آموزش سئو

نحوه نوشتن یک وبلاگ برای ارتقاء مشاغل خود

آوریل 10, 2020

اگر از وب سایت ها و بازاریابی دیجیتال چیزی می دانید ، مطمئناً شنیده اید که باید وبلاگ خود را برای سایت خود داشته باشید. مشکل اینجاست که داشتن یک پست وبلاگ می تواند مرعوب کننده باشد ، زیرا اغلب به کار زیادی و حفظ منظم نیاز دارد. برخی از مردم می گویند که وقت ندارند وبلاگ خود را برای فعالیت خود حفظ کنند. برخی دیگر می گویند که آنها نمی دانند که در مورد چه چیزی بنویسند ، یا اینکه وبلاگ نویسی مربوط به دسته صنعت یا تجارت آنها نیست. ما به عنوان یکی از شرکت های آموزش سئو ، بهانه هایی را در این کتاب شنیده ایم. با این حال ، وبلاگ نویسی همان اندازه مربوط به بازاریابی آنلاین است همانطور که کارشناسان سالها پیش توصیه می کردند ، اگر نه بیشتر.

وبلاگ نویسی در واقع یکی از بهترین راه های تبلیغ آنلاین است ، من خودم این کار را نمی کردم انجام دهم. اما شما باید بدانید که چگونه این کار را به درستی انجام دهید. و برای کسب درآمد از سرمایه گذاری که برای بلاگ نویسی وقت یا پول نیاز دارد ، باید برنامه ریزی کنید ، مدیریت کنید و تلاش خود را ادامه دهید.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، لازم نیست شخصاً هرکدام از پست های وبلاگ خود را بنویسید ، بلکه باید مسئولیت محتوای کلی ، کلمات کلیدی را که باید روی آن متمرکز شوید و موفقیت به چه معناست ، مسئول باشید. پس از ایجاد و نظارت بر استراتژی وبلاگ نویسی خود ، یک ابزار ارزشمند برای دستیابی به اهداف بازاریابی و ارتقاء مشاغل خود خواهید داشت.

ما یک راهنمای در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی موفق وبلاگ نویسی و ایجاد پست های خوب وبلاگ برای تجارت شما ایجاد کرده ایم:

مرحله 1: اهداف و هدف وبلاگ خود را تعریف کنید

اولین قدم برای ایجاد استراتژی وبلاگ نویسی کسب و کار شما ، داشتن یک ایده روشن در مورد هدف وبلاگ شما و تعیین اهداف مطابق با این هدف است. شما همچنین باید درک روشنی از چگونگی قرارگیری وبلاگ خود به عنوان بخشی از استراتژی کلی تجارت و به عنوان یک دارایی برای دستیابی به اهداف بزرگتر داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما یک هدف را تحقق می بخشد و یک پیام واقعی را برای خوانندگان ارسال می کند – باید یک منبع باشد نه مکانی برای ذخیره محتوای تصادفی یا بی هدف.

مرحله 2: مخاطب مورد نظر خود را تعریف کنید

مشخص کنید که مخاطب مورد نظر شما چیست ، در مورد علایق و رفتار آنها تحقیق کنید و تعیین کنید که چگونه می توانید نیازهای آنها را تأمین کنید. هرچه بیشتر آنچه را که جستجو می کنید به خوانندگان پیشنهاد می دهید ، بیشتر شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اطلاعات می بینند و سرانجام مشتری شما می شوند.

شما باید با در نظر گرفتن عواملی مانند سن ، جنس ، مکان ، شغل ، تحصیلات ، محتوای آینده خود را روی مخاطبان طاقچه خود متمرکز کنید. به یاد داشته باشید هرچه مخاطبان خود را بهتر تعریف کنید ، وبلاگ شما به عنوان یک ابزار تبدیل بهتر عمل می کند.

مرحله سوم: کلمات کلیدی را تعریف کرده و آنها را به طور مناسب هدف گذاری کنید

مقاله مرتبط  نحوه انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال

کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ بسیار مهم هستند. درست مانند محتوای وب سایت منظم ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب باعث بهبود سئو شما می شود. و از آنجا که فضای وب سایت شما محدود است ، وبلاگ شما در واقع مکان مناسبی برای استفاده از کلمات کلیدی جدید است که از اولویت کمتری برخوردار هستند ، تقویت کلمات کلیدی موجود یا استفاده از کلید واژه های طاقچه تر است. دلیل این امر این است که وبلاگ شما ، به عنوان بخشی از وب سایت شما ، نیز خزیده و فهرست بندی می شود.

مرحله 4: محتوای مناسب را ایجاد کنید

یک پست خوب وبلاگ برای مخاطبان هدف شما جذاب ، مرتبط و با ارزش است. مردم می خواهند مقاله هایی را بخوانند که علاقه آنها را برانگیزد ، آموزنده است و به آنها امکان می دهد یاد بگیرند ، به پاکسازی سردرگمی خود کمک کنند یا بینش یک صنعت را ارائه دهند. همچنین به روزرسانی مرتب مطالب مهم است. بسیاری از کارشناسان سئو توصیه می کنند که پست های وبلاگ را دو بار در هفته بارگذاری کنید ، اما این کار باید در درجه اول با توجه به توانایی شما در ارتکاب و ایجاد پست های خوب مشخص شود. اگر پست ها محتوای روشنگری و قانع کننده ای را ارائه ندهند ، بارگیری پست ها دو بار در هفته بی فایده است. یک قانون برای زندگی کردن با کیفیت بیش از کمیت است: بهتر است تعداد پست های کمتری داشته باشید اما هدفمند باشید. همچنین آپلود چند پست در هفته برای برخی از زمانها خیلی مفید نخواهد بود و بعد از آن ماهها بدون ایجاد چیزی ادامه دهید – این متناقض است و خوانندگان را گیج می کند. اگر پست های زیادی برای انتشار در هر زمان خاص دارید ، آنها را در فضای باز قرار داده و آنها را نگه دارید. شما حتی می توانید نشریات را تنظیم کرده یا آنها را در قسمت انتهای سایت وردپرس پشتیبان خود قرار دهید.

در اینجا نکاتی برای ایجاد پست های خوب وبلاگ در هنگام محتوا آورده شده است:

  • برای جلب توجه ، از تصاویر و محتوای ویدیویی خوب استفاده کنید
  • عناوین خوبی داشته باشید که کلمات کلیدی مناسبی را در بر می گیرد
  • از صدا و شخصیت خود متناسب با شغل و مخاطب خود استفاده کنید
  • ابزارهایی را برای افراد تازه کار و مشتری مانند فیلم های آموزشی و توضیحات اضافه کنید

مرحله 5: از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری تبلیغی استفاده کنید

مقاله مرتبط  30 درس پس از 30 میلیون بازدید کننده SEO

تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی ، جایی که می توانید نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و به طور بالقوه تعداد زیادی مشتری را جذب کنید. علاوه بر این ، این استراتژی تبلیغاتی رایگان است ، بنابراین با به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود در هر شکل از رسانه های اجتماعی ممکن ، چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که در Google My Business نیز پستی ایجاد کرده و به مقاله اصلی در وب سایت خود پیوند دهید.

مهمترین چیزی که باید در مورد تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی به خاطر داشته باشید این است که شما باید فعال باشید. با هر پست خود با افراد درگیر شوید. سؤال بپرسید ، بازخورد را ترغیب کنید ، سعی کنید خوانندگان را به اشتراک بگذارید تا ایده ها را به اشتراک بگذارند ، و همچنین برای پاسخ به این تعامل ها وقت بگذرانید تا به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و برای عقایدشان ارزش قائل هستید.

مرحله 6: پیوندهایی را در پست های خود وارد کنید

پیوندهای ارسال شده توسط وبلاگ شما به سایر صفحات مهم وب سایت شما مانند رأی به نظر عینک است ، آنها اقتدار آن صفحات را تقویت می کنند. افزودن پیوند به آن صفحات با استفاده از کلمه کلیدی مانند من در این پست ها حتی بیشتر کمک می کند. شما نمی خواهید همه این اسپم ها را با آن پیوندها بدست آورید و باید آنها را با اصطلاحات مرتبط مخلوط کنید. تعداد پیوندها به وب سایت های دیگر را امتحان کنید و محدود کنید ، مگر اینکه فکر کنید رای خود را به آنها بدهید.

پیوندهای موجود در محتوای وبلاگ شما به بالا از پیوند موجود در پاورقی قدرتمندتر است ، و شما نمی خواهید تعداد زیادی از آنها را نیز داشته باشید. از آنجا که این پست بیش از 1300 کلمه دارد 4 پیوند در داخل خوب است. یک پست 500 کلمه ای فقط باید یک یا دو پیوند داشته باشد. بک لینکها یک عامل بسیار مهم هستند و بسیاری از مردم مفهومی را که به راحتی درک نمی کنند. اگر در پایان به ثبت نام در کلاس های SEO خود بپردازید ، مطمئناً در موارد مختلف با آنها صحبت خواهیم کرد.

مقاله مرتبط  نحوه راه اندازی کمپین های خرید Microsoft Bing برای مشاغل تجارت الکترونیک

مرحله 7: عملکرد خود را اندازه بگیرید

آخرین و مهمترین نکته برای یک استراتژی موفق وبلاگ نویسی ، سنجش عملکرد وبلاگ شماست. اگر تجزیه و تحلیل و اندازه گیری نتایج انجام نشود ، یک استراتژی ارزش ندارد. تعیین کنید که آیا محتوای شما انتظارات را برآورده می کند یا نتیجه می دهد. برخی از بهترین معیارهای این ارزیابی ها عبارتند از: ترافیک ، اشتراک گذاری ها ، پسندیدن ها ، موارد زیر ، اشتراک نامه های الکترونیکی ، بک لینک ها و نظرات. همچنین به مراجعه به وبلاگ مراجعه کنید ، زیرا تعداد افرادی که مطالب شما را خوانده اند ، یک شاخصه مهم در موفقیت در این پست است. با این اطلاعات ، می توانید درک کنید که پست های وبلاگ موفقیت آمیز هستند و به همین دلیل تجزیه و تحلیل می کنید ؛ سپس برنامه های آینده را بر این اساس انطباق دهید.

مهمتر از همه ، معیار شماره یک برای پست های وبلاگ ، متریک اصلی است. به عنوان مثال ، یک پست ممکن است بازدیدکننده داشته باشد ، اما هنوز هم درصد بسیار بالایی از نتایج را دارد. این بهتر از مراجعه بیشتر است ، زیرا این بدان معناست که این پست واقعاً موفق شده است که برند شما را در معرض خوانندگان قرار دهد (هر چند که تعداد کمی از آنها ممکن است باشد) و مراجعه به محصولات یا خدماتی که در سایت خود ارائه می دهید.

The Takeaway: یک استراتژی موفق وبلاگ نویسی منجر به یک تجارت موفق می شود

در نهایت ، وبلاگ شما می تواند وب سایت شما را ایجاد یا خراب کند. به طور صحیح از آن استفاده کنید و می تواند تعداد زیادی ترافیک وب سایت و مشتریان را به شما منتقل کند اگر از وبلاگ خود درمورد وبلاگ نویسی درمورد موضوعاتی استفاده می کنید ، از آن غفلت کنید و حتی اگر به وب سایت خود آسیب برسانید ، اثر آن نیز صحیح نیست بخش های مهم این معما شامل داشتن یک هدف و هدف مشخص ، شناخت مخاطبان شما ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب ، ایجاد محتوای مناسب ، تبلیغ در رسانه های اجتماعی ، GMB و اندازه گیری عملکرد است. یکی از خدمات آنلاین آموزش SEO ما در مورد بلاگ نویسی برای مشاغل و موارد دیگر راهنمایی می کند تا بتوانید یاد بگیرید چگونه یک استراتژی موفق وبلاگ نویسی ایجاد کرده و از وب سایت خود برای SEO و اهداف بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. برای به دست آوردن کلاس نمونه سئو نمونه رایگان ، امروز با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید