آموزش سئو

نحوه راه اندازی کمپین های خرید Microsoft Bing برای مشاغل تجارت الکترونیک

سپتامبر 2, 2020

ممکن است Google رتبه موتور جستجو را داشته باشد ، اما آنها تنها بازیکن در بازی نیستند.

بینگ نگه می دارد 22/11 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو جهانی. در مقایسه با 72.94٪ گوگل ، ممکن است زیاد به نظر نرسد – اما بالاتر از یک سوم جستجوهای دسک تاپ ایالات متحده از Bing (و AOL و Yahoo با پشتیبانی Bing) ، بسیار عظیم است.

برای مشاغل تجارت الکترونیکی ، این امر باعث می شود کمپین های خرید مایکروسافت (که به طور رسمی به عنوان کمپین های خرید بینگ شناخته می شوند) یک فرصت قاتل برای تقویت خط اصلی شما باشد.

توجه داشته باشید: Bing اکنون به تمام سیستم عامل های مربوط به تبلیغات خرید خود با نام Microsoft اشاره دارد. به عنوان مثال ، آنچه در گذشته “مرکز تجارت بینگ” نامیده می شد اکنون “مرکز تجاری مایکروسافت” است.

Bing با Google برابر نیست ، اما این می تواند یک چیز خوب باشد

داستان کوتاه کوتاه: استراتژی رسانه ای پرداخت شده شما شایسته تنوع است و Bing مکانی برای یافتن آن است.

چرا؟

از آنجا که بینگ جمعیتی منحصر به فردی را ارائه می دهد ، شما ممکن است نتوانید از Google Ads هدف قرار دهید.

بیش از 70٪ کاربران بینگ هستند بالای 35 سال. در همان زمان ، تقریباً 40٪ از کاربران بینگ درآمد خانگی شش رقمی دارند. این شرکت گزارش می دهد که بخش عمده ای از کاربران آنها از منطقه اقیانوس اطلس جنوبی ایالات متحده آمریکا (شامل ایالات مختلف از دلاور تا فلوریدا ، به علاوه واشنگتن دی سی) است – اما آنها همچنین دارای یک سنگر در سراسر آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، چین و بیشتر.

اگر به دنبال درآمد بالا در یک منطقه خاص هستید ، Bing می تواند دروازه شما برای ورود به یک بازار سودآور تجارت الکترونیکی باشد.

Bing مزایای دیگری نیز دارد ، مانند:

  • هزینه مناسب برای هر کلیک: رقابت بینگ با یک مورد به مراتب کمتر از گوگل است گزارش گاردن اشتراک اشتراک میانگین هزینه کلیک برای Bing Ads فقط 7.99 دلار است ، در حالی که متوسط ​​هزینه تبلیغات Google Ads بیش از 20 دلار هزینه دارد. البته این به صنعت بستگی دارد – اما افزایش 250 درصدی قیمت قابل چشم پوشی نیست.
  • طراحی کاربر پسند: برای استفاده از Bing Shopping نیازی نیست که یک طرفدار بازاریابی دیجیتال باشید (اگرچه بعد از تنظیم همه چیز ممکن است احساس یک چنین کاری کنید.) می توانید به راحتی کمپین های تبلیغاتی تجارت الکترونیکی را در سراسر سیستم عامل (شامل Google) تهیه کنید تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنید.
  • هدف گذاری تمایز: در Bing می توانید دستگاه را هدف قرار دهید (دسک تاپ ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی) ، سیستم عامل ، منطقه زمانی و موارد دیگر. (Google اجازه هدف گذاری مشابه را می دهد ، اما گزینه ها بسیار محدودتر هستند.)
  • شرکت در وب سایت های اصلی: AOL و یاهو هر دو از Bing برای تأمین انرژی موتورهای جستجوی خود استفاده می کنند. این مزیت فقط از طریق این دو وب سایت ، بازاریابان خرید بینگ را با بیش از 700 میلیون بازدید کننده بی نظیر ماهانه فراهم می کند. علاوه بر این ، Alexa’s Alexa در حال حاضر از Bing برای جستجوی وب استفاده می کند.

هنگامی که همزمان با Google Ads استفاده می شود ، Bing می تواند مبارزات تبلیغاتی پرداخت شده رسانه ای شما را برای انواع محصولات تجارت الکترونیکی متنوع کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خریدهای پرداخت شده و کمپین های محصول ، به این ویدئو و موارد دیگر مراجعه کنید تجارت الکترونیکی سری قفل شده در کانال YouTube من:

مقاله مرتبط  شروع یک وبلاگ چقدر هزینه دارد؟

https://www.youtube.com/watch؟v=eoCSHaLawmI

خرید بینگ چگونه کار می کند؟

هنگامی که یک کاربر کلمه کلیدی مارک یا غیر مارک را در Bing جستجو می کند ، شبکه ای از نتایج خرید را از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مختلف دریافت می کند ، که معمولاً از غول های تجارت الکترونیکی بزرگ مانند آمازون و مشاغل کوچک با پیشنهادات و موجودی جذاب است.

اگر ردیابی مکان کاربر فعال باشد ، Bing با افزودن محصولاتی که به صورت محلی پیدا می کنند ، نتایج را اصلاح می کند.

مثالی از تبلیغات کمپین خرید bing - نحوه راه اندازی کمپین های خرید Microsoft Bing برای مشاغل تجارت الکترونیک

پرس و جو “چکمه های پیاده روی” بینگ

بسته به طرح شما ، این تبلیغات ممکن است به عنوان یک شبکه عمودی در سمت راست SERP نشان داده شود.

به عنوان یک بازاریاب تجارت الکترونیکی ، کمپین های خرید Bing شما می توانند املاک و مستغلات ارزشمندی را به شما ارائه دهند.

و این فقط ممکن است شما را در تماس با مخاطبان کاملا جدیدی قرار دهد.

چگونه می توان کمپین های خرید Bing خود را تنظیم کرد

اول چیزهای مهم: حساب Microsoft Merchant Center خود را ایجاد کنید.

با ورود به سیستم خود می توانید این کار را انجام دهید مایکروسافت تبلیغات حساب (که قبلاً با نام Bing Ads شناخته می شد) ، روی دکمه “Microsoft Merchant Center” کلیک کنید و یک حساب ایجاد کنید. باید فروشگاه خود را با یک URL مقصد تأیید کنید که ممکن است حداکثر 48 ساعت طول بکشد.

حساب خرید بینگ مایکروسافت را تنظیم کنید

پس از انجام این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید.

یک کاتالوگ خرید به روز ایجاد کنید

کاتالوگ خرید (یا خوراک خرید) محلی است که محصولات شما در آن زندگی می کنند. می توانید خوراک خرید موجود خود را از Google Merchant Center وارد کنید یا یک خوراک کاملاً جدید ایجاد کنید. می توانید کاتالوگ های جدید را در Microsoft Merchant Center خود بارگذاری کنید.

خوراک محصولات تجارت الکترونیکی را به حساب مرکز بازرگان مایکروسافت بینگ وارد کنید

هنگام ایجاد فید جدید ، فراموش نکنید که همه ویژگی های محصول خود را تنظیم کنید.

ویژگی های اجباری محصول وجود دارد (مانند عنوان ، پیوند ، قیمت ، توضیحات ، شناسه های محصول و موارد دیگر) ، اما برخی از ویژگی های اختیاری (مانند رنگ ، جنس ، ماده و اندازه) نیز وجود دارد.

تا جایی که می توانید اضافه کنید زیرا این اطلاعات به شما کمک می کند تا با کاربران مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید. این به بهبود نرخ تبدیل شما کمک می کند – یعنی همیشه یک چیز خوب.

مخاطب ایجاد کنید

ایجاد مخاطب سفارشی به مایکروسافت و بینگ می گوید که می خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید. هدف ایجاد مخاطب باریک است ، بنابراین هزینه تبلیغات را برای افراد خارج از مخاطبان خود صرف نمی کنید.

در حساب Microsoft Advertising خود ، به بخش «کتابخانه مشترک» بروید. در زیر سرصفحه مخاطب ، روی “مشاهده مخاطبان” کلیک کنید. این بخش جایی است که می توانید پس از پخش تبلیغات ، برنامه اقدام خود را ارائه دهید.

یک کمپین ایجاد کنید

از Microsoft Merchant Center خود ، کلیک کنید ایجاد کمپین. سپس کلیک کنید فروش محصولات.

شما تنظیمات کمپین خود را تنظیم می کنید ، مانند تعیین سطح اولویت برای هر یک از کمپین های خرید Bing.

سطح اولویت می تواند زیاد ، متوسط ​​یا کم باشد. مبارزات با اولویت بالاتر اولویت دارند ، بنابراین در حالی که نایب قهرمانان خود را در سطح متوسط ​​یا پایین قرار می دهید ، کمپین های مهم خود را با بودجه بیشتر در اولویت بالا قرار دهید.

گروه های محصول خود را سازماندهی کنید

می توانید براساس ویژگی های مختلفی که به هر محصول داده اید ، سازماندهی کنید. این ویژگی به هدف گیری کمک می کند.

مقاله مرتبط  8 بهترین شرکت بهینه سازی نرخ تبدیل سال 2020

به روزرسانی خودکار مورد را روشن کنید

این گزینه تضمین می کند که قیمت های تبلیغات شما همیشه قیمت های وب سایت شما را نشان می دهد و شما کالاهایی را که قبلاً فروخته اید تبلیغ نمی کنید. اگر قیمت ها پایین است یا کالاهای خارج از بورس را تبلیغ می کنید ، مصرف کننده جدید قصد ندارد نگاه دوم به فروشگاه شما بدهد.

به روزرسانی های فوری به شما کمک می کند تا از هدر رفتن بودجه خود جلوگیری کنید.

برای ساده سازی هدف گذاری مخاطب از برچسب های سفارشی استفاده کنید

در ویرایشگر کمپین خود به «برچسب ها» در خوراک محصول خود بروید. می توانید کمپین ها ، کلمات کلیدی ، گروه های تبلیغاتی و تبلیغات را به شکلی تنظیم کنید که برای شما مناسب باشد.

اگرچه به طور مستقیم بر تبلیغات Bing شما تأثیر نخواهد گذاشت ، اما این میکند به شما کمک می کند کمپین های خود را بهتر تجزیه و تحلیل کنید و هدف گذاری آینده را بهبود ببخشید. این می تواند مبارزات آینده را تقویت کرده و به شما در بهینه سازی فعالیت های موجود کمک کند.

به راهنمای عملی بیشتری نیاز دارید؟ مایکروسافت یک دوره آموزشی برای افراد تازه وارد دارد.

نکات و افزونه ها برای بهینه سازی کمپین های Bing

چرا وقتی فروشگاه تجارت الکترونیکی شما می تواند بازی خرید Bing را اجرا کند ، به طور متوسط ​​قناعت می کنید؟

این نکات و ترفندها را برای بهینه سازی تبلیغات Bing و به حداکثر رساندن دلارهای تبلیغاتی خود امتحان کنید. همچنین می توانید PDF رایگان منابع Bing Ads من را مشاهده کنید.

Google Ads را به کمپین های خرید Bing وارد کنید

ممکن است جادویی به نظر برسد ، اما می توانید مبارزات خرید خود را مستقیماً از Google Ads به Bing وارد کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید وب سایت شما در یک بستر تجارت الکترونیکی راه اندازی شده است (فکر کنید Shopify و موارد دیگر از این قبیل باشد.) سپس اطمینان حاصل کنید که خوراک خرید و تبلیغات تبلیغات Google Ads شما فعال است.

پس از ایجاد فروشگاه Microsoft Merchant Center و تأیید آن ، می توانید کمپین خود را با استفاده از وارد کنید Google Import Merchant Center (GMC) Microsoft.

کمپین خرید گوگل را به کمپین خرید مایکروسافت بینگ وارد کنید

سپس گزینه ای را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد دو سیستم عامل را همگام سازی کنید تا همه چیز به روز شود.

پیگیری رویداد جهانی

Universal Event Tracking (UET) ابزاری از مایکروسافت است که به شما کمک می کند تا فروش و تبدیل را که مستقیماً از کمپین های خرید Bing شما ناشی می شود ردیابی کنید.

رویدادها اقدامات مصرفی مانند کلیک کردن روی کارت ، افزودن به سبد خرید و خرید است. می توانید رویدادهایی را که بیشترین اهمیت را برای شما دارند پیگیری کنید و از ابتدا تا انتها مسیر مصرف کننده را دنبال کنید.

این ردیابی به شما کمک می کند درک کنید چه میزان درآمد می توانید به تبلیغات Bing خود اختصاص دهید. این فرآیند شامل استفاده از برچسب رویداد UET و برنامه نویسی کوتاه وب برای ضبط تبدیل ها در زمان وقوع است.

استفاده کنید راهنمای Microsoft برای پیاده سازی UET برای کمپین های خرید Bing شما.

Microsoft Ad Extensions

برای کمک به هر نوع مشاغل (از جمله تجارت الکترونیک) مایکروسافت یک سری برنامه های افزودنی تبلیغاتی را توسعه داده است برای کمپین های خرید بینگ.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار کنفرانس ویدیویی سال 2020

برنامه های افزودنی مورد علاقه من برای مشاغل تجارت الکترونیک کدامند؟

خوب ، از آنجا که شما پرسیدید:

  • افزونه های لینک سایت: لینک های سایت ابزاری جالب هستند که مشتریان تجارت الکترونیکی را مستقیماً به صفحه سمت راست می فرستد. حرف در خیابان این است که شما نمی توانید به طور فعال این موارد را در Google کنترل کنید ، بنابراین در تبلیغات Bing از این مزیت استفاده کنید.
  • پسوندهای تصویر: با استفاده از تصاویر مرتبط به تبلیغ Bing خود اضافه کنید پسوندهای تصویر.
  • مرور برنامه های افزودنی: نمایش متوسط بررسی ها برای محصولات تجارت الکترونیکی خود ، درست روی تبلیغات.
  • افزونه های قیمت: رقابتی خود را لیست کنید قیمت برای جذب مشتری از SERP.
  • برنامه های افزودنی اقدام: اضافه کردن فراخوانی برای اقدام در مبارزات انتخاباتی شما روشن ، مختصر و عمل محور است.

یکپارچه سازی فروشگاه تجارت الکترونیکی Shopify

اگر از Shopify برای راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی خود استفاده می کنید ، می توانید ادغام آن به طور مستقیم با خرید بینگ.

از برنامه Shopify برای ساده سازی تجزیه و تحلیل ها و نگهداری همه داده های خود در یک مکان دسترسی آسان استفاده کنید.

Shopify مخصوصاً برای تیم های تجارت الکترونیکی که می خواهند دسترسی مشترک به اطلاعات کمپین خرید بینگ داشته باشند مفید است. اما صرف نظر از اینکه چند نفر در کنار خود هستید ، بدون شک برای دارندگان فروشگاه های Shopify مفید است.

مخاطبان بازاریابی مجدد بینگ را تنظیم کنید

بازاریابی مجدد فرآیندی است که به شما امکان می دهد مصرف کنندگان را بر اساس اقدامات قبلی وب تحت هدف قرار دهید.

بخاطر داشته باشید ، اگر ورودی های خرید Google را به Microsoft Merchant Center خود وارد می کنید ، نمی توانید داده های بازاریابی مجدد خود را وارد کنید. این بدان معناست که چه از ابتدا کمپین هایی را وارد می کنید یا شروع می کنید ، باید مخاطبان بازاریابی مجدد را به صورت دستی تنظیم کنید.

با مخاطبان موجود خود در بستر تبلیغات Microsoft خود شروع کنید.

همچنین می خواهید مطمئن شوید که برچسب های UET را تنظیم کرده و آنها را در وب سایت خود رمزگذاری کرده اید. این برچسب گذاری با توجه به اینکه این کار را بر اساس اقدامات قبلی مشتری انجام نمی دهید منطقی است ، بنابراین باید آنها را ردیابی کنید.

پس از ورود به صفحه “مخاطب” ، روی “ایجاد یک لیست بازاریابی مجدد” کلیک کنید.

از آنجا ، یک برچسب ایجاد کنید و تنظیمات را به دلخواه خود پیکربندی کنید. و هر کاری که می کنید ، پس انداز را فراموش نکنید!

از تبلیغات موجودی محلی استفاده کنید برای ویترین فروشگاه ها

ویژگی محلی Bing بسیار جالب است. این تبلیغات شما را برای درخواست های محلی سازی محصولات ، از جمله شهرها ، ایالت ها ، یا عباراتی مانند “نزدیک من” نشان می دهد.

بنابراین اگر تجارت الکترونیکی شما ویترین محلی نیز دارد ، راه اندازی کنید تبلیغات موجودی محلی حداکثر رسیدن

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مکان فیزیکی فروشگاه خود را ارائه دهید ، اطلاعات محصول را بارگذاری و ارسال کنید ، موجودی خود را به روز کنید و کمپین های خرید Microsoft خود را فعال کنید.

نتیجه

مهارت Google را نمی توان انکار کرد ، اما تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیکی باید کمپین های Bing را نیز در نظر بگیرند.

افزودن کمپین های خرید Bing به لیست بازاریابی شما راهی آسان برای متنوع سازی تبلیغات پولی شماست.

آیا تجارت الکترونیکی شما آماده ماجراجویی در دنیای خرید بینگ است؟