آموزش سئو

نحوه کار با یک مشاور: راهنمای نهایی

اکتبر 25, 2020

در حالی که اهداف تجاری خود را بررسی می کنید ، ناگهان احساس می کنید که سازمان شما باید کمی اوضاع را متزلزل کند. متأسفانه ، تیم داخلی شما تخصص لازم برای ایجاد تغییرات را ندارند.

خوب شما چکار می کنید؟

مشاور استخدام کنید ، دست ها را پایین بیاورید.

یک مشاور می تواند دانش تخصصی شرکت خود را ارائه دهید برای کمک به حل مشکلات خاص ، به شما امکان می دهد یک مزیت رقابتی کسب کنید.

به طور خلاصه ، آنها می توانند نظرات ، تجزیه و تحلیل و توصیه های تخصصی را به شما ارائه دهند که می تواند به اطمینان بیشتر کمک کند رویکرد مبتنی بر هدف برای رشد تجارت و به حداکثر رساندن فروش – همگی در یک زمان.

بعلاوه ، چشم انداز یک فرد خارجی ممکن است راهبردی را بهبود بخشد و مشکلات را نیز به طور م effectivelyثر برطرف کند.

تیم ما در نیل پاتل دیجیتال راهنمای نهایی زیر را برای کمک به شما در درک نکات ریز کار با یک مشاور برای دستیابی به بهترین نتایج جمع آوری کرده است.

بیایید با بررسی چگونگی یافتن بهترین مشاور برای شرکت خود شروع کنیم.

چگونه یک مشاور خوب پیدا کنیم – روند صحیح مصاحبه را درست کنیم

بیایید این را بپذیریم: هیچ یک از ما درباره رشد و مدیریت یک کسب و کار همه چیز را نمی دانیم.

دامنه وسیع است و پوشش هر قسمت از برنامه درسی امکان پذیر نیست.

از این رو ، کاملا منطقی است از مشاوره خبرگان بهره مند شوید چه کسی برای شما و تجارت شما مناسب است

و نه ، هیچ کس در مورد شما قضاوت نمی کند زیرا شما نمی توانید مشکلات خود را حل کنید ، خواه این امر باعث کاهش هزینه ها یا ایجاد مخاطب برای ورود به بازار جدید می شود.

هنگام استخدام مشاور ، مطمئن شوید که از این پنج راهنمای ساده و مهم پیروی می کنید:

شخص بالاترین شخصیت

یک مشاور خوب باید داشته باشد شخصیت غیر قابل استیفا و کاملا حرفه ای باشید که مایل است بهترین منافع شرکت شما را از منافع خود ترجیح دهد.

به عنوان مثال ، آنها باید مایل باشند چیزهایی را که به مشتریانشان گفته اند بگویند نیاز بشنوند اما ممکن است نخواهند – حتی اگر این به معنای از دست دادن تجارت باشد. همیشه متخصص برای پیش بردن بهترین قدم خود ، باید عمیقا به کمک مشتریان خود در رسیدن به اهداف تجاری خود اهمیت دهد.

تجربه و تخصص

تنها راهی که یک مشاور خوب می تواند با چالش ها روبرو شود و فرصت ها را تشخیص دهد ، فرصت های موجود است سالها تجربه و تخصص برای ایجاد استراتژی های موثر

مشاور نیازی به شناخت شرکت یا صنعت شما ندارد ، اما آنها باید دانش مربوطه را داشته باشند تا بفهمند برای افزایش کارایی کمپین و ارائه نتایج چه باید بکنند.

علاوه بر این ، آنها باید داشته باشند گواهینامه ها و دانش فنی قابل اجرا. بنابراین اگر می خواهید کمپین های پولی را راه اندازی کنید ، بفهمید آیا مشاور احتمالی از صلاحیت خاصی برخوردار است یا خیر.

به عنوان مثال ، یک مشاور تبلیغات فیس بوک باید بداند چگونه از Facebook Pixel ، Facebook Ad Manager و Power Editor استفاده کند. از طرف دیگر ، یک مشاور AdWords باید گواهی گوگل AdWords را داشته باشد و نحوه بهبود امتیاز کیفیت آگهی را بداند.

مهارت حل خلاقانه خلاقیت

اگر چیزی وجود دارد که مشاور شما باید باشد ، آن است حل مسئله برجسته.

به هر حال ، تمام هدف استخدام یک مشاور حل نقاط درد خاص ، همراه با استفاده از فرصت ها است.

بیشتر اینها به شدت به ذهنیت و مهارت های تحلیلی عالی برای ایجاد و ترکیب کمپین ها یا فرآیندهای تجاری. مشاوران باید فراگیران سریع و مثری باشند و توانایی حل مشکلات را از طریق یک فرایند تفکر خلاق و خلاق داشته باشند.

مهارتهای بین فردی نقطه ای

شما نیاز دارید به مشاور خود اعتماد کنید اگر می خواهید همکاری موفقی داشته باشید ، خصوصاً اینکه فاش کردن جزئیات صمیمی تجارت شما در اینجا یک ضرورت است.

آن را مانند رابطه ای بین رابطه پزشک و بیمار بدانید.

در صورت عدم صراحت کامل ، تلاش های مشاور ممکن است خیلی مثر نباشد و از این رو به حل مشکلات کمک نمی کند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاندیدایی را انتخاب کرده اید که احساس می کنید می توانید با او رابطه حرفه ای راحتی و اعتماد داشته باشید.

مهارت های برقراری ارتباط موثر

مهارت های ارتباطی قوی – شفاهی و همچنین کتبی – برای یک مشاور خوب الزامی است.

یک فرایند تفکر بیان شده و فصیح نوشتن نیز می تواند تأثیر مثبتی بر مخاطبان هدف شرکت شما داشته باشد.

هر چند ارتباط یک خیابان دو طرفه است.

هر چقدر هم یک مشاور عالی باشد ، تا زمانی که قادر به کمک شما نباشد ، نمی توانند به شما کمک کنند چالش هایی که با آن روبرو هستید را کاملا درک کنید، بنابراین مطمئن شوید که در مورد نقاط درد ، بینایی و چالش های خود روشن هستید.

به یاد داشته باشید ، داشتن مشاور مناسب می تواند ارزش فوق العاده ای ایجاد کند. اما اگر آن را اشتباه بگیرید ، می تواند ارزش را نیز از بین ببرد.

مقاله مرتبط  چگونه تشخیص دهیم که در شبکه های اجتماعی Shadowbanned هستید

هنگام کار با یک مشاور چه انتظاراتی داریم

پس از انتخاب مشاور ، انتظارات خاصی از هر دو طرف وجود دارد که باید برای اطمینان از موفقیت در مشاوره بدانید.

روند شبانه روزی

چیزی که می توانید از یک مشاور مسئول انتظار داشته باشید این است در دسترس بودن و پاسخگویی.

اطمینان حاصل کنید که تمام گواهینامه ها تأیید شده اند و مدارک لازم HR و بررسی پیش زمینه به درستی انجام شده است. هنگامی که همه در یک صفحه قرار گرفتند ، اسناد رسمی باید امضا شده و به طرف های درگیر تحویل داده شود.

در هنگام حمل و نقل ، اطمینان حاصل کنید که گفتگوی آزاد خود را حفظ می کنید تا روند نرم و بدون سر و صدا انجام شود.

توضیح نقش

همه افراد درگیر در این پروژه یا وظیفه باید درمورد آنچه از آنها انتظار می رود و دلیل استخدام آنها روشن باشند.

می توانید به مشاور بدهید بیانیه های مأموریت و چشم انداز شرکت شما، همراه با سایر اسناد اصلی برای کمک به آنها در دیدن تصویر بزرگتر.

از دادن اهداف قابل اندازه گیری به مشاور نترسید. برای تعیین اهداف SMART می توانید با آنها کار کنید که نه تنها تمام انتظارات شما را روشن کند بلکه پارامترهایی را نیز برای سنجش پیشرفت و عملکرد کلی تعیین کند.

برگزاری جلسات و جلسات کشف

تقریباً غیرممکن است که یک مشاور بدون نیاز به استراتژی برای شرکت شما ایجاد کند درک عمیق از تجارت شما اهداف.

از این رو ، شما باید باشید آماده پاسخگویی به بسیاری از سالات از مشاور شما در حقیقت ، اطمینان حاصل کنید که مشاور شک و تردید خود را برطرف کرده است در غیر این صورت ، احتمالاً این کمپین ها با شکست روبرو خواهند شد. این شامل:

  • س aboutالاتی در مورد معیارهای فعلی ، اهداف بخش و اهداف کلی شما.
  • س aboutالاتی در مورد انتظارات مشتری و استراتژی متناسب با آن.
  • س Quesالاتی در مورد KPI و معیارهای اندازه گیری عملکرد.
  • س aboutال در مورد تاکتیک ها و کانال های مختلف بازاریابی برای افزایش تعامل مشتری.

هنگامی که مشاور وضعیت فعلی شما را درک کرد ، آنها یک برنامه بازی را تنظیم می کنند تا مقصد نهایی خود را به شما بگویند و به فکر راهی برای کمک به شما برای رسیدن به آنجا هستند.

بررسی برنامه نهایی بازی

در این مرحله ، مشاور ارائه می دهد ایده ها و استراتژی های سفارشی متناسب با نیازهای تجاری شما در مقابل شما و کارمندانتان.

این البته به پروژه و مشاوره ارائه شده توسط آنها بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال ، یک مشاور استراتژی دیجیتال باید جنبه های مختلف مربوط به تبلیغات را پوشش دهد ، مانند رسانه ها ، روابط عمومی ، بازاریابی دیجیتال و تبلیغات چاپی.

همچنین می توانید با مشاهده ارائه و مثالهایی از مشتری قبلی مشاور ، بررسی ها را پیشنهاد دهید.

آنچه می توانید انجام دهید در اینجا است:

  • برای ارزیابی داده های عملکرد را بخواهید.
  • درباره عناصر کمپین ، به ویژه نکات اولویت دار ، بحث کنید.
  • نقاط ضعف دانش و نقاط ضعف استراتژی را ببینید و گزینه های دیگری را بخواهید.

اجرای استراتژی و نظارت بر نتایج

پس از اجرای آخرین طرح ، مشاور سپس کمپین تجاری را راه اندازی می کند یا شروع به اجرا می کند.

پس از اعدام ، مشاور باید داده ها را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند تا در مورد این کمپین ها به شما اطلاعات بدهد. شما می توانید پیشنهادات ارائه شده توسط آنها را برای افزایش کارآیی کمپین یا تنظیم بودجه متناسب با آنها مجاز کنید.

ممکن است نتایج فوری را مشاهده نکنید ، اما هنوز هم می توانید از بینش های به دست آمده برای ساخت کمپین های بهتر استفاده کنید.

چگونه موفقیت را بسنجیم

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه یک مشاور می تواند یک چشم انداز چالش برانگیز باشد. بیشتر ، زیرا آنها در چندین زمینه کمک می کنند – بسیاری از آنها در رشد طولانی مدت اندازه گیری می شوند.

در واقع ، طبق گزارش مشاور شاخص پیش بینی ، تقریبا 27٪ شرکتها نمی خواهید مشاور استخدام کنید زیرا اندازه گیری بازگشت سرمایه بسیار دشوار است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است با یک دیدگاه عملی به روابط مشاور و مالک نزدیک شوید با انجام موارد زیر:

  • از همان ابتدا اهداف مشخص و قابل اندازه گیری را تعیین کنید.
  • روش هایی را برای اندازه گیری فواید نامحسوس کار آنها مشخص کنید.

علاوه بر این ، می توانید از معیارهای خاصی مانند موارد زیر استفاده کنید:

  • نرخ باز
  • نرخ کلیک کنید
  • نرخ گزاف گویی
  • نرخ پاسخ
  • لغو اشتراک
  • سرب و تبدیل
  • بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS)
  • با آگاهی از تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد ، بازدیدکنندگان برگشتی و کل زمان صرف شده در وب سایت ، تعامل با نام تجاری در وب سایت را انجام دهید

اطمینان حاصل کنید که شما هستید KPI های مناسب را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد مبارزات تجاری خود را به طور مثر تجزیه و تحلیل کنید. در غیر این صورت ، نمی توانید موفقیت استراتژی مشاور را بسنجید.

مقاله مرتبط  نحوه شروع یک وبلاگ مامان و کسب درآمد در سال 2020

برای اندازه گیری فواید نامحسوس ، تفاوت اعتماد به نفس تیم خود را قبل و بعد از استخدام مشاور بسنجید. همچنین می توانید یک نظرسنجی داخلی یا بازخورد مرجع انجام دهید.

از کجا می توان مشاوران پیدا کرد

ما قبلاً تأیید کردیم که شما به آن نیاز دارید مشکلی که با آن روبرو هستید را تعریف کنید قبل از استخدام کارشناسان خارجی

پس از انجام این کار ، می توانید به دنبال یافتن مشاور مناسب برای تجارت خود باشید.

معمولاً بهترین راه برای یافتن مشاوران خوب این است استفاده از دهان به دهان. با مشتریان گذشته خود صحبت کنید و از آنها مراجع بخواهید. از آنها در مورد مشکلاتی که مشاور به آنها کمک کرده است ، اهدافی که به آنها کمک کرده اند و اینکه آیا آنها دوباره استخدام می کنند ، س Askال کنید.

روش دیگر ارسال جزئیات پروژه در سیستم عامل هایی مانند Reddit ، Guru ، Upwork ، Freelancer.com است. همچنین می توانید از این بازارها یک پروفایل فریلنسر انتخاب کنید.

یک روش عالی دیگر اسکن مشاور مربوطه در پروفایل ها و پست های وبلاگ LinkedIn است. شما می توانید درباره شخصیت ، اخلاق کاری و ارزشی که می توانید هنگام مصاحبه با آنها تشخیص ندهید ، چیزهای زیادی بیاموزید. توییتر همچنین بستر دیگری برای بررسی است.

با این حال ، اگر شما می خواهید کار با مشاوران فصلی – چیزی که ما بسیار توصیه می کنیم – شما می توانید یک جستجوی اساسی در Google انجام دهید. برای تعیین تماس مکشوفه به وب سایتهای این شرکتها مراجعه کرده و فرمهای درخواست آنها را پر کنید.

اطمینان حاصل کنید که به شخصیت و سبک مشاور بسیار توجه داشته باشید. لازم است که آنها با فرهنگ سازمانی شما مطابقت داشته باشند و با تیم شما همراه شوند – دقیقاً مانند هر کارمند جدیدی.

آیا آنها به درستی به شما گوش می دهند؟ آیا آنها از هوش هیجانی بالایی برخوردارند؟ همه اینها س importantالات مهمی است که باید قبل از استخدام در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که تکالیف خود را بر اساس احتمالی ، چه یک شخص و چه یک شرکت ، انجام دهید تا مناسب بودن آنها را برای حل دقیق وضعیت شما تعیین کند.

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک گیره مربع را به یک سوراخ دایره ای وادار کنید ، که فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژی و پول می شود. به عبارت دیگر ، در همان مکانی که شروع کرده اید قرار خواهید گرفت.

چه نوع بودجه و قیمت انتظار می رود

یک مشاور خوب همیشه قبل از بررسی چارچوب ها یا استراتژی های تبلیغاتی بودجه را می پرسد.

برخی از مشاوران با مشتریانی کار می کنند که بودجه ماهیانه آنها 400 دلار برای تبلیغات است ، در حالی که برخی فقط به مشاغل با بودجه بیشتر از 3000 دلار در ماه می پردازند.

بنابراین شما مجبور هستید درباره نوع پولی که آماده خرج کردن هستید تصمیم بگیرید و سپس نامزدهایی را پیدا کنید که قبلاً با بودجه های مشابه کار کرده اند.

در مورد قیمت گذاری ، هر مشاور بسته به تخصص ، تجربه و حسن نیت خود هزینه شخصی خود را می گیرد. به طور معمول ، سه مدل قیمت گذاری وجود دارد:

  • نرخ روزانه
  • هزینه پروژه
  • هزینه نگهدارنده

از این رو ، شما می توانید “نرخ تعیین شده” را به آنها پیشنهاد دهید ، برای کارهایی که مشاور در یک دوره خاص انجام می دهد ، هزینه پیش پرداخت نگهدارنده را تأمین کنید یا نرخ ساعتی را نهایی کنید.

همچنین، از مذاکره نترس – حتی مشاوران انتظار دارند.

انواع مختلف مشاوران

یک مشاور غالباً در زمینه های خاصی که مشتری به تخصص عمیق نیاز دارد ، تخصص دارد. این باعث می شود که آنها بتوانند با استفاده از ابزارهای متخصص و درک بیشتر مخاطبان هدف برای جلوگیری از هر بحرانی ، شرایط خاص را حل کنند.

مشاوران به طور کلی در پنج دسته قرار می گیرند. اینها هستند:

مشاوران استراتژی و مدیریت

این مشاوران دارای درک خاص بازار و بهترین شیوه های صنعت خود را بدانید. در نتیجه ، آنها می توانند موارد زیر را ارائه دهند:

  • ردپای بازار خود را بزرگ کنید
  • برای کارآیی و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها ، سازمان ها را مرتب کنید
  • پیشنهادات محصولات خود را گسترش دهید
  • در تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید تجهیزات یا خریدهای شرکت کمک می کند

مشاوران منابع انسانی

این مشاوران به طور خاص در مورد نیازهای کارمند.

خواه استخدام استعدادهای برتر ، تعیین خسارت برای همسویی با اهداف شرکت یا بهبود حفظ کارکنان ، یک مشاور منابع انسانی می تواند با استفاده از مهارت های رهبری و ارتباطی همه چیز را ساده کند.

مشاوران فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات یکی از زمینه هایی است که رشد فوق العاده مشاوره ای را تجربه می کند.

با افزایش سریع ارتباط فناوری و پشتیبانی فنی ، شرکت ها استخدام مشاوران را برای تسهیل ادغام بهتر و بهبود سیستم های رایانه ای یا تلفنی ، ارتقا ser سرورها و اطمینان از فضای ذخیره سازی کارآمد آغاز کرده اند.

این مشاوران به عنوان مشاوران ICT یا دیجیتال نیز شناخته می شوند در توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات به مشتریان کمک کنید در داخل سازمان آنها

مقاله مرتبط  4 Ps بازاریابی: راهنمای گام به گام (با مثال)

مشاوران عملیاتی

این افراد یا آژانس هایی هستند که می توانند به مشتریان کمک کنند بهره وری و عملکرد عملیات را بهبود ببخشید.

فعالیتها در این بخش از خدمات مشاوره ای تا پشتیبانی عملی از توابع اصلی (فروش ، تولید ، بازاریابی و غیره) و توابع ثانویه (امور مالی ، زنجیره تأمین ، منابع انسانی ، حقوقی و غیره) متفاوت است. آنها می توانند به بهبود کیفیت ، به حداقل رساندن مراحل یا اشتباهات ، افزایش حاشیه و کاهش هزینه ها کمک کنند.

مشاوران فروش و بازاریابی

همانطور که انتظار می رود ، مشاوران فروش و بازاریابی در درجه اول بر جنبه های بازاریابی و تبلیغات سازمان ها تمرکز می کنند. آنها کارهای زیر را انجام می دهند:

  • روی دستورات موقعیت یابی کار کنید
  • برنامه های موثر بازاریابی ایجاد کنید
  • یک برند را از ابتدا بسازید
  • راه اندازی کمپین های تبلیغاتی
  • شروع روند فروش و پیشنهاد پیشرفت
  • ایجاد استراتژی های رسانه های اجتماعی
  • طراحی مطالب آموزش فروش و مربیگری

مشاور مشاور مالی

اینها مشاورانی هستند که در بخش مشاوره مالی فعالیت می کنند. کار اصلی آنها حول کار بر روی کار است س questionsالاتی که به توانایی های مالی و همچنین قابلیت های تحلیلی می پردازند در داخل یک سازمان

علاوه بر این ، هر مشاور می تواند مشخصات مختلفی داشته باشد ، از M&A گرفته تا مدیریت ریسک تا مشاوره املاک و مستغلات تا مالیات.

آژانس ها در مقابل مشاوران – تفاوت چیست؟

آژانس و مشاوره: دو کلمه ، اما از نظر رویکرد ، دنیاهای جدا از هم هستند.

اختلافات اصلی بین این دو اصطلاح در نهایت به موارد زیر خلاصه می شود:

دانش فنی

آژانس ها – چه بزرگ و چه کوچک – تقریباً همیشه از شرکت های مشاور بزرگتر هستند. در نتیجه ، آنها دارای یک طیف وسیع تری از استعدادهای خلاق ، اعضای تیم و مهارت ها. همچنین از منابع بیشتری با آنها اطمینان دارید.

با وجود مشاوره های کوچکتر ، ریتمی داخلی وجود دارد که آنها را می سازد هنگام سازگاری با مناظر سریع شغلی ، چابک تر هستند. آنها اغلب متخصصانی در زمینه های خاص دارند که می توانند نقاط درد را حل کنند – به شرطی که با مجموعه دانش آنها متناسب باشد.

همچنین ، آژانس ها معمولاً فعالیت های بیشتری مانند تبلیغات ، طرح دیجیتال یا رسانه ، طراحی وب و غیره را انجام می دهند. از طرف دیگر ، مشاوره ها بیشتر در سطح استراتژیک متمرکز هستند ، که شامل ایجاد مارک های تجاری برای سلامتی طولانی مدت و کالایی سازی استراتژی است.

بودجه های متنوع و اندازه اختیارات

هر متخصص منطقی همیشه هزینه های کلی را در نظر می گیرد تا مطمئن شود با بودجه آنها متناسب است.

دقیقاً به همین دلیل است که شما باید پس از تعیین اندازه کسب و کار ، بودجه و همچنین وسعت وظیفه خود ، بین آژانس و مشاوره تصمیم بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک عملیات کوچک انجام دهید که نیاز به یک زمان چرخش سریع دارد ، مشاوره های تجاری درست در کوچه شما قرار دارند. اما اگر اتاق ، منابع و زمان بیشتری برای تکان دادن دارید ، می توانید آژانس انتخاب کنید.

ما به شدت توصیه می کنیم تهیه نقشه راه با تاریخ و جدول زمانی قابل تحویل کلیدی از شرکای مربوطه پس از اتمام همسان سازی بودجه و جدول زمانی خود. این به شما کمک می کند تا هزینه های کلی پیش بینی شده را به طور موثرتری درک کنید.

نام تجاری چشم انداز و فاکتور زمان

اگر کار با آژانس های خلاقیت را انتخاب کنید ، بر اساس چشم انداز و فعالیت های گذشته خود ، امکان انتخاب شریک زندگی خود را دارید. آنها صدها گزینه برای انتخاب به شما می دهد پس از ایده خود برای آسان کردن کارها

همچنین ، از آنجا که فرایندهای خلاقانه چندین دور مفهوم سازی را پشت سر می گذارند ، زمان چرخش کمی بیشتر است ، اما از مبارزات با کیفیت بالا اطمینان دارید.

شرکت های مشاوره ای به مشتریان اجازه می دهد تا عرض بیشتری داشته باشند تا دید خود را تحت فشار قرار دهند و یک تجربه عملی بیشتر از جمع آوری داده ها و طراحی کمپین ها را انتخاب کنید.

از آنجا که مشاوران معمولاً سعی می کنند خود را کاملاً در تیم مشتری خود غرق کنند ، زمان چرخش نیز سریعتر است. همانطور که گفته شد ، اندازه مشاوره می تواند زمان را افزایش دهد ، در صورتی که ذخیره زیادی از کارهای گذشته داشته باشند.

راه حل های ارائه شده

آژانس ها برای ایجاد برخی از جذاب ترین ، الهام بخش ترین و احساسی ترین کمپین های تجاری (شما می توانید صفت های مثبت بیشتری را در اینجا وارد کنید) محبوب هستند.

در حالی که روند کار قطعاً کمی بیشتر از کار با مشاور است ، اما آنها این کار را انجام می دهند در زمینه های مجزا تخصص دارند که اجرای بهتر استراتژی را تسهیل می کند.

برعکس ، مشاوران برای حل مشکلات شما عمیق ترند. به موارد بیشتری اطمینان دارید راه حل های سریع و سریع تر با تشکر از رویکرد عملی آنها.