آموزش سئو

چگونه آژانس رسانه های اجتماعی مناسب را انتخاب کنیم

اکتبر 6, 2020

انکار قدرت رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال بازاریابی و تبلیغات دشوار است.

42٪ از کل کاربران اینترنت از شبکه های اجتماعی برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد مارک ها استفاده کنید. بعلاوه ، 27٪ از کاربران انگلیس و ایالات متحده می گویند که امسال مارک های جدید را از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی کشف کرده اند. (این مکان با تبلیغات تلویزیونی در رتبه اول کشف برند قرار گرفت).

با این پتانسیل بسیار ، شما باید بدانید که آن را به درستی انجام می دهید. اگر بخواهید بخواهید با یک آژانس رسانه های اجتماعی کار کنید:

  • بودجه دارید اما مطمئن نیستید که چگونه بیشترین استفاده را از آن کنید
  • در حال تلاش برای افزایش عملکرد هستند
  • نمی دانید چگونه نتایج تلاشهای خود در شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنید

وقتی دانستید که دوست دارید با یک آژانس رسانه های اجتماعی کار کنید ، مرحله بعدی ، البته ، فهمیدن نحوه انتخاب درست است. بنابراین ، در اینجا چند نکته مفید مفید برای شما آورده شده است:

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

اولین چیزی که شما باید ثابت کنید این است که امیدوارید از طریق شبکه های اجتماعی به آن برسید. اهداف شما استراتژی رسانه های اجتماعی شما و چگونگی اندازه گیری موفقیت را آگاه می کنند ، که فقط می تواند به سود تجارت شما باشد …

تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که استراتژی محتوای مشخصی دارند به این هدف دست می یابند 27.1٪ نرخ برنده بالاتر و 18.1٪ نرخ دستیابی به سهمیه بالاتر.

داشتن اهداف همچنین به شما در تخصیص بودجه و منابع کمک می کند. هنگامی که می دانید مهمترین مورد برای تجارت شما چیست ، می توانید عاقلانه تفویض اختیار کنید و پول بیشتری به دست آورید.

در اینجا برخی از اهداف اساسی رسانه های اجتماعی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای آنها تلاش کنید:

1. آگاهی از برند را افزایش دهید

هدف شما دستیابی به دسته ای از افراد جدید در شبکه های اجتماعی است. شما می خواهید حضور آنلاین خود را افزایش داده و باعث شوید افراد در مورد مارک یا محتوای شما صحبت کنند. بنابراین ، ممکن است در بالا بردن موارد زیر ، ذکرها و تعداد اشتراک خود کار کنید.

2. تولید سرب

شما می خواهید از رسانه های اجتماعی برای کاشت بذر مورد علاقه و تشویق مشتریان بالقوه برای ورود به قیف فروش خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید با ارسال بهترین محتوای دروازه دار خود به عنوان تبلیغ ، مشترکان ایمیل را از رسانه های اجتماعی جمع آوری کنید.

3. افزایش فروش

شما قصد دارید از رسانه های اجتماعی به گونه ای استفاده کنید که مستقیماً بر درآمد تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، ممکن است از بینش مخاطب برای تبلیغ محصولات مرتبط با افراد مناسب استفاده کنید.

4- نامزدی را افزایش دهید

هدف شما این است که افراد را وادار به تعامل با پست های شما در شبکه های اجتماعی کنید. این وفاداری مشتری را افزایش می دهد و باعث می شود مردم با برند شما انس بیشتری داشته باشند. بنابراین ، شما در مورد پسندیدن ، نظرات و موارد بیشتر کار خواهید کرد.

5. یک انجمن ایجاد کنید

ممکن است بخواهید با ایجاد یک جامعه اختصاصی پیرامون نام تجاری خود ، تعامل را بیش از پیش تقویت کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است بر ایجاد یک گروه فعال در فیس بوک تمرکز کنید یا از هشتگ مارک دار برای تشویق مکالمات منظم در مورد نام تجاری یا محصولات خود استفاده کنید.

6. خدمات عالی مشتری ارائه دهید

اکنون این روش معمول است که افراد برای کمک (یا شکایت) در رسانه های اجتماعی با مارک ها تماس می گیرند. بنابراین ، ممکن است هدف شما این باشد که در بالای آن ارتباطات بمانید تا مشتریان را راضی نگه دارید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی ثبت دامنه در سال 2020

پس از دانستن اهداف خود ، می توانید آنها را با یک آژانس رسانه های اجتماعی در میان بگذارید و نقاط عطفی برای رسیدن به یکدیگر ایجاد کنید.

3 مشخصه ای که یک آژانس رسانه اجتماعی عالی ایجاد می کند

به خاطر داشته باشید که در هنگام انتخاب یک آژانس رسانه های اجتماعی ، چند عنصر اصلی وجود دارد که باید آنها را جستجو کنید:

1. آنها یک سرویس سفارشی را ارائه می دهند

برخی از آژانس ها برای همه مشتریان خود از همان استراتژی های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. این به سادگی کار نمی کند.

هر مشتری مخاطبان منحصر به فرد و اهداف تجاری خود را دارد. بنابراین ، استراتژی رسانه های اجتماعی نمی تواند یک چیز واحد باشد. شما باید آژانسی را پیدا کنید که یک تجربه شخصی را ارائه دهد که متناسب با نیازها و اهداف شما باشد.

2-سطح بالایی از تخصص را دارند

فقط در ایالات متحده هزاران آژانس دیجیتال وجود دارد. بسیاری از آنها طیف گسترده ای از خدمات مشابه را ارائه می دهند. پس تعجبی ندارد که وقتی همه آنها یک چیز را ارائه می دهند انتخاب بین آنها دشوار است.

بنابراین ، عامل افتراق باید سطح تصفیه شده ای از تخصص باشد. در نیل پاتل دیجیتال، به عنوان مثال ، ما می دانیم که چه کارهایی را به خوبی انجام می دهیم و می دانیم چه کاری انجام می شود. به همین دلیل ما تخصص خود را به کمال رسانده ایم: ایجاد کمپین های اجتماعی تأثیرپذیر با هزینه.

3. آنها برای به دست آوردن نتایج اثبات شده اند

یک آژانس عالی رسانه های اجتماعی می تواند ثابت کند که آنها کمپین هایی با عملکرد بالا ایجاد می کنند. از این رو ، شما باید به دنبال مطالعات موردی ، توصیفات و بررسی هایی باشید که نشان می دهد آژانس قادر است.

در مجموع ، شما باید به دنبال آژانسی بروید که دارای اعتبار ، تخصص و خدماتی متناسب با نیازهای شما باشد.

نحوه کار با آژانس رسانه های اجتماعی

کار با یک آژانس رسانه های اجتماعی یک خیابان دو طرفه است. در اینجا کارهایی است که باید انجام دهید تا از همکاری خود بیشترین بهره را ببرید:

1. در مورد اهداف و انتظارات خود شفاف و واقع بین باشید

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، آژانس رسانه های اجتماعی که با آن کار می کنید مطمئناً می تواند در تعیین هدف به شما کمک کند.

با این حال ، اگر اهداف و انتظاراتی در ذهن دارید ، باید آنها را به روشنی برقرار کنید. زیرا در غیر این صورت ، آنها نمی توانند همه انتظارات شما را برآورده کنند … مگر اینکه کسی با قدرت روانی استاد X در آژانس خود کار کند.

ساده ترین راه برای اطمینان از روشن و واقع بینانه بودن اهداف ، داشتن آن است اهداف هوشمندانه. آنها باید خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و دارای زمان خاص باشند.

2. اطلاعات مناسب را به اشتراک بگذارید

اگر اسناد ، راهنماها ، برنامه ها و گزارش های مربوطه را با آنها به اشتراک بگذارید ، یک آژانس رسانه های اجتماعی می تواند از طرف شما به موفقیت بیشتری دست یابد.

به عنوان مثال ، شما ممکن است یک استراتژی محتوای مستند در چندین کانال داشته باشید ، از جمله وبلاگ خود ، خبرنامه ایمیل و غیره. آژانس رسانه های اجتماعی باید کارهایی را که انجام می دهند با استراتژی اصلی شما هماهنگ کند.

یا ، شاید ، شما یک راهنمای دقیق سبک تجاری دارید. راهنما را به اشتراک بگذارید و آژانس قادر به انتخاب لحن و عناصر طراحی مناسب برای هر نوع خلاقیتی است که تولید می کند.

هدف از به اشتراک گذاشتن اطلاعات صحیح این است که مطمئن شوید آژانس در اسرع وقت در همان صفحه همان صفحه قرار می گیرد.

مقاله مرتبط  7 بهترین افزونه نظرسنجی وردپرس برای وبلاگ شما (2020)

3. به خوبی ارتباط برقرار کنید

نه تنها مهم است که شما اهداف و اطلاعات صحیح خود را در ابتدای رابطه کاری خود بیان کنید ، بلکه همچنین باید ارتباطات خود را در طول کمپین ها یا پروژه ها ادامه دهید.

اگر بتوانید به طور موثر و کارآمد ارتباط برقرار کنید ، تمام تبلیغات و محتوای رسانه های اجتماعی شما به موقع خاموش می شوند و نیازهای شما را برآورده می کنند. این بدان معناست که شما باید در پایان کار نیز کارهای لازم را انجام دهید ، به عنوان مثال ، اطلاعات جدید شرکت را که می خواهید از قبل ارسال کنید یا محتوای برنامه ریزی شده را تأیید کنید.

مهمتر از همه ، ارتباطات کل کل فرآیند است. یک آژانس رسانه های اجتماعی می خواهد به شما کمک کند تا به نتایج دلخواه خود برسید ، اما شما باید آنها را برای انجام این کار توانمند کنید.

چگونه آژانس رسانه اجتماعی مناسب خود را پیدا کنیم

قبل از تصمیم گیری ، درباره آژانس های رسانه های اجتماعی تحقیق و مقایسه کنید. به غیر از وب سایت یک شرکت ، تعدادی مکان وجود دارد که می توانید اطلاعات مربوطه را پیدا کنید.

از سایت ها نظیر بررسی های معتبر جستجو کنید کلاچ، G2 و مشتریان ویژه. همچنین با جستجوی Google نام آژانس در سراسر وب جلب می شود.

با نگاه کردن به آنها می توانید به یک آژانس شیرجه بزنید LinkedIn. برنج ترین شرکت را بررسی کنید و ببینید آیا توسط مشتریان و همتایان تأیید یا توصیه شده است.

تحقیق در مورد این منابع فقط به این معنا نیست که تعداد زیادی از ستاره ها را یک شرکت بنامد. همچنین درمورد اینکه مشتری ها با چه اندازه کار می کنند ، در چه پروژه هایی کار می کنند و متوسط ​​بودجه مشتریانشان ایده خواهید گرفت. این به شما کمک می کند بفهمید آیا به طور کلی مناسب هستید یا نه.

به همین ترتیب ، باید بدانید آژانس در خدمات رسانه های اجتماعی مورد نظر شما تخصص دارد یا خیر. برای این کار ، ممکن است لازم باشد مقدماتی انجام دهید. اهدافی را که می خواهید بدست آورید در نظر بگیرید و اینکه چه روشها یا تاکتیکهایی به شما در دستیابی به آنها کمک می کند.

برای کمک به شما در تحقیقات خود ، لیست کوتاهی از برترین آژانس های رسانه های اجتماعی را برای تخصص های مختلف گردآوری کرده ام:

8 آژانس برتر رسانه های اجتماعی

شماره 1 نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تیم متخصص در نیل پاتل دیجیتال با استفاده از تحقیقات دقیق مشتری و تجزیه و تحلیل داده ها ، برنده مبارزات تبلیغاتی رسانه های اجتماعی می شود.

به لطف مجموعه مهارت ها و تجربه گسترده ما ، ما توانسته ایم با برخی از مارک های بزرگ مانند eBay ، Google و Intuit کار کنیم.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا از طریق هدف گیری موثر مخاطب ، پیام رسانی قدرتمند و خلاقیت استثنایی اهداف تجاری خود را دریابید.

# 2 Viral Nation – بهترین برای بازاریابی مبتنی بر تأثیرگذار

ملت ویروسی برای فعالیتهای بازاریابی تأثیرگذار در کلاس بهترین است. آنها با طیف وسیعی از تأثیرگذارها ، از تأثیرگذارهای نانو تا تأثیرگذاران کلان و افراد مشهور کار می کنند.

طبق نام آنها ، آژانس قصد دارد کمپین های ویروسی ایجاد کند که بازده بالایی از سرمایه شما به همراه داشته باشد. علاوه بر این ، Viral Nation می تواند به شما کمک کند تا در کانال های اجتماعی تاسیس شده و در حال ظهور مانند TikTok و Twitch رشد کنید.

شماره 3 Pan Up Productions – بهترین فیلم

حرکت کردن کمپین های ویدیویی اجتماعی منحصر به فرد و خلاقانه ای را برای تعدادی از مارک های معروف مانند Netflix و Apple ایجاد کرده است. به عنوان مثال ، آنها اخیراً بر اساس نمایش Netflix آکادمی چتر در یک عروسی پاپ آپ در NYC مشترکاً تولید کردند.

مقاله مرتبط  بهترین شرکت های پردازش کارت اعتباری سال 2020

توجه داشته باشید که آنها در تعدادی از فضاها مانند تجارت الکترونیکی با افراد تازه وارد نیز کار می کنند.

# 4 استودیوی جوزف – بهترین مورد برای رشد ارگانیک

جوزف استودیو بر تبلیغات غیرپرداختی شبکه های اجتماعی برای مشتریان B2B و B2C متمرکز است ، که شامل فعالیت هایی مانند مشارکت مشتری و ایجاد جامعه است.

آژانس از شهرت بالایی در اینترنت برخوردار است و توانایی خود را در ایجاد تأثیرات بیشتر ، تعامل و اقدامات رسانه های اجتماعی به صورت ارگانیک ثابت کرده است.

شماره 5 رسانه های اجتماعی 55 – بهترین برای بازاریابی خاص صنعت

چه جالب است شبکه های اجتماعی 55 این است که آنها در تعدادی از بازارهای خاص مانند عروس ، سیاسی و املاک و مستغلات تخصص دارند. به همین ترتیب ، آنها قادر به استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های خاص طاقچه هستند.

آنها همچنین طیف وسیعی از خدمات عمومی مانند بازاریابی تأثیرگذار و مدیریت رسانه های اجتماعی را برای SMB ها ارائه می دهند.

شماره 6 مجسمه سازی – بهترین برای SaaS و B2B

مجسمه سازی با شرکت های B2B و SaaS همکاری می کند که امیدوارند از طریق رسانه های اجتماعی منجر به جذب مشتری و مشتری شوند. این آژانس مطالعات موردی زیادی دارد که کمپین های رسانه های اجتماعی با عملکرد بالا را به نمایش می گذارد.

همچنین لازم به ذکر است که Sculpt فقط با مارک های B2B کار نمی کند ، آنها همچنین فعالیت های اجتماعی را برای خیریه ها و سازمان های غیرانتفاعی انجام می دهند.

# 7 از نظر اجتماعی – بهترین گزینه برای مدیریت اعتبار

به طور اجتماعی متخصص در مدیریت جامعه و شهرت است. به همین ترتیب ، فعالیت ها شامل پشتیبانی و تعامل مشتری ، همراه با تجزیه و تحلیل و نظارت بر نام تجاری است.

آنها با مارک های مختلف و در سطح بین المللی کار می کنند ، زیرا خدمات رسانه های اجتماعی چند زبانه را نیز ارائه می دهند.

برخی از مشتریان برجسته شامل جمعه و تویوتا و TGI جمعه هستند.

شماره 8 Brafton – بهترین گزینه برای موارد اضافی سفارشی

چه چیزی باعث می شود برفتون برجسته بودن افزونه های منحصر به فردی است که آنها در کنار بسته های رسانه های اجتماعی خود ارائه می دهند. به عنوان مثال ، می توانید برای رویدادها یا پوشش خبری ، وبلاگ نویسی زنده یا توییتینگ زنده اضافه کنید.

با وجود اینکه یک آژانس بزرگ است ، مشتریان کیفیت کار و مهارت های ارتباطی خود را ستوده اند.

همانطور که می بینید ، این آژانس ها تخصص های مختلفی دارند و تمایل دارند روی انواع مختلف پروژه ها کار کنند. بنابراین ، واقعاً پرداختن به درک آنچه می خواهید از راه رسیدن به آن به دست بیاورید ، جواب می دهد.

نتیجه

با توجه به اینکه افراد بیشتری از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد مارک ها و خریدها استفاده می کنند ، دیوانه است که از آن به عنوان یک کانال بازاریابی یا تبلیغات استفاده نکنید.

اما ، ممکن است مناطقی وجود داشته باشد که دانش یا منابع شما کم است. بنابراین طبیعی است که فکر می کنید با یک آژانس رسانه های اجتماعی کار کنید.

اولین قدم در انتخاب آژانس شناختن اهداف و نتایج دلخواه شماست. به همین دلیل ، اهداف شما استراتژی هایی را که می خواهید یک آژانس برای شما دنبال کند ، آگاه می کند و به شما کمک می کند متخصصانی را که مناسب شما هستند جستجو کنید.

اهداف تجاری که می خواهید از طریق رسانه های اجتماعی به آنها برسید کدامند؟