آموزش سئو

نحوه ورود به صفحه TikTok برای شما (FYP)

ژانویه 20, 2021

TikTok به طور پیوسته رشد کرده و به یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

در Q1 برای سال 2020 ، این برنامه به یک رکورد تبدیل شد 315 میلیون نصب، و به زودی رقص روال ، چالش ها ، و # MedievalTikTok تمام خشم شد.

با افزایش محبوبیت TikTok ، یک س didال نیز افزایش یافت: “چگونه می توانم وارد صفحه TikTok For You شوم؟” این صفحه اصلی محتوای تنظیم شده است که کاربران هنگام ورود به سیستم مشاهده می کنند.

این مقاله به این س answerال پاسخ خواهد داد و همه آنچه را که باید در مورد الگوریتم مرموز TikTok و نحوه استفاده از آن به نفع خود بدانید ، به شما آموزش می دهد.

TikTok چیست؟

TikTok یک برنامه رسانه های اجتماعی iOS و Android برای ایجاد و به اشتراک گذاری فیلم های کوتاه 15 تا 60 ثانیه ای درباره هر موضوعی است.

در سال 2016 ، این برنامه با عنوان Douyin در چین راه اندازی شد و در سال بعد ، ByteDance قبل از نام تجاری مجدد در TikTok ، آن را به عنوان Musical.ly برای بازارهای خارج از چین منتشر کرد.

از آن زمان ، این برنامه وجود دارد بیش از 2.6 میلیارد بار بارگیری شده است و بیش از 800 میلیون کاربر فعال، آن را به نهمین سایت بزرگ رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل کرده است.

چرا TikTok اینقدر محبوب است؟

در حالی که این برنامه به عنوان یک برنامه سرگرم کننده لب همگام سازی با پیروان فرقه Gen Z آغاز به کار کرد ، اما به روشی برای کاربران تبدیل شد تا اسکیت های کمدی کوتاه ، نکات تجاری و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند.

به عنوان جدیدترین برنامه رسانه های اجتماعی موجود در بلوک ، رشد دنبال کنندگان در TikTok بسیار آسان تر از سایت های بیش از حد اشباع مانند اینستاگرام و فیس بوک با الگوریتم های محدود کننده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=seBGD5K_o6c

صفحه TikTok برای شما چیست؟

صفحه For You با نام مستعار “FYP” اولین صفحه ای است که هنگام باز کردن برنامه TikTok در آن قرار می گیرید. این یک مجموعه متشکل از ویدئوهایی از سازندگان است که ممکن است آنها را دنبال نکنید ، اما الگوریتم TikTok فکر می کند شما براساس علایق و تعاملات گذشته دوست دارید.

به عنوان مثال: اگر دوست دارید و درباره چندین ویدیو درباره نکات اینستاگرام نظر می گذارید ، می توانید انتظار داشته باشید که هر روز یک وعده تازه از بازاریابی شبکه های اجتماعی TikToks را در صفحه For You خود مشاهده کنید.

آن را به عنوان صفحه کاوش اینستاگرام در نظر بگیرید. این برنامه می خواهد شما را با محتوای بیشتری که دوست دارید به خود جلب کند تا شما را برای مدت طولانی تری پیمایش کند.

چرا باید محتوای خود را برای صفحه For You بهینه کنید

صفحه TikTok برای شما “جام مقدس” موفقیت در برنامه است. این به این معنی است که شما یک محتوا ایجاد کرده اید که مورد پسند مخاطبان شما قرار می گیرد. الگوریتم این مورد را انتخاب کرده و کیفیت محتوای شما را بیش از سایر فیلم های موجود در برنامه تشخیص می دهد.

معنی این برای صاحبان مشاغل و تأثیرگذاران:

  • پیروان و درآمدزایی: با ورود به صفحه TikTok For You ، می توانید سریعتر پیروان خود را بدست آورید و به هدف 10k نزدیک شوید. هنگامی که به این نقطه عطف رسیدید ، می توانید از طریق فیلم های خود درآمد کسب کنید صندوق خالق TikTok.
  • حمایت مالی ، رهبری اندیشه و فروش: هنگامی که الگوریتم شروع به بیرون کشیدن ویدئوی شما برای مخاطبان گسترده تر می کند ، ممکن است شما به عنوان یک استاد تخصصی خود ، شناخت بیشتری کسب کنید. این امر می تواند منجر به حمایت مالی پرداخت شده یا فروش بیشتر در تجارت شما شود.
  • رشد بستر های نرم افزاری: تا به حال این جمله را شنیده اید که “رشد یک سکو نیاز به یک سکو دارد؟” هنگامی که به طلای TikTok رسیدید ، می توانید از توجه برای هدایت مجدد ترافیک به سیستم عامل های دیگر خود مانند Instagram یا YouTube استفاده کنید و رشد جامعه خود را در سراسر جهان شروع کنید.
  • قرار گرفتن در معرض رایگان: اگر معمولاً از هر TikTok 100 بازدید مشاهده می کنید ، یک ویژگی FYP می تواند ده ها هزار مورد را تحت فشار قرار دهد. این یک نمایش خارق العاده است که می توانید بدون صرف هزینه ای برای تبلیغات ، از آن استفاده کنید.
مقاله مرتبط  واقعاً کدام حساب های رسانه های اجتماعی مهم هستند و چرا

3 عوامل رتبه بندی برای صفحه TikTok برای شما

سالها الگوریتم صفحه TikTok برای شما در هاله ای از رمز و راز بود. شایعات و گمانه زنی ها در اینترنت پیچید و باعث افزایش هشتگ هایی مانند #fyp و # ForYou شد ، تا اینکه TikTok HQ با بیانیه ای بیرون آمد و بحث را یک بار برای همیشه حل و فصل کرد.

در یک پست انجمن ، TikTok اظهار می دارد:

در TikTok ، فید For You ترجیحات منحصر به فرد هر کاربر را نشان می دهد. این سیستم با رتبه بندی ویدئوها بر اساس ترکیبی از عوامل – از علایقی که به عنوان کاربر جدید ابراز می کنید و همچنین تنظیم مواردی که نشان می دهید به آنها علاقه ندارید – محتوا را برای تشکیل خبرمایه شخصی شما برای شما پیشنهاد می کند.

در اینجا جزئیات ریزه کاری از الگوریتم TikTok آورده شده و نحوه کار صفحه For You را بیاموزید.

1 تعاملات کاربر

هرچه ویدیوی شما نظرات ، پسندیدن ها ، اشتراک گذاری ها و دوئت های بیشتری را بدست آورد ، احتمال بیشتری وجود دارد که الگوریتم آن را انتخاب کند.

یکی دیگر از عوامل رتبه بندی که باید به خاطر بسپارید ، میزان تکمیل ویدیو است. همانطور که کاربران بیشتری TikTok شما را تا انتها تماشا می کنند ، به احتمال زیاد برای توزیع بیشتر تحت فشار قرار می گیرند.

2 اطلاعات فیلم

هشتگ ها ، صداها و زیرنویس ها گنجینه ای از اطلاعات برای کمک به شما در ورود به صفحه For You هستند. به عنوان مثال ، اگر از هشتگ یا صدای گزیدگی صدا استفاده می کنید ، احتمالاً مورد توجه الگوریتم قرار خواهید گرفت.

به یاد داشته باشید ، هدف TikTok این است که افراد را در برنامه نگه دارد و ارائه محتوای پرطرفدار یکی از راه های انجام این کار است.

3 تنظیمات دستگاه و حساب

موقعیت مکانی ، ترجیحی زبان ، دستگاه و تنظیمات کشور شما در ارزیابی FYP شما نقش دارد. به هر حال ، یک کمدی کمدی درباره سیاست آفریقای جنوبی احتمالاً فقط مورد توجه کاربران آفریقای جنوبی قرار خواهد گرفت.

با این حال ، این سیگنال ها به اندازه سایرین وزن ندارند و به شما این امکان را می دهد تا به مخاطبان جهانی دسترسی پیدا کنید.

6 نکاتی برای ورود به صفحه TikTok برای شما (FYP)

هیچ دستور ضد گلوله ای برای موفقیت در TikTok یا هر شبکه اجتماعی دیگر وجود ندارد. الگوریتم ها به طور مداوم در حال تغییر هستند ، و اگر محتوای شما با مخاطب شما طنین انداز نباشد ، هیچ رتبه ای نخواهد داشت.

با این حال ، شما می توانید چندین کار را انجام دهید تا شانس خود را برای ضربه زدن به صفحه TikTok برای شما بهبود بخشد:

1. از آداب معاشرت مناسب هشتگ استفاده کنید

برخی از کاربران معتقدند که با استفاده از #fyp یا # ForY محتوای آنها را به گوش مردم می رسانید ، اما این فقط یک شایعه است. TikTok هرگز این موضوع را تأیید نکرده است و این هشتگ ها موفقیت ویروسی را برای شما تضمین نمی کنند.

شما نمی خواهید از آن هشتگ ها به عنوان عصا استفاده کنید و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با مطالب و مطالب خود را از دست ندهید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار سفارش کار سال 2020

به هر حال ، هدف اصلی شبکه های اجتماعی جذب پیروان مناسب و سپس کسب درآمد از مخاطبان شماست.

در اینجا برخی از قوانین اساسی هشتگ TikTok برای دنبال کردن وجود دارد:

  1. موارد هشتگ نداشته باشید. تعداد کمی هشتگ مربوطه را انتخاب کنید.
  2. هشتگ های محبوب را با موارد محبوب کمتر مخلوط کنید.
  3. در طاقچه خود از هشتگهای پرطرفدار استفاده کنید.
  4. در چالش های هشتگ شرکت کنید.
  5. از #fyp و # ForYou استفاده کنید ، اما فقط به آنها اعتماد نکنید.

به یاد داشته باشید ، هیچ فرمول امتحان شده و واقعی وجود ندارد ، بنابراین همانند اینستاگرام ، برای یافتن یک استراتژی هشتگ که برای حساب شما بهترین کار باشد ، باید آزمایش هایی انجام دهید.

2 فیلم های کوتاه تر ایجاد کنید

به یاد دارید وقتی به شما گفتم میزان تکمیل ویدئو در TikTok چقدر حیاتی است؟ ساده ترین راه برای دستیابی به امتیازات برتر برای این عامل رتبه بندی ایجاد فیلم های کوتاه و جذاب است.

اگرچه می توانید کلیپ های 60 ثانیه ای ضبط کنید ، اما استفاده از تمام وقت موجود لزوماً به موفقیت ویروسی تبدیل نمی شود. هرچه زمان کمتری برای تماشای TikTok شما صرف شود ، احتمال تماشای آن تا پایان و دور ماندن از آن زیاد نیست.

در ابتدا می توانید زمان تماشای خود را بهبود ببخشید تا بینندگان را ترغیب کند تا آخر بمانند.

با افزایش نرخ تکمیل ویدئو ، شانس فرود یک مکان آرزو شده در FYP نیز افزایش می یابد.

3 زیرنویس های جذاب را بنویسید

TikTok سکویی برای ریختن روده در جلسه میکروبلاگینگ نیست.

شما فقط 150 نویسه دریافت می کنید ، از جمله هشتگهایی که اضافه می کنید ، تعداد کاراکترهای کمتر از Twitter در اختیار شما قرار می گیرد.

با داشتن چنین املاک و مستغلات محدود ، باید بر نوشتن زیرنویس های کوتاه متمرکز شوید که بینندگان را مجبور می کند با محتوای شما درگیر شوند.

عنوان ایده آل TikTok باید:

  1. کوتاه باش
  2. هشتگ های مرتبط با ویژگی
  3. تعامل را تشویق کنید

چگونه این کار را انجام می دهید؟

می توانید با گفتن جملاتی مانند “این پنج تلاش برای درست کردن من” یا “صبر کنید تا پایان” برخی از معما ها را برانگیزید. این می تواند بینندگان را ترغیب کند که دور و بر ویدئو را تماشا کنند

تاکتیک دیگر طرح یک سوال است. نظرات یکی دیگر از عوامل تعامل است و جلب توجه مردم و تماشای آنها می تواند به ارسال تمام سیگنال های مناسب به الگوریتم FYP کمک کند.

صفحه tiktok for you - نحوه نوشتن زیرنویس در tiktok

سرانجام ، می توانید بینندگان را با اطلاعاتی که در ویدئوی خود نشان می دهید اذیت کنید به عنوان مثال ، “چگونه مشتری ها را به عنوان نویسنده مستقل پیدا می کنم” یا “یک هک آسان برای ایجاد 100 دلار آنلاین”.

4 فیلم های با کیفیت بالا ایجاد کنید

هنوز در حال ارسال ویدیوهای کم کیفیت و کم کیفیت در TikTok هستید؟ این ممکن است یکی از دلایلی باشد که شما در صفحه For You جایی کسب نکرده اید.

یک ویدیوی با کیفیت بالا احتمالاً باعث محو شدن محتوای شما می شود ، این به معنای افزایش نرخ تکمیل و بازدید بیشتر است.

TikTok قرار نیست فیلم های با کیفیت پایین ، تار یا دانه ای را برای توده ها به ارمغان بیاورد. در بهترین حالت ، ممکن است باعث شود کاربران با انگشت خود را دور بزنند. در بدترین حالت ، مردم برنامه را می بندند.

با ارائه اکثر تلفن های هوشمند در ویدئوهای HD ، تولید فیلم های با وضوح بالا بدون بودجه زیاد یا تیم تولید کامل آسان تر از همیشه است.

این پلتفرم علاوه بر کیفیت محتوای شما ، به مهارت ویرایش نیز پاداش می دهد. با استفاده از فیلترها ، برچسب ها و انتقال ها ، ویدیوهای خود را جذاب تر کنید و افراد را تا پایان تماشا (و امیدوارم دوباره تماشا کنید) نگه دارید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از آزمونها برای استراتژی بازاریابی خود

5 وقتی مخاطب شما بیشتر فعال است محتوای جدید ارسال کنید

با درگیر شدن در امر ورود به صفحه TikTok برای شما ، یک فاکتور حیاتی است ، ارسال در زمان مناسب می تواند موفقیت ویدیوی شما را شکست یا شکست.

چگونه فهمیدید که فالوورهای شما آنلاین هستند و آماده تعامل هستند؟

با یک حساب TikTok Pro رایگان. شبیه Instagram Analytics است و می توانید ببینید:

  • بازدیدهای ویدئو در 7-28 روز گذشته
  • تعداد مرتبه های دیده شدن پروفایل شما
  • رشد پیرو
  • ویدیوهای پرطرفدار
  • وقتی دنبال کنندگان شما آنلاین هستند

با این حال ، برای شروع دیدن اطلاعات مربوط به مخاطبان خود ، به حداقل 100 دنبال کننده نیاز دارید.

برای جابجایی به حساب TikTok Pro ، موارد زیر را انجام دهید:

  1. برنامه TikTok را باز کنید.
  2. روی نماد “من” در پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. روی سه نقطه در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  4. روی «مدیریت حساب» ضربه بزنید.
  5. روی «تغییر به حساب حرفه ای» ضربه بزنید.
  6. “Creator” یا “Business” را انتخاب کنید و کارتان تمام شد!
صفحه tiktok for you - نحوه به دست آوردن تجزیه و تحلیل tiktok
صفحه tiktok for you - حساب حرفه ای

6 صداها و موسیقی های پرطرفدار را به فیلم های خود اضافه کنید

به موسیقی و اصوات TikTok مثل هشتگ فکر کنید. شما می توانید از کلیپ های صوتی پرطرفدار برای تقویت قابلیت کشف خود و گرفتن لایک ، نظرات و بازدیدها استفاده کنید.

چگونه صداهای محبوب را برای استفاده در فیلم های خود پیدا می کنید؟

برای کشف بیشترین جذابیت باید کلاه مخفی خود را بپوشید. در اینجا سه ​​روش برای یافتن موسیقی پرطرفدار وجود دارد:

برای تلفن های موبایل در ویرایشگر ویدئو

هنگام ایجاد ویدیو ، روی دکمه “صداها” در بالای صفحه ضربه بزنید. صفحه جدید بارگیری می شود و صفحه “Discover” را مشاهده خواهید کرد.

در اینجا می توانید صداهای پیشنهادی را برای استفاده و بخش “لیست پخش” شامل کلیپ های ویروسی ، صداهای پرطرفدار و نمودارهای موسیقی TikTok مشاهده کنید. همچنین می توانید در صفحه “پرطرفدارها” کاوش کنید تا ببینید در حال حاضر در دسته های مختلف مانند “تناسب اندام” یا “غذا و نوشیدنی” چه روندی دارد.

برای تلفن های موبایل پیمایش کنید و آنچه را دوست دارید به پوشه Favorites خود اضافه کنید تا بعداً از آن استفاده کنید.

صفحه tiktok foryou - چگونه صداهای پرطرفدار را پیدا کنیم

صداها را در موارد دلخواه خود ذخیره کنید

وقتی در TikTok رفتید و به صدایی رسیدید که می خواهید برای یک ویدیو استفاده کنید ، آن را به پوشه Favorites خود اضافه کنید.

این ویژگی کلیپ های شما را در یک مکان مفید جمع می کند و نیازی نیست وقت خود را برای یادآوری نام یک صدا تلف کنید.

اگر صدایی را دوست دارید و می خواهید آن را ذخیره کنید ، روی نام صدا در زیر نام کاربری ضربه بزنید. یک صفحه صوتی بارگیری می شود که می توانید لیستی از سایر فیلم ها را با استفاده از آن مشاهده کنید و یک دکمه برای اضافه کردن کلیپ به موارد دلخواه خود.

صفحه tiktok foryou - چگونه صداهای پرطرفدار را پیدا کنیم

از صداهایی استفاده کنید که دنبال کنندگان شما در TikTok گوش می دهند

پس از ورود به حساب TikTok Pro و وارد کردن 100 دنبال کننده ، به ویژگی تجزیه و تحلیل آبدار دیگری دسترسی خواهید داشت.

در زیر برگه «دنبال کنندگان» ، لیستی از صداهایی را مشاهده می کنید که پیروان شما در هفت روز گذشته تماشا کرده اند.

این به شما کمک می کند تا زمان تحقیق و صداهای لیست کوتاه برای ویدیوی بعدی شما کاهش یابد.

نتیجه

با رعایت نکات بالا ، شما در صفحه TikTok برای شما تضمین نمی کنید اما این امر می تواند شانس شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

به یاد داشته باشید ، اگر محتوای به یادماندنی و قابل اشتراک گذاری برای مخاطبان خود ایجاد نمی کنید ، همه هشتگ ها و صداهای پرطرفدار به شما در انجام وظیفه خود برای ستاره شدن صفحه TikTok برای شما کمک نمی کنند.

چگونه قصد دارید از TikTok در استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید؟