آموزش سئو

نحوه ساخت فیلتر Snapchat با حمایت مالی

فوریه 23, 2021

تبلیغات Snapchat کارهای زیادی برای آن انجام می دهد. با روزانه 249 میلیون کاربر فعال، می توانید برند خود را در مقابل مخاطبان زیادی قرار دهید. سطح تعامل در سیستم عامل به همان اندازه گسترده است. Snapchatters برنامه را باز می کنند بیش از 30 بار به طور متوسط ​​هر روز

سه نوع تبلیغات Snapchat وجود دارد: تبلیغات اسنپ ، فیلترها و لنزها. من قبلاً در مورد ارزشی که هر تبلیغ Snapchat می تواند برای تجارت شما داشته باشد نوشتم. در آن پست مروری عالی بر گزینه های مختلف تبلیغاتی موجود در Snapchat و اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری را دارند ، ارائه می شود.

امروز ، من قصد دارم مشخصات بیشتری پیدا کنم. در زیر ، من بر روی فیلترهای پشتیبانی شده Snapchat ، چگونگی ایجاد آنها و چرا باید تمرکز کنم.

فیلترهای Snapchat اسپانسر شده چیست؟

فیلترهای Snapchat تصاویر همپوشانی هستند که هنگام گرفتن عکس های سلفی استفاده می شوند. آنها یکی از محبوب ترین ویژگی های برنامه هستند و مسئول رشد رکورد هستند. فیلتر مبادله جنسیتی به عنوان مثال 7 میلیون کاربر جدید جذب کرده است.

مشاغل می توانند برای ایجاد فیلترهای Snapchat خود هزینه پرداخت کنند. هر فیلتر برای مدت زمان محدودی در برنامه موجود است. فیلترها همچنین می توانند به یک منطقه خاص محدود شوند ، تبلیغ کنندگان می توانند قبل از راه اندازی آن را تنظیم کنند. به این ژئو فیلتر می گویند.

چرا از فیلترهای Snapchat اسپانسر استفاده می کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک تجارت می خواهد هزینه فیلتر Snapchat خود را پرداخت کند.

اولاً ، آنها با توجه به نوع محبوبیتی که ایجاد می کنند ، راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند هستند. آ مطالعه 2019 توسط Snapchat فیلترهای یافت شده یکی از اصلی ترین دلایل وقت گذراندن کاربران در برنامه است.

می توانند به طرز باورنکردنی مقرون به صرفه باشند. شما می توانید فیلتر Snapchat خود را با هزینه ای کمتر از 5 دلار ایجاد کنید ، بدین معنا که برای استفاده از آنها نیازی نیست که یک مارک تجاری عظیم باشید.

فیلترهای Snapchat رقابت بسیار کمتری دارند. در حالی که هر مشاغل در این کشور حضور فیس بوکی دارند ، تنها بخشی از آنها در حال ایجاد فیلترهای خود هستند. آنها راهی عالی برای تمایز برند شما از رقبا هستند.

سرانجام ، Snapchat هدف گذاری را ارائه می دهد که تقریباً با فیس بوک رقابت می کند. قادر بودن به ژئوفنس فیلترهای شما در یک منطقه خاص ، مثلاً در نزدیکی فروشگاههای شما ، به این معنی است که می توانید هزینه تبلیغات خود را به افرادی که واقعاً خرید می کنند محدود کنید.

نحوه ایجاد فیلتر Snapchat با حمایت مالی

ایجاد فیلتر Snapchat تقریباً آنطور که فکر می کنید دلهره آور نیست. قول میدهم.

نگران نباشید ، راهنمای گام به گام من را در زیر دنبال کنید و فیلتر شما در کمترین زمان فعال خواهد شد.

اسنپ ​​چت را بارگیری کنید

به Snapchat’s بروید ابزارهای خلاقانه صفحه روی “فیلترها” کلیک کنید.

توجه: برای ایجاد فیلتر در Snapchat نیازی به داشتن حساب کاربری ندارید. اما انجام این کار به نفع شماست. شما با یک حساب کاربری کنترل بیشتری خواهید داشت و به ویژگی های تبلیغاتی بیشتری دسترسی خواهید داشت.

فیلتر snapchat ایجاد کنید

از الگو استفاده کنید خلق كردن فیلتر Snapchat با حمایت مالی

اسنپ ​​چت در زمینه الگوها به همه مشاغل مورد نیاز برای مشاغل ارائه می دهد. از لیست کشویی برای یافتن یک موضوع مرتبط استفاده کنید ، سپس الگویی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

مقاله مرتبط  چرا حذف محتوای قدیمی می تواند سایت شما را ذخیره کند
فیلتر snapchat کرکره ای

فارغ از صنعت یا نوع فیلتری که می خواهید ایجاد کنید ، باید بتوانید متناسب با سلیقه خود چیزی پیدا کنید.

فیلتر Snapchat اسپانسر شده خود را از Scratch ایجاد کنید

اگر هیچ یک از الگوها را دوست ندارید ، می توانید طرح فیلتر خود را از ابتدا ایجاد کنید. من توصیه می کنم از یک ابزار طراحی مانند استفاده کنید بوم، که همراه با ابعاد طراحی از پیش تعیین شده برای Snapchat است.

با کلیک روی دکمه بارگذاری در بالای صفحه ، طرح خود را بارگذاری کنید.

فیلتر snapchat را بارگذاری کنید

اندازه پرونده شما ممکن است در ابتدا خیلی بزرگ باشد. اگر چنین است ، از ابزاری مانند فشرده سازی PNG تا کوچکتر شود.

تاریخ و زمان را تنظیم کنید

در مرحله بعدی ، باید تاریخی را که می خواهید فیلتر شما در دسترس باشد و مدت زمان اجرای آن تنظیم کنید. هر چه فیلتر شما بیشتر دوام بیاورد ، هزینه بیشتری نیز باید بپردازید.

تاریخ فیلتر snapchat

تنظیم مکان

در مرحله بعدی ، باید مکان فیلتر خود را تنظیم کنید. می توانید یک شهر یا بنای تاریخی را در جعبه جستجو جستجو کنید ، یا می توانید منطقه ای را مانند تصویر زیر ترسیم کنید.

فیلتر snapchat منطقه

توجه: مساحت زمین حصارکشی شده باید کوچکتر از 50 میلیون فوت مربع باشد.

باز هم ، شعاع بزرگتری را که انتخاب می کنید ، گرانتر می شود تبلیغ شما.

در این مرحله ، قیمت فیلتر حمایت شده خود را نیز به شما نشان می دهد.

قیمت فیلتر snapchat

تمام کاری که اکنون باید انجام دهید این است که اتاق را چک کنید. چند روز طول می کشد تا Snapchat فیلتر شما را به صورت دستی تأیید کند ، اما پس از آن ، کار شما خوب است.

4 نکته برای ایجاد فیلترهای عالی Snapchat با حمایت مالی

در ایجاد فیلتر Snapchat عجله نکنید. اگر می خواهید فیلتر خود را تا آنجا که ممکن است موفق کنید ، باید مواردی را بخاطر بسپارید.

یک هدف خاص داشته باشید

هیچ کس با فیلتری که به نظر می رسد مانند هرزنامه تبلیغاتی است ارتباط برقرار نمی کند. شما باید یک دلیل معتبر برای ایجاد فیلتر خود داشته باشید و یک هدف قابل اندازه گیری که می خواهید به آن برسد. روشن بودن هر دو عامل باعث می شود طراحی فیلتر شما بسیار راحت تر شود و در نهایت باعث موفقیت فیلتر شما در طولانی مدت شود.

به عنوان مثال ، اگر از فیلتر خود برای تبلیغ یک محصول جدید استفاده می کنید ، می توانید روش های جالب و خلاقانه ای برای گنجاندن محصول پیدا کنید. اگر یک رویداد را تبلیغ می کنید ، باید مطمئن شوید که منطقه جغرافیایی را میخکوب کرده و نام آن را در فیلتر خود وارد کرده اید تا مهمانان بتوانند مکان خود را به نمایش بگذارند.

مشخصات را در ذهن داشته باشید

Snapchat دارای یک سری مشخصات است که تبلیغ شما باید تأیید شود. آنها عبارتند از:

  • تصویر باید 1080 23 2340 پیکسل باشد
  • اندازه پرونده باید 300 کیلوبایت یا کمتر باشد
  • پرونده باید در قالب PNG باشد
  • حداقل 50٪ از تصویر باید شفاف باشد
  • باید یک قسمت بافر 310px در بالا و پایین تصویر وجود داشته باشد
  • قرار دادن آرم باید واضح و واضح باشد

وقت بگذارید تا این مشخصات را با دقت بخوانید. هیچ دلیلی برای طراحی یک تبلیغ عالی برای آن وجود ندارد که بخاطر چیزی که قابل پیشگیری است رد شود.

مقاله مرتبط  چرا وقتی می توانید خود به راحتی سئو یاد بگیرید ، یک شرکت سئو استخدام کنید؟

همچنین محدودیت هایی وجود دارد که مارک ها نیز باید از آنها آگاه باشند:

  • بدون تصاویر قمار یا قرعه کشی.
  • هیچ نشانی اینترنتی ، بارکد ، نام کاربری ، CTA ، شماره تلفن ، ایمیل یا آرم سایر سیستم عامل های اجتماعی مجاز نیست.
  • هیچ هشتگی مجاز نیست.
  • فیلترها باید از دستورالعمل های تبلیغاتی Snapchat تبعیت کنند.

بوسه.

اگر یک توصیه وجود دارد که باید بیش از هر چیز دیگری از آن پیروی کنید ، این عبارت است: ساده نگه دارید ، احمقانه.

بهترین فیلترهای Snapchat ساده ترین آنها هستند. فضای زیادی را با تصاویر اشغال نکنید و مارک خود را در همه جا گچ نکنید. هرچه فیلتر شما تمیزتر به نظر برسد ، افراد بیشتری تمایل به استفاده از آن دارند.

این مثال را از استارباکس بررسی کنید.

ایجاد فیلتر Snapchat عالی - مثال استارباکس

طراحی بسیار ساده است حتی من می توانم این را مسخره کنم. با این وجود می توانید هزاران دلار پایانی خود را شرط بندی کنید و هزاران مشتری با استفاده از آن سلفی گرفتند.

به عبارت دیگر ، برای اجرای فیلتر Snapchat با حمایت مالی ، نیازی نیست که یک نبوغ طراحی باشید. هر صاحب مشاغل می تواند این کار را انجام دهد.

اندازه گیری ، بهینه سازی و بهبود

فیلتر Snapchat با حمایت مالی با هیچ شکل دیگری از بازاریابی تفاوتی ندارد. شما باید تبلیغ خود را بسنجید و بهینه کنید تا بیشترین ارزش را داشته باشد. خوشبختانه ، Snapchat با ابزار تجزیه و تحلیل داخلی خود که به شما امکان دسترسی به تمام معیارهای مورد نیاز شما را می دهد مانند برداشت ها و تعامل ، انجام این کار را آسان می کند.

می توانید از این داده ها برای بهبود فیلتر پشتیبانی بعدی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید از مناطقی که تعامل کم دارند اجتناب کنید و بیشتر در مناطقی که تعامل بالا دارند سرمایه گذاری کنید. همچنین ممکن است بخواهید سایر معیارها مانند درآمد فروشگاه را ببینید تا ببینید فیلترهای پشتیبانی شده شما چه تاثیری داشته است.

راه های استفاده از فیلتر Snapchat اسپانسر شده شما

آیا هنوز درباره نحوه استفاده از فیلتر Snapchat برای نام تجاری خود مطمئن نیستید؟ نگران نباشید بسیاری از تاکتیک های مختلف وجود دارد که می توانید استفاده کنید ، و من قصد دارم برخی از موارد مورد علاقه خود را پوشش دهم.

مشارکت تجاری خود را ارتقا دهید

اگر از برنامه ای مانند اجرای خیریه یا جشنواره حمایت مالی می کنید ، از فیلتر Snapchat استفاده کنید تا مطمئن شوید نام شما دیده می شود. همه دوست دارند از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن کاری که انجام می دهند استفاده کنند ، بنابراین یک فیلتر باعث جذابیت های زیادی می شود. بعلاوه ، هنگامی که آن را با دقت مارک بزنید ، شناختی را که شایسته آن هستید ، دریافت خواهید کرد.

مشتریان را به فروشگاه آجر و ملات خود جذب کنید

شما می توانید از ویژگی جغرافیایی اسنپ چت استفاده کنید ، بنابراین فیلتر شما فقط در مجاورت فروشگاه های شما در دسترس مصرف کنندگان است. فیلتر سرگرم کننده اسنپ چت می تواند فقط نوعی دلخوری باشد که افراد می خواهند در رستوران شما بخورند یا از فروشگاه شما خرید کنند.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از قالب پرسش و پاسخ در محتوای خود

همچنین می تواند راهی عالی برای استفاده از اهرم فشار باشد بازاریابی دهان به دهان. اگر مصرف کنندگان پس از خرید از فروشگاه شما با فیلتر شما سلفی بگیرند ، ممکن است دوستانشان را نیز به بازدید تشویق کنند.

اگر فروشگاه های زیادی دارید ، راه اندازی تبلیغات منفرد به کار زیادی نیاز دارد. من توصیه می کنم قبل از گسترش کمپین در سایر مکان ها ، یک برنامه آزمایشی با چند فروشگاه اجرا کنید تا ببینید آیا فیلتر شما موفقیت آمیز است.

یک محصول جدید راه اندازی کنید

فیلترهای Snapchat راهی عالی برای افزایش آگاهی از عرضه محصول جدید است. درج تصویری از محصول در داخل فیلتر به مصرف کنندگان کمک می کند تا آن را به راحتی شناسایی کرده و بدون نیاز به خرید محصول با آن درگیر شوند.

این محصول حتی نیازی به فیزیکی بودن ندارد. حق رای دادن فیلم Terminator فیلتر مخصوص خود را برای ترویج راه اندازی “Terminator Genisys” ایجاد کرد.

راه های استفاده از فیلتر Snapchat اسپانسر شده - نمونه ای از Terminator

آیا فیلترهای پشتیبانی شده Snapchat بهتر از سایر تبلیغات دیجیتال هستند؟

من اکیداً توصیه می کنم مشاغل با فیلترهای پشتیبانی شده Snapchat آزمایش کنید. همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردم ، آنها بسیار مقرون به صرفه هستند و نسبت به تبلیغات Facebook یا Google PPC از رقابت کمتری برخوردار هستند. این امر آنها را به گزینه ای مناسب برای مشاغل کوچک تبدیل می کند.

مارک های بزرگ همچنین می توانند با فیلترهای Snapchat برنده بزرگ شوند ، به خصوص اگر محصولی دارید که Snapchatters می تواند با آن تعامل داشته باشد. مک دونالد ، استارباکس و دیزنی همه با فیلترهای Snapchat موفقیت کسب کرده اند.

فیلترهای Snapchat در صورتی که مصرف کنندگان و زنان جوان را هدف قرار دهید ، اهمیت ویژه ای خواهند داشت. بیش از 75 درصد از افراد 18 تا 24 ساله به طور منظم از این برنامه استفاده می کنند. تقریبا دو سوم کاربران برنامه زنان هستند.

اگر شما یک شرکت B2B هستید یا مصرف کنندگان قدیمی را هدف قرار می دهید ، پس Snapchat احتمالاً مناسب شما نیست. در این صورت ، بهتر است بودجه تبلیغات خود را صرف تبلیغات فیس بوک یا تبلیغات گوگل کنید یا حتی در سرمایه گذاری کنید.

در غیر این صورت ، به اسنپ چت فرصت دهید و ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

نتیجه

Snapchat ممکن است پلتفرم غالب رسانه های اجتماعی سابق نباشد ، اما هنوز هم یک افزودنی ارزشمند برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است.

این سایت هنوز تقریباً از 250 میلیون کاربر فعال روزانه برخوردار است و فیلترها از میزان تعامل بسیار مسخره آمیزی برخوردار هستند. این بدان معناست که هزاران مشتری می توانند روزانه با برند شما تعامل داشته باشند.

اگر نام تجاری شما B2C است و به ویژه مصرف کنندگان جوان را هدف قرار می دهد ، ایجاد یک فیلتر Snapchat با حمایت مالی می تواند یک استراتژی پیروز باشد.

فیلتر Snapchat نام تجاری شما چگونه خواهد بود؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید