آموزش سئو

نحوه درک و بهبود CTOR (نرخ کلیک برای باز کردن)

آوریل 24, 2021

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از مهمترین کانالهای استراتژیک در جعبه ابزار بازاریاب است. با توجه به UK DMA، 91 درصد از بازاریابان ایمیل را به عنوان مهمترین کانال خود ارزیابی می کنند و پس از آن رسانه های اجتماعی با 83 درصد.

میزان موفقیت بازاریابی از طریق ایمیل از میزان بازگشت سرمایه بالای آن ناشی می شود که به گفته DMA ، به ازای هر 1 دلار هزینه شده حدود 58 دلار درامد دارد.

همه اینها به کنار ، اگر نرخ کلیک برای باز کردن (CTOR) خود را مهار نکنید ، مبارزات ایمیل شما معنایی نخواهد داشت. پیگیری و بهینه سازی این معیار می تواند به شما کمک کند درک کنید که محتوای ایمیل شما چقدر در جذب مشتری موثر است. همچنین می تواند به شما در ایجاد استراتژی هایی برای بهبود محتوای خود در طولانی مدت کمک کند.

این پست توضیح می دهد که چرا نرخ کلیک برای باز کردن شما مهم است ، چگونه آن را بهبود ببخشید و چگونه ایمیل های بازاریابی موثری ایجاد کنید که مشتریان می خواهند بخوانند.

نرخ کلیک برای باز کردن چیست و چرا مهم است؟

نرخ کلیک برای باز کردن معادله ای است که بر تعداد کلیک های منحصر به فرد متمرکز شده و ایمیل های شما را باز می کند. این می تواند به شما نشان دهد که ایمیل شما از نظر محتوا و طراحی تا چه اندازه مثر است و چگونه اقدامات را در مشتریان شما تشویق می کند.

نرخ کلیک برای باز کردن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر مشتری اطلاعات داخل ایمیل شما را مرتبط ، ارزشمند و جذاب دانست ، به شما نشان می دهد.

به عنوان مثال ، اگر CTOR بالایی دارید ، این می تواند نشان دهد که مشتریان شما از کپی ، تصاویر ، پیوندها و طرح بندی در ایمیل شما لذت می برند.

اساساً ، هرچه کسی بیشتر در ایمیل شما بماند ، محتوای شما را مرور کند و از طریق آن کلیک کند ، میزان کلیک شما برای باز شدن بیشتر خواهد بود.

درک انواع محتوایی که مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، به شما کمک می کند تست A / B خود را بهبود بخشیده و مشترکان ایمیل خود را رشد دهید.

CTOR در مقابل CTR در مقابل Open Rate

برخلاف نرخ کلیک برای باز کردن ، نرخ باز کردن ایمیل به شما نشان می دهد که چه تعداد نفر کمپین ایمیل شما را افتتاح کرده اند.

به عنوان مثال ، اگر کمپین خود را برای 2000 نفر ارسال کرده اید ، ممکن است ببینید که 850 گیرنده ایمیل شما را باز کرده اند. این نرخ 42 درصد باز است ، یعنی معیار قوی با استانداردهای بازاریابی ایمیل.

از طرف دیگر ، نرخ کلیک بر روی تعداد کلیک متمرکز شده و ایمیل دریافت شده را باز می کند. این می تواند به شما نشان دهد که چه تعداد از افراد ایمیل شما را مشاهده کرده اند اما اغلب اقدامات مستقیم تری را که می خواهید اندازه بگیرید از دست می دهد ، مانند اینکه چه کسی روی دعوت به اقدام شما کلیک کرده یا پیوندهای ایمیل شما را پیموده است.

در حالی که نرخ باز و CTR برای قضاوت در مورد علاقه یا عدم توجه مخاطبان به مخاطبان ، مهم است ، CTOR شما می تواند به شما نشان دهد که آیا محتوای ایمیل شما اقدامات دلخواه مشتری را بدست می آورد.

در نهایت ، همه این معیارها می توانند هنگام درک موفقیت در تبلیغات ایمیل شما مهم باشند ، اما مهم این است که از نرخ کلیک برای باز کردن خود غافل نشوید.

نحوه محاسبه نرخ کلیک برای باز کردن

برای محاسبه میزان کلیک برای باز کردن ، کافیست کلیک های منحصر به فرد خود را بر بازهای منحصر به فرد خود تقسیم کرده و پاسخ را در 100 ضرب کنید.

مقاله مرتبط  چگونه هزاره ها را از طریق تبلیغات پولی هدف قرار دهیم

یک کلیک منحصر به فرد تعداد کلیک های ایمیل گیرنده تقسیم بر تعداد ایمیل های ارسال شده در کمپین است. نرخ باز منحصر به فرد تعداد بازکنندگان ایمیل منحصر به فرد است که بر تعداد ایمیل های ارسال شده در این کمپین تقسیم می شود.

در اینجا معادله CTOR است:

(کلیک های بی نظیر / منحصر به فرد باز می شود) x 100

بطور کلی، نرخ کلیک خوب برای باز کردن بین 20-30 درصد است، به صنعت و مخاطب شما بستگی دارد.

به گفته کمپین مانیتور، کشاورزی ، آموزش ، دولت ، رسانه ها و شرکتهای املاک و مستغلات تمایل دارند نرخ کلیک برای باز کردن بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشند.

در مقابل ، صنایع خرده فروشی ، مواد غذایی و مسافرتی تمایل دارند CTOR کمتر از حد متوسط ​​باشد.

به طور متوسط ​​در کل صنایع 18 درصد است.

نحوه محاسبه نرخ کلیک برای باز کردن - جدول کلیک برای باز کردن نرخ در صنایع

8 راه برای بهبود CTOR

استفاده از نرخ کلیک برای باز کردن می تواند به شما در ایجاد محتوای مشتری محور بیشتر کمک کند. این همچنین به شما یک معیار دیگر می دهد تا میزان موفقیت در فعالیت های بازاریابی ایمیل خود را بسنجید.

در اینجا چند روش ساده برای بهبود نرخ کلیک برای باز کردن و درگیر کردن مشتریان در مبارزات ایمیل خود آورده شده است.

1. اسکن مطالب را آسان کنید

مطالعه اخیر دانشگاه فنی دانمارک دامنه توجه جهانی به دلیل میزان اطلاعاتی که در دسترس ما است ، در حال کاهش است. با داشتن اطلاعات زیادی برای انتخاب ، تمرکز بر یک مارک ، محصول یا محتوای مورد نظر به طور فزاینده ای دشوار می شود.

برای بازاریابان ، این آمار اهمیت برجسته سازی محتوای ما را به ما یادآوری می کند. در ایمیل مارکتینگ ، با بیش از 300 میلیارد ایمیل در روز ارسال می شود، رقابت برای توجه مشتری هرگز بالاتر نبوده است.

برای مقابله با این مسئله و بهبود نرخ کلیک برای باز کردن ، محتوای ایمیل خود را قابل اسکن کنید.

بلافاصله نکات کلیدی را آورده و از عناوین اصلی برای جلب توجه سریع کاربران استفاده کنید.

نسخه خود را به صورت چند تکه خرد کرده و از جریان منطقی بخشهای خود اطمینان حاصل کنید.

در اینجا مثالی از Target وجود دارد که پیشنهاد ویژه آنها دقیقاً در بالا نشان داده شده است ، کپی ساده و واضحی که مواردی را که می خواهند تبلیغ کنند نشان می دهد و بخشهایی که باعث تجزیه و تحلیل محتوا می شوند.

برای باز کردن نرخ ، ایمیل مورد نظر را با کلیک خوب کلیک کنید

2. CTA را وارد کنید

یک فراخوان روشن برای عمل راهی عالی برای هدایت خواننده خود به یک هدف نهایی است.

هنگام انتخاب جایی که CTA خود را در آن بگنجانید ، دقیقاً آنچه را که از بازکنندگان ایمیل خود می خواهید در نظر بگیرید.

آیا می خواهید آنها:

  • خرید کنید
  • قرار ملاقات رزرو کنید.
  • با فروشگاه خود تماس بگیرید
  • مطالب خود را مرور کنید.

هدف شما هرچه باشد ، CTA خود را واضح ، مختصر و قانع کننده بیان کنید.

CTA را می توان در انتهای هر بخش ، در صورت لزوم ، یا در انتهای ایمیل پس از تحویل صدا درج کرد.

استفاده از دکمه ها یک روش عالی برای برجسته کردن CTA شما است ، اما در صورت مناسب بودن با طراحی شما ، لینکهای قابل کلیک نیز می توانند کار کنند.

ما را بررسی کنید 16 هک که بر روی دکمه های دعوت به عمل شما کلیک می شود تا روشهای بیشتری برای ساخت CTA با عملکرد بالا بیاموزید.

3. از Clear and جذاب کپی استفاده کنید

کپی خوب هنگام ایجاد ارتباط با مشتریان ضروری است.

نسخه ایمیل شما باید واضح ، جذاب و دارای ارتباط عاطفی با مخاطبان هدف خود باشد ، چه در عناوین اصلی و چه در قسمت های اصلی ایمیل.

مثال زیر را از شرکت قهوه بولدر Jot بگیرید.

تیتر اول نوید بهبود و تغییر را به خوانندگان ارائه می دهد. اگرچه محصول را مستقیماً به طور خلاصه نشان نمی دهد ، اما وقتی با یک عکس محصول واضح در بالا مرتبط شود ، کار می کند.

مقاله مرتبط  بهترین شرکت های پردازش کارت اعتباری سال 2020

Jot عنوان اصلی را با شرح روشنی از اینکه چه کسی هستند و چه چیزی ارائه می دهند دنبال می کند. آنها همچنین س inالاتی را اضافه می کنند که باعث کپی بیشتر مکالمه می شود.

CTA نهایی معامله را مهر و موم می کند.

احساس پس از خواندن ایمیل واضح است: شما می خواهید آنچه را که آنها می فروشند.

برای باز کردن نرخ رایانامه ، قهوه را کلیک کنید

4. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

تمام کمپین های بازاریابی ایمیل شما باید برای تبدیل طراحی شده باشد.

یک روش ساده برای این کار استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در سراسر ایمیل است.

تصاویر می تواند احساسات را در خوانندگان تحریک کند ، خواه حسادت در یک تفریحگاه ساحلی درخشان ، آرزوی یک همبرگر خوشمزه یا خندیدن به یک حیوان خنده دار باشد.

هنگام استفاده از تصاویر در تبلیغات بازاریابی ایمیل خود ، حتماً از تصاویری استفاده کنید که اندازه مناسبی برای محتوای شما دارند تا از تحریف جلوگیری کنید.

هر تصویر را از نظر زمینه ای با بقیه قسمتهای ایمیل نیز مرتبط کنید.

مثال زیر را از مبلمان بیرونی بیرون بیاورید ، که نشان می دهد یک زن در حالی که خانواده اش از استخر روباز لذت می برند روی یک کاناپه راحت استراحت می کند. این تصویر باکیفیت بیشتر چیدمان را اشغال می کند و احساس سرگرمی و آرامش تابستانی را به خانه منتقل می کند.

ایمیل خارجی CTOR

در زیر ، Outer پیام خود را با کپی خود روشن می کند: Live Better. خارج از.

با استفاده از این تصویر ، Outer صحنه ای را برای مخاطبان خود ایجاد می کند و شیوه زندگی آنها را به آنها نشان می دهد.

5. Subject Line را بهینه کنید

خطوط موضوعی ایمیل می تواند در بهبود نرخ کلیک برای باز کردن کمک زیادی کند.

با توجه به Invespcro، 47 درصد از گیرندگان ایمیل بر اساس موضوع ایمیل را باز می کنند. همچنین ، 69 درصد از همین استخرها بر اساس موضوع موضوع نامه هایی را به پوشه هرزنامه خود ارسال می کنند.

هرچه افراد ایمیل شما را باز کنند ، شانس بیشتری دارید که آنها را با محتوای موجود درگیر کنید. همه چیز از صندوق ورودی شروع می شود!

تیترهای خوب حاوی مهمترین اطلاعاتی هستند که می خواهید مشتریان شما بدانند ، باید توصیفی و جلب توجه کنند.

موضوعات خوب باید:

  • ایجاد کنجکاوی
  • ارتباط فوری
  • پیشنهادات برجسته
  • اثبات اجتماعی را تأیید کنید
  • شخصی سازی شود

بزرگترین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که به مردم دلیل دهید تا ایمیل شما را باز کنند.

در زیر مثالی از ایمیل بازاریابی UFC آورده شده است که پخش جریانی رایگان را به مشترکان ارائه می دهد.

افزودن یک شکلک توجه شما را به خود جلب می کند و پیشنهاد شما دلیل خواندن ادامه مطلب را به شما می دهد. از آنجا ، کاربران می توانند از طریق تصاویر ، پیوندها ، CTA و موارد دیگر UFC پیمایش کنند تا نرخ کلیک برای باز کردن شرکت ها بهبود یابد.

ufc بازاریابی ایمیل برای باز کردن نرخ کلیک کنید

6. بهترین چیدمان پیوند را طراحی کنید

روشی که از پیوندهای داخل ایمیل استفاده می کنید می تواند بر تجربه کاربر و در نهایت میزان کلیک برای باز کردن شما تأثیر بگذارد.

چه پیوندهای داخلی و چه پیوندهای خارجی ، همه پیوندها باید در مکان های منطقی باشند که همراه با نسخه اصلی ایمیل شما باشد.

اصولاً کلیک کردن را آسان کنید!

پیوندها باید:

  • با رنگ جدید و پررنگ برجسته شده است
  • روشن و مختصر
  • اشاره به اقدامات مستقیم
  • منطقی قرار داده شود

این مثال را از ذهن من بگیرید ، که اطلاعات محصول ، محتوای رهبری فکر ، و محتوای مشتری محور خود را مانند س linksالات متداول ، همه از طریق پیوندهای روشن و قابل کلیک ارائه می دهد (اگرچه متأسفانه ، برخی از متن های مربوط به متن وجود دارد).

مقاله مرتبط  پردازش زبان طبیعی چگونه بر بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد
ذهن من مثال ایمیل را با کلیک برای باز کردن نرخ کلیک کنید

7. ایمیل های خود را شخصی سازی کنید

شخصی سازی در بازاریابی محتوا مهم است ، به ویژه هنگامی که صحبت از بازاریابی از طریق ایمیل می شود.

روش های زیادی برای شخصی سازی کمپین های ایمیل شما وجود دارد ، از اضافه کردن نام گیرنده در عنوان موضوع تا تقسیم بندی مخاطبان خود به مشتریان جدید ، قدیمی و مشتریانی که در حال بازگشت هستند.

با توجه به Campaign Monitor ، نامه های الکترونیکی با موضوعات شخصی شده دارند 26 درصد سرعت بازتر.

به همین ترتیب ، بازاریاب هایی که از کمپین های تقسیم شده برای افزایش شخصی سازی استفاده می کردند ، 760 درصد درآمد ایمیل را مشاهده کردند.

تاکتیک عالی دیگر از بازار تجارت الکترونیکی این است که مستقیماً محصولات خود را در طرح ایمیل خود بچرخانید که مشتری شما بیشتر بخرد. این کار را می توان با استفاده از ابزارهایی مانند کلیویو، یا سایر ابزارهای بازاریابی ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی.

هنگام شخصی سازی محتوای ایمیل خود ، از هر داده ای مانند محصولات مشاهده شده ، موارد دلخواه ، صفحات مشاهده شده و موارد دیگر برای تحویل محتوای خاص سلیقه خود استفاده کنید.

همچنین شخصی سازی می تواند با ایجاد اعتماد به نفس و صداقت برند با مخاطبان ، میزان کلیک شما برای باز کردن را بهبود بخشد. هرچه مشتری های شما بیشتر به شما اعتماد کنند ، بیشتر احتمال دارد که وقت خود را برای مرور محتوای شما بگذرانند.

8. نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل برای ایجاد کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل که منجر به نتیجه می شوند ضروری است.

اگر نفهمیدید چه عواملی م workedثر بوده و چه عواملی ، هرگز قادر به بهبود کمپین های خود نخواهید بود.

اگر متوجه شدید که میزان کلیک برای باز کردن شما کاهش می یابد ، نترسید که محتوای خود را تغییر دهید ، یا اینکه آزمایشات خود را به صورت آزمایشی انجام دهید ، حتی اگر محتوای موجود قبلاً برای شما خوب کار کرده باشد.

اگر نرخ باز بودن بالا را مشاهده می کنید اما میزان کلیک برای باز کردن آن کم است ، ممکن است نشانه ای باشد که موضوع موضوع شما کار می کند اما محتوای ایمیل شما می تواند بهبود یابد.

یک بازاریاب خوب همیشه به دنبال پیشرفت است ، بنابراین به تجزیه و تحلیل بازاریابی ایمیل خود بسیار توجه کنید و محتوای جدید ، ساختارها و CTA ها را آزمایش کنید تا ببینید بهترین عملکرد را دارد.

نتیجه

بهبود نرخ کلیک برای باز کردن ، راهی عالی برای بهبود روابط با مشتری ، ایجاد یکپارچگی نام تجاری و افزایش تعامل در تبلیغات ایمیل شماست.

به یاد داشته باشید ، میزان کلیک برای باز کردن به شما کمک می کند درک کنید که محتوای ایمیل های شما چقدر برای مشتریان جذاب است. محاسبه CTOR شما روشی م ofثر در بهینه سازی محتوای شما و ایجاد جریانهای ایمیل بهتر در کل است.

سایر معیارها ، مانند نرخ باز بودن و نرخ کلیک ، نیز باید پیگیری شوند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات ایمیل شما بهترین نتیجه را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

برای بهبود نرخ کلیک برای باز کردن ، به چه روش های دیگری می توانید فکر کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید