آموزش سئو

چگونه آژانس تجارت الکترونیکی مناسب را انتخاب کنیم

سپتامبر 19, 2020

به عنوان یک صنعت ، انتظار می رود تجارت الکترونیکی حداقل 6.3 درصد در سال رشد کند. مطابق با استاتیستا، نفوذ کاربران تا سال 2024 82.2 درصد خواهد بود ، در حالی که در سال 2020 این رقم 77.3 درصد بود. آخرالزمان خرده فروشی و همه گیری جهانی ، رشد تجارت الکترونیکی را افزایش داده اند.

این خبر خوبی برای شرکت های تجارت الکترونیکی است. این یک خبر عالی برای شرکتهای تجارت الکترونیکی با آژانس آماده ارائه مزایای این رشد است.

آنچه شما برای انتخاب آژانس تجارت الکترونیکی مناسب نیاز دارید در اینجا آمده است.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

با تجارت الکترونیکی ، اهداف و نتایج مورد نظر بسیار ساده هستند. برای کسب درآمد باید کالاهایی را بفروشید. روش آژانس شما باید در جهت بازاریابی پاسخ مستقیم باشد. شما به مشتریان پیامی مرتبط ارسال می کنید که برای جلب آنها در انجام کاری طراحی شده است – یادگیری ، اشتراک ، دنبال کردن یا خرید.

در اینجا چند هدف ساده وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع کار با آژانس خود استفاده کنید.

  • میزان بازدید وب سایت واجد شرایط را افزایش دهید
  • افزایش زمان حضور در سایت
  • مشترکان بیشتری را به لیست ایمیل خود اضافه کنید
  • دنبال کنندگان را به حساب های شبکه های اجتماعی خود اضافه کنید
  • افزایش فروش
  • افزایش طغیان ها
  • مقادیر سفارش متوسط ​​را افزایش دهید
  • هزینه ها و هزینه های بازاریابی را کاهش دهید
  • حفظ مشتری را بهبود ببخشید

این اهداف ، صرف نظر از اهدافی که انتخاب می کنید ، باید حول نتایج خاص باشد. نمونه هایی از نتایج عبارتند از:

  • افزایش بازده هزینه تبلیغات 13 درصد
  • افزایش بازدید وب سایت توسط 26 درصد
  • افزایش 30 درصدی فروش سال به سال
  • محصول 2 برابر افزایش می یابد
  • در مدت 18 ماه 125 هزار مشترک بیشتر اضافه کنید

هر یک از این مثالها باید بر تولید یک نتیجه یا نتیجه خاص برای تجارت شما متمرکز باشد. اگر اهداف مشخصی در اختیار آژانس خود قرار دهید ، آنها باید بتوانند برنامه ای برای دستیابی به این اهداف در اختیار شما قرار دهند.

4 ویژگی که یک آژانس تجارت الکترونیک عالی را ایجاد می کند

گرچه انتخاب آژانس تجارت الکترونیکی مناسب علم موشکی نیست ، اما به اطلاعات مناسب و کمی نظم نیاز دارد. اگر می دانید به دنبال چه چیزی هستید ، غربال کردن برای آن راحت تر است.

1. تجربه و دانش کسب و کار خود را

صنعت شما مردم نگاری خاص خود را دارد – فرهنگ خاص خود ، اصطلاحات اصیل خاص و مشکلات خاص. آژانس شما باید تجربه صنعت مورد نیاز برای همکاری موفق با مشتریان ، تجارت و صنعت خود را داشته باشد.

اگر خطوط تولید شما گسترده باشد یا محصولات زیادی ارائه دهید ، ممکن است بتوانید با مجموعه مهارت های گسترده یا تعمیم یافته با آژانس ها کار کنید. اگر متخصص هستید یا صنعت شما بسیار فنی است ، واقعاً مهم است که آژانسی با متخصصان موضوع انتخاب کنید که تجارت شما را به خوبی درک کنند.

اگر آژانس شما این دانش فنی را داشته باشد ، آنچه را که برای ارتقا business موثر تجارت شما نیاز دارند ، در اختیار خواهد داشت. آنها خواهند دانست که کدام تصاویر بهترین عملکرد را دارند. نویسندگان آنها لحن و صدایی را که باید در محتوای شما استفاده کنند درک خواهند کرد. آنها ایده خوبی درباره تبلیغاتی خواهند داشت كه مشتریان شما به آنها پاسخ خواهند داد.

2. آنها مشتریان را در درجه اول قرار می دهند

آژانس شما باید با مشتریان شما به عنوان اولویت رفتار کند. منظور آنها بدیهی است که آنها برای شناختن مشتریان شما و همچنین شما کار می کنند. این فقط درک چیزهایی نیست که مشتریان شما می خواهند و نیاز دارند. این درکی از نحوه کار با مشتریان است.

