آموزش سئو

چگونه آژانس استراتژی دیجیتال را درست انتخاب کنیم

سپتامبر 28, 2020

با توجه به اخیر نظر سنجی از DMEXCO ، 70 درصد از مدیران در سراسر جهان انتظار دارند که همه گیری سرعت سرعت استراتژی دیجیتال را تسریع کند. در گذشته مشاغل وقت بیشتری برای برنامه ریزی و آماده سازی داشتند.

دیگر اینگونه نیست.

امروز انتظار می رود مشاغل طی چند روز یا چند هفته استراتژی دیجیتالی را ترسیم ، برنامه ریزی و اجرا کنند. بازار با شتابی در حال حرکت است. بسیاری از مشاغل دریافتند که قادر به ادامه کار نیستند. اگر نمی توانید ادامه دهید ، آیا این بدان معناست که عقب خواهید ماند؟

نه اگر آژانس استراتژی دیجیتال مناسبی داشته باشید.

با داشتن نمایندگی مناسب ، قادر خواهید بود خود را با شرایط و رویدادهایی که به سرعت در حال تغییر هستند سازگار کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای یافتن و بررسی آژانس مناسب انتخاب کنید.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

شناسایی استراتژی دیجیتالی خود کلید رشد دراز مدت است.

استراتژی دیجیتال شما در مورد تعیین اهداف و اهداف است. این یک نمای کلی از سطح بالا است که مکان شما را در حال حاضر مشخص می کند ، جایی که می خواهید به آنجا بروید (به عنوان یک سازمان) و نحوه رسیدن به آنجا را مشخص می کند. این یک برنامه بلند مدت است که یک دوره یا مقصد را برای شما تعیین می کند تا قبل از شروع سفر دنبال کنید.

شما نیاز به لیستی از این موارد دارید:

  • اهداف ، KPI ها و اهداف: به عنوان مثال ، شما می توانید توجه خود را بر روی ایجاد تعداد مشخصی از هدایا ، مشتریان یا درآمد متمرکز کنید. شما در حال انجام مشاغل SaaS هستید ، توجه خود را بر روی کاهش ریزش و افزایش MRR متمرکز کنید.
  • اعضای مخاطب را هدف قرار دهید: بهتر است اگر در مورد بخش های خاص مشتری که می خواهید هدف قرار دهید ، ایده روشنی داشته باشید. اگر به روشن سازی مخاطب خود نیاز دارید ، آژانس شما باید در زمینه جمعیت شناسی ، روانشناسی و مردم نگاری به شما کمک کند.
  • پاتوق های مشتری: شما می خواهید پاتوق های مشتری خود و مکانهایی را که مشتریان در آنجا وقت خود را می گذرانند ، شناسایی کنید. این به شما کمک می کند شرکای بالقوه ، فرصت های تبلیغاتی و اتحادهای استراتژیکی را که می توانید برای رشد استفاده کنید ، شناسایی کنید.
  • موانع و چالش ها: شما می خواهید لیستی از موانع و چالش هایی را که ممکن است شما را در رسیدن به اهداف و اهدافی که در بالا ذکر کرده اید ، مانع شود ، مشخص کنید.
  • رقبا و بازیکنان اصلی: شما می خواهید رقبا و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کنید. این امر باعث کاهش رقابت مستقیم می شود و جذب مشتری بر اساس نقاط قوت و مناطقی که بهترین عملکرد را برای شما ایجاد می کند آسان می شود.
  • نقاط قوت و ضعف: به مناطقی که در بازار خود از مزیت برخوردار هستید یا در آنها بیشتر آسیب پذیر هستید اشاره کنید. آژانس شما باید بتواند گزینه هایی برای پرداختن به هر یک از این موارد به شما ارائه دهد ، بنابراین می توانید از رقبای خود بهتر عمل کنید.

اگر پاسخ شفافی به این س questionsالات داشته باشید ، برای آژانس شما راحت تر می توانید استراتژی لازم را برای کارآمد کردن در اختیار شما قرار دهد.

3 مشخصه ای که یک نمایندگی عالی را ایجاد می کنند

آژانس های عالی دارای چند ویژگی مشترک هستند. آنها می توانند توجه خود را بر روی جزئیاتی که برای شرکت شما و مشتریان شما مهم است متمرکز کنند.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس مدیریت اعتبار را درست انتخاب کنیم

1. آنها س probالاتی را می پرسند

اگر پاسخ های لازم را نداشته باشند ، آژانس شما نمی تواند استراتژی دیجیتال مناسبی برای شرکت شما ایجاد کند. یک آژانس عالی س questionsالاتی را می پرسد که در ابتدا ممکن است ساده ، گنگ یا غیر مهم به نظر برسند. شما می خواهید آژانس شما این س questionsالات را بپرسد زیرا این س questionsالات به آنها کمک می کند درک عمیقی از تجارت شما داشته باشند.

در اینجا چند نمونه هستند.

  • معیارهای فعلی شما چیست؟
  • اهداف و اهداف شما برای تجارت شما به طور کلی چیست؟ برای هر بخش؟
  • از کدام KPI یا معیارها برای اندازه گیری عملکرد استفاده می کنید؟
  • مشتری ها از تجارت شما چه انتظاری دارند؟
  • مشتریان شما وقت خود را به صورت آنلاین می گذرانند؟
  • کدام کانال های بازاریابی برای جذب مشتری بهترین عملکرد را دارند؟
  • برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود از چه تاکتیک هایی استفاده کنیم؟

س Quesالات اساس استراتژی دیجیتالی شما را تشکیل می دهند. استراتژی دیجیتال شما به شما نشان می دهد که در حال حاضر کجا هستید ، به شما می گوید کجا می روید و چگونه می توانید به آنجا بروید. آژانس های بازاریابی دیجیتال خوب باید این سوالات را در ابتدای روند نامزدی بپرسند.

2. از آژانس خود بخواهید که استراتژی خود را کنار بگذارد

آژانس شما باید مایل باشد قطعات را به اشتراک بگذارد ، به شما نشان دهد یک استراتژی منسجم برای شما چگونه می تواند باشد. این مهم است زیرا به شما چندین داده داده می دهد که می توانید برای ارزیابی کار آنها استفاده کنید. این بدان معنا نیست که شما باید از آژانس خود انتظار داشته باشید که به طور رایگان کار کند. این فقط به این معنی است که آنها مایل به نشان دادن مهارت های خود هستند.

آژانس شما می تواند این مورد را از چند طریق با شما در میان بگذارد ، از طریق تلفن ، پیشنهاد یا پیشنهاد شما یا یک مطالعه موردی. شما به دنبال آنها هستید تا قطعاتی از استراتژی دیجیتالی پیشنهادی خود را به اشتراک بگذارند یا نمونه هایی از کمپین های قبلی را که برای سایر مشتریان اجرا کرده اند.

  1. داده های عملکرد را از آژانس خود درخواست کنید
  2. برای ارزیابی عملکرد آنها از داده های عملکرد استفاده کنید
  3. به عناصر کمپین که آنها به طور مداوم اولویت بندی می کنند ، توجه کنید
  4. به دنبال خلأهای دانش ، چاله هایی در استراتژی یا نقاط ضعف آنها باشید
  5. درباره جزئیاتی که در طی مراحل مصاحبه مشاهده کرده اید با آنها بحث کنید

گزینه دیگر این است که یک قسمت از تجارت خود را انتخاب کنید (به عنوان مثال ، محتوا یا تبلیغات) و از آژانس خود بپرسید که چگونه آنها یک استراتژی را برای رسیدن به یک هدف خاص ایجاد می کنند (یعنی چگونه فروش محصولات بدترین عملکرد من را با استفاده از بازاریابی محتوایی افزایش می دهید ؟)

3. آژانس شما می داند که چگونه اجرا کند

استراتژی دیجیتال مهم است ، اما به اندازه توانایی آن مهم نیست آن استراتژی را اجرا کنید. یک استراتژی عالی کافی نیست. آژانس شما باید تجربه ، مجموعه مهارت ها و تیمی را داشته باشد که شما برای اجرای استراتژی دیجیتال خود و تولید نتایج مورد نیاز برای رشد نیاز دارید.

شما به دنبال سه چیز هستید.

  1. آژانسی که می تواند یک استراتژی دیجیتالی جامع ایجاد کند که با برنامه بازاریابی موجود شما کار کند
  2. آژانسی که می داند چگونه استراتژی دیجیتال شما را با موفقیت پیاده سازی کند
  3. سابقه اثبات شده نشان می دهد که آنها در گذشته برای مشتریان دیگر نیز به این موفقیت رسیده اند
مقاله مرتبط  نحوه انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال

آژانس شما باید این سه مورد را به شما ارائه دهد و آنها باید بتوانند شواهدی را در اختیار شما قرار دهند که نشان می دهد این موارد را به مشتریان دیگر نیز ارائه داده اند.

نحوه کار با آژانس استراتژی دیجیتال

همانطور که انتظار دارید با هر آژانس دیگری روبرو شوید ، می خواهید لیستی از نمونه ها ، منابع ، مطالعات موردی و بررسی ها را نشان دهید که قانونی و صالح بودن آنهاست.

از مشتریان خود بخواهید لیستی از نقاط عطف و تحویل های تبلیغاتی کمپین را در اختیار شما قرار دهند. شما به دنبال یک جدول زمانی مشخص هستید که مدت زمان اجرای همه چیز را پیش بینی کند ، و هنگامی که آنها پیش بینی می کنند ، نتایج را مشاهده خواهید کرد. برنامه شما باید شامل جزئیات مربوط به موارد زیر باشد:

  • تبلیغات رسانه ای: این شامل تبلیغات در تلویزیون یا سرویس های پخش جریانی و همچنین برنامه ها ، رادیو ، پادکست و اسپانسرهای تبلیغاتی است. این مورد برای برخی از افراد مرتبط نخواهد بود ، اما همچنان چیزی است که آژانس شما در صورت نیاز می تواند از آن پشتیبانی کند.
  • روابط عمومی: نمایندگی شما برای تولید مطبوعات برای تجارت شما چه کاری انجام خواهد داد؟ آنها از چه راهبردهایی برای افزایش دید و تبلیغات برای تجارت شما استفاده می کنند؟
  • بازاریابی دیجیتال: این شامل همه چیز از جستجوی محلی ، بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک ، بازاریابی محتوا ، تبلیغات ،
  • پاسخ مستقیم: این می تواند شامل تاکتیک هایی مانند جغرافیایی یا تبلیغات چاپی بیش از حد محلی باشد. این یک گزینه پاسخ مستقیم است که برای ادغام با استراتژی کلی شما طراحی شده است. این امر به ویژه برای مشاغل محلی که در بازار خاصی فعالیت می کنند بسیار مهم است.
  • شراکت: این مشارکت ها می تواند شامل تاکتیک هایی مانند مشارکت JV ، اتحاد استراتژیک یا مشارکت کانال باشد. این قطعات ضروری است و باید بخشی مهم از استراتژی دیجیتال شما باشد.

آژانس شما باید بتواند به شما نشان دهد که چگونه می خواهند از نزدیک به کمپین یا پروژه شما برنامه ریزی کنند. از آنها بخواهید رویکردی را که در اسناد استراتژی آنها وجود دارد ، شکست دهند. این سند باید نحوه برخورد آنها با کمپین شما ، انتظارات شما ، اهداف آنها و موارد دیگر را روشن کند.

شما می خواهید موارد زیر را به آژانس خود ارائه دهید:

  • توافقات این عقل سلیم است ، اما همچنین چیزی است که بسیاری از مشتریان نادیده می گیرند. کمی وقت بگذارید تا توافق آنها را بررسی کنید. قبل از ثبت نام به دنبال پرچم های قرمز و نقاط مشکل دار باشید.
  • محتوای برند تمام مطالب ، بروشورها ، بروشورها ، راهنماها ، تبلیغات ، تصاویر ، آرم ها ، راهنماهای سبک و مطالب بازاریابی خود را برای آژانس خود جمع کنید.
  • عکسها به آژانس خود اجازه دهید به همه عکسهای مربوطه دسترسی پیدا کند – عکسهای شرکت ، پرتره ها / عکسهای افراد اصلی ، فضای دفتر ، مکان ، عکسهای عمومی و رویدادها و غیره).
  • تقدیر می کند لیستی از مدارک اثبات اجتماعی شرکت خود تهیه کنید – جوایز ، تقدیرنامه ، توصیفات ، تمجید ، بازبینی مثبت یا بازخوردی که دریافت کرده اید. در صورت درخواست ، آژانس خود را با دارایی ها و منابع مورد نیاز در اختیار آنها قرار دهید.

شرکت استراتژی دیجیتال که انتخاب می کنید لیستی از موارد مورد نیاز و گزینه های لازم برای اجرای موفقیت آمیز طرح آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه آژانس استراتژی دیجیتال مناسب خود را پیدا کنیم

می توانید از دایرکتوری هایی مانند کلاچ، فهرست آژانس HubSpot، یا لیست مرتب سازی برای پیدا کردن آژانس استراتژی دیجیتال مناسب برای شما بهترین است. در اینجا لیستی از بهترین های صنعت وجود دارد. شما می توانید مراحل RFP سنتی را طی کنید یا می توانید به سادگی درخواست قیمت کنید.

مقاله مرتبط  از بله به آره حرکت کن!

6 آژانس برتر استراتژی دیجیتال

در اینجا لیستی از شش آژانس برتر استراتژی دیجیتال بصورت آنلاین وجود دارد.

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای بازاریابی محتوا و استراتژی دیجیتال

من طی 10 سال بیش از 4،294 پست وبلاگ ایجاد کرده ام. من میلیون ها کلمه نوشتم و از بازاریابی محتوا برای ساختن سه شرکت با تولید 195،013 بازدید کننده در ماه استفاده کرده ام. من همین کارها را برای 500 مشتری بزرگ کردم. اکنون من می توانم این کار را برای تجارت شما نیز انجام دهم.

2. REQ – بهترین راهکار برای مشاغل سازمانی

REQ یک آژانس برنده جایزه با تخصص در سطح سازمانی است. آنها پیشکسوتان صنعت با بهترین استعدادهای تجاری هستند. آنها بخشی از لیست های Inc.500 و Deloitte Fast 500 هستند – آنها یکی از سریعترین رشد در آمریکا هستند.

3. گروه عثمان – بهترین راهکار تجاری در بازار میانه

گروه Usman با داشتن 80٪ از مشتریان خود در محدوده بازار میانی ، با درآمد 10 تا 1 میلیارد دلار ، متخصص استراتژی دیجیتال و تحقیقات بازار است. نمایندگی آنها حول محور تفکر طراحی است. آنها پروژه هایی را تولید می کنند که مبتنی بر شواهد ، عملی و متمرکز بر تحقیق است.

4. DeSantis Breindel – بهترین راهکار برای نام تجاری

DeSantis Breindel یک شرکت استراتژی دیجیتال است که در استراتژی مارک تجاری انتها به پایان تخصص دارد. آنها بر روی همه موارد مارک تجاری متمرکز شده اند – آنها از طریق تمایز نام تجاری ، ارزیابی برند ، راه اندازی نام تجاری و مشارکت کارمندان و موارد دیگر به مشاغل خدمت می کنند.

اگر شرکت شما به وجهه و اعتبار برند اعتماد دارد ، DeSantis می تواند مناسب باشد.

5. Mabbly – بهترین برای تجزیه و تحلیل داده ها ، استراتژی کانال

Mabbly به عنوان یک شرکت استراتژی دیجیتال ، بر تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده ها تأکید دارد. آنها در تبدیل مشکلات بزرگ و پیچیده به فرصت های رشد برای مارک های مطرح و در حال ظهور تخصص دارند. اگر به دنبال یک روش داده محور هستید ، قیمت اولیه آنها کمی بیشتر است اما ارزش سرمایه گذاری را دارد.

6. کاغذ دیواری – بهترین کار برای تجارت کوچک

کاغذ دیواری خود را به عنوان یک سازمان رشد B2B معرفی می کند. به عنوان یک شرکت استراتژی دیجیتال ، استراتژی رشد تبدیل آنها بر جذب نیرو با رشد تا 1 درصد متمرکز است. مرحله رشد از 1 تا 3 درصد شروع می شود ، و هر چیزی بالاتر از 3 درصد به عنوان مقیاس بندی ذکر می شود.

نتیجه

مشاغل زمان کمتری برای تنظیم دارند. اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، مشتریان انتظار دارند شرکت ها بلافاصله انتظارات و نیازهای آنها را برآورده کنند. استراتژی های دیجیتالی که طی یک چرخه یک تا سه ساله انجام شده اند ، اکنون در چند روز یا چند هفته به پایان می رسند. در حالی که مشتریان بیشتر تجارت خود را به صورت آنلاین انجام می دهند ، شغل در حال شتاب گرفتن است.

بیشتر شرکت ها برای ادامه کار به کمک نیاز دارند.

اگر آژانس استراتژی دیجیتال مناسبی داشته باشید ، پشتیبانی لازم را برای سازگاری با بازار و رویدادهایی که به سرعت در حال تغییر است ، خواهید داشت. از این راهنما برای یافتن و بررسی نمایندگی مناسب برای تجارت خود استفاده کنید.