آموزش سئو

چگونه آژانس تبلیغات فیس بوک را به درستی انتخاب کنیم

سپتامبر 30, 2020

به زودی فیس بوک به جایی نمی رود.

با بیش از 2.6 میلیارد کاربر در سراسر جهان – یا تقریباً 5/28 درصد از کل جمعیت جهان – این سکوی موفقیت بی سابقه ای داشته است.

این نیز به ترجمه می شود چندین مزیت دیگر که ممکن است با آن آشنا نباشید:

  • تقریباً 1.65 میلیارد کاربر تبلیغات فیس بوک را مشاهده می کنند که از این تعداد 1.21 میلیارد نفر مربوط به سنین 13 تا 34 سال هستند.
  • یک کاربر متوسط ​​فیس بوک ماهانه بر روی 12 تبلیغ کلیک می کند.
  • کاربران فیس بوک روزانه حدود 100 میلیون ساعت فیلم تماشا می کنند.

به علاوه ، تقریبا 70 میلیون مشاغل یک صفحه فیس بوک داشته باشید ، که اهمیت آن را در دنیای امروز بسیار روشن می کند.

به اختصار، فیس بوک هنوز هم نیرویی است که باید حساب شود – حداقل در مورد تبلیغات.

با چنین آمار عالی ، تبدیل بازدید کننده به مشتری باید آسان باشد ، درست است؟

اشتباه.

می بینید که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که چرا تبلیغات فیس بوک شما تبدیل نمی شود.

یکی از دلایل برجسته تر ، عدم وجود راهنمایی های متخصص است – چیزی که استخدام بهترین آژانس تبلیغاتی فیس بوک می تواند به شما کمک کند.

این ما را به س nextال بعدی می رساند: چگونه آژانس فیس بوک مناسب را برای نیازهای خود انتخاب می کنید؟

تیم ما در نیل پاتل دیجیتال این راهنما را برای دستیابی به شما در کل مراحل استخدام ایجاد کرده است که می تواند به شما کمک کند تا منجر به تولید بیشتر و امتیاز بیشتری برای تبدیل شوید.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

این جمله را به یاد دارید که می دانید مقصد شما نیمی از سفر است؟

خوب ، وقتی شما می خواهید یک شرکت تبلیغات فیس بوک را استخدام کنید ، همین منطق صدق می کند.

هر آژانس تبلیغاتی دارای تخصص های مختلف ، همراه با بودجه و اندازه پروژه است. دقیقاً به همین دلیل است که شما باید اهداف تجاری خود و اهدافی را که می خواهید با همکاری با یک آژانس خاص بدست آورید ، بدانید.

به محض دریافت عدسی مناسب برای ارزیابی آژانس های مختلف ، به راحتی می توانید مطابقت کامل خود را تعیین کنید.

در زیر چند نمونه ذکر شده است که در آن شما می توانید با استفاده از یک رویکرد نتیجه نهایی-تحویل پذیر ، کل فرآیند را خراب کنید. به عبارت دیگر ، شما محصولات قابل تحویل خود را می فهمید ، سپس اهداف این محصولات قابل تحویل را تعیین می کنید ، و به دنبال آن نتایج مورد انتظار برای دستیابی به آنها را تعیین می کنید.

مثال شماره 1: دریافت علیرغم بودجه تنگ ، منجر به سود بیشتر می شود

شما می خواهید یک آژانس استخدام کنید تا یک استراتژی تبلیغاتی فیس بوک کارآمد برای شرکت شما ایجاد کند. جذابیت در اینجا این است که شما فقط 500 دلار در ماه برای پس انداز دارید ، اما می خواهید بازده بیشتری داشته باشید.

بنابراین ، در این مورد:

  • قابل تحویل: استفاده از تبلیغات منحصر به فرد و چشم نواز برای دریافت آگهی های با کیفیت بالا.
  • هدف: آژانسی که دارای تخصص و تخصص برای پذیرش مشتریانی است که بودجه محدودی دارند.
  • نتیجه نهایی: تولید بیش از حد آستانه 500 دلار برای تولید سرنخ های بیشتر.

مثال شماره 2: گسترش دسترسی از طریق فیلم های جذاب بصری

شما می خواهید تبلیغات ویدئویی جذاب ایجاد کنید که بتوانید در فیس بوک از آنها استفاده کنید. مسئله اینجاست که شما نمی دانید از کجا شروع کنید.

بنابراین ، در این مورد:

  • قابل تحویل: مجموعه ای از فیلم های تبلیغاتی با مارک تجاری که آگاهی از برند و نرخ کلیک را افزایش می دهد.
  • هدف: آژانس تخصصی در زمینه ساخت فیلم های جذاب که در مورد پیشنهادات جدید شما صحبت می کنند و بیننده را ترغیب می کند روی پیوند کلیک کند.
  • نتیجه نهایی: یک مجموعه کامل از تبلیغات ویدیویی موثر.

اگر هر دو نمونه را مشاهده کنید ، متوجه می شوید که محدودیت ها و الزامات مختلفی وجود دارد.

در حالی که بودجه در حالت اول بسیار سختگیرانه است ، در حالت دوم انعطاف پذیرتر است. به طور مشابه ، در مثال اول هیچ گونه مشخصاتی در رابطه با نوع آگهی وجود ندارد ، اما مورد دوم صریحاً تبلیغات ویدیویی را بیان می کند.

مقاله مرتبط  راهنمای مبتدیان برای هدف قرار دادن زبان ها و مناطق

اساساً ، وقتی بدانید که چه می خواهید ، یافتن نمایندگی مناسب برای مشاغل خود بسیار آسان خواهد شد. بعلاوه ، بهتر است از ناامیدی در استخدام شخصی خودداری کنید ، فقط بدانید که آنها نمی توانند آنچه را که می خواهید به شما بدهند.

روش دیگر برای دامپزشکی آژانس های تبلیغاتی فیس بوک جستجوی ویژگی های خاصی است که مربوط به تجارت باشد و بتواند اهداف و نتایج مورد نظر شما را درک کند.

4 ویژگی که یک شرکت تبلیغاتی عالی در فیس بوک را ایجاد می کند

امروزه انواع آژانس های تبلیغاتی در بازار فعالیت می کنند که همه ادعا می کنند بهترین هستند.

با این اوصاف ، شما باید ویژگی هایی را که یک آژانس تبلیغاتی خوب در فیس بوک تشکیل می دهد ، بدانید تا یکی از این موارد را پیدا کنید راه حل های متناسب با نیاز خود ارائه دهید.

اعضای تیم با تجربه مرتبط

همه ادعا می کنند بهترین هستند ، اما فقط تعداد کمی از افراد این تجربه را دارند که ادعاهای خود را تایید کنند.

شما باید آژانس تبلیغاتی فیس بوک را استخدام کنید مجهز به مغز و عضله است برای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی را با حداقل تلاش و تلاش از جانب خود انجام دهید ، به تیمی نیاز دارید که تجربه و دانش لازم برای انجام این کارها را داشته باشد.

علاوه بر این ، آنها همچنین باید از هدف گذاری مشتری مراقبت کنند ، با مشتریان و چشم اندازهای شما در ارتباط باشند ، همچنین خلاقیت را توصیه کنند و بهترین روش ها را کپی کنند.

با مراجعه به صفحه “درباره” یا صفحه LinkedIn “افراد” می توانید درباره تیم یک شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اگرچه این ممکن است هر پیمانکار یا فریلنسری را که آژانس ممکن است با آن کار کند ، به شما نشان ندهد ، اما هنوز هم مکانی عالی برای شروع کار است. اگر می خواهید وضوح بیشتری داشته باشید ، همیشه می توانید در طول مشاوره س questionsالات بعدی را مطرح کنید.

آرسنال آنها باید شامل آخرین فن آوری ها و بهترین روش ها باشد

آژانس های تبلیغاتی باید با جدیدترین نرم افزار آشنا شوند. به ویژه برای Facebook ، Facebook Pixel ، Facebook Ad Manager و غیره ابزارهای مفیدی هستند که می توانند از طریق بینش عمیق نتایج سریعتر را تضمین کنند.

داشتن تخصص نرم افزار تبلیغات ، همراه با آشنایی با منابع داده شخص ثالث و ابزار آزمایش خلاق ، نیز مفید است. در نهایت ، این به برند شما کمک می کند تا از طریق تبلیغات بهتر محبوبیت بیشتری کسب کند – هم از نظر خلاقیت و هم از نظر تأثیر.

مهارت های ایجاد تبلیغات جذاب که اهداف شما را برآورده می کنند

چرا می خواهید یک شرکت تبلیغات فیس بوک استخدام کنید؟ نتایج.

تنها راهی که می توانید نتیجه بگیرید این است که آژانس ثبت نام کنید که از هنر تولید تبلیغات جذاب و خاص برخوردار باشد.

شرکت باید مهارت هایی داشته باشد که به شما در تحقق اهداف خود کمک کند – خواه به دست آوردن آگهی های با کیفیت بیشتر ، افزایش تعامل ، افزایش بازدید از فروشگاه و یا دریافت کلیک های بیشتر باشد.

ایده در اینجا استخدام یک شرکت تبلیغاتی است که می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند و بهترین راه برای اطمینان از این امر جستجوی نمونه کارهای متنوع است.

به علاوه ، نمونه کارها بهترین راه برای آژانس است بهترین کارهایشان را به نمایش بگذارند. این به شما کمک می کند از نوع کار آنها و نوع مشتری هایی که انتخاب می کنند ایده بگیرید.

از آنجا که این تبلیغات FB است که ما در مورد آن صحبت می کنیم ، به آژانس هایی که Facebook را در لیست مشتریان خود دارند امتیاز Brownie بدهید.

اثبات اجتماعی جامد در قالب توصیفات مشتری

داشتن مدرک اجتماعی ، مانند گواهی نامه ها و بررسی های قبلی مشتری ، می تواند راهی عالی برای کسب بینش در مورد اخلاق کاری آژانس باشد.

با توجه به اینکه 93٪ مشتریان قبل از خرید چیزی از توصیفات و بررسی های مشتری استفاده کنید ، از نظر آژانس نیز می تواند مفید باشد.

مقاله مرتبط  بهترین شرکت های خدمات حقوق و دستمزد سال 2020

در حقیقت ، نمایش اثبات اجتماعی یک روش موثر برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران است. بنابراین اگر هیچ گونه گواهی نامه ای در وب سایت ها پیدا نکردید ، به معنای موارد زیر است:

  • یک ، این شرکت ممکن است مشتریان قبلی نداشته باشد
  • دو ، آنها متخصصانی نیستند که ادعا می کنند هستند

توصیفات خوب بیانگر تجربه مشابهی برای مشتریان آینده است. همچنین ، برای آژانس هایی که مشتری رضایت دارند ، گرفتن گواهی نامه نباید دشوار باشد.

نحوه کار با آژانس تبلیغات فیس بوک

هنگامی که گزینه های خود را محدود می کنید – یا حتی یک انتخاب نهایی را انجام می دهید – باید از آداب و رسوم کار مورد نظر آگاه باشید.

در زیر چند مرحله ذکر شده است که می تواند اطمینان حاصل شود شما از یک مشارکت مثمر ثمر برای رفاه کسب و کار خود لذت خواهید برد.

پر کردن فرم استعلام

هیچ آژانس تبلیغاتی فیس بوک بدون درک نکات درد شما قراردادی برای شما ارسال نمی کند – در صورت انجام این کار ، تا جایی که می توانید بدوید (راه نروید)

آژانس های معتبر می خواهند برای درک اهداف و نیازهای خود ، فرم تحقیق را پر کنید. پس از پر کردن فرم ، تیم برای شنیدن دیدگاه شما با شما تماس می گیرد و سپس به راه های دستیابی به آن می اندیشد.

شما باید در اینجا به درستی ارتباط برقرار کنید ، تا آنجا که ممکن است صریح باشد. به یاد داشته باشید ، آژانس می خواهد برای رسیدن به انتظارات و اهداف خود.

شنیدن بهترین روشها برای نتایج موثر

پس از درک نکات درد ، تیم خارجی باید از مهارت و تجربه خود برای ایجاد یک چارچوب مبارزات استفاده کنند. این البته باید پس از انجام تحقیقات عمیق برای کشف بهترین روشها برای نتایج بهتر انجام شود.

ایده ایجاد این پیش نویس این است که اطمینان حاصل کنید مخاطبان ، طیف های خاص و تجارت شما در یک صفحه قرار دارند. شما باید انتظار داشته باشید چندین جلسه با محوریت ارائه توصیه های استراتژیک برگزار شود.

دریافت محصولات تحویل پذیر

در دنیای تجارت ، همه چیز باید کتبی باشد – حتی قرارداد. از آنجا که هر کمپین در طی دو هفته یا چند ماه طول می کشد ، یک قرارداد تنظیم شده باید تنظیم شود.

بنابراین اگر هم شما و هم آژانس با یکدیگر راحت هستید ، می توانید قبل از شروع کمپین انتظار دریافت قرارداد ، همراه با تحویل پروژه از آژانس را داشته باشید.

آخرین بارگذاری

پس از امضای قرارداد ، باید تیم خارجی را به کارمندان داخلی خود معرفی کنید. آژانس ها همچنین از شما می خواهند به وب سایت ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، نرم افزارهای مربوطه ، ابزارهای تجزیه و تحلیل و غیره دسترسی پیدا کنید.

پس از انجام این کار ، شرکت تبلیغات فیس بوک جدول زمانی و لیست کارها را برای سازماندهی و مدیریت کل پروژه لیست می کند.

همسو سازی تیم داخلی خود با آژانس

آژانس تبلیغاتی فیس بوک شما نیازی به جایگزینی تیم داخلی شما ندارد.

درعوض ، می توانید برای به حداکثر رساندن نتایج ، هر دو تیم را به صورت همگام کار کنید. برای این منظور می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • برگزاری جلسات مکرر
  • تشریح دامنه کار آژانس و همچنین تیم داخلی ، و بیان واضح اهمیت هر دو.
  • در صورت لزوم تعیین کارمندان اضافی برای کار با آژانس خارجی.

در پایان ، آژانس کاملاً مطابق با ارزشها و فرهنگ شرکت شما خواهد بود ، و آن را به تیم داخلی شما تبدیل می کند.

چگونه آژانس تبلیغاتی فیس بوک مناسب خود را پیدا کنیم

با وجود گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب آژانس تبلیغاتی مناسب فیس بوک می تواند کمی دشوار باشد.

با این وجود ، شما باید همیشه شهرت خوب را با رویکردی تخصصی در اولویت قرار دهید. علاوه بر این ، موارد زیر را توصیه می کنیم:

  • در تعیین اهداف تجاری و نتایج مورد نظر خود کار کنید.
  • به دنبال آژانس هایی باشید که ویژگی های ذکر شده در بالا را برآورده کنند – هر یک از آنها ضروری است.
  • اطمینان حاصل کنید که آژانس با شما و تیم داخلی شما همگام است.

برای سهولت کار شما ، صدها آژانس را مرور کردیم تا پنج بهترین شرکت تبلیغات فیس بوک را بیاوریم. مهم نیست که چه کسی را انتخاب کنید ، از خدمات عالی و تخصص بی نظیر اطمینان خواهید داشت.

مقاله مرتبط  چگونه ROI را با دکمه های Buy Now بهینه افزایش دهیم

5 آژانس تبلیغاتی برتر فیس بوک

شماره 1: نیل پاتل دیجیتال – بهترین شرکت تبلیغاتی فیس بوک به طور کلی

اگر می خواهید تبلیغاتی تغییر شکل دهید – چیزی که نیل پاتل دیجیتال در آن تخصص دارد ، به مهارت و تجربه سطح بالایی نیاز دارید.

تیم ما از مدیران سطح بالا و بازاریابی داخلی ، تحت هدایت بنیانگذار ما ، نیل پاتل ، از فیس بوک اطلاع دارند.

ما می توانیم کمپین های تبلیغاتی متناسب با اهداف بازاریابی شما را ارائه دهیم بدون اینکه از بودجه شما بیش از حد استفاده کنیم. بعلاوه ، ما از همه چیز مراقبت می کنیم: طوفان فکری عناوین جلب توجه ، انتخاب گرافیک و CTA مناسب و انجام آزمایش A / B.

ما همچنین یک مشتری ر dreamیایی داریم که شامل فیس بوک نیز می شود و از کاری که برای آنها انجام داده ایم بیشتر خوشحال هستند. ما نیز هستیم کاملاً شفاف با آنچه می توانیم ارائه دهیم و اینکه چگونه ما جادو می کنیم

شماره 2: Hibu – بهترین شرکت تبلیغاتی فیس بوک برای یک راه حل همه در یک

اگر به دنبال یک راه حل جامع تبلیغات فیس بوک هستید که شامل تنظیم کمپین ، مدیریت ، بهینه سازی و گزارش دهی باشد ، Hibu می تواند یک گزینه عالی باشد.

همچنین دارای یک استراتژی قیمت بسیار انعطاف پذیر است ، خدماتی را ارائه می دهد که از 250 دلار در ماه شروع می شوند. این شرکت یک تیم اختصاصی دارد که سخت تلاش می کند تبلیغاتی کاملاً هدفمند ایجاد کند که توانایی تبدیل بازدیدکنندگان را داشته باشد.

شماره 3: Voy Media – بهترین شرکت تبلیغاتی فیس بوک برای خدمات La Carte

Voy Media بسیار توصیه می شود. بیشتر ، اگر خدمات à la carte و به حداکثر رساندن بازده اولویت اصلی شما باشد.

این تیم از نرم افزار اختصاصی هوش مصنوعی استفاده می کند که علاوه بر طراحی استراتژی های دقیق ، می تواند به شما در بهینه سازی و مقیاس بندی مبارزات فیس بوک کمک کند. شما می توانید مانند Lacoste ، Big Life Journal و Paw.com نیز عضو شوید – مشروط بر اینکه حداقل 5000 دلار در ماه بودجه برای تبلیغات داشته باشید.

شماره 4: MuteSix – بهترین شرکت تبلیغاتی فیس بوک برای طراحی گرافیک نوآوری

MuteSix در هنگام تکمیل تبلیغات خلاقانه ای که می توانند باعث ایجاد تبدیل شوند ، واقعاً نیازی به معرفی ندارد. این یک آژانس تبلیغاتی کاملاً قیف است که دارای یک استودیوی ویدئویی داخلی و تیم طراحی گرافیک برای گسترش دسترسی مشتریان خود است.

در طول سال ها ، این شرکت بسیاری از شرکت های مشهور را به سبد سهام خود اضافه کرده و دریافت کرده است کاملاً تقدیر همچنین! با این حال ، MuteSix برای شرکت های بزرگتر ترجیحاً با بودجه ای بیش از 20000 دلار برای تبلیغات مناسب تر است.

شماره 5: بازاریابی Lyfe – بهترین شرکت تبلیغاتی فیس بوک برای شرکت های کوچک

این یک گزینه عالی برای شرکت های کوچک با بودجه محدود است. Lyfe Marketing با داشتن یک تیم با استعداد کمتر از 50 عضو ، می تواند یک نیروی محرکه برای کمک به شما در افزایش تلاش های بازاریابی شما باشد.

این می تواند راه حل های تبلیغاتی با کیفیت و مقرون به صرفه ، همراه با ارتباطات عالی و شفافیت کامل برای برقراری ارتباط کاری سالم و حرفه ای را برای شما فراهم کند. این آژانس از زمان تاسیس بیش از 2،137،349 پیش فروش داشته است.

بسته بندی کردن

تبلیغات می تواند یک کار بسیار چالش برانگیز باشد. اگر تخصص یا دانش فنی در اختیار ندارید ، تمام تلاش شما بی فایده خواهد بود و ممکن است متحمل ضرر شوید.

تهیه یک شرکت تبلیغاتی معتبر فیس بوک که بتواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند بسیار عاقلانه تر است.

“معتبر” در اینجا کلمه عملیاتی است زیرا شما به یک تیم کارآمد نیاز دارید که بتواند تبلیغات منحصر به فرد و هیجان انگیزی ایجاد کند تا بازدید کنندگان خود را به مشتری تبدیل کند.

از این رو ، بهتر است با آژانس با تخصص نشان داده شده کار کنید هنگامی که نوبت به یک پلت فرم پویا مانند فیس بوک می رسد.