مقاله مرتبط  مربیگری SEO بهترین راه برای یادگیری چگونگی بهینه سازی وب سایت شما است

این مهم است زیرا آژانس شما در صورت مشاهده چیزی که می تواند روی مشتریان تأثیر منفی بگذارد ، باید بتواند نه بگوید.

این ضروری است زیرا به این معنی است که شما می توانید به آژانس خود اعتماد کنید تا همیشه بهترین کار را برای مشتریان و تجارت شما انجام دهد. این همچنین بدان معنی است که نمایندگی شما بر مدیریت خوب بودجه شما متمرکز خواهد بود ، بنابراین آنها می توانند برای شما نتیجه بگیرند.

به عنوان مثال ، اگر آژانس کاری شما از هزینه های ناگهانی شما آگاه باشد و حاشیه شما را درک کند ، از ایجاد تبلیغات با پیشنهاداتی که ضرر مالی ایجاد می کند ، اجتناب می کنند. اگر حاشیه شما محدود است ، آنها باید از تخفیف مشتری اجتناب کنند ، و تمرکز بر انگیزه های عقب انداختن (به عنوان مثال ، ضمانت قیمت پایین ، پاداش و ضمانت) برای جذب مشتری بیشتر را انتخاب کنند.

3. آنها درآمد و بازده را در اولویت قرار می دهند

هر کاری نمایندگی شما انجام می دهد باید منجر به درآمد شود. کار آنها باید به طور مداوم برای تجارت شما منجر به فروش ، فروش و درآمد شود. آژانس شما باید به شما کمک کند تا روش هایی برای کاهش هزینه ها پیدا کنید ، به ویژه در مناطق با هزینه بالا مانند حمل و نقل یا بازپرداخت.

آنها باید بتوانند روشی را به شما نشان دهند که می توانند برای افزایش بازده سرمایه گذاری در بازاریابی و کاهش هزینه های تبلیغات دنبال کنند. به نظر می رسد این یک توصیه کاملا واضح است ، اما شما از تعداد آژانس هایی که این موضوع را نادیده می گیرند متعجب خواهید شد. برخی از آژانس ها ترجیح می دهند درمورد مواردی مانند درآمد و بازده مبهم باشند ، بنابراین جمع آوری هزینه ماهانه آنها آسان است.

4- روی معیارهای درست و KPI تمرکز کنید

معیارهای تجارت الکترونیکی زیادی وجود دارد که می توانید آنها را ردیابی کنید ، آژانس شما باید بتواند معیارهای اصلی لازم برای رشد تجارت الکترونیک خود را شناسایی کند. اگر تصمیم گرفتید که به داده های بیشتری نیاز دارید ، همیشه می توانید معیارهای بیشتری را بر اساس نیاز اضافه کنید.

معیارهای اصلی آژانس شما باید بر روی آنها تمرکز کند:

  • نرخ بازدید وب سایت: شما می خواهید منابع ترافیکی را که باعث درآمد شما می شوند ، منابعی که برای شما هزینه زیادی دارند و منابعی را که منجر به افزایش نرخ تبدیل به مرور زمان می شوند ، شناسایی کنید. اگر ترافیکی که دریافت می کنید از طرف مشتریان واجد شرایط علاقه ایجاد می کند ، منبع شما خوب است. اگر آژانس شما همچنان از رویه های CRO استفاده می کند ، باید بتوانید با گذشت زمان میزان بازدید خود را با هزینه کمتری افزایش دهید.
  • شرکت در ایمیل: بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم یکی از کانالهای بازاریابی با ارزش است که می توانید با تولید ROI از آن استفاده کنید 42 دلار برای هر 1 دلار هزینه شده. ایجاد یک لیست ایمیل به این معنی است که شما رسانه های پولی یا کسب شده را به رسانه متعلق تبدیل می کنید. نمایندگی شما باید بر ایجاد ایمیل به عنوان یک کانال بازاریابی متمرکز باشد و از آن برای تثبیت گردش پول و درآمد شما استفاده کند.
  • نرخ تبدیل فروش: نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی به طور متوسط ​​است 2 تا 4.9 درصد در ایالات متحده. آژانس شما ، با آزمایش مداوم ، باید بتواند نرخ تبدیل شما را سال به سال افزایش دهد. آژانس شما همچنین باید نرخ تبدیل خرد و کلان را ردیابی کند.
  • مقادیر متوسط ​​سفارش: این مبلغ دلاری که مشتریان شما هر بار سفارش در وب سایت شما قرار می گیرد را ردیابی می کند. آژانس شما باید بتواند گام های مشخصی را در اختیار شما قرار دهد که می توانید برای افزایش مقادیر متوسط ​​سفارش خود (و مقادیر طول عمر مشتری) در طول زمان انجام دهید. آنها باید به شما کمک کنند فرصت های فروختن ، فروش پایین و فروش متقابل را ایجاد کنید. تو باید همیشه لیستی از تاکتیک هایی را که می توانید برای افزایش مقادیر متوسط ​​سفارش خود استفاده کنید ، داشته باشید.
  • نرخ بازگشت: بازده هزینه شرکتهای تجارت الکترونیکی بیش از 550 میلیارد دلار. در حالی که نرخ بازده آجر و ملات به طور متوسط ​​حدود 8 تا 10 درصد است ، نرخ بازگشت تجارت الکترونیکی بیش از دو برابر و 20 درصد یا بیشتر است. آژانس شما باید بتواند در کاهش نرخ بازده به شما کمک کند. انجام این کار دشوار است زیرا 41 درصد مشتریان محصولات با این محصول را خریداری می کنند قصد بازگشت بعضی یا همه موارد آنها
  • نرخ چرخش تجارت الکترونیکی: Churn فرسایش مشتری را اندازه گیری می کند. این یک مشکل برای تجارت الکترونیکی است. اگر مشتری شما هرگز انصراف نمی دهد ، چگونه نرخ چرخش را اندازه گیری می کنید؟ آژانس شما باید بتواند از معیارهایی مانند نرخ خرید مکرر یا زمان بین سفارشات برای محاسبه نرخ چرخش شما و برنامه ای برای کاهش چرخش در آینده در اختیار شما قرار دهد.
مقاله مرتبط  بهترین شرکت های پردازش کارت اعتباری سال 2020

آژانس تجارت الکترونیکی که انتخاب می کنید باید بتواند پاسخ های شفافی در مورد هر یک از این موارد به شما ارائه دهد. باید روشن باشد که آنها این ویژگی ها و توانایی تولید نتایج لازم را دارند.

نحوه کار با آژانس تجارت الکترونیک

آژانس تجارت الکترونیکی شما باید اطلاعات لازم را برای ارزیابی توانایی های آنها در اختیار شما قرار دهد. شما می خواهید این اطلاعات را از قبل بخواهید.

  1. سابقه اثبات شده: آژانس شما باید بتواند نمونه ها ، منابع ، مطالعات موردی و بررسی ها را برای اثبات عملکرد آنها به شما ارائه دهد. اگر نمایندگی خود را از طریق SEO پیدا کرده اید ، نشانگر خوبی است که آنها SEO را درک می کنند و قادر به تولید نتایج برای تجارت شما هستند.
  2. تخصص روشن: نمایندگی شما باید بتواند نمونه ها ، مطالعات موردی و سوابق اثبات شده ای را در اختیار شما قرار دهد که نشان می دهد آنها دانش و تجربه لازم برای فروش خوب محصولات شما را دارند.
  3. نقاط عطف پاک کننده پیشرفت را پاک کنید: باید یک جدول زمانی مشخص به شما داده شود ، که به شما نشان می دهد چگونه به کمپین خود نزدیک شوید ، چه مدت طول می کشد تا همه کارها انجام شود ، و چه زمانی آنها انتظار دارند که شما نتایج را مشاهده کنید.
  4. لیستی از اعتبارنامه های آنها: در صورت داشتن گواهی ، از آژانس خود لیستی از گواهینامه ها یا گواهینامه هایی را که با تخصص ارتباط برقرار می کنند ، بخواهید. این تجربه و دانش آنها را در چندین زمینه تأیید می کند. به عنوان مثال ، اگر آنها یک شریک برتر Google هستند ، می دانید که آنها مقدار مشخصی مشتری ، درآمد و ثبات مالی دارند.
  5. افراد و روش های آژانس: آژانس شما باید به شما نشان دهد که چگونه برای نزدیک شدن به کمپین یا پروژه شما برنامه ریزی می کنند. از آنها بخواهید روند کار خود را مشخص کنند ، نشان دهند که چگونه بودجه شما را مدیریت می کنند و چگونه افراد خود را مدیریت کنند. باید بدانید چه کسانی به حساب شما و سوابق آنها اختصاص داده شده اند.
  6. دستورالعمل های ارتباطی: چه موقع و چگونه تیم آنها با شما ارتباط برقرار می کند. چه کسی نقطه تماس شما خواهد بود؟ آیا شما آزاد هستید که هر زمان به کمک نیاز داشتید با مرکز تماس خود تماس بگیرید یا زمان مشخصی در دسترس است؟ آیا پشتیبانی نیز شامل می شود (باید باشد).
مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار حسابداری سال 2020

آژانس شما باید مشخصات دقیق هر یک از این موارد را به شما ارائه دهد. اگر س questionsال یا نگرانی بیشتری دارید ، می خواهید آنها را با آژانس خود مطرح کنید.

6 آژانس برتر تجارت الکترونیک

در اینجا لیستی از بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در صنعت امروز وجود دارد.

1. NP Digital – بهترین حالت برای به حداکثر رساندن ROI

NP Digital شرکت بازاریابی تجارت الکترونیکی من است. چیزی که آژانس من را از سایر آژانس ها متمایز می کند ، تمرکز بر پاسخ مستقیم ماست. هر پیشرفتی که انجام می دهیم باید به نوعی منجر به درآمد شود. اگر ما در حال بهینه سازی تصاویر ، بازنویسی کپی یا طراحی مجدد گرافیک هستیم ، این کار باید برای مشتری درآمد کسب کند یا نتیجه را به روشی معنی دار تولید کند.

2. Upgrow – بهترین حالت برای برنامه ریزی استراتژیک

Upgrow یک آژانس بازاریابی تجارت الکترونیکی است که پوشش و بهینه سازی کامل A-Z را فراهم می کند. آنها می توانند تجارت الکترونیکی شما را طراحی ، ایجاد ، بهینه سازی و ارتقا دهند. آنها به عنوان یک آژانس ، متخصصان عمومی هستند. آنها بدون در نظر گرفتن صنعت ، چه با مداد 1 دلاری و چه با مشاوره 5 رقمی ، با مشتریان تجارت الکترونیکی کار می کنند.

3. ورودی – بهترین برای متخصص تجارت الکترونیک

اکثر آژانس ها از A-to-Z در چندین زمینه پشتیبانی می کنند – طراحی ، بهینه سازی و ارتقا. جریان در جهت مخالف است و منحصراً در سمت بازاریابی و تبلیغات متمرکز است. آنها خدمات SEO ، PPC ، اجتماعی با حقوق و خدمات CRO را ارائه می دهند.

در اینجا یک نکته باعث تفاوت Inflow می شود این واقعیت است که آنها مدیر حساب ندارند. مشتریان مستقیماً با پیشکسوتان صنعت کار می کنند. اگر در مورد کمپین شما س aboutال یا نگرانی است ، می توانید جزئیات را مستقیماً با افرادی که در حساب شما کار می کنند در میان بگذارید.

4. تک دانه – بهترین برای یک برنامه بازاریابی سفارشی

تک دانه بر رشد سریع تمرکز دارد. هر مشتری یک کمپین بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد دریافت می کند. Single Grain استراتژی های سفارشی را به صورت مورد به مورد ایجاد می کند. این مهم است زیرا بسیاری از شرکت های بازاریابی تجارت الکترونیکی از روش های برش کوکی برای بازاریابی تجارت الکترونیکی استفاده می کنند.

5. 1Digital – بهترین مورد برای سفارشی سازی در Bigcommerce

1Digital با چندین سیستم عامل تجارت الکترونیکی از جمله Shopify ، Magento ، Volusion و Woo Commerce کار می کند. آنها به دلیل کار با BigCommerce و Shopify شناخته شده اند. مانند سایر آژانس ها ، 1Digital یک آژانس کامل خدمات است که خدمات A تا Z را ارائه می دهد.

6. Avex – بهترین گزینه برای Shopify Plus

Avex یک آژانس تجارت الکترونیکی خلاق بوتیک است که بر مارک های زیبایی ، لوکس ، سبک زندگی و صنایع مد تمرکز دارد. آنها در درجه اول بر بهینه سازی برای پلتفرم Shopify تمرکز دارند. آنها جنبه خلاق و طراحی بازاریابی را اولویت بندی می كنند ، كه منطقی بر اساس صنایعی است كه خدمت می كنند.

نتیجه

صنعت و تجارت الکترونیک همچنان ادامه خواهد یافت که افراد بیشتری دلارهای آفلاین خود را به صورت آنلاین جابجا می کنند. این یک فرصت بزرگ برای خرده فروشان تجارت الکترونیکی است. همچنین این امر برای مشاغلی که آمادگی لازم برای رقابت بعدی را ندارند ، یک چالش خواهد بود.

نمایندگی مناسبی را انتخاب کنید و از پشتیبانی مورد نیاز برای جلوتر از رقبای خود برخوردار خواهید شد. از این راهنما برای یافتن جوانب مثبت و منفی لازم برای بررسی آژانس تجارت الکترونیکی مناسب استفاده کنید.