آموزش سئو

نحوه فروش محصولات در TikTok

مارس 25, 2021

تاکنون ، احتمالاً در مورد برنامه رسانه های اجتماعی مورد علاقه جنرال Z ، TikTok ، سروصدای زیادی شنیده اید.

TikTok یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو است که به کاربران امکان می دهد ویدئوهایی با فرم کوتاه کوتاه (حداکثر 60 ثانیه) ایجاد و به اشتراک بگذارند.

کاربران می توانند قطعه آهنگ ، جلوه های ویژه و فیلترها را به فیلم های خود اضافه کنند و سپس آنها را با یک شبکه جهانی گسترده به اشتراک بگذارند.

بیش از وجود دارد یک میلیارد کاربر در TikTok، و این برنامه در بیش از 150 کشور جهان در دسترس است. این ایده آل برای مارک هایی است که مخاطبان جوان تر را هدف قرار می دهند ، به عنوان اکثر آنها سن کاربران TikTok بین 10 تا 29 سال است.

استفاده از این بازار متنوع فرصتی سودآور برای برندها فراهم می کند. با استفاده از تکنیک های مناسب بازاریابی TikTok ، می توانید از این شبکه اجتماعی استفاده کنید و نام تجاری خود را به بازار هیجان انگیز Gen Z’ers و هزاره باز کنید.

در زیر ، من استراتژی ها و تاکتیک های لازم برای فروش محصولات در TikTok را به شما نشان خواهم داد.

https://www.youtube.com/watch؟v=seBGD5K_o6c

چرا باید محصولات را در TikTok بفروشید؟

TikTok است بیشترین بارگیری برنامه اجتماعی در سراسر جهان. در سال 2020 ، TikTok به عنوان یکی از برترین برنامه های موبایل در جهان قرار گرفت، بهتر از YouTtube ، Tinder و Netflix عمل می کند.

آوردن نام تجاری خود به TikTok با میلیون ها کاربر جدید در سراسر جهان به شما چشم می دهد. این مشتریان جدید قدرت خرید واقعی —– به صورت ترکیبی ، آنها بیش از 350 میلیارد دلار نفوذ دارند در فروش سالانه در ایالات متحده

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از فیلترهای اینستاگرام در کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی

الگوریتم بی نظیر TikTok به این معنی که حتی حساب هایی که تعداد کمی از آنها بدون دنبال کننده هستند می توانند در صفحه TikTok برای شما (FYP) ویروسی شوند.

به علاوه ، ادغام با Shopify و سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیک قوی ، فروش مستقیم محصولات را در TikTok برای مارک ها آسان کرده است.

وقتی به این آمار نگاه می کنید ، جای تعجب نیست که مارک های مختلف در سراسر جهان در حال پرش هستند و روش های خلاقانه ای برای فروش محصولات در TikTok پیدا می کنند.

فروش محصولات در TikTok - توزیع کاربران بر اساس سن / درآمد

نحوه تنظیم حساب در TikTok که باعث فروش شود

اگر می خواهید محصولات خود را در TikTok بفروشید ، باید تلاش خود را با یک استراتژی قوی هدایت کنید.

نمایه TikTok شما به عنوان صفحه اصلی تجارت الکترونیک شما عمل می کند ، بنابراین مهم است که قبل از شروع فروش نمایه خود را بهینه کنید.

در اینجا چند روش آسان برای انجام این کار آورده شده است.

1. نام تجاری خود را در بیوگرافی خود توصیف کنید

TikTok bio شما فرصتی برای معرفی مارک و محصولات خود به مخاطبان خود است.

بیوگرافی شما اولین چیزی است که مردم هنگام بازدید از صفحه شما مشاهده می کنند ، بنابراین ایجاد اولین برداشت خوب مهم است. همچنین ارائه اطلاعات دقیق در مورد نام تجاری خود بسیار مهم است.

در چند کلمه ، نام تجاری خود و آنچه را که انجام می دهید توصیف کنید. استفاده از کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی شما بهترین راه برای بهبود SEO در TikTok است.

مقاله مرتبط  هزینه تبلیغات توییتر چقدر است؟

2. با Emojis خلاق شوید

به یاد داشته باشید ، بازار هدف شما در TikTok عمدتا Gen Z’ers ، millennials و Generation Alpha است.

این بدان معناست که صحبت کردن به زبان آنها مهم است.

شکلک ها رنگارنگ و چشم نواز هستند و به عنوان شاخص های بصری محصولات و خدمات شما عمل می کنند.

استفاده از شکلک ها می تواند به افزایش تبدیل در فروشگاه آنلاین شما کمک کند ، بنابراین هنگام فروش محصولات در TikTok ، حتماً از آنها به خوبی استفاده کنید.

به عنوان مثال استفاده از شکلک در نمایه tiktok خود را. به فروش محصولات در tiktok کمک می کند

3. CTA اضافه کنید

نمایه TikTok شما باید کاربران را به سمت اقداماتی سوق دهد که می خواهید آنها انجام دهند.

افزودن CTA به نمایه شما دقیقاً به کاربران می گوید که در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند و می تواند به افزایش تبدیل کمک کند.

به عنوان مثال ، می توانید از CTA برای هدایت پیروان به فروشگاه تجارت الکترونیکی ، وبلاگ یا کانال اجتماعی دیگری که در آن محصولات می فروشید استفاده کنید.

همچنین می توانید کدهای تخفیف یا فروش را در TikTok bio خود ارائه دهید.

نحوه فروش محصولات در TikTok

به محض راه اندازی بیوگرافی ، وقت آن است که استراتژی خود را ایجاد کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به فروش محصولات شما آورده شده است.

1. از هشتگ های مارک دار اسپانسر استفاده کنید

اگر می خواهید در TikTok محصولی بفروشید ، باید برند خود را در مقابل هرچه بیشتر مردم قرار دهید.

یکی از م mostثرترین روشها برای انجام این کار حمایت از هشتگ مارک دار است که از کاربران می خواهد محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را ایجاد کنند. TikTok این را هشتگ چالش پلاس می نامد و به کاربران امکان می دهد محصولات مربوط به هشتگ اسپانسر را خریداری کنند.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ مد را راه اندازی کنیم و آن را در سال 2020 مشهور کنیم

هنگامی که چالش خود را ایجاد کردید ، می توانید هشتگی با هزینه پرداخت با یک صفحه فرود خاص ایجاد کنید تا کاربران خود را به سمت فروش هدایت کنید. این چالش در صفحه Discovery نشان داده می شود که بازدیدهای بیشتری را به همراه دارد.

TikTok همچنین امکان خرید درون برنامه ای برای هشتگ شما را فراهم می کند تا بینندگان بتوانند مستقیماً از برنامه خرید کنند.

مارک هایی مانند Kroger با کمپین هایی مانند چالش # TransformUrDorm از این ویژگی به طور م effectivelyثر استفاده کرده اند. از کاربران TikTok خواسته شد که قبل و بعد از آن فیلم هایی از تغییر مکان اتاق خواب خود تهیه کنند. از آنجا ، از آنها خواسته شد تا اقلام خوابگاهی مانند توستر و سازهای ذرت بو داده را مستقیماً در برنامه TikTok خریداری كنند.

کمپین برنده جایزه کروگر را به ارمغان آورد بیش از 800 میلیون بازدید و 304k فیلم UGC تولید کرد.

برنده جوایز بازاریابی TikTok - فروش محصولات در TikTok

2 از ویدیوهای قابل خرید استفاده کنید

در سال 2020 ، TikTok توافق جدیدی را با غول تجارت الکترونیکی Shopify برای ادغام بیش از 1 میلیون بازرگان تجارت الکترونیکی Shopify با مخاطبان در حال رشد TikTok اعلام کرد.

بازرگانان Shopify اکنون می توانند مغازه های خود را به حساب TikTok برای تجارت خود متصل کرده و محصولات را از طریق فیلم ها و تبلیغات قابل خرید در فروشگاه به طور مستقیم در TikTok به فروش برسانند.

این یک روش عالی برای رشد همزمان فروشگاه تجارت الکترونیکی Shopify و دنبال کردن TikTok شما است.

3 اهرم TikTok برای ویژگی های Shopify

برنامه Shopify خود دارای مجموعه ای از ویژگی های داخلی برای کمک به شما در فروش محصولات در TikTok است.

در اینجا چند ویژگی قابل توجه TikTok برای Shopify آورده شده است:

  • کمپین های TikTok: بازرگانان می توانند کمپین های تبلیغاتی ، مخاطبان هدف ایجاد کرده و عملکرد تبلیغات را همه در یک مکان دنبال کنند.
  • ابزار الگوی ویدیویی: این ابزار به شما امکان می دهد با استفاده از الگوی TikTok و هر دارایی عکس ، متن و آرم موجود ، یک تبلیغ ویدیویی ایجاد کنید.
  • هدف قرار دادن مخاطبان: TikTok به شما امکان می دهد تبلیغات را براساس معیارهای موقعیت مکانی ، جمعیتی و رفتاری هدف قرار دهید.
  • پیکسل یک کلیک: TikTok Pixel به شما امکان می دهد عملکرد مبارزات خود را ردیابی کنید. این تجزیه و تحلیل ها به پیشرفت تبدیل ها در مبارزات بعدی شما کمک می کند.
  • ابزارهای خلاقانه: ابزارهای خلاقانه TitTok به شما کمک می کند محصولات تجاری Shopify را به TikToks با کیفیت بالا تبدیل کنید. این یک روش عالی برای ارتباط با این مخاطبان جدید است.

اگر در این ادغام تازه کار هستید ، همه چیز را امتحان کنید. به عنوان بازاریاب ، آزمایش A / B بزرگترین سرمایه ما است.

تا زمانی که آن را امتحان نکنید ، هرگز نمی دانید چه چیزی مفید است.

چگونه فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را در TikTok تبلیغ کنیم

هنگامی که فروشگاه خود را به کانال TikTok متصل کردید ، می توانید شروع به ایجاد محتوایی کنید که محصولات شما را تبلیغ می کند.

در اینجا چند روش موثر برای تبلیغ فروشگاه Shopify در TikTok برای هدایت تبدیل های بیشتر آورده شده است.

1. خوراک TikTok خود را در وب سایت خود قرار دهید

برنامه های خاص ، مانند ووپ، به شما اجازه می دهد خوراک TikTok خود را در وب سایت فروش خود قرار دهید.

با این کار مشتریان می توانند محصولات شما را قبل از اینکه متعهد به فروش شوند ، در عمل ببینند.

اگر مرتباً محتوای تولید شده توسط کاربر را در خبرمایه TikTok خود به نمایش می گذارید ، می توانید از تبلیغات دهان به دهان واقعی ، دیجیتالی استفاده کنید. این می تواند در بهبود اعتماد مشتری به نام تجاری شما کمک زیادی کند.

خوراک tiktok خود را به وب سایت خود اضافه کنید - محصولات را در tiktok بفروشید

2. از تبلیغات پولی در TikTok استفاده کنید

استفاده از ویژگی های تبلیغاتی پولی TikTok راهی عالی برای استفاده از این بازار جدید هیجان انگیز است.

برای شروع ایجاد تبلیغات ، باید بدانید که با چه کار می کنید. محتوای TikTok دارای مشخصات و پارامترهای خاصی است که باید آنها را دنبال کنید.

  • پرونده های تصویری: فقط JPG یا PNG
  • پرونده های ویدیویی: MP4 ، MOV ، MPEG ، 3GP یا AVI
  • نسبت ابعاد: 9:16 ، 1: 1 و 16: 9
  • وضوح تصویر: 1200 × 628 توصیه می شود ، اما لازم نیست
  • کیفیت ویدیو: 720 × 1280 پیکسل ، 640 × 640 پیکسل یا 1280 720 پیکسل
  • مدت زمان فیلم: 5 تا 60 ثانیه
  • نام تجاری: نام تجاری شما در یک تبلیغ باید بین 2 تا 20 حرف باشد. اگر یک برنامه را تبلیغ می کنید ، می توانید از 4 تا 40 نویسه استفاده کنید
  • شرح آگهی: شرح آگهی شما باید بین 12 تا 100 نویسه باشد. در توضیحات خود نمی توانید از شکلک استفاده کنید

از آنجا ، همه چیز در مورد ایجاد تبلیغات جذاب ، خلاقانه و سرگرم کننده است که توجه جمعیت شناسی جوان TikTok را به خود جلب می کند.

نمونه ای از تبلیغات سرگرم کننده که می تواند به شما در فروش محصولات در tiktok کمک کند

هنگام ایجاد تبلیغات ، حتماً از صدا استفاده کنید. TikTok همیشه یک پلت فرم صوتی / تصویری بوده است ، بنابراین ایجاد محتوای متناسب با این حوزه مهم است.

پخش صدا ، موسیقی در پس زمینه و جلوه های ویژه صوتی می توانند به تأثیرگذاری تبلیغات شما کمک کنند.

خلاق باش! Tiktok بستری است که برای سازندگان محتوا ساخته شده است. تبلیغات خود را برای جذب مشتری جدید سرگرم کننده ، تازه و هیجان انگیز کنید.

3. پیوند تجارت الکترونیکی خود را در TikTok Bio خود وارد کنید

هر بیوگرافی TikTok به شما امکان می دهد یک لینک وب سایت اضافه کنید.

از این فضا برای افزودن پیوند به فروشگاه تجارت الکترونیکی خود یا هر صفحه ای که می خواهید برای افزایش بازدید به آن استفاده کنید استفاده کنید ، مانند تبلیغات مرتبط یا صفحه های فرود

این تاکتیک راهی عالی برای راهنمایی کاربران به سمت محتوایی است که می خواهید دیده شوند و فروش آن را در TikTok افزایش دهد.

مثال درج پیوند به وب سایت خود) یا سایر مطالب) - فروش محصولات در tiktok

چگونه می توانید فروش دریافتی خود را از طریق TikTok ردیابی و تحلیل کنید

در حال نصب TikTok Pixel در وب سایت ، فروشگاه تجارت الکترونیک و تبلیغات ، به شما امکان می دهد رویدادها را در مسیرهای خرید مشتری ردیابی کنید.

به عنوان مثال ، اگر کسی کالایی را مشاهده کند ، پرداختی را کامل کند ، کالایی را جستجو کند یا اطلاعات صورتحساب را به جریان پرداخت شما اضافه کند ، می توانید آن را پیگیری کنید.

همچنین می توانید وقتی کاربر محتوای شما را بارگیری می کند ، روی یک دکمه کلیک می کند یا یک صفحه را مشاهده می کند ، ردیابی کنید.

این کار زمانی مفید است که می خواهید ببینید آیا پیوند تجارت الکترونیکی شما در بیو پروفایل شما مثر است یا خیر. یا اگر می خواهید بدانید چند نفر از طریق ویدیوهای قابل خرید شما خرید می کنند.

هرچه اطلاعات بیشتری جمع کنید ، بهتر می توانید سفر مشتری خود را درک کنید.

از آنجا می توانید مشخص کنید که چه عواملی کار می کند و منابع بیشتری را باید در کجا متمرکز کنید.

چگونه می توان فروش TikTok Shopify را ردیابی کرد

فروش Shopify که از طریق TikTok انجام می دهید می تواند مستقیماً در داشبورد Shopify مدیریت شود. این شامل همه ایجاد تبلیغات ، هدف گذاری ، بهینه سازی و ردیابی است.

بازرگانان می توانند از برنامه های خاص Shopify مانند “Magic TikTok Pixel”برای پیگیری بهتر تبدیل ها در کمپین های TikTok.

هنگام نصب Magic TikTok Pixel قادر خواهید بود:

  • انواع رویداد کاربر را ردیابی کنید مانند ثبت نام ، مرور صفحه محصول ، افزودن به سبد خرید و ثبت سفارش.
  • کاربران TikTok را که خرید کرده اند ردیابی کنید. همچنین می توانید داده های آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا روند خرید در آینده ، مانند فروش کل به ازای هر محصول و ارزش سفارش متوسط ​​، تعیین شود.
  • برای هدف گیری مجدد از داده ها استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که بازده هزینه تبلیغات (ROAS) شما هر بار بهبود می یابد.

نتیجه

اکنون که می دانید چگونه محصولات را در TikTok بفروشید ، وقت آن است که آزمایش کنید.

TikTok هنوز به عنوان یک پلت فرم در حال پیشرفت است و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی فرصت های فروش بیشتری نیز ارائه شود.

در حال حاضر ، مهم است که با ویژگی های خرید موجود در دسترس باشید. این به شما کمک می کند فروش بیشتری در تجارت الکترونیک داشته باشید و مخاطبان وفاداری را به خود جلب کنید.

اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی گسترده تر در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید که شامل TikTok باشد ، اما برای انجام این کار به کمک نیاز دارید ، با آژانس ما تماس بگیرید.

چگونه موفقیت خود را هنگام فروش محصولات در TikTok کسب کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید