آموزش سئو

چرا باید تبلیغات موبایل را برای تعامل ایجاد کنید (و نه فقط تبدیل)

دسامبر 9, 2020

بهینه سازی تبلیغات تلفن همراه تقریباً در جعبه ابزار صاحبان مشاغل یک روش است.

بیشتر اوقات ، CTA در آن تبلیغات نوعی تغییر شکل را درخواست می کند. شاید این یک خرید ، اشتراک یا فقط ثبت نام آزمایشی رایگان باشد.

اما آیا همه تبلیغات موبایل برای آن مناسب است؟

آیا این حتی همان تبلیغات موبایلی است بهترین برای؟

اگر صادقانه بگویم اگر از تبلیغات تلفن همراه خود برای فروش ، فروش ، فروش استفاده می کنید ، ممکن است مقدار زیادی از هزینه تبلیغات خود را هدر دهید.

تبلیغات موبایل خودشان هدر دادن پول نیست آنها در واقع می توانند بسیار مفید باشند.

با این حال ، وقت آن رسیده است که فکر نکنیم تبلیغات تلفن همراه فقط برای افزایش تبدیل مناسب است.

من قصد دارم به شما بگویم چرا این مورد است و سپس من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را شروع کنید

در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا موفق ترین تبلیغات موبایلی تبلیغات تبلیغاتی برای جذب مخاطب را تبلیغ می کنند بحث خواهیم کرد.

سپس خواهید دید که چگونه از تبلیغات خود برای ارتقا engage تعامل استفاده کنید. و در آخر ، خواهید فهمید که چگونه می توانید تعامل مناسب را برای تنظیم خود برای تبدیل های آینده ارتقا دهید

بیایید با تجزیه و تحلیل جوانب مثبت و منفی تبلیغات برای مخاطبان تلفن همراه شروع کنیم.

چرا تبلیغات موبایل فقط برای تبدیل مناسب نیستند؟

می دانم چه فکری می کنی

اگر هدف نهایی تعامل به هر حال تبدیل است ، چرا فقط روند کار را ساده نکنید و تبلیغاتی را که هدف تبدیل آن است اجرا کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارد:

تبلیغاتی که بیش از حد فشار آور باشد ، ماهرانه خواهد بود ، نادیده گرفته می شود یا در غیر این صورت از آن اجتناب می شود.

فقط یافته های این را بررسی کنید تحقیقات HubSpot مطالعه. یعنی ، به سه دلیل اصلی که مصرف کنندگان از مسدود کننده های تبلیغات استفاده می کنند ، نگاهی بیندازید:

چرا از راهنمای نمودار مسدود کننده تبلیغات برای تبلیغات تلفن همراه استفاده می کنید.

تبلیغات ساخته شده برای تبدیل به جای اینکه مفید یا جذاب باشند ، می توانند آزار دهنده ، مخل ، یا حتی امنیت باشند.

اگر این تبلیغ شما باشد ، حتی کسانی که از مسدود کننده های تبلیغات استفاده نمی کنند آن را نادیده می گیرند. اگر ارزش پیشنهاد خود را واضح و روشن نکنید ، تبلیغات تلفن همراه شما در پس زمینه محو می شود.

بنابراین این یک دلیل است که تبلیغ تبلیغاتی فروش سخت همیشه یک ایده عالی نیست. اما چرا این نوع تبلیغات به طور خاص برای تبلیغ کنندگان موبایل یک دام است؟

به طور خلاصه ، بسیاری از مردم هنوز چیزهایی را با تلفن خود خریداری نمی کنند.

شکی نیست که تجارت تلفن همراه در حال افزایش است – بازاریاب گزارش می دهد که تجارت تلفن همراه در سال 2022 68 درصد رشد خواهد کرد.

با وجود رشد خرید از طریق تلفن همراه ، اکثر خریداران فقط از تلفن های خود برای جستجوی معاملات یا اطلاعات مربوط به محصول استفاده می کنند – و سپس برای خریدهای بزرگ به فروشگاه یا دسکتاپ مراجعه می کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=kFCs5dx9LVI

علاوه بر این ، برخی از افراد مایلند شخصی کالایی را مشاهده و لمس کنند. یا آنها می خواهند فیلم های کامل را مشاهده کنند تا قبل از کشیدن ماشه همه ویژگی ها را کشف کنند.

سرانجام ، وقتی کاربران تبلیغات موبایل شما را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند ، اغلب در مورد تجارت شما اطلاعاتی را می شنوند برای اولین بار.

این مصرف کنندگان هنوز آماده خرید از شما نیستند.

پس چرا برای تبلیغاتی که از آنها می خواهد پول خرج کنید؟

موثرترین تبلیغات در شبکه های اجتماعی باعث افزایش آگاهی برای برند شما می شود. مانند هر تنظیم دیگری ، کاربران شبکه های اجتماعی قبل از اینکه بتوانند تبدیل کنند ، باید از کانال فروش پایین بیایند.

با تمام آن فکر ، مهم است که آگهی تلفن همراه بعدی شما ارزش وقت گذرانی بازدیدکنندگان را داشته باشد.

به عبارت دیگر ، مهم است که تبلیغات بعدی تلفن همراه شما جذاب باشد.

نامزدی موبایل چیست؟

وجود دارد چهار نوع نامزدی که می توانید با یک تبلیغ تولید کنید.

اولین مورد احتمالاً یکی از مواردی است که بیشتر با آن آشنایی دارید: تعامل با صفحه فرود.

تبلیغ شما مصرف کنندگان را به سایت شما هدایت می کند ، جایی که آنها اقداماتی مانند پر کردن فرم شما ، خرید و غیره را انجام می دهند.

به عنوان یک تجارت ، این است هدف نهایی شما اما همانطور که در بخش گذشته بحث کردیم ، رفتن به مسیر مستقیم برای تبدیل به تبلیغات تلفن همراه آسان نیست. تلاش برای انجام این کار می تواند منابع زیادی را هدر دهد.

اینجاست که انواع دیگر تعامل وجود دارد.

یک نوع نامزدی جایگزین ، بازدید از وب سایت است.

می توانید این را از معیارهایی مانند نرخ گزاف گویی و متوسط ​​زمان جلسه بسنجید.

تبلیغی که از کسی بخواهد یک پست وبلاگ بخواند باعث جذب وب سایت می شود زیرا پست های وبلاگ معمولاً زمان جلسه طولانی تری نسبت به سایر صفحات دارند.

نوع دیگر تعامل در شبکه های اجتماعی است.

وقتی طرفداران یا پیروان با صفحه رسانه های اجتماعی شما ارتباط برقرار می کنند – دوست داشتن ، اشتراک گذاری ، نظر دادن یا استفاده از هشتگ شخصی شما – با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند.

سرانجام ، نام تجاری وجود دارد.

مقاله مرتبط  نحوه خرید فالوورهای توییتر (واقعی ها!)

این از طریق معیارهایی مانند وفاداری مشتری و تکرار تجارت اندازه گیری می شود.

همچنین می تواند توسط شما اندازه گیری شود امتیاز خالص تبلیغ کننده. این یک امتیاز براساس تعداد مشتریانی است که برند شما را دوست دارند و چه تعداد از آنها فضای پیشرفت را می بینند.

نمودار امتیاز خالص پروموتر: راهنمای تبلیغات تلفن همراه برای مشارکت

Net Promoter Score یکی از امتیازات است بهترین راه ها برای بهبود حفظ مشتری در دراز مدت

بنابراین دقیقاً چگونه این همه نوع نامزدی باعث درآمد شما می شود؟

برای مبتدیان ، افزایش هر یک از این نوع تعاملات باعث افزایش اعتماد مشتری به نام تجاری شما می شود.

این یک ضرورت است اگر شما در نهایت می خواهید آنها را تبدیل کنند. مردم از مارک هایی که به آنها اعتماد ندارند خرید نخواهند کرد.

اما این بیش از این است

وقتی شخصی با تبلیغ شما درگیر می شود – به عنوان مثال کتاب الکترونیکی شما را بارگیری می کند یا فیلم شما را تماشا می کند – می توانید مسیر که

سپس ، می توانید مخاطبان سفارشی از افرادی که این اقدام خاص را انجام داده اند ، ایجاد کنید.

بعداً می توانید با تبلیغات کامل آنها را هدف مجدد قرار دهید تا آنها را به سمت تبدیل هدایت کنید.

تبلیغات موبایل بهترین راه برای افزایش هر سه نوع جایگزین تعامل است. در مرحله بعدی ، چهار نکته اساسی را برای برجسته کردن تبلیغات نامزدی شما بررسی خواهیم کرد.

1. مخاطب موبایل خود را بشناسید

رفتار کاربران موبایل متفاوت از کاربران دسک تاپ است.

این بدان معنی است که آنها مجموعه تحلیلی خاص خود را دارند که باید در نظر بگیرند.

به عنوان مثال ، داده های زیر نمایانگر ترافیکی است که از طریق تبلیغات موبایل فیس بوک به سایت دوستان خود رسیده است:

مثال معیارهای تبلیغات موبایل

به معیارهای برجسته توجه کنید.

کاربران موبایل در هر جلسه تقریباً از سه صفحه بازدید می کردند ، نزدیک به شش دقیقه را در سایت می گذراندند و نرخ پرش 77.78٪ داشتند.

در زیر می بینید که بیشتر این کاربران در ساعات شب از سایت بازدید کرده اند.

معیارهای تبلیغات موبایل

اکنون این مورد را با کاربرانی که از طریق یک آگهی دسکتاپ فیس بوک به سایت رسیده اند مقایسه کنید:

مثال معیارهای تبلیغات موبایل

این کاربران سایت را کمتر از کاربران موبایل در سایت کاوش کرده و در نتیجه نرخ پرش بالاتری دارند. در همین حال ، کاربران دسک تاپ در طول روز به طور مرتب تری بازدید می کردند:

نرخ تعامل با تبلیغات موبایل

ارزیابی این اطلاعات کمک بزرگی به شما می کند تصمیم بگیرید که چگونه ، کجا و چه زمانی مخاطبان خود را درگیر کنید.

آیا در ساعت خاصی از روز تبلیغات را انجام می دهید؟ آیا آنها را به صفحه فرود خود یا به یک پست وبلاگ یا صفحه ویژگی هدایت خواهید کرد؟

شما می توانید هر دو مورد را یاد بگیرید جمعیت شناسی و روانشناسی مخاطبان تلفن همراه شما تا حداکثر دسترسی خود را داشته باشید.

تمام اطلاعات مورد نیاز شما در دسترس شماست تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

برای شروع ، بخشی از بازدیدکنندگان را که از طریق تبلیغات موبایل فیس بوک به سایت شما رسیده اند ایجاد کنید. نحوه کار:

Google Analytics مثال تبلیغات موبایل
  1. در Google Analytics ، روی Audience و سپس Overview کلیک کنید.
  2. در گزارش جدیدی که ظاهر می شود ، “+ Add Segment” را انتخاب کنید.

مرحله بعدی شما همانند تصویر زیر بر روی “+ New Segment” کلیک کنید.

برای مشاهده داده های تبلیغات تلفن همراه ، بخش جدیدی اضافه کنید

سپس منویی را مشاهده خواهید کرد که به این شکل است:

Google analtyics تبلیغات تلفن همراه را برای بازدید فیس بوک مشاهده می کنید
  1. منابع ترافیک را انتخاب کنید.
  2. در قسمت “منبع حاوی” کلیک کنید. یک منوی کشویی منابعی را لیست می کند که بازدید کنندگان را به سایت شما می آورد. موبایل فیس بوک را انتخاب کنید: m.facebook.com.

تغییرات و یکنوع بازی شبیه لوتو خود را ذخیره کنید! قطعه ایجاد شد.

از اینجا می توانید تجزیه و تحلیل این گروه خاص را ردیابی کنید. آنچه را که با این مخاطب صحبت می کند کشف کنید تا بفهمید چه کسی هستند و در نتیجه تبلیغ شما را برای چه کسانی طراحی می کنید.

2. از تبلیغات بومی موبایل استفاده کنید

تبلیغات بومی موبایل یک قالب آگهی است که به تبلیغ اجازه می دهد با برنامه یا سایت موبایلی که در آن اجرا می شود ، ترکیب شود.

آگهی دهنده معمولاً فضایی را که آگهی بومی موبایل در آن اجرا می شود خریداری می کند.

این شکل از تبلیغات از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا به دلیل افزایش تعامل شناخته شده است.

هشت نوع تبلیغات بومی موبایل وجود دارد. اما در حال حاضر ، ما سه مورد را که به احتمال زیاد تشخیص می دهید بررسی خواهیم کرد.

اولین مورد تبلیغات In-Feed Social است.

این تبلیغ فیس بوک است که در نوار کناری سمت راست قرار ندارد. این وسط خوراک کسی است ، درست مثل یک پست عادی ظاهر می شود.

در اینجا مثالی از استاندارد کوهستان:

مثال تبلیغات موبایل در تبلیغات خبره

نوع دوم ، محتوای در خوراک ، بسیار شبیه نوع اول است.

با این حال ، به جای اینکه این تبلیغات مانند یک پست در شبکه های اجتماعی به نظر برسند ، آنها مانند محتوای سایتی که تبلیغ در آن پخش می شود ساخته شده اند.

برای مثال ، نگاهی بیندازید که چگونه این مقاله حمایت شده از Live Science با مقاله های موجود در هم آمیخته است یاهو:

مثال تبلیغات موبایل در خبرمایه

بدون برچسب “Sponsored” ، حتی جزئی ترین بازدید کننده فکر می کند این فقط یک مقاله معمولی است.

آخرین اما نه کمترین: تبلیغات جستجوی پولی.

احتمالاً در مورد این یکی چیزهای زیادی شنیده اید. تبلیغات Google AdWords که در صفحات نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود ، نمونه اصلی مانند این تبلیغ برای است MailChimp:

تبلیغات موبایل به عنوان مثال تبلیغات جستجوی پولی

از آنجا که تبلیغات بومی با محتوا ترکیب می شوند ، مزیت زیادی نسبت به تبلیغات بیشتر مانند تبلیغات خرید Google دارند.

مقاله مرتبط  چه چیزی میخواهید بدانید

تبلیغات بومی به مشتریانی می رسد که “کور بنر” دارند.

این تبلیغات به دلیل قرار داده شدن به احتمال زیاد دیده و با آنها درگیر می شود جایی که بیشترین میزان تعامل در حال حاضر است: مناطق محتوا.

منطق در اینجا در کنار ما است و اعداد نیز همینطور.

طبق داده های منتشر شده توسط MediaPost ، مصرف کنندگان با تبلیغات بومی تا 60٪ بیشتر تعامل داشته باشید نسبت به تبلیغات بنری.

خوب چه جوری گیر میاد؟ در واقع بیشتر شبیه یک احتیاط است.

شما باید مطمئن شوید که خوانندگان خود را گمراه نمی کنید.

شخصی که از طریق نتایج موتور جستجو اسکن می کند ، می تواند به راحتی تبلیغ شما را به عنوان نتیجه بدون اسپانسر اشتباه کند. و اگر آنها فقط پیوند شما را کلیک می کنند تا متوجه شوند شما می خواهید چیزی به آنها بفروشید؟

ممکن است از ناحیه دستان خود مشکلی داشته باشید.

زیرا با توجه به مطالب ، 48٪ از مصرف کنندگان در این شرایط احساس فریب می کنند:

تبلیغات موبایلی آیا مصرف کنندگان احساس فریب می کنند.

شما نمی خواهید فریبکار باشید. اگر تبلیغ شما کمی مخلوط می شود هم خوب ، مسافت بیشتری را طی کنید تا نیت خود را روشن کنید.

در این مثال ، دنور پست و صفحه اصلی KB برای جلوگیری از سردرگمی کلمه “Sponsored” را در متن آگهی اضافه کرد.

مثال تبلیغات موبایل

شما می خواهید در مکان هایی باشید که دیده می شوید ، اما نمی خواهید کاربران را فریب دهید تا کلیک کنند.

با افزودن یک یا دو کلمه یا عناصر آشکار مارک به تبلیغ خود ، از این فریب خودداری کنید.

3. با تبلیغات موبایل اعتماد ایجاد کنید

به راحتی می توان گفت “باید اعتماد سازی کنید”.

اما ، دقیقاً چگونه کسی می تواند به این موفقیت دست یابد؟

کمک می کند تا به دلایل فکر کنید شما به مارک های مورد علاقه خود اعتماد کنید.

من حدس می زنم که یکی از دلایل این است که شما احساس نمی کنید آنها “فقط برای خودشان هستند.”

محصول آنها به همان اندازه که پول شما به نفع شماست ، به شما سود می دهد.

مارک های مورد علاقه شما هستند مفید و با در نظر داشتن آن هنگام طراحی تبلیغات ، نام تجاری شما نیز می تواند به همین روش باشد.

بگویید شما از طریق AdWords تبلیغ می کنید.

اگر می خواهید مفید باشید ، پس باید به این فکر کنید که جستجوگران Google در زمانی که تبلیغ شما را می بینند ، می خواهند چه کاری را انجام دهند.

طبق گفته Textbroker ، سه دلیل وجود دارد که مردم از Google استفاده می کنند: برای خرید چیزی ، یافتن صفحه یا کسب اطلاعات.

جستجوگران در دسته اول احتمالاً به کمک شما نیازی ندارند. حداقل ، آنها فکر نمی کنند

اما جستجوگران در دو دسته دوم اغلب در جستجوی پاسخ هستند.

با هدایت کاربران به منابع آنلاین می توانید این پاسخ ها را ارائه دهید.

برای دریافت بیشترین کلیک ، از فروش فوق العاده این تبلیغات خودداری کنید.

عنوان ، متن و CTA شما باید مکالمه ای باشد. تمام تلاش شما برای برقراری ارتباط این است که می توانید به مصرف کنندگان در حل مشکل خود کمک کنید.

مثلا، Top10AntivirusSoftware.com این آگهی را در نرم افزار آنتی ویروس SERP اجرا می کند:

تبلیغات تلفن همراه با استفاده از مثال سبک مکالمه

این تبلیغ لیستی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس را برای کمک به کاربران در تصمیم گیری در مورد خرید فراهم می کند.

این وب سایت از ویژگی های مفیدی مانند مقایسه پیشنهادات کنار هم برای ایجاد ارتباط خوب با کاربر برخوردار است – حتی اگر این بدان معنا باشد که امروز تبدیل نمی شوند.

همچنین می توانید از تبلیغات تعامل برای ارائه منبعی استفاده کنید. “تجزیه و تحلیل داده” را در Google تایپ کنید ، و ممکن است این را ببینید آگهی SAS:

تجزیه و تحلیل داده تبلیغات تلفن همراه

یک بار دیگر ، این تبلیغ سعی در فروش چیزی به من ندارد. حداقل بلافاصله

حتی من را به صفحه اصلی سایت نمی برد.

اما با ارائه یک بارگیری رایگان به من ، آنها هنوز هم خود را به عنوان یک تجارت قابل اعتماد در ذهن من تثبیت می کنند.

آنها می خواهند خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت تثبیت کنند.

روش دیگر استفاده از تبلیغات این است که به مخاطبان خود یادآوری کنید که یک مرجع هستید.

خجالتی نباشید به آنها صریح بگویید که چرا در کارهایی که انجام می دهید بهترین هستید.

به هر حال ، اگر فکر نمی کردید بهترین هستید ، این کار را نمی کردید.

و این شانس وجود دارد ، افراد زیادی هستند که با شما موافق هستند.

بنابراین از این به نفع خود استفاده کنید. تبلیغاتی را که به محتوای محبوب شما ، توصیفات مشتری مورد علاقه شما یا صفحه ای در مورد موفقیت های اخیر شما پیوند دارد ، اجرا کنید.

فیلسون این کار را با اجرای یک تبلیغ ویدیویی درباره آنچه که به آنها افتخار می کنند انجام می دهد.

در اینجا یک نمونه از مشارکت آنها با خدمات جنگل ایالات متحده:

مثال تبلیغات موبایل باعث ایجاد اعتماد می شود

فقط به یاد داشته باشید که اگر بیننده شما نمی داند قدم بعدی چیست ، لیست موفقیت های خود کمک چندانی نخواهد کرد.

برای جلب کاربران به سایت خود ، CTA را وارد کنید ، حتی “بیشتر بخوانید” یا “بیشتر تماشا کنید”.

4 به آگهی های صفحه پسندیده نه بگویید

یکی از بهترین راه ها برای شناختن شخصی این است که لایک های فیس بوکی او را لمس کنید.

مقاله مرتبط  یک معلم فرانسوی در ناپرویل

گفت: هیچ کس تا به حال.

https://www.youtube.com/watch؟v=d–xYXrnJTE

اما اگر این درست بود ، شناختن شخصی مثل پشت دست شما واقعاً آسان خواهد بود. به هر حال ، فیس بوک همیشه این را به شما می گوید دوستان شما این صفحه یا آن مارک را دوست دارند.

اینها تبلیغاتی مانند صفحه هستند و در دسک تاپ و موبایل ظاهر می شوند.

در اینجا مثالی از آگهی صفحه مانند صفحه را مشاهده می کنید جوانه اجتماعی:

راهنمای تبلیغات فیس بوک 091

اگر از فیس بوک استفاده می کنید ، احتمالاً می توانید حداقل به ده تبلیغ مانند صفحه که در گذشته مشاهده کرده اید فکر کنید.

این س theال را ایجاد می کند: چرا این تبلیغات اینقدر محبوب هستند؟

مشاغل از تبلیغات صفحه پسندیده استفاده می کنند تا:

  • به آرزوی شخص برای تقلید از دیگران ضربه بزنید
  • از اعتماد طبیعی مردم به دوستانشان بهره مند شوید

به هر حال ، طبق گزارش ReportLinker ، 89٪ مردم به دوست خود در یک بازبینی آنلاین ناشناس اعتماد می کنند.

پس چرا در زیرعنوان آخر نوشته شده است “به تبلیغات مانند صفحه های منفی نه”؟

خوب ، چون لایک های فیس بوک آنقدرها که فکر می کنید ارزان نیستند.

بله ، آنها مهم هستند. شما می خواهید افراد صفحه شما را دوست داشته باشند. اما متأسفانه افراد زیادی می توانند صفحه شما را دوست داشته باشند و هرگز محتوای شما را نبینند.

فیس بوک این مسئله را سخت تر و دشوارتر می کند در فید طرفداران خود ظاهر شوید.

در نتیجه ، برای تقویت پست خود و جلب توجه شخصی که “مانند آن” را خریداری کرده اید ، اغلب مجبورید با پول نقد اضافی مشارکت کنید.

خرید مانند آن یک چرخه بی پایان پرداخت است.

بنابراین در عوض چه کاری باید انجام دهید؟

هنگام ارسال در صفحه خود ، بهترین کاری که می توانید برای خود انجام دهید درج ویدیو است.

طبق گزارش مارکتینگ لند ، پست های شما به بیشتر طرفداران شما می رسد اگر محتوای ویدئویی را در خود جای داده اید.

ویدیویی ایجاد کنید که باعث افزایش آگاهی در مورد مشکلی شود که می توانید حل کنید. طرفداران شما فیلم شما را مشاهده می کنند و اولین بذر بازاریابی کاشته می شود.

بعد ، وقت تبلیغ است. اما نه با تبلیغات Page Likes. در عوض ، شما می خواهید یک تبلیغ ویژه برای مخاطبان سفارشی اجرا کنید.

از مخاطبان سفارشی فیس بوک استفاده کنید تا به افرادی که فیلم شما را تماشا کرده اند هم مشکل آنها و هم راه حل خود را یادآوری کنید.

فقط برو تو تبلیغات فیس بوک حساب کنید و مخاطب سفارشی بر اساس بازدیدهای ویدئویی ایجاد کنید.

تبلیغات فیس بوک مخاطبان سفارشی ایجاد می کند

تبلیغ شما برای افرادی که از این طریق درگیر شده اند نمایش داده می شود. اما تبلیغ شما چه خواهد گفت؟

در این مرحله ، مخاطبان تلفن همراه شما هنوز آماده تبدیل نیستند. با تبلیغ بعدی می توانید آنها را نزدیکتر کنید.

یکی از راه های انجام این کار این است که زندگی طرفداران خود را بهتر کنید.

منابع رایگان برای کمک به حل مشکل جدید آنها ارائه دهید. اکنون که فیلم شما را تماشا کرده اند ، تعجب نخواهند کرد که چرا ممکن است بخواهند راهنمای رایگان شما را بخوانند.

در اینجا مثالی از شنیدنی:

مثال تبلیغات موبایل قابل شنیدن

شما همچنین می توانید یک کمپین قطره ای را اجرا کنید که کاربران را متقاعد کند یک دوره رایگان در مورد چگونگی حل مشکل خود بگذرانند.

این تصویر از AdEspresso نمونه ای از چگونگی را نشان می دهد موسس موسس آیا این:

موسسه موسس نمونه تبلیغات تلفن همراه

آخرین گزینه شما این است که بلافاصله مشکل آنها را به صورت رایگان حل کنید و فروش را برای مشکل آینده ذخیره کنید.

شما می توانید بلافاصله راه حل هایی مانند مقالات یا چک لیست ها را ارائه دهید تا رابطه خوبی بین شما و ارقام بالقوه شما برقرار شود.

اینجا دیگری است AdEspresso مثال برای بونوبوس:

Adespresso مثال تبلیغات موبایل

در هر شرایطی ، راه حل هایی ارائه دهید که با مشکلی که قبلاً ذکر کردید سازگار باشد.

چه اکنون مشکل آنها را حل کنید و چه بعداً ، ارادت شما به ارائه راه حل ، کاربران تلفن همراه را ترغیب به مشارکت می کند.

نتیجه

تبلیغات تلفن همراه فقط برای تبدیل نیست.

با وجود رشد در خریدهای موبایل ، برخی از خریداران هنوز در خرید از دستگاه همراه خود تردید دارند.

بسیاری از کاربران فیس بوک شناخت کافی از شما ندارند تا بتوانند از شما خرید کنند.

و سرانجام ، تبلیغاتی که بسیار پر فروش یا سرسام آور هستند ، قابل چشم پوشی هستند.

خوشبختانه ، تبدیل تنها نوع تعامل نیست. با استفاده از تبلیغات تلفن همراه خود برای ارتقا engage تعامل با وب سایت ، تعامل با شبکه های اجتماعی و تعامل با نام تجاری ، تبدیل مشتریان را بعداً آسان خواهید کرد.

قبل از شروع ایجاد تبلیغ ، تجزیه و تحلیل تحلیلی را برای کاربران تلفن همراه خود به طور خاص مطالعه کنید.

برای بهینه سازی تعامل ، از تبلیغات بومی تلفن همراه استفاده کنید و تبلیغاتی ایجاد کنید که مخاطبان شما را به اعتماد به نام تجاری شما ترغیب کند.

سرانجام ، نکنید مشغول کردن با صفحه فیس بوک دوست دارد تبلیغات. در عوض ، با ایجاد مخاطبان سفارشی از تبلیغات فیس بوک بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید در آینده آنها را پیگیری کنید.

بهترین نکته تبلیغات موبایلی که برای تولید هدایت و مشتری بیشتر استفاده کرده اید چیست؟