آموزش سئو

نحوه بررسی تعداد بازدیدکنندگان در وردپرس (راهنمای مبتدیان)

نوامبر 24, 2020

W
مورچه می دانید که چگونه تعداد بازدید کنندگان در وردپرس را بررسی کنید؟ شما در جای مناسب هستید!

مطمئناً ، ایجاد محتوا برای راه اندازی وبلاگ ضروری است. اما همچنین باید مطمئن شوید که سخت کوشی شما نتیجه خوبی دارد. منظورم … آیا کاربران آنلاین از وبلاگ شما بازدید می کنند؟ اگر چنین است ، چه کسی؟ و چطور؟

در این راهنما ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه تعداد بازدید کنندگان در وردپرس را گام به گام بررسی کنید. بعلاوه ، ما 4 روش برای یادگیری بیشتر در مورد بازدیدکنندگان وردپرس و نحوه یافتن آنها به شما نشان خواهیم داد.

آماده برای شروع؟ عالیه! بزن بریم!

تعداد بازدیدکنندگان را با Google Analytics بررسی کنید

قبل از شروع ، به یک حساب Google Analytics نیاز خواهید داشت.

Google Analytics اطلاعات مربوط به ترافیک وب شما را جمع آوری می کند. با استفاده از این سیستم عامل می توانید اطلاعات بازدیدکنندگان وب سایت خود ، از جمله تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ، ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید.

اگر قبلاً حساب کاربری دارید ، به بخش بعدی بروید و MonsterInsights را به Google Analytics متصل کنید.

اگر حساب Google Analytics ندارید ، نحوه راه اندازی آن را به شما آموزش می دهیم. اول ، برو به تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل و کلیک کنید شروع به صورت رایگان.

در google analytics ، برای ایجاد حساب کاربری روی شروع کاملاً کلیک کنید

شما به صفحه ورود به سیستم Google منتقل خواهید شد. وارد حساب خود شوید و ضربه بزنید بعد. اگر حساب Google ندارید ، می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید اینجا.

وارد حساب google analytics خود شوید

پس از ورود به Google ، روی کلیک کنید ایجاد حساب در بالا سمت چپ

حساب google analytics ایجاد کرده و روی ایجاد حساب کلیک کنید

برو جلو و نام حساب خود را تایپ کنید. نام حساب شما می تواند نام تجاری یا نام وب سایت شما باشد.

نام حساب خود را در زیر وارد کنید

هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، متوجه چند اشتراک داده خواهید شد گزینه ها. Google توصیه می کند که همه گزینه ها را علامت گذاری کنید ، اما اگر ترجیح دهید می توانید هرکدام از آنها را غیرفعال کنید.

محصولات و خدمات Google Google را قادر می سازد تا محصولات خود را با داده های شما بهبود بخشد.

علامت گذاری برای کمک به Google در تعیین روند داده ها ، داده های شما را کمک می کند.

اگر با مشکلات فنی روبرو شدید ، پشتیبانی فنی به تیم پشتیبانی Google امکان دسترسی به حساب شما را می دهد.
 
متخصصان حساب به متخصصان فروش و بازاریابی گوگل دسترسی به داده های شما را می دهند و نکات بهینه سازی را با شما به اشتراک می گذارند.

به خاطر داشته باشید که این تنظیمات به صورت سنگین تنظیم نشده اند ، همیشه می توانید بعداً گزینه های اشتراک داده خود را تغییر دهید. پس از پایان کار ، کلیک کنید بعد.

اکنون که حساب شما راه اندازی شده است ، می توانید یک ویژگی ایجاد کنید. یک ویژگی وب سایتی است که می خواهید با Google Analytics ردیابی کنید.

ابتدا ، خود را وارد کنید نام ملک (نام وبلاگ خود) و منطقه زمانی و واحد پول را به دلخواه خود تغییر دهید.

نام ملک ، منطقه زمانی و واحد پول خود را وارد کنید

اگر می خواهید MonsterInsights را به Google Analytics متصل کنید ، باید یک ایجاد کنید خاصیت Universal Analytics. این به MonsterInsights اجازه می دهد تا با داده های شما ارتباط برقرار کرده و تعداد بازدید کنندگان شما را ردیابی کند.

برای انجام این کار ، بر روی کلیک کنید گزینه های پیشرفته را نشان دهید در پایین صفحه. سپس روشن کنید یک ویژگی Universal Analytics ایجاد کنید.

ایجاد یک ویژگی Universal Analytics به شما امکان می دهد تعداد بازدیدکنندگان را با MonsterInsights بررسی کنید

مطمئن شوید که URL وب سایت خود را تایپ کرده و آن را بزنید فقط یک ویژگی تجزیه و تحلیل جهانی ایجاد کنید.

بعد از کلیک کردن بعد، Google چند س aboutال درباره کسب و کار شما از شما می پرسد. ابتدا دسته صنعت و اندازه کسب و کار خود را انتخاب کنید.

صنعت تجارت شامل: دسته صنعت ، اندازه تجارت و چگونگی استفاده از GA در تجارت شما می باشد

سپس می توانید نحوه استفاده از Google Analytics را انتخاب کنید. بعد از اینکه این مورد را پر کردید ، ضربه بزنید ایجاد کردن.

نحوه استفاده از Google Analytics با تجارت خود را انتخاب کنید

از اینجا ، Google از شما می خواهد که شرایط توافق نامه آنها را بپذیرید. پس از قبول ، کد رهگیری خود را دریافت خواهید کرد.

مقاله مرتبط  چگونه مارک تجاری به فروش واقعی تبدیل می شود
کد شناسه ردیابی شما برای مشاهده تعداد بازدید کنندگان به MonsterInsights متصل می شود

معمولاً باید این کد را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر با برنامه نویسی آشنا نباشید ، ممکن است مشکل باشد ، بنابراین ما به شما وصل خواهیم شد MonsterInsights بجای.

MonsterInsights ابزاری عالی برای مشاهده تعداد بازدیدکنندگان از وردپرس است. آنها مشاهده و درک تجزیه و تحلیل وب شما را آسان می کنند.

بهترین قسمت این است که شما مانند Google Analytics نیازی به افزودن کد ندارید. بنابراین MonsterInsights به جای استخدام توسعه دهنده یا کد یادگیری ، ردیابی وب شما را با یک کلیک کلیک می کند.

در اینجا چند معیار است که MonsterInsights می تواند برای سایت شما ردیابی کند:

گزارش وب سایت – این شامل تعداد بازدیدکنندگان در وردپرس ، بازدید وب سایت شما و مشخصات جمعیتی بازدید کنندگان است.

ردیابی تجارت الکترونیکی – می توانید میزان فروش از فروشگاه آنلاین خود و همچنین نرخ تبدیل و محصولات با بهترین عملکرد را ردیابی کنید.

ردیابی فرم ها – آیا سایت شما فرم تماس دارد؟ در مورد صفحه فرود چطور؟ MonsterInsights کلیه این فرم ها را ردیابی می کند. با این روش می توانید بفهمید که بیشترین بازدید را از کجا انجام می دهید.

و علاوه بر این همه چیز را باید در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

با این کار ، بیایید به قسمت بعدی آموزش برویم!

اتصال MonsterInsights

اکنون که حساب Google Analytics شما آماده است ، می توانیم آن را تنظیم کنیم MonsterInsights.

MonsterInsights Google Analytics را بدون هیچ کدی به سایت وردپرس شما متصل می کند. می توانید تعداد بازدیدکنندگان را در وردپرس ، دقیقاً روی داشبورد خود بررسی کنید.

صفحه اصلی Monster Insights. به شما امکان می دهد تعداد بازدید کنندگان در داشبورد وردپرس خود را بررسی کنید.

ابتدا باید بارگیری ، نصب و فعال کنید MonsterInsights. می توانید راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید ، نحوه نصب افزونه وردپرس

توجه داشته باشید: هنگامی که MonsterInsights را فعال می کنید ، یک کلید مجوز دریافت خواهید کرد. این کار را در طول آموزش حفظ کنید.

هنگام نصب و فعال سازی MonsterInsights ، صفحه خوش آمدید مانند این باید ظاهر شود. کلیک کنید جادوگر را راه اندازی کنید! برای شروع.

پس از پایان نصب و فعال سازی Monster Insights ، بر روی Launch the Wizard کلیک کنید! در صفحه خوش آمد گویی

MonsterInsights از شما چند سوال در مورد سایت وردپرس شما می پرسد. پیش بروید و نوع وب سایت خود را انتخاب کنید ، سپس کلیک کنید ذخیره و ادامه دهید.

دسته بندی وب سایت ها:
1. وب سایت تجاری
2. ناشر (وبلاگ)
3. تجارت الکترونیکی

حالا می توانید کلید مجوز MonsterInsights خود را وارد کنید.

کلید مجوز خود را به یاد نمی آورید؟ می توانید آن را در حساب MonsterInsights یا رسید ایمیل خود پیدا کنید.

کلید مجوز MonsterInsights خود را وارد کنید

پس از تأیید مجوز ، روی کلیک کنید اتصال MonsterInsights و وارد حساب Gmail خود شوید.

حساب gmail خود را با حساب google analytics خود انتخاب کنید

برای مشاهده داده های شما ، MonsterInsights نیاز به دسترسی به حساب شما دارد. به پایین بروید و کلیک کنید اجازه برای دسترسی به آنها

اجازه دهید MonsterInsights به حساب Google شما دسترسی پیدا کند

پس از اجازه دسترسی ، نمایه (وب سایتی) را که می خواهید MonsterInsights برای ردیابی و دسترسی به آن انتخاب کنید ، انتخاب کنید اتصال کامل

وب سایت خود را برای Monster Insights انتخاب کنید

مشاهده خواهید کرد که MonsterInsights چگونه برخی از تنظیمات را برای کار با وب سایت شما توصیه می کند – 3 تنظیم اول به طور پیش فرض فعال هستند.

پیگیری رویدادها
اسناد پیوند پیشرفته
پیگیری دانلود فایل

این تنظیمات ردیابی پاداش را به وب سایت شما اضافه می کنند که به طور پیش فرض در Google Analytics وجود ندارد.

آنچه آنها انجام می دهند در اینجا است:

پیگیری رویدادها – “رویداد” عملی است که توسط یک کاربر آنلاین انجام می شود. بنابراین این تنظیم رویدادهایی مانند کلیک دکمه ها ، پخش ویدیو و بارگیری ها را ردیابی می کند.

انتساب پیوند پیشرفته – آیا صفحاتی با بیش از یک فراخوان برای اقدام به همان پیوند وجود دارد؟ این ویژگی هر پیوند را جداگانه ردیابی می کند ، بنابراین می توانید ببینید کدام تماس برای اقدام بیشترین کلیک را دارد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی خدمات منابع انسانی برون سپاری سال 2020

ردیابی دانلود فایل – آیا سایت شما مانند کتاب الکترونیکی محتوای قابل بارگیری ارائه می دهد؟ با استفاده از این معیار ، می توانید تعداد افرادی را که روی محتوای شما کلیک و بارگیری می کنند ، تجزیه و تحلیل کنید.

چند تنظیم اختیاری دیگر وجود دارد که می توانید در زیر تغییر دهید.

پیگیری لینک وابسته
چه کسی می تواند گزارشات را مشاهده کند
به روزرسانی ها را به صورت خودکار نصب کنید

وبلاگ وابسته دارید؟ فقط کافی است مسیر پیوند وابسته خود را اینجا وارد کنید تا کلیک پیوندهای وابسته خود را کنترل کنید. بهینه سازی سایت وابسته خود را برای درآمد بیشتر آسان می کند.

اگر چندین نویسنده یا ویرایشگر در وبلاگ خود دارید ، ممکن است بخواهید که آنها بتوانند گزارش های تجزیه و تحلیل را نیز ببینند. انجام این کار در زیر آسان است چه کسی می تواند گزارشات را مشاهده کند تنظیمات.

پس از انتخاب تنظیمات ، بر روی کلیک کنید ذخیره و ادامه.

حالا شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام افزودنیها شما می خواهید برای وب سایت خود متوجه خواهید شد که برخی قبلاً چگونه فعال شده اند. MonsterInsights اینها را بر اساس پاسخهای قبلی شما انتخاب کرده است.

افزودن صفحه Google ons

بعد از اتمام کار ، روی کلیک کنید ذخیره کنید و ادامه دهید.

اکنون کلیک کنید جادوگر نصب و راه اندازی را تمام کنید، و همین!

چند ساعت طول می کشد تا Google Analytics تعداد بازدیدکنندگان وردپرس را ردیابی کند. پس از آماده شدن ، می توانید آن را در زیر مشاهده کنید بینش » گزارش ها.

برای مشاهده گزارش Monster Insights خود ، روی Insights و سپس گزارش ها کلیک کنید

درباره بازدیدکنندگان خود در وردپرس بیشتر بیاموزید

همراه با بررسی تعداد بازدید کنندگان وب سایت ، ممکن است از خود بپرسید که این کاربران چه کسانی هستند و چگونه شما را پیدا می کنند.

MonsterInsights می تواند به این س questionsالات درباره مخاطبان شما پاسخ دهد. در اینجا چند روش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعداد بازدیدکنندگان خود آورده شده است.

1. روندهای بازدید کننده را شناسایی کنید

در گزارش اجمالی، نمودار بزرگی را مشاهده خواهید کرد. این نمودار به شما در مورد شما می گوید بازدید از صفحه و جلسات در یک دوره 30 روزه

ما با شروع خواهیم کرد بازدید از صفحه.

برای مشاهده تعداد بازدیدکنندگانی که از صفحات شما بازدید می کنند ، بر روی صفحه نمایش در سمت راست کلیک کنید

بازدید از صفحه تعداد کل صفحات وب مشاهده شده در یک دوره زمانی را نشان می دهد. بنابراین اگر کاربری یک بار از صفحه شما بازدید کند ، 1 بازدید از صفحه محاسبه می شود. و اگر آنها 5 بار دیگر از همان صفحه بازدید کنند ، 5 بازدید از صفحه دیگر محاسبه می شود.

به عنوان مثال ، حدود 12000 بازدید از صفحه در تاریخ 30 سپتامبر محاسبه شد.

نمونه ای از تعداد بازدید صفحه در تاریخ 30 سپتامبر.

حالا بیایید در مورد جلسات شما می توانید مشاهده جلسات در کنار Pageviews.

برای مشاهده تعداد بازدیدکنندگانی که وقت خود را در وب سایت شما می گذرانند ، روی جلسات سمت چپ کلیک کنید

جلسه یک گروه از تعاملات است که در سایت شما انجام می شود.

بگذارید بگوییم یک کاربر از صفحات وب شما بازدید کرده ، برخی از پست های وبلاگ را خوانده و محصولی را خریداری کرده است – همه این موارد می تواند به عنوان 1 جلسه حساب شود.

تعداد جلسات و میانگین مدت جلسه مدت زمان بازدید کننده در وب سایت شما را به شما می گوید.

میانگین مدت زمان جلسه 3m 1s است.

همچنین ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توان دامنه تاریخ مشاهده صفحه و جلسات را تغییر داد. تغییر دامنه تاریخ به شناسایی روندها کمک می کند ، مانند محبوب ترین ماهها یا روزهای هفته وب سایت شما.

برای تغییر دامنه تاریخ ، روی نوار تقویم در بالا سمت راست کلیک کنید.

تقویم:
امروز
دیروز
هفته گذشته
ماه گذشته
7 روز گذشته
30 روز گذشته

از اینجا می توانید یکی از محدوده های تاریخ زیر را انتخاب کنید یا یک محدوده سفارشی ایجاد کنید.

مقاله مرتبط  یک معلم فرانسوی در ناپرویل

2. تعداد بازدیدکنندگان را در زمان واقعی بررسی کنید

تا به حال فکر کرده اید چه کسی در وب سایت شما حضور دارد ، در حال حاضر؟ می توانید با بررسی کنید به موقع.

در این مثال 44 بازدید کننده در وردپرس وجود دارد.

زمان واقعی به شما کمک می کند تا ببینید که سایت شما بیشترین فعالیت را دارد. همچنین می توانید از این ویژگی برای نظارت بر کمپین های زمان محدود مانند راه اندازی محصول استفاده کنید.

این داده ها برای دقت هر 60 ثانیه تازه می شوند. همچنین می توانید بازدیدهای صفحه خود را در هر دقیقه در سمت راست آنالیز کنید.

به علاوه ، اگر به پایین پیمایش کنید ، می توانید محبوب ترین صفحات وب ، منابع ترافیک ، کشورها و شهرها را در زمان واقعی مشاهده کنید.

3. بیاموزید بازدید کنندگان چگونه شما را پیدا می کنند

روش های زیادی برای تبلیغ وب سایت شما وجود دارد. جستجوی ارگانیک ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک چند نمونه از این موارد است.

اما از کجا می دانید که هر یک از این استراتژی ها باعث ایجاد ترافیک می شوند؟

با استفاده از MonsterInsights می توانید نحوه یافتن بازدیدکنندگان از سایت خود را بررسی کنید. یکی از راه های این کار این است که با 10 منبع ارجاع برتر. این لیست که به عنوان منابع خارجی نیز شناخته می شود ، به شما می گوید چه وب سایت هایی برای شما ترافیک ارسال می کنند.

در بررسی اجمالی گزارش، به پایین پیمایش کنید تا 10 مراجعه برتر.

10 نمونه ارجاع خارجی برتر.

همانطور که در بالا مشاهده می کنید ، گوگل رتبه 4 را دارد. این به ما می گوید که تعداد زیادی بازدید کننده ما را از طریق جستجو پیدا می کنند.

اگر یک وبلاگ نویس هستید ، می توانید از 10 ارجاع برتر برای تجزیه و تحلیل اینکه پست های مهمان بیشترین بازدید کننده را برای شما دارند استفاده کنید. می توانید درباره ارسال مهمان و نحوه ایجاد بک لینک و بازدید بیشتر بدانید.

4. مخاطب هدف خود را درک کنید

در حالی که Google جزئیات خاصی درباره هر بازدید کننده وردپرس به شما نمی گوید ، شما هنوز هم می توانید جمعیت شناسی مانند سن ، جنسیت و علایق را تجزیه و تحلیل کنید.

برای شروع ، روی کلیک کنید ناشران گزارش می دهند جنب بررسی اجمالی گزارش.

صفحه اصلی گزارش ناشر

برای مشاهده سن ، جنسیت و علایق بازدید کننده خود به پایین پیمایش کنید.

اطلاعات جمعیتی نشان می دهد چه کسی از سایت وردپرس شما بازدید می کند. می توانید سن ، جنسیت و علایق را مشاهده کنید

اکنون می توانید ببینید آیا مخاطب مناسب را هدف قرار داده اید یا خیر.

به یک مثال احتیاج دارید؟

بگذارید بگوییم شما صاحب یک وبلاگ مد هستید. مخاطب هدف شما ممکن است زنان 20 تا 30 ساله با علاقه به لباس باشد.

با استفاده از این اطلاعات جمعیتی ، می توانید بفهمید که بلاگ مد شما بازدید کنندگان مناسبی را جذب می کند. اگر چنین باشد ، عالی است! و در غیر اینصورت ، می توانید استراتژی وبلاگ نویسی خود را از نزدیک بررسی کنید.

و اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بازدید کنندگان خود کسب کنید ، مقاله را بخوانید راهنمای کامل مبتدیان برای وردپرس.

و این یک بسته بندی است!

امیدواریم نحوه بررسی تعداد بازدیدکنندگان در وردپرس را فرا گرفته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان و بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود از این مراحل استفاده کنید.

اگر از این مقاله لذت بردید ، 10 روش ضد شکست برای سرعت بخشیدن به سایت خود و یک راه ساده برای به دست آوردن بازدید بدون ایجاد محتوای جدید را بررسی کنید.