آموزش سئو

واقعاً کدام حساب های رسانه های اجتماعی مهم هستند و چرا

اکتبر 21, 2020

رسانه های اجتماعی حیاتی هستند. شک دارم کسی در این باره با من بحث کند. اما رسانه های اجتماعی نیز از برخی جهات سو mis برداشت می شوند. یکی از این سوerstand تفاهم ها این است که یک کسب و کار یا فرد باید در کدام سایت های رسانه های اجتماعی باشد.

اگر این مقاله را بخوانید ، خواهید فهمید که کدام سایت های رسانه های اجتماعی برای برند یا تجارت شما بهترین هستند.

شما مجبور نخواهید بود وقت خود را به هدر رفتن در سایت های رسانه های اجتماعی که فاقد ROI هستند تلف کنید و حتی ممکن است در به دست آوردن امتیازات در سایت های رسانه های اجتماعی که برای کسب و کار شما مناسب هستند بهتر عمل کنید.

نگاهی گذرا به منظره رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی مد و روندی نیستند. این یک واقعیت ماندگار از وجود آنلاین است. برای بازاریابان ، ضروری است. اما وقتی به شبکه های اجتماعی به عنوان کانال بازاریابی نزدیک می شوید ، اوضاع ممکن است کمی گیج کننده شود.

به همین دلیل است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی شامل تعداد بیشماری از سایت های بالقوه رسانه های اجتماعی ، طیف گسترده ای از روش های تعامل و سبک های مختلف برای هر سیستم عامل است.

این چیزی فراتر از فیس بوک است. شما باید بفهمید که به کدام یک از شبکه های لژیون بپیوندید. سپس ، شما باید پیام های مطلوب ، فرکانس ارسال ، هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی ، ادغام با سایر کانال های بازاریابی و نحوه استفاده حداکثری از میلیاردها نفری را که گویا در شبکه های اجتماعی در پاتوق هستند ، تعیین کنید.

برای خلاص شدن از سردرگمی ، در اینجا چهار س areال آورده شده است که باید به آنها پاسخ دهید.

1. مخاطب من کجاست؟

اولین س toالی که باید در مورد شبکه های اجتماعی بپرسید این است که مخاطبان شما واقعاً کجا وقت می گذرانند. آنها در چه رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند؟

تذکر در نظم است: فقط داشتن پیروان به این معنی نیست که مخاطب دارید.

در ژانویه 2019 ، گزارشی ادعا کرد تا 50٪ حسابهای فیس بوک جعلی بوده است. صرف داشتن یک عالمه پیرو تضمین نمی کند که مخاطب انسانی داشته باشید.

اگر فالوور بخرید ، تقریباً با اطمینان حساب های جعلی خریداری می شوید. اگرچه این حساب های جعلی ممکن است برای شماره پیروان عالی باشد ، اما برای بازاریابی واقعی شما کار زیادی نمی کند. (به همین دلیل است که توصیه می کنم پیروان جعلی را حذف کنید.)

2. مخاطب من کجا فعال است؟

تعداد بزرگ رسانه های اجتماعی به معنای فعالیت بزرگ نیست.

به عنوان مثال ، تقریباً 3 میلیارد حساب وجود دارد ، اما فقط 1.73 میلیارد کاربر روزانه فعال هستند. توییتر نیز اعضای زیادی با تعداد اعضای فعال نسبتاً کم دارد. از سایت 330 میلیون ثبت نام ، فقط 145 میلیون ثبت نام کاربران فعال روزانه هستند.

یک کاربر شبکه های اجتماعی لازم است در یک سایت رسانه های اجتماعی فعال باشد تا از آن برای شما استفاده کند.

بین اعضای کلی یک سایت و تعداد اعضای فعال تفاوت وجود دارد.

3. مخاطب من کجا جستجو می کند؟

همانطور که قبلاً بحث کردم، مردم از شبکه های اجتماعی برای جستجو استفاده می کنند ، نه تنها معاشرت می کنند.

هر دقیقه ، مردم میلیون ها درخواست در اینستاگرام ، توییتر و فیس بوک انجام می دهند. اگر در این سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فعال هستید ، می توانید در نتایج جستجوی شبکه های اجتماعی ظاهر شوید.

مقاله مرتبط  مربیگری SEO بهترین راه برای یادگیری چگونگی بهینه سازی وب سایت شما است

4. کدام سایت های رسانه های اجتماعی طاقچه برای من مناسب هستند؟

برخی از مشاغل از بین رفتن سیل گرم منجر نمی شوند ، زیرا در سایت های رسانه های اجتماعی خاص حضور ندارند.

ممکن است کسی به شما بگوید ، “OMG! شما دارند برای پیوستن به این سایت رسانه های اجتماعی! ما گرفتیم همه ما منجر به آن می شویم! “

بسیار خوب ، عالی است اما این به این معنی نیست کار تو باید آنجا باشد

آنها چه نوع شغلی دارند؟ اگر آنها یک فروشنده روسری ابریشمی بوتیک هستند و سایتی در شبکه های اجتماعی برای علاقه مندان به روسری ابریشم پیدا کرده اند ، بدیهی است که سایت مناسب اجتماعی را پیدا کرده اند.

اما اگر شما یک تجارت SaaS هستید ، به احتمال زیاد از طریق سایت های رسانه های اجتماعی روسری ابریشم ، بازدهی گرم نخواهید داشت.

من این چهار سوال را به عنوان چارچوبی برای تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی شما ارائه داده ام. به طور تصادفی عضو نشوید درعوض ، با پاسخ دادن به چهار سال عمداً انتخاب کنید.

  • مخاطب من کجاست؟
  • مخاطبان من کجا فعال هستند؟
  • مخاطب من در کجا جستجو می کند؟
  • کدام سایت های رسانه های اجتماعی مناسب من هستند؟

با این اوصاف ، بگذارید حسابهای شبکه های اجتماعی را که واقعا مهم هستند توضیح دهم.

به سه سایت بزرگ رسانه های اجتماعی بپیوندید

در این مرحله در شبکه های اجتماعی ، سه سایت وجود دارد که عالی سلطنت می کنند. این سایت ها صرف نظر از مخاطبان ، مدل تجاری و استراتژی شما بسیار مهم هستند. به آن ها بپیوند.

فیس بوک

فیس بوک تمام شده است ماهانه 2.7 میلیارد کاربر فعال، بزرگترین شبکه اجتماعی است. در دهه گذشته ، این مورد به عنوان بخشی از تجربه روزانه آنلاین تبدیل شده است. تقریباً نیمی از کل کاربران فیس بوک هر روز فعال هستند و آنها هزینه می کنند نیم ساعت یا بیشتر در سایت.

این کاربران نه تنها در حال مرور به روزرسانی های نمایه یا مشاهده عکس ها هستند.

هر کاربر فیس بوک به ده ها صفحه ، گروه یا رویداد متصل است. همان جایی است که وارد می شوید – تلاش های بازاریابی و حضور در فیس بوک.

توییتر

توییتر یک مکان اتفاق می افتد. بیش از وجود دارد ماهانه 330 میلیون کاربر فعال توییتر، و 100 میلیون کاربر حداقل یک بار در روز فعال هستند. به علاوه ، هر روز بیش از 460،000 حساب جدید ایجاد می شود.

توییتر کمتر از سایر سیستم عامل ها مانند فیس بوک تولید کننده سرب است. اما این یک موتور جستجوی فوق العاده قدرتمند است و منبع خبر. بسیاری از مشاغل همچنین از Twitter برای ارائه خدمات به مشتری استفاده می کنند.

LinkedIn

در هر ثانیه ، دو نفر جدید به LinkedIn می پیوندند. در حال حاضر ، با بیش از بیش از 706 میلیون کاربر، LinkedIn نیرویی است که باید حساب شود.

مطابق با مجله موتور جستجو، بازاریابان عاشق توییتر و فیس بوک هستند. آنها LinkedIn را کنار می گذارند. اما این معامله است. LinkedIn بستر بازاریابی B2B است ، نه بازاریابی B2C.

LinkedIn با افتخار از کاربران حرفه ای خود صحبت می کند. بسیاری از آن افراد حرفه ای با شرکت ها در ارتباط هستند. این شرکت ها می توانند از عشق بازاریابی اضافی بهره مند شوند. از LinkedIn غافل نشوید ، به خصوص اگر در B2C هستید.

آن سه بزرگ هستند. هرچه می فروشید ، انجام می دهید ، در حال فعالیت یا گفتن هستید ، این سه حساب کاربری در شبکه های اجتماعی هستند که برای فعال نگه داشتن آنها نیاز دارید.

مقاله مرتبط  Google Keen چگونه با Pinterest مقایسه می کند؟

کمتر از سه سایت رسانه اجتماعی را در نظر بگیرید

این سه “اصطلاح کوچک” نامیده می شوند (اصطلاح من) فقط به این دلیل که آنها بخشی از سه بزرگ نیستند. این سایت های رسانه های اجتماعی هستند بزرگ، و من شدیداً شما را تشویق می کنم که در آنها و همچنین سه بزرگ حضور داشته باشید.

Pinterest

در اوایل زندگی ، Pinterest به عنوان یک بستر اجتماعی برای زنان برچسب گذاری شد. در ابتدا ، این درست بود. اما اکنون ، زنان تقریباً حساب می کنند نیمی از پیشگامان Pinterest، که تفاوت چندانی با شیب جنسیتی در سایر سایت های رسانه های اجتماعی ندارد. Pinterest مکانی برای هر جنسیت ، هر شرکت و هر مارکی است.

و سایت به سرعت در حال رشد است. کسب و کار تولید بیش از هر چهارم 400 میلیون دلار و ماهانه 335 میلیون کاربر فعال دارد.

اینستاگرام

من دریافتم که اینستاگرام یک روش قدرتمند برای ارتقا to برند شخصی و یک کسب و کار است. علیرغم پست نه چندان زیاد ، این موضوع را کشف کردم پسندیدن و اظهار نظر در مورد عکس های دیگر یک روش قدرتمند برای افزایش تعداد زیادی از دنبال کنندگان است.

سایت های رسانه های اجتماعی اینستاگرام نیل پاتل

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. ما قبلاً می دانیم که تصاویر در توییتر 5 برابر جذابیت بیشتری دارند و عکس ها را تشکیل می دهند 93٪ جذاب ترین پست های فیس بوک با اینستاگرام ، این همه عکس و فیلم. این نوع جذابیت احشایی یکی از دلایل محبوبیت گسترده اینستاگرام است. ویدیو را به درون ترکیب بیندازید ، و یک کانال رسانه اجتماعی دارید که اساساً اعتیاد دارد. محتوای بصری در شبکه های اجتماعی الکتریکی است.

برخی از بازاریاب های شبکه های اجتماعی استدلال کرده اند که اینستاگرام فقط برای محتوای نام تجاری بسیار پررنگ برای شرکت هایی مانند National Geographic خدمت می کند. مطمئناً ، کانال اینستاگرام نشنال جئوگرافیک قاتل است و آنها 4.8 میلیون دنبال کننده قوی دارند.

جغرافیایی ملی در اینستاگرام

با این حال ، من می گویم اینستاگرام تقریباً برای هر نوع مشاغل م effectiveثر است. من دیده ام که مربیان تناسب اندام ، کتابفروشان ، سخنرانان کنفرانس ، رمزگذاران ، طراحان بازی های ویدیویی ، شرکت های جستجوگر سئو و حسابداران موفق در دنیای اینستاگرام جا خوش کرده اند.

یوتیوب

یوتیوب از موقعیت برجسته ای برخوردار است که دومین موتور جستجو در جهان است. با توجه به اینکه بینگ و یاهو (برای موفقیت در این سمت) به سختی در حال رقابت بوده اند ، این کار چندان مهمی نیست. یوتیوب این کار را حتی بدون تلاش انجام داد.

YouTube با وجود ادعاهای متوسط ​​آنها برای جستجوی گسترده ، هنگام تماشای فیلم مورد توجه قرار می گیرد. به طور مشخص. در حقیقت ، YouTube بیشتر از بزرگسالان آمریکایی می رسد هر شبکه کابلی.

برخی از مارک ها بیش از دیگران به ویروسی ویدئو وام می دهند ، اما هر مارکی می تواند در بازاریابی ویدیویی موفق باشد. لازم نیست یک ویدئو گران قیمت یا فانتزی باشد تا در تبلیغات تجاری موثر باشد. باید در YouTube باشد.

دو سایت کوچک رسانه های اجتماعی را بررسی کنید

کلمه “کمی” من به کمی انکار نیاز دارد. این سایت های رسانه های اجتماعی گسترده هستند. با این حال ، به عنوان سیستم عامل های بازاریابی شبکه های اجتماعی ، مزایای آنها در زیرمجموعه های خاص آنها برای افراد مورد علاقه مشترک است.

مقاله مرتبط  چه چیزی میخواهید بدانید

در فیس بوک ، ممکن است با افرادی که با آنها به مدرسه رفته اید – دوستان از گذشته و حال – معاشرت کنید. با این حال ، در Tumblr ، ممکن است با افرادی تعامل داشته باشید که علاقه شما به هواپیماهای بدون سرنشین را دارند.

از این نظر ، ممکن است مخاطبان شما کوچکتر باشند اما بیشتر تمرکز کنند.

وبلاگ Tumblr

حتی اگر از نظر فنی یک “بستر وبلاگ نویسی” باشد ، تامبلر از رشد شهابی برخوردار بوده است در زندگی جوان خود

راهنمای سایت های رسانه های اجتماعی ترافیک tumblr quantcast

در سال 2013 ، Tumblr در حال raking بود بازدید ماهانه از صفحه که بیش از 5 میلیارد افزایش داشته است. با ارسال پست هوشمند (به عنوان مثال ، محتوای عالی) و ثبات ، بسیاری از بازاریاب ها کشف کرده اند که Tumblr مکانی ایده آل برای تأثیرگذاری بر طاقچه فرد است. برخی از بازاریابان وبلاگ شرکت خود را در Tumblr میزبانی می کنند. (این چیزی است که من برای اهداف SEO توصیه نمی کنم).

Reddit

Reddit اساساً یک سایت خبری است. اما به عنوان یک سایت خبری رسانه های اجتماعی جذابیتی دارد که فراتر از “عناوین” است. این عناوین رأی داده می شوند و به صورت ویروسی به اشتراک گذاشته می شوند.

سایت های رسانه های اجتماعی لیست ها را دوباره ویرایش می کنند

شاید سگی بگوید “سلام!” کاملاً اخبار تجاری یا تصمیم گیری های دولتی معنی دار نیست. اما هنوز ، Reddit یک کانال بازاریابی است که ممکن است برای برخی از شرکت ها کارساز باشد. از بین همه سایت های رسانه های اجتماعی ، Reddit بیشترین درصد خوانندگان اخبار را دارد – 62٪ ، طبق گفته محققان پیو.

برای استفاده م Redثر از Reddit ، راز ایجاد تعامل در زیرمجموعه ها و جوامعی است که مملو از افرادی است که به آنچه شما علاقه مند هستند علاقه مند هستند. این جامعه هدف شماست. سپس ، تیترها و تبلیغات مربوطه را ایجاد می کنید تا در داستان های خود جذابیت ایجاد کنید.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی در Reddit اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ در اینجا یک خلاصه سریع آورده شده است:
https://www.youtube.com/watch؟v=U0F1JrmoxTw

یک سایت رسانه اجتماعی را پیدا کنید

در آخر ، چشم انداز خوب رسانه های اجتماعی را کشف کنید. ممکن است کشف کنید که این اتلاف وقت مطلق است و ROI صفر است. یا از طرف دیگر ، شما ممکن است دنیایی از پتانسیل استفاده نشده و ده ها مورد هدایت گرم پیدا کنید. ارزش دارد کمی کاوش کنید.

در اینجا چند سایت محبوب مرتب سازی شده وجود دارد. میلیون ها دنبال کننده و طرفدار را فراموش کنید. در اینجا ، همه چیز در مورد یک مخاطب هدفمند است:

بهترین راه برای یافتن سایت اجتماعی خاص خود ، جستجوی گوگل در آن است. چیزی پیدا خواهید کرد

سایت های رسانه های اجتماعی برای طرفداران لگو

نتیجه

صحنه رسانه های اجتماعی می تواند گیج کننده باشد. اما اگر این طرح را دنبال کنید ، ROI بازاریابی در شبکه های اجتماعی بالاتری را مشاهده خواهید کرد:

  • باید: به سه بزرگ بپیوندید: فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn
  • باید: کمتر از سه را در نظر بگیرید: Pinterest ، Instagram ، YouTube
  • میتوانست: دو مورد از کوچولوها را ببینید: Tumblr ، Reddit
  • احتمالاً: یک سایت نیچ پیدا کنید

هنگامی که در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنید ، تفاوت های ظریف اجتماعی خود را پیدا خواهید کرد. برای هر کسب و کار ، منطقه ، مخاطبان هدف و سبک شخصی متفاوت به نظر می رسد.

چه سایت های رسانه اجتماعی را کشف کرده اید که برای تجارت شما مفید است؟