آموزش سئو

نحوه مقابله با Google Core Update ژوئن

ژوئن 8, 2021

در تاریخ 2 ژوئندوم گوگل یک به روزرسانی اصلی را منتشر کرد. و در ماه جولای یکی دیگر وجود دارد.

در طی چند روز اول ، بیشتر ما بازاریاب ها و سئوکاران هیچ تغییری در رتبه بندی یا ترافیک جستجو نداشته ایم.

اما در روز یکشنبه 6 ژوئن ، بسیاری از افراد متوجه لرزش شدند.

برخی از دوستان من شاهد کاهش و برخی دیگر دستاوردهای بودند.

به یاد داشته باشید ، وقتی کسی در رتبه بندی سقوط می کند ، شخص دیگری جای او را می گیرد. بنابراین وقتی بازنده وجود دارد ، برنده نیز وجود دارد.

اما آنچه زیبا است این است که من یک آژانس تبلیغاتی دارم. و از آنجا که ما صدها مشتری در سرتاسر جهان در صنایع مختلف داریم ، من خیلی سریع می توانم روندها را ببینم.

و من در این به روزرسانی متوجه چیزی شدم که کمی منحصر به فرد بود …

اما اول…

ترافیک من کاهش یافت

من به روزرسانی های اساسی داشته ام که به من کمک کرده و به من آسیب زده است. به همین دلیل است که من معتقدم شما به عنوان بازاریاب باید رویکرد همه جانبه داشته باشید.

به عنوان مثال ، در آژانس من مشتری ایجاد می کنیم از طریق:

  • سئو
  • تبلیغات
  • معرفی دهان به دهان / مشتری
  • برنامه مشارکت
  • فروش خروجی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • پادکست
  • سخنرانی در کنفرانس ها
  • با استخدام افراد خوبی که ارتباط دارند و به طور بالقوه می توانند مشتری بیاورند
  • Ubersuggest

این لیست ادامه دارد و ادامه دارد ، اما اینها تنها برخی از راههای جذب مشتری است. از این رو ، من دوست ندارم که کاملاً به 1 کانال اعتماد کنم زیرا این بسیار خطرناک است.

به عنوان مثال ، این تبلیغ تلویزیونی ما است که به زودی در حال اجرای آن هستیم (تبلیغ هنوز به ویرایش نیاز دارد و هنوز انجام نشده است).

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد ، بهینه سازی و آزمایش تبلیغات Facebook

اما میزان بازدید من تقریباً 9٪ کاهش یافته است. در طی چند روز یا هفته های آینده ممکن است حتی بیشتر کاهش یابد ، اما در حال حاضر جایی است که من در آن هستم.

اما وقتی به شماره های خود فرو رفتم و به مشتریانی که در تمام این به روزرسانی ها عملکرد خوبی داشته اند نگاه کردم ، متوجه روندی شدم.

Google کرک نمی خواهد

بیشتر افت ترافیک من البته به صفحات وبلاگم آمد.

اما با پست های وبلاگم ، آنها را معمولاً با داستان سرایی شروع می کنم.

به عنوان مثال ، در اینجا پست من در مورد SEO است.

من در حال حاضر در صفحه 1 رتبه بندی شده ام.

اما به برچسب عنوان من نگاه کنید …

SEO Made Simple: راهنمای گام به گام سال 2021

و در اینجا چند پاراگراف اول پست وجود دارد …

حدس بزنید افراد روزانه چه تعداد پست وبلاگ منتشر می کنند.

هر ایده؟

خوب ، کاربران وردپرس به تنهایی هر روز بیش از 2 میلیون پست منتشر کنید. هر ثانیه 24 پست وبلاگ منتشر می شود.

این بدان معنی است که کاربران در حالی که این پنج جمله را می خواندید ، حدود 216 پست وبلاگ منتشر کرده اند.

و این فقط حساب کاربران وردپرس است. اگر بخواهیم همه پست های وبلاگ را بشماریم ، مطمئناً این تعداد بیشتر خواهد بود.

این باعث می شود که برجسته شدن نوعی سخت باشد. اما اگر می خواهید وبلاگ خود را به یک وبلاگ موفق تبدیل کنید ، مجبورید.

در حالی که من اغلب 4-5 ساعت را برای نوشتن پست های وبلاگ خود صرف می کنم ، ده دقیقه ای که به بهینه سازی هر پست اختصاص می دهم مهمترین آنها هستند.

جای تعجب نیست که میلیون ها نفر اصطلاح ماه “SEO” را در Google جستجو می کنند.

پست های من که از داستان سرایی استفاده می کردند ، به همین خوبی نبودند. وقتی می نویسم به طور معمول قلاب هایی ایجاد می کنم تا مردم را به درون خود جلب کنم.

مقاله مرتبط  چگونه می توان تبلیغات همیشه سبز Green PPC ایجاد کرد

اما مشتریان و حتی سایتهای من که از این روش استفاده می کردند در مقایسه با سایتهایی که از قلاب استفاده نمی کردند عملکرد خوبی نداشتند.

و سایتهایی که در بسیاری از موارد بالاتر از من (نه همه) شروع به رتبه بندی می کردند ، فقط در حال نوشتن محتوای معمولی بودند و از قصه گویی یا اینفوگرافیک استفاده نمی کردند یا کارهای منحصر به فردی انجام می دادند.

وقتی کسی Google SEO می کند ، بر اساس 10 نتیجه برتر ، به دنبال یادگیری SEO است و چگونگی انجام آن است.

به عبارت دیگر ، آنها بلافاصله پاسخ خود را می خواهند و می خواهند شما به عنوان بازاریاب / نویسنده بلافاصله به موضوع برسید.

بنابراین ، پس از آن من شروع به تغییر بسیاری از مطالب خود کردم ، که کار زیادی طول خواهد کشید.

اکنون عنوان جدید این پست “سئو چیست؟ (در 5 دقیقه سئو یاد بگیرید) “

من اکنون با ارائه تعریفی که از SEO دارم ، پست را دقیقاً در مورد SEO جستجو می کنم.

آیا این باعث افزایش بازدید من خواهد شد؟ زمان مشخص خواهد شد و من احتمالاً مجبورم چندین آزمایش را روی همه برچسب های عنوان و محتوای خود انجام دهم تا درست شود.

اما بهترین راه برای کسب رتبه خوب در طولانی مدت این است که خود را در نمایش های جستجوگر قرار دهید و آنچه را که می خواهند به آنها بدهید.

این به معنای بهینه سازی زمان در سایت یا نرخ گزاف گویی نیست. این درمورد بهینه سازی دادن هرچه سریعتر به کاربر آنچه می خواهد ارائه می دهد.

آیا موارد دیگری وجود دارد که باید به آنها توجه کرد؟

بله ، موارد دیگری نیز وجود دارد که البته گوگل در این به روزرسانی الگوریتم تغییر داده است.

مقاله مرتبط  هزینه تبلیغات توییتر چقدر است؟

همانطور که می گویند ، به روزرسانی های هسته ای بزرگ هستند.

حتی روندی که ما پیدا کردیم احتمالاً در الگوریتم آنها رمزگذاری نشده است ، همانطور که همه فکر می کنیم. من شک دارم Google کد آنها را برای آسیب رساندن به سایتها با “کرک” تنظیم کرده باشد.

در عوض معتقدم آنها به سیگنالهای کاربر نگاه می کنند و سعی می کنند آنچه را که کاربران می خواهند بهینه کنند.

با تغییر سایر موارد ، ما هنوز از طریق داده ها غواصی می کنیم و آنها را خرد می کنیم تا ببینیم آیا می توانیم الگوهای بیشتری پیدا کنیم. زود است ، اما ما احتمالاً موارد بیشتری را پیدا خواهیم کرد و البته من هم مانند شما شما را به روز خواهم کرد.

نتیجه

مطالب خود را مرور کنید ، به ویژه پاراگراف های مقدماتی را در پست های وبلاگ خود بررسی کنید و کرک را حذف کنید.

به اصل مطلب برسید و به مردم آنچه می خواهند بدهید.

این یک روش عالی برای بهبود تجربه کاربر است.

بله ، ممکن است تعداد کلمات یا زمان شما را در سایت کاهش دهد ، اما هیچ یک از اینها مهم نیست. تمرکز خود را بر این بگذارید تا کاربران هرچه سریعتر به خواسته های خود برسند.

چگونه در آخرین به روز رسانی؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید