مقاله مرتبط  بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک

هیچ کس با انجام لیست مشخصی از الزامات برنده نمی شود ، آنها با انجام کارهای بیشتر از رقبای خود برنده می شوند.

اگر رقابت سختی دارید ، می توانید در کل راه با نبردی سخت روبرو شوید.

آژانس های عالی می دانند که درجه بندی ها چقدر سخت است. و آنها بیش از حد قول نمی دهند.

از هرکسی که وعده رتبه بندی شماره 1 را دارد ، فاصله بگیرید. و اگر آژانس وعده داده است در جدول زمانی شرکت رتبه بندی کند یا واقعاً پیش بینی های خاصی انجام دهد ، این سرخچال ها را در نظر بگیرید.

نحوه کار با آژانس لینک سازی

کار با یک آژانس ایجاد لینک چگونه است؟

ساده ترین توصیف این است که ساختمان پیوند چیست:

  1. به وب سایت آژانس بروید.
  2. مانند اینکه در آمازون هستید ، یک سفارش پیوند را انتخاب کنید
  3. برای پرداخت و خرید پیوندهای خود بروید
  4. منتظر رسیدن پیوندهای خود باشید

بسیاری از شرکت ها این نوع موارد را ارائه می دهند.

و تقریباً همیشه محکوم به شکست است.

همکاری با آژانس هایی از این دست فقط پیوندهای بی کیفیت شما را بدست می آورد. آژانس به دنبال یک بازی حجمی است ، آنها نمی توانند توجه مورد نیاز واقعی شما را انجام دهند.

به دنبال یک آژانس واقعی باشید که به شما در دستیابی به پیوندهای معتبر کمک کند.

این روند احساس می کند که یک آژانس واقعی ارتباط بیشتری دارد:

1. تیم خود را تراز کنید

مانند کار با بیشتر آژانس ها ، می توانید آنها را برای موفقیت یا شکست تنظیم کنید.

هیچ نمایندگی نمی تواند به تنهایی معجزه کند.

آژانس ها با همکاری نزدیک با تیم شما و استفاده از منابع داخلی شما در صورت منطقی ، نتیجه می گیرند.

معمولاً بهتر است تیم خود را قبل از تماس با یک آژانس در یک راستا قرار دهید. پس از شروع کار هیچ سد راه نخواهد بود.

  • آیا تیم محتوای شما دارای پهنای باند برای کار بر روی محتوای متمرکز بر پیوند است؟
  • آیا تیم فنی شما در صورت لزوم قادر به بهبود هرگونه سایت خواهد بود؟
  • آیا اخیراً برای پاکسازی بخشهای ضعیف سایت خود ممیزی SEO انجام داده اید؟
  • آیا آژانس “قهرمان” در تیم شما اختیار کافی برای دستیابی به تغییرات را در صورت لزوم دارد؟

هنگامی که تیم شما آماده کار شد ، با آژانسی تماس بگیرید که امیدوار کننده به نظر می رسد.

2. جلسه کشف

استراتژی های ساخت پیوند معتبر معمولاً متناسب با هر سایت و مشاغل طراحی می شوند.

اکثر آژانس های ایجاد لینک می خواهند با شما تماس بگیرند ، بازار و اهداف شما را درک کنند و برای اطمینان از مناسب بودن آنها س tonsالات زیادی بپرسند.

انتظار می رود با آنها تماس تلفنی بگیرید.

و اگر یک وب سایت گسترده دارید ، ممکن است چندین تماس کشف وجود داشته باشد.

پس از پر کردن فرم تماس آژانس ، می توانید انتظار داشته باشید که این کارها را ظرف مدت یک هفته انجام دهید.

3. تحقیقات و توصیه های استراتژیک

آژانس های پیوند دهنده ساخت واقعاً شگفت انگیز از تخصص آنها برای تحقیق در مورد شرکت ، مخاطبان هدف ، رقبا و صنعت شما استفاده می کنند.

آنها کورکورانه پیشنهاد ایجاد پیوندها را نخواهند داد.

به هر حال ، برنده شدن در Google به معنای سبقت گرفتن از رقبا است.

اگر از رقابت اطلاع ندارید ، واقعاً برای شکست دادن آنها سخت خواهید داشت.

بنابراین آژانس های عالی آن رقابت را رقم می زنند. آنها درک می کنند که برای به دست آوردن رتبه بندی خوب در فضای شما چقدر کار لازم است.

در این مرحله باید یک سری تحقیقات عمیق در مورد سایت و رقبا داشته باشید.

به این ترتیب آنها مجموعه ای از توصیه های استراتژی را برای شما ارائه می دهند.

4. قراردادی با پروژه های قابل تحویل

با فرض اینکه توصیه های آنها خوب به نظر برسد ، می توانید به مرحله پیشنهاد بروید.

انتظار پیشنهادهای بلند مدت را داشته باشید.

ایجاد پیوند برای همیشه لازم است ، خصوصاً اگر این کار را به روش قانونی انجام می دهید.

ابتدا باید یک کمپین یا محتوا ایجاد کنید ، سپس آن را راه اندازی کنید ، سپس منتظر می مانید پیوندهای ارگانیک وارد شوند ، سپس منتظر تأثیر آن لینک ها هستید.

هیچ کدام از اینها به سرعت اتفاق نمی افتد.

و آژانس های لینک سازی این را می دانند. آنها فقط می خواهند با مردمی کار کنند که برای مدت طولانی واقعاً پردازنده هستند.

5. مشتری در حال انجام

بله ، آژانس های برتر ایجاد لینک دارای فرآیند پردازشی مخصوص پروژه هر مشتری هستند ، بنابراین انتظار داشته باشید.

مقاله مرتبط  در عوض این تصاویر وبلاگ را ایجاد کنید

گذر از این فرآیند بسیار مهم است زیرا زمینه را برای کار مشترک فراهم می کند.

همچنین روشن می کند که برای موفقیت در مشارکت باید چه کاری انجام دهید. با تیم خود پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که آژانس به آنچه آنها نیاز دارند را می رساند.

این تنها راه موفقیت در پروژه است.

چگونه آژانس لینک سازی مناسب خود را پیدا کنیم

آژانس پیوند ساز مناسب برای شما آژانس سازمانی است که نیازهای شما را بفهمد و اینکه بک لینک چگونه می تواند روی استراتژی تجارت و سئو شما تأثیر بگذارد

در حال حاضر ، من اعتماد دارم که شما این را می دانید.

ابتدا از هر آژانسي كه با فشردن يك دكمه قول بازگشت بلاك به شما مي دهد خودداري كنيد. در بیشتر مواقع ، نینجاهای SEO کلاه سیاه با PBN اسپم (شبکه های وبلاگ خصوصی) وجود دارد.

و چه چیزی می تواند از این نوع بدست آورد؟

پیوندهای هرزنامه!

این تاکتیک های نادرست ممکن است سریع پیروز شوند – در گذشته نیز به دست آورده بودند ، اما کمی وقت بگذارید و Google شما را جریمه می کند و رتبه بندی شما را کاهش می دهد.

بهتر است شرکت های معتبر ، مورد اعتماد و باتجربه لینک سازی را انتخاب کنید که گوشه گوشه نشینی نکنند و چهره و مارک های خود را رنگ نکنند.

در زیر بهترین شرکت های لینک سازی هستند که بسیار توصیه می شوند.

5 آژانس برتر ساخت لینک

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای بازاریابی محتوای قابل پیوند

من با استفاده از استراتژی محتوای قابل پیوند خود میلیون ها لینک برای وبلاگ شخصی خود ایجاد کرده ام:

این بیش از 3 میلیون بک لینک است که ماهانه بیش از 3.4 میلیون بازدید ارگانیک ایجاد می کند.

توسط کار با نیل پاتل دیجیتال، شما به همان کتاب درسی برای سایت خود دسترسی پیدا می کنید. با ما تماس بگیرید و تیم من با شما تماس خواهد گرفت.

2. FATJOE – بهترین حالت برای تبلیغات بلاگر

FATJOE یک سرویس ارتباطی قابل اعتماد برای وبلاگ نویسان است که حتی سایر آژانس ها برای بک لینک به آن مراجعه می کنند:

سرویس ارتباطی وبلاگ نویسان FATJOE که توسط یک متخصص باتجربه SEO ، جو تیلور تاسیس شده است ، برای بیش از 5000 مشتری در سراسر جهان لینک ایجاد کرده است.

اگر از قبل محتوای شگفت انگیزی دارید و فقط به عضلات اضافی ناشی از استراتژی اطلاع رسانی احتیاج دارید ، این گزینه عالی است.

3. Page One Power – بهترین حالت برای قرار دادن پیوندهای استراتژیک

صفحه یک قدرت به عنوان آژانس پیوندساز قابل اعتماد برای بدست آوردن جایگاه پیوند استراتژیک در وب سایت های دامنه بالاتر (DA60 +) شهرت یافته است.

آنها این کار را از طریق ترکیبی از دارایی های قابل پیوند و استراتژی سطح بالای تبلیغات انجام می دهند.

ده سال تجربه این آژانس خود گویای این امر است. آنها هر ساله حدود 15000 بک لینک استراتژیک ایجاد می کنند و 982 شریک فعال دارند:

4. HOTH – بهترین گزینه برای ارسال مهمان

اگر به تنهایی نیاز به ایجاد بک لینک دارید ، پست مهمان در سایت های افراد دیگر راهی است که باید دنبال کنید.

اما اگر وقت این کار را نداشتید چه می کنید؟

HOTH می تواند کمک کند:

ارسال میهمان HOTH یک سرویس سازگار است که می توانید به آن مراجعه کرده و از سایتهایی با اختیارات دامنه بین DA10 و DA50 پیوند دریافت کنید.

5. RhinoRank – بهترین مورد برای ایجاد پیوندهای مدیریتی

RhinoRank برای دریافت پیوند از وب سایتهایی که از شرکت یا محصول شما در محتوای منتشر شده در سایتهایشان بدون پیوند به شما نام برده اند ، بسیار عالی است.

نام این استراتژی اکتساب پیوند ، ایجاد پیوند لینک است.

RhinoRank تمام کارهای سخت را انجام خواهد داد ، با چندین نام وب برند با ذکر نام تجاری مرتبط تماس خواهد گرفت و بک لینک برای سایت شما امن است.

نتیجه گیری: به فراتر از بک لینک نگاه کنید

بله ، سایت ها برای رتبه بندی در Google نیاز به پیوند دارند. مخصوصاً برای شرایط رقابتی.

شما می توانید سعی کنید بی رحمانه از این طریق خود را مجبور کنید و با یک آژانس لینک سازی کار کنید.

یا می توانید کل استراتژی بازاریابی را ایجاد کنید که اقتدار دامنه ، نام تجاری شما را ایجاد می کند ، یک تعداد پیشتاز برای شما به ارمغان می آورد و با گذشت زمان به طور طبیعی پیوند ایجاد می کند.

اینگونه ترجیح می دهم این کار را انجام دهم.

به جای اینکه فقط به دنبال آژانس پیوند ساز باشید ، یک آژانس بازاریابی آنلاین سطح بالا را در نظر بگیرید که می تواند کل برنامه را برای شما پیاده سازی کند.

این همان کاری است که ما انجام می دهیم نیل پاتل دیجیتال.