آموزش سئو

نحوه ساختن وب سایت در 6 مرحله آسان

ژانویه 12, 2021

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

وب سایتی که در حال حاضر در آن هستید بیش از 2،530،346 بازدید کننده دارد و از طریق وبلاگ خود سالانه بیش از 1 میلیون دلار درآمد کسب می کند.

در حال حاضر ، این تعداد زیادی بازدید کننده و مطمئناً پول زیادی است. اما چه چیزی برای رسیدن به این هدف به من احتیاج داشت؟

با جهش عظیم ایمان و راه اندازی وب سایت من.

ساخت یک وب سایت بسیار بدست آمده است ، بسیار آسان تر در طول سال ارزان تر ، سریع تر و ساده تر از همیشه است.

اما واقعاً برای ساخت وب سایت به چه مواردی نیاز دارید؟

دانش دقیق در مورد توسعه وب ، طراحی وب و کدگذاری؟ بارهای سرمایه؟

نه دقیقا.

من را اشتباه نگیرید ، بسیار شگفت آور خواهد بود اگر شما سرمایه و توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی روان را داشته باشید ، اما داشتن یک اتصال اینترنتی ثابت و فقط یک یا دو ساعت از وقت خود را به همان خوبی است.

در این راهنمای گام به گام ، من به شما یاد می دهم که چگونه فقط در یک بعد از ظهر یک وب سایت درست کنید. برای جلوگیری از اشتباهاتی که هنگام شروع در زمین صفر مرتکب شدم ، فقط تاکتیک های زیر را دنبال کنید.

آماده؟ بیایید درست حفاری کنیم!

برگه تقلب 2 دقیقه ای شما

در اینجا راهنمای شروع سریع شما برای ایجاد یک وب سایت است. به یاد داشته باشید ، این بخش همه موارد را شامل نمی شود – فقط مراحل مهم.

با انتخاب میزبان وب مناسب شروع کنید. ما Bluehost را برای سرعت و قابلیت اطمینان بسیار توصیه می کنیم.

سپس به یک نام دامنه نیاز خواهید داشت که نمایانگر آنچه در وب سایت شما قرار دارد باشد – نام دامنه .com بهترین است زیرا به شما کمک می کند تا در نظر بازدیدکنندگان امتیاز قهوه ای کسب کنید.

پس از ثبت نام دامنه خود ، سیستم مدیریت محتوا یا CMS را انتخاب کنید. می توانید وردپرس ، جوملا یا Wix را در نظر بگیرید.

سرانجام ، شما یک نسخه از وب سایت را در دسترس و فعال خواهید داشت. تبریک می گویم

اما شما هنوز کارتان تمام نشده است.

مورد بعدی در لیست شما بازاریابی تجارت شما خواهد بود. از آنجا که امروزه برند سازی بسیار مهم است ، شما باید یک آرم را در نظر بگیرید ، کپی وب سایت خود را بنویسید ، استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید و به طور قطع Google Analytics را نصب کنید.

در واقع ، موارد هیجان انگیز است که شما ممکن است در مورد همه می دانید در حال حاضر.

اکنون بیایید نحوه ساخت وب سایت را با جزئیات بیشتری بحث کنیم.

مرحله شماره 1: میزبانی وب را انتخاب کنید

آیا به یاد دارید که چگونه کتابخانه مدرسه شما آن قفسه های بزرگ طبقه بندی شده طبقه بندی شده را داشت؟

یک شرکت میزبانی وب دقیقاً مانند آن قفسه کتاب است ، در حالی که کتابخانه اینترنت است.

یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب یا یک شرکت میزبانی وب وب سایت شما را در یک سرور ذخیره می کند و باعث می شود هر آنچه را که در وب سایت خود قرار داده اید در اینترنت و بازدیدکنندگان خود مشاهده کنید.

این شرکت ها برنامه های ماهانه یا سالانه را روی سرورهای مشترک ، سرورهای اختصاصی یا سرورهای خصوصی مجازی ارائه می دهند ، به شما این امکان را می دهد که با توجه به نیازهای امنیتی و پشتیبانی خود ، برنامه ای را انتخاب کنید.

اگر وب سایت شما اطلاعات شخصی یا مالی را جمع آوری یا ذخیره نمی کند ، همیشه می توانید برنامه اصلی را انتخاب کنید. بنابراین ، شما مجبور نیستید پول زیادی بدست آورید.

اما از کجا می دانید کدام شرکت یا خدمات میزبانی وب برای شما مناسب است؟

سرعت سایت

اگر می خواهید از وب سایت خود درآمد کسب کنید ، باید یک میزبان وب پایدار و سریع داشته باشید.

سایت های سریع کارهای زیادی را پیش روی خود قرار می دهند. آنها رتبه بهتری دارند ، به SEO کمک می کنند و حداکثر تبدیل را دارند.

من Bluehost را 100٪ توصیه می کنم ، زیرا زمان بارگیری آن حداقل و کوتاه است.

با این اوصاف ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم از میزبانی مشترک یا خدمات بیش از حد ارزان قیمت خودداری کنید.

میزبانی مشترک به این معنی است که وب سرور خود را با هزاران سایت دیگر به اشتراک می گذارید. به عبارت دیگر ، سرعت میزبانی کند به علاوه خواهد بود ، حتی ممکن است سرور را با سایت های ناخواسته به اشتراک بگذارید ، که در نهایت با گوگل روبرو خواهید شد.

مقاله مرتبط  چگونه SEO Podcast خود را دوستانه بسازیم

در مورد پرهیز از خدمات میزبانی ارزان ، این قانون ساده است: آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید.

هنگام پرداخت 5 دلار در ماه ، به ویژه هنگامی که آن را با برنامه های بیش از 120 دلار در ماه مقایسه می کنید ، سطح امنیت ، سرعت و زمان کار آنچنان عالی نخواهد بود.

من به شما نمی گویم گران ترین برنامه را بخرید – فقط از ارزان ترین میزبانی خودداری کنید.

قابل اعتماد بودن

سرویس میزبانی وب شما همیشه باید به درستی کار کند. در غیر این صورت ، هیچ کس نمی تواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند.

یک ارائه دهنده میزبانی خوب به شما ضمانت uptime می دهد – چیزی مانند “ما 100٪ تضمین uptime شبکه را ارائه می دهیم” یا ادعاهای مشابه.

به عنوان مثال ، اگر یک ارائه دهنده خدمات میزبانی به شما 99٪ uptime را بگوید ، سایت شما می تواند برای 3.5 روز در سال از کار بیفتد. اما ارائه دهندگانی که 99.99٪ یا 99.999٪ را ارائه می دهند به ترتیب حدود یک ساعت و پنج دقیقه از کار می افتند.

به دنبال تهیه کننده ای باشید که تضمین بیمه را ارائه دهد. اگر وب سایت شما خراب شود ، می توانید با اعتبار میزبان جبران کنید.

پشتیبانی مشتری

در صورت بروز مشکلات فنی به پشتیبانی سریع و کارآمد پشتیبان نیاز خواهید داشت. چت ، ایمیل یا تلفن – روشهای مختلف پشتیبانی وجود دارد. اگرچه از نظر من ، ایمیل بدترین مطلق است. دریافت پشتیبانی از طریق تلفن یا گپ زنده بسیار بهتر است.

ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنید که پشتیبانی 24 ساعته 7 ساعته ارائه دهد. به این ترتیب ، اگر در عرض چند دقیقه مشکلی پیش بیاید ، می توانید تجارت خود را دوباره آنلاین کنید.

همچنین باید توافق نامه سطح خدمات (SLA) خود را بررسی کنید تا در مورد نوع پشتیبانی دریافت کنید. با مراجعه به وب سایت شرکت ، ایده ای در مورد تیم پشتیبانی آنها نیز به شما ارائه می شود.

مقیاس پذیری

مقیاس پذیری به دو دلیل حیاتی است. اول ، یک ارائه دهنده خدمات میزبانی باید به طور ارگانیک همراه شما رشد کند ، به شما امکان می دهد در صورت لزوم آن را ارتقا دهید. دوم ، وب سایت شما باید بتواند تعداد زیادی بازدید کننده را کنترل کند.

برای درک انعطاف پذیری میزبان وب خود ، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  1. آیا هنگامی که تعداد بازدید کنندگان شما بدون هیچ گونه توقفی به سطح مشخصی می رسد ، میزبان وب شما را از یک برنامه میزبانی مشترک ورودی به VPS متوسط ​​ارتقا می دهد؟
  2. این روند ارتقا چقدر آسان است؟
  3. آیا میزبان وب می تواند از نوسانات فصلی در ترافیک وب به صورت یکپارچه پشتیبانی کند؟

شما باید هدف خود را برای دستیابی به راه حلی بگیرید که هر سه جعبه را بررسی کند.

برای آشنایی با تجربیات دیگران با ارائه دهندگان ، به انجمن های میزبانی وب مراجعه کنید. سپس خدمات و قیمت ها را با هم مقایسه کنید تا بر اساس نیاز و بودجه خود برنامه درستی تعیین کنید.

با در اختیار داشتن یک ارائه دهنده میزبان وب ، می توانید به مرحله 2 بروید.

مرحله شماره 2: نام دامنه منحصر به فرد و مرتبط را انتخاب کنید

به دنبال نام دامنه مناسب نباشید – موردی وجود ندارد. برخی از آنها بهتر از دیگران هستند ، اما در نهایت ، این بخش کوچکی از تجارت شما است. محتوای وب سایت شما همچنان مهمترین است.

نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. مال من NeilPatel.com است و مارک تجاری من را منعکس می کند ، اما شما می تواند هر چیزی باشد که بخواهید باشد ، به شرطی که مربوط به تجارت شما ، موضوعاتی باشد که می خواهید درباره آن بنویسید یا نام شما.

گزینه ها بی پایان هستند!

در زیر چند قانون کلی برای کمک به شما در انتخاب نام دامنه مناسب آورده شده است:

  • آن را مرتبط نگه دارید
  • به نام های کوتاه و به یاد ماندنی پایبند باشید
  • از اعداد خودداری کنید
  • .com ، .org ، یا .net را انتخاب کنید
  • مطمئن شوید نام دامنه انتخابی شما در دسترس است

یافتن نام کامل با استفاده از روش های زیر نیز امکان پذیر است:

روش 1 – روش Brute Force

بسیاری از افراد این خلاقیت را دارند که به طور مستقل نام دامنه مناسب را بیابند. اگر این شما هستید ، برای خرید دامنه به ثبت کننده نام دامنه نیاز دارید و سپس در دسترس بودن نام دامنه احتمالی خود را جستجو کنید.

مقاله مرتبط  6 بهترین شرکت محلی جستجوگرها در سال 2020

Bluehost یک مکان عالی برای شروع است ، زیرا با برنامه های میزبانی خود یک سال دامنه رایگان به شما می دهد و می توانید در دسترس بودن آن را جستجو کنید.

من همچنین به شما توصیه می کنم از مراجعه به نام دامنه هایی که دارای خط تیره هستند (مانند neil-patel-marketing.com) خودداری کنید حتی اگر آن را با قیمت ارزان قیمت دریافت کنید. ممکن است گیج کننده شود.

روش 2 – از یک ابزار استفاده کنید

بعضی از ما خیلی خلاق نیستیم ، و اشکالی ندارد.

اگر هنگام ورود به یک نام دامنه گیر کردید ، از مولدهای نام استفاده کنید. فقط یک یا دو کلمه کلیدی را وارد کنید ، و تولید کننده به دنبال روش هایی برای ترکیب این کلمات در یک نام دامنه است.

Bluehost علاوه بر قابلیت اطمینان در سرعت و خرابی ، به شما امکان می دهد تا در دسترس بودن نام دامنه را نیز بررسی کنید. به صفحه ثبت نام اکنون بروید و نام دامنه خود را در کادر وارد کنید ، و voila! شما یک نام خواهید داشت

به خاطر داشته باشید که نام دامنه دلخواه شما ممکن است در دسترس نباشد. سعی کنید کلمات را با هم مخلوط کنید ، از اصطلاح نامه استفاده کنید یا در صورت وقوع فعلی را اضافه کنید.

بعد از اینکه نام دامنه خود را انتخاب کردید ، در مرحله بعدی به یک سکوی ساخت وب سایت نیاز خواهید داشت.

مرحله شماره 3: بستر مناسب ساخت وب سایت یا CMS را انتخاب کنید

جستجوی سریع گوگل در مورد سازندگان وب سایت و CMS شما را درگیر گزینه های فراوان خواهد کرد.

CMS مخفف سیستم مدیریت محتوا است. به شما امکان می دهد وب سایت خود را در دامنه خود ویرایش کنید ، به شما کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کنید و همه چیز را ساده تر کنید. سفارشی کردن طرح بندی ها ، تنظیمات ، محتوا ، ایجاد صفحات و پست های جدید و موارد دیگر ، به لطف الگوهای آماده وب سایت آسان تر می شود.

در اینجا چند گزینه برای بررسی وجود دارد:

  • وردپرس وردپرس در مورد CMS شماره یک است. محبوب ، کاربر پسند و فوق العاده آسان برای استفاده است. علاوه بر این ، این پلت فرم دارای بیش از 58000 افزونه است که به شما امکان می دهد تقریباً هر کاری را که می خواهید در سایت خود انجام دهید.

به خاطر داشته باشید WordPress.com و WordPress.org یکسان نیستند. در حالی که اولی یک سایت شخص ثالث است که به شما امکان می دهد وبلاگ های رایگان ایجاد کنید ، دومی شما را قادر می سازد تا نرم افزار وردپرس را برای نصب در یک وب سایت بارگیری کنید.

  • Wix Wix یکی دیگر از سازندگان وب سایت است که کارها را بسیار آسان می کند. اگر به سایتی فقط با چند صفحه مانند رستوران ها ، مشاغل محلی ، فریلنسرها یا سایت های نمونه کارها نیاز دارید ، این می تواند یک گزینه عالی باشد.

با این حال ، اگر می خواهید یک سایت بزرگ بسازید ، Wix ممکن است فاقد ویژگی های پیشرفته مورد نیاز برای بازدید زیاد باشد.

  • دروپال دروپال پیشرفته ترین راه حل ایجاد وب سایت است ، به همین دلیل دارای منحنی یادگیری تندتری است. اگرچه وقتی سطح سفارشی سازی ارائه شده را در نظر می گیرید ، کار سخت ارزش آن را دارد.

اگرچه من دروپال را برای مبتدیان توصیه نمی کنم ، اما اگر سفارشی سازی پیشرفته در لیست شما اولویت باشد ، این بهترین گزینه است. شما همیشه می توانید برای یادگیری طناب های سکو یک متخصص استخدام کنید.

اکنون یک وب سایت فعال و فعال خواهید داشت. تنها کاری که می توان انجام داد این است که عالی جلوه کند.

مرحله شماره 4: وب سایت خود را طراحی کنید تا عالی به نظر برسد

برای هر سازنده وب سایت ، باید یک موضوع را نصب کنید. تم ها می توانند رایگان و پولی باشند ، اما مورد آخر حرفه ای تر است و در هنگام سفارشی سازی وب سایت ، انعطاف بیشتری به شما می دهد. همچنین قیمت آنها خیلی گران نیست و با کمتر از 100 دلار می توان آنها را خریداری کرد.

WordPress و Wix دارای چندین تم رایگان عالی هستند ، اما اگر می خواهید انواع حق بیمه را امتحان کنید ، می توانید به StudioPress عکس بدهید.

مضامین بر اساس سیستم مدیریت محتوا (CMS) اساسی ساخته شده اند اما به دلخواه می توانند به وب سایت شما جلوه ای منحصر به فرد دهند و عملکرد متفاوتی داشته باشند. به هر حال ، آیا وب سایت یک هنرمند نباید با SaaS یا یک رستوران متفاوت باشد؟

مقاله مرتبط  چرا باید کانال YouTube خود را حسابرسی کنید

نمایندگی بصری به دلیل قضاوت بازدیدکنندگان در مورد وب سایت شما فوق العاده مهم است در کسری از ثانیه بر اساس شکل ظاهری آن اگر سایت شما منسوخ ، غیرقابل اعتماد باشد ، یا با انتظارات آنها مطابقت نداشته باشد ، بازدید کنندگان شما در عرض چند ثانیه از بین می روند.

خوشبختانه انتخاب یک تم خوب آسان است.

من توصیه می کنم قبل از انتخاب ، نظرات مربوط به مضامین را بخوانید و هرگز جذابیت بصری را بر عملکرد اولویت قرار ندهید.

بله ، شما می خواهید وب سایت شما با همه آن قلم ها و رنگ های فانتزی زیبا به نظر برسد ، اما این نباید به قیمت عملکرد آن باشد.

علاوه بر این ، همیشه می توانید موضوع را در یک تاریخ بعد تغییر دهید. فقط مرتباً آن را تغییر ندهید ، زیرا به SEO و مارک تجاری آسیب می رساند.

مرحله شماره 5: با استفاده از تم کودک از وب سایت خود محافظت کنید

بهترین راه برای محافظت از وب سایت خود استفاده از تم کودک است. طرح زمینه کودک یک شیوه نامه است که به طور جداگانه از بقیه پرونده های طرح زمینه شما در سرور وب ذخیره می شود. شکستن سایت شما نه تنها باعث سخت شدن سایت می شود بلکه حتی در صورت بروزرسانی یک موضوع از شما در برابر انجام مجدد تغییرات محافظت می کند.

به خاطر داشته باشید که سازندگان وب سایت های مختلف نام های مختلفی برای ایجاد یک تم کودک دارند.

شما یک “تم کودک” در وردپرس می سازید ، اما یک “زیر موضوع” در دروپال ایجاد می کنید. همچنین ، برخی از وب سایت ها به شما اجازه نمی دهند یک طرح زمینه کودک ایجاد کنید ، اما شما همیشه می توانید یک موضوع تکراری ایجاد کنید تا مانند جوملا به عنوان پشتیبان تهیه شود.

مرحله شماره 6: وب سایت خود را پیکربندی کرده و محتوای مربوطه را اضافه کنید

در این مرحله ، شما با بیشتر قسمت های فنی کار خود را تمام کرده اید و اکنون می توانید سرانجام بر روی موارد جالب توجه تمرکز کنید.

شروع از تنظیم پیمایش تا بازدیدکنندگان از دانستن وب سایت شما راحت تر و دسترسی آسان به قسمت های مختلف وب سایت خود را به آنها اعطا کنند. چند رنگ را برای نشان دادن سایت خود انتخاب کنید بدون این که بیش از حد وارد شوید.

به عنوان مثال ، من نارنجی و سفید را انتخاب کردم.

مناطق مهم وب سایت خود را سازماندهی ، تفکیک و برجسته کنید تا چشم نواز و شفاف شود. همچنین می توانید برای کمک به عملکرد روان وب سایت خود افزونه هایی نصب کنید.

در اینجا یک چک لیست سریع از مواردی که برای شروع بازاریابی کسب و کار خود نیاز دارید ، به ویژه اگر می خواهید از این وب سایت درآمد کسب کنید ، آورده شده است:

  • آرم بگیرید این نشان دهنده نام تجاری شما خواهد بود ، بنابراین در اینجا بسیار مراقب باشید.
  • نسخه وب سایت خود را از جمله صفحه اصلی ، صفحه درباره من و سایر صفحات اصلی بنویسید.
  • برای پیگیری بازدیدکنندگان ، کد Google Analytics را در وب سایت خود نصب کنید.
  • شروع به برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود کنید تا از علاقه مندی ها و دوست نداشتن های بازدید کننده خود مطلع شوید.

در مورد آخرین نشانگر ، باید این کار را انجام دهید بازاریابی آنلاین را درک کنید، بازاریابی محتوا و ایجاد پیوندهایی که اغلب مورد غفلت واقع می شوند برای به دست آوردن قابلیت مشاهده ، تولید تبلیغات و دستیابی به اهداف تجاری خود از وب سایت خود.

نتیجه

ساخت یک وب سایت سهم عادلانه ای از مبارزات دارد ، اما هرچه بیشتر تجربه کسب کنید ، بهتر می شوید و آسان تر می شوید.

در حالی که ما تمام جزئیات لازم برای ساخت اولین وب سایت شما را شرح داده ایم ، اگر متوجه شدید در هر جایی گیر کرده اید ، می توانید برای حل مشکل خود به Google یا YouTube مراجعه کنید.

به من اعتماد کنید ، تقریباً همه موارد آموزش در اینترنت وجود دارد.

انتخاب یک میزبان وب و CMS ، طراحی وب سایت خود و بازاریابی فقط نوک کوه یخ است. نمی توانید انتظار موفقیت یک شبه را داشته باشید ، اما فقط کمی صبر داشتید ، پیشرفت واقعی را مشاهده خواهید کرد.