آموزش سئو

نحوه ساختن پیوندها با استفاده از Google Alerts

ژوئن 30, 2020

ایجاد لینک سخت است. اما آیا می دانید که گوگل این کار را برای شما راحت تر می کند؟

به طور جدی… آنها این کار را آسان تر می کنند زیرا ابزارهای رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

نه ، من در مورد مواردی که قبلاً از آنها استفاده می کنید مانند Google Search Console و Google Analytics صحبت نمی کنم …

آنها در واقع ابزارهای دیگری دارند. ممکن است برخی از آنها شنیده باشید ، اما من شرط می بندم که شما از آنها استفاده نمی کنید.

و امروز می خواهم به شما نشان دهم که چگونه می توانید با استفاده از لینک ها ایجاد کنید Google Alerts.

Google Alerts چیست؟

با گفتن این حرف ، اگر در Google نباشد ، وجود ندارد.

گوگل محبوب ترین موتور جستجوی جهان است. بانک اطلاعاتی آنها حاوی صدها میلیارد صفحه وب و اندازه آن بیش از 100،000،000 گیگ است.

به دلیل حجم گسترده ای که دارند ، آنها می توانند صفحات وب را بیشتر از هر ابزار سئو از جمله من ، Ubersuggest ، خزنده کنند. این دقیقاً به همین دلیل است که می خواهید از Google Alerts برای ساختن پیوندها استفاده کنید.

بنابراین ، Google Alerts چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردم ، آنها پایگاه داده بزرگتری از صفحات وب نسبت به سایر ابزارهای ایجاد لینک یا ابزار جستجوگرها دارند. بنابراین ، می خواهید از بانک اطلاعاتی آنها استفاده کنید تا فرصت های پیوند آسان و ایده آل را بیابید بدون آنکه وقت خود را صرف میلیارد ها یا حتی هزاران صفحه وب کنید.

Google Alerts به شما امکان می دهد اعلان هایی را برای هر موضوع ، موضوع یا کلمه کلیدی ایجاد کنید.

بنابراین ، هنگامی که یک صفحه وب در مورد هر چیزی که می تواند یک فرصت پیوند آسان باشد ، صحبت می کند ، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

درست مثل این یکی …

بنابراین ، بیایید تمام مراحل را به صورت مرحله به مرحله تنظیم کنیم تا بتوانید برخی از بک گراندها را بدست آورید.

نحوه تنظیم Google Alerts

اول ، من می خواهم شما را به برو اینجا.

صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که به این شکل ظاهر می شود (مطمئن شوید که در بالا سمت راست به سیستم وارد می شوید).

من می خواهم شما بدون نام خود نام دامنه خود را تایپ کنید www یا https بخشی

در مورد من ، می نوشتم: neilpatel.com

ممکن است پیش نمایش هشدار مانند آنچه در بالا مشاهده می کنید ، اما اگر سایتی جدیدتر دارید ، احتمالاً هیچ نتیجه ای نخواهید دید ، خوب است.

سپس می خواهم روی پیوند “نمایش گزینه ها” کنار دکمه “ایجاد هشدار” کلیک کنید.

تنظیمات شما باید با من مطابقت داشته باشد:

  • چند وقت – حداکثر یک بار در روز
  • منابع – وبلاگ ها ، وب (آن دو گزینه را انتخاب کنید ، شما نمی خواهید اخبار را به عنوان گزینه ای انتخاب کنید زیرا تمایل به ایجاد نتایج نامربوط تر دارد و ما دریافتیم که برگشت به سایت های خبری سخت تر است که به شما بازگردند)
  • زبان – انگلیسی (یا زبانی که هدف قرار می دهید)
  • منطقه – هر منطقه (یا شما می توانید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید اگرچه توصیه می کنم “هر منطقه” را انتخاب کنید)
  • چند تا – همه نتایج
  • ارائه به – باید ایمیل شما باشد.

و سپس بر روی “ایجاد هشدار” کلیک کنید.

روزانه یک بار ، با لیستی از صفحه هایی که به وب سایت یا دامنه شما اشاره می کند ، یک ایمیل دریافت خواهید کرد.

