آموزش سئو

نحوه نوشتن کپی آگهی PPC با استفاده از هوش مصنوعی

نوامبر 17, 2020

راز ندارد: دنیای تبلیغات PPC برای افراد ضعیف نیست. اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، می توانید در نهایت پول را به پایین فاضلاب بیندازید.

چگونه می توانید شانس کلیک افراد مناسب روی تبلیغات خود را افزایش دهید؟ شما باید بیاموزید که چگونه کپی تبلیغاتی را که تبدیل می کند بنویسید.

خوشبختانه ، پیشرفت های فناوری مانند هوش مصنوعی (AI) برای صرفه جویی در روز در اینجا هستند. ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند کپی تبلیغاتی را که نتیجه می دهد بنویسید.

هوش مصنوعی چگونه می تواند به کمپین های PPC شما کمک کند؟

برای این که در یک صفحه قرار بگیریم ، بیایید سریع یک تعریف ساده از هوش مصنوعی را بررسی کنیم.

هوش مصنوعی (AI) یک شاخه چند رشته ای از علوم است که شامل یادگیری ماشین (ML) ، پردازش زبان طبیعی (NLP) ، یادگیری عمیق و بسیاری دیگر از فناوری های نوظهور است.

مزایای اصلی هوش مصنوعی هنگام ایجاد کپی تبلیغاتی جذاب PPC شامل موارد زیر است:

  • قدرت پردازش داده بی نظیر
  • امکان پیش بینی بهتر نرخ کلیک و نمرات کیفیت
  • پیشنهاداتی را که بیشترین بازدید را دارند شناسایی کنید
  • در وقت شما برای مدیریت کمپین ها صرفه جویی می کند

با این حال ، مهم نیست که چقدر داده در دسترس شماست و به خوبی می توانید پیشنهادات سودآور را شناسایی کنید ، اگر کپی تبلیغات شما مکیده باشد ، نتیجه ای ندارد.

هوش مصنوعی می تواند در این زمینه به شما کمک کند. من در زیر به شما نشان خواهم داد

6 روش هایی که هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا کپی تبلیغات PPC را خوب بنویسید

ابزارهای زیادی می توانند به شما در نوشتن نسخه آگهی کمک کنند. با این حال ، بسیاری از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی دارای یک مزیت بزرگ هستند: بر خلاف ابزارهای قبلی خود که به داده های تاریخی اعتماد می کردند ، ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی به شما داده های بلادرنگ می دهند. این فرآیند به شما امکان می دهد تا هنگام ایجاد و انتشار محتوا ، نسخه خود را اصلاح کنید تا متناسب با وضعیت بازار باشد.

اینها نکاتی هستند که به شما کمک می کنند کپی آگهی شما را بهینه سازی کنید ، خواه در Google ، Bing ، Facebook یا سایر سیستم عامل های بی شمار موجود تبلیغ کنید.

از هوش مصنوعی برای استفاده کنید تحقیقات مخاطبان

اولین کاری که باید قبل از نوشتن نسخه آگهی انجام دهید ، درک مخاطبان هدف است. کلید موفقیت در کپی تبلیغات این است که نه تنها مخاطبان خود را بشناسید ، بلکه باید بدانید:

  • آنچه آنها به دنبال آن هستند
  • چرا آنها به دنبال آن هستند

به طور خلاصه ، درک مخاطبان به شما کمک می کند تا هدف جستجوی آینده خود را درک کنید. دانستن این مسئله می تواند به شما کمک کند کپی تبلیغاتی شخصی خود را بنویسید که مورد پسند مخاطبان شما قرار گیرد و با کلیک بر روی پیشنهاد شما.

همچنین به شما کمک می کند تبلیغاتی را چنان هدف قرار دهید که فقط افراد مناسب روی آنها کلیک کنند. علاوه بر این ، به شما کمک می کند کپی تبلیغاتی بنویسید که ایرادات مخاطبان شما را برطرف کند.

وقتی می دانید چگونه یک نسخه آگهی تبلیغاتی را بنویسید که مستقیماً با مخاطبانتان صحبت کند ، احتمالاً از کاهش کلیک های هدر رفته و افزایش بازده هزینه تبلیغات (ROAS) لذت خواهید برد.

چگونه مخاطبان خود را می شناسید؟ این فرایند جایی است که هوش مصنوعی به بهترین وجه می درخشد.

نحوه نوشتن کپی آگهی PPC با استفاده از بینش مخاطبان AI IBM Watson

ابزارهای تحقیق برای مخاطبان با استفاده از هوش مصنوعی مانند IBM’s Watson برای کمک به شما در استفاده از آن بسیار مفید است مخاطبان پیش بینی. این مصرف کنندگان ممکن است چیزی شبیه به هم نباشند اما دارای موضوعات مشترکی باشند که آنها را برای تبلیغات PPC شما مرتبط می کند. با پردازش داده ها از چندین منبع ، هوش مصنوعی به شما کمک می کند نوع افرادی را که باید با تبلیغات خود هدف قرار دهید درک کنید.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس تجزیه و تحلیل مناسب را انتخاب کنیم

این بینش ها به شما کمک می کند تا خطر هدر رفتن تبلیغات را به میزان قابل توجهی کاهش دهید ، زیرا نسخه تبلیغاتی شما بسیار شخصی شده و برای افراد مناسب جذاب است. با افزایش هزینه تبلیغات به طور پیوسته در همه صنایع ، هوش مصنوعی به شما اطمینان می دهد که از مبارزات خود ROI خوبی دریافت کنید.

هدایت تحقیق رقبا با استفاده از هوش مصنوعی

قبل از اینکه قلم را روی کاغذ بیاورید ، باید فضای رقابت را مطالعه کنید.

شما باید تحقیق در مورد رقبا انجام دهید. این داده ها به شما کمک می کند تا (از جمله موارد دیگر) درک کنید:

  • نوع کپی تبلیغاتی که باعث کلیک می شود
  • قالب های تبلیغاتی که در طاقچه شما بهترین عملکرد را دارند
  • فرصت هایی که رقبای شما از دست می دهند و می توانید از آنها استفاده کنید

داده هایی که از کمپین های تبلیغاتی رقبا می گیرید برای کمک به شما در دانستن نحوه نوشتن نسخه تبلیغاتی که عملکرد فوق العاده ای دارد بسیار ارزشمند است.

https://www.youtube.com/watch؟v=QiyyJUnvmB0

این فرایند جایی است که ابزارهای تحقیقاتی رقبا با استفاده از هوش مصنوعی مانند Adthena بازی می کنند.

نحوه نوشتن کپی آگهی با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل رقبا با استفاده از Adthena AI

با کسب بینش در مورد فعالیت PPC و تغییر بازار رقبا ، بهتر خواهید بود که یک نسخه تبلیغاتی جذاب PPC را بنویسید.

فناوری های هوش مصنوعی داده های بی درنگ با اطمینان از به روز بودن در مورد روندها و اخباری که مخاطبان بازار شما را تحت تأثیر قرار می دهند ، به شما کمک می کند بازار را بدست آورید یا گوشه ای از آنها را نگه دارید. داده های زمان واقعی نیز هنگام انجام تجزیه و تحلیل رقبا ضروری است ، زیرا هرگونه تاخیر در زمان می تواند منجر به رقابت در بازار شود.

سوار شدن به باند واگن AI را به تأخیر نیندازید ، مخصوصاً وقتی صحبت از نوشتن نسخه آگهی می شود.

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند فرصت های کلمه کلیدی را کشف کنید

همه می دانند که کلمات کلیدی پایه و اساس هر کمپین خوب PPC هستند. متأسفانه ، با رقابت بیشتر مشاغل برای مخاطبان یکسان ، یافتن فرصت های کلمات کلیدی مرتبط دشوارتر می شود.

هوش مصنوعی می تواند کمک کند.

با توجه به سخت بودن رقابت برای کلمات کلیدی سودآور ، تحقیقات عادی کلمات کلیدی دیگر آن را قطع نمی کند. برای کشف جواهرات پنهان کلمات کلیدی باید از هوش مصنوعی استفاده کنید.

این واقعیت به ویژه درست است زیرا تحقیقات کلمات کلیدی برای SEO و PPC یکسان نیست. برای PPC ، پول شما بر روی کلمات کلیدی مورد استفاده شما سوار می شود یا غرق می شود. به همین دلیل است که باید کلمات کلیدی را پیدا کنید که در صورت پیشنهاد برای شما بازده خوبی داشته باشد.

به عنوان مثال ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی مانند BrightEdge نه تنها به شما کمک می کنند کلمات کلیدی سودآوری را کشف کنید بلکه می توانند از نظر کلمات کلیدی بینشی نیز به دست آورند.

نحوه نوشتن کپی آگهی با استفاده از ابزار قصد کلمه کلیدی BrightEdges AI

از آنجا که آنها داده های بی درنگ را ارائه می دهند ، شما در موقعیت بهتری برای نوشتن کپی تبلیغات بر اساس فرصت های کلمات کلیدی هستید. مطمئناً این به شما مزیتی برای رقابت می بخشد ، زیرا تبلیغات شما با کمترین هزینه تبلیغات ، شانس بیشتری برای ارائه به کاربران خواهند داشت.

بهینه سازی عنوان است با هوش مصنوعی آسان است

گفتن اینکه عنوان شما قسمت مهمی از نسخه تبلیغاتی شما است ، تأیید نمی کند. ارزش آن هرگز قابل اغراق نیست زیرا اولین فرصت شما برای جلب نظر مشتریان است.

مقاله مرتبط  چگونه یک قالب وردپرس برای وبلاگ خود انتخاب کنیم

اگر هدرهای شما ضعیف ساخته شده باشد ، کاربران فقط از کنار تبلیغ شما عبور می کنند. اما اگر عنوان خود را خوب بنویسید ، از پیمایش آنها جلوگیری می کند ، بنابراین آنها به بقیه نسخه تبلیغات شما نگاه می کنند. هوش مصنوعی با کمک به شما در نوشتن عناوینی که منجر به کلیک های بسیار پرطرفدار می شود ، به شما در ساخت عناوینی کمک می کند که افراد را در مسیر خود متوقف می کنند.

یک مثال عالی Persado است. ابزار نوشتن متن با استفاده از هوش مصنوعی به چیس بانک کمک کرد تا CTR را در تبلیغات خود افزایش دهد به اندازه 450٪. چطور؟ با ایجاد تیترهایی که بیشتر مورد توجه مخاطبانشان قرار می گیرد.

نحوه نوشتن کپی آگهی با استفاده از هوش مصنوعی

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی وجود دارند که برای کمک به شما در بهینه سازی سربرگ های خود جهت استخراج کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات شما ، طراحی شده اند.

موفقیت تبلیغات تبلیغاتی شما عناوین اصلی شما را به خود جلب می کند.

قسمت بعدی که کاربران به آن نگاه می کنند شرح آگهی است.

از هوش مصنوعی برای ناخن زدن استفاده کنید شرح آگهی

در کنار عنوان شما ، شرح تبلیغات مهمترین قسمت از نسخه تبلیغاتی شما است. در حالیکه عنوان قلابی است که توجه چشم انداز شما را به خود جلب می کند ، توضیحات تبلیغات شما میزان فروش است که باعث می شود آنها بر روی تبلیغات شما کلیک کنند.

با این حال ، یک جذابیت وجود دارد: شما تعداد محدودی نویسه دارید که می توانید برای متقاعد کردن چشم اندازهای خود برای پیشنهاد خود کلیک کنید. این بدان معنی است که هر کاراکتر حساب می شود. این باید به ایجاد واکنش مثبت کاربران کمک کند. به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید نسخه تبلیغاتی بنویسید که باعث کلیک می شود.

خوشبختانه هوش مصنوعی می تواند به شما در نوشتن یک نسخه تبلیغاتی جذاب کمک کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=5qFWeF8gGTM

با استفاده از ابزار نوشتن متن AI مانند Phrasee ، مجبور نیستید حدس بزنید چه کپی کار می کند.

نحوه نوشتن کپی آگهی را با استفاده از ابزار نوشتن متن Phrasees AI کشف کنید

با استفاده از یادگیری ماشینی و جمع آوری داده ها از سیستم عامل های مختلف ، ابزار نوشتن مقاله AI مهارت نوشتن یک نسخه تبلیغاتی عالی را “تسلط” می بخشد.

با استفاده از یادگیری ماشینی (ML) ، تولید زبان طبیعی (NLG) ، یادگیری عمیق و سایر فن آوری ها ، ابزار نوشتن متن با استفاده از هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند یک نسخه تبلیغاتی جذاب ایجاد کنید که از نظر جمعیت متمایز باشد. هوش مصنوعی جنبه های مختلفی را در نظر می گیرد ، مانند زبان ، معناشناسی ، ساختار جمله و موارد دیگر برای کمک به شما در ایجاد کپی تبلیغاتی بهینه در مقیاس.

یکی دیگر از ابزارهای عالی ایجاد تبلیغات با استفاده از هوش مصنوعی که می توانید در نظر بگیرید این است CopyAI.

برای نوشتن نسخه تبلیغاتی PPC که تبدیل می کند ، از CopyAI استفاده کنید

Copy AI طراحی شده است تا کار طاقت فرسا را ​​از ایده پردازی ایده های منحصر به فرد خارج کند. این به شما کمک می کند تا ROAS خود را افزایش دهید و به شما کمک می کند نسخه مخاطب محور مرتبطی تهیه کنید که مشتریان شما در برابر آن مقاومت نخواهند کرد. بستر یادگیری عمیق که قدرت CopyAI را فراهم می کند ، می تواند نسخه تبلیغاتی شما را متناسب با هرگونه تعطیلات ، مناسبت ها یا کمپین ها شخصی سازی کند.

ابزارهای نوشتن متن با استفاده از هوش مصنوعی روشی عالی برای صرفه جویی در وقت و هزینه است زیرا سریعتر و کارآمدتر کار می کنند. و در پایان روز ، آنها به شما کمک می کنند خط اصلی خود را تقویت کنید.

تماس به عمل: هوش مصنوعی می تواند در این زمینه نیز کمک کند

تماس به عمل (CTA) بخشی روی حیله و تزویر در نوشتن کپی آگهی است. این به این دلیل است که CTA شما معمولاً از 2-5 کلمه تشکیل شده است تا افراد را وادار به اقدام کند.

مقاله مرتبط  راهنمای مخفی ویدئو و سئو

در حالی که سیستم عامل هایی مانند Google و Facebook برخی از گزینه های CTA را در اختیار شما قرار می دهند تا هنگام ایجاد کمپین های خود از بین آنها انتخاب کنید ، همیشه بهتر است CTA های خود را ایجاد کنید. پس از همه ، اگر از گزینه های تولید شده توسط موتورهای جستجو و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، از رقابت خارج نخواهید شد.

CTA شما نقش مهمی در پیش بردن چشم اندازهای شما از طریق خط پایان دارد. به همین ترتیب ، به آن دقت کنید. ممکن است هر عنصر دیگری از کپی تبلیغات خود را درست دریافت کنید ، اما اگر CTA شما ضعیف باشد ، سخت کوشی شما بی فایده خواهد بود.

چه چیزی CTA قابل کلیک قوی را ایجاد می کند؟ یک کلمه: شخصی سازی.

مخاطبان مختلف به CTA متفاوت پاسخ می دهند. به همین دلیل است که باید توجه ویژه ای به زبانی که مخاطب شما از آن استفاده می کند داشته باشید و تا آنجا که ممکن است سعی کنید آن را در CTA خود پیاده کنید. این یکی از زمینه هایی است که تحقیقات مخاطبان نتیجه خوبی می دهد زیرا به شما کمک می کند CTA های شخصی سازی کنید. مطالعات نشان می دهد که CTA های شخصی تا حداکثر عملکرد را دارند 202٪ بهتر از موارد عمومی

توجه: اطمینان حاصل کنید که CTA متفاوتی را برای هر کمپین ایجاد کنید. فقط CTA های گذشته را جمع نکنید ، حتی اگر در مبارزات قبلی خوب کار کرده باشند.

بله ، اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید ممکن است کار زیادی باشد. به همین دلیل است که نباید این کار را به صورت دستی انجام دهید. به جای آن از هوش مصنوعی استفاده کنید.

باز هم ، ابزارهایی مانند Persado ایجاد CTA های تأثیرگذار را آسان می کنند.

نحوه نوشتن کپی آگهی ppc با استفاده از ابزار Persado

با استفاده از داده های قدرتمند مانند تجزیه و تحلیل احساسات (یا AI هیجان) ، ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی به شما کمک می کنند CTA هایی ایجاد کنید که قلب های احتمالی شما را بکشند. مطمئناً ، هر بازاریاب می داند که اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، راحت تر کردن رشته های کیف دستی خود را آسان تر می کند.

با استفاده از هوش مصنوعی در ساخت CTA ، شانس کپی تبلیغات خود را برای دستیابی به هدف خود یعنی افزایش خط پایین افزایش می دهید.

نتیجه

نادیده گرفتن هوش مصنوعی به عنوان یک بازاریاب دیجیتال غیرممکن است. همه جا در اطراف ماست. از AI SEO گرفته تا AI در طراحی وب سایت ، به لطف هوش مصنوعی ، هر جنبه از بازاریابی دیجیتال کارآمدتر می شود.

به عنوان یک بازاریاب ، اگر می خواهید نحوه نوشتن کپی تبلیغاتی را که تبدیل می شود بدانید ، باید برای کمک به شما بسیار به ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی تکیه کنید. از مرحله برنامه ریزی تا استقرار ، هوش مصنوعی می تواند به شما در بهینه سازی هر بخشی از تبلیغات PPC کمک کند.

اگرچه به یاد داشته باشید: بدون کپی تبلیغ خوب ، هزینه تبلیغات شما هدر خواهد رفت. چگونه کپی تبلیغ خوب می نویسید؟ با استفاده از هوش مصنوعی.

مطمئناً ، AI ممکن است نتواند جنبه خلاقانه نوشتن کپی آگهی را به تنهایی کنترل کند. با این حال ، این کمک زیادی به شما می کند تا یک نسخه آگهی تبلیغاتی برای فروش ایجاد کنید.

آیا شما آماده استفاده از قدرت هوش مصنوعی در ایجاد نسخه تبلیغاتی خود هستید؟