آموزش سئو

نحوه ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک در سال 2021

ژانویه 27, 2021

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

آینده تجارت الکترونیکی بیش از هر زمان دیگری می درخشد.

منظورت رو ببین؟

و مانند اینکه هر چیز درخشان طلا نیست ، شروع یک تجارت تجارت الکترونیک پر رونق آسان نیست.

موارد زیادی برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی وجود دارد.

اولین مکان برای شروع سفر تجاری آنلاین خود ، انتخاب بهترین سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی است – کارآمد و مقرون به صرفه.

به نظر می رسد دلهره آور است ، اما واقعاً اینگونه نیست.

در ادامه بخوانید که من به شما می آموزم چگونه وب سایت تجارت الکترونیکی خود را بدون در نظر گرفتن سطح تجربه و دانش فنی در کمترین زمان فعال و راه اندازی کنید.

برگه تقلب 2 دقیقه ای شما

من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید با استفاده از Shopify یک وب سایت تجارت الکترونیکی ایجاد کنید.

Shopify در فضای تجارت الکترونیک سلطان است ، به همین دلیل در لیست بهترین سازندگان وب سایت تجارت الکترونیکی رتبه نخست را دارد.

آنچه برای من مفید است ، تطبیق پذیری سیستم عامل است.

خواه قصد راه اندازی تجارت الکترونیکی جدید را از ابتدا داشته باشید یا مقیاس گذاری آن را انجام دهید ، Shopify همه مواردی را که احتمالاً نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه ، این گزینه برای انجام یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد!

کاربران می توانند از الگوهای خاص صنعت ، دامنه های سفارشی ، سازنده فروشگاه کشیدن و رها کردن ، محصولات نامحدود ، پردازش پرداخت داخلی و پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنند.

دقیقاً چرا یکی از بهترین هاست.

پس از ثبت نام ، باید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. می توانید آن را با انتخاب طرح زمینه یا طرح زمینه مناسب برای خود تنظیم کنید.

بعد ، لیست محصولات را در وب سایت خود شروع کنید. این هم جایی است که باید به کپی محصول توجه کنید (سلام سئو!).

عکسهای با کیفیت HD را با محصولات خود در پس زمینه سفید بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما ابعاد یکسانی دارند – فقط باعث می شود همه چیز شسته و رفته به نظر برسد.

درگاه پرداخت خود را انتخاب کنید ، این قابلیتی است که به مشتریان امکان پرداخت از طریق وب سایت شما را می دهد.

برای آگاهی از مبلغی که پس از کسر هزینه های قابل اجرا ، دریافت خواهید کرد ، باید هزینه های معامله ، انواع کارت و پرداخت خارج از سایت را در نظر بگیرید.

با پر کردن اطلاعات مربوط به مالیات و حمل و نقل ، فروشگاه آنلاین خود را فعال کنید. به سیستم سفارش خود درایو آزمایشی بدهید تا مطمئن شوید همه چیز در مسیر درست قرار دارد.

در آخر ، شما به یک نام دامنه نیاز دارید. می توانید یکی را از خود Shopify بخرید یا شخص ثالثی را انتخاب کنید – انتخاب با شماست.

و همین! فروشگاه جدید Shopify شما اکنون آماده است تا در moolah خیز بریزد.

بدون زحمت بیشتر ، بیایید با آموزش دقیق شروع کنیم!

مرحله 1: حساب Shopify خود را ایجاد کنید

به Shopify.com بروید و از فرم ثبت نام برای ایجاد حساب خود استفاده کنید. پس از تکمیل تمام جزئیات لازم می توانید دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را شروع کنید.

باید سعی کنید نام فروشگاه منحصر به فردی را انتخاب کنید. با این حال ، این نباید به قیمت سادگی یا مرتبط بودن باشد.

در صورتی که نام فروشگاهی را که قبلاً انتخاب کرده اید تایپ کنید ، Shopify از شما می خواهد که چیز دیگری را دوباره وارد کنید. پس از مرتب سازی نام وب سایت ، باید جزئیات دیگری مانند نام ، آدرس ، کشور و شماره تماس خود را پر کنید.

بعد از این غربالگری اولیه ، شما باید پاسخ دهید که آیا مالک محصولات هستید و اگر دارید ، چه هدفی را می فروشید.

در صورتی که فقط Shopify را امتحان می کنید ، می توانید گزینه هایی مانند “من فقط بازی می کنم” را در بخش انتخاب کنید آیا محصولی دارید؟ منوی کشویی و “من هنوز هم ایده های طوفان فکری” را در چه چیزی می فروشید؟ بخش.

پس از پایان کار ، کلیک کنید من تمام شدم.

مرحله 2: فروشگاه آنلاین Shopify خود را راه اندازی کنید

هنگامی که حساب خود را در Shopify ایجاد کردید ، به طور خودکار به صفحه مدیر فروشگاه یا داشبورد خود هدایت می شوید. صفحه مدیر خانه شما همه چیزهایی را که باید برای راه اندازی سایت خود بدانید به شما می گوید.

در این مرحله می توانید سفارشی سازی فروشگاه خود ، بارگذاری محصولات و تنظیم پرداخت ها و حمل و نقل را شروع کنید. همچنین چندین گزینه دیگر در نوار منوی کناری پیدا خواهید کرد ، اما در این لحظه بهتر است به اصول عمل کنید.

مقاله مرتبط  3 گام ساده برای بدست آوردن 10،000 بازدید کننده اول شما از Google

مرحله 3: فروشگاه Shopify خود را با انتخاب طرح زمینه یا طرح زمینه سفارشی کنید

Shopify به لطف همه مواردی که دارد به شما امکان دسترسی مستقیم به انبوهی از مضامین را می دهد فروشگاه رسمی تم. هر یک از آنها پشتیبانی کامل از طراحان را تضمین می کنند. بنابراین می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که فروشگاه شما همیشه در دست خوب خواهد بود.

ایده انتخاب یک موضوع ایجاد یک وب سایت با نام تجاری بیشتر است که به نظر خوب می رسد. با این کار بازدید کنندگان شما برای مدت طولانی تری در وب سایت خود نگه داشته می شوند و محصولات شما را بررسی می کنند.

هر یک از مضامین دارای لیست جامعی از تغییرات است. شما به هیچ دانش قبلی در زمینه کدگذاری نیازی ندارید.

اگر تم های رایگان مورد علاقه شما نیستند ، همیشه می توانید نسخه های برتر را که دارای ویژگی های بیشتر و گزینه های سفارشی سازی هستند ، انتخاب کنید. صادقانه بگویم ، این همچنین در مقایسه با گزینه رایگان بسیار بهتر به نظر می رسد – به شرطی که گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

دلیل دیگری که من Shopify را خیلی دوست دارم این است که فوق العاده کاربرپسند است. حتی اگر تصمیم دارید تغییرات قابل توجهی در یک موضوع ایجاد کنید ، محدودیت ها محدود هستند.

لازم نیست نگران باشید که تجربه رمزگذاری نداشته باشید. Shopify یک تیم بین المللی از آژانس های طراحی به نام دارد کارشناسان Shopify– این می تواند وب سایت تجارت الکترونیک شما را کاملاً سفارشی کند. به خاطر داشته باشید که باید هزینه این سرویس تخصصی را پرداخت کنید.

در اینجا چند نکته سریع برای کمک به شما در یافتن موضوع مناسب Shopify آورده شده است:

شماره 1 فروشگاه کامل قالب را مرور کنید

پس از بازدید از URL ، آماده شوکه شوید.

شما بیش از 70 نوع تم دریافت می کنید – از این تعداد موارد کاملاً شگفت انگیز رایگان نیز وجود دارد – که می توانید برای فروشگاه Shopify خود استفاده کنید. به غیر از این ، می توانید مضامین Shopify را در بازارهای دیگر مانند این پیدا کنید TemplateMonster.

سعی کنید موضوعی را انتخاب کنید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد و البته با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از ویژگی ها و صنعت بصورت پولی یا رایگان ، مضامین را فیلتر کنید. اگر می خواهید انتخاب بیشتری داشته باشید ، می توانید فیلترها را برای قیمت ، محبوبیت و جدیدترین موارد اضافه کنید.

شماره 2 بررسیهای موضوع را بررسی کنید

بعد از اینکه به موضوعی که دوست دارید پرداختید ، روی نمونه نمونه آن کلیک کنید. شما می توانید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع پیدا کنید ، از جمله اینکه قابلیت تلفن همراه ، پاسخگو است و همچنین ویژگی های دیگر.

به پایین بروید تا نقد نوشته شده توسط افرادی را که قبلاً از این موضوع استفاده کرده اند بخوانید تا درباره تجربیات خود بیشتر بدانید.

# 3 پیش نمایش موضوع

Shopify به شما این گزینه را می دهد تا موضوع انتخابی خود را به صورت زنده مشاهده کنید. کلیک کنید مشاهده نسخه ی نمایشی در زیر دکمه سبز “تم پیش نمایش در فروشگاه شما” قرار دارد.

ویژگی پیش نمایش برای موضوعاتی که طیف وسیعی از سبک ها دارند گزینه مناسبی است. در غیاب آن ، می بینید که کل مراحل انتخاب را بارها و بارها تکرار می کنید تا زمانی که مطابقت مناسب پیدا کنید. بله

شماره 4 تم Shopify را دریافت کنید

اگر نسخه آزمایشی یک موضوع خاص را دوست دارید ، تنها کاری که برای شما باقی مانده است کلیک کردن روی دکمه سبز برای دریافت آن است.

هنگامی که Shopify از شما می خواهد تأیید خود را در مورد نصب موضوع ارائه دهید ، بر روی کلیک کنید به عنوان تم فروشگاه من منتشر شود. و اگر هنوز در مورد موضوع انتخابی خود اطمینان ندارید ، همیشه می توانید بعداً آن را تغییر دهید.

بعد از اتمام نصب طرح زمینه ، Shopify به شما هشدار می دهد و سپس گزینه را به شما می دهد به مدیر تم خود بروید.

این مدیر شامل همه مضامین منتشر شده شما (موضوعی که اخیراً نصب یا فعال کرده اید) ، همراه با مضامین منتشر نشده (مضامین نصب شده قبلی) است.

مرحله 4: تنظیمات فروشگاه خود را سفارشی کنید

مضامین Shopify مانند مادرخوانده پری شخصی شما هستند.

آنها به طور کامل شکل ظاهری وب سایت تجارت الکترونیک شما را تغییر می دهند ، حتی اگر هزاران کاربر موضوع مشابه را بارگیری کنند ، ظاهری منحصر به فرد به آن می بخشد.

چه طور ممکنه؟

با ویرایش تنظیمات می توانید تغییرات ساده ایجاد کنید.

انتخاب کنید مضامین از منوی پیمایش سمت چپ موضوع زنده خود را در یک کادر در بالا مشاهده خواهید کرد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از Pinterest برای تجارت الکترونیکی

این جعبه شامل دو دکمه است که در گوشه سمت راست بالای جعبه قرار دارد. اولین مورد با سه نقطه به شما امکان می دهد تنظیمات اساسی را تغییر دهید.

یکی از آنها به شما امکان می دهد از تم خود کپی کنید. من به شما توصیه می کنم این کار را به عنوان پشتیبان انجام دهید. اگر تغییراتی را که ایجاد می کنید دوست ندارید ، همیشه می توانید آنها را حذف کنید و دوباره از نسخه تکراری شروع به کار کنید.

دکمه دوم “Customize Theme” است. با کلیک بر روی آن ، شما به صفحه ای هدایت می شوید که کلیه عملکردهای اصلی فروشگاه شما را کنترل می کند. اینجاست که می توانید تغییرات بزرگی ایجاد کنید و همه ویژگی ها را آزمایش کنید تا بفهمید وب سایت شما واقعاً چه توانایی هایی دارد.

گزینه های دیگر به شما امکان می دهد عناصر را در صفحات تغییر مکان دهید ، از جمله نمایش تصاویر محصول در سمت چپ ، راست یا مرکز صفحه. همچنین می توانید انتخاب کنید آیا می خواهید نمادهای شبکه های اجتماعی مانند مانند ، توییت ، پین یا 1+ را نشان دهید.

مرحله 5: لیست محصولات در وب سایت تجارت الکترونیک خود

کلیک کنید محصولات در منوی سمت چپ در صفحه مدیر خود.

شما یک رنگ آبی خواهید دید افزودن محصول دکمه وسط صفحه. روی آن کلیک کنید. با این کار می توانید به همان اندازه که می خواهید در مورد محصولات خود جزئیات اضافه کنید.

به محصولاتی توجه کنید که می توانند برخی از بهینه سازی های SEO را شامل شوند ، از جمله نام ، توضیحات و URL آنها. تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات را اضافه کنید تا به مشتری خود ایده روشنی درباره محصولات خود بدهید.

این همچنین صفحه ای است که در آن عکس های با کیفیت HD از محصولات خود را بارگذاری می کنید – ترجیحاً روی زمینه سفید. پس از بارگذاری تصاویر ، می توانید آنها را به هر طریقی که دوست دارید مرتب کنید ، بنابراین دیگر نیازی به آپلود آنها به ترتیب خاصی نیست.

من واقعاً نمی توانم به اندازه کافی بر تصاویر تصاویر محصول تأکید کنم.

تصاویر محصول در ایجاد فروش نقش اساسی دارند. به همین دلیل است که باید توجه داشته باشید که فقط بهترین عکس هایی را که ویژگی های خاص یا منحصر به فرد را برجسته می کنند ، در عکس های نزدیک از موارد اضافه کنید.

نکته دیگر این است که اطمینان حاصل کنید همه تصاویر دارای ابعاد یکسانی هستند.

این به وب سایت شما ظاهری بسیار مرتب می بخشد. اما اگر می خواهید صفحات خود را شبیه صفحه Pinterest کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید.

در آخر بر روی کلیک کنید ذخیره محصول در گوشه های بالا و پایین سمت راست قرار دارد تا تمام تغییرات شما ذخیره شود.

هر چند این همه نیست.

هنگام افزودن عکس ، باید مجموعه هایی را بسازید تا بازدید کننده خود را با دادن چندین گزینه مشابه در همان صفحه ، فریب دهید و شانس خود را برای فروش بیشتر کنید.

گزینه A: مجموعه هایی از گروه محصولات را تنظیم کنید

مجموعه ای از گروهی از محصولات شامل مواردی است که چند ویژگی مشترک دارند. در اینجا چند ایده مجموعه وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

  • موارد در فروش
  • موارد در رنگها و اندازه های خاص
  • موارد براساس جنسیت و سن متفاوت است ، مانند مردان ، زنان یا کودکان
  • موارد متعلق به همان دسته محصولات مانند پنکه ، شارژر ، جواهرات و غیره

نکته جالب اینجاست که یک مورد واحد می تواند در هر تعداد مجموعه وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، یک پیراهن سفید متوسط ​​سایز حداقل در سه مجموعه ذکر شده است: سفید رنگ ، زنانه / مردانه و سایز متوسط. می توانید نام مجموعه های خود را در صفحه اصلی در نوار پیمایش لیست کنید.

مشتریان شما از شما تشکر خواهند کرد زیرا مجبور نیستند فقط کاتالوگ شما را پیدا کنند تا فقط یک مورد خاص را پیدا کنند.

گزینه 2: مجموعه های دستی و خودکار

وقتی مجموعه جدیدی اضافه می کنید ، می توانید نحوه افزودن محصولات را انتخاب کنید. در حال حاضر ، دو روش برای انجام این کار وجود دارد:

  • دستی – شما به صورت جداگانه محصولات موجود در مجموعه را اضافه و حذف می کنید.
  • بطور خودکار – شما شرایط انتخاب خاصی را تنظیم می کنید که به طور خودکار محصولاتی را اضافه می کند که دارای معیارها باشند.

در حالی که در آن هستید ، یک درگاه پرداخت نیز انتخاب کنید. این یک ویژگی است که مشتریان شما را قادر می سازد هزینه محصولات را مستقیماً از طریق وب سایت شما پرداخت کنند.

هر چند همه درگاه های پرداخت برابر نیستند.

برای انتخاب گزینه ای که به نظر شما مناسب تر است ، حتماً هزینه های تراکنش ، انواع کارت و پرداخت خارج از سایت را پرداخت کنید.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد ، بهینه سازی و آزمایش تبلیغات Facebook

مرحله 6: فروشگاه Shopify خود را فعال کنید

قبل از اینکه سایت شما فعال شود ، باید جزئیات بیشتری درباره شرکت خود و نحوه تحویل کالا و پرداخت مالیات اضافه کنید.

کادرهای انتخاب را انتخاب کنید گرفتن مالیات و نیاز به حمل و نقل دارد هر جا قابل اجرا باشد. این گزینه ها را در زیر پیدا خواهید کرد انواع بخش از محصولات پس از کلیک بر روی نام یک محصول مشخص ، صفحه را وارد کنید.

قابل اعتماد و متخصص تنظیمات برای پر کردن این اطلاعات توصیه می کنم برای پیگیری بازدیدکنندگان فروشگاه خود ، از ویژگی Google Analytics نیز استفاده کنید.

معامله آزمایشی انجام دهید

این آخرین آزمایش برای دیدن اینکه آیا فروشگاه شما در مسیر درست است یا خیر ، ایده ای راجع به آنچه مشتریان شما هنگام سفارش از فروشگاه Shopify شما تجربه می کنند ، دارد.

برای این کار می توانید از Shopify’s Bogus Gateway استفاده کنید.

  1. انتخاب کنید تنظیمات از فروشگاه شما مدیر، به دنبال مبلغ پرداختی.
  2. اگر درگاه پرداخت کارت اعتباری را فعال کرده اید ، آن را غیرفعال کنید. کلیک کنید ویرایش کنید، و سپس غیرفعال کردن خود را پس از انتخاب تأیید کنید از کار انداختن.
  3. تحت کارتهای اعتباری را بپذیرید بخش ، انتخاب کنید Gateway کارت اعتباری را انتخاب کنید. با این کار یک منوی کشویی باز می شود.
  4. به پایین بروید دیگر، و سپس انتخاب کنید دروازه جعلی.
  5. انتخاب کنید فعال کنید-یا دوباره فعال کنید اگر قبلاً از Bogus Gateway استفاده کرده اید.
  6. به فروشگاه خود برگردید و همانطور که مشتری معمولاً سفارش می دهد سفارش دهید. هنگام پرداخت ، به جای شماره های اصلی ، جزئیات کارت اعتباری جعلی را وارد کنید.

اگر ترجیح می دهید معامله ای واقعی انجام دهید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که بلافاصله سفارش را لغو کنید تا هزینه خود را پس بگیرید و از پرداخت هزینه معاملات خودداری کنید.

مرحله 7: یک نام دامنه دریافت کنید

برای زنده نگه داشتن سایت خود به یک نام دامنه نیاز دارید. من به شما دو روش می گویم که می توانید این کار را انجام دهید:

  • ابتدا می توانید دامنه ای را از Shopify خریداری کنید که به صورت خودکار به فروشگاه شما اضافه شود. این برای افرادی که اطلاعات زیادی در مورد میزبان وب ندارند ، صرفه جویی در وقت و عالی است. این هزینه هر ساله بین 9 تا 15 دلار است.
  • دوم ، شما می توانید دامنه ای را از شخص ثالثی مانند GoDaddy خریداری کنید. این دامنه ها از 10 دلار در سال شروع می شوند. به یاد داشته باشید ، در این حالت باید خودتان رکوردهای DNS را هدایت کنید. اگر نمی خواهید چنین کاری انجام دهید ، بهتر است دامنه ای را از خود Shopify بخرید.

اگر می خواهید فروشگاه Shopify خود را به صورت زنده در یک دامنه شخص ثالث قرار دهید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

شماره 1 دامنه جدید را در Shopify اضافه کنید.

در منوی پیمایش سمت چپ در مدیر صفحه ، به تنظیمات و سپس دامنه ها. نام دامنه خود را پس از کلیک بر روی Add اضافه کنیددامنه موجود را اضافه کنید‘ دکمه.

شماره 2 سوابق DNS خود را به روز کنید.

برای ایجاد تغییرات زیر وارد ثبت کننده دامنه خود شوید (مثال: GoDaddy):

رکورد @ یا اصلی A را با آدرس IP زیر جایگزین کنید: 23.227.38.32

www CNAME را با yourstorename.myshopify.com اضافه یا جایگزین کنید.

شماره 3 رمزهای ورود به فروشگاه را حذف کنید.

شماره 4 فروشگاه Shopify خود را به عنوان فروشگاه اصلی تنظیم کنید.

به فروشگاه آنلاین خود بروید و روی آن کلیک کنید دامنه ها. دامنه اصلی خود را با استفاده از دکمه کشویی انتخاب کنید. همچنین ، بررسی کنید همه ترافیک را به این دامنه هدایت کنید. با این کار تمام ترافیک شما از دامنه های دیگر به سمت شما هدایت می شود اولیه دامنه.

شماره 5 دامنه های دیگر را اضافه کنید.

دو مرحله اول را با هر دامنه دیگری که استفاده می کنید تکرار کنید. تمام ترافیک این دامنه ها به دامنه اصلی هدایت می شوند ، که در مرحله چهار تنظیم کرده اید.

نتیجه

تبریک می گویم! فروشگاه تجارت الکترونیکی جدید Shopify شما اکنون فعال و راه اندازی شده است. اکنون کاملاً آماده هستید تا طعم فروشنده تجارت الکترونیکی را بچشید.

نکته خوب در مورد Shopify این است که شما می توانید هر چند بار که نیاز دارید فروشگاه خود را به دلخواه خود تنظیم کنید تا همه چیز برای شما راحت و کاربردی باشد.

همانطور که پیش می روید به آزمایش بپردازید ، و موفقیت خود را پیدا خواهید کرد.

کدام سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی را ترجیح می دهید؟ آیا Shopify یا موارد دیگری مانند Wix ، WooCommerce یا موارد دیگر است؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.