آموزش سئو

چرا وقتی می توانید خود به راحتی سئو یاد بگیرید ، یک شرکت سئو استخدام کنید؟

ژانویه 24, 2021

اگر برای اولین بار مشاغل آنلاین دارید یا سال ها موفق به جذب بازار خود نشده اید ، احتمالاً فکر می کنید که آیا مربی سئو یا مربی سئو این بار کمک خواهد کرد قبل از آن ، شما احتمالاً در مورد بهینه سازی موتور جستجو تردید داشته اید زیرا دهان به دهان است و در بیشتر موارد ، به دلیل پیچیده به نظر می رسد ممکن است شبیه یک جادوی سیاه باشد.

ما معتقدیم که دوره سئو توسط یک متخصص راهنمایی می شود مربی رتبه بندی سئو می توانند موارد ضروری را که واقعا مهم هستند یاد بگیرند. از این رو ، شما می توانید یک شرکت SEO استخدام نکنید ، به خصوص اگر وقت اضافی برای کار در SEO سایت خود داشته باشید.

هستند کلاسهای جستجوگرها یک سرمایه گذاری خوب؟

کلاسهای جستجوگرها و دوره های جستجوگرها ارائه شده توسط کارشناسان صنعت همیشه یک سرمایه گذاری خوب است. یادگیری SEO یک عمر غنی سازی را برای شما فراهم می کند و می توانید موفقیت خود را در سایتی تکرار کنید که در سایت دیگری کار می کنید. هنگامی که سرانجام متوجه شدید کدام استراتژی ها با کسب و کار شما به خوبی کار می کنند ، قادر خواهید بود که این استراتژی ها را در سایر تلاش های بازاریابی دیجیتال خود به کار بگیرید.

به جای اینکه ساعتهای ارزشمندی را صرف حدس زدن اینکه کدام روشها کار می کنند ، باشید ، با مربیگری مربی SEO یا مربی سئو که سالها صرف تحقیق و توسعه استراتژیهای مفید کرده است ، نتایج بهتری خواهید گرفت.

شما مربی رتبه بندی سئو نه فقط در الزامات فنی بهینه سازی سایت بلکه چگونگی پیوند کل فرآیند به طور مستقیم با بازاریابی دیجیتال و برقراری ارتباط موثر با افراد در اینترنت کاملاً آشنا است. سئو خوب محدود به ایجاد بک لینک با کیفیت و توزیع محتوا در کانال های مناسب نیست. سئو موثر در سال 2021 و بعد از آن به معنای ایجاد تجربیات مثبت مشتری ، اطمینان از یک تجربه کاملاً بهینه صفحه برای کاهش نرخ پرش و به کمال رساندن طراحی وب است بنابراین در واقع هیچ اصطکاک بین سایت شما و کاربران آن وجود نخواهد داشت.

چه در یک دوره سئو؟

مقاله مرتبط  بهترین شرکت های خدمات حقوق و دستمزد سال 2020

اساسی وجود دارد دوره های جستجوگرها، متوسط ​​و پیشرفته دوره های کارشناسی ارشد جستجوگرها برای کسانی که عملیات بازاریابی دیجیتال بسیار بزرگتری دارند. اگر فقط یک یا دو سایت برای کار دارید ، یک حرفه ای مربی سئو می تواند شما را راهنمایی کند کلاسهای جستجوگرها بنابراین می توانید روی مهمترین جنبه های بهینه سازی کار کنید. در سئوی سایت خود تأخیر نکنید.

تأثیرات سئو خوب در بهترین حالت به چند هفته زمان نیاز دارد. برای بهینه سازی محتوا ، گاهی اوقات ماه ها طول می کشد تا رتبه بندی صفحه تغییر کند تا محتوای مرتبط و تازه بهینه شده در نظر گرفته شود. این یک فرایند یک شبه نیست. این فن آوری ممکن است از نظر انتشار “دکمه” باشد ، اما اثرات تمام تلاش های SEO برای مدتی زمان لازم است تا اثر بگذارد.

در حالی که دوره های جستجوگرها متفاوت است ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید انتخاب کنید پایه ای دوره های آموزشی:

بهبود کد HTML

HTML کد پشت سایت زیبای شماست. گرچه درست است که شما می توانید کارهای زیادی را با ویرایشگر WordPress ’Gutenberg انجام دهید ، اما بهینه سازی صفحه در سطح کد HTML واقعی انجام می شود. اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید ، باید اطمینان بیشتری حاصل کنید که ساختار کلی سایت شما منطقی باشد و مشتریان بتوانند به راحتی پیمایش کنند.

بهبود برچسب های عنوان ، توضیحات متا ، دسته ها و غیره ، باید بخشی از موارد ضروری باشد کلاسهای جستجوگرها. نگاهی دقیق تر به برچسب ها و دسته های سایت خود. آیا آنها منطقی هستند؟ آیا آنها با چگونگی جستجوی مشتریان برای محصولات و خدمات در Google و Bing مطابقت دارند؟

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی بستر SEO است. آن دوره سئو شما یک روش ساختاریافته برای انجام آن فراهم می کند. سه هدف اصلی تحقیق در مورد کلمات کلیدی به شرح زیر است:

– کلمات کلیدی اساسی را که مشتریان از آنها برای قرار دادن خدمات یا محصولات مرتبط با تجارت شما استفاده می کنند ، کشف کنید.

– درک کنید که مردم چگونه اطلاعات را جستجو می کنند و چه نوع اطلاعاتی برای آنها مهم است.

– عبارات کلیدی یا کلمات کلیدی دم بلند را بیابید که به سود تجارت شما باشد.

– اندازه گیری میزان تقاضا برای آنچه که تجارت شما ارائه می دهد وجود دارد.

قانون شماره یک این است که هرگز کاری را که مشتریان انجام می دهند تصور نکنید. اگر می خواهید کمپینی ایجاد کنید ، مطمئن شوید که داده هایی برای پشتیبانی از طرح کمپین دارید.

اگر از داده استفاده نکنید ، بیشتر صرف بازاریابی خواهید کرد زیرا همه کمپین ها نتایج مورد انتظار را ارائه نمی دهند. آن مربی سئو با مشاوره به شما هزینه کلی بازاریابی شما را کاهش می دهد چگونه برای انجام م campaignثر کمپین های بازاریابی دیجیتال.

کشف آنچه رقابت شما در آن است

مقاله مرتبط  بهترین نرم افزار میز راهنما در سال 2020

تحقیقات مربوط به رقابت به شما امکان می دهد ببینید چه چیزی موثر است. تحقیق در مورد استراتژی های مسابقه شما همچنین باید به شما نشان دهد که رقابت شما از کجا اردو زده است تا به مخاطب مورد نظر برسد.

رقبای جستجوی ارگانیک احتمالاً از قبل وجود دارند – اما این بدان معنی نیست که نمی توانید از آنها پیشی بگیرید. این اینترنت است – تمام آنچه شما نیاز دارید زمان برای توسعه سایت و کمپین های خود است و می توانید سهم خود را از بازار بخواهید. آن مربی سئو به شما کمک می کند تا به آنجا برسید.

مطالعه نحوه نقشه برداری از کلمات کلیدی

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال

مشتریان از کلاسهای مختلف کلمات کلیدی برای جابجایی در اینترنت استفاده می کنند. مقصد اینترنتی آنها بسته به هدف جستجو متفاوت است. بازاریابی موتور جستجو هنگامی که نقشه کلیدی کلیدی مشخصی را می توانید در سایت و کانال های خود استفاده کنید ، منطقی تر می شود. و کلمات کلیدی دم بلند؟

این کلمات کلیدی کوتاه ترند ، اما خاص ترند. اندازه گیری کلمات کلیدی خاص آسان تر است ، از روی قصد انجام می شود. اگر به دنبال کلمات کلیدی از مشتریانی هستید که احتمال خرید آنها بیشتر است ، روش هایی برای دستیابی دقیق به این کلمات کلیدی وجود دارد.

سپس می توانید شروع به آزمایش محتوا ، کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل و حتی فعالیت در شبکه های اجتماعی کنید تا ببینید بهترین نتیجه را دارد. اگر متخصص باشید می توانید این تخصص را کسب کنید مربی سئو شما را در مرحله سربالایی یادگیری راهنمایی می کند.

بهبود ارزش ویژه لینک

سئو خارج از صفحه شامل پیوند دادن سایت شما با سایت های با کیفیت و معتبر است که ارائه ارزش به مردم. روزهایی که شبکه های وبلاگ خصوصی می توانند سیستم را بازی کنند ، گذشته است. به محتوای مربوطه و اقتدار فکر کنید – این دو شما را در مسیر موفقیت قرار می دهد.