آموزش سئو

چرا برای افزایش فروش باید ابزارهای تعاملی ایجاد کنید

دسامبر 16, 2020

یک آمریکایی متوسط ​​تا می بیند 10 هزار تبلیغ و پیام تجاری هر روز کمی طاقت فرسا به نظر می رسد ، درست است؟ این به این دلیل است

بعد از دیدن هر روز این تبلیغات ، بینندگان به سادگی از مشاهده آنها منصرف می شوند – به این معنی که آنها با آنها درگیر نمی شوند. در نتیجه فرصت های فروش را از دست می دهید.

شما باید با شخصی سازی کل تجربه بازاریابی از طریق ابزارهای بازاریابی تعاملی ، بیشتر درگیر شوید و مخاطبان هدف خود را درگیر کنید و آنها را تبدیل کنید. این چیزی است که شما باید بدانید.

ابزارهای تعاملی در بازاریابی چیست؟

لحظه ای تظاهر کنید که به دنبال رنگ موی جدید هستید. این مشکل است زیرا مطمئن نیستید کدام رنگ مناسب شماست و می توانید از راهنمایی شخصی استفاده کنید.

سرانجام ، یک وب سایت توجه شما را جلب می کند زیرا ابزاری تعاملی برای کمک به شما در انتخاب رنگ مو وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که جزئیات ساده ای مانند رنگ پوست و رنگ چشم خود را وارد کنید و لیستی از رنگ های سازگار مو را مشاهده خواهید کرد.

نتیجه؟ شما رنگ مو خریداری می کنید. به عبارت دیگر ، شما فقط از یک احتمال بالقوه به یک مشتری پرداخت کننده رسیده اید ، و همه این به لطف آن ابزار تعاملی وب سایت است.

اساساً ، این دقیقاً نحوه کارکرد ابزارهای تعاملی برای بازاریابی است. و این مثال خاص خیالی نیست – می توانید بررسی کنید چکمه ها برای دیدن منظور من:

ابزارهای تعاملی برای افزایش فروش مسابقه رنگ مو

اگر توالی را دنبال کنید ، لیستی از رنگهای سازگار پیدا خواهید کرد. سپس ، وقتی روی رنگی کلیک می کنید ، پیوندی ظاهر می شود تا شما را مستقیماً به سمت محصول مناسب هدایت کند:

ابزارهای تعاملی نتیجه آزمون رنگ مو را افزایش می دهد

چگونه برای راحتی؟

فقط با چند دقیقه تعامل ، کاربران نتایج مفید و معنی داری را بدست می آورند – و ممکن است شما یک فروش انجام دهید.

نمونه هایی از ابزارهای تعاملی

این فقط یک نمونه از ابزارهای تعاملی در زمینه فروش است. با این حال ، شما می توانید بسیاری از ابزارهای تعاملی را بسازید و حداقل به همان روشی که می توانید از آنها در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید ، کشف کنید.

در اینجا پنج نوع متداول ابزار بازاریابی تعاملی آورده شده است که می توانیم به روش های مختلف استفاده کنیم.

سعی کنید مجازی برای بازاریابی تعاملی

این یکی شبیه همان چیزی است که ما در حال حاضر کار کردیم ، اما کاملاً یکسان نیست – ما آن را یک قدم جلوتر می بریم.

“آزمونهای” جاسازی شده مانند آنچه که ما در حال مشاهده آن بودیم ، به مشتری اعتماد دارند که روی برخی پاسخها کلیک می کنند. سپس این الگوریتم راه حل های منطبق با پاسخ آنها را به افراد ارائه می دهد.

برعکس ، آزمایش های مجازی با استفاده از واقعیت افزوده یا ضبط تصاویر ساده باعث می شود تا مردم از سلفی استفاده کنند تا از آرایش تا عینک “را امتحان کنند”.

منفعت؟ مشتریان می دانند که این محصول مناسب آنها است یا نه ، بنابراین احتمال خرید آنها بیشتر است. به طور خلاصه ، نحوه کار آنها در اینجا است:

  • شخصی از صفحه محصول شما بازدید می کند.
  • آنها روی پیوند “امتحان کردن” که دوربین تلفن کاربر را فعال می کند ضربه می زنند.
  • با واقعیت افزوده ، کاربر محصول را روی صورت خود قرار می دهد تا ببیند چگونه به نظر می رسد.
  • اگر از ظاهر خوشحال باشند ، مشتری احتمالی محصول را به سبد خود منتقل می کند و از طریق صندوق فروش می رود.
مقاله مرتبط  راهنمای بازاریاب برای داستانهای LinkedIn

فقط به محصولات زیبایی یا لوازم جانبی محدود نمی شود. به عنوان مثال ، سیستم عامل هایی مانند آمازون به کاربران خود این امکان را می دهند که مبلمان را “در اطراف اتاق” قرار دهند تا ببینند آیا در خانه خود خوب هستند یا نه همین فناوری اعمال می شود.

ابزارهای اندازه گیری تعاملی

مشتریان گاهی اوقات خرید محصولات مانند کفش را به صورت آنلاین چالش برانگیز می دانند زیرا تعیین اینکه چه سایزی را بدست آورند دشوار است.

اینجاست که ابزارهای اندازه گیری وارد می شوند. بیایید تجزیه شود ابزار اندازه گیری پای دیجیتال Nike به عنوان مثال.

  • مشتریان از طریق برنامه نایک خرید می کنند.
  • آنها در مورد کفشهایی که می خواهند تصمیم می گیرند و “سعی می کنند” آنها را انتخاب کنند.
  • دوربین به جای استفاده از واقعیت افزوده ، پای شخص را اسکن می کند.
  • پس از اتمام اسکن ، برنامه به شخص می گوید چه سایزی را باید انتخاب کند.

به راحتی می توانید دریابید که چگونه این امر می تواند منجر به فروش بیشتر و خوشبختانه بازده کمتر شود.

ابزار تعاملی با اندازه گیری پا فروش کفش را افزایش می دهد

ماشین حساب های تعاملی

ماشین حساب ها ابزارهای تعاملی مفیدی برای وب سایت شما هستند و می توانند به روش های بیشتری از آنچه تصور می شود ، از جمله:

  • ماشین حساب های تغذیه ای
  • ماشین حساب قیمت گذاری برای کمک به مشتریان بالقوه در ساخت “بسته های نرم افزاری” محصولات سفارشی
  • ماشین حساب های مالی برای کمک به مردم در انتخاب محصول مالی مناسب با شرایط خود

در هر بخشی که باشید ، این امکان وجود دارد که بتوانید از یک ماشین حساب تعاملی برای شخصی سازی تجربه کاربر استفاده کنید.

به عنوان مثال ، بگویید شما یک وب سایت لوازم آشپزخانه دارید و می خواهید مردم کتابهای دستور العمل شما را بخرند. آنها س aboutالاتی درباره سالم بودن دستور العمل ها پرسیده اند.

یک ماشین حساب تغذیه ای می تواند به آنها کمک کند و به نوبه خود ، مردم را ترغیب کند که زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند و به طور بالقوه اعتماد بیشتری به نام تجاری شما داشته باشند.

7 دلیل که باید از ابزارهای تعاملی برای افزایش فروش استفاده کنید

ما کشف کرده ایم که ابزارهای بازاریابی تعاملی چیست و چگونه کار می کنند. هنوز یک سوال اساسی باقی مانده است: آیا این ابزارها می توانند فروش شما را افزایش دهند؟

پاسخ بله است! در اینجا هفت دلیل اصلی من وجود دارد که چرا ابزارهای تعاملی در استراتژی بازاریابی شما می توانند فروش را افزایش دهند:

1. ابزارهای تعاملی سطح تعامل را افزایش می دهند

مشارکت مشتری بسیار حیاتی است ، اما سخت است که از جمعیت جدا شوید. در اینجا دو دلیل وجود دارد:

  • یک فرد متوسط ​​تقریباً خرج می کند دو ساعت و نیم در روز پیمایش در شبکه های اجتماعی. در این زمان ، آنها در معرض پیام های بازاریابی بی شماری هستند ، از تبلیغات بنر گرفته تا PPC.
  • ما “بی شرمانه” شده ایم که از آگهی ها چشم پوشی کنیم (پدیده ای که “کور بنر” نامیده می شود)

نگران نباشید ، این زمان جایی است که ابزارهای تعاملی شانس درخشش دارند. 66٪ بازاریابان گزارش افزایش سطح تعامل پس از معرفی محتوای تعاملی به برنامه های بازاریابی خود.

در نهایت ، افزایش تعامل مشتری یک روش کاملاً م effectiveثر برای فروش بیشتر در طولانی مدت است ، بنابراین ارزش دارد از ابزارهای تعاملی در محتوای خود استفاده کنید.

2. بهبود UX با استفاده از ابزارهای تعاملی ممکن است مشتریان را تبدیل کند

تبدیل به معنای بازاریابی است و ابزارهای تعاملی می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند. بگذارید به شما نشان دهم که برای JINS ، یک ارائه دهنده عینک طبی نسخه ای کار می کند.

مقاله مرتبط  بهترین نرم افزار مدیریت پروژه سال 2020

JINS به عنوان یک شرکت آینده نگر ، راهی جدید و ابتکاری برای افزایش نرخ تبدیل و بهبود تجربه مشتری می خواست. راه حل آنها از طریق امتحانات مجازی برای عینک

ابزارهای تعاملی فروش عینک را افزایش می دهند برنامه بازاریابی را امتحان کنید

تمام کسی که باید انجام دهد این است که دوربین خود را روشن کند و یک عکس سلفی را در سیستم عامل بارگذاری کند. پس از انجام این کار ، کاربر فریم های موردعلاقه خود را انتخاب کرده و روی سلفی قرار می دهد.

آنچه در عمل به نظر می رسد در اینجا است. در سمت چپ ، ما عکس سلفی داریم و در سمت راست ، فریم های واقعی بعد از اینکه مشتری خرید خود را انجام داد:

افزایش فروش ابزارهای بازاریابی تعاملی عینک های برنامه را امتحان کنید

مشتریان بالقوه اکنون یک روش سریع و دقیق برای اندازه گیری اینکه کدام عینک را خریداری می کنند ، دارند! طبق گفته JINS ، نرخ تبدیل از زمان افزودن این ابزار تعاملی به شدت بهبود یافته است.

3. ابزارهای تعاملی به مشتریان این امکان را می دهند تا در خریدهای بزرگ اطمینان داشته باشند

همانطور که قبلاً گفتم ، این فقط در مورد آزمایش رنگ مو یا بررسی لوازم جانبی مد نیست. این فناوری در مورد خریدهای بزرگ نیز هست.

بگیر هدف، مثلا. کاربران تصویری از اتاق خود را بارگذاری می کنند و یک نسخه واقعی از یک قطعه مبلمان را در فضا قرار می دهند. آنها همچنین می توانند برنامه Target را بارگیری کنند و به جای آن نسخه واقعیت افزوده را امتحان کنند ، که کمی جذاب تر است زیرا شما می توانید محصول را در اتاق جابجا کنید. آمازون این کار را با بسیاری از محصولات خود در برنامه خود نیز انجام می دهد.

افزایش ابزارهای بازاریابی فروش ابزارهای تعاملی درخت کریسمس AR

این ویژگی به کاربران امکان می دهد قبل از خرید مبلمان یا وسایل بزرگ دیگر متناسب با فضای آنها باشند ، این بدان معنی است که احتمالاً روی “خرید” کلیک می کنند و بازده کمتری دارند.

4. تجربه شخصی کاربر از طریق ابزارهای تعاملی می تواند باعث افزایش تبدیل ها شود

آیا الگویی از شخصی سازی شکل می بینید؟ ابزارهای تعاملی به ما امکان می دهد مانند هرگز بازاریابی را شخصی سازی کنیم. به همین دلیل از نظر فروش اهمیت دارد:

این آمار دو چیز را به ما می گوید:

اول ، مشتریان هوس شخصی سازی می کنند. آنها می خواهند توسط شرکتها احساس ارزشمندی کنند.

دوم ، اگر ارتباط شخصی با تلاش های بازاریابی شما برقرار شود ، احتمالاً مشتری وفاداری خواهند داشت.

این یک روش بی فایده برای ایجاد وفاداری به برند و افزایش شانس شما برای فروش در آینده است.

5. ابزارهای تعاملی باعث افزایش تولید سرب می شوند

من قبلاً این را لمس کردم ، اما باید تأکید کرد که یک استراتژی تولید سرب با استفاده از ابزارهای تعاملی از نظر فروش تا چه اندازه می تواند موثر باشد.

اولاً ، یک زاویه SEO وجود دارد. اگر می توانید اشتراک های شبکه های اجتماعی و پیوندهای ورودی بیشتری را جذب کنید ، باید بازدید بیشتری ایجاد کنید. علاوه بر این ، اگر افراد زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری کنند و نرخ پرش کمتری داشته باشد ، رتبه بندی موتور جستجوی شما می تواند بهبود یابد. اشتراک های اجتماعی ممکن است رتبه SEO شما را بیش از 20٪ افزایش دهند. (شما می توانید افرادی را که با شما تماس می گیرند با چک کننده بک لینک رایگان من بررسی کنید.)

نتیجه ابزارهای تعاملی که نظر مردم را به خود جلب می کند این است که می تواند ترافیک ارگانیک بیشتر و منجر به کیفیت بهتر شود زیرا افرادی که جذب می کنید از قبل به دنبال محصول یا خدمات شما هستند.

مقاله مرتبط  وبلاگ چیست؟ (و چرا باید یکی را در سال 2020 شروع کنید)

بیایید به این موضوع از زاویه دیگری نیز فکر کنیم. داده هایی که با توجه به استفاده از ابزارهای شما از طریق چشم انداز دریافت می کنید ، به شما کمک می کند مشتری های خود را بخواهید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را بهبود ببخشید.

در نتیجه ، شما می توانید در بلند مدت منجر به تولید با کیفیت بیشتری شوید ، همه اینها بدون تلاش اضافی از منظر بازاریابی.

عالی به نظر می رسد ، درست است؟

6. بازاریابی خود را با ابزارهای تعاملی خودکار کنید

بله ، ابزارهای تعاملی می توانند به شما کمک کنند تا تلاش های بازاریابی خود را به صورت خودکار انجام دهید و این ابزارها کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند. الگوریتم ها آنچه مشتری می خواهد را تشخیص می دهند و براساس این اطلاعات توصیه هایی ارائه می دهند یا راه حل هایی ارائه می دهند.

این می تواند به شما در افزایش فروش و ایجاد تغییرات در صورت لزوم کمک کند زیرا شما می توانید:

  • معیارهای خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید ابزارها مطابق میل شما کار می کنند
  • بر اساس آنچه مشاهده می کنید ، تغییراتی را در UX ایجاد کنید
  • عملکرد را از طریق ابزارهای مختلف تعاملی مقایسه کنید و زمان ، انرژی و منابع را در ابزارهایی که با کارآیی بیشتر کار می کنند سرمایه گذاری کنید

7. ابزارهای تعاملی ممکن است به وب سایت شما جلب کند

بدون مراجعه به وب سایت شما ، شانس کمی برای فروش خواهید داشت. باز هم ، ابزارهای تعاملی می توانند در اینجا به شما کمک کنند. به همین دلیل است.

اولا ، 47٪ مردم اکنون از مسدودکننده های تبلیغات استفاده کنید ، بنابراین اگر تلاش خود را معطوف به این موارد کنید ، ممکن است برخی از مشتریان بالقوه حتی بازاریابی شما را نبینند. ابزارهای تعاملی به شما کمک می کند تا این مشکل را کنار بگذارید.

در مرحله دوم ، 79٪ از بازاریابان موفق می گویند ابزارها و محتوای تعاملی مردم را ترغیب می کند تا به وب سایت های خود بازگردند. فقط مربوط به ایجاد محتوای جدید نیست – وقتی ابزار تعاملی دارید می توانید بارها و بارها از همان محتوا استفاده کنید.

در مورد آن فکر کنید اگر مشتری عینکی را که برای اولین بار از شما خریداری کرده دوست دارد ، به احتمال زیاد به فروشگاه آنلاین شما باز می گردد. در آنجا ، آنها از همان آزمایش مجازی قبلی که قبلاً برای بررسی جفت های مختلف استفاده می کردند ، استفاده می کنند. مجبور نبودید با ابزارهای تعاملی جدید ، ایمیلهای تبلیغاتی یا هر استراتژی بازاریابی دیگری آنها را تحت تأثیر قرار دهید – آنها آنچه را برای اولین بار استفاده کردند دوست داشتند و دوباره با آن درگیر شدند.

چگونه برای یک روش مقرون به صرفه برای تحکیم یک رابطه پایدار با پایگاه مشتری خود؟

نتیجه

چرا باید ابزارهای تعاملی بسازید تا فروش خود را افزایش دهید؟ خوب ، همانطور که می بینیم ، آنها نه تنها یک روش قابل اعتماد برای تولید سرنخ و بهبود نرخ تبدیل هستند ، بلکه مقرون به صرفه هستند.

استقرار آنها نیز به خصوص چالش برانگیز نیست. یافتن ابزارهای تعاملی که می توانید متناسب با نیازهای خود تغییر دهید و آنها را در وب سایت خود جاسازی کنید ، به اندازه کافی آسان است. اگر می خواهید در زمینه معرفی ابزارهای تعاملی در استراتژی بازاریابی خود کمک بیشتری کنید ، خدمات مشاوره ای من را بررسی کنید.

آیا هنوز ابزار بازاریابی تعاملی را امتحان کرده اید؟