آموزش سئو

نحوه ویرایش تبلیغات PPC

فوریه 10, 2021

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) می تواند ارزش های زیادی به کسب و کار شما بیفزاید ، ضمن جذب و تبدیل مصرف کنندگان جدید ، باعث افزایش دسترسی و دید شما شود. اگر در حال حاضر از تبلیغات PPC برای تبلیغ نام تجاری خود استفاده نمی کنید ، امروز روز شروع است.

از مزایای تبلیغات PPC می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبدیل خریدار
  • افزایش میزان دسترسی مخاطبان
  • سود بیشتر
  • شناخت نام تجاری قوی تر
  • افزایش دسترسی به داده های بازاریابی

خارج از صرف افزایش سود شما ، این پنج مزیت به طور مشترک کار می کنند تا درک بهتری از هویت و عادات خریدار شما داشته باشند ، همه در حالی که شناخت نام و میزان مخاطب را افزایش می دهد.

3 دلیل که باید تبلیغات PPC خود را ویرایش کنید

پنج دلیل بالا شما را قانع کرده است. شما یک کمپین PPC را شروع کرده اید و تبلیغات در Google و Bing در حال پخش است. اما قبل از اینکه به عقب برگردید و تماشای سود خود را ببینید ، متوجه برخی اشتباهات اشتباه شده اید.

آیا باید تبلیغات PPC خود را ویرایش کنید؟ از همه مهمتر ، آیا می دانید چگونه تبلیغات PPC را ویرایش کنید؟

پاسخ سوال اول مثبت است. در پایان این پست ، پاسخ سوال دوم نیز مثبت خواهد بود.

در حالی که این اشتباهات چاپی بلافاصله برجسته شدند ، جنبه های دیگری نیز وجود دارد که کمتر قابل مشاهده هستند از تبلیغات PPC که می توانند ویرایش شوند. همانطور که در رفع هرگونه خطای برجسته جستجو می کنید ، مراقب موارد زیر باشید که فرصت های بهینه سازی را ارائه می دهند.

1. فاقد افزونه های تبلیغات و نوشتن نامناسب

نداشتن پسوند تبلیغات یا حتی بهینه سازی آنها اشتباهات تبلیغاتی است که می توان از آنها جلوگیری کرد.

Google نوشتن کپی بهتر و تنظیم تنظیماتی را که با بازده تبلیغات بهترین بازده سرمایه (ROI) را ایجاد می کنند ساده می کند. از طریق استفاده از پیوندهای سایت ، موقعیت مکانی و برنامه های افزودنی مخاطب ، می توانید تبلیغ خود را بهینه کنید.

دسترسی به برنامه های افزودنی تبلیغات آسان است: وارد حساب خود شوید ، به تب Ad Extensions بروید و بهینه سازی کنید.

نحوه ویرایش پسوندهای تبلیغات

استفاده از افزونه های تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان مورد نظر شما می تواند به طور قابل توجهی باشد نرخ کلیک خود را افزایش دهید با ایجاد تبلیغات قابل توجه تر و ارائه مشتریانی که اینتل به دنبال آن هستند.

نوشتن نامناسب ممکن است برای شما هزینه کلیک داشته باشد. با شمارش محدود شخصیت ، تبلیغات PPC در عین حال مخاطب مورد نظر شما را فریب می دهد. سرفصل هایی را مطالعه کنید که با موفقیت انجام می شوند و سبک آنها را در نوشتن خود تقلید می کنید تا مهارت های خود را تقویت کنید.

همچنین ، حتماً بهترین روشهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را در تبلیغات PPC خود بگنجانید. این استراتژی ها می توانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغات شما از قابلیت دید و دسترسی برخوردار هستند.

2. عدم درک از تبدیل ها

چه کسب و کار شما آجر خمپاره انداز باشد و چه فقط بصورت آنلاین باشد ، باید تبدیلات و حاشیه سود خود را دنبال کنید ، که به شما امکان می دهد درآمد بلند مدت را بهبود ببخشید ، نه فقط سود کوتاه مدت.

شما همچنین باید برای سوالات و فروش تبلیغات PPC خود ردیابی تبدیل را ایجاد کنید. برای فعال کردن این ابزارها ، گزینه “Tools and Analysis”> افزودن تبدیل جدید را انتخاب کنید.

تبدیل چگونه ویرایش شود

وقتی تعیین کنید که چقدر می توانید درآمد کسب کنید و نرخ تبدیل به شما کمک می کند تا به آن هدف برسید ، می توانید پس انداز کنید. همانطور که کمپین خود را ویرایش می کنید ، این را به کار بگیرید فرمول آسان برای تعیین حاشیه سود.

مقاله مرتبط  4 Ps بازاریابی: راهنمای گام به گام (با مثال)

3. پرهیز از کلمات کلیدی منفی

اگرچه اصطلاح “کلمات کلیدی منفی” به نظر می رسد ، منفی است ، اما استفاده نکردن از این اصطلاحات اشتباه است.

همه کلمات کلیدی برابر ایجاد نشده اند ، برخی از آنها دارای کیفیت بالا هستند و برخی دیگر در گروه مخالف قرار می گیرند.

وقتی از استراتژی کلمات کلیدی منفی استفاده می کنید ، کلمات کلیدی را که با محصول شما همخوانی ندارند حذف می کنید. این روند می تواند هزینه ها را کاهش دهد و هم درآمد را افزایش دهد.

اگر می خواهید مخاطبان مورد نظر خود را افزایش دهید ، ROI را افزایش دهید و هزینه ها را کاهش دهید ، باید از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید.

برای درج کلمات کلیدی منفی خود در حساب AdWords ، گزینه [-] برای گسترش بخش کلمات کلیدی منفی علامت بزنید.

نحوه ویرایش کلمات کلیدی منفی تبلیغات ppc

نحوه ویرایش تبلیغات PPC

روند بازبینی تبلیغات با هر موتور جستجو متفاوت است. در زیر ، نحوه ویرایش تبلیغات PPC در سه موتور پرکاربرد را شرح می دهیم.

نحوه ویرایش تبلیغات PPC در Google

اگر در Google تبلیغ نمی کنید ، فرصت های بزرگ را از دست می دهید. به عنوان صاحب 70٪ از سهم بازار جستجو، اگر از این پلتفرم برای دسترسی به مصرف کنندگان جدید استفاده نمی کنید ، واقعاً کارتان را ضرر می کنید.

برای هر تغییری که باید در تبلیغات Google PPC شما ایجاد شود ، به Google Ads Editor مراجعه کنید.

نحوه ویرایش برنامه افزودنی تبلیغاتی Google PPC

آیا می خواهید شماره تلفن سازمان خود را وارد کنید؟ در این 10 مرحله ساده می توانید:

  1. وارد سیستم خود شوید حساب Google Ads.
  2. تبلیغات و برنامه های افزودنی را در فهرست صفحه انتخاب کنید.
  3. روی افزونه ها در بالای صفحه کلیک کنید.
  4. نمای برنامه های افزودنی را انتخاب کنید.
  5. کادرهای کنار همه برنامه های افزودنی فراخوانی را که می خواهید ویرایش کنید علامت بزنید.
  6. در نوار آبی بالای جدول ، ویرایش را انتخاب کنید.
  7. گزینه های افزودنی ویرایش را انتخاب کنید.
  8. روی ویرایش ، یافتن و جایگزینی ، افزودن متن یا تغییر مورد کلیک کنید.
  9. برای مشاهده تغییرات خود ، پیش نمایش را انتخاب کنید.
  10. روی درخواست کلیک کنید.

نحوه ویرایش گوگل متن تبلیغاتی PPC

اشتباه تایپی با این پنج مرحله ساده از بین رفته است:

  1. برای یافتن و جایگزینی متن نادرست ، نوع موجود در لیست نوع را انتخاب کنید.
  2. در نمای داده ، مواردی را برای جستجو و جایگزینی متن انتخاب کنید. علاوه بر این ، ویراستاران می توانند موارد را در نمای داده فیلتر کنید برای انتخاب کوچکتر
  3. بعد ، منوی ویرایش> جایگزینی متن را انتخاب کنید.
  4. متن مورد نظر خود را وارد کرده و متن جایگزین را وارد کنید.
  5. جایگزینی را انتخاب کنید.

نحوه ویرایش گوگل مقادیر تبدیل آگهی PPC

با توجه به درک جدید شما از فرمول تبدیل ، باید مقادیر تبدیل خود را ویرایش کنید؟ نحوه کار:

  1. نماد ابزار را از گوشه سمت راست حساب خود انتخاب کنید.
  2. تبدیل ساعت در زیر اندازه گیری.
  3. نام تبدیل مورد نظر جهت تنظیم را انتخاب کنید.
  4. ویرایش تنظیمات را انتخاب کنید.
  5. مقدار و نحوه ترجیح دادن ردیابی مقدار تبدیلات مربوطه را انتخاب کنید.
  6. ذخیره را انتخاب کنید.
  7. انجام شد را انتخاب کنید.

نحوه ویرایش گوگل کلمات کلیدی منفی کمپین تبلیغاتی PPC

اکنون که مزیت کلمات کلیدی منفی را فهمیدید ، وقت آن است که آنها را در تبلیغات PPC خود بگنجانید. نحوه کار:

  1. روی افزودن کلمات کلیدی منفی کلیک کنید.
  2. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کلمات کلیدی منفی را در یک کمپین یا یک گروه تبلیغاتی قرار دهید.
  3. روی کمپین یا گروه تبلیغاتی مورد نظر کلیک کنید.
  4. کلمات کلیدی خود را با نرخ یک در هر خط اضافه کنید.
  5. ذخیره را انتخاب کنید.
مقاله مرتبط  نحوه ایجاد یک کمپین سودآور Google AdWords (از خراش)

نحوه ویرایش تبلیغات PPC در بینگ

در حالی که گوگل به عنوان موتور جستجوی برجسته مشاهده می شود ، Bing در واقع جریان پایدار جستجوگران را جلب می کند به عنوان دومین ادعای بالاترین سهم بازار موتور جستجو. اگر می خواهید زمین تبلیغات PPC خود را گسترش دهید ، Bing را امتحان کنید.

نحوه ویرایش برنامه های افزودنی تبلیغاتی Bing PPC

ویرایش برنامه های افزودنی تبلیغات در Bing ساده است. این 9 مرحله را دنبال کنید:

  1. همه کمپین ها را از منوی سمت چپ انتخاب کنید.
  2. بسته به آنچه ویرایش می کنید ، یا کمپین ها یا گروه های تبلیغاتی را انتخاب کنید.
  3. روی موردی که می خواهید به آن افزونه تبلیغ اضافه کنید کلیک کنید.
  4. از آنجا ، تبلیغات و برنامه های افزودنی را انتخاب کنید.
  5. برنامه های افزودنی را از بالای صفحه انتخاب کنید.
  6. اطمینان حاصل کنید که افزونه های لینک سایت انتخاب شده و روی کمپین یا گروه تبلیغات کلیک کنید.
  7. کادر کنار افزونه پیوند سایت که می خواهید ویرایش کنید را انتخاب کنید.
  8. ویرایش> ویرایش برنامه افزودنی را انتخاب کنید.
  9. تغییرات خود را تکمیل کرده و ذخیره را انتخاب کنید.

نحوه ویرایش متن تبلیغاتی Bing PPC

دقیقاً مانند Google ، در اینجا پنج مرحله ساده برای اصلاح خطاهای متن در تبلیغات Bing PPC آورده شده است:

  1. همه مبارزات را انتخاب کنید.
  2. گروه های تبلیغ را انتخاب کنید.
  3. تبلیغات و برنامه های افزودنی را انتخاب کنید.
  4. تبلیغی را که می خواهید اصلاح کنید شناسایی کرده و روی ویرایش کلیک کنید.
  5. تغییرات را کامل کنید و ذخیره را انتخاب کنید.

نحوه ویرایش تبدیل Bing PPC

تنظیم تبدیل خود در Bing ساده است. این چهار مرحله را دنبال کنید:

  1. روی پیگیری تبدیل و سپس اهداف تبدیل کلیک کنید.
  2. ستون ها را مرور کنید.
  3. تغییرات کامل
  4. ذخیره را انتخاب کنید.

نحوه ویرایش کلمات کلیدی منفی تبلیغات Bing PPC

آماده افزودن کلمات کلیدی منفی به استراتژی تبلیغات PPC خود هستید؟ این 7 مرحله را دنبال کنید:

  1. همه مبارزات را انتخاب کنید.
  2. کلمات کلیدی را انتخاب کنید.
  3. کلمات کلیدی منفی را انتخاب کنید.
  4. کمپین یا گروه تبلیغات را انتخاب کنید.
  5. افزودن کلمات کلیدی منفی را انتخاب کنید.
  6. کلمات کلیدی منفی خود را اضافه کنید.
  7. ذخیره را کلیک کنید.

نحوه ویرایش تبلیغات PPC در یاهو

با 2 میلیارد نمایش آگهی در روز، شما نمی خواهید فرصت دسترسی به مخاطبان یاهو را از دست دهید. خوشبختانه ، شما می توانید به Yahoo Gemini ، یک سکوی آسان برای کمک به شما در ساخت و ویرایش تبلیغات تبلیغاتی ، دسترسی پیدا کنید.

نحوه ویرایش برنامه های افزودنی Yahoo PPC

این پنج مرحله ساده را برای افزودن یا تنظیم افزونه های تبلیغات دنبال کنید:

  1. افزونه های تبلیغ را از کتابخانه مشترک انتخاب کنید.
  2. لینکهای سایت را انتخاب کنید.
  3. متن پیوند ، URL مقصد یا توضیحات خود را وارد کنید.
  4. ایجاد پسوند را انتخاب کنید.
  5. ایجاد تغییرات را انتخاب کنید.

نحوه ویرایش یاهو متن تبلیغاتی PPC

چهار مرحله ساده برای اصلاح اشتباهات یا به روزرسانی هر نسخه:

  1. روی پیوند انتخاباتی که می خواهید ویرایش کنید ، کلیک کنید.
  2. ویرایش را انتخاب کنید.
  3. ویرایشهای لازم را انجام دهید.
  4. ذخیره را کلیک کنید.

نحوه ویرایش یاهو تبدیل تبلیغات PPC

  1. تب Display Ads را در ابزار مدیریت کمپین انتخاب کنید.
  2. برگه مبارزات انتخاب کنید.
  3. کمپین را انتخاب کنید.
  4. Display را در بالای لیست داده انتخاب کنید.
  5. ویرایش موارد نمایش داده شده را انتخاب کنید.
  6. کادر انتخاب مورد تبدیل مورد نیاز برای بررسی را انتخاب کنید.
  7. اعمال را انتخاب کنید.
مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار حسابداری سال 2020

نحوه ویرایش یاهو کلمات کلیدی منفی آگهی PPC

برای شروع کمپین کلمات کلیدی منفی خود از این مراحل ساده استفاده کنید:

  1. روی لیست کلمات کلیدی منفی کلیک کنید.
  2. لیست جدید را انتخاب کنید.
  3. نام لیست و لیست خود را از یک یا چند کلمه کلیدی در هر خط وارد کنید.
  4. ذخیره را کلیک کنید.
  5. از طریق گفتگوی اعمال ، کمپین (ها) را انتخاب کنید که می خواهید در آن کلمات کلیدی منفی اضافه کنید.
  6. ایجاد لیست کلمات کلیدی را انتخاب کنید.

3 ابزاری که حسابرسی و بارگذاری آگهی های PPC را انجام می دهند

اگر مراحل بالا خسته کننده است ، خسته نباشید. ابزارهای اتوماسیون می توانند به حسابرس بازاریاب مشغول و بارگذاری تجدید نظر در آگهی PPC کمک کنند.

اتوماسیون PPC به بازاریابان امکان می دهد تبلیغات خود را از طریق هوش مصنوعی (AI) مدیریت کنند به جای اینکه ساعتهای سختی را صرف انجام ممیزی های بی شماری و به روزرسانی های مربوط به زمان ، دامنه ، تبدیل و هدف گذاری کنند.

از طریق برنامه های شخص ثالث ، شما با ارزش ترین دارایی را در همه پس انداز می کنید: زمان.

در زیر سه ابزاری آورده شده است که به اعتقاد ما ارزش برچسب قیمت را دارند.

1. گزارش نینجا

Reporting Ninja با بیش از 16 ادغام و انواع قالب های مختلف گزارش ، برای علاقه مندان به داده است.

مجهز به مقایسه بین پلت فرم ، می توانید داده ها را برای یک نمایش واحد از بسیاری از منابع جمع کنید.

گزارش نینجا ویرایش تبلیغات ppc

2. Wordstream PPC Advisor

بودجه PPC کم؟ مشکلی نیست Wordstream PPC مشاور یک پلت فرم با قیمت مناسب ارائه می دهد که می تواند به شما در بهینه سازی صفحات فرود ، تولید گزارش ها و تجزیه و تحلیل داده های کل کمک کند.

نحوه ویرایش تبلیغات ppc با برنامه wordstream

3. Swydo

Swydo به طور خودکار مجموعه داده ها را از منابع مختلف ادغام می کند و می تواند به نظارت بر نقاط کلیدی مورد علاقه و ایجاد گزارش یکپارچه کمک کند.

نحوه ویرایش تبلیغات ppc با swydo

مزیت دیگر: Swydo برنامه ارسال خودکار گزارش را برنامه ریزی می کند ، بنابراین هرگز ضرب الاجل را از دست نمی دهید.

نتیجه

در حالی که در ابتدا شروع تبلیغات PPC شما طاقت فرسا به نظر می رسد ، با آشنایی بیشتر با گردش کار در هر موتور جستجو ، سطح راحتی شما افزایش می یابد.

وقتی از ساختن کمپین ها راحت تر هستید ، آنها را به طور مداوم بهینه کنید تا تضمین کنید بیشترین بهره را از هزینه تبلیغات خود می برید. در حالی که در این پست چهار قسمت اصلی بهینه سازی برای تبلیغات PPC مورد بحث قرار گرفته است ، اما مکان های زیادی برای ویرایش وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات شما بازدید می کنند.

موثرترین استراتژی ویرایش PPC که استفاده کرده اید چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید