آموزش سئو

چرا ممکن است به یک تقویم محتوا برای فعالیتهای پولی نیاز داشته باشید

جولای 1, 2021

در صورت ایجاد محتوا ، به تقویم محتوا نیاز دارید. من می دانم – نه یک مکاشفه زمین شکن!

درباره تقویم به طور خاص برای محتوای پولی شما چطور؟

آیا باید بخشی از تقویم ویراستاری منظم شما باشد؟ تقویم جداگانه ای؟ آیا حتی به تقویم محتوای پولی نیاز دارید؟

پاسخ به دو سوال اول این است: نحوه تقویم بازاریابی خود شما و نیازهای شرکت شماست.

پاسخ سوال سوم این است: تقریباً به طور قطع.

برای یادگیری اینکه تقویم محتوای پولی چیست ، چرا باید داشتن آن را در نظر بگیرید و چه ابزارهایی را برای ایجاد خود ارائه می دهیم ، ادامه مطلب را بخوانید.

تقویم مطالب پرداخت شده چیست؟

ممکن است به خودی خود توضیح دهد: تقویم محتوای پولی تقویمی است که شما برای برنامه ریزی برای محتوای پولی استفاده می کنید ، درست است؟

خوب ، این کمی پیچیده تر از آن است زیرا محتوای پولی متفاوت از انواع دیگر محتوا عمل می کند.

معمولاً از انواع دیگر مستقیم تر و فروش بیشتری دارد و برخلاف محتوای دیگر شما که احتمالاً متعلق به آن است (حتی اگر در نهایت به دست آورده هم باشد) ، می تواند در چندین سیستم عامل.

تقویم محتوایی برای تبلیغات پولی آنچه را که می خواهید پست کنید دقیقاً برنامه ریزی نمی کند. برنامه ریزی می کند که چه موقع و در کجا می خواهید آن را ارسال کنید و همچنین اینکه چقدر می خواهید برای این کار هزینه کنید.

چه تفاوتی بین تقویم محتوای وبلاگ و تقویم محتوای تبلیغات وجود دارد؟

تقویم محتوای وبلاگ برای رسانه های متعلق به خود است ، به طور خاص در یک وبلاگ ، در حالی که تقویم محتوای تبلیغات برای محتوای پولی است.

تقویم محتوای وبلاگ شما از ابتدا تا انتها فرآیندی تا حدودی طولانی را طی می کند ، شروع با جمع آوری اطلاعات اولیه ، جستجوی محققان ، نویسندگان و ویراستاران ، انتشار ، بررسی های تضمین کیفیت و غیره.

تقویم محتوای پولی دقیقاً بر سفر خریدار با هدف فروش تمرکز دارد. این برنامه زمانی است که شما می خواهید مستقیماً در مقابل مردم اطلاعات کسب کنید ، آن را دنبال می کنید.

بعضی اوقات این دو نوع در یک تقویم هستند. بعضی اوقات جدا هستند. این به کاری که می خواهید انجام دهند بستگی دارد.

5 دلیل استفاده از تقویم محتوا برای تبلیغات پولی

استفاده از تقویم محتوای پولی برای بسیاری از شرکت ها ، چه به تقویم های محتوای عادی آنها متصل باشد و چه جدا از آنها ، ایده خوبی است. در اینجا پنج دلیل وجود دارد.

1. برنامه کامل تبلیغات خود را برنامه ریزی کنید

شما می توانید از تقویم محتوای پولی نه تنها برای تعیین تاریخ و زمان بلکه برای تعیین محل تبلیغات خود و ارسال نظرات خود استفاده کنید.

برای مثال، Hootsuite این کار را (با Google Sheets) هنگام برنامه ریزی برای کمپین های رسانه های اجتماعی خود و تعیین اینکه چه موضوعی ، سایتی ، کپی و پیوند را برای آماده شدن برای پخش مستقیم تبلیغات استفاده کنید ، انجام می دهد.

دلایل استفاده از تقویم محتوا برای کمپین های تبلیغاتی پولی - از قبل برای کل تبلیغات تبلیغاتی خود برنامه ریزی کنید

2. از اختراع مجدد چرخ برای کمپین های همیشه سبز خودداری کنید

در تصویر Hootsuite در بالا ، ممکن است متوجه شده باشید که آنها در آن کمپین های خاص تاریخ ندارند – تحت عنوان “همیشه سبز”تب.

این زمانی است که ممکن است داشتن یک تقویم جداگانه برای تبلیغات پولی خود سود واقعی داشته باشد: شما یک کمپین پولی دارید که عملکرد خوبی دارد. شما نمی خواهید استقبال مجازی خود را بیش از حد انجام دهید ، اما می دانید که در آینده می تواند عملکرد خوبی داشته باشد ، بدون تغییر در محتوا و کمترین تغییر.

مقاله مرتبط  Squarespace Vs. وردپرس - مقایسه وب سایت ساز

چرا سعی می کنید در کمپین های قدیمی ، چه از طریق تقویم محتوای خود و چه از طریق سابقه تبلیغات خود در سایت انتخابی خود ، گشت و گذار کنید ، در حالی که می توانستید فقط چیزها را در یک صفحه گسترده یا سیستم اسناد دیگری سازماندهی کنید؟

وقت آن است که یکی از این مبارزات همیشه سبز را بیرون بکشید ، می توانید آن را به تقویم محتوای پولی تاریخ خود منتقل کنید ، و به جز ارسال واقعی آگهی ، کارتان تمام است.

3. برای تعطیلات برنامه ریزی کنید

در بسیاری از صنایع ، تعطیلات زمان فروش بالایی است و چه در فروش باشید یا نه ، تعطیلات دوست دارند به شما دزدکی حرکت کنند.

بسته به نوع تقویمی که استفاده می کنید ، برنامه ممکن است تعطیلات را به طور خودکار در تقویم شما جمع کند. همچنین می توانید الگویی را بارگیری کنید که این کار را برای شما انجام می دهد ، مانند الگویی HubSpot ایجاد شده:

دلایل استفاده از تقویم محتوا برای تبلیغات پولی - برنامه ای برای تعطیلات

اگر برند شما برای روز جهانی بشقاب پرنده می خواهد کمپینی (چه کسی این را می داند؟) ، و معمولاً دو ماه طول می کشد تا تیم شما از طوفان مغزی به تبلیغ برسد ، دو ماه قبل حساب کنید. سپس ، رویدادی با عنوان “ایده های روز جهانی بشقاب پرنده ها” را اضافه کنید.

حتی یک هفته قبل می توانید یادآوری کنید که بگویید: “جلسه طوفان فکری روز جهانی بشقاب پرنده ها را به همه یادآوری کنید.”

بسته به برنامه تقویمی که استفاده می کنید ، حتی می توانید آن را تنظیم کنید تا رویداد خود را سالانه تکرار کند ، بنابراین طوفان مغزی جلسه از قبل در تعطیلات سال آینده در تقویم شما خواهد بود.

4- نتایج را کنترل کرده و برنامه ها را تنظیم کنید

تقویم محتوای تبلیغات پولی شما باید شامل تاریخ شروع و پایان کمپین شما باشد که پیش بینی شده و واقعی است ، اما همچنین می تواند شامل تجزیه روزانه یا هفتگی نتایج کمپین باشد.

شما در حال بررسی میزان مبارزات انتخاباتی خود هستید. قرار دادن اطلاعات در تقویم به شما امکان می دهد با یک نگاه ببینید آیا کمپین طبق برنامه کار می کند یا خیر و در نظر بگیرید که آیا باید کمپین را تمدید کنید یا زود به پایان برسانید.

از آنجا که این همه در یک تقویم مرکزی است ، می توانید به گذشته نگاه کنید یا به جلو نگاه کنید تا ببینید آیا می توانید تبلیغی را که عملکرد خوبی ندارد با آگهی ای که فکر می کنید عملکرد بهتری دارد ، جایگزین کنید یا اینکه لازم است شروع یک تبلیغ جدید را به تأخیر بیندازید یکی به دلیل موفقیت یک کمپین فعلی است.

5. اولویت بندی کنید

برخی از برنامه ها به شما امکان می دهند اولویت های پروژه های مختلف را تعیین کنید.

به عنوان مثال ، تصور کنید اواخر ماه اکتبر است و می خواهید کمپین تعطیلات شما تا اواسط ماه نوامبر آماده باشد. با این حال ، شما همچنین یک وبلاگ جالب دارید که می خواهید بنویسید و تبلیغ کنید.

مقاله مرتبط  تمام آنچه نیاز است بدانید

آنها به اندازه کافی متفاوت هستند تا بتوانند همزمان هر دو را بدون هیچ گونه تعارضی تبلیغ کنند ، اما یک اولویت بالاتر از دیگری است.

اگر از برنامه ای استفاده می کنید که به شما امکان می دهد محتوای پولی خود را در اولویت قرار دهید (مثل آسانا) ، چند اتاق تکان دادن به خودتان می دهید.

دلایل استفاده از تقویم محتوا برای تبلیغات پولی - اولویت بندی کنید

محتوای پرداخت شده با اولویت بالا بر سایر مطالب ارجحیت دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که کسانی که به موقع خط لوله را پایین می آورند. موارد دارای اولویت پایین در سیستم باقی می مانند و در صورت نیاز می توانید بعداً به آنها دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این ، بیشتر این برنامه ها هنگام تأخیر در انجام یک پروژه به شما هشدار می دهند تا بتوانید تاریخ خود را تنظیم کرده و در صورت لزوم سطح اولویت را تغییر دهید.

ابزار تقویم محتوا برای تبلیغات پولی

تعداد زیادی ابزار برنامه ریزی محتوا در دسترس است و اگر قبلاً از یک برنامه تقویم برای محتوای خود استفاده کرده اید ، به احتمال زیاد می توانید از آن برای تبلیغات تبلیغاتی پولی نیز استفاده کنید.

من 14 ابزار مورد علاقه برای سازماندهی محتوا دارم ، اما بگذارید فقط سه مورد را برای اهداف ما بررسی کنیم: Google Calendar ، Asana و HubSpot.

تقویم Google برای تقویمهای محتوای پولی

چه کسی محصولی را که هم رایگان و هم کارآمد است دوست ندارد؟

تقویم Google به خوبی با سایر محصولات Google ادغام می شود ، بنابراین اگر سازمان شما قبلاً از مواردی مانند Google Docs برای محتوا استفاده کرده است ، لازم نیست کارهای زیادی انجام دهید تا محصولات مختلف شما در کنار هم به زیبایی بازی کنند.

مانند بسیاری از گزینه های پولی ، می توانید ورودی های خود را کدگذاری کنید ، تاریخ های شروع و پایان را تنظیم کنید ، از افراد مرتبط دعوت کنید تا تقویم را مشاهده یا تغییر دهند و موارد دیگر. حداقل زمان برنامه ریزی ، نوعی یک است یک فروشگاهی.

ابزار تقویم محتوا برای تبلیغات پولی - تقویم Google

نکته منفی در مقایسه با گزینه های پولی این است که شما نمی توانید مستقیماً در کار تقویم همکاری کنید. البته ، شما می توانید این را با سایر محصولات Google ادغام کنید ، اما این همکاری روی محصولات اتفاق می افتد و نه خود تقویم.

آسانا برای تقویم های محتوای پرداخت شده

آسانا اگر دوست دارید تصویر بزرگ و جزئیات کوچک را فقط با یک کلیک کلیک کنید ، می تواند ایده آل باشد.

شما می توانید تعداد بی شماری از پروژه ها و وظایف فرعی (و وظایف فرعی وظایف فرعی) را با بیش از 100 ادغام در دسترس ایجاد کنید.

یکی از جنبه های مفید آسانا این است که می توانید نگاه کنید در یک نمودار نشان دادن دقیقاً مقدار هر عضو تیم شما در بشقاب خود.

ابزار تقویم محتوا برای تبلیغات پولی - آسانا

این می تواند هنگام برنامه ریزی کمپین های شما کمک کند زیرا می توانید – حتی ماه ها قبل – ببینید که چه کسی پهنای باند را برای انجام کارهای مختلف دارد.

HubSpot برای تقویم های محتوای پولی

اگر به دنبال گزینه ای هستید که شامل تقویم ها ، بازاریابی خودکار ، عملکردهای خدمات مشتری و موارد دیگر باشد ، هاب اسپات پوشانده اید؟ هر کاری که می خواهید با محتوای خود یا کمپین های پولی خود انجام دهید ، احتمالاً در سیستم عامل قابل انجام است.

مقاله مرتبط  نسل آلفا چه کسی است ، و چرا آنها برای بازاریابان مهم هستند؟

اگر درمورد اینکه آیا آنها مناسب شما هستند متزلزل شوید ، پیشنهاد می کنند الگوی تقویم محتوای رسانه های اجتماعی می توانید بصورت رایگان بارگیری کنید. با این حال ، زنگ و سوت عضویت پرداخت شده را ندارد.

این عضویت به شما امکان دسترسی به بسیاری از ابزارهای بازاریابی ، از جمله بسیار انعطاف پذیر و خواندن آسان را می دهد تقویم بازاریابی شبکه های اجتماعی.

ابزار تقویم محتوا برای تبلیغات پولی - Hubspot

سوالات متداول درباره تقویم های محتوای پرداخت شده

تقویم محتوای پولی چیست؟

تقویم محتوا به شما کمک می کند تا برنامه ریزی کنید که چه موقع ، کجا و چگونه محتوای خود را تبلیغ کنید.

تقویم محتوای پولی چه تفاوتی با تقویم وبلاگ دارد؟

تقویم محتوای پولی بر جزئیات مربوط به کمپین بازاریابی شما متمرکز است ، در حالی که تقویم وبلاگ بر محتوایی که قصد دارید ایجاد کنید متمرکز است.

تقویم محتوای پولی چه تفاوتی با تقویم وبلاگ دارد؟

تقویم محتوای پولی بر جزئیات مربوط به کمپین بازاریابی شما متمرکز است ، در حالی که تقویم وبلاگ بر محتوایی که قصد دارید ایجاد کنید متمرکز است.

آیا به تقویم محتوای پولی نیاز دارم؟

بله ، اگر بیش از یک کمپین پرداختی در سال انجام می دهید ، باید از یک تقویم برای نظم بخشیدن ، برنامه ریزی برای تعطیلات و نظارت بهتر بر نتایج خود استفاده کنید.

تقویم محتوای پولی چگونه می تواند به شرکت من کمک کند؟

این می تواند به ده ها روش از جمله پیش برنامه ریزی کل کمپین ها ، دسترسی آسان به مواد همیشه سبز ، آماده سازی برای تعطیلات ، نظارت و تنظیم کارها و کمک به اولویت بندی به شرکت شما کمک کند.

نتیجه گیری تقویم های محتوای پرداخت شده

تقویم ها برای اداره هر نوع مشاغل ضروری هستند و استفاده از تقویم ها برای نظارت بر فعالیت های پرداختی شما می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

آنها به شما کمک می کنند تا زمان و مکان ارسال محتوا را برنامه ریزی کنید ، موفقیت کمپین های خود را کنترل کنید و بر این اساس تنظیم کنید ، تاریخ ها و محتوای همیشه سبز را دنبال کنید و موارد دیگر.

اگر تقویمی برای محتوای وبلاگ خود دارید ، به احتمال زیاد می توانید از همان تقویم – یا حداقل از همان برنامه – برای قرار دادن تقویم محتوای پولی خود استفاده کنید. با این حال ، اگر به سیستم جدیدی نیاز دارید ، تعداد زیادی سیستم مدیریت محتوا برای انتخاب دارید.

اگر به کمی کمک اضافی نیاز دارید ، ما همیشه در اینجا هستیم تا به شما مشاوره دهیم و در راه موفقیت در بازاریابی به شما کمک کنیم.

چگونه از تقویم محتوای پولی خود استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید