آموزش سئو

نسل آلفا چه کسی است ، و چرا آنها برای بازاریابان مهم هستند؟

فوریه 24, 2021

هر نسل جدید آداب و رسوم ، رفتارها و پدیده های فرهنگی جدیدی را به ارمغان می آورد که جهان را همانگونه که ما می شناسیم شکل می دهد.

بومر نفوذ اقتصادی قابل توجهی به همراه داشت.

هزاره ها روش های جدیدی را برای مشاهده دنیای سیاسی اجتماعی خود به ما آموختند.

نسل Z به ما نشان داد که تلاقی فناوری و بشریت چگونه است.

اکنون ، ما نسل آلفا را داریم ، جمعیتی از کودکان با نفوذ در فن آوری ، متنوع نژادی و بدون تأثیر از نظر عذرخواهی که در پایان دهه 2020 وارد بزرگسالی می شوند.

اما آنها بچه هستند. آنها خریدار ما نیستند. چرا بازاریابان باید همین حالا به آنها اهمیت دهند؟

مطالعات نشان داده است که کودکان زیر 12 سال می توانند بر خرید والدین تأثیر بگذارند 130 تا 670 میلیارد دلار یک سال. طولی نمی کشد که آنها خریدار هستند.

آماده سازی هرگز زود نیست. در حقیقت ، از آنجایی که بزرگترین بچه های این نسل شروع به زدن مدرسه راهنمایی می کنند ، حتی ممکن است ما آن را نزدیک کنیم.

بیایید نگاهی به آب و هوای شکل دهنده این نسل آینده بیندازیم و آنچه را که در آینده می توانیم از آنها انتظار داشته باشیم.

چه سالهای تولد آلفا محسوب می شوند؟

Generation Alpha متولدین سالهای 2010 تا 2024 را در بر می گیرد. بیشتر والدین آنها هزاره هستند.

هر نه دقیقه، عضو جدیدی از نسل آلفا در ایالات متحده متولد می شود. این گروه تا سال 2025 به جمعیت بیش از دو میلیارد نفر در سراسر جهان خواهد رسید.

اینفوگرافیک تولد آلفای نسل

فرهنگ آلفای نسل و آینده بازاریابی

اگرچه برخی از نوزادان Gen Alpha هنوز به دنیا نیامده اند ، اما مواردی وجود دارد که می توانیم در مورد آنها پیش بینی کنیم.

برای مبتدیان ، نسل آلفا پیشرفته ترین نسل تا به امروز است که با دستگاه های تلفن همراه ، هوش مصنوعی ، رسانه های اجتماعی ، مراقبت های بهداشتی پیشرفته و رباتیک به عنوان بخشی از زندگی روزمره رشد می کند.

در نتیجه ، آنها دارای سواد دیجیتالی و چند وظیفه ای ماهر خواهند بود.

جنرال آلفا نیز ایستاده است از نظر مادی ترین وقف نسل همه زمان ها این بدان معناست که آنها در نهایت می توانند بیشتر از نسل های قبلی در موارد غیرضروری هزینه کنند.

آنها همچنین آگاه ترین گروه جهانی تاکنون بوده اند و بیشترین طول عمر را خواهند داشت.

روند آلفا تولید نسل آلفا

با تکامل نسل آلفا ، فناوری آشنا آنها نیز پیشرفت خواهد کرد.

ما قبلاً اثرات آن را دیده ایم رشد فن آوری نمایی بر روی نسل های فعلی ، و این اثرات همچنان رشد می کنند.

انتظار می رود هوش مصنوعی و رباتیک باشد کاملاً در زندگی مدرن ادغام شده است تا سال 2025. ما همچنین می توانیم یاد بگیریم که ماشین ، پردازش زبان طبیعی و دستگاه های هوشمند در سالهای آینده ما را تغییر ، بهبود بخشیده و به ما متصل کنند.

Gen Alpha ممکن است دقیقاً مانند انسانها با روباتها در تعامل باشد.

مقاله مرتبط  چگونه ایده های ارسال وبلاگ را از YouTube دریافت کنیم

برای بازاریابان ، این به معنای صحبت با مخاطبی زیرک است که ممکن است محصول ایده آل را بهتر از ما بشناسد.

به همین ترتیب ، می توان انتظار داشت که Gen Alpha نیز چنین باشد اشکال سنتی بازاریابی را رد کنید، دقیقاً مانند پدر و مادر هزاره آنها چندی پیش. علاقه روزافزون به شخصی سازی ، پیام رسانی انسانی و خریدهای اجتماعی باید در نظر گرفته شود.

روندهای آموزش آلفا نسل

نسل آلفا تحصیل کرده ترین نسل تا به امروز است.

دسترسی به آموزش در بالاترین سطح خود قرار دارد و بیشتر کشورها گزارش می دهند دوازده سال یا بیشتر از تحصیل برای هر شهروند منفرد

طبق گزارش یونسکو، هر سال تحصیل اضافی تقریباً 10٪ درآمد شخص را افزایش می دهد.

با بهبود منابع دیجیتال و در دسترس بودن روزافزون فناوری ، Gen Alpha نسبت به نسل های قبلی به آموزش طولانی مدت دسترسی بهتری خواهد داشت.

گفته شد ، نوع نگاه آنها به آموزش متفاوت خواهد بود. ممکن است تأکید کمتری بر مدارک رسمی و در عوض تمرکز بر مهارت ها باشد.

آژانس ارزیابی ادونیورسال (EEA) این را اینگونه بیان کنید:

در عصری که هر مدیر عامل فنی و بنیانگذار استارتاپی دیگر دانشگاه را رها کرده و اکنون به میلیون ها دلار رسیده است ، دشوار است که بتوان گفت که با پیشرفت به سمت جلو ، یک مدرک پیش شرط مطلق موفقیت باقی خواهد ماند.

علاوه بر این روندها ، ما شاهد ادامه محتوای آموزشی بسیار شخصی خواهیم بود.

نسلی که به دسترسی فوری به اطلاعات عادت کرده اند بعید است در سخنرانیهای سه ساعته موفق شوند. در عوض ، ما می توانیم افزایش یادگیری آنلاین ، به ویژه آموزش ها را داشته باشیم ، که مهارت فنی Gen Alpha را بیشتر می کند.

روند رسانه های اجتماعی آلفا نسل

جوانان به طور فزاینده ای به سمت شبکه های اجتماعی جلب می شوند. با معرفی تجارت الکترونیکی رسانه های اجتماعی ، رسانه های اجتماعی به یکی از ضروری ترین ابزارها برای بازاریابان در عصر مدرن تبدیل شده است.

یک بررسی پیدا شد 49٪ افراد 16 تا 24 ساله برای الهام از خرید به رسانه های اجتماعی نگاه کنید. این بالاتر از نسل های قدیمی است – به عنوان مثال والدین آنها ممکن است فقط در 20٪ از زمان این کار را انجام دهند.

هرچه تعداد بیشتری از بچه های جنرال آلفا غرق در رسانه های اجتماعی رشد می کنند ، ما می توانیم پیش بینی کنیم که استفاده از رسانه های اجتماعی به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی آنها تبدیل خواهد شد.

جن آلفا در حال حاضر متفاوت از والدین خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کند. کمتر احتمال دارد که در فیس بوک یا توییتر حضور داشته باشند و اینستاگرام و TikTok را ترجیح دهند. برندهایی که در راس جدیدترین فناوری قرار دارند ، انتظار موفقیت بیشتری در این نسل رو به رشد را دارند.

جدول تعامل آلفای نسل

روندهای اشتراک داده آلفای نسل

Gen Alpha ممکن است در ارائه یا اجازه دسترسی به داده های آنها به غول های رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو ، آژانس های تبلیغاتی و غیره جنگ بیشتری داشته باشد. ما امروزه شاهد این روند هستیم ، با بیشتر کشورها قوانین حریم خصوصی داده ها مانند GDPR.

مقاله مرتبط  چرا باید در سال 2021 بازاریابی خود را شخصی سازی کنید؟

با رسیدن بلوغ Generation Alpha ، آنها احتمالاً درک عمیقی از داده های خود و نحوه استفاده از آن خواهند داشت. این می تواند منجر به سطح بالاتری از انتقاد و سوال در هنگام رضایت به استفاده از داده ها شود – آنها ممکن است این چاپ خوب را بخوانند.

شرکت هایی که به دنبال استفاده از داده های مصرف کننده هستند باید آنچه را که در ازای آن پس می دهند ، در نظر بگیرند. غالباً ، یک تبادل برابر برای تشویق رضایت مشتری کافی است.

مارک هایی که این کار را نادرست انجام می دهند خطر افزایش مخاطبان خود را دارند.

پیشرفت های بهداشتی آلفا

بسیار شبیه آنها پدر و مادر هزار ساله، ژنرال آلفا احتمالاً زمان بیشتری را برای یافتن اطلاعات پزشکی آنلاین خواهد گذراند سلف سرویس و راحتی همچنان عوامل محرک مراقبت های بهداشتی Gen Alpha هستند.

علاوه بر این ، نسل های جوان به طور فزاینده ای از بهداشت روانی آگاه هستند و در صورت لزوم بیشتر به دنبال چالش های خود هستند. آنها احتمالاً انتظار دارند محل کارشان پوشش و منابع بهداشت روان را ارائه دهد.

از طرف برند ، این بدان معنی است که دلسوز بودن و آگاهی از سلامت روانی می تواند یکپارچگی کلی برند را تا حد زیادی بهبود بخشد.

جنبش Bell Let’s Talk یک نمونه بارز از یک برند است که این کار را به درستی انجام می دهد.

پیشرفت بهداشت و درمان برای تولید آلفا

روند آگاهی از سواد رسانه ای آلفا

جنرال آلفا بهترین سواد رسانه ای را در بین هر نسلی خواهد داشت. آنها قادر خواهند بود واقعیت را از داستان جدا کنند و به احتمال زیاد تئوری های توطئه یا اخبار جعلی که در اینترنت پخش می شود را شناسایی کنند.

برای بازاریابان ، این به معنای صحبت با مخاطبان آگاه است که احتمالاً با روشهای سنتی بازاریابی متقاعد نمی شوند.

این همچنین به معنای درگیر کردن Gen Alpha در عرصه هایی است که آنها ترجیح می دهند. پادکست ، محتوای ویدیویی و گیمیفیکیشن هنگام ارائه اطلاعات اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.

علاوه بر این ، شخصی سازی در بازاریابی به محبوبیت خود ادامه خواهد داد. برای جنرال آلفا ، صرفاً فشار بر فروش کافی نخواهد بود. بازاریابان باید به طور مداوم با این نسل ارتباط برقرار کنند.

روندهای تنوع آلفای نسل

ایالات متحده متنوع تر می شود و نسل های جوان به طور فزاینده ای از چالش های مبتنی بر نژاد ، دین ، ​​معلولیت ، گرایش جنسی و هویت جنسیتی آگاه هستند و آن را می پذیرند.

صبر جنرال آلفا برای نابرابری با رشد آنها تقریباً قطعاً کاهش خواهد یافت.

بعید است فرزندان این نسل در شرکتی کار کنند که ارزشهای آنها را منعکس نکند. به همین ترتیب ، آنها از مارک های مغایر آنچه که به آنها اعتقاد دارند خریداری نخواهند کرد.

مقاله مرتبط  بهترین نرم افزار مدیریت پروژه سال 2020

مارک هایی که از تنوع و مسائل اجتماعی حمایت می کنند در حالی که از تغییرات گسترده استقبال می کنند ، رونق خواهند گرفت. مارک هایی که تکامل نخواهند یافت ، پشت سر می گذارند.

روندهای آلفای تولید نسل

نسل آلفا برای اولین بار در یک دوره اقتصادی پر تلاطم و همزمان با بهبود جهان از رکود بزرگ به وجود آمد.

آنها از آن زمان فراز و نشیب های بسیار جالبی را پشت سر گذاشته اند و موضوعات مهم سیاسی و اجتماعی همچنان بر وضعیت اقتصادی آنها تأثیر می گذارد.

ما می توانیم به طور منطقی مطمئن باشیم که آنها تا حد زیادی در بخش سرمایه گذاری خواهند شد اقتصاد را تجربه کنید، از جمله سرگرمی های زنده ، پارک های تفریحی ، ورزش تماشاگران و تورها.

این اقتصاد تا حد زیادی توسط رسانه های اجتماعی و فناوری تقویت شده است ، زیرا مردم از سرگرمی خود لذت می برند و دیگران نیز می خواهند ماجراجویی کنند.

علاوه بر این ، پیش بینی می شود که جنرال آلفا طولانی ترین نسل انسان تاکنون باشد. به همین دلیل ، آنها احتمالاً مدت بیشتری در نیروی کار خواهند ماند ، یعنی پول بیشتری در طول سال های کار خود.

ما به عنوان بازاریاب باید برای همه اینها برنامه ریزی کنیم. مصرف کنندگان ما از نظر اقتصادی کمی با علامت سوال روبرو هستند. اما ، ما می دانیم که آنها چه تجربیاتی می خواهند و برای مدت طولانی تحصیل کرده و در نیروی کار آموزش می بینند. تأمین آب و هوای متغیر و تأمین نیازها و خواسته های آنها در طول زندگی آنها ضروری است.

نتیجه

نسل آلفا بیانگر یک تکامل جذاب و پیشرفته از نظر تکنولوژی از نوع بشر است.

افراد این نسل بومی دیجیتال هستند که با تلفن های هوشمند ، رسانه های اجتماعی و هوش مصنوعی رشد می کنند. آنها در حال ورود به جهانی واقعاً پیشرفته هستند که در آن اتوماسیون و نوآوری حاکم است.

علاوه بر این ، تأثیر خرید آنها در حال حاضر وجود دارد و آنها حتی در حال حاضر بر تصمیمات خرید والدین تأثیر می گذارند.

بازاریابانی که اکنون به این نسل توجه می کنند ، در سالهای آینده آمادگی بیشتری برای خارج از بازار فروش رقبای بزرگ دارند.

ما می توانیم انتظار داشته باشیم که نسلی تحصیل کرده ، روان دیجیتالی و دارای آگاهی اجتماعی داشته باشیم. ما باید همگام شویم.

چه پیش بینی هایی برای Gen Alpha دارید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید