آموزش سئو

چرا مهارت های ارائه در بازاریابی مهم هستند

مارس 26, 2021

چه کاری لازم است تا یک بازاریاب موفق باشید؟

معلوم شد که ما مجبور نیستیم حدس بزنیم زیرا کسی قبلاً تحقیق کرده است. Fractl از API IBM’s Watson Personality Insights از سال 2019 برای انتخاب استفاده کرد صفات و ویژگی های کلیدی از 20 نفر از برجسته ترین رهبران بازاریابی جهان (من حتی در این لیست قرار گرفتم!).

طبق این مطالعه ، ویژگی شماره 1 رهبران بازاریابی ماجراجویانه است و به دنبال آن سطح انرژی بالا ، ابراز وجود و هوش است.

مهارت های ارائه در مقایسه با مهارت های دیگر

یک نکته جالب در این مورد این است که شما همچنین می توانید بسیاری از این صفات را در افرادی که مهارت ارائه استثنایی دارند ، پیدا کنید.

برای اینکه خود را در آنجا قرار دهید و در اتاقی پر از جمعیت حاضر شوید ، باید حداقل کمی ماجراجو باشید. اگر فرد پرانرژی نیستید ، دشوار است که افراد را درگیر خود کنید. اگر قاطع نیستید ، تلاش خواهید کرد تا نکات خود را به طور م communicateثر اعلام کنید. این لیست ادامه دارد.

این تصادفی نیست برای ایجاد آن به عنوان یک بازاریاب ، مهارت های ارائه عالی بسیار قابل بحث نیست.

3 دلیل برای ارائه مهارت در بازاریابی مهم است

به نوعی ، بازاریابی یک ارائه بزرگ است. وقتی یک پست وبلاگ می نویسیم یا روی پادکست ظاهر می شویم ، در حال ارائه آن هستیم. وقتی درباره مخاطبان خود تحقیق می کنیم ، سعی می کنیم آنچه را که آنها می خواهند ببینند و از ارائه های ما بیاموزند ، بهتر درک کنیم.

به عبارت دیگر ، مهارت های قدرتمند ارائه تقریباً زیربنای هر جنبه ای از بازاریابی است. اگر می توانید یک ارائه باورنکردنی ارائه دهید ، می توانید:

1. داشتن مهارت های ارائه خوب به نام تجاری خود اعتماد کنید

چه چیزی باعث اعتماد مردم به مارک ها می شود؟ با توجه به الف نظرسنجی جهانی از روابط عمومی و مشاوره بازاریابی ادلمن ، به سه عامل اصلی خلاصه می شود:

  1. تجربه محصول: مهمترین عامل ، 87 درصد از پاسخ دهندگان تجربه خود را با یک محصول به عنوان دلیل اعتماد به یک نام تجاری ذکر کردند.
  2. تجربه ی مشتری: 56 درصد از مصرف کنندگان گفتند که تجربیات شخصی خود با یک برند نقش مهمی در ایجاد اعتماد دارند.
  3. تأثیر اجتماعی: 38 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که تأثیر یک نام تجاری در جامعه عامل مهمی در ارزیابی قابلیت اطمینان آن است.

با این حال ، یک نکته حتی مهم تر ، زیربنای همه اینهاست. بدون مهارت های قدرتمند ارائه ، مشتریان بالقوه قرار نیست در مورد هیچ یک از این موارد بدانند!

اگر کیفیت محصول خود را تبلیغ نکنید ، یا بررسی ها و توصیفات عالی خود را برجسته نکنید ، یا تعهد خود را برای ایجاد جهان بهتر به دنیا نشان ندهید ، چگونه کسی می داند که آیا می تواند به شما اعتماد کند؟

2. مهارت های ارائه به ایجاد آگاهی از برند کمک می کند

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا حساب های شخصی رسانه های اجتماعی دریافت می کنند؟ تعامل بهتر از حساب های تجاری؟ زیرا فروش یک شخص آسان تر از یک مارک تجاری است.

به همین دلیل سخنرانی در کنفرانس ها ، نشست های شبکه ای و سایر رویدادها می تواند ابزاری مفید برای ایجاد آگاهی از برند باشد. این یک چهره انسانی را بر روی مارک تجاری شما قرار می دهد ، که باعث می شود شما بلافاصله شناخته شده ، قابل یادگیری و به یاد ماندنی تر شوید. به همین دلیل است که برای بسیاری از ما ، وقتی کلمات اپل ، مایکروسافت یا تسلا را می شنویم ، بلافاصله به یاد استیو جابز ، بیل گیتس یا الون ماسک می افتیم.

3. از مهارتهای ارائه خود برای هدایت فروش استفاده کنید

مهارت های ارائه شما می تواند یکی از بزرگترین سلاح های زره ​​پوش شما هنگام فروش محصول شما باشد.

با توجه به الف مطالعه از جانب Marketer ، رویدادهای زنده دومین منبع بزرگ هدایت B2B هستند و همچنین دومین بالاترین ROI را در بین کانال های فروش ایجاد می کنند.

مهارت های ارائه - منابع برتر Lead و ROI

مسلماً ، همه پاسخ دهندگان سخنران مهمان آن رویدادها نبوده اند ، اما برای تولید سرنخ ، آنها کاملاً در غرفه های نمایش خود ، در طول جلسات شبکه و حتی هنگام صف برای خرید هات داگ یا قهوه صحبت می کردند. مهارت های ارائه یک به یک آنها برای شکستن یخ با این امتیازات بسیار مهم بود.

مقاله مرتبط  لطفاً این کار را قبل از به روزرسانی آینده Google انجام دهید

چگونه مهارت های ارائه بازاریابی خود را توسعه دهیم

در این مرحله ، شما امیدوارم که با من موافق باشید که مهارت ارائه برای بازاریابان مدرن ضروری است. حال ، بیایید نگاهی به چگونگی استفاده از این مهارت ها برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود بیاندازیم.

1. تعیین اهداف برای توسعه مهارت های ارائه شما

اگر من به شما بگویم که اکنون یک وبلاگ برای من بنویسید ، احتمالاً آن را بسیار سخت خواهید دید. از این گذشته ، من هیچ اطلاعاتی به شما نداده ام. شما یک موضوع ، عنوان یا حتی مخاطب ندارید. به طور خلاصه ، هیچ راهی برای دانستن اینکه من به دنبال چه چیزی هستم نیست ، بنابراین نمی توانید موفقیت را اندازه بگیرید.

متناوباً ، اگر من به شما می گفتم که در مورد بزرگترین روند امسال جستجوگرها وبلاگ بنویسید ، با هدف رهبران بازاریابی برای استارتاپهای SaaS ، شما ایده بسیار واضح تری از نحوه کار خواهید داشت.

همین مسئله برای توسعه مهارت های ارائه شما نیز صادق است. با تعیین دقیق آنچه می خواهید به دست آورید شروع کنید ، مانند:

  • تبدیل شدن به یک سخنران کنفرانس بهتر (یا برای اولین بار)
  • ارائه جلسات آموزشی تأثیرگذارتر
  • با اقناع تر صحبت کردن به منجر می شود
  • ایجاد چشم اندازهای بالقوه در بالای کانال فروش
  • ارایه سخنرانی های خود را

همچنین به خود مهلت دهید. به جای اینکه به طور کلی مهارت های ارائه خود را تقویت کنید ، متعهد شوید که سخنرانی عمومی خود را به موقع برای یک کنفرانس خاص یا یک رویداد شبکه ای بهبود ببخشید. به عنوان سخنران زودتر ثبت نام کنید به این ترتیب ، شما کاملاً مسئول پیگیری برنامه های خود هستید.

2. درباره مخاطبان خود تحقیق کنید

و همچنین به سادگی “انجام بیشتر آن” ، یک روش بسیار موثر دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا نسبت به صحبت کردن در برابر مخاطبان اطمینان بیشتری داشته باشید: تحقیق خود را انجام دهید.

وقتی به آن فکر می کنید ، سندرم جعل کننده دلیل مهم دیگری است که مردم از سخنرانی در جمع دور می شوند. ما نگران هستیم که به عنوان کلاهبرداران و شارلاتان هایی که نمی دانند درباره چه چیزی صحبت می کنیم مواجه شویم.

تحقیق کامل در مورد مخاطبان خود به شما در محافظت از این احساس کمک می کند. وقتی بدانید دقیقاً با چه شخصی صحبت می کنید ، ساخت یک ارائه موثر بسیار ساده تر می شود.

اگر من در حال صحبت کردن با یک اتاق از مهندسان ناسا هستم ، نمی خواهم به آنها بگویم که چگونه یک موشک بهتر بسازید. من نمی توانم به آنها چیزی بگویم که قبلاً نمی دانند (و بیشتر آنچه من می گویم به شدت نادرست است).

با این حال ، من تقریباً مطمئناً بیشتر از آنها درباره بازاریابی اطلاعات دارم. شاید من به آنها بگویم که چگونه ، با به اشتراک گذاشتن قطعه هایی از کارهای خود از طریق پروفایل های اجتماعی شخصی خود ، می توانند آگاهی و علاقه خود را در مورد آنچه انجام می دهند ایجاد کنند ، که به نوبه خود ، ممکن است سیاستمداران را ترغیب کند که افزایش بودجه فدرال برای ناسا یک رای واقعی است – برنده. با افزایش بودجه ، آنها می توانند از بین رفته و موشک های بهتری بسازند.

با این حساب ، قبل از شروع به کار روی ارائه بعدی خود ، سوالات زیر را در مورد مخاطبان خود بپرسید:

  • آن ها چند ساله هستند؟
  • آنها اهل کجا هستند؟
  • آنها چه مشاغلی را انجام می دهند؟
  • برای چه کسانی کار می کنند؟
  • چقدر باتجربه هستند؟
  • نقاط درد آنها چیست؟

ایده در اینجا شناسایی “چیزی” است که می دانید برای مخاطبان شما بیشترین ارزش را دارد. هرچه بیشتر بتوانید جای خود را حفظ کنید ، بهتر است. اگر نمی توانید به برخی از این سالات پاسخ دهید ، با برگزارکنندگان رویداد صحبت کنید. آن ها باید بتوانند کمک کنند.

مقاله مرتبط  چگونه SEO Podcast خود را دوستانه بسازیم

3. طنز و داستان ها را در خود بگنجانید

در طول تاریخ بشر ، داستان سرایی یکی از م mostثرترین ابزارهای تأثیرگذاری ، الهام بخشی و آموزش یکدیگر بوده است.

پل اسمیت ، نویسنده کتاب “با یک داستان سرب بزنید: راهنمایی برای ساختن روایت های تجاری که مجذوب ، متقاعد کردن و الهام بخشیدن” می شود ، نوشت:

در هر گروه ، تقریباً 40 درصد عمدتا یادگیرندگان بصری خواهند بود که از فیلم ها ، نمودارها یا تصاویر بهتر می آموزند. 40 درصد دیگر شنوایی است و از طریق سخنرانی ها و گفتگوها بهترین نتیجه را می گیرد. 20 درصد باقیمانده یادگیرنده های حرکتی هستند که با انجام دادن ، تجربه کردن یا احساس کردن بهتر یاد می گیرند.

داستان سرایی جنبه هایی دارد که برای هر سه نوع مفید است. فراگیران بصری از تصاویر ذهنی که داستان سرایی ایجاد می کند استقبال می کنند. یادگیرندگان شنیداری بر روی کلمات و صدای داستان نویس تمرکز می کنند. فراگیران Kinesthetic روابط عاطفی و احساسی را از داستان به خاطر می آورند.

با در نظر گرفتن این نکته ، روش اصلی دیگر برای ارتقا presentation مهارت های ارائه ، کار بر روی قصه گویی است. فقط به مخاطبان خود نگویید که چگونه یک تاکتیک خاص می تواند فروش بیشتری را برای آنها رقم بزند. برای آنها مثالهای مشخص و واقعی بیاورید که به آنها کمک می کند توصیه های شما را با شرایط خودشان مرتبط کنند.

همچنین ، از قدرت شوخ طبعی برای جذب مخاطب غافل نشوید. به عنوان جان کلیز ، کمدین انگلیسی گفت:

اگر بتوانم شما را وادار به خندیدن با من کنم ، شما بهتر از من خوشتان می آید ، همین امر باعث می شود بیشتر در برابر ایده های من باز باشید و اگر بتوانم شما را متقاعد کنم که به نکته خاصی که عرض کردم بخندید ، با خندیدن به آن حقیقت شما را تأیید می کنید.

من به شما پیشنهاد نمی کنم که از کنار آن بروید و یک مجموعه استندآپ 30 دقیقه ای بنویسید ، اما اگر بتوانید یک زن و شوهر یک خطی را اینجا و آنجا بیاندازید ، می تواند مخاطبان خود را به سمت شما سوق دهد.

4- در مقابل مخاطب تمرین کنید

زبان برانگیختگی یا ترس از سخنرانی در جمع ، یک شکایت رایج است. یک نظر سنجی گالوپ که بسیار نقل شده است (و بسیار قدیمی) ادعا می کند این کشور است دومین ترس شایع در آمریکایی ها ، 40 درصد از پاسخ دهندگان را تحت تأثیر قرار می دهد.

مهارت های ارائه - ترس از سخنرانی در جمع

واضح است که این عنصر “صحبت کردن” نیست که ما را لبه می کند. ایده انجام آن در حضور مخاطبان است. چه می شود اگر خودمان را احمق کنیم ، یا حرف اشتباهی بزنیم و از صحنه سر بخوریم؟

به نظر می رسد دردناک است ، از نظر من ، بهترین راه برای غلبه بر این جستجوی فرصت های صحبت در مقابل مخاطب است. این می تواند در زندگی شغلی یا شخصی شما باشد. این می تواند به سادگی گفتن چند کلمه در جمع های خانوادگی یا ارائه سخنرانی های کوچک به تیم خود در محل کار باشد.

از مهارتهای ارائه خود استفاده کنید: 5 نکته برای یک ارائه موثر بازاریابی

شما اهدافی را برای بهبود مهارت های ارائه خود تعیین کرده اید ، تحقیقات خود را انجام داده اید ، تعداد کمی حکایت جذاب ساخته اید و در حضور مخاطبان تمرین کرده اید. اکنون وقت آن است که همه این موارد را با هم ببافیم تا یک ارائه بازاریابی قاتل ایجاد کنیم. هنگام انجام این پنج نکته به خاطر داشته باشید:

1. شروع قوی

طبق یک مطالعه ، شما فقط دریافت کرده اید 30 ثانیه قبل از اینکه توجه مخاطب شما شروع به از بین رفتن کند. این بدان معناست که شما برای ترغیب آنها به ارزش شنیدن به یک شروع قوی نیاز دارید. با چشم نوازترین آمار ، بهترین شوخی خود ، یا تندترین حکایت خود ، رهبری کنید و آن را کوتاه نگه دارید. به طور متوسط ​​، ما حداکثر تا 130 کلمه در دقیقه، بنابراین فقط حداکثر 65 کلمه به شما می دهد تا با آنها بازی کنید.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت 88٪ نرخ باز و 56٪ CTR با استفاده از Facebook Messenger Bots

2. اولین برداشت خوب را انجام دهید

مهارت های ارائه فقط مربوط به آنچه شما می گویید نیست. آنها همچنین درباره نحوه درک مردم از شما هستند.

آ مطالعه در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، نورتریج ، دانش آموزان دریافتند که دستورالعمل ها بسیار دقیق تر دنبال می شوند وقتی که این دستورالعمل ها توسط شخصی که لباس معمولی پوشانده است و نه حرفه ای است.

چرا این اتفاق افتاد؟ یک تفسیر از نویسندگان این مطالعه این است که دانش آموزان به کسی که لباس مشابه آنها را می پوشد ، بهتر پاسخ می دهند:

شاید شرکت کنندگان در مطالعه ما احساس کنند که آنها بهتر می توانند با آزمایشگر در شرایط لباس راحتی ارتباط برقرار کنند ، در نتیجه اضطراب آنها کاهش می یابد و توانایی آنها برای دنبال کردن صحیح دستورالعمل ها افزایش می یابد.

به طور خلاصه ، چیزی به عنوان راه درست یا غلط برای نگاه کردن یا لباس پوشیدن برای یک سخنرانی وجود ندارد. بلکه باید مخاطبان خود را منعکس کنیم.

3. آماده باشید

خودتان را بچه نگیرید “شب خوب می شود.” اگر به درستی آماده نشوید ، چنین نخواهد شد!

با چند بار اجرای ارائه خود ، بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. آیا کار کردن روی کارت های cue ساده ترین راه را دارید؟ آیا به وسایل کمک بینایی نیاز دارید؟ یا بهتر است که خطوط را اجرا کنید تا زمانی که کلمه به کلمه ارائه خود را حفظ کنید؟

4- س Askال کنید

هیچ راهی بهتر از س askال منظم در طول سخنرانی برای تضمین توجه مردم نیست!

این مربوط به قرار دادن مردم در محل نیست. درعوض ، این درمورد تبدیل سخنرانی شما از روایتی یک طرفه به گفتگوی دو طرفه است.

بگویید که درمورد مقابله با یک مشکل خاص مشاوره می دهید. از چند نفر که این مشکل را تجربه کرده اند ، بپرسید و چرا آنقدر مشتاق رفع آن هستند.

5. ادعاهای خود را پس بگیرید

موارد بسیار کمی وجود دارد که شما نباید از ادعاهای خود با شواهد واقعی حمایت کنید. حتی اگر نظر شخصی خود را درباره موضوعی ارائه می دهید ، باید از این نظرات با داده های واقعی منابع معتبر پشتیبانی شود.

اگر من به شما می گویم که فیس بوک بهترین بستر برای رشد تجارت شما است ، شما احتمالاً فقط حرف مرا قبول نمی کنید. شما می خواهید شواهد درباره مخاطبان فیس بوک ، تأثیر تبلیغات در این سیستم عامل و هزینه آن را بشنوید.

نتیجه

هیچ کس با مهارت های باورنکردنی ارائه متولد نمی شود. حتی استیو جابز

مطمئناً ، بعضی از ما نسبت به دیگران اعتماد به نفس بیشتری داریم که با مخاطبان صحبت کنیم و به طور م pointsثر نظرات خود را بیان کنیم. با این حال ، این کار طول می کشد. و اگر بهبود مهارت های ارائه شما را از کارهای مهم دیگر مانند بازاریابی محتوا یا سئو دور می کند ، آژانس ما برای کمک به شما است.

خبر خوب این است که هرچه در این زمینه تلاش کنید ، اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد و مهارتهای ارائه شما بهتر می شود. این یک حلقه با فضیلت است!

از چه نکاتی برای بالا بردن مهارت ارائه بازاریابی خود استفاده کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید