آموزش سئو

نحوه بهینه سازی Microsoft AdCenter برای فعالیتهای پرداختی موثرتر

می 4, 2021

به دست آوردن جای جستجوی پولی ممکن است چالش برانگیز باشد ، و هنگامی که یک کمپین موفق در Google Ads ایجاد کرده و عملکرد آن را مشاهده کردید ، رسیدن به پایان عمر آن کمپین بسیار مأیوس کننده است.

با این حال ، لازم نیست که در اینجا پایان یابد.

یک استراتژی عالی برای گسترش موفقیت در مبارزات PPC این است که فراتر از Google Ads به سیستم عامل های دیگری مانند Microsoft AdCenter مراجعه کنید ، که به شما امکان می دهد در Bing ، Yahoo! و سایر سیستم عامل های وابسته تبلیغ کنید.

ترجمه کمپین Google Ads خود به پلتفرم Microsoft ساده است زیرا عملکرد مشابهی دارند. با استفاده از همان بهترین روشهای اساسی ، می توانید از طریق PPC در یک بستر کاملاً جدید ، هدایای بیشتری ایجاد کنید.

Microsoft AdCenter چیست؟

Microsoft AdCenter یک مرکز متمرکز است که تبلیغ کنندگان برای خرید تبلیغات پشتیبانی شده در Bing یا Yahoo!

پیش از این Bing Ads ، این پلت فرم پس از ترکیب نیروها با Yahoo!

اگرچه به راحتی می توان گفت که بیشترین میزان مراجعه به اینترنت از طریق Google انجام می شود ، اما این بدان معنا نیست که بازاریابان دیجیتال باید در Microsoft AdCenter بخوابند.

در واقع ، با یک ترکیب 30 درصد سهم بازار از عملکرد جستجوی اینترنت، شما می خواهید بازدید از Microsoft AdCenter را به برنامه سفر بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید.

مزایای بهینه سازی Microsoft AdCenter برای تبلیغات تبلیغاتی شما

هر زمان که یک کمپین PPC را اجرا می کنید ، می خواهید دائماً در حال بهینه سازی باشید.

چرا؟

وقتی از طریق بهینه سازی مجدداً مرتب سازی می کنید ، شانس خود را برای رسیدن به مخاطب هدف خود افزایش می دهید. این روش نه تنها درآمد کلی شما را افزایش می دهد بلکه هزینه تبلیغات شما را نیز کاهش می دهد.

Microsoft AdCenter تفاوتی ندارد. شما می خواهید به طور مداوم کمپین های خود را برای موفقیت بهینه کنید. اگرچه کارهای زیادی قبل از راه اندازی یک کمپین باید انجام شود ، اما قابل بحث است که ارزشمندترین کار پس از راه اندازی انجام شده است.

با هر ماه 1.03 میلیارد کاربر منحصر به فرد، بینگ دسترسی گسترده ای به تبلیغ دهندگان می دهد.

با این وجود ، بدون بهینه سازی کمپین های خود ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا می کنید؟

پاسخ کوتاه: نمی توانید ، به همین دلیل است که درک چگونگی بهینه سازی در Microsoft AdCenter برای موفقیت شما در سیستم عامل بسیار مهم است.

تفاوت بین Microsoft AdCenter و Google Ads

همانطور که در بالا ذکر شد ، Microsoft AdCenter عملکردی مشابه Google Ads دارد. با این حال ، دو سیستم عامل PPC بسیار متفاوت است در پنج زمینه اصلی: کنترل سطح کارزار ، انواع بسته ، نرخ تعامل ، گزینه های هدف یابی شریک جستجو و زمان بندی تبلیغات.

کنترل سطح کارزار

Google Ads از کاربران می خواهد تنظیمات مربوط به زبان ، چرخش تبلیغات ، شبکه ، زمانبندی تبلیغات و مکان را در سطح کمپین انجام دهند. سپس گروه ها به این تنظیمات محدود می شوند.

از طرف دیگر ، Microsoft AdCenter این گزینه ها را در سطح گروه تبلیغات باز می کند و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و بدون تغییر یک کارزار جدید ، تنظیمات را در هر زمان انجام دهند.

انواع بسته

پس از حذف کلمات کلیدی مطابقت دقیق و عبارت با اعمال یک هدف “نزدیک نوع” در Google Ads ، دسترسی به کلمات کلیدی دقیق و عبارت 7 درصد افزایش یافته است، از جمله غلط املایی ، اصطلاحات تکثر یافته و تکرارهای دستوری.

در حالی که Microsoft AdCenter گزینه ای برای استفاده از پرس و جو بسته close دارد اما این فقط اختیاری است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سرویس خدمات پخش وب در سال 2020

افزایش نرخ تعامل و تبدیل

کاربرانی که با تبلیغات Microsoft AdCenter PPC درگیر می شوند ، این موارد را دارند افزایش تعامل با سایتهای انتخاب شده و صفحات فرود.

در حقیقت ، مطالعات نشان داد که کاربران جستجوی خودرو که با محتوای Microsoft AdCenter ارتباط برقرار کرده اند ، نرخ مکالمه 10-56 درصد بیشتر از Google Ads دارند.

گرچه این به وضوح زیرمجموعه خاصی از مخاطبان است ، اما به طور کلی نشان دهنده افزایش تعامل است.

علاوه بر این عوامل ، تفاوت دیگری بین Google Ads و Microsoft AdCenter پدیدار می شود.

همانطور که در بالا بحث کردیم ، وارد کردن کمپین Google Ads خود به Microsoft AdCenter ساده است. با وجود این سهولت ، هنگام بهینه سازی کمپین های خود در هر سیستم عامل ، تفاوت های قابل توجهی باید در خاطر داشته باشید ، از جمله:

  • گزینه های هدف قرار دادن شریک را جستجو کنید
  • برنامه ریزی آگهی

در حالی که هر دو Google Ads و Microsoft Ads دارای شبکه های شریک جستجو هستند (سایت های خارجی که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد دسترسی خود را به سیستم عامل های خود گسترش دهند) ، اما این شبکه ها تفاوت چشمگیری دارند.

گزینه های هدف گذاری شریک را جستجو کنید

جای تعجب نیست که گوگل صدها سایت را در شبکه شریک جستجوی خود می بالد. اگر بازدهی بالایی را در مورد گنجاندن این شبکه گسترده در کمپین مورد نظر خود مشاهده نمی کنید ، می توانید عملکرد را حذف کنید. متأسفانه ، این حذف همه است یا هیچ چیز – شما نمی توانید به شرکای مورد نظر خود برای انتخاب گیلاس بپردازید.

با این وجود ، با Microsoft Ads می توانید شرکای مورد نظر خود را انتخاب کنید ، این تفاوت اساسی در بهینه سازی کمپین های خود است.

برنامه ریزی تبلیغات

در حالی که برنامه ریزی آگهی یکی از ملفه های اصلی هر کمپین PPC است ، هنگام انتقال استراتژی Google Ads به مایکروسافت ، پارامترهای مختلفی برای تنظیم برنامه آگهی اعمال می شود.

با استفاده از Google Ads ، زمان داشبورد به طور خودکار بر روی زمان انتخاب شده هنگام ایجاد حساب تنظیم می شود ، بنابراین کاربران باید بسته به منطقه زمانی که می خواهند به آنجا برسند ، زمان های برنامه ریزی شده را به روز کنند.

مایکروسافت آگهی ها به کاربران اجازه می دهد برنامه ها را بر اساس مکان هدف تنظیم کنند و برنامه ریزی را بی نهایت آسان تر کنند.

اگرچه این اختلافات زیاد به نظر نمی رسند ، اما با شروع کارزار Microsoft AdCenter باید توجه داشت.

نکاتی برای بهینه سازی Microsoft AdCenter

ما قبلاً اهمیت بهینه سازی را برجسته کرده ایم. اکنون وقت آن است که دقیقاً نحوه بهینه سازی تبلیغات Microsoft AdCenter خود را تجزیه و تحلیل کنید.

1. تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

اگر درک درستی از کلمات کلیدی خود ندارید ، اکنون زمان شروع است. با تحقیق در مورد اصطلاحات مورد نظر و مخاطبان ، می توانید این زبان را در کمپین های خود بگنجانید تا اطمینان حاصل کنید که به مخاطب مورد نظر خود رسیده اید.

2. از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید

وقتی کلمات کلیدی منفی را در کمپین خود قرار می دهید ، می توانید اصطلاحات گیج کننده یا بی ربط را از استراتژی خود حذف کنید. این امکان دسترسی دقیق تر مخاطبان و همچنین کاهش تبلیغات را به دلیل تطبیق دقیق تر امکان پذیر می کند.

3. مبارزات خود را تقسیم بندی کنید

برای تبلیغ کنندگان PPC داده محور ، تقسیم بندی کمپین ها به گروه های تبلیغاتی به شما امکان می دهد تصمیمات بهینه سازی هوشمندانه تری بگیرید. تقسیم بندی به بازاریابان اجازه می دهد پیام خود را بر روی گروه های مختلف متمرکز کنند ، این امر جمع آوری معیارهای هدفمند را امکان پذیر می کند. از طریق مخاطبان تقسیم شده تر ، می توانید پیام و گیرنده را متناسب کنید.

