آموزش سئو

نحوه نوشتن ایمیل هایی که در واقع نتایج را هدایت می کنند

نوامبر 11, 2020

هر مشتری که من با او کار می کنم مشکلات منحصر به فرد خود را دارد ، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند.

آیا می توانید حدس بزنید که آن چیست؟

صرف نظر از صنعت ، اندازه یا حتی موقعیت شخص در شرکت ، همه از ایمیل استفاده می کنند و می خواهند بدانند که چگونه ایمیل را بنویسند که مشتریان باز می کنند.

علی رغم ظهور رسانه های اجتماعی ، تالار گفتمان و برنامه های گفتگوی موبایل ، ایمیل همچنان یکی از محبوب ترین اشکال ارتباطی در جهان است.

با توجه به الف مطالعه از Radicati، بیش از 3.7 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد و این تعداد به طور مداوم در حال افزایش است.

آمار استفاده از ایمیل در سراسر جهان

اگر فکر می کنید این آمار زیاد است ، می خواهید قبل از اینکه میزان ایمیل های ارسال شده را به شما بگویم ، بنشینید.

ما هر روز 269 میلیارد ایمیل ارسال و دریافت می کنیم. بیرون رفتن در این جمعیت غیرممکن به نظر می رسد.

با این حال ایمیل یکی از ایمیل ها باقی مانده است موثرترین کانال های بازاریابی، با ROI متوسط ​​که تقریباً 5 برابر کانال های دیگر مانند شبکه های اجتماعی ، نامه های مستقیم و جستجوی پولی است.

نحوه نوشتن ایمیل هایی که در واقع نتایج را به همراه دارند

Adobe حتی دریافت که نیمی از کل مصرف کنندگان ترجیح می دهید از طریق ایمیل با مارک ها تماس بگیرید از طریق رسانه های اجتماعی و پست مستقیم.

خبرنامه های ایمیل به طور خاص دارای بالاترین تجربه مثبت گزارش شده در یک نظرسنجی اخیر توسط مصرف کنندگان.

نحوه نوشتن ایمیل هایی که در واقع نتایج را هدایت می کنند

البته ، دانستن ایمیل موثر است و نوشتن یک ایمیل موثر لزوماً دست به دست هم نمی دهد.

اگر ایمیل های اشتباهی ارسال کنید ، در نهایت مشتری خود را از دست می دهید. در واقع ، 66 درصد از افراد اشتراك خود را از طریق ایمیل لغو می كنند زیرا با علایق خود مطابقت ندارند.

page13.pngt1500352820125width660namepage13

برای خوشحال نگه داشتن مشتریان خود به ایمیل های عالی نیاز دارید.

این مشکلی است که امروز می خواهم برای شما برطرف کنم.

شما همه دلایل استفاده از ایمیل را می دانید ، اما ما می خواهیم به جزئیات دقیق چگونگی نوشتن این ایمیل ها بپردازیم.

اولین قدم تقسیم بندی لیست های ایمیل ماست تا بتوانیم ایمیل های خود را به مخاطبان مناسب هدایت کنیم.

چگونه ایمیل ها را به درستی بنویسیم تقسیم مخاطب

ما می دانیم که ایمیل م effectiveثر است ، اما وقت نداریم برای هر مشتری در لیست های خود شخصاً ایمیل ارسال کنیم. هر ایمیل باید شخصی باشد.

هنگامی که مشتریان شما به درستی تقسیم بندی می شوند ، ارسال ایمیل هایی که احساس شخصی سازی بیشتری دارند آسان تر است.

پیام ها براساس تعاملات مشتریان هدف شما با شرکت و وب سایت شما تنظیم می شوند. در نتیجه ، آنها احساس عمومی ، پراکنده یا بی ربط نخواهند کرد.

یک نظرسنجی اخیر توسط Ascend2 نشان داده است که 51٪ از بازاریابان تقسیم بندی لیست ایمیل را به عنوان موثرترین تاکتیک شخصی سازی.

تقسیم بندی لیست

آیا اخیراً مشتری از شما خرید کرده است؟

ایمیل تشکرآمیز درباره مزایای خرید می تواند به شما کمک کند تا مارک تجاری خود را در ذهن مشتری نگه دارید.

شاید یک مشتری احتمالی قبل از برداشتن گام بعدی و خرید کالایی ، سبد خرید خود را کنار بگذارد. ارسال کد تخفیف را در نظر بگیرید تا آن شخص را به عقب برگرداند.

MailChimp اخیراً 11000 کمپین تقسیم شده را اندازه گیری کرد علیه کمپین های غیرقطعی از همان مشتریان. این تحقیق نشان داد که کمپین های تقسیم بندی شده عملکرد بهتری نسبت به همتایان غیر تقسیم شده خود در هر معیار دارند.

آماری درباره بازاریابی نامه ایمیل segmentation

چند روش برای تقسیم بندی لیست مشتریان شما چیست؟

جمعیت شناسی اولیه مانند سن ، جنس و موقعیت مکانی عالی برای شروع است. آنها همیشه کافی نیستند ، اما به شما کمک می کنند تا شروع کنید.

شما احتمالاً با یک جانباز بازنشسته متفاوت از یک نوجوان یا دانش آموخته اخیر دانشگاه صحبت خواهید کرد. همچنین ، زنان و مردان ممکن است به زبانی که در بازاریابی از طریق ایمیل استفاده می کنید ، پاسخ متفاوتی دهند.

البته ممکن است این نوع اطلاعات شخصی در دسترس نباشد. همچنین موثرترین راه برای تقسیم مخاطبان نیست.

پلت فرم اتوماسیون بازاریابی MailChimp انواع مختلفی را ارائه می دهد گزینه های محبوب تقسیم مخاطب بر اساس تعامل ، رفتار و معیارهای دیگری که ممکن است برای شما مفید باشد.

بخشهای پیش ساخته 285211ed

در حقیقت این عوامل محرک رفتاری بسیار بیشتر است پاسخ مشتری را پیش بینی کنید به هر حال. به عنوان مثال خریدهای پیشنهادی صرف نظر از سن ، جنسیت یا مکان کار می کنند.

مقاله مرتبط  نحوه استخدام فریلنسرهای SEO

رفتارهایی مانند خرید ، لغو ، مشترک شدن و کنار گذاشتن سبد خرید را می توان به راحتی با ایمیل های شخصی برطرف کرد.

در حالت ایده آل ، شما پیام درست را به مشتری مناسب در زمان مناسب ارسال خواهید کرد. به نظر غیرممکن است ، اما فناوری مدرن بازاریابی آن را نه تنها قابل دسترسی ، بلکه خودکار نیز می کند.

5 گزینه هدف گیری | نحوه نوشتن ایمیل

محرک های رفتاری به عنوان یکی از موثرترین فرصت های نوآوری در نشانگرها برجسته می شود. بازاریاب ها می توانند عوامل رفتاری مخاطبان خود را برای یافتن استراتژی هایی که واقعاً مثر است ، تجزیه و تحلیل کنند.

اگر می توانید یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل تنظیم کنید که در واقع مصرف کنندگان را مشتاق باز کردن ایمیل های شما کند ، شما از نرخ تبدیل بسیار بیشتری برخوردار خواهید شد.

آینده ایمیل نوآوری ایمیل | نحوه نوشتن ایمیل

همانطور که در بالا اشاره شد، تقسیم رفتار همچنین اتوماسیون ایمیل ها را آسان تر می کند.

اتوماسیون بازاریابی بخش مهمی از چرخه فروش است و شما در اصل با استفاده نکردن از آن پول را روی میز می گذارید.

این فرصت را از دست ندهید!

خیریه: به عنوان مثال ، آب یک کمپین عالی اتوماسیون ایمیل دارد که پیشرفت کمک مالی شما به سازمان را ردیابی می کند.

آب خیریه به عنوان مثال ایمیل 1.pngnoresizet1500337379701width669namacharity آب ایمیل به عنوان مثال 1

وقتی پول اهدا می کنیم ، بندرت می توانیم بفهمیم که چگونه پول خرج می شود. در واقع ، این یکی از موانع کلیدی است که سازمانهای غیر انتفاعی هنگام تلاش برای جمع آوری سرمایه با آن روبرو می شوند.

ایمیل های خودکار که داده های مفیدی را ارائه می دهند شفافیت شخصی فرآیند را فراهم می کنند. مصرف کنندگان احساس می کنند نقش خود را در این معادله درک می کنند.

اکنون لیست مشتریان خود را در گروه های مناسب تقسیم بندی کرده ایم و زمان آن رسیده است که ایمیل های مناسب را برای هر گروه طراحی کنید.

برای انجام این کار ، ما باید تصمیم بگیریم که هدف ما برای هر بخش چیست و از آنجا به عقب کار کنیم.

نحوه نوشتن ایمیل با ایجاد عقبگرد از هدف

مهم است که برای کمپین ایمیل خود هدف داشته باشید. در غیر این صورت ، شما فقط ایمیل ها را شلیک می کنید و امیدوارید که در بین مخاطبان خود طنین انداز شوید.

استراتژی خوبی نیست.

فقط وجود دارد چهار نوع اساسی ایمیل شما می توانید بنویسید:

  • روایت: یک داستان جذاب بگویید.
  • توصیفی: محصول یا خدمات خود را با کلمات نشان دهید.
  • نمایشی: به مخاطبان خود بیاموزید که چگونه کاری انجام دهند.
  • ترغیب کننده: متقاعد کردن خوانندگان برای اقدام.

هر نوع لحن و هدف متفاوتی خواهد داشت.

بگذارید بگوییم هدف شما ترغیب مشتریان به انجام نظرسنجی پس از خرید در مورد تجربه آنها است.

باید یک CTA ، ترجیحاً گرافیکی مشخص وجود داشته باشد که کاربران را به کلیک فریب دهد. این باید تمرکز یک ایمیل کوتاه باشد که به طور خلاصه مزیت شرکت در نظرسنجی را توضیح دهد.

در اینجا مثالی از ایمیل اقناعی Wayfair آورده شده است.

نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان wayfair

از طرف دیگر ، یک ایمیل بیان کننده تمام حقایق لازم برای درک موضوع توسط مشتری را ارائه می دهد.

این ها معمولاً خبرنامه هستند ، اما نه همیشه.

در مورد این ایمیل GrubHub ، هدف تأیید سفارش است که تمام اطلاعات مربوط به سفارش شما را نشان می دهد.

نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان grubhub

ایمیل های توصیفی معمولاً اطلاعیه محصولات جدید هستند. آنها به شما امکان می دهند تا سروصدای زیادی ایجاد کنید (و امیدوارم فروش کمی داشته باشید). در اینجا یک منوی توصیفی از Cook Smarts وجود دارد.

به علاوه ، ایمیل های تشریحی به شما فرصتی می دهند تا علاقه خود را به محصولات خود نشان دهید. در اینجا یک منوی توصیفی از Cook Smarts وجود دارد.

cooksmart مثال ایمیل | نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان

و در آخر ، ایمیل داستانی داریم که به شما امکان می دهد داستان برند خود را بگویید. در اینجا ، پانچو گزارش معمول آب و هوا را به یک اینفوگرافیک داستانی تبدیل می کند.

مثال ایمیل poncho | نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان

در حال حاضر ما می خواهیم یک تمرین را امتحان کنیم. به انواع ایمیل هایی که ممکن است بر اساس رفتارها و سایر رویدادهای مشتریان برای مشتریان خود بفرستید ، فکر کنید.

عرضه سریع محصولات جدید ، تغییرات رهبری ، فروش و تبلیغات ، ایمیل های متشکرانه برای سفارش مشتریان ، ایمیل هایی که به مشتریان می گوید از دیدن آنها متاسفید ، پاسخ به چرخ دستی های رها شده و جشن های تعطیلات بلافاصله به ذهن خطور می کنند.

مقاله مرتبط  4 ابزار PPC برای خودکار کردن تبلیغات شما

مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد هدف هر یک از این رفتارها است. مشتری را به چه می خواهید انجام دادن؟

شما معمولاً می خواهید از طریق وب سایت خود کلیک کنید. همچنین می توانید از CTA برای درخواست خرید یا ارائه محتوای مربوطه استفاده کنید.

ایجاد این الگوها از قبل باعث می شود مشتری در حالی که در وقت و منابع خود صرفه جویی می کنید ، شخصاً به تجارت شما متصل شده است

5 مرحله برای نوشتن ایمیل عالی

اکنون می دانید که چرا باید برای مشتریان خود ایمیل ارسال کنید. همچنین با انواع مختلف ایمیل هایی که ممکن است ارسال کنید آشنا هستید.

آنچه ما باید انجام دهیم این است که یک فرآیند قابل تکرار برای نوشتن آنها را ناخن بزنیم.

البته ، شما باید با لیستی از مشترکین شروع کنید. آدرس های ایمیل را از طرفداران و دنبال کنندگان خود جمع کنید تا بتوانید با بیشترین تعداد ممکن ارتباط برقرار کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=3WX54dRt0CU

پس از داشتن لیستی ، می توانید ایمیل هایی بنویسید که به عوامل رفتاری که در بالا صحبت کردم پاسخ دهد.

اینجاست که باید شروع کنید.

1. نحوه نوشتن موضوع ایمیلs

شما فقط یک فرصت برای ایجاد اولین برداشت دارید و موضوع این فرصت برای ایمیل ها است.

خط موضوع تعیین می کند که آیا ایمیل شما هرگز خوانده شده است یا خیر. یک بررسی اخیر نشان داد که 33٪ از گیرندگان ایمیل ایمیل باز می کنند فقط بر اساس موضوع

اگر می خواهید نسخه شما خوانده شود ، باید اولین برداشت را ناخن بزنید.

متخصصان بازاریابی از طریق ایمیل در Constant Contact هزاران ایمیل موثر مشاهده کرده اند. این شرکت چند نکته در مورد موضوعات ارائه می دهد (همراه با نمونه های عالی فرمول های برنده)

مثال بیسک واردات | نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان

مهم است که موضوع کوتاه و سریع باشد. بسیاری از برنامه های ایمیل خطوط طولانی را قطع می کنند ، این بدان معناست که مشترکین شما همه چیز را نمی بینند. در بالا ، یک مثال فقط با اختصار ساده از Bisque Imports وجود دارد.

همه می دانند TGIF به چه معناست ، بنابراین مثر است. اما برای خواندن ایمیل های خود می توانید از انواع دیگر زبان ها نیز استفاده کنید.

یک تیزر یا اعلامیه می تواند راهی عالی برای فریب مردم برای کلیک و خواندن فراهم کند. مردم رمز و راز یا فرصتی را دوست دارند ، بنابراین اگر موضوع موضوع علاقه آنها را برانگیزد ، بیشتر احتمال دارد که از قسمت ایمیل بازدید کنند.

این FluentCity را اعلام کنید تا برندگان یک مسابقه اخیر را اعلام کند.

ایمیل Fluent City 600x350 | نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان

هر کاری انجام می دهید ، از زبان ناخواسته مانند “اکنون بخر” خودداری کنید.

شما نیازی به تبلیغ بیش از حد ندارید. بر آموزنده و سرگرم کننده بودن تمرکز کنید.

در واقع ، موضوعات سرگرم کننده و / یا موضوعات خنده دار راهی عالی برای افزایش احتمال باز شدن ایمیل است.

این گوهر از یک موضوع را از The Basketry بررسی کنید.

ایمیل Basketry | نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان

جناس خوب ، درسته؟

پس از دریافت موضوع مناسب ، وقت آن است که به محتوای متن ایمیل برویم.

2. ایمیل های مشتریان را کوتاه و دوستانه نگه دارید.

بدترین اشتباهی که می توانید با یک ایمیل انجام دهید این است که سعی کنید اطلاعات بیش از حد را در یک ایمیل قرار دهید. این سند خیلی طولانی است.

مطمئناً ، مردم باید اطلاعات مربوطه را بدانند ، اما شما می توانید اطلاعات را از طریق چندین ایمیل پخش کنید.

همچنین می توانید به صفحات وب سایت خود پیوند دهید تا خواننده در صورت تمایل بتواند جزئیات بیشتری را جستجو کند.

به هر حال ، وقت مشترکان خود را تلف نکنید. این سریعترین راه برای دکمه “لغو اشتراک” است.

یک تیزر ساده با پیوند به وب سایت شما تمام مواردی است که لازم است.

این مثال ساده را از Postmates بررسی کنید ، که مشتریان را دعوت می کند تا برای پیشنهاد محدود Latte در صورت تقاضا کلیک کنند.

رایگان زبان ایمیل مختصر Lattes | نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان

شرکت برای رسیدن به موضوع هیچ وقت را از دست نمی دهد. یک تبریک کوتاه سه کلمه ای وجود دارد و سپس شرکت بلافاصله وارد پیشنهاد می شود.

بعد از اینکه توصیفی از پیشنهاد دریافت کردیم ، بلافاصله دکمه CTA به ما داده می شود تا از طریق آن کلیک کرده و از پیشنهاد استفاده کنید.

مقاله مرتبط  7 روش خلاقانه برای دریافت توصیفات مشتری

این رویکرد کوتاه ، شیرین و نکته دار نحوه برخورد با هر ایمیل است. ما فقط خرج می کنیم 15-20 ثانیه خواندن ایمیل، بنابراین نباید شبیه یک رمان باشد.

اطلاعات زیادی برای قرار دادن در چنین فضای کوچکی وجود دارد ، بنابراین ، چگونه تصمیم می گیریم چه چیزی را برش دهیم و چه چیزی را نگه داریم؟

بیایید این را کشف کنیم

3. با افزودن اطلاعات مرتبط و فراخوان های اقدام ، ایمیل های بهتری بنویسید.

روزنامه نگاران ملزم هستند قبل از انتشار ، از چه کسی ، چه چیزی ، چه زمانی ، در کجا ، چرا و چگونه خبر مطلع شوند. این استانداردی است که ما می خواهیم برای ایمیل های خود تعیین کنیم.

هر ایمیلی که ارسال می کنیم نیاز به پاسخگویی به این سالات حیاتی دارد.

بگویید ما آخر هفته فروش داریم.

فروش چیزی است که ، مکان فروشگاه ما مکانی است ، تجارت ما این است که چه کسی ، تعطیلات چه زمانی است ، قیمت گذاری ویژه به همین دلیل است و نشان دادن نحوه انجام آن است.

بدون این اطلاعات ، گیرندگان شما گم می شوند.

همچنین داشتن CTA یا خرید دکمه های آن اکنون حیاتی است. در غیر این صورت ، مشتریان شما چگونه می توانند اقدامی انجام دهند؟

این دکمه ها روش های بسیار خوبی برای فریب دادن کلیک ها ارائه می دهند ، اما قبل از استفاده از این تکنیک های پیشرفته ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند آنها را در دستگاه های تلفن همراه مشاهده کنند.

تقریباً نیمی از ایمیل ها هستند در دستگاه های تلفن همراه بررسی می شود.

شرم آور است که وقت خود را صرف ساخت یک ایمیل کوتاه و جذاب فقط برای تجربه تعامل محدود به دلیل ناسازگاری تلفن همراه کنید.

آن بازاریاب نشوید.

تصویر پیست شده 0 489

اکنون باید اطمینان حاصل کنیم که هر مشتری به طور جداگانه احساس ارتباط با تجارت شما را دارد.

4- هر ایمیل را شخصی سازی کنید و از دیدگاه شخص دوم استفاده کنید.

هیچ کس نمی خواهد احساس کند که فقط یک شماره بی چهره دیگر است.

مهم است که از هر شخصی با زبان شخصی استقبال کنید ، که انجام آن با برنامه های الگوی ایمیل آسان می شود.

همچنین باید ایمیل ها را به صورت دوم شخص بنویسید. تمرکز بر روی “شما” مکالمه ای را آغاز می کند که در آن گیرنده احساس مهم بودن می کند.

این ایمیل را از The Skimm بررسی کنید ، که در استفاده از نفر دوم در یک ایمیل شخصی کار بسیار خوبی انجام می دهد

مثال ایمیل skimm | نحوه نوشتن ایمیل برای مشتریان

این ایمیل روشن می کند که گیرنده در مرکز توجه است. همه ما دوست داریم احساس خاص بودن داشته باشیم و این کار به این صورت انجام می شود.

اکنون که ایمیل را با هم داریم ، فقط یک چیز آخر وجود دارد که باید انجام دهید.

5. گرامر خود را چندین بار تصحیح و بررسی کنید.

هیچ احساسی بدتر از صرف ساعت ها طراحی یک الگوی ایمیل مناسب ، ارسال آن به لیست مخاطبین و یافتن یک خطای اشتباه چاپی نیست.

غلط های نوشتاری بدترین هستند و با داشتن ایمیل می توانند نشانه هرزنامه باشند. به نظر غیرحرفه ای است و حتی ممکن است ایمیل شما توسط فیلترهای هرزنامه مسدود شود.

وقت خود را صرف انجام حداقل دو دور ویرایش کنید تا این اشتباهات چاپی را بررسی کنید و قبل از اینکه از طریق ایمیل برای مشتریان خود ایمیل ارسال کنید ، مطمئن شوید همه چیز صیقل داده شده است.

اکنون که از نظر دستوری همه چیز درست است ، در نهایت می توانیم ایمیل خود را ارسال کرده و از مزایای آن بهره مند شویم.

نتیجه

ایمیل یکی از پرکاربردترین روشهای ارتباطی در دنیای مدرن است. افراد بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی ، برنامه های گفتگو و انجمن ها از ایمیل استفاده می کنند.

به عبارت دیگر ، این فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. اما فقط در صورت رعایت بهترین شیوه ها و خلاقیت.

ارسال خبرنامه ها و ایمیل های الکترونیکی بر اساس اقدامات ایجاد شده می تواند باعث افزایش تبدیلات ، ایجاد اعتماد و منجر به بازگشت سرمایه سالم شود.

ایجاد الگوهای ایمیل هدفمند بر اساس رفتارها ممکن است مهمترین تغییری باشد که در تلاشهای بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده اید.

آیا با استفاده از ایمیل موفقیت کسب کرده اید؟