آموزش سئو

چرا SEO مبتنی بر نهاد یک روش جدید برای تفکر در مورد بهینه سازی است

آوریل 29, 2021

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) قبلاً با تعداد کلمات کلیدی و مترادف کلمات کلیدی در محتوای وب سایت شما تعریف می شد.

وقتی گوگل نمودار دانش خود را راه اندازی کرد ، SEO از اعتماد به کلمات کلیدی دور شد و خزنده های موتور جستجو شروع به اولویت بندی قطعه ها و موجودیت های غنی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کردند.

این روزها ، Google سیستم های بیشتری برای شناسایی معنای واقعی جستجوها و جستجوهای کلمات کلیدی دارد. توسط طبقه بندی ایده ها به “موجودیت” گوگل انقلابی در مهارت جستجوی خود ایجاد کرد.

در حالی که کلمات کلیدی هنوز مهم هستند ، اکنون کارشناسان سئو همچنین از SEO مبتنی بر نهاد برای پیشبرد تلاش های خود برای رتبه بندی استفاده می کنند. زمینه و ارتباط در نتایج موتور جستجو اهمیت فزاینده ای پیدا می کند و نهادها می توانند به بهبود این عوامل کمک کنند.

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که نهادها چگونه هستند ، چگونه از آنها استفاده کنیم و آینده SEO می تواند چگونه باشد.

سئو مبتنی بر نهاد چیست؟

سئو مبتنی بر نهاد برای کمک به کاربران در یافتن اطلاعات مورد نظر خود از زمینه استفاده می کند ، نه فقط از کلمات کلیدی.

در حالی که کلمات کلیدی بخشی اساسی از استراتژی SEO شما هستند ، اما چگونگی جستجوی انسان برای اطلاعات را به طور کامل منعکس نمی کنند. به عنوان مثال ، شخصی که “پاریس” را جستجو می کند ممکن است به دنبال پاریس جکسون ، شهر پاریس (در فرانسه یا تگزاس) ، فیلم پاریس در حال سوختن باشد ، یا گزینه های بیشمار دیگر.

Google پیشنهادهایی را برای جستجوگران در مورد زمینه اضافی ارائه می دهد ، که هدف دوگانه سرعت بخشیدن به جستجوهای آنها را با نشان دادن گزینه های محبوب و یادآوری به آنها برای اضافه کردن زمینه بیشتر اگر هیچ یک از موارد مورد نیاز نیست.

جستجوی گوگل برای پاریس که سئو مبتنی بر نهاد را نشان می دهد

سئو مبتنی بر نهاد برای جستجوگران مفید است اما اندکی باعث ایجاد مشکلاتی در مورد سازندگان محتوا شده است. سه روش SEO مبتنی بر نهاد برای تغییر چشم انداز عبارتند از:

  1. قابلیت های موبایل بهتر: اشخاص حقوقی به SEO اجازه دادند نتایج تلفن همراه را بهبود ببخشد. نهادها همچنین نمایه سازی همراه اول را بهبود بخشیدند که شیوع بیشتری نسبت به جستجوهای دسک تاپ دارد.
  2. پیشرفت های ترجمه: افراد را می توان بدون توجه به نام های هم آوا ، مترادف و استفاده از زبان های خارجی به لطف سرنخ های زمینه پیدا کرد. به عنوان مثال ، اگر تنظیمات جستجوگر اجازه این کار را بدهد ، جستجوی “قرمز” شامل نتایج “rouge” یا “rojo” خواهد بود.
  3. قطعه های غنی: قطعه های غنی ، که شامل مواردی مانند عکس و رتبه بندی مشتری به عنوان بخشی از نتایج خود هستند ، به طور کلی حتی از نتایج جستجوی شماره یک نیز بهتر هستند.

کلمات کلیدی در مقابل نهادها: تفاوت چیست؟

اصطلاحات ممکن است شبیه کلمات کلیدی باشند. در واقع ، آنها کاملاً متفاوت هستند. در اینجا چگونگی تفاوت آنها و اهمیت این اختلافات وجود دارد.

کلید واژه ها

کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که در جستجوها استفاده می شوند. آنها اغلب کانون اصطلاحاتی هستند که کاربران جستجو می کنند و می توانند س questionsال ، جمله یا تک کلمه باشند.

به عنوان مثال ، کاربرانی که به دنبال آموزش های آرایش هستند ممکن است آرایش ، آموزش ، smokey eye ، نحوه انجام smokey eye و غیره را جستجو کنند.

مقاله مرتبط  نظرات مشتری Google چیست؟
نهاد مبتنی بر سئو اسموکی چشم مثال

کلمات کلیدی هنوز مهم هستند زیرا محتوای شما را به درخواستها متصل می کنند. هدف شما این است که با رتبه بندی کلمات کلیدی که به مشتریان در یافتن نام تجاری شما در موتورهای جستجو کمک می کند ، ترافیک ارگانیک به سایت خود هدایت کنید.

کلمات کلیدی از مدت ها پیش ستون فقرات SEO بوده اند ، عمدتاً به این دلیل که الگوریتم های موتور جستجو برای جمع آوری نتایج جستجو مربوط به جهت مشخص و واضحی نیاز داشتند.

در روزهای اولیه سئو ، پر کردن کلمات کلیدی، که شامل اضافه کردن بیش از حد کلمه کلیدی انتخابی شما بیش از حد یا شامل کلمات کلیدی بسیار بی ربط و محبوب است ، به طور مداوم استفاده می شد. در آن زمان ، الگوریتم های جستجو برای رتبه بندی صحیح محتوا نیاز به مشاهده مکرر کلمات کلیدی خاص داشتند.

این روزها ، الگوریتم ها به طور قابل توجهی تکامل یافته اند و بسیاری از تاکتیک های قدیمی SEO ، در بهترین حالت ، اخم شده اند.

Google همیشه حفظ کرده است که کپی و محتوای خوب نسبت به پر کردن کلمات کلیدی و سایر کلاهبرداری های کلاه سیاه در جستجوگرها ارجحیت دارد.

موجودیت ها

مانند توسط Google تعریف شده است، موجودیت “یک چیز یا مفهوم منحصر به فرد ، منحصر به فرد ، کاملاً مشخص و قابل تشخیص است.” نیازی نیست که این یک شی physical فیزیکی باشد و می تواند شامل رنگ ها ، تاریخ ها ، ایده ها و غیره باشد.

نهادها می توانند افراد ، مکان ها ، محصولات ، شرکت ها یا مفاهیم انتزاعی باشند. آنها همیشه باید مجزا و مستقل از سایر نهادها یا کلمات کلیدی باشند.

تأکید بر نهادها بر روی کلمات کلیدی باعث شده موتورهای جستجو در نتایج خود دقت بیشتری داشته باشند. با این حال ، موتورهای جستجو روانشناختی نیستند – آنها به اطلاعات بیشتری نیاز دارند تا بفهمند کدام موجود را جستجو می کنید.

به عنوان مثال ، جستجوی کلمه “apple” می تواند باعث ایجاد صفحاتی در مورد میوه یا صفحاتی درباره شرکت شود. به همان اندازه جالب توجه بودن هر دو مبحث ، اگر در جستجوی اطلاعاتی هستید که آیا بذر سیب واقعاً سمی است ، خواندن درباره آیفون ها چندان مفید نخواهد بود. شما باید چند کلمه کلیدی اضافه کنید تا به موتور جستجو بگویید که منظور شما از کدام نهاد است.

apple apple vs SEO based logo logo company apple

ما می توانیم موجودیت ها را به عنوان موضوعات کلیدی در کلمات کلیدی در نظر بگیریم. برای قانونی بودن نهادها ، آنها باید به یک نمودار دانش موتور جستجوگر که اطلاعات و داده های مرتبط در اینترنت را نشان می دهد پیوند دهند. نمودارهای دانش به موتورهای جستجو امکان می دهد وب سایت شما را به طور موثر اسکن کنند.

نمودار دانش Google از ویکی پدیا به عنوان مجموعه اصلی بذر مورد اعتماد خود استفاده کرد. یک روش آسان برای فکر کردن در مورد موجودیت ها این است که آنها هر چیزی هستند که می تواند یک صفحه ویکی پدیا خاص به آن اختصاص دهد.

توجه به این نکته مهم است که هر موجودی صفحه ویکی پدیا را ندارد. این فقط می تواند یک روش مفید برای فکر کردن در مورد این مفهوم باشد.

چگونه نهادها و کلمات کلیدی با هم کار می کنند؟

کلمات کلیدی با زمینه کمک می کند تا نهادها تعریف شوند ، اما شما باید دقیقا بدانید که نهاد شما در مورد چه چیزی است قبل از اینکه بتوانید محتوای غنی و کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید. یک استراتژی SEO که هر دو عامل را تشخیص می دهد بهترین شرط بندی شما برای موفقیت است.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از برنامه بومرنگ برای کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی

در صفحه ، می توانید برای نمودار دانش داخلی موجودیت هایی ایجاد کنید که از کلمات کلیدی برای پیوند دادن به صفحات مختلف سایت شما استفاده می کند. همچنین می توانید محتوای خود را به نمودارهای دانش بالای E-A-T مانند ویکی پدیا یا LinkedIn متصل کنید. اگرچه این به طور مستقیم بر رتبه صفحه شما تأثیر نمی گذارد ، اما می تواند اقتدار صفحه شما را در جستجو بهبود بخشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=vvKpzFtH7OQ

مزایای SEO مبتنی بر نهاد

سئو مبتنی بر نهاد نسبت به سئو کلمات کلیدی فقط مرتبط ، تصفیه شده و دانه دانه تر است.

با گذشت زمان ، پیشرفت در پردازش خودکار زبان طبیعی و روش های جدید جستجو مانند چت بات ها و دستیارهای دیجیتال باعث طولانی تر و پیچیده تر شدن پرسش های جستجو شده است.

با این حال ، بیشتر س quالات جستجو هنوز به یک موجودیت مربوط می شوند. به عنوان مثال ، “کارهایی که در بروکسل باید انجام شود” یا “امروز در بروکسل چه کاری باید انجام شود” مربوط به بروکسل ، بلژیک است. حتی بدون تعیین مقدار بلژیک ، موتورهای جستجو می توانند نتایج خود را بر اساس دانش و زمینه موجودیت قبلی تنظیم کنند.

برای بازاریابان ، SEO مبتنی بر نهاد قابلیت کشف بیشتر را ارائه می دهد. اطمینان از اینکه مارک تجاری شما یک برند مشخص است می تواند به شما کمک کند تعداد زیادی کلمات کلیدی را که ممکن است قبلاً در دسترس نبوده باشند را در آن بگنجانید. به عنوان مثال ، نایک را می توان از طریق کفش دویدن ، کفش تنیس ، لباس تمرین ، Air Jordan و موارد دیگر جستجو کرد ، بدون اینکه کاربران در این مسیر گم شوند.

در تجارت الکترونیکی ، SEO مبتنی بر نهاد می تواند محصولات شما را تحت یک نهاد واحد متصل کند. به عنوان مثال ، اگر در پاریس ، فرانسه ویندوز بفروشید ، ممکن است بتوانید کلمات کلیدی را به نهاد پاریس ، فرانسه ارائه دهید و تجارت خود را برای مشتریان بالقوه جدید باز کنید. همچنین ، اتصال تجارت پنجره فروش خود به پاریس ، فرانسه به شما کمک می کند تا مشتریانی که در پاریس ، تگزاس زندگی می کنند ، محتوای شما را نمی بینند و به اشتباه از شما سفارش می گیرند.

چگونه می توان استراتژی خود را به سئو مبتنی بر نهاد تغییر داد

افزودن تمرکز نهادی به استراتژی های SEO موجود می تواند به شما کمک کند تا برای به روزرسانی های الگوریتم آینده آماده شوید.

درک این که تجارت شما به چه نهادهایی متصل است و ایجاد تجارت شما به عنوان یک نهاد به خودی خود در سالهای آینده اهمیت فزاینده ای پیدا خواهد کرد.

چگونه می توانید از استراتژی های قبلی و اغلب متمرکز بر کلمات کلیدی به یک استراتژی مبتنی بر نهاد بروید؟

لیست مشاغل خود را در فهرست راهنماهای مربوطه قرار دهید

یکی از راه های استفاده از SEO مبتنی بر نهاد این است که کسب و کار خود را در فهرست اینترنت قرار دهید. Google برای کسب و کار من، به عنوان مثال ، به عنوان منبع داده برای نمودار دانش Google استفاده می شود.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد و استفاده از نظرسنجی های فیس بوک

سایر خدمات لیست مانند Yelp نیز می توانند به ایجاد بک لینک قوی و غنی از دامنه برای نام تجاری شما کمک کرده و به شما در ایجاد موجودیتی شناخته شده کمک کنند. Yelp در پنج نتیجه برتر جستجو ظاهر می شود در 92 درصد جستجوهای وب Google.

سایت های لیست ممکن است از مکانی به مکان دیگر تغییر کنند ، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد لیست قرار دادن ، تحقیقات خود را انجام دهید. علاوه بر این ، برای بهبود وضعیت موتور جستجوی خود ، حتماً سایت هایی با دامنه بالا انتخاب کنید.

با استفاده از این استراتژی ، مشاغل ذکر شده در اینجا می توانند نهادهایی را تشکیل دهند و شروع به اتصال کلمات کلیدی منحصر به فرد کنند.

ساخت برند را در اولویت قرار دهید

ایجاد نام تجاری یکی دیگر از روشهای اساسی در سئو مبتنی بر نهاد است. اقدامات اندازه گیری نام تجاری آفلاین باید به صورت آنلاین انجام شود و شما همیشه باید به دنبال روش های جدیدی برای ایجاد یک هویت کاملاً مشخص و منحصر به فرد برای برند خود باشید.

مدیریت شهرت شما نیز به طور فزاینده ای مهم است ، زیرا اعتبار شما ممکن است در ایجاد نهاد موثر باشد. از کلمات کلیدی که در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می کنید آگاه باشید و هرگونه مشکلات احتمالی روابط عمومی ممکن است را یادداشت کنید – و برای آنها صحیح باشید.

استفاده خود از ابزارهای مدیریت رابط را در نظر بگیرید

مدیریت رابط در حال تبدیل شدن به عاملی در سئو مبتنی بر نهاد است ، زیرا رویکرد سیلو در همکاری ممکن است بر دید موتور جستجو تأثیر منفی بگذارد. این ممکن است با وجود رتبه بندی کلمات کلیدی رخ دهد ، که می تواند به طور قابل توجهی بر برخی از مشاغل تأثیر بگذارد.

در نهایت ، تمرکز روی کلمات کلیدی برای پیشرفت کافی نیست. مشاغل و بازاریابان باید تمرکز خود را به SEO مبتنی بر نهاد تغییر دهند و شروع به اجرای تاکتیک ها کنند تا اطمینان حاصل شود که محتوای آنها به نهادهایشان متصل است.

نتیجه

سئو مبتنی بر نهاد می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط متناسب و مرتبط با برند شما به صورت آنلاین باشد.

نهادها با هدف قرار دادن ایده ها و زمینه و نه کلمات یا عبارات به تنهایی ، تصویری بزرگتر از محتوای شما ایجاد می کنند ، به طور بالقوه به آن امکان می دهد روش های سنتی تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهد.

ما می توانیم انتظار داشته باشیم که بازاریابان فرصت بیشتری را برای ایجاد عمق بیشتر در استراتژی های مارک تجاری خود با تمرکز بر SEO مبتنی بر نهاد ببینند.

از چه روش هایی سئو مبتنی بر نهاد را تجربه کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید