آموزش سئو

نحوه دریافت پست های حمایت شده برای وبلاگ خود (راهنمای نهایی)

ژوئن 22, 2020

د
o آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید پست های حمایت مالی دریافت کنید؟ اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از وبلاگ خود هستید ، چرا شرکت ها برای ایجاد محتوا به شما پرداخت نمی کنند؟ خواندن را ادامه دهید تا بدانید که چگونه می توانید با پست های بلاگ حمایت مالی درآمد کسب کنید.

به طور کلی ، یک پست اسپانسر زمانی است که یک برند یا شرکت به وبلاگ نویس پرداخت می کند تا محتوا را منتشر کند که دارای یک محصول یا خدمات باشد. محتوای حمایت شده هم برای شما و هم برای شرکتی که برای حمایت مالی می پردازد برنده است. شما درآمد کسب می کنید و شرکت محصول یا خدمات خود را در مقابل مخاطبان جدید ، خوانندگان وبلاگ شما دریافت می کند.

در این پست ، ما به طور کامل توضیح خواهیم داد که پست های حمایت شده چگونه هستند ، چگونه می توانید پست های حمایت مالی برای وبلاگ خود دریافت کنید ، چه میزان برای آنها هزینه کنید و موارد دیگر.

بیایید ترک کنیم!

یک پست حمایت مالی است که صاحبان وبلاگ محتوا به نمایندگی از یک مشاغل منتشر می کنند و به دنبال دریافت مطالب ، محصول یا خدمات خود در مقابل گروهی از خوانندگان هدفمند هستند. این در واقع بیش از 100 سال است ، با شروع اپرا های رادیویی.

ایستگاه های رادیویی برنامه های سریالی ایجاد کردند که داستانهایی مانند پادکست های جرم امروز را روایت می کردند. تولید آن محتوا گران بود ، بنابراین ایستگاه های رادیویی برای حمایت مالی به شرکت های کالاهای خانگی نزدیک شدند. Procter & Gamble اولین کسی بود که این کار را انجام داد و از آنجا که آنها در این برنامه های رادیویی مواد شوینده لباسشویی خود را به بازار عرضه کردند ، به عنوان “اپرا صابون” شناخته شدند.

در نسخه امروز ، پست وبلاگ حمایت شده می تواند اشکال مختلفی از جمله داشته باشد:

  • پست هایی که توسط اسپانسر نوشته شده و در وبلاگ شما منتشر شده است.
  • پستهایی که توسط صاحب وبلاگ در زیر رهنمودهای ارائه شده توسط اسپانسر ارسال شده است.
  • بک لینک به وب سایت یا محتوای حامیانی که به وبلاگ شما اضافه شده است.
  • بررسی محصولات یا اقلام هدیه منتشر شده در وبلاگ شما.
  • خلاصه پیشنهاد یک نام تجاری.
  • یک گردهمایی یا لیست ارسال که شامل محصولات حامی مالی می شود.
  • اعلامیه کالایی که شامل تخفیف برای خوانندگان وبلاگ می شود.

در اینجا چند نمونه از پست های وبلاگ حمایت شده آورده شده است:

حمایت-پس از مثال
حمایت-پس از مثال-بیشه

محتوای حمایت شده ممکن است به پیام های رسانه های اجتماعی ، تصاویر ، اینفوگرافیک ها ، فیلم ها و موارد دیگر نیز اشاره کند. اما برای این مقاله ، ما می خواهیم روی پست های بلاگ حمایت شده تمرکز کنیم.

اگر هنوز در حصار هستید ، در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی از پست های وبلاگ حمایت شده وجود دارد.

جوانب مثبت و منفی ارسال های بلاگ حمایت شده

طرفدار: درآمد بیشتری کسب خواهید کرد

به طور معمول ، هنگام شروع وبلاگ ، یکی از اهداف اصلی شما کسب درآمد است. حتی اگر دلیل اصلی شروع این کار نباشد ، این واقعیت است که از وبلاگ خود درآمد کسب می کنید ، یک نکته مثبت است. پست های حمایت شده راهی آسان برای کسب درآمد از وبلاگ شما هستند.

Con: مدیریت زیادی است

اگر نویسنده و صاحب وبلاگ خود هستید ، با اضافه کردن پست های حمایت شده احتمالاً کارهای اداری زیادی به صفحه شما اضافه نمی شود. اگر قبلاً چند نفر را برای شما نوشتند ، اضافه کردن پست های حمایت شده ممکن است کار بیشتری را برای شما ایجاد کند. ویرایش ، راهنمای سبک و بک لینکهایی که باید بررسی کنید وجود دارد. باید محتوای تکراری ، محتوای سرقت ادبی و موارد دیگر را بررسی کنید. به نظر می رسد اگر عادت نکرده باشید ، حتی اگر آنها به شما هزینه آن را بپردازند ، بسیار زیاد به نظر می رسد.

طرفدار: این نشانه رشد وبلاگ شما است

نزدیک شدن به یک نام تجاری یا شرکتی برای تبلیغ به خوانندگان خود ، به این معنی است که شما با وبلاگ خود کاری درست انجام داده اید. شما در بازار یا طاقچه ها تبدیل به صدای معتبر و خبره هستید و این مارک می خواهد با شما شریک شود! این می تواند یک احساس عالی باشد.

Con: شما قبلاً تبلیغات زیادی در وبلاگ خود دریافت کرده اید

اگر پست های اسپانسر هفتمین یا هشتمین راه کسب درآمد از وبلاگ شما هستند ، ممکن است بخواهید که آنها را قبول نکنید. هر یک از این کانال های کسب درآمد می تواند درآمد خوبی برای شما به همراه آورد. اما اگر سایت شما از آنها پر شود ، خوانندگان شما خاموش خواهند شد.

مثالی از Effortless Gent که در حد تبلیغات زیاد است ، به خصوص در صفحه لپ تاپ کوچک ، در اینجا آمده است:

وبلاگ ، تبلیغات و پست های پشتیبانی شده

اگر حساب می کنید ، این چهار تبلیغات جداگانه در یک پست وبلاگ است.

هیچ چیز بدتر از حرکت به سایتی با پیوندهای وابسته ، تبلیغات در نوار کناری ، تبلیغات درون خطی در هر پست و پاورقی ها نیست. این از پیام شما منحرف می شود و باعث می شود اعتماد خوانندگان به شما کم شود.

اکنون که می دانید یک پست حمایت شده چیست و چرا باید آنها را برای وبلاگ خود در نظر بگیرید ، بیایید آنچه را که شما باید انجام دهید برای آمادگی برای پست های حمایت شده کشف کنیم. قبل از اینکه بتوانید وبلاگ خود را برای پست های اسپانسر شده باز کنید ، کمی کارهای خانه باید انجام دهید.

بازگشت به بالا

آنچه قبل از شروع کار نیاز دارید (لیست چک)

حامیان مالی می خواهند با یک وبلاگ کار کنند که سابقه طولانی ارسال ، مخاطب سالم و درگیر دارد و به محصولات یا خدمات آنها مربوط است. اگرچه خوب است که با یک وبلاگ جدید حمایت مالی را شروع کنید ، اما احتمالاً شانس شما وجود ندارد.

بنابراین ، اگر می خواهید حامیان مالی را در وبلاگ خود جذب کنید ، در اینجا چند مورد است که آنها به دنبال آن هستند:

  • نرخ ترافیک سالم: باید یک جریان ثابت از ترافیک به وبلاگ خود داشته باشید که هر ماه به سمت بالا روند. شما می توانید استراتژی های بازاریابی آنلاین را که برای رسیدن به این هدف و اهداف بازاریابی خود برای سال استفاده می کنید ، توضیح دهید. اگر میزان ترافیک شما کم است ، راهنمای ما در مورد چگونگی مراجعه به وبلاگ خود را بررسی کنید.
  • دنبال کردن رسانه های اجتماعی: به همین ترتیب ، حساب های رسانه های اجتماعی وبلاگ شما باید تبعیت سالم از افراد درگیر داشته باشد. به عنوان صاحب وبلاگ ، شما باید در گفتگوهایی که مردم با وبلاگ و مارک تجاری خود انجام داده اید شرکت کنید و مردم را به ادامه صحبت تشویق کنید.
  • بالا اداره دامنه (DA): اگرچه DA یک معیار کلی برای حامیان مالی نیست ، اما نشان می دهد که وبلاگ شما چقدر مورد احترام است ، نشان می دهد بسیاری از بک لینک های با کیفیت بالا بدست آورده اید ، و پیش بینی می کند که پست های حمایت شده آنها از ظاهر خوبی برخوردار است. در صفحه نتایج موتور جستجو وبلاگ هایی با نمرات DA 30++ شانس بهتری برای تأمین پست های حمایت شده دارند.
  • ساختار سایت تمیز و ساده: یک ساختار ساده سایت ، نشانه ای از یک وبلاگ خوب سازمان یافته است که به خوبی مدیریت می شود. همچنین نمایه سازی موتورهای جستجو را آسان تر می کند ، به این معنی که موقعیت بهتری برای رتبه بالا با آنها دارد. برای راهنمایی های بیشتر درباره سئو ، راهنمای سئو ما را برای وبلاگ نویسان بررسی کنید.
مقاله مرتبط  آموزش رایگان سئو برای موسسات غیرانتفاعی و خیریه برای بازاریابی گوگل

که ما را به حدی سوق می دهد که بیشتر صاحبان وبلاگ می خواهند بدانند: حامیان وبلاگ چقدر پرداخت می کنند؟

بازگشت به بالا

به طور خلاصه ، بستگی دارد. نرخ رشد برای پست های وبلاگ حمایت شده بسته به بازار یا طاقچه شما در آن ، رقابت ، شرایط فعلی بازار ، بودجه بازاریابی مارک ، آمار سایت وبلاگ خود و موارد دیگر متفاوت است.

بنابراین ، چگونه می توانید تعیین کنید که چه چیزی را باید برای پست های وبلاگ حامی هزینه کنید؟

  • می توانید با دیدن رقابت خود شروع کنید تا ببینید پست های اسپانسر را قبول می کنند یا خیر. برای آنها چه هزینه ای می پردازند؟ آیا هزینه های خود را بصورت آنلاین منتشر می کنند؟ با بررسی اینکه سایر وبلاگ نویسان برای پست های پشتیبانی شده چه هزینه ای را تعیین می کنند ، می تواند به شما در تعیین قیمت شما کمک کند.
  • همچنین می توانید از شبکه خود بخواهید که آیا کسی مایل به اشتراک گذاری نرخ های خود است یا خیر. ممکن است شما وبلاگ نویسان دیگری را نیز می شناسید که پست های حمایت مالی را می پذیرند ، اما هرگز متوقف نشده اید که از آنها درباره آنها سؤال کنید. به وب سایت های آژانس تبلیغاتی نگاه کنید تا ببینید که آیا آنها پست هایی را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می دهند یا خیر. در این صورت ، از طریق ایمیل برای آنها در نظر بگیرید که آیا در مورد بلاگ نویسی با شما چت کرده اند ، و می توانید محدوده قیمت این سرویس را از آنها بخواهید.

همانطور که اشاره کردیم ، نرخ ارسال اسپانسر شما به تعدادی از عوامل اطراف وب سایت شما ، بلکه به خود پست نیز بستگی دارد. وقتی نرخ کلی را فهمیدید ، ممکن است بخواهید 2 نرخ را در نظر بگیرید:

  1. یکی برای پستهایی که شما می نویسید بر اساس منابع یک حامی.
  2. یکی برای پست هایی که اسپانسر بر اساس دستورالعمل های شما می نویسد.

اگر پست را می نویسید و تحقیق می کنید ، هزینه آن باید کمی بیشتر از آن باشد که حامی مالی شما در حال نوشتن آن است. شما می خواهید برای زمان و مخاطبان خود جبران شوید.

تنظیم نرخ پست حمایت مالی شما کمی شکل هنری است ، بنابراین ، فقط باید در یک نقطه مشخص وارد شوید و یک شماره را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که شماره ای است که در آن راحت هستید ، آن را بر اساس پاسخ اسپانسرها و مباحثاتی که ممکن است با آنها داشته باشید تنظیم کنید.

بازگشت به بالا

وقتی یک حامی مالی برای نوشتن وبلاگ خود اقدام می کنید ، باید چند عامل را به عنوان بخشی از روند خود در نظر بگیرید. اگر دقیق نباشید ، این عوامل ممکن است روی وبلاگ شما تأثیر منفی بگذارد ، که در نتیجه می تواند منجر به حمایت مالی کمتر در آینده و هزینه های کمتر که مایل به پرداخت آن هستند ، شود.

به علاوه ، به خوانندگان خود به شهرت خود آسیب خواهید رسانید زیرا آنها به این محتوا علاقه مند نخواهند شد. آنها فکر می کنند شما فقط آن را برای پول چاپ می کنید ، نه به این دلیل که فکر می کنید این اطلاعات ارزشمندی است. به یاد داشته باشید ، تمام مطالبی که در وبلاگ خود منتشر می کنید باید به ارزش خوانندگان شما بیفزایند.

بنابراین ، چه چیزی را باید در یک اسپانسر جستجو کنید؟

یک اسپانسر مناسب برای وبلاگ و مخاطبان شما

در صورتی که از یک شرکت ، تجارت یا مارک تجاری مربوط به طاقچه ، موضوع یا بازار وبلاگ شما باشند ، حامیان مالی مناسب برای وبلاگ شما هستند. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک وبلاگ حیوان خانگی هستید ، نمی خواهید یک پست حمایت مالی از یک شرکت چاپگر منتشر کنید. به جای آن یک شرکت حیوان خانگی انتخاب کنید!

اگر فکر می کنید محتوای حمایت مالی را منتشر کنید به هر دلیلی سایت شما متناسب نیست، نکن

نکته اصلی که باید درمورد پست های حمایت شده به یاد داشته باشید این است که وقتی اسپانسر مخاطبان اصلی وبلاگ شما را با محصولات خود هدف اصلی خود قرار می دهد ، جذاب ترین آنها هستند و پست درباره موضوعاتی که با مارک شما مطابقت دارد بحث می کند. وقتی خوب انجام شود ، هرگونه ذکر نام تجاری اسپانسر به جای یک تبلیغ شفاف ، احساس طبیعی دارد.

نیک یوزبورن در کارآگاه قهوه با بررسی محصولات خود ، مانند این مورد برای ترکیب جدید قهوه ، این کار را خیلی خوب انجام می دهد:

قهوه-کارآگاه حمایت مالی-وبلاگ-پست

خوانندگان باید از پست حمایت شده دور شوند و احساس کنند چیز جدیدی یاد گرفته اند. این باعث می شود وبلاگ شما اعتبار ، به یاد ماندنی و قابل اعتماد تر کند.

برخی از کارشناسان وبلاگ نویسی به شما خواهند گفت که “هرگز” پست های حمایت شده را قبول نکنید زیرا این وبلاگ شما را “خراب” می کند. اما این درست نیست تا زمانی که محتوای حمایت شده را صادقانه وارد کنید و اطمینان حاصل کنید که ارزش آن را برای خوانندگان شما فراهم می کند ، مهم نیست.

رتبه بندی Google حامی

همه پیوندهای موجود در وبلاگ شما توسط Google فهرست بندی می شوند و بر نحوه رتبه بندی صفحات و دامنه شما تأثیر می گذارند. Google پیوندهای پرداخت شده را مجازات می کند ، برای جلوگیری از این ، ویژگی “بدون دنبال” را اضافه کنید به همه پیوندها در پستهای پشتیبانی شده خود این به Google می گوید که این پیوندها را در رتبه بندی نادیده گرفته و از دامنه و صفحات خود برای هرگونه مجازاتی استفاده نکنید.

دو روش برای انجام این کار در وبلاگ وردپرس وجود دارد: یا به صورت دستی با اضافه کردن کد HTML به هر پیوند یا با افزونه وردپرس که اگر هنوز از ویرایشگر Classic استفاده می کنید ، این کار را برای شما انجام می دهد.

برای اضافه کردن no follow کد HTML به صورت دستی:

  1. پست حمایت شده را در داشبورد وردپرس خود ویرایش کنید.
  2. باز کن ویرایشگر کد در صورت استفاده از گوتنبرگ یا کلیک کنید ویرایشگر متن اگر از ویرایشگر قدیمی استفاده می کنید
  3. در داخل کد HTML برای هر لینک () اضافه کردن rel="nofollow" بعد از URL به عنوان مثال ، تغییر دهید Blog Tyrant به Blog Tyrant.

برای ایجاد این تغییرات ، می توانید از افزونه وردپرس نیز استفاده کنید همه در یک سئو. همه در یک سئو کنترل لینکهای داخلی و خارجی در محتوای شما بسیار آسان است.

تنها مشکلی برای افزودن ویژگی nofollow به این پیوندها این است که حامیان مالی شما تا حدودی هزینه این قرار گرفتن در معرض سئو اضافی را پرداخت می کنند و نمی خواهید که به این لینک ها اضافه شود. شما باید در این مورد با حامیان خود مقدم باشید تا آنها تصمیم بگیرند که این اشکالی ندارد.

بیشتر شرکت های ارسال شده حمایت می کنند زیرا دلیل اصلی حمایت مالی از مطالب ، شناخت برند در مخاطبان گسترده تر است. آنها عشق SEO اضافی را که از آن بدست می آورند می گیرند ، اما این تمرکز اصلی آنها نیست. از کسانی که نسبت به اضافه نکردن ویژگی nofollow به پستهای پشتیبانی شده خود ، محتاط هستند ، باشید.

مقدار ارسال شده توسط اسپانسر شده

هنگامی که پست های حمایت مالی را منتشر می کنید ، به خوانندگان خود اجازه می دهید که انقدر به محصول یا خدمات اعتقاد دارید ، و می خواهید به آنها اطلاع دهید. آنها وبلاگ شما را برای شما دوست دارند ، نه حامیان مالی ، اما آنها می فهمند که باید با وبلاگ خود کمی درآمد کسب کنید.

برنامه خوبی برای انتشار پست های حمایت شده چیست؟ خوب ، این به شما و عادت خوانندگان شما بستگی دارد ، اما شما می توانید:

  • آنها را یک بار در ماه منتشر کنید.
  • یکی پس از هر 5 پست خود را منتشر کنید.
  • پست های حمایت شده را در هر یک از دسته بندی های وبلاگ خود پخش کنید. به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ غذایی دارید ، می توانید یکی را تحت “دستور العمل ها” منتشر کنید ، یکی تحت “بررسی” ، و دیگری تحت “خرید”.
  • فقط پست های پشتیبان را بپذیرید که متناسب با یک دسته واحد هستند ، مانند “بررسی”.

انتشار مطالب حمایت شده در وبلاگ خود هنگامی که مدتی در این مرکز حضور داشتید آسان تر خواهد بود. ممکن است نیاز داشته باشید آنچه را که برای وبلاگ شما مفید است آزمایش کنید ، اما اگر متوجه شدید در وبلاگ یا مخاطبان خود کار نمی کند ، خسته نباشید.

هرچه برنامه شما باشد ، حتما خوانندگان خود را اذیت نکنید. شما نمی خواهید آن پیوند اعتماد را که با آنها ایجاد کرده اید بشکنید. اما نگران نباشید ، اگر تعداد بسیار زیادی را منتشر کنید به شما اطلاع می دهند. مشاهده خواهید کرد که آمار سایت شما کاهش می یابد و آنها از همکاری با شما متوقف می شوند. به چاپ کیفیت ، محتوای معتبر بپردازید و خوانندگان شما دوباره به وبلاگ شما باز می گردند.

خوب ، ما همه ملاحظات و مواردی را که باید در مورد پست های پشتیبانی شده مراقب باشید ، پوشانده ایم. در اینجا نحوه شروع کار با پست های پشتیبانی شده برای وبلاگ خود آورده شده است.

بازگشت به بالا

در اینجا 6 مرحله آسان که می توانید برای شروع کار با پست های پشتیبانی شده در وبلاگ خود استفاده کنید ، آورده شده است.

مرحله 1: اطلاعات سایت خود را جمع کنید

به تمام جزئیات مربوط به وبلاگ خود که یک حامی مالی ممکن است از آن بپرسد ، نیاز دارید ، از جمله:

  • آمار سایت: شماره بازدید کنندگان ، میزان گزاف گویی ، CTR (با کلیک بر روی نرخ) ، اختیار دامنه و آمار ترافیک موتور جستجو برای صفحات با عملکرد بالا.
  • آمار رسانه های اجتماعی: تعداد دنبال کنندگان در کانال های منتخب خود ، تعداد نظرات در مورد پست های وبلاگ و غیره.
  • لیست ایمیل: تعداد افرادی که در لیست شما قرار دارند ، تعداد افرادی که در هفته / ماه اضافه می کنید ، رشد لیست ایمیل شما و نرخ نامزدی (نرخ باز و کلیک).

فراموش نکنید که چند خط را در مورد هدف یا هدف وبلاگ خود توضیح دهید ، مخاطبان شما چه کسانی هستند و چگونه امیدوارید به آنها کمک کنید.

مرحله 2: درمورد هزینه‌های ارسال حامی خود تصمیم بگیرید

لیستی از نوع پست های پشتیبانی شده را بپذیرید و آنچه را برای آنها شارژ می کنید ایجاد کنید. حتماً اطلاعاتی مانند طول ، تعداد بک لینک ، مباحثی را که باید در مورد آنها بنویسید ، و از پرهیز کنید. می توانید این اطلاعات را در صفحه ای در وبلاگ خود یا به عنوان PDF قابل بارگیری لیست کنید.

همچنین مطمئن شوید که روش پرداخت و سیاست پرداخت خود را تنظیم کنید تا شرکت ها بدانند چگونه و چه موقع به شما پرداخت می کنند. بسیاری از حامیان مالی نمی خواهند تا زمان انتشار پست پرداخت کنند ، بنابراین می توانید ظرف 10-15 روز کاری پس از ارسال درخواست پرداخت کنید. مطمئناً سیاستی را در مورد آنچه اتفاق می افتد اگر به موقع پرداخت نشوید انجام دهید و اگر این اتفاق ارسال شود ، حذف خواهید کرد.

مرحله 3: صفحه ارسال نامه های حامی ایجاد کنید

صفحه ارسال نامه های پشتیبانی شده جایی است که مارک ها در مورد برنامه ارسال شده توسط شما درخواست می کنند.

یک صفحه فرود ایجاد کنید که اطلاعاتی را که در مرحله 1 جمع آوری کرده اید ، شرح دهد ، مانند شماره مخاطبان هدف ، آمار بازدید از صفحه ، شماره ترافیک موتورهای جستجو ، دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی ، نمایش رسانه ها و مشغول صحبت کردن.

ایجاد صفحه فرود مانند این باعث می شود که مارک های تجاری بتوانند در مورد پست های پشتیبانی شده با شما تماس بگیرند.

اما با این صفحه چه باید تماس بگیرم؟ “پست های حمایت شده”؟ “تبلیغات”؟ “مشارکت”؟

سوال عالی گشت و گذار سریع در چند سایت همه این موارد را نشان می دهد و احتمالاً چند مورد دیگر نیز که ما متوجه آنها نشده ایم.

وبلاگ My Chaos به اصطلاح My Chaos آن را “پست های حمایت شده” عنوان کرد.

صفحه حمایت شده

Side Hustle Nation آن را “حامی مالی” عنوان کرد و سپس عنوان خود را در صفحه درج کرده است.

حامی صفحه-مثال
تبلیغات-صفحه-مثال

حتماً سطح حمایت مالی را ترسیم کنید تا شرکت ها بدانند که هزینه آنها ، هزینه های دریافتی آنها و هر سیاستی که برای محتوا داشته باشید چقدر هزینه دارد.

پس از ایجاد آن ، آن را به موارد دلخواه خود اضافه کنید منوی ناوبری در جایی ، مانند زیر فهرست منوی خود ، مانند Earth People Media انجام می دهد.

حمایت-وبلاگ-دستورالعمل های بعد از

علاوه بر این ، حتماً تمام اطلاعاتی را که یک اسپانسر باید درمورد آنچه برای نوشتن وبلاگ خود لازم دارد ، به آنها اضافه کند ، مانند راهنماهای سبک ، قوانین املایی ، ذکر مارک ، و نحوه ارائه درخواست.

اگر می خواهید آنها را تبلیغ کنید ، این مکان برای انتشار هزینه های حمایت مالی شما خواهد بود. اگر نمی خواهید آنها مستقیماً در صفحه ظاهر شوند ، می توانید آنها را از طریق یک فایل PDF بارگیری کنید.

افزودن فرم ارسال هزینه ارسال شده اسپرد شده در وردپرس

برخی از وبلاگ ها درخواست های ارسال نامه حمایت شده را از طریق ایمیل می پذیرند ، اما شما همچنین می توانید یک فرم اضافه کنید که رسیدگی به درخواست های شما باشد. با یک افزونه وردپرس مانند WPForms، می توانید یک فرم ارسال پست وبلاگ ایجاد کنید که آنها را بطور خودکار برای شما ارسال می کند.

فرم های wpforms-sponsored-posts

WPForms همچنین دارای افزودنیهای پرداخت است که PayPal ، Stripe یا یک پردازنده پرداخت دیگر را ادغام می کند. این به شما امکان می دهد حق الزحمه ارسال پست را بلافاصله از فرم جمع آوری کنید. از این دستورالعمل ها استفاده کنید فرم ارسال پست وبلاگ پرداخت شده را تنظیم کنید با WPForms.

مرحله 4: روند خود را مستند سازید و خط مشی افشاگری خود را منتشر کنید

با استفاده از اطلاعات برنامه ارسال شده تحت حمایت خود ، از جمله هزینه ها ، پرداخت های خود ، خواه از استفاده از آنها ، سندی بسازید nofollow ویژگی ، چه مدت پست را در سایت خود نگه دارید (بیشتر آنها به مدت یک سال به صورت زنده نگه می دارند) ، و غیره. این اطلاعات را در مکانی امن ذخیره کنید تا در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

همچنین باید یک سیاست افشای اطلاعات برای سایت خود ایجاد و منتشر کنید. کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) دستورالعملهای دقیقی در مورد جبران هزینه های پست و تبلیغات آنلاین و جریمه های بسیار سخت برای مارک ها و خواص آنلاین (مانند وبلاگ شما) که باعث نقض آنها می شود ، دارد.

سایر قوانین جهانی ممکن است در مورد وبلاگ شما نیز اعمال شود ، بنابراین مطمئن باشید که با آنها و آنچه برای انجام آنها لازم است انجام دهید آشنا هستید. آنها معمولاً بر اساس مکانی که در آن زندگی می کنید و سایت شما در کجا مستقر هستند قابل اجرا هستند ، بنابراین طبق اطلاعات موجود در مورد مکان خود مشورت کنید.

ما وكیل نیستیم و موارد فوق را نباید به عنوان مشاوره حقوقی گرفت یا تفسیر كرد. برای اطلاعات بیشتر با یک متخصص حقوقی محلی مشورت کنید.

به طور کلی ، وبلاگ یا سایت شما باید:

  • اطمینان حاصل کنید که تمام مطالب عاری از ادعاهای گمراه کننده یا دروغ های آشکار است. به عنوان مثال ، گفتن یک محصول می تواند بیماری را معالجه کند وقتی مارک ثابت نکرده است که می تواند این کار را انجام دهد.
  • به طور واضح فاش كنيد كه در هر پست حتي در رسانه هاي اجتماعي يك اسپانسر ارسال مي شود. این امر به مخاطبان این امکان را می دهد که بخشی از مطالب پرداخت شده را پرداخت کنند.
  • بیانیه افشای اطلاعات را در وب سایت خود قرار دهید که پست های پرداخت شده را می پذیرید. این علاوه بر افشای فردی است که شما در هر پست حمایت مالی انجام می دهید.
  • افشای خواندن را در همه دستگاه ها ، از جمله دستگاه های تلفن همراه ، خوانا کنید.

افشای ما در Blog Tyrant استفاده می کنیم:

وبلاگ-ظالم-افشای

می توانید این افشاگری را به اطلاعات خود اضافه کنید صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی، اطمینان حاصل کنید که نشان داده اید که این برای افشای حامی مالی شما است.

مرحله ششم: حامیان مالی را جذب کنید

شما تقریباً آماده هستید تا انتشار پست های حمایت شده را در وبلاگ خود شروع کنید ، درست است؟ اما اگر بعد از مدتی کسی به شما پیشنهاد ندهید که مطالب را در وبلاگ خود حمایت مالی کند ، چه می شود؟

وقت آن است که تبلیغات در دسترس شما را برای حامیان مالی شروع کنید. درست مانند اینکه وبلاگ خود را برای یافتن خوانندگان به جهان بازاریابی کردید ، شاید لازم باشد در یافتن شرکت ها برای حمایت از مطالب در وبلاگ خود طرفدار باشید. چندین روش وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید.

  • می توانید مارک های مورد علاقه خود را جستجو کنید و آنها را مرتب کنید. به یاد داشته باشید که چگونه می توانید به مارک تجاری کمک کنید و نه چگونه آنها به شما کمک می کنند.
  • مشاغل محلی را جستجو کنید که ممکن است مخاطبان وبلاگ شما متناسب باشد. این مشاغل ممکن است برای تبلیغ در خارج از منطقه خود تلاش کنند ، بنابراین وبلاگ شما می تواند به آنها در افزایش شناخت برند در مخاطبان گسترده تر کمک کند.
  • روابط با آژانس های بازاریابی و روابط عمومی را توسعه دهید. آنها غالباً به دنبال مکان هایی برای قرار دادن محتوا برای مشتریان خود هستند و معمولاً برای رفع نیازهای مشتری خود به طیف گسترده ای از بلاگرها نیاز دارند.
  • نگاهی به وب سایت های دارای اسپانسر پست یا بازارهای تأثیرگذار مانند همکاری، ایزا، PayPerPost، با ظاهری، TapInfluence، SeedingUpو GetReviewed. این سرویس ها مارک ها را با وبلاگ نویسان به دنبال کسب درآمد از سایت های خود مطابقت می دهند و می توانند گزینه خوبی برای شما باشند زیرا آنها کار پیدا کردن حامیان مالی را انجام می دهند. می توانید روی نوشتن مطالب خوب و کمتر در بازاریابی متمرکز شوید.

و فراموش نکنید که نوشتن پست گاه به گاه را توضیح دهید که شما حامیان مالی را نیز قبول دارید. شما ممکن است حامیان بالقوه ای در خوانندگان خود داشته باشید که نمی دانند می توانند از محتوای وبلاگ حمایت مالی کنند. بنابراین ، آنها را در هر لحظه به آنها اطلاع دهید.

فقط یک نکته نهایی وجود دارد که در این راهنما برای محتوای حمایت شده پوشش دهیم: نحوه نوشتن محتوای حمایت شده. برخی از حامیان مالی مطالب را برای انتشار در وبلاگ شما ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر می خواهند شما آن را برای آنها بنویسید. در این صورت ، ما به شما نکاتی راجع به چگونگی انجام این کار پرداختیم.

بازگشت به بالا

  • به یاد داشته باشید که محتوای حمایت شده باید مطابق با استانداردهای وبلاگ شما باشد. خواندن و حاوی اطلاعات ارزشمند زیادی برای خوانندگان باید لذت بخش باشد. محتوای حمایت شده هنوز باید خوانندگان شما را جذب و خوشحال کند ، به همین دلیل آنها دوباره برمی گردند.
  • صدا و مارک خود را در محتوای حمایت شده حفظ کنید. محصول ، خدمات یا مارک حمایت مالی باید از جهت تمرکز اصلی محتوای ثانویه باشد ، مگر اینکه این یک بررسی محصول یا مواردی از این دست باشد. اگر احساس کنید که این فقط تبلیغی است که برای حمایت مالی انجام می شود ، خوانندگان شما از این حالت مطلع خواهند شد.
  • انواع مختلفی از ارسال های وبلاگ را برای حامیان مالی منتشر کنید. یکی را به یک لیست ، یک مورد مطالعه ، یکی از مطالب ساده ، دیگری با تعداد زیادی تصویر ، یکی از آنها که فقط یک پست ویدیویی است ، و غیره دهید. آن را مطابق با سایر انواع پست های وبلاگ خود نگه دارید ، اما آن را برای خوانندگان جالب کنید.

وبلاگ خود را با پست های حمایت شده رشد دهید

امیدواریم این پست به شما توضیح دهد که پست های حمایت شده چیست و چگونه می توانید از آنها برای رشد وبلاگ خود استفاده کنید و کمی درآمد کسب کنید.

پس از شروع پذیرش پست های حامی ، شاید شما می خواهید بهترین راه برای افزودن پیوندهای وابسته به وبلاگ خود بیاموزید؟ راهنمای نهایی ما در مورد چگونگی شروع بازاریابی وابسته را بررسی کنید.

و فراموش نکنید برای خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید برای نکات مفید در مورد بلاگ نویسی!

پاسخی بگذارید