آموزش سئو

نکات و ابزارهای آسان برای تقویت تبدیل ها

ژانویه 21, 2021

آ
آیا دوباره به دنبال نکات بهینه سازی صفحه فرود هستید؟ اگر می خواهید از صفحه مقصد تبدیل خود بیشتر دریافت کنید ، در اینصورت در جای مناسب هستید!

اگر وبلاگ دارید ، به دنبال راه هایی برای به دست آوردن مشترکان ایمیل بیشتر ، ایجاد هدایت یا حتی افزایش فروش هستید. و صفحات فرود برای آن عالی هستند!

صفحه فرود یک صفحه مستقل در وب سایت شما است که به طور خاص برای تبدیل بازدیدکنندگان به پیوندها طراحی شده است.

اما ، اگر صفحه فرود شما کار نمی کند ، چه می کنید؟

در این مقاله ، ما نکات و ابزارهای بهینه سازی صفحه فرود آسان را به شما ارائه می دهیم که به شما در افزایش تبدیل کمک می کند.

خوب ، بیایید شروع کنیم

Landing Page Optimization چیست؟

بهینه سازی صفحه Landing روند بهبود همه عناصر مختلف صفحه مقصد شما برای افزایش تبدیلات شما است.

بنابراین ، اگر صفحه فرود کم تبدیل است ، می توانید عناصر خاصی را در صفحه تغییر دهید تا بتوانید نرخ تبدیل بالاتری دریافت کنید.

حتی کوچکترین تغییرات نیز می تواند منجر به افزایش چشمگیر تبدیل ها شود!

اما چگونه صفحه فرود خود را بهینه می کنید؟ چگونه می دانید چه عناصری را باید اضافه یا اصلاح کرد؟

در مرحله بعدی ، ما بهترین روش های بهینه سازی صفحه فرود را به اشتراک خواهیم گذاشت تا شما دقیقاً بدانید که چگونه صفحه فرود خود را بهینه کنید.

20 نکته و ابزار بهینه سازی صفحه فرود

1. پیشنهاد صفحه فرود خود را پاک کنید

صفحات موفقیت آمیز در ازای اقدامی که می خواهید انجام دهد ، اعم از ثبت نام در خبرنامه ایمیل شما ، ثبت نام در وبینار یا خرید محصول ، چیز ارزشمندی را به بازدید کننده ارائه می دهد.

از آنجا که آنها در عوض چیزی دریافت می کنند ، بازدیدکنندگان احتمالاً تبدیل می شوند.

بنابراین ، شما باید مطمئن شوید که پیشنهاد شما روشن است.

ساده ترین راه برای انجام این کار با عنوان صفحه فرود است.

به این مثال از Taboola نگاهی بیندازید:

taboola-headline-landing-صفحه-بهینه سازی-نمونه ها

این عنوان در بالای صفحه برجسته است و به وضوح به خوانندگان می گوید که این پیشنهاد چیست – کتاب الکترونیکی که به آنها می آموزد چگونه برای کمپین های تبلیغاتی بومی خود نتایج بهتری بگیرند.

از آنجا که Taboola یک شرکت تبلیغاتی بومی است ، این عنوان همچنین هدف مشتری هدف را برطرف می کند. بازدیدکنندگان می توانند با خواندن عنوان صفحه فرود متوجه شوند که تابولا می تواند به آنها در رفع نیازهایشان کمک کند.

2. از یک طراحی صفحه فرود ساده استفاده کنید

هنگام طراحی صفحه فرود خود ، بهتر است آن را ساده و به صورت نقطه ای داشته باشید. یک صفحه فرود به هم ریخته فقط افراد را از کاری که می خواهید انجام دهند منحرف می کند.

در اینجا یک مثال عالی از یک طراحی صفحه فرود ساده وجود دارد:

seedprod-Simple-Landing-صفحه-طرح-نمونه

مثال بالا از پس زمینه سفید ، یک تصویر ساده استفاده می کند و به طور خلاصه در مورد پیشنهاد و نحوه دریافت آن به بازدیدکنندگان می گوید. هیچ چیز دیگری در این صفحه وجود ندارد که کاربران را از بارگیری آهنربا سرب منصرف کند.

اگر شما یک طراح نیستید ، نگران نباشید. شما می توانید استفاده کنید SeedProd، بهترین سازنده صفحه فرود برای وردپرس ، برای ایجاد صفحات فرود ساده و در عین حال زیبا.

seedprod-landing-page-الگو-نمونه ها

SeedProd کتابخانه ای از الگوهای صفحه فرود را ارائه می دهد تا بتوانید از طراحی مناسب صفحه فرود خود اطمینان حاصل کنید.

3. از رنگ های متضاد استفاده کنید

نکته خوب دیگر برای بهینه سازی صفحه فرود استفاده از رنگ های متضاد در طراحی شماست.

رنگ های متضاد به جلب توجه بازدیدکنندگان کمک می کنند و عناصر مهم صفحه اصلی شما را برجسته می کنند.

به عنوان مثال ، در صفحه فرود Netflix از پس زمینه تیره ، تقریباً سیاه استفاده شده است. عنوان به رنگ سفید است و دکمه تماس برای عمل (CTA) قرمز است.

نتفلیکس -تضاد-رنگ-فرود-صفحه

این توجه شما را فوراً به عنوانی که مزایا و دکمه CTA را برای شروع کار با Netflix توضیح می دهد جلب می کند.

4. اطلاعات مهم را بالاتر از Fold نگه دارید

مفهوم بالای چین به روزنامه های سنتی برمی گردد که روی ورق های بزرگ کاغذ چاپ می شدند. وقتی آنها آماده برخورد با دکه مطبوعاتی شدند ، از وسط تا شدند ، و این باعث شد که فقط نیمه بالایی برای افرادی که از آنجا عبور می کنند قابل مشاهده باشد.

بالای صفحه برای محتوای دیجیتال یکسان است. هر چیزی که بلافاصله در صفحه برای کاربران قابل مشاهده باشد ، بالاتر از حد مجاز است. هر چیزی که بلافاصله قابل مشاهده نباشد ، و به کاربران نیاز دارد تا صفحه را به پایین پیمایش کنند ، پایین است.

به یاد داشته باشید که مهمترین اطلاعات را همیشه بالاتر از حد نگه دارید.

شما می خواهید بازدید کنندگان بلافاصله مهمترین قسمت صفحه فرود شما را ، که معمولاً اطلاعاتی در مورد پیشنهاد شما و دعوت به عمل شما است ، ببینند.

مقاله مرتبط  راهنمای نهایی استفاده از پارامترهای UTM

5- تماس برای اقدام (CTA) خود را پاک کنید

CTA شما یکی از مهمترین عناصر صفحه فرود شما است زیرا به بازدیدکنندگان می گوید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.

بنابراین ، شما می خواهید مطمئن شوید که CTA های شما در صفحه کاملاً واضح و واضح است. اگر اینگونه نباشد ، بازدیدکنندگان گیج می شوند و صفحه مقصد شما را بدون تبدیل ترک می کنند.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که CTA شما بیش از حد است ، همانطور که در نکته قبلی صحبت کردیم.

و دوم ، مطمئن شوید که متن موجود در CTA شما واضح و مختصر است.

عبارات معروف CTA که به خوبی کار می کنند عبارتند از:

  • در حال حاضر آغاز شده است
  • بله ، من این معامله را می خواهم
  • اکنون بارگیری کن
  • امروز نقطه خود را رزرو کنید

این یک مثال عالی از بلاگر و کارآفرین ، لیلاش بولاک است:

برای بهینه سازی صفحه فرود یک فراخوان ایجاد کنید

“جعبه ابزار بازاریابی رایگان خود را بگیرید” دقیقاً به بازدیدکنندگان می گوید وقتی می خواهند کلیک کنند چه چیزی دریافت می کنند.

6. CTA خود را در صفحات طولانی تکرار کنید

اگر صفحه فرود طولانی را ایجاد می کنید ، بهتر است CTA خود را چند بار در سراسر صفحه تکرار کنید.

شما نمی خواهید بازدیدکنندگان به پایین صفحه پیمایش کنند و CTA برای کلیک کردن نداشته باشند. و بسیاری از بازدیدکنندگان تلاشی برای بازگشت به بالا برای یافتن دکمه CTA شما نخواهند کرد.

اما ، اگر CTA را در بالای صفحه ، در وسط صفحه قرار دهید و در انتها ، بازدیدکنندگان همیشه راهی آسان برای تبدیل دارند.

7. نوشتن کپی صفحه فرود بزرگ

برخی از افراد فقط از نسخه صفحه فرود شما اسکن می کنند … اما بسیاری دیگر آن را می خوانند.

بنابراین ، باید مطمئن شوید که کپی صفحه فرود شما بازدیدکنندگان را ترغیب می کند که اقدامی انجام دهند.

به عنوان مثال ، اگر فروشگاه اینترنتی دارید و برای برجسته کردن یک محصول خاص ، یک صفحه فرود ایجاد می کنید ، فقط در مورد ویژگی های آن محصول چیزی ننویسید. در عوض ، بر مزایایی که مردم از استفاده از محصول شما می گیرند تمرکز کنید. این امر برای خریداران بسیار قانع کننده تر از ذکر مشخصات است.

8- از انواع مختلف رسانه استفاده کنید

برای جذابیت بیشتر صفحه فرود خود ، باید رسانه را به آن اضافه کنید. اما فقط از تصاویر ثابت استفاده نکنید.

سعی کنید از انواع مختلف رسانه ها مانند فیلم ها یا GIF های متحرک استفاده کنید!

ویدئوها به ویژه در تقویت تبدیل مفید هستند. در اینجا برخی از قدرتمند است آمار بازاریابی ویدئویی برای اثبات آن:

  • 83٪ از بازاریابان فیلم می گویند که ویدئو به آنها در تولید سرب کمک می کند.
  • 66٪ از مصرف کنندگان تماشای یک فیلم را به خواندن درباره یک محصول ترجیح می دهند.
  • 84٪ مردم می گویند آنها بوده اند متقاعد شده که یک محصول یا خدمات را خریداری کنید با تماشای فیلم مارک تجاری.

با استفاده از آن می توانید به راحتی یک ویدیو به صفحه فرود خود اضافه کنید SeedProd. به سادگی بلوک صفحه فرود ویدئو را بر روی الگو بکشید و در تنظیمات ، URL ویدیو را جای گذاری کنید.

اضافه کردن فیلم به صفحه فرود با seedprod

9. پیشنهادات با زمان محدود را امتحان کنید

یکی دیگر از استراتژی های هوشمندانه صفحه فرود استفاده از پیشنهادهای محدود است. پیشنهادات با مدت محدود باعث می شود افراد برای جلوگیری از از دست دادن معامله خوب سریع عمل کنند. این تاکتیک معمولاً ایجاد احساس فوریت است و راهی عالی برای سر به فلک کشیدن تبدیل های شما است.

در این مثال بهینه سازی صفحه فرود ، کوپن فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است و یک تایمر شمارش معکوس اضافه می شود تا حس اضطراری را بیش از پیش افزایش دهد.

پیشنهاد زمان محدود و تایمر شمارش معکوس برای افزایش اضطراری در صفحه فرود

قبل از اتمام زمان ، بازدید کنندگان برای ادعای پیشنهاد ویژه عجله می کنند.

10. با ثبات باشید

اگر می خواهید استراتژی صفحه فرود شما کارساز باشد ، همچنین باید ثابت قدم باشید.

به عنوان مثال ، در اینجا یک تبلیغ Facebook از Xero وجود دارد:

آگهی فیس بوک که منجر به صفحه فرود می شود

اگر به نرم افزار حسابداری آنلاین Xero علاقه مند هستید و روی آن کلیک می کنید بیشتر بدانید دکمه ، شما به یک صفحه فرود منتقل می شوید که به این شکل است:

صفحات فرود xero پیام ثابت را حفظ می کند

توجه کنید که چگونه تبلیغات فیس بوک و صفحه فرود از نظر بصری دارای پیام و پیام مشابه هستند.

با استفاده از پیام رسانی و تصاویر منظم ، بازدیدکنندگان هنگام ورود به صفحه مقصد شما گیج و ناراحت نخواهند شد.

به علاوه ، مارک تجاری ثابت باعث به یاد ماندنی تر و قابل اعتماد بودن تجارت شما می شود ، که می تواند به شما در افزایش تبدیل کمک کند.

11. بهینه سازی

اگر می خواهید ترافیک بیشتری به صفحه فرود خود هدایت کنید ، پس باید SEO را بهینه کنید.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را در DuckDuckGo تقویت کنیم

هنگامی که صفحه مقصد خود را برای جستجوگرها بهینه می کنید ، به احتمال زیاد در بالای نتایج جستجوی Google نشان داده می شود ، در نتیجه کاربران بیشتری می توانند سایت شما را پیدا کنند.

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانم صفحه فرود خود را برای جستجوگرها بهینه کنم؟

خوب ، شما می توانید کارهایی مانند:

  • کلمات کلیدی مربوط به صنعت را به صفحه خود اضافه کنید
  • برای صفحه فرود خود بک لینک دریافت کنید
  • مطمئن شوید صفحه فرود شما برای موبایل مناسب است

ما همچنین استفاده از را توصیه می کنیم AIOSEO، این بهترین افزونه SEO WordPress در بازار است و یک ابزار عالی برای بهینه سازی صفحه فرود است.

برای بهینه سازی صفحه فرود خود برای seo از aioseo استفاده کنید

AIOSEO به شما کمک می کند هر صفحه و پست وب سایت خود را برای رتبه بندی بالاتر جستجو بهینه کنید. امتیاز TruSEO به شما می گوید که صفحه شما چقدر بهینه شده است و به شما یک چک لیست عملی می دهد که می توانید برای باز کردن قفل حداکثر بازدید بیشتر کنید.

اگر تازه کار SEO را انجام می دهید ، برای راهنمایی های بیشتر به راهنمای ما درباره SEO وبلاگ مراجعه کنید.

12. نمایش اثبات اجتماعی برای ایجاد اعتماد

این نکته بهینه سازی صفحه فرود در مورد استفاده از مدرک اجتماعی برای ایجاد اعتماد و افزایش تبدیلات است.

اثبات اجتماعی پدیده ای است که افراد برای تصمیم گیری در مورد کاری که در یک موقعیت انجام می دهند به دنبال اعمال دیگران هستند. به عنوان مثال ، اگر متوجه شوید که بسیاری از افراد در حال تماشای یک فیلم جدید هستند ، این شما را ترغیب می کند که آن را تماشا کنید. اگر بسیاری از مردم آن را تماشا می کنند و از آن لذت می برند ، باید خوب باشد!

می توانید از همین روش در صفحه فرود خود استفاده کنید.

توصیفات یک روش عالی برای نمایش اثبات اجتماعی در صفحه اصلی شما است. وقتی بازدید کنندگان ببینند که افراد دیگر از تجارت شما راضی هستند ، این کار آنها را متقاعد می کند که مشتری هم شوند.

برای تقویت تبدیلات ، به صفحه مقصد خود توصیفات اضافه کنید

هنوز هیچ توصیفی ندارید؟ راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت توصیفات بررسی کنید.

13. دکمه های اشتراک اجتماعی را اضافه کنید

اگر می خواهید بازدید کنندگان شما بتوانند صفحه فرود خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند ، احتمال ویروسی شدن صفحه شما را افزایش می دهد ، پس باید دکمه های اشتراک اجتماعی را به صفحه فرود خود اضافه کنید.

با دکمه های اشتراک اجتماعی ، بازدید کنندگان شما می توانند تنها با 1 کلیک صفحه شما را با تعداد زیادی نفر در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی برای بهینه سازی صفحه فرود خود

این یک روش عالی برای افزایش بازاریابی دهان به دهان و ایجاد ترافیک بیشتر به صفحه فرود شما است. با تعداد بیشتری از افراد که شما را چک می کنند ، می توانید هدایت و تبدیل بیشتری ایجاد کنید.

14. اطلاعات تماس خود را اضافه کنید

برای افرادی که در خرید از مشاغل شما مردد هستند و می خواهند ابتدا چند س askال بپرسند ، حتماً اطلاعات تماس خود را به صفحه مقصد خود اضافه کنید.

نمایش شماره تلفن و آدرس ایمیل شما در صفحه شما به مردم این امکان را می دهد که در صورت داشتن هر گونه سوال به راحتی با شما تماس بگیرند. این یک مانع عمده در روند خرید را برطرف می کند.

جدا از افزودن اطلاعات تماس ، می توانید یک فرم تماس ساده یا یک سرویس گفتگوی زنده نیز اضافه کنید.

15. طول های مختلف فرم را امتحان کنید

بیشتر اوقات ، توصیه می کنیم فرم های optin را در صفحه اصلی خود کوتاه نگه دارید. فقط از بازدیدکنندگان بخواهید تا اطلاعات لازم مانند نام و آدرس ایمیل آنها را به شما ارائه دهند.

فرم شما هرچه کوتاهتر باشد ، افراد بیشتری آن را تکمیل می کنند.

اما ، برخی از مشاغل به فرمهای طولانی تری نیاز دارند.

به عنوان مثال ، یک تجارت B2B مانند یک شرکت طراحی گرافیک ممکن است یک صفحه فرود برای رزرو مشتری جدید ایجاد کند. آنها احتمالاً بیش از فقط یک نام و آدرس ایمیل به اطلاعات بیشتری نیاز دارند. در این حالت ، شرکت برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند جزئیات پروژه و بودجه به فرم طولانی تری نیاز دارد.

با طول های مختلف فرم در صفحه فرود خود آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای نیازهای شما مناسب است.

16. از Optin 2-Step استفاده کنید

در یک صفحه فرود معمول ، افراد می توانند از طریق 1 روش زیر برای پیشنهاد شما ثبت نام کنند.

توسط:

  1. با کلیک بر روی دکمه CTA
  2. پر کردن فرم

اگر می خواهید بیشتر تبدیل کنید ، استفاده از دکمه CTA روش بهتری است زیرا برخی از بازدیدکنندگان در صورت مشاهده فوراً پر کردن فرم ، می توانند از این امر ترسیده باشند.

اما ، وقتی بازدید کنندگان روی یک دکمه CTA کلیک می کنند ، آنها را به صفحه دیگری هدایت می کند ، که می تواند تجربه کاربر را تحت تأثیر منفی قرار دهد.

مقاله مرتبط  چرا رسانه های اجتماعی در سال 2021 "پرداخت به بازی" هستند (و چگونه می توان بهترین ضربه را برای جفت خود دید)

در عوض ، می توانید از MonsterLinks from استفاده کنید OptinMonster برای ایجاد یک فرم optin 2 مرحله ای. این به شما امکان می دهد هر زمان که کسی روی دکمه CTA کلیک کرد و فرم در همان صفحه نشان داده شود ، به جای هدایت کاربران ، یک کمپین optin را نمایش دهید.

در اینجا مثالی از آن را در عمل مشاهده می کنید:

برای بهینه سازی صفحه فرود از optin 2 مرحله ای optinmonster استفاده کنید

بازدیدکنندگانی که بر روی CTA کلیک می کنند بیشتر احتمال دارد این روند را انجام دهند زیرا آنها در ابتدا با کلیک بر روی آن علاقه نشان داده اند.

بعلاوه ، یک پدیده روانشناختی به نام اثر Zeigarnik وجود دارد ، که بیان می کند پس از شروع کار ، کاربران به احتمال زیاد فرآیندی را به پایان می رسانند.

بنابراین ، optin 2 مرحله ای یک روش قدرتمند برای تقویت تبدیل است.

17- از پنجره های خروج برای بازیابی بازدیدکنندگان رها استفاده کنید

بسیاری از افراد به صفحه مقصد شما مراجعه می کنند و بدون تبدیل از آنجا خارج می شوند. و شاید هرگز نتوانید این افراد را مجاب کنید تا به سایت شما بازگردند. این بدان معناست که شما یک تن از تبدیلات را از دست داده اید.

خوشبختانه ، راهی برای بازیابی ترک بازدیدکنندگان در صفحه فرود شما وجود دارد!

با پنجره های خروجی ، می توانید زمانی که کاربر قصد دارد سایت شما را ترک کند ، ردیابی کرده و در زمان مناسب پیام پیگیری را به او نشان دهید. این به شما فرصتی اضافی برای تبدیل آنها می دهد.

برای بازیابی رها کردن بازدیدکنندگان ، از پنجره intent خارج شوید

استفاده كردن OptinMonster، به راحتی می توانید پنجره های خروجی چشم نواز و م buildثر ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان رها شده را به مشتری تبدیل کنید. OptinMonster سازنده کاربر پسند و کشیدن دارد و با انواع مختلف مبارزات مختلف و محرک ها همراه است.

18. زمان بارگذاری صفحه خود را کاهش دهید

هنگام بهینه سازی استراتژی صفحه مقصد ، زمان بارگذاری صفحه را فراموش نکنید.

اگر صفحه فرود شما خیلی آهسته بار شود ، بازدید کنندگان ناامید شده و آنجا را ترک می کنند. این امر منجر به افزایش نرخ گزاف گویی و از دست دادن تبدیلات می شود.

برای کاهش زمان بارگیری صفحه ، می توانید مواردی از قبیل:

برای نکات بیشتر ، این پست را در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به سایت وردپرس خود بررسی کنید.

19. تجزیه و تحلیل صفحه فرود خود را کنترل کنید

بنابراین ، از کجا می دانید صفحه فرود شما م effectiveثر است؟

برای اینکه بدانید صفحه فرود شما چقدر کار می کند ، باید تجزیه و تحلیل صفحه فرود خود را کنترل کنید.

با استفاده از ابزاری مانند MonsterInsights ، به راحتی می توانید تبدیل صفحه فرود خود را ردیابی کنید درست از داشبورد وردپرس خود.

پلاگین تجزیه و تحلیل وردپرس MonsterInsights

با MonsterInsights، شما می توانید محبوب ترین صفحات خود را کشف کنید ، بارگیری پرونده ها را ردیابی کنید ، درک کنید که ترافیک شما از کجا می آید ، تبدیل فرم را ردیابی کنید و موارد دیگر.

با استفاده از این اطلاعات آماری عملی ، می توانید برای بهبود تبدیل ها ، در صفحه های مقصد تغییراتی ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، می توانید بفهمید که کدام یک از صفحات فرود بیشترین مشترکین یا مشتریان را تبدیل می کند. سپس ، می توانید سایر صفحات فرود خود را برای دستیابی به همان نتایج بهینه کنید.

20. A / B عناصر صفحه فرود خود را آزمایش کنید

سرانجام ، آزمایش A / B بهترین روش بهینه سازی صفحه فرود است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.

تست A / B روشی است برای مقایسه 2 نسخه مختلف یک صفحه وب با یکدیگر برای تعیین اینکه کدام یک بهتر کار می کند.

شما باید A / B را در حال آزمایش هر یک از عناصر صفحه فرود خود قرار دهید تا بالاترین نسخه ممکن برای تبدیل را ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، می توانید تست A / B را انجام دهید تا مشخص شود کدام عبارت دکمه CTA بهتر تبدیل می شود.

a / b در حال آزمایش عناصر مختلف صفحه فرود مانند متن دکمه cta

فقط به یاد داشته باشید که آزمایش A / B را برای 1 عنصر ، مانند متن دکمه CTA ، همزمان انجام دهید. اگر به طور همزمان عناصر زیادی را آزمایش کنید ، نمی توانید تشخیص دهید کدام تغییر بیشترین تأثیر را در تبدیلات دارد.

این یک بسته بندی است!

اکنون شما با روش های بهینه سازی صفحه فرود خود برای تبدیل های بیشتر آشنا هستید.

می توانید از این راهنما به عنوان چک لیست بهینه سازی صفحه فرود استفاده کرده و بلافاصله شروع به کار کنید! پس از انجام فقط چند تغییر کوچک ، می توانید در کمترین زمان شاهد افزایش تبدیل های خود باشید.

اگر از این مقاله لذت بردید ، بهترین نمونه های صفحه فرود و نحوه ایجاد نمونه های خود را بررسی کنید.

و فراموش نکنید که در خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید تا بتوانید محتوای مفیدی مانند این را که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود ، دریافت کنید!