من می خواهم که شما روند را تکرار کنید و برای موارد زیر هشدار ایجاد کنید:

  • دامنه شما – شما فقط باید این کار را کرده اید.
  • نام تجاری – در مورد من هشدار برای “نیل پاتل” ایجاد می کنم.
  • نام محصولات – اگر شما در حال فروش هرگونه خدمات یا کالایی هستید می توانید هشدارهایی در مورد آن ایجاد کنید. در مورد من ، من هشدار برای “Ubersuggest” ایجاد می کنم.
  • شرایط صنعت – هشدارهایی را برای هرگونه ارتباط با صنعت خود ایجاد کنید. وقتی مردم در مورد فضای شما صحبت می کنند ، این یک فرصت پیوند آسان است. در مورد من ، هشدارهایی را برای این شرایط ایجاد می کنم: بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی آنلاین و سئو.
  • آدرس ایمیل شما – هشدار ایجاد کنید در هر زمان کسی ایمیل شما را ارسال کند. باز هم ، یک فرصت لینک آسان دیگر.
مقاله مرتبط  6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال سال 2020

در اینجا ظاهراً مانند من است:

شما همچنین متوجه همه عبارات دو کلمه ای خود خواهم شد که دارای علامت نقل قول در اطراف آنها هستم.

به عنوان مثال ، من هشداری برای: نیل پاتل ایجاد نمی کنم

اما ، من هشدار برای ایجاد می کنم: “نیل پاتل”

دلیل این امر این است که هشدارها برای عبارات دو کلمه ای بدون نقل قول ، چندان مناسب نیستند. به عنوان مثال ، در اینجا چند هشدار از این اصطلاح آورده شده است: بازاریابی آنلاین.

وقتی از نقل قول استفاده می کنم ، نتایج را در اینجا آورده شده است.

تفاوت را ببین؟

گرفتن پیوند

اکنون که هشدارهایی تنظیم شده است ، زمان آن رسیده است که پیوندها را دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید که وقتی یک ایمیل هشدار می گیرید ، شخصی می توانست از قبل با شما در ارتباط باشد. بنابراین ، هر هشدار فرصتی برای ایجاد پیوند نخواهد بود ، اما بسیاری از آنها خواهند بود.

به طور معمول ، بیش از نیمی از فرصت ها هستند.

بسته به نوع هشدار ، برخی از آنها راحت تر از سایرین خواهند بود. بنابراین ، بیایید به نحوه تبدیل هر فرصتی به پیوند بپردازیم.

دامنه شما

متوجه خواهید شد که بخش خوبی از ذکرهای دامنه شما پیوندی به سایت شما خواهد داشت.

برای آن ها ، شما مجبور نیستید کاری انجام دهید زیرا پیوندی را قبلاً دریافت کرده اید. 🙂

برای کسانی که به شما پیوند ندارند ، می خواهم که ایمیل زیر را به مدیر وبلاگ ارسال کنید …

موضوع: اشتباه کردید؟

هی [insert first name]،

در وهله اول ، من فقط می خواهم برای ذکر خاطر تشکر کنم [insert your domain] در این مقاله [insert a link to the URL that mentions your domain].

من می دانم که شما مشغول هستید ، بنابراین من فقط به تعقیب خواهم پرداخت.

آیا می خواهید دامنه من را به وب سایت من وصل کنید؟ من می دانم که به نظر نمی رسد مانند یک چیز بزرگ باشد ، اما این ترافیک اضافی واقعاً به شرکتهای کوچک مانند من کمک می کند.

به سلامتی،

[insert your name]

PS: به من اطلاع دهید که آیا می توانم کاری را برای شما انجام دهم.

نام تجاری

وقتی صحبت از نام تجاری می شود ، یک عکس 50/50 است. تقریباً نیمی از افراد وقتی نام تجاری شما را ذکر می کنند با شما پیوند برقرار می کنند و نیمی دیگر آن را دریافت نخواهند کرد.

برای آنهایی که نکردند ، این ایمیل را برای آنها ارسال کنید:

موضوع: شما فراموش کردید که این کار را انجام دهید

هی [insert first name]،

من پاشیده ام.

ممنون از ذکر [insert your brand name] در مقاله خود [insert the title of their article].

[insert the URL of their article]

شما واقعاً روزم را با آن روز درست کردید.

باز هم متشکرم!

من از انجام این کار بد هستم زیرا شما قبلاً به ما اشاره کرده اید ، اما اگر شما نیز نام خود را به سایت ما پیوند دهید ، این برای من به معنای جهانی است.

آیا فکر می کنید این کار را انجام دهید؟

با عرض پوزش به شما اشکالات.

[insert your name]

PS: به من اطلاع دهید که آیا می توانم کاری را برای شما انجام دهم.

نام محصولات

با نام محصولات ، معمولاً 70 تا 80 درصد وب سایت ها به شما باز می گردند و بقیه نه. برای آنهایی که نمی کنند ، ایمیلی شبیه به این ارسال کنید:

موضوع: منظورت این بود که این کار را بکنی؟

هی [insert their first name]،

من فقط می خواستم یک دقیقه طول بکشد تا به شما بگویم که از آنچه شما ذکر کردید قدردانی می کنم [insert your brand name] اینجا [insert the URL of the webpage that mentions your product].

جدی ، متشکرم

در حال حاضر ، من با انجام این کار احساس بدی می کنم ، اما آیا شما نگران این مسئله هستید که به دنبال لینک دادن باشید [insert your product name] به این صفحه در وب سایت ما که در آن افراد می توانند محصول را پیدا کنند [insert the URL on your site that covers the product]؟

با عرض پوزش به شما اشکالات.

و باز هم ، متشکرم که ما را ذکر کردید این واقعا معانی زیادی دارد.

[insert your name]

PS: به من اطلاع دهید که آیا می توانم کاری را برای شما انجام دهم.

آدرس ایمیل شما

اکنون این یکی نادر است زیرا بیشتر مردم نشانی ایمیل شما را منتشر نمی کنند.

مقاله مرتبط  راهنمای مبتدیان برای هدف قرار دادن زبان ها و مناطق

و وقتی این کار را کردند ، آنها معمولاً به شما پیوند نمی دهند.

اگر سعی کنید آنها را به آدرس الکترونیکی پیوند دهید ، آن را سخت خواهید یافت. اما آنچه آسان تر است این است که به آنها کمک کنید آدرس ایمیل خود را حذف کرده و به جای آن به صفحه تماس خود پیوند بزنند.

در اینجا الگوی ایمیلی است که برای این کار استفاده می کنم.

موضوع: مسئله حریم خصوصی

هی [insert their first name]،

متوجه شدم که آدرس ایمیل ما را ذکر کرده اید ، [insert your email address]، در این صفحه [insert the page they mentioned your email on].

آیا می خواهید به جای آن به صفحه تماس با ما پیوند دهید [insert your contact page URL]؟

به دلایل حفظ حریم خصوصی ، من ترجیح می دهم که مردم به جای ایمیل ما از طریق آن صفحه با ما در تماس باشند.

ممنون بابت وقتی که گذاشتید.

[insert your name]

شما همچنین متوجه شده اید که در این الگو PS را در پایین گنجانده ام. PS به طور معمول به افزایش نسبت موفقیت شما کمک می کند ، اما وقتی این ایمیل ارسال می شود ، می خواهید کمی محکم تر باشید زیرا این مربوط به حریم شخصی شما است.

شما به صورت ایده آل می خواهید این لینک را داشته باشید و تعداد کمتری از افرادی که ایمیل خود را به اشتراک می گذارند کمتر باشد زیرا در این صورت مجبور خواهید بود با یک تن پیام های اسپم برخورد کنید.

شرایط صنعت

تقریباً در همه موارد ، هشدارهایی که حاوی اصطلاحات صنعت هستند به شما ربطی ندارند. و این گروه همچنین با هر ایمیل هشدار بیشترین تعداد نتیجه ای را کسب خواهید کرد.

شما باید هر هشدار را طی کنید و به متن صفحه نگاه کنید.

اگر آنها در مورد چیزی صحبت می کنند که قبلاً در وب سایت خود پوشش داده اید و عمیق تر از آنچه انجام داده اند انجام داده اند ، یک فرصت خوب وجود دارد که بتوانید آنها را متقاعد کنید که به شما پیوند دهند.

به عنوان مثال ، اگر مقاله ای در مورد سئو وجود دارد و آنها ذکر می کنند که شما چگونه می توانید پیوند برقرار کنید ، اما به این ترتیب به دنبال ایجاد لینک نیستید ، من به صاحب سایت از طریق ارسال نامه به این مقاله از طریق ایمیل ، توضیح می دهم. .

در اینجا نوع ایمیلی که ارسال می کنم وجود دارد:

موضوع: برخی بازخورد برای شما

هی [insert their first name]،

مقاله خود را دوست داشته باشید [insert the topic of their article] [insert the URL of their article].

من فقط یک قطعه بازخورد برای شما دارم (امیدوارم که اذیت نشوید) ، اما ذکر کردید [insert the subject they mention that you go more in-depth on within your own site]، اما شما به آن بیش از حد عمیق نرفتید.

من فکر می کنم اگر تنظیم کرده باشید که ارزش بسیار بیشتری را برای خوانندگان شما فراهم می کند.

یا اگر وقت ندارید ، من در اینجا مقاله ای درباره آن دارم [insert the URL on your site where you go in-depth on that topic] که فقط می توانید به آن پیوند دهید.

بگذارید افکار شما را بدانم.

[insert your name]

PS: به من اطلاع دهید که آیا می توانم کاری را برای شما انجام دهم.

چگونه ارتباط برقرار کنم؟

اکنون که می دانید بسته به هشداری که دریافت می کنید ، چه نوع ایمیل برای ارسال ارسال می کنید ، البته باید با صاحب سایت در تماس باشید.

مقاله مرتبط  راهنمای بازاریاب برای داستانهای LinkedIn

بنابراین چگونه آدرس ایمیل آنها را پیدا می کنید؟

خوب ، ساده ترین راه این است که به صفحه تماس آنها بروید و ببینید که ایمیل آنها در آنجا است یا اینکه فرم تماس با آنها وجود دارد.

همچنین می توانید شرایط خدمات یا خط مشی رازداری را بررسی کنید.

گزینه دیگر استفاده از ابزارهایی مانند شکارچی. فقط یک نام دامنه را به شکارچی وارد کنید و لیستی از افرادی که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید را خواهید دید.

برنامه رایگان آنها به 50 درخواست در هر ماه اجازه می دهد ، که برای شروع کار کافی است.

نتیجه

Google Alerts راهی آسان برای ایجاد پیوندها است ، بنابراین من با آن شروع می کنم.

آنچه در مورد آن جالب است این است که از فرصت ها مطلع می شوید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

و اگر کمی وقت بیشتری پیدا کردید ، یک راهکار دیگر برای ساختن پیوندها پیشنهاد می کنم.

به اینجا بروید و URL مسابقه خود را وارد کنید.

هنگامی که به “جستجو” رسیدید ، گزارشی را مشاهده خواهید کرد که شبیه این است:

اینها همه وب سایتهایی هستند که به رقابت شما پیوند می زنند. نکته جالب در مورد این لیست این است که طبقه بندی شده است.

نتایج در صدر دارای اقتدار بیشتری است ، به طور معمول آنها رتبه بندی سئو را بیشتر از آنچه در پایین لیست است افزایش می دهد.

می خواهید لیست را مرور کنید ، بر روی هر سایت کلیک کنید و ببینید که آیا منطقی است که به آن وب سایت دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که به شما پیوند دهند.

به طور معمول ، اگر مطالبی مشابه با رقابت خود دارید که دقیق تر است ، ممکن است شخصی را متقاعد کنید که به شما پیوند بخورد. شما باید ایمیل هایی مانند شماره زیر برای آنها ارسال کنید …

هی [insert their first name]،

سؤال برای شما …

فکر می کنید وقتی به سایت دیگری پیوند می دهید که واقعاً به آنها کمک نمی کند ، به شما خوانندگان نگاه می کند؟

این نوع باعث می شود بد به نظر برسید و حتی ممکن است کمی اعتماد به نفس را با خوانندگان خود از دست بدهید ، درست است؟

در این مقاله [insert the URL on their site]، شما به آن پیوند می دهید [insert the competition’s URL].

مقاله ای که به آن لینک می کنید ، پوشش نمی دهد [insert the areas the competition missed].

من در واقع مقاله دارم [insert your article URL] که پوشش می دهد [insert what you cover that the competition doesn’t and why it benefits readers more].

اگر علاقمند نیستید با ما ارتباط برقرار کنید ، هیچ گونه نگرانی ندارید. من فقط می دانم که شما به خوانندگان خود اهمیت می دهید و می خواهید بهترین کار را برای آنها انجام دهید.

به سلامتی،

[insert your name]

PS: به من اطلاع دهید که آیا می توانم کاری را برای شما انجام دهم.

اگر مراحل بالا را دنبال کنید ، ساختن پیوندها را شروع می کنید.

کار سختی نیست و شما می توانید آن را انجام دهید. شما فقط باید مایل باشید اگر تعداد انگشت شماری ایمیل بفرستید و کسی به شما پیوند ندارد ، وقت بگذارید و دلسرد نشوید.

فقط به ایمیل خود به عنوان یک زمینه فروش فکر کنید و ممکن است بار اول عالی نباشد … بنابراین ممکن است مجبور شوید آنرا تغییر و تنظیم کنید.

اگر در مورد مراحل سؤالی دارید یا در مورد هر چیزی گیج شده اید ، فقط در زیر نظر دهید.

پاسخی بگذارید