مقاله مرتبط  9 مرحله برای ایجاد صفحه فرود که ذهن شما را می خواند

4- از Ad Extensions استفاده کنید

با استفاده از برنامه های افزودنی تبلیغاتی ، می توانید اطلاعات اضافی درباره کسب و کار خود از جمله شماره تلفن ، آدرس یا پیوند خاصی اضافه کنید. این گزینه های افزودنی رایگان می توانند قابلیت مشاهده و سودمندی تبلیغات شما را افزایش دهند.

5. بهترین روش های نوشتن آگهی را دنبال کنید

کپی قوی و مرتبط برای موفقیت در هر کمپین PPC حیاتی است. همانطور که محتوای Microsoft AdCenter خود را بهینه می کنید ، این بهترین روش ها را در ذهن داشته باشید:

  • نکته اصلی درد مخاطب را لغو کنید: با صحبت کردن در مورد نقطه درد اصلی مخاطب خود ، نه تنها مشخص می کنید که چگونه می توانید درد آنها را حل کنید. شما همچنین تشخیص می دهید که درد آنها را درک می کنید. این باعث ایجاد اعتماد و ارتباط بین تبلیغ کننده و مصرف کننده می شود.
  • اعداد یا آمار را وارد کنید: از نظر تاریخی ، اعداد برای جلب توجه خواننده کار می کنند. این واقعیت مدتها قبل از اینترنت صادق بود و با تکامل اینترنت نیز به همین حقیقت ادامه خواهد یافت.
  • از عوامل محرک احساسی استفاده کنید: هیچ رازی نیست که مردم به عوامل احساسی واکنش نشان دهند. وقتی از قدرت احساسات در تبلیغات خود استفاده می کنید ، تقریباً می توانید واکنش مخاطبان خود را تضمین کنید. بررسی کنید که چگونه این شرکت حقوقی از احساسات برای تبلیغ خدمات خود استفاده کرده است:
آگهی عاطفی مایکروسافت مایکروسافت

6. نوع مخاطب را تنظیم کنید

Microsoft Ads چندین نوع مختلف از آنها را در اختیار کاربران قرار می دهد مخاطبان برای اطمینان از رسیدن تبلیغات به گروه مناسب استفاده کنید. می توانید نوع مخاطبان را برای بهینه سازی کمپین خود و بهبود دسترسی خود تنظیم کنید.

7. با تبلیغات جستجوی پویا آزمایش کنید

این تبلیغات به طور خودکار سeriesالات جستجوی مرتبط مرتبط با محتوای وب سایت شما را هدف قرار می دهند. سپس تبلیغات به صورت پویا ایجاد می شوند تا به آن سeriesالات سفارشی واکنش نشان دهند ، باعث کاهش حجم کار و افزایش مخاطبان شوند.

8- از Microsoft Audience Network استفاده کنید

این بازاریابی مخاطبان راه حل از هوش مصنوعی مایکروسافت (AI) استفاده می کند تا مخاطبان ایده آل شما را بهتر هدف قرار دهد. حتماً از این پیشنهاد اختصاصی مایکروسافت استفاده کنید ، زیرا می تواند عملکرد تبلیغات را به شدت افزایش دهد.

9. از Universal Event Tracking (UET) استفاده کنید

با این وجود یک راه حل منحصر به فرد دیگر برای مایکروسافت ، شما می توانید از UET برای مشاهده رفتار مشتری پس از تعامل با تبلیغ شما استفاده کنید. با قرار دادن a UET در وب سایت شما برچسب گذاری شده است ، مایکروسافت داده هایی را جمع آوری می کند که اهداف و مخاطبان را با لیست بازاریابی مجدد ردیابی می کند.

10. پیگیری تبدیل را تنظیم کنید

با راه اندازی ردیابی تبدیل در Microsoft AdCenter ، سیستم عامل شما را با جستجوگران مربوطه در سراسر شبکه Microsoft مطابقت می دهد. ردیابی تبدیل همچنین ابزارهایی را برای بهینه سازی مبارزات شما برای موفقیت فراهم می کند.

اندازه گیری موفقیت کمپین Microsoft AdCenter شما

شما کمپین خود را در طول عمر خود بهینه کرده اید و اکنون می خواهید بدانید که آیا باید یک موفقیت یا شکست را ارزیابی کرد.

در زیر ، سه معیار اصلی را نشان می دهیم که عملکرد کلی کمپین شما را برجسته می کند.

نرخ کلیک (CTR)

این معیار برای درک اینکه آیا تبلیغات شما به مشتریان شما مرتبط است کلیدی است. CTR با تقسیم تعداد کلیک تبلیغات شما به تعداد دفعات نمایش تبلیغ شما تعیین می شود.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار هوش تجاری سال 2020

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل قوی نشان می دهد آنچه را که برای کلیک هزینه می کنید ، سود شما را پس می دهد. این معیار با تقسیم تعداد تبدیل به تعداد کل تعاملات آگهی ردیابی شده در یک دوره در یک بازه زمانی مشخص محاسبه می شود.

هزینه هر تبدیل

اگر برای تبدیل ها بیش از حد پرداخت می کنید ، وقت آن است که به صفحه نقاشی برگردید. این معیار با تقسیم هزینه کل کلیک ها بر تعداد تبدیل ها تعیین می شود.

این سه معیار ارزیابی بنیادی و اساسی از عملکرد کمپین شما ارائه می دهد. اگرچه می توانید در پیچیدگی داده ها گم شوید ، این ارقام همیشه یک نتیجه مشخص را ارائه می دهند.

نمونه هایی از کمپین های بزرگ Microsoft AdCenter

اگرچه Microsoft AdCenter با نمونه هایی از تبلیغات عالی PPC پر شده است ، در اینجا سه ​​تبلیغ PPC عالی آورده شده است که از یک ویژگی منحصر به فرد این پلت فرم برای یک کمپین موفق استفاده کرده اند.

میبلین

میبلین از تجزیه و تحلیل دقیق در لیست پرداختی خود استفاده می کند تا به جستجوگران اجازه دهد دقیقاً آنچه را که لازم دارند پیدا کنند. با تقسیم بندی توسط چشم ها ، لب ها ، ریمل و آرایش صورت ، شرکت زیبایی این احتمال را پیدا می کند که جستجوگر با نیت واضح به راحتی نیازهای خود را پیدا کند.

مرکز تبلیغات مایکروسافت - جستجوی maybelline

از شما گلها

اینها تبلیغات محصول برای علاقه به جستجوگر به تصاویر متکی باشید. با قرار دادن تصاویر محصول ، قیمت گذاری و اطلاعات در کنار صفحه ، جستجوگران بلافاصله کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را بدست می آورند.

microsoft adcenter - آگهی شبکه گل شما

پاپا جان

افزونه های تبلیغاتی می توانند کمک زیادی به تبلیغات PPC کنند. فروشنده پیتزا Papa John’s لیست خود را تا آنجا که ممکن است آموزنده ساخته است ، در حالی که موفقیت و دید خود را با به اشتراک گذاشتن تعداد بازدیدکنندگان سایت ماهانه ، تبلیغ می کند. این استراتژی نه تنها اطلاعات مفیدی مانند معاملات و گزینه های نوع پیتزا را فراهم می کند ، بلکه اعتماد مشتری را از طریق تعداد زیادی بازدید کننده اجتماعی افزایش می دهد.

microsoft adcenter - افزونه بازدید کننده پاپا جان

در حالی که هر سه این تبلیغات به روشهای بسیار متفاوتی از برنامه های افزودنی استفاده می کنند ، آنها بافت بیشتری را به صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) وارد می کنند ، مخاطبان را از طریق تصاویر درگیر می کنند ، بی واسطه موفقیت در جستجو را افزایش می دهند و اعتماد مشتری را افزایش می دهند.

نتیجه

در حالی که هر دو Google Ads و Microsoft AdCenter عملکرد مشابهی دارند ، گزینه های بهینه سازی در Microsoft AdCenter کاملاً متفاوت است.

حتماً از پیشنهادات منحصر به فرد مایکروسافت استفاده کرده و محتوا و استراتژی خود را از طریق لنزهای مایکروسافت بهینه کنید و اطمینان حاصل کنید که بیشترین بازده تبلیغاتی را خواهید داشت.

همانطور که با ویژگی های Microsoft AdCenter بیشتر آشنا می شوید ، با بهینه سازی برای دسترسی مخاطبان هدف ، می توانید میزان موفقیت خود را افزایش دهید.

اگر آماده پیدا کردن یک شریک آژانس برای کمک به شما در آغاز مبارزات تبلیغاتی خود با پرداخت هزینه در بستر تبلیغات مایکروسافت هستید ، به ما اطلاع دهید!

بهترین کمپین Microsoft AdCenter که تاکنون دیده اید چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و بازدید را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید