آموزش سئو

پیشنهاد جدید و بهبود یافته: داده های بهتر

ژانویه 12, 2021

با استفاده از SEO یکی از مهمترین موارد داده است.

شما بر اساس آنچه داده ها به شما می گویند تصمیم می گیرید.

اگر تغییری ایجاد کنید و رتبه هایتان بالاتر برود ، می دانید که انتخاب درستی انجام داده اید.

اگر رتبه بندی شما پایین بیاید ، باید بررسی کنید که چه اتفاقی افتاده است و چرا.

اما داده های SEO بسیار فراتر از رتبه بندی است.

و در Ubersuggest معیارهایی مانند تعداد بک لینک ، پیوندهای تازه پیدا شده ، اعتبار دامنه ، میزان برآورد بازدید ، حجم کلمات کلیدی و حتی رتبه بندی را ارائه می دهیم.

اما این داده ها چقدر خوب هستند؟

یک فهرست پیوندی جدید و بهبود یافته

به قول معروف … چرا چرخ را دوباره اختراع می کنید ، درست است؟

و این مورد است.

بسیاری از نمایه های لینک از شرکت هایی مانند Moz ، Ahrefs ، Semrush ، SEO Power Suite و Majestic وجود دارد که فقط سطح را خراشیده می کنند ، چرا ما می خواهیم همان چیز را دوباره ایجاد کنیم؟

بنابراین اکنون داده های پیوند Moz را در Ubersuggest داریم.

هر زمان که شما یک بررسی بک لینک را انجام می دهید ، گزارشی را مشاهده خواهید کرد که شبیه این است:

همانطور که مشاهده می کنید گزارش جدید شبیه گزارش قبلی است ، اما با مجموعه داده های بسیار بزرگتری.

می توانید رشد پیوند خود را با گذشت زمان ، تعداد پیوندهای جدید و از دست رفته ، تعداد پیوندهای کلی ، مرجع دامنه ، متن لنگر و حتی زمانی که پیوند کشف یا از بین رفته مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید پیوندها را فیلتر کنید تا سریعاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید

مقاله مرتبط  چگونه بهترین عکس های جلد فیس بوک را برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

جالب اینجاست که در هنگام استفاده از Ubersuggest نه تنها شاخص پیوند بسیار بهتری خواهید داشت بلکه متوجه خواهید شد که ما پیوندها را خیلی سریعتر می گیریم.

علاوه بر این ، ما در ماه های آینده چند ویژگی پیوند جدید ارائه می دهیم:

  1. اعلان های پیوند بهتر – هنگام از دست دادن یا به دست آوردن پیوندها ، ما به شما اطلاع خواهیم داد ، از این طریق دیگر مجبور نیستید دوباره به Ubersuggest برگردید.
  2. ردیابی رقیب – شما قادر خواهید بود رشد رقبای خود را از منظر پیوند به راحتی دنبال کنید.
  3. داده های تاریخی – داده های تاریخی بیشتری در مورد معیارها مانند Domain Authority اضافه می شود ، بنابراین شما می توانید رشد یا کاهش آن را با گذشت زمان مشاهده کنید.
  4. تجمیع متن لنگر – ما به زودی مروری بر متن لنگر ارائه خواهیم داد تا بتوانید متداول ترین لنگر متن مورد استفاده را برای هر دامنه یا حتی صفحه مشاهده کنید.
  5. توزیع اختیار دامنه – هنگامی که این ویژگی را اضافه می کنیم ، شما می توانید ببینید که چند سایت در هر دامنه اقتدار دامنه به شما لینک می دهند. به عنوان مثال ، یک سایت دارای تعداد لینک های دارای دامنه اختیارات 80 بعلاوه است.
  6. پیوند قطع می شود – این ویژگی به شما افرادی که به رقابت شما پیوند دارند را نشان می دهد و نه شما ، بنابراین می توانید پیوندها را راحت تر پیدا کنید.

اگر داده پیوند جدید را در Ubersuggest مشاهده نکرده اید ، به اینجا بروید و URL خود را وارد کنید. آن را برای چرخش بگیرید. 🙂

برآورد جدید و بهبود یافته ترافیک

مشابه بهبود تخمین پیوند ، ما همچنین در حال بهبود فرمول تخمین ترافیک خود هستیم.

مقاله مرتبط  چگونه Pinterest Story Pins می تواند بازاریابی شما را بهبود ببخشد

اگر این کار را نکرده اید ، به Ubersuggest بروید و در دامنه رقیب تایپ کنید.

به خاطر داشته باشید که تخمین ترافیک هرگز کامل یا 100٪ دقیق نخواهد بود. نه تنها در Ubersuggest بلکه هر ابزار بازاریابی.

اما می توانید با استفاده از این داده ها عملکرد خود را نسبت به رقابت خود ببینید.

برای ساده تر کردن این موضوع ، در Ubersuggest می توانید ببینید که چگونه با رقابت خود رفتار می کنید ، یک ایده نسبی درباره چگونگی جمع شدن واقعی خود کسب می کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی پیوند ناوبری “Domain Competitive” کلیک کنید و گزارشی مانند این را مشاهده خواهید کرد.

این نشان می دهد که چه کسی در برابر شما رقابت می کند و همچنین چه کلمات کلیدی را برای شما رتبه بندی می کنند که شما این کار را نمی کنید. این “شکاف کلمات کلیدی” نامیده می شود. می توانید با استفاده از این داده ها کلمات کلیدی بیشتری را برای استفاده پیدا کنید.

و ویژگی مورد علاقه من هنوز “Top Pages” است. این صفحه تمام صفحات برتر سایت رقیب شما را نشان می دهد. به شما ایده ای از نوع صفحات / محتوایی که باید ایجاد کنید می دهد.

در آن گزارش می توانید حتی بررسی کنید که کدام یک از آن صفحات دارای چه کلمات کلیدی هستند.

یا چه کسی به هر URL پیوند می دهد.

با گذشت زمان همچنین شاهد بهبود فرمول تخمین ترافیک خواهید بود. از آنجا که هدف ما این است که به شما اطلاعات دقیق و به روز SEO را در اینجا ارائه دهیم.

اکنون می توانید رقابت خود را پیگیری کنید

از آنجا که کیفیت داده های ما بهبود یافته است ، ما فکر کردیم که می توانیم یک چیز دیگر اضافه کنیم ، این امر کمی کار را برای شما آسان می کند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سیستم مدیریت محتوای سال 2020

چون سلام ، وقت کافی در روز نیست.

بنابراین اگر این کار را نکرده اید ، به داشبورد بروید و یک پروژه ایجاد کنید. مراحل بسیار ساده است بنابراین من شما را با جزئیات خسته نمی کنم

اما همانطور که شما در حال ایجاد یک پروژه هستید ، این رقبا باعث رقابت در شما می شود (یا می توانید آنها را به صورت دستی اضافه کنید) و عملکرد آنها را در مقایسه با شما ردیابی می کند.

صفحه نمایش چیزی شبیه به این خواهد بود.

به محض پر کردن همه موارد ، داشبورد شما مانند این خواهد بود:

و وقتی روی جعبه رقبا کلیک می کنید ، شما را به گزارشی می رساند که به این شکل است:

به این ترتیب می توانید ترافیک خود را در مقابل میزان بازدید آنها با گذشت زمان مشاهده کنید. و همچنین داده های بک لینک و داده های کلمات کلیدی.

نتیجه

نظر شما در مورد شاخص پیوند جدیدی که ما از آن استفاده می کنیم چیست؟

مطمئناً ما به سرعت Google پیوندها را نمی گیریم ، اما من شک دارم کسی این تعداد سرور را داشته باشد.

اما پیشرفت بزرگی را مشاهده خواهید کرد ، به علاوه اکنون یک دامنه دقیق تر برای خواندن در سایت خود خواهید داشت.

و اگر می خواهید از اقتدار خود مطلع شوید می توانید به اینجا بروید و URL خود را تایپ کنید.

نظر شما در مورد فهرست پیوند جدید و سایر ویژگی ها چیست؟