آموزش سئو

نکات برتر در زمینه بازاریابی پوست برای تقویت نام تجاری زیبایی شما

نوامبر 23, 2020

فضای مراقبت از پوست هر ساله بیش از 17 میلیون دلار درآمد کسب می کند و انتظار می رود سالانه 5.3 درصد رشد کند. و با بیشتر ماندن مردم در خانه ، میل به محصولات مراقبت از خود ، از جمله مراقبت از پوست ، همچنان گسترش می یابد.

این ممکن است زمان مناسب برای برندها باشد تا نگاهی دقیق به استراتژی های بازاریابی مراقبت از پوست خود بیندازند و از این رشد استفاده کنند.

این دقیقاً همان کاری است که Skincare توسط Alana انجام داد. بنیانگذار آلانا میچل قبلاً 3 میلیون دلار درآمد سالانه داشت ، اما می دانست که جای پیشرفت دارد. بنابراین ، او با یک راه حل کامل بازاریابی و سئو در آژانس بازاریابی دیجیتال من ثبت نام کرد.

وی با بازاریابی محتوای هدایت شده ، ایجاد لینک و بازاریابی تأثیرگذار ، درآمد خود را 150٪ افزایش داد.

در این مقاله ، شما را از طریق مراحلی که می توانید برای بهبود استراتژی بازاریابی مراقبت از پوست خود استفاده کنید ، با استفاده از مثالهایی از Skincare توسط Alana و دیگر رهبران صنعت زیبایی به شما معرفی می کنم.

مرحله 1: برخی از پیشرفت های فنی بازاریابی مراقبت از پوست را انجام دهید

ما می خواستیم با استفاده از ترافیک ارگانیک Alana ، مراقبت از پوست را رشد دهیم ، بنابراین ما با ایجاد پیشرفت های فنی SEO در سایت شروع کردیم. این به محصولات او کمک می کند تا بیشتر و بیشتر در جستجوها ظاهر شوند.

ما روی لینک سازی کار کردیم تا ترافیک را به سایت نیز هدایت کنیم.

با انجام این پیشرفت ها ، مراقبت از پوست توسط آلانا ترافیک ارگانیک خود را 275 درصد افزایش داد.

سرانجام ، ما پیاده سازی کردیم تست A / B برای بهبود تبدیل ها ، که پس از آن 200 grew رشد کرد.

مرحله 2: توصیفات را به صفحات وب محصولات بازاریابی مراقبت از پوست خود اضافه کنید

Testimonials یک ابزار قدرتمند برای افزایش تبدیل است. اکثریت قریب به اتفاق خریداران آنلاین تصمیمات خرید خود را بر اساس بازبینی و توصیفات محصول انجام می دهند.

در واقع ، نشان دادن بازبینی ها می تواند نرخ تبدیل شما را به همان اندازه افزایش دهد 270٪.

همچنین می توانید با درج اثبات عملکرد محصولات خود از طریق آزمایش گواهینامه های سازمان های محترم ، مشتریان را به خود جلب کنید.

سرانجام ، اگر تأییدیه محیط زیست ، پیشگیری از ظلم به حیوانات ، یا سایر سازمان های آگاه اجتماعی را داشته باشید ، همچنین می توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

مرحله 3: مخاطبان بازاریابی مراقبت از پوست خود را شناسایی کنید

بازاریابی محصولات خود بدون دانستن مخاطب از داخل و خارج ، مانند پرتاب پیام در یک بطری است. شما نمی دانید چه کسی در نهایت آنها را می خواند – اگر کسی در نهایت آنها را بخواند.

هنگامی که مخاطبان خود را شناختید ، خواهید دید که چگونه باید با آنها صحبت کنید ، چه موضوعاتی برای آنها مهم است ، چه تأثیرپذیری را دنبال می کنند و در کجای شبکه های اجتماعی قرار دارند. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل مخاطبان خود در فواصل منظم به شما می گوید که چه کسی محصول شما را خریداری می کند ، جمعیتی که می تواند با گذشت زمان تغییر کند.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس تجارت الکترونیکی مناسب را انتخاب کنیم

CeraVe ، یک خط مراقبت از پوست در بازار گسترده که توسط متخصصان پوست توصیه می شود ، اخیراً مخاطبان جدیدی را در مصرف کنندگان Gen Z پیدا کرده است ، با تشکر از TikTok. هنگامی که Hyram Yarbro تأثیرگذار با نام تجاری بالینی و بدون مزخرف ظاهر شد ، شرکت مادر L’Oreal با او تماس گرفت.

بازاریابی مراقبت از پوست عکس TikTok Cerave

تأثیرگذار و نام تجاری برای ایجاد محتوا برای TikTok و YouTube ، دو سیستم عامل با پیروان عظیم Gen Z ، مشارکتی ایجاد کردند.

آنها تحولی را در مخاطبان خود شناسایی کردند و برای دستیابی به بازار از طریق کانالهای مناسب ، محور خود را در نظر گرفتند.

مرحله 4: پیام بازاریابی مراقبت از پوست خود را توسعه دهید

هنگامی که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند ، می توانید پیامی قوی بسازید که مستقیماً با آنها صحبت کند.

از زمان تاسیس آن در سال 1995 ، مواد معدنی bare یک پیام روشن برای مخاطبان هدف خود داشته است: تمیز بدون سازش. محصولات زیبایی و مراقبت از پوست بدون خشونت آنها همیشه فاقد پارابن ، فرمالدئید و سایر مواد شیمیایی است که اغلب در محصولات رقبا یافت می شود.

صفحه اصلی بازاریابی مراقبت از پوست bareMinerals

آنها خریدارانی را هدف قرار می دهند که به دنبال محصولات زیبایی تمیز ساخته شده توسط شرکت های دارای مسئولیت اجتماعی هستند. bareMinerals این پیام را در هر قسمت از بازاریابی خود ، از سایت گرفته تا حساب های اجتماعی تا وبلاگشان ، روشن می کند.

این کلید است. هنگامی که یک پیام قوی برای نام تجاری خود ایجاد کردید ، پیام باید در کانال های بازاریابی شما سازگار باشد.

مرحله 5: پتانسیل بازاریابی محتوای مراقبت از پوست را آزاد کنید

بازاریابی مراقبت از پوست فرصتی مناسب برای ایجاد محتوای جامد و سازگار با آدرس دهی به س questionsالات و مشکلات مراقبت از پوست مخاطبان شما است.

مراقبت از پوست توسط آلانا فرصتی را برای رسیدگی به موضوعات مراقبت از پوست و مراقبت از خود در رابطه با بیماری همه گیر مشخص کرد. پست های وبلاگ آنها “روزانه مراقبت از پوست در خانه در طی قرنطینه و ویروس کرونا” و “چگونه می توان از ماسک جلوگیری کرد – آکنه ناشی از پوشیدن ماسک صورت” عبارت های کلیدی جستجو هستند که ماه به ماه رشد کرده اند.

بازاریابی مراقبت از پوست ارسال مطالب از وبلاگ Alana در مورد maskne

(همچنین ، به دکمه های دستی مشترکی که به محتوای شما بیشتر نشان می دهند توجه داشته باشید.)

مارک های دیگر از محتوای آنها برای برقراری ارتباط با ارزشها و پیامهایشان از طریق موضوعات مورد توجه مخاطبانشان استفاده می کنند. براق کننده، به عنوان مثال ، یک دسته در وبلاگ خود ایجاد کرده است به نام Impact. این بخش حمایت آنها از جنبش BLM و تعهد آنها در ایجاد محصولات پایدار است.

مقاله مرتبط  نحوه انتخاب آژانس CRO مناسب
عکس صفحه نمایش بازاریابی مراقبت از پوست Glossier

هر دو شرکت در بالای موضوعات مورد توجه مخاطبان هدف خود باقی مانده و محتوای مرتبط ایجاد می کنند.

مرحله ششم: حضور رسانه های اجتماعی خود را برای پشتیبانی از محصول خود ایجاد کنید

اکنون زمان رشد حضور اجتماعی شما فرا رسیده است. سیستم عامل های اجتماعی شما فرصتی برای به اشتراک گذاشتن نکاتی ، اعلام محصولات جدید ، اظهارنظر درباره مسائل اجتماعی مهم برای برند شما و دعوت مخاطبان خود به تعامل است.

بهترین سیستم عامل ها برای این منظور معمولاً اینستاگرام ، یوتیوب ، Pinterest و TikTok هستند. همه این سیستم عامل ها مملو از افرادی است که یافته ها ، نکات و هک های زیبایی و مراقبت از پوست را به اشتراک می گذارند.

تمرکز شما بر روی کدام یک از این بسترها البته بستگی به مخاطبان شما دارد. به یاد دارید که چگونه CeraVe در TikTok ، که در درجه اول توسط مصرف کنندگان Gen Z و تأثیرگذارانی که دنبال می کنند ، رشد چشمگیری در فروش داشت؟

Pinterestاز طرف دیگر ، اکنون سومین پلتفرم بزرگ اجتماعی در ایالات متحده است و بیشتر مورد توجه زنان 18 تا 64 ساله است – به ویژه مادران. با این حال ، مردان 20٪ مخاطبان خود را تشکیل می دهند.

اما بستر موجود در بسیاری از رادارهای مارک های مراقبت از پوست ، به ویژه اگر به دنبال مشارکت با اینفلوئنسرها هستید ، اینستاگرام است. در حقیقت، 83٪ از مارک های زیبایی در حال کار با تأثیرگذاران در اینستاگرام هستند.

بازاریابی مراقبت از پوست تصویر صفحه اینستاگرام

در سال 2017 ، Neutrogena با نه نفوذگر اینستاگرام همکاری کرد ماسک آکنه نور درمانی خود را تبلیغ کنند. آنها همچنین شخصیتهای YouTube بودند که در محتوای سبک زندگی تخصص داشتند.

این کمپین میزان تعامل را 3.7 درصد افزایش داد.

همچنین می توانید از قدرت سیستم عامل های اجتماعی خود برای افزایش تبدیلات استفاده کنید. برای مثال پین های محصول در Pinterest باید مستقیماً به صفحات محصول شما در سایت پیوند داشته باشند.

همچنین می توانید Instapages را تنظیم کنید تا مشتریان بتوانند محصولات شما را از اینستاگرام خریداری کنند. مثلا، فروشگاه Insta BeautyBio کاربران را قادر می سازد تا محصولات برجسته در سایت رسانه های اجتماعی را خریداری کنند.

صفحه خرید اینستاگرام Beautybio marketing marketing

مرحله هفتم: یک انجمن برای ایجاد حمایت از برند بازاریابی مراقبت از پوست ایجاد کنید

ایجاد یک انجمن برای نام تجاری مراقبت از پوست شما می تواند تبدیل و همچنین میزان ماندگاری را بهبود بخشد.

غول زیبایی Sephora یکی از درخشان ترین استراتژی های بازاریابی محتوا را ایجاد کرده است.

تمام محتوای آنها از طریق ویدیوها گرفته تا پست های وبلاگشان توسط کاربر ایجاد شده است. طرفداران محصولات و فروشگاه های آنها آموزش های آرایش ، فیلم های جعبه گشایی ، تصاویر ظاهری پرطرفدار و بررسی محصولات خود را ارسال می کنند. Sephora همچنین میزبان تابلوهای بحث و گفتگو با موضوعات مختلف است که کاربران در آن در مورد مسائل زیبایی مشاوره می گیرند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار دسترسی از راه دور سال 2020
بازاریابی مراقبت از پوست Sephora beauty insider community

آنها آن را Beauty Insider Community می نامند و این دقیقاً همان چیزی است که آنها ساخته اند. آنها بیش از 4 میلیون کاربر وفادار را پرورش داده اند كه محتوای ارزشمندی را ایجاد می كنند و محصولات بازار را بدون نیاز به Sephora برای برنامه ریزی و اجرای تقویم بازاریابی محتوا ، به بازار عرضه می كنند.

گنجاندن رویدادهای اختصاصی (یا حتی فراگیر) برای مشتریان وفادار ، روش عالی دیگری برای ایجاد یک جامعه درگیر است.

البته ، رویدادهای زیبایی حضوری عموماً در این سال و در آینده ای قابل پیش بینی متوقف شده اند. اما مارک های زرنگ و مراقبت از پوست راه هایی برای محوری در رویدادهای آنلاین پیدا کرده اند.

به عنوان مثال ، Root ، یک برند وگان ، بدون ظلم ، بدون گلوتن و سازگار با محیط زیست ، با نام تجاری سازگار با محیط زیست ، رویدادهای بزرگنمایی خود را در این سال برگزار کرد – از جمله شب ماسک ، جایی که از کاربران دعوت شده بود “در حالی که ما در آنجا هستیم بزرگنمایی.” آنها همچنین کلاسهای مجازی مراقبت از پوست را برگزار کرده اند.

مرحله 8: ایجاد مشارکت بازاریابی استراتژیک مراقبت از پوست

مشارکت های قوی از طریق تحقیقات عمیق و ایجاد روابط استراتژیک ایجاد می شود.

مشارکت های استراتژیک اشکال مختلفی دارند و امکانات بی شماری برای بازاریابی محصولات مراقبت از پوست وجود دارد. به عنوان مثال مشارکت های خرده فروشی با Walmart ، Target و Ulta به آرایش و مراقبت از پوست خط e.l.f کمک کرده است. با مشتریان ژنرال Z سهم بازار را بدست آورید.

برخی دیگر به مارک ها کمک می کنند تا ارزش های شرکتی خود را عملی کنند. به عنوان مثال ، در اکتبر ، Origins و شرکت مادرش ، Estée Lauder ، اعلام کرد یک مشارکت با شرکت شیمیایی SABAC و شرکت بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی Albea برای ایجاد بسته بندی پایدار برای محصولات خود.

سرانجام ، برخی مشارکت ها محصولات جدید را کاملاً ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، در حال حاضر ، بسیاری از مارک های مراقبت از پوست با شرکت های شاهدانه همکاری می کنند تا محصولات تزریق شده CBD را به بازار عرضه کنند.

نتیجه

از طریق آژانس من ، Skincare توسط Alana چندین مرحله برای بهبود استراتژی بازاریابی مراقبت از پوست خود ، از بهبود سایت و محتوای آنها تا ایجاد یک جامعه ، برداشت.

اگرچه ممکن است با برخی از بازاریابی خود آن را بکشید ، اما شاید برخی از مراحل ما در استراتژی شما گم نشده باشد.

برای بالا بردن میزان بازدید و تقویت تبدیلات بازاریابی مراقبت از پوست ، چه کاری می توانید انجام دهید؟