آموزش سئو

چگونه آژانس بازاریابی محتوای مناسب را انتخاب کنیم

سپتامبر 10, 2020

بازاریابان محتوا که بطور مرتب وبلاگ می گیرند دریافت می کنند 55 درصد بازدید کننده وب سایت بیشتر و 67 درصد بیشتر از کسانی که این کار را نمی کنند منجر می شود. سازمانهایی که اولویت خود را در بازاریابی محتوا قرار می دهند ، دریافت می کنند بازده سرمایه گذاری 13 برابر بیشتر از آنها که نمی کنند.

مخفی نیست که بازاریابی محتوا مثر است.

کاری که دشوار است نمایش روزمره با محتوای تازه ای که خوانندگان شما آن را آموزشی و ارزشمند می دانند. پس از مدتی ، مسابقه تسلیحاتی بازاریابی محتوا می تواند سنگین شود. اگر آژانس بازاریابی محتوای مناسبی داشته باشید ، رشد آسان تر خواهد بود. ساده است که محتوایی متمرکز ، مفید و سودآور ایجاد کنید.

اهداف بازاریابی محتوا و نتایج دلخواه خود را بشناسید

تحقیق از موسسه بازاریابی محتوا نشان می دهد که 80 درصد از بازاریابان B2B برای اندازه گیری عملکرد محتوای خود از معیارها استفاده می کنند ، 65 درصد KPI تعیین کرده اند و 43 درصد ROI بازاریابی محتوای خود را اندازه گیری می کنند.

آیا تو؟

اگر از اهداف و نتایج دلخواه خود مطمئن نیستید ، بازاریابی محتوا می تواند به یک سیاه چاله گران تبدیل شود. بازاریابی محتوای موفق با تعیین اهداف و اهداف آغاز می شود. معیارها و KPI های شما به چند عامل مختلف بستگی دارد – اندازه و محل کسب و کار ، صنعت و شرایط شما. در اینجا لیستی از شش معیار برتر بازاریابی برای سنجش عملکرد بازاریابی محتوای خود در 12 ماه گذشته وجود دارد.

  1. تعامل با ایمیل (به عنوان مثال ، باز ، کلیک ، بارگیری)
  2. ترافیک وب سایت (به عنوان مثال ، بازدید از صفحه ، بازدید کنندگان منحصر به فرد ، بک لینک ، تبدیل)
  3. معیارهای اندازه گیری شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال اشتراک گذاری ، دنبال کردن ، مشاهده ، پسندیدن)
  4. تبدیل ها (به عنوان مثال ، ترافیک به سرنخ ها ، بازدید به مشترکان ، منجر به فروش می شود)
  5. تعداد مشترکین (به عنوان مثال ، # از موارد زیر ، رشد ، لغو اشتراک)
  6. رتبه بندی جستجو کنید

اهداف و نتایج مورد نظر شما باید کدام باشد؟

وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد ، در واقع معیارهای کمبودی وجود ندارد. اگر بخواهید ، می توانید 50+ معیار در سراسر کسب و کار خود پیگیری کنید. اگر بر معیارهای پوچی تمرکز کنید که به رشد شما کمک نمی کنند ، مفید نخواهد بود. احتمالاً می خواهید توجه خود را به معیارهایی متصل کنید که مستقیماً با درآمد شما مرتبط هستند.

به همین دلیل اهداف و نتایج بسیار مهم هستند.

اگر از اهداف و نتایج مورد نظر خود آگاه باشید ، درک بهتری از معیارهای لازم برای ردیابی دارید. این سنجه ها به شما نشان می دهد که آیا به هدف خود نزدیک می شوید یا خیر.

در اینجا مثالی است.

اگر مشاغل SaaS را اداره می کنید ، باید بر روی بهبود پنج معیار سنجش متمرکز باشید.

  • افزایش درآمد دوره ای ماهانه (MRR)
  • کاهش نرخ ریزش کاربر
  • کاهش هزینه هر خرید
  • افزایش متوسط ​​درآمد برای هر مشتری
  • افزایش ارزش مادام العمر مشتری

اگر روی این اهداف متمرکز باشید ، معیارهای بازاریابی محتوای شما نیز مستقیماً با این اهداف مرتبط خواهد بود. اگر مشاغل SaaS هستید ، معیارهای بازاریابی محتوا مانند میزان بازدید ، تعداد مشترکین و تبدیل را در اولویت قرار می دهید. اینها بیشترین تأثیر را در تجارت SaaS شما خواهند داشت.

  1. برای ادامه کار به طور خاص به چه چیزهایی نیاز دارم؟ (به عنوان مثال ، 75 هزار دلار در هر ماه ، 300 مشتری اصلی ، نرخ ریزش 4.7٪ یا کمتر)
  2. کدام حوزه های شغلی من برایم هزینه دارد؟ (به عنوان مثال ، بازده کم هزینه تبلیغات ، هزینه های بالای خرید ، نرخ بالای خرابی)
  3. کم سودترین مشتری های من از کجا آمده اند؟
  4. کدام محتوا بیشترین درآمد را دارد؟

با معیارهای اصلی کسب و کار خود شروع کنید. این چهار س questionsال را از خود بپرسید تا درک بهتری از معیارهای اصلی خود داشته باشید. در صورت نیاز به داده های بیشتر ، همیشه می توانید معیارهای بیشتری اضافه کنید.

مقاله مرتبط  بهترین استراتژی های بازاریابی لوکس

9 مشخصه ای که یک آژانس بازاریابی محتوای عالی را ایجاد می کنند

لیست های Clutch.co بیش از 13873 آژانس های بازاریابی محتوا در وب سایت خود. نمایندگی های جدید هر روز اضافه می شوند. از کجا می دانید آژانس انتخابی شما مناسب است؟ چه نوع خصوصیاتی باعث ایجاد یک آژانس بازاریابی محتوای عالی می شود؟

شما باید بدانید که در آژانس به دنبال چه چیزی هستید.

در اینجا لیستی از کیفیت و ویژگی های لازم برای یافتن نمایندگی مناسب برای تجارت خود آورده شده است.

  1. شهرت خوب: بررسی ها و توصیفات خوب شروع خوبی است. اگر به دنبال آژانس هستید ، آنها باید مجموعه ای از مطالب خوب نوشته شده و همچنین بررسی آنلاین ، مطالعات موردی یا مرجعی را که می توانند ارائه دهند ، داشته باشند. شما می خواهید عمیق تر شوید آژانس انتخابی شما باید دارای مجموعه ای از محتوای مرتبط باشد که می توانید بررسی کنید. آنها همچنین باید از شهرت خوبی نزد روزنامه نگاران ، ناشران و تأثیرگذاران برخوردار باشند. اگر در اینجا با پرچم قرمز مواجه شدید ، باید دلیل آن را توضیح دهند.
  2. مناطق خاکستری اخلاقی وجود ندارد: آژانس شما باید در برابر موضوعات واضحی مانند دزدی ادبی ، محتوای نادرست یا گمراه کننده یا مطالبی که از نظر اجتماعی نامناسب است موضع تندی داشته باشد. اما آنها همچنین باید در برابر آنها موضع گیری روشنی داشته باشند از نظر اخلاقی کدر است مسائلی مانند پرداخت برای بازی ، پیوندهای پولی یا تعارض منافع نامشخص. این حرکات غیراخلاقی در صورت آشکار شدن باعث آسیب دائمی به تجارت شما می شود ، حتی اگر نمایندگی شما این کار را با مشتری دیگری انجام دهد.
  3. مهارت های مدیریت پروژه: بازاریابی محتوا به مهلت های تعیین شده بستگی دارد. اگر با روزنامه نگاران ، شرکا یا اینفلوئنسرها کار می کنید ، به آژانسی نیاز دارید که بتواند محتوای به موقع و بودجه ای را برای شما فراهم کند. مدیریت تقویم سرمقاله ای می تواند دشوار باشد. آژانس شما باید بتواند این جزئیات را برای شما مدیریت کند. از آنها بخواهید روند مدیریت پروژه خود را به شما نشان دهند.
  4. پاک کردن هدف: آژانس شما باید در کار با اهداف و اهداف شما راحت باشد. آنها باید کسب و کار شما را به خوبی درک کنند تا بتوانند معیارهای اصلی و KPI مورد نیاز برای رشد را ردیابی و مدیریت کنند. نمایندگی مناسب باید بتواند نحوه تناسب هر معیار با اهداف و نتایج شما را به شما نشان دهد.
  5. ROI سازگار: آژانس های باتجربه محتوایی ایجاد می کنند که به طور مداوم با اهداف شما مطابقت داشته باشد توسعه محتوای آنها شما ، مشتری را از رقبای خود جلوتر می برد. تأیید ROI بسیار آسان است. در مواردی که با آنها همراه است ، مطالعات موردی را بخواهید.
  6. تخصص موضوع: آژانس شما باید تجربه ایجاد محتوا در همان صنعت یا فضا را داشته باشد. آنها باید دانش و تجربه عمیقی در مورد صنعت ، تجارت ، محصول یا خدمات شما داشته باشند. اگر آنها تخصص مورد نیاز شما را ندارند ، باید بتوانند نشان دهند که با موضوع یا طرحی مشابه تجربه دارند.
  7. یک تیم پایدار از سازندگان محتوا: آژانس های بازاریابی محتوای خوب لیستی از نویسندگان قابل اعتماد در تیم خود دارند ، نویسندگان ثابت در نوشتن ، دستور زبان ، سازگاری منطقی و داستان سرایی مهارت دارند. این نویسندگان باید متخصصانی باشند که دارای تخصص موضوع یا تجربه مورد نیاز شما باشند.
  8. صدا ، لحن و سبک خود را مطابقت دهید: آژانس های باتجربه نباید با مشتری مطابقت داشته باشند صدای مارک. برای آنها آسان است که با استفاده از لحن و سبکی که مشتری خود قبلاً استفاده کرده است ، محتوایی درست شبیه چیزی که مشتری هایشان می گویند ، ایجاد کنند.
  9. برای افراد و موتورهای جستجو بنویسید: محتوای آژانس باید برای جذب بازدید کننده مناسب در زمان مناسب ایجاد شود ، خواه با مخاطبان سرد ، مشترکان ، مشتریان ، دنبال کنندگان ، طرفداران یا ترکیبی صحبت کنید.
مقاله مرتبط  چگونه SEO Podcast خود را دوستانه بسازیم

این بسیاری از امور است که مشتریان می توانند به تنهایی از عهده آن برآیند. از همین رو 84 درصد بازاریاب ها منابع خود را برون سپاری می کنند فعالیت های تولید محتوای آنها.

نحوه کار با آژانس بازاریابی محتوا

می خواهید مطمئن شوید که ابزار لازم برای نمایندگی بازاریابی محتوای خود را در اختیار شما قرار می دهند.

  • نام کاربری و رمزهای عبور شما می توانید از ابزارهایی مانند استفاده کنید LastPass برای مدیریت اعتبارنامه برای آژانس خود.
  • محتوای مربوط به کار. محتوایی که آژانس شما برای کار نیاز دارد. این شامل مواردی مانند مواد بازاریابی ، راهنماهای نام تجاری و سبک ، عکس ها و رسانه ها است.
  • محتوای حقوقی لیستی از بایدها و نبایدهایی که محتوای شما باید دنبال کند – شرایط استفاده ، سیاست حفظ حریم خصوصی ، سیاست های بازگشت / مبادله ، اطلاعات ضمانت و ضمانت ، و جزئیات مالکیت معنوی.
  • مطالعات موردی و تقدیر. مطالعات موردی ، جوایز ، تقدیرنامه ، روابط عمومی (مثبت یا منفی) ، گواهی نامه ها ، تعریف و تمجید ، نمایه های بررسی – هر گونه شناختی که در تجارت خود دریافت کرده اید.
  • بازخورد خوب در آغاز ، آژانس شما به ورودی زیادی از شما احتیاج دارد. یک آژانس خوب سوالات زیادی راجع به تجارت شما می پرسد. آنها برای ایجاد نوع محتوای مورد نیاز شما به بازخورد مداوم شما احتیاج دارند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید برای سالم و موفقیت در روابط خود با آژانس خود استفاده کنید.

به آژانس خود یک نقطه تماس دهید

اطمینان حاصل کنید که آنها یک مدیر حساب یا نقطه تماس اختصاصی به حساب شما اختصاص می دهند. بررسی کنید آژانس شما در صورت لزوم به یک نقطه تماس در تجارت و تصمیم گیرندگان شما دسترسی دارد. اطمینان حاصل کنید که هر دو می دانید چه موقع و چگونه به یکدیگر برسید.

انتظارات خود را از قبل تعیین کنید

آژانس شما باید بداند که چگونه با شما کار کند. آیا می خواهید نمایندگی شما عملی باشد یا ترجیح می دهید تمرکز آنها روی کار باشد؟ مطمئن شوید آژانس شما می داند انتظارات شما چیست – از آنها بخواهید که واقع بینانه و قابل دستیابی انتظارات شما را تأیید کنند.

روند تأیید خود را مشخص کنید

آیا شما یک تأثیرگذار یا تصمیم گیرنده هستید؟ اگر قدرت تصمیم گیری مهم از طرف شرکت خود را ندارید ، می خواهید این موضوع را پیش از موعد به آژانس خود اطلاع دهید. در برخی موارد احتمالاً به دسترسی به تصمیم گیرنده احتیاج دارند. اگر تصمیم گیرنده نیستید ، به آژانس خود فرصت دهید تا از آنها خرید کند. این روابط آژانس / مشتری را ثابت نگه می دارد.

از آژانس خود بازخورد بخواهید

بعضی اوقات آژانس ها از این که مشتری های خود را آزار دهند عصبی هستند. از آژانس خود در مورد بازخورد خود نظر بگیرید. زودتر بفهمید که افکار شما مفید بودند یا واضح. از آژانس خود در مورد چگونگی ارائه بازخورد بهتر در جلسه بعدی خود بپرسید.

چگونه آژانس بازاریابی محتوای مناسب خود را پیدا کنیم

اگر ترجیح می دهید تحقیقات خود را از ابتدا انجام دهید ، می توانید از رتبه بندی ها استفاده کنید و وب سایت هایی مانند این را مرور کنید کلاچ، G2، یا TopSEO ها برای ایجاد لیستی از آژانس های بازاریابی محتوا. از معیارهایی که در بالا ذکر کردم برای ایجاد لیستی از آژانس هایی که می توانید با آنها مصاحبه کنید استفاده کنید.

برای سهولت کار شما ، لیستی از بهترین آژانس های بازاریابی محتوا در سال 2020 ایجاد کرده ایم.

مقاله مرتبط  12 انتظار برای در نظر گرفتن یک آژانس دیجیتالی

8 آژانس برتر بازاریابی مطالب

1. NP Digital – بهترین حالت برای رشد فوری و مداوم درآمد

NP Digital آژانس بازاریابی محتوای من است. من آژانس خود را بر درآمد و معیارهایی که درآمد را افزایش می دهد متمرکز می کنم. تمرکز ما بر روی بازاریابی محتوا کمک به مشتریان در ایجاد مشاغلی است که تولید ترافیک ، سرنخ و درآمد دارد. اکثر آژانس ها خدماتی مانند SEO فنی ، ایجاد لینک یا بهینه سازی تبدیل را از یکدیگر جدا می کنند. ما سئو و بازاریابی محتوا را به عنوان یک بسته بسته حفظ می کنیم.

2. Seer Interactive – بهترین حالت برای جستجوی داده های بزرگ و محتوا

Seer Interactive به روده خود اعتماد ندارد. آنها از انبار داده ها و ابزارهای خود برای جستجوی سریع میلیون ها کلمه کلیدی استفاده می کنند. آنها با استفاده از داده های بزرگ ، به دنبال روند جدید ، پنهان و غیر منتظره مشتری در صنایع رقابتی هستند. آنها یکی از معدود آژانس هایی هستند که فضای جستجوی گسترده 202 میلیون رکورد SERP دارند.

3. مقطر – بهترین برای سئو فنی

به عنوان یک آژانس ، Distilled کمپین های بازاریابی محتوای خود را حول SEO فنی ایجاد می کند. تمام خدماتی که ارائه می دهند حول جستجو است. Distilled یک شبکه تحویل بهینه (ODN) ایجاد کرد که به مشتریان امکان می دهد در سایت خود تغییراتی ایجاد کنند و تست های تقسیم SEO را اجرا کنند.

4. Fractl – بهترین برای محتوای عمیق ، سنگین و تحقیقاتی

Fractl یک آژانس بازاریابی محتوای مبتنی بر تحقیق و مبتنی بر داده است. آنها از طریق ترکیبی از بازاریابی محتوا ، روزنامه نگاری داده ، روابط عمومی دیجیتال و سئو به رشد سریع آلی توجه دارند. آنها دانش عمیقی در صنایع خاص دارند و تحقیقات اصلی را در مجلات و نشریات معروف منتشر می کنند.

5. ستون پنجم – بهترین حالت برای تجسم داده ها و محتوا

ستون پنج به عنوان یک آژانس بازاریابی محتوا ، روی جنبه خلاق توسعه محتوا – داستان سرایی ، طراحی ، تجسم داده ها ، حرکت گرافیکی تعاملی و طراحی نمایشگاه متمرکز شده است. خلاقیت اولویت است؛ آژانس آنها از ترکیبی از توزیع ارگانیک و پولی برای تبلیغ محتوای مشتری استفاده می کند.

8. Single Grain – بهترین مورد برای بازاریابی محتوای مبتنی بر تبدیل

Single Grain از خدمات بازاریابی محتوایی و بهینه سازی تبدیل خود برای تقویت تبدیل مشتری استفاده می کند. آنها بر رشد سریع و مداوم هر یک از مشتریان خود متمرکز شده اند.

9. دفتر محتوا – بهترین برای بازاریابی محتوای B2B

این متخصصان بازاریابی محتوای B2B متعلق به زنان ، 90 درصد زن و کاملاً از راه دور هستند. آنها تقریباً منحصراً بر مشتریان بخشهای فناوری ، VC و مالی متمرکز شده اند و توجه خود را به شرکتهای جهانی متمرکز می کنند که نیاز به رشد مداوم و سالانه دارند.

10. سود وب – بهترین مورد برای بازاریابی محتوای SaaS

سودهای وب منحصراً بر بازاریابی و تبلیغات محتوای SaaS متمرکز است. این متخصصان SaaS از تجربه خود به عنوان صاحبان مشاغل SaaS برای ساخت سایر مشتریان SaaS استفاده می کنند. آنها با مشتریان کوچک و بزرگ ، از جمله Rackspace و Shopify کار می کنند.

نتیجه

نشان دادن روز به روز با محتوای تازه برای مشتریان می تواند مشکل باشد. آژانس بازاریابی محتوای مناسب ، توسعه محتوا را ساده و سرراست می کند. انتخاب آژانس بازاریابی محتوای مناسب ، علم موشکی نیست. شما فقط باید سوالات درست بپرسید

این از اهداف و نتایج شما شروع می شود.

اگر از اهداف و نتایج مورد نظر خود آگاه باشید ، می دانید برای رسیدن به این اهداف کدام معیارها را باید دنبال کنید. با اهداف و معیارهای مناسب ، می توانید آژانس بازاریابی محتوای مناسب را پیدا کنید ، دامپزشکی کنید و انتخاب کنید – تیمی را دارید که برای کسب درآمد بیشتر برای کسب و کار خود نیاز دارید.