آموزش سئو

نحوه به دست آوردن توصیفات: 11 استراتژی اثبات شده

می 21, 2020

آ
آیا شما با استفاده از توصیفات به نفع خود هستید؟ اگر این طور نیستید ، فرصتی برای تبدیل بازدید کنندگان بیشتر به مشترکان و مشتریان از دست نمی دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد كه چگونه توصیفات را بدست آورید و چگونه به طور مؤثر از آنها استفاده كنید.

هنگامی که یک وبلاگ یا مشاغل جدید را راه اندازی می کنید ، متقاعد کردن مردم برای عضویت در خبرنامه شما یا خرید محصول یا خدمتی که ارائه می دهید دشوار است. این جایی است که توصیفات وارد می شوند.

شهادت یک روش قدرتمند برای تشویق بازدید کنندگان به مشترک شدن و مشتری شدن است.

اما ، چگونه توصیفات عالی را جمع می کنید؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه توصیف کنید ، این 11 راهکار اثبات شده را بررسی کنید.

قبل از اینکه غرق شوید ، بیایید بررسی کنیم که چرا توصیفات اینقدر قدرتمند هستند.

یک توصیف چیست و چه چیزی باعث شگفت انگیز آن می شود؟

توصیفی مشابه بررسی است ، در اینجا تعریف می شود:

توصیف یک تأیید صادق است که به موجب آن شخصی به کیفیت یک محصول ، شخص یا خدمات گواهی می دهد.

در این تعریف متوجه چند نکته می شوید:

  • باید حقیقت داشته باشد
    ارائه توصیفات غیر اخلاقی است. همچنین ، افراد معمولاً می توانند حق را از طریق یک توصیف جعلی مشاهده کنند ، بنابراین باعث می شود سایت شما قابل اعتماد نباشد ، نه بیشتر.
  • این یک تأیید است
    توصیفی واقعا باید از طرف شخصی باشد که شخصاً مایل به تأیید محصول یا وب سایت شما باشد. این بدان معنی است که آنها باید از آن استفاده می کردند.
  • باید به خصوصیات آن اشاره کرد
    این واقعاً به اندازه کافی مناسب نیست که شخص بتواند بگوید که آن را امتحان کرده اند. آنها همچنین باید بگویند که آن را دوست دارند و چرا.

آیا می خواهید نمونه های خوبی از توصیفات را ببینید؟ بررسی کنید توصیفات مشتری از OptinMonster زیر

optinmonster-توصیفات-مثال

درخشان ، توصیفات صادقانه مانند این عمل می کنند اثبات اجتماعی برای تجارت خود اثبات اجتماعی چیست؟

اثبات اجتماعی پدیده ای است که در آن افراد به دنبال اقدامات دیگران هستند تا بفهمند در یک موقعیت خاص باید چه کاری انجام دهند.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال خرید یک تلویزیون جدید هستید ، بررسی های آنلاین را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قبل از خرید کالای مناسب را انتخاب کرده اید. یا اگر به دنبال رستوران جدیدی هستید که بتوانید در آن غذا بخورید ، احتمالاً یک رستوران را انتخاب کنید که به هیچ وجه نظری نداشته باشد.

هنگامی که یک کسب و کار اثبات این امر را نشان می دهد که مشتریان خوشحال دارد ، به احتمال زیاد شما یکی از آنها خواهید بود.

شما می توانید از اثبات اجتماعی مانند توصیفات در وب سایت خود به روشی مشابه استفاده کنید تا مردم را ترغیب کنید وبلاگ یا تجارت آنلاین خود را انتخاب کنند.

و نگاهی به اینها بیندازید آمار اثبات اجتماعی که نشان می دهد چقدر توصیفات مهم و قدرتمند هستند:

  • 97٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید به بررسی نگاه می کنند.
  • مشتریان می توانند نرخ تبدیل در صفحات فروش را 34 درصد افزایش دهند.
  • یک بررسی خوب خوب می تواند تبدیل به تبدیل 10٪ فریبنده!

اکنون که می دانید چگونه توصیفات می تواند به وبلاگ یا تجارت شما کمک کند ، اجازه دهید به قسمت آبدار بروید: این 11 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن توصیفات را بررسی کنید.

1. جستجو در رسانه های اجتماعی

یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن توصیف ، یافتن و استفاده از آنچه مردم در حال حاضر در مورد شما در رسانه های اجتماعی می گویند ، است.

رسانه های اجتماعی تقریباً برای هر نوع وبلاگ یا تجارت آنلاین منبع توصیفی شگفت انگیز است. مردم به آنجا می روند تا مسائل را تهییج کنند ، معاشرت کنند یا ستایش کنند (اگر کارهای خوبی را انجام می دهید) متوجه خواهید شد که یک جریان ثابت از مردم در مورد شما چیزهای شگفت انگیز می گوید.

توصیفاتی که از طریق رسانه های اجتماعی حاصل می شود ، علاوه بر این که معتبر تر به نظر می رسند فواید بیشتری دارند زیرا وبلاگ شما یا تجارت آنلاین باید عالی باشد تا افرادی که از طریق اینترنت آن را ستایش می کنند!

برای پیدا کردن آنچه مردم در مورد شما در رسانه های اجتماعی می گویند ، جستجوی وبلاگ یا نام تجارت خود را در سیستم عامل هایی مانند توییتر و اینستاگرام انجام دهید.

به عنوان مثال ، در اینجا یک توصیف عالی برای Panera Bread وجود دارد که با جستجوی نام در توییتر پیدا کردیم:

پانرا-نان-مشتری-توصیف-توییتر

نام وبلاگ یا نام تجاری خود را در نوار جستجو تایپ کنید و ببینید چه چیزی پیش می آید. شما هرگز نمی دانید چه چیزهای شگفت انگیز مردم در مورد شما آنلاین می گویند مگر اینکه آنها را جستجو کنید.

شما همچنین می توانید استفاده کنید ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی مانند بافر ، Hootsuite و ذکر که در مورد ذکر مشاغل یا کلمات کلیدی خاصی به شما هشدار می دهد.

وقتی یک توصیف خوب برای سایت خود در رسانه های اجتماعی کشف می کنید ، می خواهید آن را در وب سایت خود نمایش دهید.

با استفاده از یک ابزار تغذیه رسانه های اجتماعی مانند Smash Balloon بهترین روش برای انجام این کار است

Smash Balloon نمایش توصیفات را از فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و حتی یوتیوب آسان می کند.

برای دستورالعمل های مرحله به مرحله ، این راهنما را ببینید نحوه جاسازی فید اینستاگرام خود در وردپرس.

2. از ما بخواهید از نقل قول های ایمیل استفاده کنید که افراد برای شما ارسال می کنند

راه دیگر برای به دست آوردن توصیفات از آنچه مردم قبلاً در مورد شما می گویند ، استفاده از نقل قول های ایمیل است.

به عنوان مثال ، ممکن است یکی از خوانندگان وبلاگ شما ایمیلی را برای شما ارسال کند تا به شما اطلاع دهد که چقدر از مطالب شما لذت می برند و نکات شما برای آنها چه سودمندی بوده است.

مقاله مرتبط  SEO سلاح اثبات Corona است که تجارت شما باید از آن استفاده کند

که می تواند به عنوان یک توصیف استفاده شود!

فقط به یاد داشته باشید ، قبل از استفاده از پیام الکترونیکی آن شخص خاص باید به صورت عمومی از مجوز شخص بخواهید. این بسیار مهم است بنابراین شما اعتماد آنها را شکسته اید!

توصیفات نامه الکترونیکی بسیار مناسب به نظر می رسند ، زیرا مانند رسانه های اجتماعی نشان می دهد که شخصی وقت خود را از روز خود گرفته است تا در مورد وب سایت یا محصول خود برای شما ایمیل بفرستد.

3. نظرات در وبلاگ خود را بررسی کنید

اگر از استراتژی های Blog Tyrant استفاده کرده اید تا نظرات بیشتری کسب کنید ، ممکن است بسیاری از سنگهای کوچک را که فقط در وبلاگ خود دراز کشیده اید داشته باشید.

بعضی اوقات استفاده از نظرات وبلاگ برای توصیفات دشوار خواهد بود ، زیرا آنها معمولاً مخصوص پستهایی هستند که شما از آنها جدا می کنید. اما ، یک بار و یک بار ، شما می توانید برخی از ستایش های عمومی را پیدا کنید که یک توصیف عالی را رقم خواهد زد.

می توانید برای گرفتن نظرات کاملی از آن عکس بگیرید و متن را ارائه دهید. بهتر است اگر آنها یک Gravatar را برای نمایش عکس پروفایل خود تنظیم کنند.

و اگر در وبلاگ خود به نظرات بیشتری احتیاج دارید ، در پایان پست های خود ، چیزی مثل این را بگویید: “آیا هیچ یک از نکات ما به شما کمک کرده است؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!” برای تشویق خوانندگان به بازخورد خود

4- در رسانه های اجتماعی از شهادت بخواهید

به جای اینکه فقط منتظر بمانید تا مردم درمورد تجارت خود در رسانه های اجتماعی چیزی بگویند ، از آنها بخواهید!

اگر به کسب و کار آنلاین خود نیاز به توصیف دارید ، کاملاً درست است که از مخاطبان و مشتریان خود بخواهید که بازخورد خود را بپرسید.

بنابراین ، پستی را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که درخواست توصیفات و نقدها را دارد. در اینجا نحوه انجام این کار BREWSKI Beers آورده شده است:

درخواست-برای-توصیفات-رسانه-اجتماعی

توجه کنید که چگونه وقتی در رسانه های اجتماعی توصیفات بیشتری را از طرفداران خود می خواهند ، آنها شامل تصویری از بازبینی هستند که شخصی در حال حاضر آنها را ترک کرده است. این یک روش عالی برای تشویق طرفداران شما برای ارائه بازخورد خود است. وقتی کاربران می بینند که افراد دیگر در حال ترک بررسی هستند ، احتمالاً نظرات خود را نیز به اشتراک می گذارند.

همچنین نمونه ای از توصیفات خوب به نظر می رسد ، اگر مطمئن نیستند که چه چیزی بنویسند.

در پست ، آنها همچنین افراد را به صفحه فیسبوک خود هدایت می کنند. صفحات فیس بوک دارای یک منطقه بررسی داخلی است که باعث می شود افراد توصیفات خود را برای یک تجارت راحت کنند. اگر صفحه فیس بوک ندارید ، می توانید به سادگی افراد را راهنمایی کنید تا در عوض نظر خود را ترک کنند.

به یاد داشته باشید ، توصیفات می توانند به غیر از متن شکل دیگری داشته باشند. به عنوان مثال ، عکسی که از مشتری گرفته شده است و محصول شما را برجسته و ستوده می کند ، می تواند به عنوان یک توصیف نیز عمل کند.

در این پست اینستاگرام ، Lush Cosmetics از دنبال کنندگان خود می خواهد که با استفاده از هشتگ #LushShowAndTell عکس های خود را برای فرصتی برای نمایش در فیدشان ارسال کنند.

تصویر سرسبز-مشتری-توصیفی

هشتگ مارک تجاری خود را ایجاد کنید (این امر پیگیری موارد ارسالی را آسان تر می کند) و پستی را در رسانه های اجتماعی بخواهید که از طرفدارانتان بخواهد عکس های خود را برای به اشتراک گذاشتن توصیفات بیشتر مانند این به اشتراک بگذارند.

این یک آموزش عالی در مورد این است نحوه برگزاری مسابقه عکس رسانه های اجتماعی. این ساده ترین راه برای به دست آوردن تعداد زیادی از توصیفات عکس است.

5- معاوضه ای را انجام دهید

مشاغل آنلاین برای ایجاد اعتماد و رونق فروش بر روی توصیفات تکیه می کنند. بنابراین ، می توانید تصور کنید که اگر یک توصیف عالی برای آنها بگذارید ، یک تجارت چقدر خوشحال خواهد بود. در واقع بسیار خوشحالم ، که به احتمال زیاد در ازای شما توصیفی می کنند.

اگر تجارت آنلاین و یک شغل دیگر از محصولات یا خدمات یکدیگر استفاده کرده اند ، می توانید یک معاوضه توصیفی انجام دهید.

گفتن یک مشاغل که به آنها توصیفی می دهید ، فقط به آنها توصیه می شود اگر به شما هدیه دهند ، این یک نوع شوخی است. درعوض ، یک توصیف نامه بنویسید ، به کسب و کار اطلاع دهید و آنها را ترغیب کنید که همین کار را برای شما انجام دهند.

و به یاد داشته باشید ، شما فقط باید با مشاغل یا وبلاگ هایی که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده اند و برعکس ، مبادله ای را انجام دهید.

6. کالای رایگان را به ازای تعویض یک محصول ارائه دهید

بسیاری از وبلاگ نویسان جدید یا مشاغل آنلاین نیز در ازای توصیف صادقانه ، کالای رایگان ارائه می دهند.

این امر خصوصاً در مورد نویسندگان متداول است. آنها در ازای بررسی ، یک نسخه رایگان از جدیدترین کتاب خود را به نویسندگان دیگر یا بزرگترین طرفدارانشان ارسال می کنند. اگر یک وبلاگ نویس هستید ، حتی ممکن است شرکت هایی در ازای بررسی در وبلاگ خود ، به شما پیشنهاد دهند تا یک محصول رایگان ارائه دهند.

بنابراین ، اگر محصولی مانند کتاب الکترونیکی را می فروشید ، برای مثال ارسال چند نسخه رایگان می تواند راهی مناسب برای گرفتن توصیفات باشد.

سپس ، می توانید آن توصیفات را در سایت خود به نمایش بگذارید ، مانند علی لوک برای کتاب خود کتابهای الکترونیکی غیرقابل مقاومت، برای تولید بیشتر فروش

مشتری-بررسی-تقویت-فروش

به یاد داشته باشید ، اگر در ازای توضیحات ، کالای رایگان تهیه می کنید ، مطمئن شوید که توافق نامه نوشته شده ، روشن و توافق شده است. شما نمی خواهید محصولات رایگان بفرستید و در عوض هیچ چیزی دریافت نمی کنید.

مقاله مرتبط  نحوه یافتن تصاویر رایگان برای وبلاگ خود (15 بهترین سایت)

7. ارسال یک ایمیل به درخواست Testimonials

همچنین می توانید با ارسال یک ایمیل قدیمی قدیمی ، توصیفات بیشتری را دریافت کنید. بازاریابی ایمیل راهی مؤثر برای به دست آوردن توصیفات بیشتر است زیرا می توانید درخواست خود را مستقیماً به صندوق ورودی مشترکین یا مشتریان خود ارسال کنید.

علاوه بر این ، مشترکان و مشتریان بزرگترین طرفداران شما هستند – بیشتر آنها خوشحال می شوند اگر از آنها بخواهید توصیف خوبی به شما بدهند.

(اگر هنوز با بازاریابی ایمیلی شروع نکرده اید ، راهنمای ما در مورد نحوه انجام بازاریابی ایمیل را که شامل نکاتی در مورد رشد لیست ایمیل شماست ، بررسی کنید.)

در اینجا یک ایمیل جالب وجود دارد TrustPulse استفاده می کند از مشتریان خود برای توصیف و بررسی بپرسید:

این ایمیل خیلی خوب کار می کند زیرا نتایج مصرف کنندگان را با استفاده از محصول تعریف می کند و سؤالات فوری مانند “TrustPulse چگونه به شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کند؟” که می تواند هنگام نوشتن توضیحات به کاربران کمک کند.

همچنین ارسال نظرات خود را برای افراد آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهند ضربه زدن به “پاسخ” برای ارائه توصیفی است.

برای به دست آوردن توصیفات بیشتر ، این نیز ایده خوبی است برای ارسال ایمیل به مشتری یا مشتری درست بعد از تعامل مثبت با مشاغل خود ، مانند داشتن مشکل خدمات مشتری ، به سرعت حل شود.

تجربه مثبتی که مشتری با تجارت شما داشته است هنوز در ذهن آنهاست ، بنابراین احتمال دارد شهادتنامه درخشانی ارائه دهند.

با ارسال ایمیلی در زمان مناسب و به شخص مناسب (مانند پس از اتمام پروژه با مشتری) ، حتی می توانید از این فرصت استفاده کنید که یک توصیف را به یک مورد تبدیل کنید.

مطالعات موردی مانند توصیفات دقیق تر و طولانی تر است که نتایج شما برای یک مشتری خاص را به دست می آورید.

می توانید یک مطالعه موردی را در سایت خود در قالب یک پست وبلاگ مانند OptinMonster انجام دهید:

optinmonster-case-study

با توصیفات و مطالعات موردی در سایت خود ، می توانید فروش خود را افزایش دهید!

برای کسب اطلاعات بیشتر به این پست نگاهی بیندازید نوشتن یک مطالعه موردی حماسی.

8- یک نظرسنجی ایجاد کنید

نظرسنجی ها راهی عالی برای جمع آوری بازخورد مشتری در زمینه های خاص کسب و کار شما هستند. اما ، شرکت کنندگان در نظرسنجی فقط می توانند به سؤالاتی که به آنها می دهید پاسخ دهید که نتیجه آن توصیفاتی نیست که بتوانید برای تجارت خود استفاده کنید.

مگر اینکه در پایان بررسی خود از آنها بخواهید توصیفی انجام دهند!

اگر مردم وقت خود را برای تکمیل نظرسنجی شما می گذرانند ، احتمالاً آنها بیشتر از این که مایل به توصیف کوتاه برای شما باشند ، در صورتی که از شغل شما خوشحال هستند ، ترجیح می دهند.

بنابراین ، حتماً در انتهای نظرسنجی خود برای توصیفات ، زمینه را درج کنید.

با استفاده از ابزاری مانند WPForms، می توانید به راحتی یک نظرسنجی ایجاد کرده و آن را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

و با استفاده از منطق شرطی ، فقط در صورت ترک امتیاز 5 ستاره می توانید از مردم بخواهید توصیفاتی انجام دهند.

نظرسنجی-wpforms

شما می توانید نظرسنجی خود را به هر حال که دوست دارید از جمله اضافه کردن جعبه متن برای پذیرش توصیفات و اضافه کردن گزینه رتبه بندی ستاره ها نیز سفارشی کنید.

اینجا چگونه به راحتی یک فرم نظرسنجی در سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

9. یک فرم ارسال در سایت خود بسازید

همچنین می توانید از WPForms استفاده کنید یک فرم ارسال برای جمع آوری توصیفات ایجاد کنید.

همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید ، به جای اضافه کردن تعدادی سؤال مانند در فرم نظرسنجی ، می توانید مستقیم به این نکته برسید و از او بخواهید توصیف کند.

توصیف-ارسال-فرم-wpforms

نه تنها می توانید توصیفاتی را با فرم مانند این جمع آوری کنید ، بلکه می توانید توصیفات دریافتی را نیز در وب سایت خود به طور خودکار نمایش دهید.

می توانید یک فرم مانند این را به هر قسمت از سایت خود از جمله هر پست یا صفحه ، قسمت ویجت نوار کناری یا بخش پاورقی اضافه کنید. از این طریق بازدید کنندگان وب سایت شما به راحتی می توانند درخواست شما برای توصیفات را مشاهده کنند.

10- از Popup برای درخواست توصیفات استفاده کنید

هنوز نگران این هستید که یک تعداد بازدید کننده از سایت شما فرم ارسال شما را نمی بینند؟ نگران نباشید ، می توانید از پنجره استفاده کنید تا بازدیدکنندگان به شما اطلاع دهند که شما نیز به دنبال توصیف هستید!

ابزاری مانند OptinMonster با ایجاد کشیدن و رها کردن سازنده ، می توانید پنجره های چشم نواز را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

در حالی که ممکن است آگاه باشید که می توانید از OptinMonster برای ایجاد فرم های ثبت نام خبرنامه ایمیل برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید ، می توانید از آن برای دریافت توصیفات بیشتر نیز استفاده کنید.

به عنوان مثال ، با OptinMonster می توانید یک بازدید کننده در حال بازگشت به سایت خود را هدف قرار دهید و پنجره ای را نشان دهید که می گوید: “آیا می خواهید یک رتبه / توصیفی به ما بدهید؟ اینجا کلیک کنید!” سپس می توانید آنها را به صفحه فرم ارسال یا صفحه فرود تغییر دهید.

مثل این:

چگونه-به-گرفتن-توصیفات-optinmonster-kampin

پنجره ها موثر هستند زیرا می توانند توجه کاربرانی که در سایت شما در حال مرور هستند را جلب کنند. هرچه افراد بیشتری آگاه باشند که از شما بخواهند توصیفاتی انجام دهند ، توضیحات بیشتری کسب خواهید کرد!

می توانید این راهنمای گام به گام را در ادامه دنبال کنید نحوه ایجاد یک پنجره بله / خیر برای شروع.

11. یک اعلان به سایت خود اضافه کنید

راه دیگری که می توانید توجه کاربران را جلب کرده و از آنها درخواست توصیف کنید ، اضافه کردن اعلان ها به سایت شما است.

اعلان ها شبیه به پنجره ها هستند – هنوز هم روی صفحه نمایش ظاهر می شوند – اما کمی با احتیاط تر هستند و معمولاً در گوشه پایین صفحه ظاهر می شوند.

مقاله مرتبط  چگونه SEO Podcast خود را دوستانه بسازیم

با یک برنامه اعلان مانند TrustPulseمی توانید به راحتی اعلان ها را به سایت خود اضافه کنید. در اینجا شرکت HiFi Spin از اعلان TrustPulse برای ارسال کاربران به فرم کمک استفاده می کند.

trustpulse-notifications-how-to-get-توصیفات

اما می توانید به راحتی پیام مربوط به این اعلان را تغییر دهید تا درخواست توصیفات را داشته باشید و کاربران را به صفحه فرم ارسال خود ارسال کنید.

این یک روش مناسب برای درخواست توضیحات بدون ایجاد مزاحمت بازدید کنندگان در سایت شماست.

چگونه می توان از توصیفات خود به صورت هوشمند استفاده کرد

اکنون که ما چگونگی به دست آوردن توصیفات را پوشش داده ایم باید حرکت کنیم و در مورد کجا و چگونگی استفاده هوشمندانه از آنها صحبت کنیم.

چرا باید از آنها هوشمندانه استفاده کنیم؟

مانند بسیاری از موارد بلاگ نویسی ، اگر چیزی خوب (مانند ترافیک ، مشترکین و غیره) بدست آورید ، اتلاف وقت است و بعد آنها را از دست می دهید زیرا به طور صحیح از آنها استفاده نمی کنید.

شهادتها فقط در صورتی که از روشهای هوشمندانه استفاده کنید ، اثر مطلوب را دارند.

بنابراین ، اجازه دهید نگاهی به نکاتی برای استفاده موثر از توصیفات بیندازیم.

1. از آنها در نقاط اصطکاک استفاده کنید

یکی از مهمترین مراحل استفاده هوشمندانه از توصیفات استفاده از آنها در مکان های مناسب است. شما باید توصیفهای مناسب را در مکانهایی که افراد نیاز به خواندن آنها دارند ، قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر محصولی گران قیمت دارید که می فروشید ، باید سعی کنید از توصیفاتی استفاده کنید که در مورد میزان ارزش افزوده محصول یا اینکه واقعاً چقدر مقرون به صرفه است صحبت می کند ، پس از شروع استفاده از آن. این به افراد کمک می کند تا بر عدم اصطلاح عدم پرداخت پول زیاد بر نقطه اصطکاک غلبه کنند.

در صفحات محصولات کاسپر از توصیفاتی برای فروش تشک های گران قیمت خود استفاده می کنند. نگاهی به شرح زیر بیندازید. از کیفیت بالای تشک یاد کرده و خریداران را ترغیب می کند تا خود را معالجه کنند.

casper-مشتری-توصیفی

این دقیقاً همان نوع تشویقی است که خریداران زیادی برای گرفتن شیرجه و خرید به آن نیاز دارند.

سعی کنید در مورد سایر مکانهای سایت خود فکر کنید که در آن افراد ممکن است مانند صفحات فروش یا صفحه های فرود آمده “گیر بیایند” و برای آن نقاط توصیفی پیدا کنید.

همچنین می توانید یک صفحه توصیف جداگانه ایجاد کنید تا کاربران بتوانند به راحتی توصیفاتی را در سایت شما پیدا کنند ، مانند تم های زیبا:

توضیحات-صفحه-زیبا-تم

2. آنها را به صورت حرفه ای طراحی کنید

توضیحات طراحی شده و کاملاً شفاف وب سایت شما را ارزانتر می کند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که طراحی با نام تجاری کلی شما همخوانی دارد و در عین حال اطمینان حاصل می کند که تأثیرگذاری تأثیر می گذارد.

وقتی از افزونه ای مانند استفاده می کنید Smash Balloon برای اضافه کردن توصیفات رسانه های اجتماعی به وب سایت خود ، ایجاد طرح ها و طرح های زیبا بسیار آسان است.

در اینجا نمونه ای از طرح فید اینستاگرام را می توانید با Smash Balloon به وب سایت خود اضافه کنید:

3. عناصر لازم را درج کنید

هنگامی که یک توصیف را نمایش می دهید کافی نیست فقط متن واقعی یا ستایش خود را نشان دهید. این مطالب باید با برخی از عناصر مهم همراه باشد که توصیفات را کامل می کند.

  • یک عکس
    بدون تصویر حرفه ای به نظر می رسد که متن متن کسل کننده یا ساخته شده باشد. مردم به چهره های انسان متصل می شوند.
  • یک وب سایت یا تجارت
    گاهی اوقات وقتی فقط نام آن شخص را دارید فقط کمی ساخته شده است. با افزودن یک وب سایت یا URL کسب و کار ، آن را به مشروعیت بیشتری می دهید.
  • یک مکان
    این همیشه ضروری نیست ، اما گاهی اوقات نمایش موقعیت مکانی فرد کاملاً مفید است. به عنوان مثال ، اگر توصیف برای یک فروشگاه در کالیفرنیا است ، نشان دادن اینکه مشتری محلی در منطقه است ، مفید است.

4. توصیف های ویدیویی و قالب های دیگر را فراموش نکنید

آخرین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که امروزه روشهای مختلف زیادی برای استفاده از توصیفات وجود دارد که در واقع می تواند تأثیر بیشتری از توصیفات متن سنتی داشته باشد.

به عنوان مثال ، یک توصیف ویدئویی ممکن است برای وب سایت شما بهتر عمل کند. بسیاری از افراد تماشای فیلم ها را بیش از خواندن ترجیح می دهند. بعلاوه ، با یک توصیف ویدئویی ، کاربران می توانند با چهره به چهره شما با مشتریان خوشحال شما ارتباط برقرار کنند که این امر را قانع کننده تر می کند.

این توضیحات ویدیویی را برای شرکت 99designs بررسی کنید.

99designs-video-proofonial

آنها این توصیف ویدئویی جذاب را از مشتری شاد درست در بالای صفحه توصیف خود قرار می دهند تا بیشترین تأثیر را داشته باشند.

قالب های دیگری از توصیفات وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید.

اگر پادکست دارید ، اضافه کردن توصیفات صوتی به قسمت های شما می تواند ایده خوبی باشد.

در مورد قالبهای مختلفی که توصیفات شما می توانند از آنها استفاده کرده و در مکانهایی استفاده کنید که ممکن است تأثیر چشمگیری داشته باشد ، فکر کنید.

این یک بسته بندی است

اکنون که می دانید چگونه می توانید توصیفات را بدست آورید و چگونه از آنها به طور مؤثر استفاده کنید ، قادر خواهید بود تولید بیشتری داشته باشید و فروش بیشتری از قبل داشته باشید!

اگر از این پست لذت بردید ، ممکن است علاقه مند شوید که روش های بیشتری برای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشترکان ایمیل یا مشتری یاد بگیرید. بنابراین ، راهنمای ما در مورد چگونگی نوشتن وبلاگهایی که تبدیل می شوند را بررسی کنید!

می خواهید نکاتی درباره وبلاگ نویسی بیشتر مانند این؟ حتماً مشترک خبرنامه الکترونیکی ما شوید بنابراین می توانید از توصیه های تخصصی مورد نیاز برای رشد وبلاگ خود استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *